Макрон: Двойна измяна е да взимаш пари от ЕС, но да не уважаваш ценностите му

Макрон: Двойна измяна е да взимаш пари от ЕС, но да не уважаваш ценностите му

© Reuters



Френският президент Еманюел Макрон смята, че страните от Европейския съюз, които ползват финансите му, но обръщат гръб на принципите, трябва да усетят "пълните политически последици", предаде агенция "Ройтерс".


"Това е двойна измяна. Те решават да изоставят принципите на ЕС, обръщат гръб на Европа и се отнасят цинично към съюза, който им дава пари, без да уважават неговите ценности", посочи Макрон.


В интервю пред няколко европейски вестника, между които "Гардиън", "Паис", "Зюддойче цайтунг", "Фигаро" и др., Макрон заяви, че съществува напрежение между западно- и източноевропейските страни заради геополитическото им наследство, но не и конфликт.




Френският президент имаше предвид полското националистическо правителство, което от година е в спорове с ЕС заради поредица реформи, за които Брюксел твърди, че отслабват независимостта на съдебната система и подкопават демократичните принципи. ЕС е в лоши отношения и с унгарския премиер Виктор Орбан, който е най-евроскептичният лидер в блока.


"Европейските страни, които не зачитат правилата, трябва да плащат пълните политически последици", подчерта Макрон в интервюто. Говорейки ден преди срещата на високо равнище в Брюксел, където ще направи своя дебют, Макрон предупреди, че ЕС ще бъде отслабен, ако бъде позволено на отделни негови членове да нарушават правилата.


Той определи политиката на президента на САЩ Доналд Тръмп като "непредвидима" и "източник на безпокойство за света" и изрази надежда, че САЩ ще се върнат в Парижкото споразумение за климата. "Надявам се че Тръмп ще промени позицията си. Защото всичко е взаимно свързано. Не можем да се борим с тероризма ефективно, без да предприемем действия за климатичните промени", каза Макрон.


Според френския президент Европа трябва да възприеме общ подход в областта на отбраната и политиката за сигурност, за да се защитава по-добре. Съюзът трябва да се справя по-добре с охраната на границите си, с миграцията и молбите за убежище, добави Макрон. Той поднови призива си за единен бюджет на еврозоната и изрази надежда, че Германия няма да се противопостави на идеята. Най-младият френски лидер след Наполеон заяви също, че иска да превърне френско-германския тандем в движеща сила за по-тясна интеграция в Европа.


По темата за Сирия Макрон каза, че не вижда легитимен приемник на сирийския президент Башар Асад и че Франция не смята вече неговото напускане на властта за предварително условие за решаването на 6-годишния конфликт. Той добави, че Асад е враг на сирийския народ, но не и на Франция и че приоритет за Париж е борбата с терористичните групировки и да не се допусне Сирия да се превърне в провалена държава. Неговите идеи за Сирия са в ярък контраст с позициите на предишното френско правителство. /БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (147)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3318 Неутрално

    Радев, чуеш ли?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  2. 2 Профил на Иво Прокопиев
    Иво Прокопиев
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Макроня е прав!Все повече го обичам тоз човяк,и жалко че не се е родил в България!Със сигурност, щеше да обедини всички десни сили!

    Когато заменяш Христос с Бог Дебело черво,подписваш собственото си самоунищожение!
  3. 3 Профил на zakkwild
    zakkwild
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Четете ли, т.н политици български?

  4. 4 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 6252 Любопитно

    Пак ще пада желязна завеса между Западна и Източна Европа, ама сега няма да я чертае Чърчил с пурата на салфетка, ами Макрон със здрава ръка!?

    karabastun1@abv.bg
  5. 5 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    Не може ли те нашите да приемат?

    Все пак в Източна Европа все още няма атентати. А в Западна взеха да стават всеки ден.

  6. 6 Профил на blahblah
    blahblah
    Рейтинг: 425 Неутрално

    и сега ще ни принудят да приемаме бежанци, за да не сме изменници?

  7. 7 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1938 Неутрално

    Хубаво говори Макрон и конкретно.

  8. 8 Профил на blahblah
    blahblah
    Рейтинг: 425 Неутрално

    с подобни приказки само ще печелят отцепници.

  9. 9 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2786 Неутрално

    БРАВО
    Андрешко няма място в ЕС

    подпис
  10. 10 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3099 Неутрално

    Най-лъжливата либертофонска мантра е че ЕС дава пари на европейците които не са доволни от ЕС!
    Парите по програми на ЕС се усвояват до 98% по корпоративни схеми и сенчести групировки на хранилката с брюкселските си креатури. В най-добрия случай ще се отвори някое работно място за посредствен човешки ресурс от емигранти и малцинства!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  11. 11 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    Пак ще пада желязна завеса между Западна и Източна Европа, ама сега няма да я чертае Чърчил с пурата на салфетка, ами Макрон със здрава ръка!?
    —цитат от коментар 4 на karabastun


    И ще минава от север на юг през средата на Черно море!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  12. 12 Профил на baxxtraxx
    baxxtraxx
    Рейтинг: 269 Неутрално

    И какви ще да се тези ценности, Микроне?? Приемане на бежанци до дупка и издигане в култ на всички малцинства ,и най-вече тези по-тъмнозелените, нали?

  13. 13 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3227 Весело

    Ние сме спокойни. Бойко Борисов превари всички да се метне на килимчето.

  14. 14 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1324 Неутрално

    И то да взимаш от враг на ЕС - Русия.

    The best way to predict the future is to invent it.
  15. 15 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    Макрон предупреди, че ЕС ще бъде отслабен, ако бъде позволено на отделни негови членове да нарушават правилата.

    Г-н Макарон, да попитам само тези правила не изискваха ли одобрение на всяка една държава членка?

    Как така приема на бежанци беше решен и кой точно го реши? Пък и тая простотия с квотите, не беше ли спусната от горе. Някой допита ли се до правителството на Полша, примерно или Унгария?

  16. 16 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1324 Неутрално

    Пак ще пада желязна завеса между Западна и Източна Европа
    —цитат от коментар 4 на karabastun


    Имам съмнения, че расия е Източна Европа. Там си е Азия.

    The best way to predict the future is to invent it.
  17. 17 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2786 Неутрално

    До коментар [#4] от "karabastun":
    "Пак ще пада желязна завеса между Западна и Източна Европа"

    И в Библията го пише, че хората се разделят от двете страни на Бог, но не пише нито за националности, нито за цвят на кожата. Ако светът върви по Библията значи е добре.

    подпис
  18. 18 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2786 Неутрално

    Бедата на нас българите е когато андрешковците ги приемат в ЕС. Така хем ни излагат, хем ни ограбват.

    подпис
  19. 19 Профил на Edvard Grieg
    Edvard Grieg
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Дано Бойко да го е прочел това. Няма как да си приятел с враговете на приятелите си и да очакваш всички да те уважават.

    Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.
  20. 20 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2786 Неутрално

    До коментар [#12] от "baxxtraxx":
    "И какви ще да се тези ценности, Микроне?? Приемане на бежанци до дупка"

    Защо сега питаш Макро за неща дето си ги пише в документите на ЕС още докато сме кандидатствали. В ресторант гледаш цените преди да поръчаш;

    подпис
  21. 21 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Точно такива предатели веднага се обадиха по горе.

    chavo64
  22. 22 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    Преди време местни журналя питаха Орбан дали Унгария ще приема бежанци. Той отговорил "Да, ще приемаме, като почнат да бягат от Западна Европа"

    Звучеше като шега, ама явно не е.

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4164 Любопитно

    "Френският президент Еманюел Макрон смята, че страните от Европейския съюз, които ползват финансите му, но обръщат гръб на принципите, трябва да усетят "пълните политически последици", предаде агенция "Ройтерс".

    Абсолютно съм съгласен с президента Макрон.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  25. 25 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2786 Весело

    До коментар [#13] от "Един препатил":
    "Бойко Борисов превари всички да се метне на килимчето."

    Наистина му е трудно на Борисов. Има две килимчета. Едното е в хола, другата е пред входа. Ти на кое предлагаш да стъпи.

    подпис
  26. 26 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 6252 Любопитно

    До коментар [#17] от "Иван К":

    Поляците ще правят референдум против бежанците - това по правилата на ЕС ли е , или по библията!?

    karabastun1@abv.bg
  27. 27 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2786 Неутрално

    До коментар [#26] от "karabastun":
    Поляците ще направят референдум и ще решат - вън или вътре в ЕС.
    Референдумите са добро нещо.
    Само дето с референдум в Полша не можеш да промениш ЕС

    подпис
  28. 28 Профил на solange
    solange
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Решението не минава през насъскване на Запада срещу Изтока. Пък и рисковете за демокрацията не са само при нас. Брекзит не е демокрация, Италия на Берлускони не беше демокрация, а ако се върнем по-назад във времето, ще си спомним и за управляваната във Виши Франция и за останалите "утвърдени" демокрации, които тръгнаха по пътя на демокрацията едва след войната (има и изключения, но са малко).
    Други механизми трябват и ако Макрон помисли върху това, ще ни помогне. Междувременно - никакъв фъндък на дребния нацист в Кремъл, ако Макрон наистина мисли доброто на Европа.

  29. 29 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2786 Неутрално

    Ето сега
    До коментар [#26] от "karabastun":
    Ето сега вървят дебати но те са почти референдуми в Сърбия и в Македония. Дали в или извън ЕС

    подпис
  30. 30 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2155 Неутрално

    "Той добави, че Асад е враг на сирийския народ, но не и на Франция и че приоритет за Париж е борбата с терористичните групировки и да не се допусне Сирия да се превърне в провалена държава. Неговите идеи за Сирия са в ярък контраст с позициите на предишното френско правителство.”

    Франция е почти безгласна буква по тази тема, така че Макрон може да си позволи лукса да изказва и ексцентрични мнения!

    I Want To Believe
  31. 31 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    "Не можем да се борим с тероризма ефективно, без да предприемем действия за климатичните промени"

    Това е абсурдно! Грешка на изказа или изхвърляне?

    И въпросче! Защо Китай (най-големият замърсител) има 13 години гратисен период???? Тръмп каза, че САЩ са готови за ново споразумение, ноооо ... честно спрямо всички подписали го!

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  32. 32 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    Тея са решили да превърнат Европа в Евростан.

    Само да вметна, че нито Меркел, нито Макрон, нито Тереза Мей имат биологични деца. На тях много не им пука за децата им. Ценностите са по-важни. Па тва че стават атентати вече всеки ден, са подробности от пейзажа.

  33. 33 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2197 Неутрално

    Не съм взел и 1 евро от ЕС който донесе само безработица и неизплатени заплати. Измяна е когато не защитиш това в което си се клел, както не защитихме социализма и сега си плащаме за клетвоотстъпничеството. За това също не чувствам вина = не комунистите, а партийците предадоха социализма за обещанието на запада да ги назначат за "бизнесмени". Точно ТЕ сега вземат пари от ЕС , а не споделят европейските ценности. Запада заложи на патологични изменници ! Обикновените хора нямат противоречие с европейските ценности.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  34. 34 Профил на Прокопи педераст
    Прокопи педераст
    Рейтинг: 374 Любопитно

    ТРОЙНА измяна е да казваш това, а най-големите ценности на ЕС да са парите!
    Майна му на макарон. Да ни изхвърлят и от ЕС и от НАТО... ама нейсе ;-)
    Ще ни държат щото единствената ценност заради която сме в тези съюзи са кинтите и геополическата доминация. Другите ценности спокойно могат да отидат да си ги видят в представителната извадка от европейци на слънчака!

  35. 35 Профил на DJTrump
    DJTrump
    Рейтинг: 265 Неутрално

    Това си е негово лично мнение.
    Всеки има право на мнение.
    Има и равнопоставен глас.

  36. 36 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3227 Весело

    До коментар [#25] от "Иван К":

    Наистина му е трудно на Борисов. Има две килимчета. Едното е в хола, другата е пред входа. Ти на кое предлагаш да стъпи.
    —цитат от коментар 25 на Иван К


    Хич не го мисля аз Борисов. Знае си той:
    "Ти ще цалунеш ръка, аз - двете ръце; ти ще цалунеш скута, аз - краката; ти ще цалунеш на друго място, аз - на още по-друго място. Че ти с мен ли ще се надпреварваш бе, кьорпе?"

  37. 37 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#15] от "realguru":

    Докато източна Европа цоца парички от западна, е нормално да се следват принципите на успелите нации. Когато се изравним като стандарт....от благодарност пак трябва да ги уважаваме.
    Относно решението за бежанците: тук не става въпрос за принцип по който да се живее в бъдеще а за кризисен въпрос. Няма как да се решават такъв тип въпроси със пълно мнозинство. Първо , въпроса беше спешен, второ, опираше до контрол на щетите и носи негативи на всички. Отделен въпрос е, че когато си част от едно семейство е редно да приемаш и радостите, и скърбите, и позитивите , и негативите. Вишеградската група се държи като ощипана невеста и това няма да и донесе нищо добро. Радвам се, че България в случая се държи в пъти по адекватно от североизточна Европа.

  38. 38 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    "Не можем да се борим с тероризма ефективно, без да предприемем действия за климатичните промени"

    Аз го разбирам така - в пустинята на Афганистан, Ирак и Сирия е много горещо за нашите войници и самолети. Ще чакаме да пораснат гори - портокали, маслини, банани .... и тогава мамка му на терористите! Ама те дотогава ще са взривили и Айфеловата Кула, г-н Президент!

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  39. 39 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2786 Неутрално

    До коментар [#32] от "realguru":
    "Само да вметна, че нито Меркел, нито Макрон, нито Тереза Мей имат биологични деца."

    Мога да те допълня всички монаси, всички католически свещеници по правило нямат биологични деца. И те ли не мислят за децата ни.

    подпис
  40. 40 Профил на baxxtraxx
    baxxtraxx
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#20] от "Иван К":

    Не знаех ,че двамата с теб сме гледали цените ,когато държавата е кандидатствала. А и силно се съмнявам тогава там да е пишело, че задължително трябва да приемаш в държавата си мюсюлмани от всички краища на света, прецедент в световната история.

  41. 41 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    До коментар [#37] от "George Svinarov":

    Това сериозно ли го мислиш?

    Ако не бяха Австрия и Вишеградската четворка да подпомогнат Македония да затвори границите си, бежанците сигурно щяха да се точат до сега през Гърция.

    Добре че после се разбързаха и подписаха с Турция. Естествено лицемерно говорят за правата на бежанците, ама само на Европейска територия. Турция как точно ги спира, не е важно. Дали им нарушава правата - не е важно. Щом не виждаме, значи всичко е ОК. Важното е, че ги спира.

    Аре молим стига глупости.

  42. 42 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#33] от "dark'star":

    Ако си пътувал по пътищата на страната - значи си взел повечко от 1 евро. И това е само един пример. Само не разбирам дали наистина не осъзнаваш или просто лъжеш?

  43. 43 Профил на metalogy
    metalogy
    Рейтинг: 588 Неутрално

    "Той поднови призива си за единен бюджет на еврозоната"

    колко е стабилен финансовият сектор у нас, ако не се говори за него
  44. 44 Профил на solange
    solange
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Хубаво говори Макрон и конкретно.
    —цитат от коментар 7 на chicago514


    Не Източна Европа е основната заплаха, въпреки че не подценявам процесите, които текат в Полша, Унгария и у нас. Все още имам доверие на поляците и унгарците като будни и читави народи. Със сигурност поляците ще ни пазят и занапред от апетитите на московията, които завеяните западняци и левичарите може да подценяват. Румънците също проявиха завидна съпротива срещу корупцията и изглеждат добронамерени съседи и горди европейци. Ние сме ценни с това, че не сме сериозно скарани с нито един съсед на Балканите (че и с когото и да било).
    Както каза Меркел, съдбата на европейците е в собствените им ръце и с размяна на обвинения и насъскване няма да се решат проблемите.

  45. 45 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#37] от "George Svinarov":

    западна европа спечели много и все още го прави от източна европа, положението изобщо не е толкова еднопосочно. Просто в момента вече няма как да не се съобразяват поне с вишеградската четворка и изтока като цяло. Еманципация му се вика и щом могат да приемат арабо пущунските ценности присърце могат да преглътнат и част от източноевропейските. В момента някои западно европейски държави се цупят, че бедните и нищо незнаещи източно европейци са позабогатяли, стабилизирали са се и са започнали и те да си дават мнението за реда в Европа. Нещо с което ще трябва да свикнат по един или друг начин.

  46. 46 Профил на Прокопи педераст
    Прокопи педераст
    Рейтинг: 374 Любопитно

    които ползват финансите му, но обръщат гръб на принципите, трябва да усетят "пълните политически последици"

    Сигурно иска да каже както всички на запад усетиха последиците от невръщането на милиарди кредити?
    Не става да даваш приемр с невърнати и неспазени обещания и после да искаш другите да ги спазват. НЕ СТАВА.

  47. 47 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1371 Любопитно

    До коментар [#1] от "Norman Granz":

    Защо Радев? Премиер няма ли тази държава? За Боце важи тази реплика.

  48. 48 Профил на vladivlad
    vladivlad
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Отново макаронени глупотевини. Изначалният проблем се корени в безконтролния прием на куцо и сакато без документи, в голямата си част икономически мигранти от Африка и Азия. Тези мигранти нямат нищо общо с ценностите, изповядвани от 95%от европейското население и нямат намерение и да имат, съдейки по действията им.
    Ако Макарон не разбере тази простичка истина, нищо добро не чака и Франция и Европа, него лично въобще нямам намерение да го мисля. Все пак човекът си има баба, да го мисли тя.

    Do or do not. There is no try. Yoda
  49. 49 Профил на Rossen Roussanov
    Rossen Roussanov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Къде човек може да прочете списъка на "европейските" ценности? Кой го е изготвил? Кой и кога е гласувал за него на референдум или на избори? В него пише ли, че ако поканя някого в къщи, мога да задължа, някой друг в Европа, примерно във Франция или Германия, да го обгрижва хола си, а моят гост да иска да живее там според ширията? Във въпросният списък има ли споменато, че "нравствеността" тип Кончита Вурст е европейска ценност?

  50. 50 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#41] от "realguru":

    Не виждам връзката между затварянето на Македония и квотите за бежанци. В единия случай говорим за нелегално ( престъпно) преминаване на границите от икономически мигранти, в другия случай говорим за хора , получили статут на бежанци от война. И за съвместно носене на бреме. Като не искаш да участваш в носенето на въпросното бреме , не е редно да участваш и в разпределението на кохезионния фондове като нетен получател. Не разбирам защо трябва да измествали ударението.

  51. 51 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    Освен това тяхното си е жив комунизъм.

    Значи да разселваме бежанци. Ма що не ги питате бежанците дали искат да бъдат разселвани. Те искат у Германия. Не у некви мизерни държави.

    Та и по комунизма имаше гражданство - заселват те в некой град и не може мърдаш.

    Съвсем са изтрещели псевдолибералите - значи от една страна говорим за свободна движение на хора, от друга страна говорим за разселване. Оппс туй второто не противоречи ли на първото?!?

  52. 52 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Мъдър човек! Не е като наще управници.

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  53. 53 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    източно европееца не вижда ценностите на макрон и меркел, вижда това че Париж, Лондон и Брюксел се превръщат в едни европейски Карачита, където през ден се разчистват сметки на религиозно племенна основа, полицията е безсилна, а изход на хоризнота няма.

    източно европееца си казва "Щом големите европейски империи се провалиха да интегрират мюсюлманите, със стотиците си години опит в колониалните политики и безмерно повечето си финансови възможности, как при нас резултата ще е друг?"

  54. 54 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#47] от "БГ":

    "Защо Радев?"
    В момента всичките са от един дол дренки. Хвани единият, удари другият.

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  55. 55 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#45] от "lol":

    Съгласен съм на 100%. Това обаче пак е встрани от темата с бежанските квоти. Полша и Унгария не се държат адекватно. Става дума за незначителен брой бежанци които едва ли ще навредят кой знае колко на бюджета им. Съвсем отделно стои въпроса, че Европа на нацизма е отхвърлена и демонстрации по темата " чиста раса" са недопустими. Това е основен принцип, приет от всички още с отварянето на процеса за прием. Макрон припомня точно това.

  56. 56 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 1998 Любопитно

    "Той добави, че Асад е враг на сирийския народ".

    А не добави ли, че брадатите уроди срелящи по бягащи хора в гръб и милеещи за практики като пребиване на жени защото не са забулени - са първи приятели на сирийския народ?

    Макрон се излага с такива изказвания.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  57. 57 Профил на agile
    agile
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Ако Макарона докаже, че в принципите на ЕС някъде съществува безкритично приемане на незаконни имигранти и нашественици, ще стана първи негов фен. Дори ще цуна неговото бабе по миниджупа.

  58. 58 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1549 Весело

    Макроня е прав!Все повече го обичам тоз човяк,и жалко че не се е родил в България!Със сигурност, щеше да обедини всички десни сили!
    —цитат от коментар 2 на Лозан Чапаев


    Аууу
    я да видим колко процента вземат всичките десни коалиции
    РБ 3%
    Нова република 2.5%
    Дай България 2.7%
    ами те всичките десни нямат и 10%

  59. 59 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    Освен това Турция от кога реве за изграждане на зона на сигурност покрай границата. Да изградят там една зона. Да дадат кинти на Турция и да ги заселват там.

    Освен това колко бежанци са от Сирия - под 20%. Останалите кво ги правят - отказват им официално. Ама никой не ги депортира. Е оня ден имаше статия за Италия. Дала убежище само на 2.6% от всичките хиляди влизащи през Либия. Останалите им отказала. Ама не ги връща. Никой не ги знае къде са, къде щъкат, какво правят.

  60. 60 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 1998 Весело

    Съвсем са изтрещели псевдолибералите - значи от една страна говорим за свободна движение на хора, от друга страна говорим за разселване. Оппс туй второто не противоречи ли на първото?!?
    —цитат от коментар 51 на realguru


    Никой не знае какво ства в либерстката глава. Носи се вода от десет кладенеца, теории нямащи връзка с реалността се раждат всяка минута, фактите се манипулират, доказателства се фабрикуват, фабриката за лъжи работи на пълни обороти.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  61. 61 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10023 Неутрално

    Макрон е последователен засега и твърде далеч от положителния модел на европопулист...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#51] от "realguru":

    Пак измествали темата. Никой не би попречило на тези хора да се преместят след като се заселят. Не говорим за разселване , а за първоначално настаняване. След като си стъпят на краката и започнат да се самоиздържат - свободното придвижване ги зове. В случая обаче ги издържат държавите домакини и докато са гости на трапезата, ще спят където каже домакина.
    Абе нарочно ли изместваш така темата? От глупост ли го правиш или осъзнато манипулираш? Не виждаш ли , че не ти минават номерата?

  64. 64 Профил на agile
    agile
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Откакто макароненото бабе почна да си показва дъртите кокали с миниджупи на срещите на върха, разбрах, че Макарона е психоидиот , и то от най-ранна възраст.

  65. 65 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    До коментар [#55] от "George Svinarov":

    Въпросът е принципен. Щото приемат ли няколко, после ще се почне още и още и още. И така края не се вижда.

    Знаеш ли що в САЩ искат стена?

    Щото 1986 са имали 3 милиона нелегални емигранти и са решили да ги легализират. Е сега имат 13 милиона нелегални. Ако ги легализират и тях, след 5 години ще имат 50 милиона.

  66. 66 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 1998 Весело

    Къде човек може да прочете списъка на "европейските" ценности?
    —цитат от коментар 49 на Rossen Roussanov


    Не може. Ако си истински либерален европеец - вярваш, не проверяваш.
    А и те се променят на всеки няколко месеца. Още помня как Анжито разрева палестинското момиченце, като му каза, че Германия не може да приеме всички желаещи. А след няколко месеца Анжито застана пред камерите и каза смело - елате хиляди младежи! Както в песничката :)

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  67. 67 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Явно има предвид Франция.Защото френските фермери получават най-големите субсидии в ЕС,а пък Макрон иска да ограничи правото на труд на хората от Източна Европа.

  68. 68 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 1998 Весело

    До коментар [#62] от "m17":
    "всичките 100 хиляди човека които представялват елита на тази държава ще се изнесем в ЕС" - ти ли си елита :) :) :)

    Протестърът ми той!

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  69. 69 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#65] от "realguru":

    И...? Тези легализираните до 1 работят. В момента България страда от липса на работна ръка. Щото работната ръка избяга за по човешки условия на живот. Щото администрацията ни не работи. Щото съда ние порнография. Т.е подредените държави изсмукват трудоспособно население и благодарение на това просперират. Всички трудолюбиви и спазващи закона хора са добре дошли. Щото иначе ще видиш адекватна пенсия на мукавей.

  70. 70 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#55] от "George Svinarov":

    Факт е че бройката на бежанци за разпределение в Полша и Чехия е малък и е малк дребнаво да се хващат за това, но проблема е в тоталния отказ за дебат от страна на Германците и правенето на каквито и да е отстъпки по въпроса. Това е силно неприемлво за централно европейците.

    Пък и точно полша и чехия са пълни до горе с емигранти от украйна, не е като да са затворени граници и фашистки режими.

  71. 71 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 751 Неутрално
  72. 72 Профил на Морски
    Морски
    Рейтинг: 452 Неутрално

    До коментар [#34] от "abdul15":

    Тя извадката на Слънчака въобще не е представителна. И е такава по наша вина.
    Каквато услуга се предлага, такива клиенти я ползват.

    Морски
  73. 73 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2998 Неутрално

    И ние „усвояваме“ парите ,ама като стане дума за реформи се правим на автомонтьори.Чакам сериозни проверки на фондовете и на резултатите.Не може от всичките милиони да имаме само един милионер.

  74. 74 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Все повече си мисля, че наистина Путин е убит и е подменен с двойник, заради езика на тялото.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  75. 75 Профил на Иво Прокопиев
    Иво Прокопиев
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#10] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":Вие осъзнавате ли че без членството в ЕС и без европейската подкрепа - както организационна така и финансова досега България щеше на практика да е изчезнала !!!. След падането на комунизма, над 2 милиона млади и способни българи напуснаха държавата и само европейската мечта държи останалите 1 милион тук. Без тези хора и без подкрепата на ЕС България щеше да потъне безвървратно в евроазиатския кенеф наречен русия. Гарантирам вие че следваия ден след референдум за излизане от ЕС моментално всичките 100 хиляди човека които представялват елита на тази държава ще се изнесем в ЕС. Но преди това ще довършим това което не успяхме 97'ма а а именно да изгорим партийния дом на БКП и да увесим на фенерите пред парламента отговорните за тази национална катастрофа.
    —цитат от коментар 62 на m17


    Само 100 хиляди ли сте елита!?Не сте ли прекалено много?

    Когато заменяш Христос с Бог Дебело черво,подписваш собственото си самоунищожение!
  76. 76 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#70] от "lol":

    Чак пък пълни до горе.... Пък и мигранти от Украйна в трудоспособна възраст са като свеж полъх в пустинята за Чехия и Полша.

  77. 77 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#68] от "dgd":

    доста тъпо го е написал колегата, но е 100% вярно че изход от ЕС за България би означавал тотален крах на малкото читав бизнес който имаме. Директно си се срутва държавата.

  78. 78 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    Напълно съм съгласен с него, който се смята за толкова велик - моля, да се изявява както намери за добре, но и да си плаща за гяволъка.
    Нещо повече, т.н. националисти, без значение от коя нация, да бъдат изгонени от ЕП, а не да лапат с удоволствие паричките и активно да работят срещу съюза.
    Може, както се казва демокрация, но като толкова обичаш родината ( или някоя и друга родина:)), работи от идеални подбуди, а не на заплата в парламента.
    Какво дреме видния вдъхновител и привърженик на Брекзита в ЕП и защо сега е застанал в позата на др.Живков, приземен максимално в очакване бурята да премине.

  79. 79 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    "Защото всичко е взаимно свързано. Не можем да се борим с тероризма ефективно, без да предприемем действия за климатичните промени"

    Тези две неща наистина са свързани от гледна точка на общочовешките интереси. Защото ако общочовешките интереси бъдат възприети с истинската им степен на значимост, това би означавало както недопускане на тероризъм, така и борба срещу климатичните катастрофи.

    Това е от принципна гледна точка. Но винаги има и практическа обвързаност. Един пример - малко известен факт е, че гражданската война в Сирия и бежанската криза са предшествани именно от климатична катастрофа в периода 2006 - 2011 г. След няколкогодишно засушаване над 1 милион сирийци изоставят своите ферми и се преселват в най-бедните предградия на Алепо и Дамаск - точно по местата, където след това започват протести и боеве.

    Тук винаги може да се възрази - това не е първата суша в този регион. Спорно е доколко тя е свързана с глобалното затопляне или например с някои новопостроени язовири в Турция. А в Сирия и без това е имало преди и иракски бежанци. И сигурно има и още подобни възражения. Но че е имало някаква връзка между сушата и последвалата гражданска война - това е ясно.

  80. 80 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 590 Неутрално

    Хубаво, източна европа приема х бежанци, как точно ги задържаме според западняците? Нови концлагери в Полша?

  81. 81 Профил на agile
    agile
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#55] от "George Svinarov":

    "Полша и Унгария не се държат адекватно. Става дума за незначителен брой бежанци които едва ли ще навредят кой знае колко на бюджета им."

    Добре бе, Свинаров, ако на теб ти натресат в гарсониерата Овчаров и Козаров, за да ги поиш и храниш, а те да ти я осмърдят, ти как ще се чувстваш?

  82. 82 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#65] от "realguru":И...? Тези легализираните до 1 работят. В момента България страда от липса на работна ръка. Щото работната ръка избяга за по човешки условия на живот. Щото администрацията ни не работи. Щото съда ние порнография. Т.е подредените държави изсмукват трудоспособно население и благодарение на това просперират. Всички трудолюбиви и спазващи закона хора са добре дошли. Щото иначе ще видиш адекватна пенсия на мукавей.
    —цитат от коментар 69 на George Svinarov


    България не страда от липса на работна ръка.Просто заплатите са много ниски и хората не желаят да работят за подобни заплати.Ако си мислиш,че някой афганистанец ще е доволен да работи за 800 лв заплата,от които половината ще отидат наем за жилище,си в голяма грешка.Тия хора плащат по минимум 5000 евро,за да ги прекарат през границите и ще се хванат да работят за 400 евро.И то без жилище.Да не са малоумни-като си платят наема,ток ,вода,отопление и други комунални услуги ще трябва да се лишават от храна,какво остава за други неща.

  83. 83 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3571 Неутрално

    До коментар [#28] от "solange":
    "Междувременно - никакъв фъндък на дребния нацист в Кремъл, ако Макрон наистина мисли доброто на Европа."
    =================================
    Хич няма да споря дали е правилно, но виж какво правят хората на Меркел, докато вдигат лозунги:
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/31113-mercedes-benz-otvaria-oshte-edin-zavod-v-rusiia/
    Големите винаги поучават по-малките, затова и размаханият пръст на Макрон ме дразни.

    Еретик
  84. 84 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1012 Неутрално

    Макрон сякаш има предвид българските политици, които са на ясла в Москва.

  85. 85 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#75] от "Лозан Чапаев":

    Не знам колко сме , но ще напуснем. Без начение дали сме елит или не. Ние сме хора които се трудят и издържат от труда си. И държавата България окончателно ще фалира. Като през 1980 , 1991 и 1996. И пак ще се молите за 30$ заплата.

  86. 86 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    До коментар [#69] от "George Svinarov":

    Тука сме съгласни. Абсолютно за. Ама Европата пак си затваря очите и прилага двойни стандарти. Слушкате - нищо че сте корупмпирани, ще го преглътнем щом слушкате.

    Аз съм за бой по нашето канче докато не се оправят бакиите тука, дето си ги споменал.

  87. 87 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1204 Неутрално

    "Не можем да се борим с тероризма ефективно, без да предприемем действия за климатичните промени"
    др Макрон

    Дотука всичко е почти перфектно с "ценностите" : манголюбие, гейщина и затоплизъм. Сал #прокурорнаш is missing

    Скоро писА за некаква лезба - шефка на зелените в европарламента (ама не Манговей, ами някаква друга) , къде предлага арапи да се заселват накуп на цели села в Източна Европа (за Латвия беше май предложението) и кой не е съгласен с "ценностите" да му спират парите и прочие наказания.

  88. 88 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#87] от "dosetliv":

    Е ти какво очакваш от мъж женен за 25 години по-възрастна жена,който няма собствени деца?Такъв си вика:"След мен и потоп".

  89. 89 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3571 Неутрално

    До коментар [#55] от "George Svinarov":

    Полша и Унгария не се държат адекватно. Става дума за незначителен брой бежанци които едва ли ще навредят кой знае колко на бюджета им.
    ================================
    Тъкмо за принципи ставаше въпрос, нали? За това, че не могат да поканят гости в твоята къща, а не дали можеш да платиш кафето. Неадекватни са тези, които гледат на по-големите като на богове.

    Еретик
  90. 90 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#82] от "mushashi":

    Да беше прочел за кого говорим поне. Ставаше дума за мексиканските нелегални имигранти в САЩ. Тези за които ти говориш са съвсем друга бира.
    1. Те не са мигранти - те са агресори.
    2. Те не плащат 5000 евро. На тях им плащат както въпросните трансфери, така и някои други суми.
    3. Те не идват да работят, те идват за да ги хранят и да създават проблеми.
    4. Те не са трудоспособно - нямат грам образование, нито трудови навици.
    Не виждам защо всички смесвате афганистанците и сирийците. Тези 2 групи хора нямат нищо общо. Едните са образовани, трудолюбиви и онеправдани, другите са някакви фанатизирани маймуночовеци, които са подкарани от мюсюлманската джихадистка машина с цел дестабилизиране на Европа. Като оня дошъл тук да гори българския национален флаг.

  91. 91 Профил на Прокопи педераст
    Прокопи педераст
    Рейтинг: 374 Любопитно

    До коментар [#72] от "Морски":

    Дай една представителна много ти се моля.
    Също дай и доказателства за НЕПаричните им ценности.
    Благодаря!

  92. 92 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#86] от "realguru":

    Светът се обикаля крачка по крачка. В момента най важното за ЕС е да постигне единство. Да преодолее кризата с национализма и отцепническите настроения. Като брекзит, фрекзит, грекзит и т.н. после ще се подреждат стаите. В момента вишеградската група заплашва самото съществуване на съюза и за нас това е крайно лошо. Даваш ли си сметка какво ще стане с България при разпад на ЕС? ЗАТОВА трябва да се борим срещу политиките и идеите на Полша, Чехия и Унгария. Защото са вредни за България.

  93. 93 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#89] от "Костадин Иванов":

    Не бе братле, става дума за добруването на България. И разпада на ЕС се разминава с това.

  94. 94 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3571 Весело

    До коментар [#62] от "m17":

    След падането на комунизма, над 2 милиона млади и способни българи напуснаха държавата и само европейската мечта държи останалите 1 милион тук. Без тези хора и без подкрепата на ЕС България щеше да потъне безвървратно в евроазиатския кенеф наречен русия. Гарантирам вие че следваия ден след референдум за излизане от ЕС моментално всичките 100 хиляди човека които представялват елита на тази държава ще се изнесем в ЕС.
    ==========================
    Хм, не знаех, че и елитът пише тук. Колко скромно. Не знаех също, че елитът целува ръка и коляно. Такова коленопреклонно благодарене и благославяне... И защо сме и на Русия, след като непрекъснато се внушава, че по милост са ни взели в ЕС? За каквото трябваме на Русия, за това и на ЕС. Все тези сме си.

    Еретик
  95. 95 Профил на Rossen Roussanov
    Rossen Roussanov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Бабоездача на Ротшилд след като овладя формално властта във Франция вече се опитва да яхне цяла Европа, за да изпълни задачата дадена от патрона му - да продължи да смесва гоимите в Европа до пълната победа на мултикултуризма, тоест до обезродяването им и превръщането им в тотално послушна биомаса от мелези.

  96. 96 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#94] от "Костадин Иванов":

    Ако сравниш коментарите тук и коментарите в други новинарски сайтове, ще откриеш, че елитът пише именно тук.

  97. 97 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1678 Неутрално




    До коментар [#84] от "авторът":

    Не. Има предвид полските и унгарските,които не искат да правят от държавите си гета.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  98. 98 Профил на Alien.Aryan
    Alien.Aryan
    Рейтинг: 426 Гневно

    Ако ценностите на ЕС включват дискриминация на определени групи от хора и прикрит расизъм, а финансирането му е насочено само към избранници но неясен критерий, то тези "ценности" не само трябва да бъдат незачитани, а презирани и унищожени, заедно с физическото изтребване на неговите носители.

    ЕС е една тежка и ненужна бюрократично-индустриална пръчка в колелото на обединена Европа, целяща поробването на европейските граждани.

    Ако русофилията е обикновено национално предателство, то ЕС- и американофилията са не само такова, но и симптом на тежко психическо заболяване.
  99. 99 Профил на Прокопи педераст
    Прокопи педераст
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#92] от "George Svinarov":

    "Даваш ли си сметка какво ще стане с България при разпад на ЕС? ЗАТОВА трябва да се борим срещу политиките и идеите на Полша, Чехия и Унгария. Защото са вредни за България."

    Какво? САЩските ИДИЛчета терористи ще ни запалят държавичката? Позна.
    А дотогава +1 един завод за оръжия в Лясковец. Хей така, за да ни добрува държавичката.
    Точно Полша, Чехия и Унгария бият контра на 6 империалистически мутри, една от които Сорос.

  100. 100 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1678 Неутрално

    До коментар [#96] от "George Svinarov":

    Ужас! Ако това е елита на България - бог да ни пази! Бъркате омраза, фобии и други по-тежки психични отклонения с интелект. Елитът на България прави бизнес и не мисли как ще наказва някого, като отиде да мие чинии и други сервизи някъде.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK