Взрив избухна в метрото в Лондон, има пострадали

Тежко въоръжени части и екип за работа с химически вещества пристигнаха на мястото на инцидента.

© Kevin Coombs, Reuters

Тежко въоръжени части и екип за работа с химически вещества пристигнаха на мястото на инцидента.



Експлозия е избухнала в метрото в Западен Лондон, потвърди полицията след съобщения на британски таблоиди. По официална информация има пострадали, но броят им не се уточнява. Лондонската спешна помощ съобщи, 18 души са били откарани в различни болници в британската столица, "но за никого от тях не се смята, че е в сериозно или критично състояние".


Инцидентът е станал на метростанция "Парсънс грийн". Междувременно силите на реда призоваха жителите да избягват района. В. "Гардиън" съобщи, че разследването вече се води от антитерористичната полиция с подкрепата на контратерористичнат служба МИ-5, след като беше започнато от транспортната. На брифинг за медиите най-високопоставеният полицейски служител в борбата с тероризма Марк Раули обяви, че експлозията най-вероято е причинена от самоделно взривно устройство.


Полицията в Лондон официално обяви инцидента за терористичен акт - петият на британска територия за тази година. Минути по-рано тя предупреди, че е твърде рано да се посочи причината за него.


Реакции




Премиерът Тереза Мей ще оглави по-късно в петък събрание на антитерористичната кризисна група COBRA. "Мислите ми са с ранените на "Парсънс грийн" и спешните екипи, които отново отговарят бързо и смело на предполагаем терористичен инцидент," каза Мей.


Българското външно министерство съобщи, че е отправило запитване към местните власти за пострадали български граждани при инцидента, но към момента полицията в Лондон не предоставя допълнителни детайли. Всички български граждани, които желаят да получат актуална информация или да подадат сигнал за техни близки и познати, могат да го направят на дежурните телефони на посолството в Лондон: + 442075813144 и + 442075849400


Близо час и половина след инцидента единствената официална реакция беше от британския външен министър Борис Джонсън, който каза за "Скай нюз": "Важно е да не спекулираме в момента. Нека всеки продължи с нормалната си работа, доколкото е възможно."


"Никога няма да бъдем сплашени или победени от тероризъм... призовавам всички лондончани да останат спокойни и бдителни и да проверяват сайта на TfL (Transport for London) за съвети как да пътуват," написа в официално съобщение кметът на Лондон Садик Хан.


Първата международна реакция беше на американския президент Доналд Тръмп, който написа в "Туитър": "Още една атака в Лондон от терорист загубеняк. Тези хора са болни и побъркани и са били обект за Скотланд ярд. Трябва да (сме) проактивни!... Със загубеняците терористи подходът трябва да е много по-твърд. Интернет е основният инструмент за вербуването им, който трябва да прекъснем и да използваме по-добре!"


"Бяла строителна кофа"


Непосредствено след взрива столичният вестник Metro съобщи за хора, пострадали в блъсканицата след взрива и за няколко пътници с изгаряния по лицето.


Движението на влаковете е спряно по т.нар. District Line в участъка между станции "Ърлс корт" и "Уимбълдън".


Според информации на очевидци, експлозивното устройство е било поставено в торба на "Лидл" и оставено до вратата на вагон. "Беше бяла кофа, строителна кофа," каза мъж, пътувал в същия вагон, за Би Би Си 5. "Пламъците още излизаха от нея, когато я видях, а от нея висяха много жици - мога само да предполагам, че е станало нарочно." Лондонската полиция твърди, че устройството не е експлодирало напълно.


В района на метростанцията се намира мостът Уондсуърт, разположен на река Темза.


В близост са още стадионите на футболните отбори Челси и Фулъм.


Взрив избухна в метрото в Лондон, има пострадали

© Reuters


Службите за спешна помощ изпратиха в района екип за работа с опасни вещества, а полицията посъветва хората да избягват околностите на "Парсънс грийн". В "Туитър" се появи и видео, на което според автора му се вижда "запалената кофа" в метрото.


Очевидци от влакчето казват, че чули силен шум и вратата на вагона изведнъж била обвита в пламъци. Според други свидетели целият вагон е пламнал в движение. "Чух свистене. Погледнах нагоре и видях, че целият вагон е обгърнат от пламъци, които се придвижват към мен," разказва той за "Ройтерс".


От разпространявана в "Туитър" снимка на предполагаемия източник на експлозията се вижда, че няма значителни поражения във вагона.


Взрив избухна в метрото в Лондон, има пострадали

© Reuters


Репортери разказват, че повечето пострадали са попаднали в паническа блъсканица при опита на хората да избягат от мястото.


"Много полиция на "Парсънс грийн", казаха ми ида на безопасно място възможно най-бързо" , пише един потребител в "Туитър". Други кадри в социалните мрежи показват евакуацията на превозното средство минути след инцидента.


Полицията междувременно припомни, че нивото на терористична заплаха в момента е "сериозно", което означава, че извършването на подобно нападение е "много вероятно".


В последните месеци имаше няколко терористични нападения на британска територия в Лондон и Манчестър, при които загинаха десетки.

Ключови думи към статията:

Коментари (156)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1619 Неутрално

    Агресивни будисти са.
    Като ония в Мианмар.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  2. 2 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3277 Неутрално

    Тц, агресивни англичани са.

  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5196 Неутрално

    Ужас без край !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2244 Неутрално

    Агресивни будисти са.Като ония в Мианмар.
    —цитат от коментар 1 на БМЗ


    Аха. Кадиров затова прави брадат митинг срещу тях в Москва.

    The best way to predict the future is to invent it.
  5. 5 Профил на jif44392826
    jif44392826
    Рейтинг: 620 Гневно

    Нека излязат от ЕС. Само така ще могат сами да си контролират границите, а не прехваленият Шенген...

  6. 6 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 662 Неутрално

    Жертви да няма!!!
    Лудостта, явно няма свършване ...

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  7. 7 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4396 Неутрално

    Тенденциите са не 2050г. а 2020-2030г. всички които не са в правата вяра да бягат от европейските мегаполиси защото атентатите на ислямистите вече са ежедневие в ЕС!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  8. 8 Профил на Finland
    Finland
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Lidl махнаха кръстовете, а IDIL слагат бомби в торби на Lidl.

    Символика.

  9. 9 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1520 Любопитно

    Според информации на очевидци, експлозивното устройство е било поставено в торба на "Лидл" и оставено до вратата на вагон.
    ******************************

    Чудя се, коя беше тази религия, чиито представители страшно си падат по бомби и избиване на случайни хора? С "и" май започваше, ама не се сещам в момента?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  10. 10 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#5] от "jif44392826":

    Те англичаните излизат от ЕС за да контролират идването на българи, поляци и румънци. Не за казали че им преччат индийци, пакистанци, авганистанци и араби...........

  11. 11 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1520 Любопитно

    А има и нападение над войник във Франция, нападателят споменал нещо за Аллах, ама сигурно случайно ще да е било, иначе не си обяснявам случая:

    "Във френската столица Париж отново е извършено нападение срещу военнослужещ, предава Франс прес, цитирана от Фокус.
    По първоначални данни френският войник е нападнат от неизвестно лице, въоръжено с хладно оръжие. Нападателят се е насочил към патрулиращия военнослужещ, изричайки думи към Аллах. Мъжът е бил неутрализиран бързо от войника. "

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  12. 12 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1619 Неутрално

    До коментар [#4] от "EU defender":

    Е именно, трябва да се защитят невинните мюслими.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  13. 13 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 665 Весело

    До коментар [#7] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    мда бе, и ще се редят на опашка за Коми...

    Birds of a feather flock together.
  14. 14 Профил на Гадьо
    Гадьо
    Рейтинг: 724 Неутрално

    Културни особености, какво да ги правим? Освен да ги интегрираме.

    Прост народ - слаба държава!
  15. 15 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2244 Неутрално

    Нека излязат от ЕС. Само така ще могат сами да си контролират границите, а не прехваленият Шенген...
    —цитат от коментар 5 на jif44392826


    Тъй, тъй. И как по-точно ще определят кои са терористите на границата?

    The best way to predict the future is to invent it.
  16. 16 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 753 Неутрално

    А в Париж някакво мюсли е нападнало войник с викове Аллах е велик.

  17. 17 Профил на Valeri Gerov
    Valeri Gerov
    Рейтинг: 8 Весело

    Корекция:

    ...експлозивното устройство, *телефон Самсунг Галакси Ноут*, е било (поставено) забравено в торба на "Лидл" и оставено до вратата на вагон.

    :)

  18. 18 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 942 Неутрално

    Тенденциите са не 2050г. а 2020-2030г. всички които не са в правата вяра да бягат от европейските мегаполиси защото атентатите на ислямистите вече са ежедневие в ЕС!
    —цитат от коментар 7 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    хехехех, айде спри с тая пропаганда бе, имам десетки приятели в Лондон и никой не е тръгнал на никъде

  19. 19 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1267 Неутрално

    Българин атентатор още не са намерили в Лондон, обаче пак предпочитат атентатори.
    Дано няма много жертви.

  20. 20 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1733 Неутрално

    Според информации на очевидци, експлозивното устройство е било поставено в торба на "Лидл" и оставено до вратата на вагон.******************************Чудя се, коя беше тази религия, чиито представители страшно си падат по бомби и избиване на случайни хора? С "и" май започваше, ама не се сещам в момента?
    —цитат от коментар 9 на Cataluña es España


    Иудаизъм?

  21. 21 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 702 Весело

    Това е то съдбата на всеки, който е пазарувал в Lidl...

  22. 22 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 1490 Любопитно

    ""Количествените натрупвания, водят до качествени изменения!"
    ...........................
    Колко атентати, още трябва да станат, та да прогледнем че Исляма няма място в Европа?

    Да разлая троловете!!
  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 295 Неутрално

    Не ни е страх, няма да променим живота си ( той отдавна се промени), убивайте ни, а ние ще мрем с гордо вдигнати чела. Важното е българи, румънци и поляци да няма на острова. ЗАЩО, не е много ясно, но да няма. Виж, мюсулмани, пакистанци и индийци, може. Е, сега, слагат по някоя бомба ама "във всяко стадо има мърша".

  25. 25 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 2152 Неутрално

    До коментар [#5] от "jif44392826":Те англичаните излизат от ЕС за да контролират идването на българи, поляци и румънци. Не за казали че им преччат индийци, пакистанци, авганистанци и араби...........
    —цитат от коментар 10 на rdb41527334


    Всеки накрая си куса попарата, която сам е надробил. Много подцениха в стара Европа опасността от исляма, като се пазеха гнусливо от нас, източноевропейците. Сега ще търпят последствията от недалновидната си имиграционна политика. С техните камъни по техните глави.

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3277 Неутрално

    хехехех, айде спри с тая пропаганда бе, имам десетки приятели в Лондон и никой не е тръгнал на никъде
    —цитат от коментар 18 на carmello


    Споко има време - до 2030 има 12-13 години. :) :)

    Преди 5 години атентатите бяха рядкост, днес са веднъж седмично в Европа. След някоя и друга година ще станат ежедневие, примерно както в Пакистан и Афганистан.

  28. 28 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Въпросът е българин или румънец е извършителят. Нали с тях плашеха англичаните.

  29. 29 Профил на KaV
    KaV
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Няма ли да има край всичко това!

  30. 30 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2265 Гневно

    Препоръката на кмета на Лондон - Сидик Хан:
    -Свиквайте!

  31. 31 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3538 Неутрално

    Няма ли да има край всичко това!
    —цитат от коментар 29 на XtReMe

    Казано ви беше: Свиквайте!
    Ей, че вече свикват:
    хехехех, айде спри с тая пропаганда бе, имам десетки приятели в Лондон и никой не е тръгнал на никъде
    —цитат от коментар 18 на carmello

    Изоставате от напредничавия свят, изоставате!

  32. 32 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3538 Неутрално

    Въпросът е българин или румънец е извършителят. Нали с тях плашеха англичаните.
    —цитат от коментар 28 на mushashi

    Това ще да е само някой обиден полски водопроводчик, че са му отнели популярността.

  33. 33 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2519 Любопитно

    До коментар [#23] от "libertariansky":

    Свърши ли ти вече нощната смяна в мола?

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  34. 34 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#8] от "Finland":

    Връщат жеста към LIDL.

  35. 35 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Аматьора Акбар !!! Добре, че няма жертви.

  36. 36 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2036 Гневно

    Борбата с тероризма включва и интегрирана система за проследяване на съмнителни елементи в цяла Европа. Самостоятелно държавите няма как да се преборят с новата чума.
    И тея намериха кога да се отцепват от ЕС.

    Panta rhei....
  37. 37 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4966 Неутрално

    Нека излязат от ЕС. Само така ще могат сами да си контролират границите, а не прехваленият Шенген...
    —цитат от коментар 5 на jif44392826


    Обединеното кралство НЕ е в Шенген!

  38. 38 Профил на solange
    solange
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Свобода на религията? Културни особености? Хайде, сега, не бъдете нетолерантни, човекът просто е искал да изрази себе си, пък и местните не са полагали усилия да го интегрират.

  39. 39 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2441 Любопитно

    Кошчето за боклук като се е запалило викало ли е "Буда акбар" ?

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  40. 40 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3538 Неутрално

    Препоръката на кмета на Лондон - Сидик Хан:-Свиквайте!
    —цитат от коментар 30 на lustmord

    Опс, повторил съм те.
    Но няма как, след като е болезнено вярно.

    Ето, че любимата ни прогресивна медия в която пишем, тази новина не я пуща като главна, а набляга на поредната пропагандна простотия на кимчетата. Да се дрънкат лакардии на едро по "голямата политика", да се гъделичка мат'ряла, да се кюска на "наш'те" и "ваш'те" ...
    За случая в Париж пък - ни гък!

    Та флагманите вече са поели насоките и са свикнали. Сега ни свикват нас ...

  41. 41 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 558 Неутрално

    Тея запалените вестници ли са бомбата?

  42. 42 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    За исляма съм съгласен,но в случая вероятно не е атентат,а инцидент.Хората са пострадали от паника и блъсканица,експлозията е била слаба и с неизяснен зазасега произход.

  43. 43 Профил на Strygalldwir
    Strygalldwir
    Рейтинг: 774 Неутрално

    Понеже образованието е контрапродуктивно за тяхната идеология, днес българските националсоциалисти отбелязват събитията в Лондон.

    Всичко което ми трябваше да знам за християнството го научих от тези които взривяват гинекологични клиники.
  44. 44 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1520 Неутрално

    BREAKING: UK authorities treat London Tube station incident as terrorism

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  45. 45 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1520 Неутрално

    За исляма съм съгласен,но в случая вероятно не е атентат,а инцидент.Хората са пострадали от паника и блъсканица,експлозията е била слаба и с неизяснен зазасега произход.
    —цитат от коментар 42 на slonsco


    #44 е за теб.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  46. 46 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5929 Любопитно

    До коментар [#17] от "Valeri Gerov":

    От Самсунг поеха ли отговорност за атентата?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  47. 47 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1577 Неутрално

    Става ежедневие но хората трудно свикват. А ще трябва според всички анализи. Интересно кой разбърка кошера?

  48. 48 Профил на milenmihailov
    milenmihailov
    Рейтинг: 483 Неутрално

    До коментар [#26] от "еко":

    Те искат да ни изтребят, ти искаш да ги изтребиш... С какво си по различна от тях?

  49. 49 Профил на penchoo
    penchoo
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Интересно, ако работещите от европейски страни почнат да колят и взривяват англичани в Англия, то английското правителство ще се откаже ли от плановете си да ги махне от острова? Дали няма да вземат и европейци да интегрират? Има ли шанса някой румъно-български Манго да си изберат за кмет на Лондон или трябва да чист индийски Манго мюсюлманин?

  50. 50 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3321 Неутрално

    До коментар [#2] от "realguru":

    Тц, агресивни англичани са.
    ======================
    Залагам на полски водопроводчици.

    Еретик
  51. 51 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 2008 Неутрално

    Българин или румънец ще да е бил. Или полски водопроводчик.

  52. 52 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4096 Неутрално

    Ужас без край !!!
    —цитат от коментар 3 на КМЕТ В СЯНКА


    Ужасът е за Русия , където масово евакуират хората заради предполагаеми терористични атаки. Така се създава масова страхова психоза сред населението.
    В Лондон и в цяла Великобритания е спокойно и хората се радват на хубавия есенен септемврийски ден.

  53. 53 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3893 Неутрално

    До коментар [#5] от "jif44392826":

    Айде стига с глупоатите-какъв Шенген!?Да не би белгийци и германци да им правят атентатите!?Все граждани с произход от бившите им колонии са!

  54. 54 Профил на еко
    еко
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#26] от "еко": Те искат да ни изтребят, ти искаш да ги изтребиш... С какво си по различна от тях?
    —цитат от коментар 48 на milenmihailov


    Викаш - те да ме изтребват, а аз да пробвам със силата на убеждението ли? След като се е стигнало дотук, ще се изтребваме. А който го е страх - да философства. Когато заиграе оръжието, време за поезия, няма. Или има - за теоретиците, дето търсят някаква други пътища, толерантни пътища.
    Не ме вкарвай в схеми и някакви заучени силогизми от типа, след като и ти искаш смъртта им, значи си като тях.

  55. 55 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4367 Разстроено

    Поредната ужасяваща атака на изродите ИДилски във Великобритания....! :-( Дано няма загинали, а на пострадалите им пожелавам да се възстановят....

    А на боклука, който е организирал това му желя доживотен затвор в някой британски затвор... или куршум в главата, ако се съпротивлява при задържане.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  56. 56 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 942 Любопитно

    До коментар [#31] от "xm...":

    и според теб кво - че някъде гръмнала бомба някой ще си остави дом и кариера в Лондон и ще хукне да сади домати в някое село в Подбалкана ? Или ще емигрира в Матушката ?

  57. 57 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4367 Любопитно

    До коментар [#29] от "XtReMe":

    Докато тази организация на злото на име ИД (или ДАЕШ) не бъде унищожена няма да има край.... боклуците са във война срещу ЕС и Запада, както и срещу Русия, Иран, Китай и целия цивилизован свят. Сам се сещаш, че нямат никакви шансове. Въпросът е колко време ще отнеме докато бъдат унищожени.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  58. 58 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 942 Любопитно

    До коментар [#27] от "realguru":

    ''Преди 5 години атентатите бяха рядкост, днес са веднъж седмично в Европа. След някоя и друга година ще станат ежедневие, примерно както в Пакистан и Афганистан.''

    айде бе, я ми изброи за последните 50 седмици 50 атентата в Европа ?
    Абе там като ви избират да тролите не ви ли правят поне некъв елементарен IQ тест ?

  59. 59 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 693 Неутрално

    Дано атентаторът да е чалма-аматьор и да няма жертви.

    Мома, връщай 12 и 12А!
  60. 60 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 5959 Неутрално

    На англичаните българи и румънци им пречат - останалите едва ли не са добре дошли в кралството

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  61. 61 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2265 Неутрално

    До коментар [#57] от "Иво":

    Полека да не е само ИД - тя е просто една от 100 глави на змея наречен Ислям - войнствена тоталитарна идеология почиваща на основите на теокрацията с ценностна система застинала в 7 век.
    Хиляди примери има за ислямски атентатори не свързани нито с ИД, нито с Ал Кайда - на всеки прочел Корана му стига да стигне до:
    "Избивайте ги където ги сварите.."

  62. 62 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2265 Неутрално

    До коментар [#57] от "Иво":

    Полека да не е само ИД - тя е просто една от 100 глави на змея наречен Ислям - войнствена тоталитарна идеология почиваща на основите на теокрацията с ценностна система застинала в 7 век.
    Хиляди примери има за ислямски атентатори не свързани нито с ИД, нито с Ал Кайда - на всеки прочел Корана му стига да стигне до:
    "Избивайте ги където ги сварите.."

  63. 63 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3277 Неутрално

    До коментар [#27] от "realguru":''Преди 5 години атентатите бяха рядкост, днес са веднъж седмично в Европа. След някоя и друга година ще станат ежедневие, примерно както в Пакистан и Афганистан.''айде бе, я ми изброи за последните 50 седмици 50 атентата в Европа ? Абе там като ви избират да тролите не ви ли правят поне некъв елементарен IQ тест ?
    —цитат от коментар 58 на carmello


    Е ти списъка. Наслаждавай се.

    https://www.thereligionofpeace.com/attacks/europe-attacks.aspx

    За 2017 преброих 37 - коя седмица се сега? Оппа - 37 седмица.

    Баси как съм познал без да искам.

  64. 64 Профил на solange
    solange
    Рейтинг: 334 Неутрално

    До коментар [#27] от "realguru":''Преди 5 години атентатите бяха рядкост, днес са веднъж седмично в Европа. След някоя и друга година ще станат ежедневие, примерно както в Пакистан и Афганистан.''айде бе, я ми изброи за последните 50 седмици 50 атентата в Европа ? Абе там като ви избират да тролите не ви ли правят поне некъв елементарен IQ тест ?
    —цитат от коментар 58 на carmello


    През юни имаше атентат в Лондон.
    Пак през юни терорист взриви самоделна бомба на гарата в Брюксел. За щастие имаше само материални щети. За да стигне до гарата, пътувал с такси и после с метро, с раницата на гръб.
    През юли имаше нападение в супермаркет в Хамбург, германски туристи бяха нападнати в Египет.
    През август имаше два атентата в Испания.
    Имаше убити и във Финландия.
    В края на август терорист тичал срещу военни с изваден нож и викал нещо за аллах. Те обаче го изпратили при девиците, докато тичал. Имаше и атака срещу полицай в Лондон.
    Също през август терористи се врязоха с кола във военни във Франция.
    Пак през август концент беше анулиран в Холандия заради съмнения за подготвян атентат.
    Септември:
    Днес военен в Париж е бил атакуван с нож. В метрото в Лондон също изглежда има терористична атака, а не инцидент.
    Със сигурност пропускам някой и друг инцидент, за който медиите не са намерили за необходимо да ни информират.

    Както е тръгнало, 50 атаки за 50 седмици в Европа е напълно постижим кошмар.

  65. 65 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3277 Неутрално

    Оппс без да броим днешните две. Като сложиш и днешните две стават даже повече от веднъж седмично.

  66. 66 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    Колкото повече "тероризъм" има, толкова по-големи бюджети ще отиват безконтролно в секретните служби и толкова по-голямо ограничаване на правата на нормалните хора ще има. Дайте оръжие на хората, те сами ще се пазят от терориктите!

    Който ми сложи минус, слон да му го.....
  67. 67 Профил на asbroad
    asbroad
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Много обидени тук, че ОК иска да може да решава кой кога и за какво да може да влиза там. Съвсем напротив, явно, в сравнение с изявяваните от същите тези обидени по въпроса за имиграция в БГ, да? Или май не. Да не говорим, че докато български граждани можеха да ходят безвизово в ОК от началото на 2007-ма насам, за пакистанци, индийци и такива от Близкия Изток имаше, има и ще продължава да има визи (и всъщност не съм наясно що индийците се поставят в една категория с пакистанците, например, особено под статии за вероятни терористични актове - нещо с географията и културните особености, вкл. религиозните такива, ли не сте в час, що ли??). Демек, англичаните не щяли българи (и румънци, и поляци, и т.н.), ама ги пускали без проблем в държавата им, за разлика от пакистанците и прочее такива, които видиш ли били желани, ама им се поставяли многократно по-големи ограничения за имигриране. И за да не си лафим без факти, ето ги такивата за имигрантите в ОК, от тази година:

    Poland is the most common country of birth and country of nationality

    Poland, India and Pakistan are the main three foreign countries of birth (Table 3) accounting respectively for 9.5%, 9.0% and 5.9% of the UK’s foreign born population , followed by Ireland (4.5%) and Germany (3.3%). Polish and Indian citizenship are also the main foreign nationalities in the UK, with Poles being the largest group, accounting for 15.7% of foreign citizens.

    Table 3 – Top ten sender countries of migrants by country of birth and nationality, UK 2015
    Country of birth Percentage share Country of citizenship Percentage share
    Poland 9.5 Poland 15.7
    India 9.0 India 6.4
    Pakistan 5.9 Ireland 6.0
    Ireland 4.5 Portugal 4.1
    Germany 3.3 Romania 4.0
    Romania 2.6 Italy 3.7
    Nigeria 2.3 Lithuania 3.3
    Bangladesh 2.3 Pakistan 3.2
    South Africa 2.2 France 3.1
    Italy 2.1 Spain 2.8

    http://www.migrationobservatory.ox.ac.uk/resources/briefings/migrants-in-the-uk-an-overview/

  68. 68 Профил на Nan_Kurunir
    Nan_Kurunir
    Рейтинг: 1267 Неутрално

    До коментар [#5] от "jif44392826":

    Колега,преди да препредавате опорните точки от амбасадата,се осведомете малко.. Великобритания не е и никога не е била в Шенген.

    "Представи си,че не съществуваш и бъди свободен!"- Омар Хаям
  69. 69 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#48] от "milenmihailov":
    "Те искат да ни изтребят, ти искаш да ги изтребиш... С какво си по различна от тях?"
    С това, че след последния кръстоносен поход/всичките кръстоносни походи впрочем, са предизвикани от изстъпленията - кланетата, на мюсюлманите срещу християните по Светите земи/, който беше доста отдавна, християните не отиват при тях и не ги избиват. Нито лице в лице, нито подло и вероломно от засада. Нито с терористични актове. С това, че за исляма/според свещенната им книга Корана/, всеки, който не е мюсюлманин е неверник. А неверниците не заслужават нищо друго освен смърт. Само тези две разлики стигат. За Вас вероятно те не са достатъчни.

  70. 70 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3277 Неутрално

    До коментар [#31] от "xm...":и според теб кво - че някъде гръмнала бомба някой ще си остави дом и кариера в Лондон и ще хукне да сади домати в някое село в Подбалкана ? Или ще емигрира в Матушката ?
    —цитат от коментар 56 на carmello


    Доматите в подбалкана са добра опция.

    А що не и Източна Европа - Прага, Варшава, Будапеща - да си чул там да има атентати.

  71. 71 Профил на asbroad
    asbroad
    Рейтинг: 452 Неутрално

    До коментар [#70] от "realguru":

    За сега няма. Само дето и други работи няма там, очевадно, щото като гледам хората по-скоро емигрират от Прага, Будапеща и прочее към Лондон, напр., вместо обратното.

  72. 72 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3277 Неутрално

    До коментар [#71] от "asbroad":

    Е то не става за един ден. Ако терора продължи - тенденцията ще се обърне. Или не ти се вярва. :)

  73. 73 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4367 Любопитно

    До коментар [#61] от "lustmord":

    Я, кажи кой от последните атентати (в последните 2-3 години например) в Европа не беше дело на ИД (негови членове и симпатизанти)?

    А, относно това, че исляма бил виновен, като цяло ще ти припомня, че проблема идва от една точно определена секта на име салафизъм/уахабизъм и, че мнозинството жертви на ИД са всъщност точно мюсюлмани. Тоест цялата ти логика за неверниците немюсюлмани куца. ;-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  74. 74 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    Lidl махнаха кръстовете, а IDIL слагат бомби в торби на Lidl.Символика.
    —цитат от коментар 8 на Finland


    Не само символика. Ето, муслимите пазаруват от тях.

  75. 75 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#48] от "milenmihailov":

    Тяхното желание е причината за неговото желание.

  76. 76 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 1490 Неутрално

    До коментар [#57] от "Иво":

    Проблемът не е в името!
    Дали е ИДИЛ :ДАЕШ или Ал Кайда, няма значение!
    Изкореняване на войнстващия политически Ислям!
    Това е необходимо!
    Духът от бутилката беше отворен 1979–та, с голямото приветстване на Аятолах Хомиени в Иран!
    И кои са так главните виновници? НИЕ!
    (Аятолахът се спотайваше в Париж, от страх от Шаха! А ние ВЕЛИКОДУШНИТЕ, го пазехме!)

    Да разлая троловете!!
  77. 77 Профил на yellow_hater
    yellow_hater
    Рейтинг: 750 Неутрално

    Миряни?
    Незабавна елиминация на всички религии и секти!

  78. 78 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#52] от "tacheaux":

    И така, в радост и спокойствие, докато не остане бял англичанин, който да не е загубил близък при терористичен акт. Дано тогава им дойде акъла.

  79. 79 Профил на solange
    solange
    Рейтинг: 334 Неутрално

    До коментар [#70] от "realguru":За сега няма. Само дето и други работи няма там, очевадно, щото като гледам хората по-скоро емигрират от Прага, Будапеща и прочее към Лондон, напр., вместо обратното.
    —цитат от коментар 71 на asbroad


    Прага точно не я брой в сметката. Чехите си седят у дома и нямат стигане, гледани от България. Сигурна съм, че до 5 години Централна Европа ще стане привлекателна и за наша милост, и за западняците, копнеещи за нормален и спокоен живот сред хора със сходни ценности. Стига да удържи на мигрантския поток, разбира се.

  80. 80 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2265 Неутрално

    До коментар [#73] от "Иво":

    Онзи мароканец от Турку член ли беше на ИД? Ония от Барселона - дечурлига на по 17-21г? Бостънските атентатори - 15г живеят на социални с безплатно жилище и още 100 привилегии...Може да се продължи до безкрай - всеки прочел Корана и Хадисите дословно и решен да изпълнява написаното в тях си е готов салафит, разликите с идеологията на ИД са няколко запетайки...
    Това, мнозинството от жертвите били мюсюлмани не значи нищо - избиват тези, които по техните определения не са "истински мюсюлмани" - било то шиити или сунити, суфи, християни, язиди, евреи - Шило в торба не седи.

  81. 81 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4396 Неутрално

    До коментар [#7] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":мда бе, и ще се редят на опашка за Коми...
    —цитат от коментар 13 на Xumpomo name

    Възможно е ! Либералнята демокрация има нужда от бързо развъждащ се пришелец за да има растеж в икономиката и свободната търговия!
    Като започнат само бурки и джамбии да се возят в метрото кмета на Лондон ще си отдъхне!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  82. 82 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3893 Неутрално

    До коментар [#79] от "solange":

    И България вече не е лоша дестинация за западняци.

  83. 83 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4367 Любопитно

    До коментар [#76] от "lone_wolf":

    Окей Вълчо съгласен съм, че войнстващия политически ислям е проблем. Но, той започва преди 1979 г. и родината му НЕ е Иран, а Египет с зараждането на политическо-религиозното движение "Мюсюлмански братя" през 20-те години на миналия век. Вдъхновението за раждането на всички други ислямистки терористични групи идва след това от там.... от ал-Кайда до ИД.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  84. 84 Профил на patilanskomeze
    patilanskomeze
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    Нека излязат от ЕС. Само така ще могат сами да си контролират границите, а не прехваленият Шенген...
    —цитат от коментар 5 на jif44392826


    Много от страните в ЕС карат до определен срок новопристигнали да се регистрират при властите. Англия не го правеше това--просто ги пускаше и това е.
    Повечето страни знаят точно колко хора пристигат и колко напускат. Англия това го изчисли едва миналия месец; до тогава политическите им дебати по темата се строяха на око и на догадки.
    Отделно още по времето на Блеър ЕС им предложи преходен период, в който да имат квоти колко хора да пускат в Англия. Блеър се отказа.

    Но, естествено, Европа им е виновна за всичко.

    А ако се окаже че терориста е роден и израстнал в Лондон и е от добро пакистанско семейство--тук вече Шенген ептен не може, хаха, да избегне отговорност.

    ...Радвам се че няма сериозно пострадали.

  85. 85 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1127 Неутрално



    Терористът Мохамед Далил имал връзка с активискта от българския хелзингски коминтет. Именно тя оказвала натиск българските власти да издадат по бързо документи, с които той да замини за Гирманиъ! Същия ранил със самоделна бомба 15 души в Айнсбах, Германиа. БХК активиска-даниела. Го свързва с репортерката Мария Черешова! На която се оплаква, че адвокати го мамели! Мария Черешова-репортерката твърди, че не бил лош, не бил способен на таквоз нещо-атентат, и уж бил благодарен ан българите! От БХК през два дни звънят на агенцията за пришълците, за да оказват натиск за бързо издаване на докиментите! Докименти той получава още 2014, и веднага заминава за Германиата да ги гърми и тях! Не само англия да има атентати,ч е не е честно, значи!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  86. 86 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    Защо толкова често се случват атентати в тези добри и хрисими износителки на демокрация, и евро-атлантически ценности по света?

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  87. 87 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 1490 Любопитно

    До коментар [#81] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":


    има нужда от бързо развъждащ се пришелец за да има растеж в икономиката
    —цитат от коментар 81 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Разсмя ме!
    Издрусали са те от дървото, и вече си готов високо квалифициран специалист!
    Или след едно поколение, а?
    А дотогава? Продаваш муски и амулети по тротоарите? Или дрога? Или под червения фенер?
    По-добре да си стоят в Африка или Азия!

    Да разлая троловете!!
  88. 88 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4367 Любопитно

    До коментар [#73] от "Иво":Онзи мароканец от Турку член ли беше на ИД? Ония от Барселона - дечурлига на по 17-21г? Бостънските атентатори - 15г живеят на социални с безплатно жилище и още 100 привилегии...Може да се продължи до безкрай - всеки прочел Корана и Хадисите дословно и решен да изпълнява написаното в тях си е готов салафит, разликите с идеологията на ИД са няколко запетайки...Това, мнозинството от жертвите били мюсюлмани не значи нищо - избиват тези, които по техните определения не са "истински мюсюлмани" - било то шиити или сунити, суфи, християни, язиди, евреи - Шило в торба не седи.
    —цитат от коментар 80 на lustmord


    Онзи в Турку беше член и симпатизант на ИД, те поеха отговорност за това след това. Ония в Бареселона бяха симпатизанти на ИД.

    Бостънските атентатори извършиха атаките си преди раждането на ИД в Ирак и Сирия. И затова написах в коментара си в последните 2-3 години в Европа. И да, прав си, че ИДилските псета са до един салафити, точно затова написах, че проблема е тази секта, която проповядва само омраза, насилие и разделение спрямо всички други, които не са салафити.

    Това, че идилските изроди убиват както мюсюлмани, така и християни показва, че проблемът не е исляма като цяло, а тази сектанска идеология според която дори мюсюлманите са неверници. Дано, този път си разбрал какво имам предвид.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  89. 89 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4367 Любопитно

    До коментар [#80] от "lustmord":

    И да, не е само ИД изповядват салафизма, почти всички терористични групи по света днес също изповядват салафизма, от ал-Кайда и Боко Харам, до талибаните и Ал Шабаб. Което пак показва, че коренът на злото е тази секта....

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  90. 90 Профил на patilanskomeze
    patilanskomeze
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#73] от "Иво":/.../ Бостънските атентатори - 15г живеят на социални с безплатно жилище и още 100 привилегии.../.../
    —цитат от коментар 80 на lustmord

    Това е различно, това са мили чеченци дето лоша Русия ги принуждава да са терористи, а ако човек не ги потиска--стават едни трудолюбиви и толерантни граждани.

    Ето това е голям проблем с мохамеданството--че станеш ли се сериозен вярващ--спираш да пиеш. Средния християнски лузър, ако е провален боксьор от когото жена му бяга щото я бие, и го уволняват отвсякъде за некомпетентност--просто тихо ще се пропие и така ще кара докато не пукне. Или съответно ще мине на хероин и т.н. Пак, от социална гледна точка--най-безобидния изход от нашия свят на мъки. Обаче не, мохамеданина не му е позволено да се пропие, и когато чеченския провален боксьор почна да деградира--вместо само себе си да прецака--повлича надолу и брат си, пък и решава куп невинни хора да убие...

    Алкохолизма и опиатната наркоманията играят много важна "санитарна роля" в съвременното общество--позволяват на лузъра да си замине тихо и мирно, а не в екстатичен изблик масово убийство.



  91. 91 Профил на Ridiculous Върнете стария сайт!
    Ridiculous Върнете стария сайт!
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#10] от "rdb41527334":

    Да, щото ние и румънците се скъсахме да ги избиваме в метрата и рейсовете ни. Като си тръгнам, рахат ще видят. Жалко, че сънародниците ни не са обидчиви и упорити, да вземат да си тръгнат и да дойдат тук да си подредим страната. Сума народ е там католекари, сестри, социални работници, а тук възрастните хора мизерстват и скоронеграмотните ще надделеят... а толкова имаме нужда от тези хора, които са в странство.

  92. 92 Профил на solange
    solange
    Рейтинг: 334 Неутрално

    До коментар [#79] от "solange":И България вече не е лоша дестинация за западняци.
    —цитат от коментар 82 на yanne


    Стига да не им се налага да разчитат на държавата за каквото и да било и да могат да си хванат първия самолет при нужда, вероятно могат да живеят евтино и приятно в България. Мутренско-ченгесарската мафия обаче бавно, но сигурно овладява всичко, а компетентните хора в държавната администрация се топят като лански сняг.

  93. 93 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4096 Неутрално

    [quote#27:"realguru"][/quote]

    "Преди 5 години атентатите бяха рядкост, днес са веднъж седмично в Европа. След някоя и друга година ще станат ежедневие, примерно както в Пакистан и Афганистан."

    Преди не 5, а 50 години атентатите в Европа бяха почти ежедневие. Терористичните организации ИРА, Червените бригади, Сивите вълци и други не си поплюваха. Те се финансираха от СССР. С разпада на СССР тези терористични организации изчезнаха. Сега се появиха терористичните организации на ислямистите създадени от КГБ. С разпада на РФ и те ще изчезнат. Коренът на световното зло и тероризма е в Москва, в Империята на злото, която продължава да прави злини по цял свят.

  94. 94 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#82] от "yanne":

    Със средна заплата от 400 евро кой западняк би дошъл тук? Освен ако не е шеф в клон на някоя голяма компания.А за заплатите от по 400 евро трябва да благодарим на любият ти вожд от Банкя.

  95. 95 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 1490 Неутрално

    До коментар [#83] от "Иво":

    Иво! Май сме коментирали, че "История на Тероризма" ми беше настолна книга доста време! Не се нуждая от напътствия!
    Пак го пиша! Виновни сме си в огромна степен ние!
    То не беше подръжка на т.н. "Народно-Освободителни Движения"; то не беше заклеймяване на "Апартейда" или Ян Смит от Южна Родезия!
    И Ким-овете бяха "наши" и Пол-Пот-овете!
    Не изключвам да си викал "Да живее Свободна Палестина" или ръкопляскал на Ясер Арафат!

    Да разлая троловете!!
  96. 96 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 927 Неутрално

    Във Англия има най много атентати защото прибра всичкия
    шкарт от света, а във Лондон са милиони даже кмета им е
    мюсюлманин !!!

  97. 97 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 927 Неутрално

    Във Англия има най много атентати защото прибра всичкия
    шкарт от света, а във Лондон са милиони даже кмета им е
    мюсюлманин !!!

  98. 98 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 942 Неутрално

    До коментар [#63] от "realguru":

    A guard and prisoner have their throats slashed by a Muslim yelling 'This is for Allah'…
    A police officer is stabbed in the neck by a Muslim migrant
    A young Jihadi nearly stabs a French farmer to death while yelling praises to Allah.


    тва ли са ти атентатите ? Не става въпрос, че няма жертви, но те хората си живеят спокойно в Ню Йорк, където загинаха 3000 човека само в един атентат, вие тука обяснявате, как някой щял да се изсели от Англия понеже в затвора некво мюсли наръгало надзирател.....Да те заколят в някое БГ село докато спиш за да те оберат е 5 пъти по голям шанса отколкото да загинеш в атентат в голям град

  99. 99 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4367 Любопитно

    До коментар [#95] от "lone_wolf":

    Вълчо, на 34 години съм и както сам се досещаш няма как при това положение да съм съм ходил по такива митинги в НРБ организирани в подкрепа на КНДР, Северен Виетнам, ООП и т.н. други хора са били там, аз не.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  100. 100 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2265 Неутрално

    До коментар [#88] от "Иво":

    И каква ти е логиката на тебе - че всеки извършил атентат автоматично се брои за член и симпатизант на ИД (без значение дали е чувал за тях) за да не петнил чистото име на останалите мюсюлмани, които иначе са известни с прогресивните си виждания и в социологически допитвания например 40% отговарят, че били оправдавали (па макар и понякога само) терористичните нападения над цивилни ако били в защита на исляма.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK