"Райънер" спря до март 5 дестинации от София

"Райънер" спря до март 5 дестинации от София

© Reuters



Базираната в Ирландия нискоразходна авиокомпания "Райънер" (Ryanair) обяви подробности кои дестинации закрива в опит да овладее кризата с прекратяването на полети заради проблем с планирането на графика и съгласуването с пилотския персонал.


Сред замразените 34 линии има и 5 от България:


София – Кастейон (Испания, на 100 км от Валенсия)
София – Мемингем (Германия, между Мюнхен и Щутгарт)
София – Пиза (Италия)
София – Стокхолм (Швеция)
София – Венеция (Италия)




Полетите се прекратяват между ноември и март 2018г., се казва в официалното съобщение.


Освен това регистрираната в Дъблин авиокомпания потвърждава, че спира за същия период използването на 25 от 400 самолета.


Преди седмица "Райънер" обяви, че за момента от и до България отменя единствено някои полети до Лондон. На 28 септември, 30 септември, 5, 7, 12, 14, 19, 21, 26 и 28 октомври няма да бъдат изпълнени полети FR9967 от Лондон-Станстед до София и FR9968 от София до Лондон-Станстед.


Според правилата на ЕС, освен при извънредни обстоятелства, авиокомпаниите трябва да са дали поне двуседмично предупреждение, за да избегнат да плащат обезщетение от 250 евро на пътник за полети до 1500 км и 400 евро при по-дълги маршрути.


Пътуващите по зимното разписание българи е препоръчително да знаят, че днес бяха замразени и полети от лондонското летище "Станстед" към Белфаст, Единбург и Глазгоу. Освен това се спират полети от Букурещ и Солун.

Ключови думи към статията:

Коментари (41)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1813 Неутрално

    От цялата работа ще имат да черпят от другите ниско тарифни превозвачи. Хем ще дръпнат пътници, хем Райън си правят жестока анти реклама. Жалко само за потърпевшите пътници, дано поне ги обезщетят подобаващо.

  2. 2 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 693 Неутрално

    Днес анулираха и полети от Италия към София през декември

    седеньето го зголемува задникот
  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5285 Неутрално

    Явно им бягат пилотите но не го казват по обясними причини.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2308 Неутрално

    Много жалко, тъкмо вече имаше реална конкуренция при бюджетните полети. Сега уиз ще вдигнат цените за дублираните дестинации - до Меминген например.

    The best way to predict the future is to invent it.
  5. 5 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 2013 Неутрално

    раян са се запътили да последват еър берлин ...
    Временните неща са много често постоянни

  6. 6 Профил на 404
    404
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Днес ни анулираха околоновогодишния полет за Милано. Уиз са печелившите в случая...

  7. 7 Профил на uej03527584
    uej03527584
    Рейтинг: 365 Неутрално

    леле мале каква драма.на хората с анцузите им анулирали полетите за смешни парички.Ама да не чахахте фърст клас бейби

  8. 8 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2070 Любопитно

    абе нали според пазарните професори се печелеше с ниски цени и голям оборот

    гошо
  9. 9 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    Дреме ми на шмайзера, райън винаги са ми били антипатични.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  10. 10 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1813 Неутрално

    леле мале каква драма.на хората с анцузите им анулирали полетите за смешни парички.Ама да не чахахте фърст клас бейби
    —цитат от коментар 7 на uej03527584



    До коментар [#7] от "uej03527584":

    Жалко за този форум. Имаше време, когато такива селяндури тук не вирееха. Хората с анцузите сте всички тези, които си мислите, че е голяма гъзария да си сложите адидасите и да се качите на Луфт Ханза или Еър Франс. Смешници!

  11. 11 Профил на yellow_hater
    yellow_hater
    Рейтинг: 974 Неутрално

    Другите нискотарифни компании са на ход.

  12. 12 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2308 Неутрално

    леле мале каква драма.на хората с анцузите им анулирали полетите за смешни парички.Ама да не чахахте фърст клас бейби
    —цитат от коментар 7 на uej03527584


    Костюмарчето, през пролетта летяхме до Базел с Уиз. Полетът + кола под наем за една седмица, с която обиколихме цяла Швейцария, че и до Констанц ходихме струваше с около 20% по-малко, отколкото само полета на БГ еър до Цюрих.

    The best way to predict the future is to invent it.
  13. 13 Профил на Hutya Puylo
    Hutya Puylo
    Рейтинг: 377 Неутрално

    До коментар [#12] от "EU defender":

    Е вие в парковете ли спахте?

  14. 14 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 327 Неутрално

    От цялата работа ще имат да черпят от другите ниско тарифни превозвачи. Хем ще дръпнат пътници, хем Райън си правят жестока анти реклама. Жалко само за потърпевшите пътници, дано поне ги обезщетят подобаващо.
    —цитат от коментар 1 на zle_platen_trol


    Ти си типичният анцуг-чалгар!!!!Почти съм сигурен, че не си се качвал на самолет, най-много да ходиш последните години по гръцко на моренце, та после да се хвалиш пред познати и колеги, какъв бабаит си и колко е зле нашето черноморие, нищо, че допреди две-три години, Китен ти е бил, като втори дом!
    Познавам хора, като теб - елементарни и прости, мислещи, че с подобни изказвания правят впечатление на важни и богати, но единственото, което постигаш е да докажеш простащината и липсата на елементарна обща култура!

  15. 15 Профил на FvH
    FvH
    Рейтинг: 748 Неутрално

    абе нали според пазарните професори се печелеше с ниски цени и голям оборот
    —цитат от коментар 8 на гошо


    Ами печели се, за миналата година RyanAir вади 1.25 млрд евро печалба от 6.5 млрд евро приходи.... което както и да го гледаш хич не е зле. Всичко е от мегаломанията на Майкъл О'Лиъри. Просто организацията не може да поеме непрекъснатия двуцифрен ръст.

    One should be free to do whatever he wants, as longs this does not interfere with the equal right of everybody else to do the same.
  16. 16 Профил на Playncooler
    Playncooler
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Ето това е много хубав урок какво се случва когато една компания не си оценява служителите подобаващо (в случая пилотите). Чу се че голям брой от пилотите им са ги напуснали за сметка на други компании. А специално авиокопманиите мисля, че като наемат нови пилоти не могат да летят 3 месеца заради задължително обучение по правилата на компанията или нещо такова.

  17. 17 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1198 Весело

    ше поеме, ше поеме... то и на епал инжинерите викаха, че телефон компютър немое поеме, па пое...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  18. 18 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1813 Неутрално

    До коментар [#14] от "chinaski":

    Грешиш много и си написал, толкова много и толкова големи глупости, че вместо да ме ядосаш, ме развесели. Добре се справи, признавам те за истински циркаджия.

  19. 19 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1941 Неутрално

    Неадекватната ценова политика води до това.

  20. 20 Профил на uej03527584
    uej03527584
    Рейтинг: 365 Неутрално

    До коментар [#12] от "EU defender":

    пхахахаха анцунг да не си обикалял из швейцария с гугъла.кофти братле ама съм работил две годни в базел.Там амо трамвая струва 12 франка на ден и зависи от зоните.а тунела санкт беранард ти е 32 франка в едната посока.пали с 200 пхахахаха

  21. 21 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 3602 Неутрално

    абе нали според пазарните професори се печелеше с ниски цени и голям оборот
    —цитат от коментар 8 на гошо


    Напротив.
    Най-голяма печалба има при екслкузивитет на продукта.
    Бизнесът не се интересува от неплатежоспособни тълпи.

  22. 22 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2660 Неутрално

    До коментар [#7] от "uej03527584":
    Ти от потомствените аристократи ли си?Я си виж родословното дърво и брой нивата до опинците. Две, най-много три, нали? В БГ потомствени аристократи няма и такива твърдения са неуместни.

    Мърфи е оптимист!
  23. 23 Профил на Nimart
    Nimart
    Рейтинг: 4022 Неутрално
  24. 24 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 2013 Неутрално

    Не ми е ясно как може да се печели с цени на билетите 4-5 пъти по-ниски от на стандартните компании...
    Да си подновяваш самолетите, да плащаш заплати на летци и екипаж и да вземаш по 30 евро за билет на разстояния от по 2 хиляди километра.
    300 пътника по 30 евро. С 9 хиляди евро приходи от рейс, не ми изглежда реално.
    Ще се спука този балон.
    И никой не говори, че един самолет замърсява околната среда колкото 500 автомобила

  25. 25 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Пиха студена вода,горките

  26. 26 Профил на Сидо
    Сидо
    Рейтинг: 651 Неутрално

    Гадно е да ти отменят полета, имаш планове, хотелски резервации и други
    И пишат гадовете, че според европейското законодателство, ако те уведомят за отменен полет над 14 дена - не дължат компенсация....

    Сидо
  27. 27 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 504 Неутрално

    раян са се запътили да последват еър берлин ...Временните неща са много често постоянни
    —цитат от коментар 5 на 001


    Ryanair са най-печелившата авиокомпания в цяла Европа. Сегашният им проблем не е изобщо сериозен, защото засяга само под 0,5% от пътниците им. За съжаление България е най-губещия пазарар, защото явно тук са им най-слабите линии, които лесно ги жертваха.

  28. 28 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 2013 Неутрално

    До коментар [#27] от "Ал Бънди":

    Я си провери пак информацията ....
    Отменените им полети до края на годината в голямата си част не засягат България.

  29. 29 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 740 Весело

    Е това не го бух чувал - "нискоразходна авиокомпания". Вярно е, че БУКВАЛНИЯТ ПРЕВОД е точно такъв, ама буквално превежда Гугъл, а за писане на статии Гугъл не е достатъчен - трябва и малко акъл!
    НИСКО-ТАРИФНА Е НА БЪЛГАРСКИ!

  30. 30 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2070 Весело

    До коментар [#22] от "султана глаушева":

    може прадядо му да е от свитата на Фердинат Той е казал че ще я създаде тая българска аристокрация или може семеиството им да е тошовите аристократи АБФК ....

    гошо
  31. 31 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    До коментар [#14] от "chinaski":

    е що да не ходим на българското море ,с кво си повече като си на запад ,ходим ,почиваме тук ,не щем на запад ,хубаво ние и тук ,за разлика от теб ,дето се мислиш ,че си отворен и тук имаме хубави доходи и караме поне 3 по луксозни коли от теб изкарани само с труд ,не с далавера ,като повечето от вас там на запад .

  32. 32 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Тази пролет летях за пръв път с Райънеа до Барселона .....може би и за последен .
    Кошмар !
    Типичното ''За толкова пари - толкова ''
    Предполагам , че и другите Нискотарифки са същия шит .
    Може би им е време да приключват , след като помогнаха на милиони със скромни доходи да обиколят насам-натам ...........

  33. 33 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 504 Неутрално

    Е това не го бух чувал - "нискоразходна авиокомпания". Вярно е, че БУКВАЛНИЯТ ПРЕВОД е точно такъв, ама буквално превежда Гугъл, а за писане на статии Гугъл не е достатъчен - трябва и малко акъл!НИСКО-ТАРИФНА Е НА БЪЛГАРСКИ!
    —цитат от коментар 29 на cristo_n


    Нискотарифна авиокомпания е най-наложилото се на български понятие, но далече не е най-правилното. Все още няма и официално правило как да се изписва на български това понятие, че низкоразходна авиокомпания да е “грешно“.
    Най-наложеното понятие на английски е нискоразходна авиокомпания (low cost) и това крие същноста на бизнес модела на тези авиокомпании. Това че дадена компания обаче е low cost не означава че е low fare (нискотарифна). Всичко зависи от конкуренцията. Ако няма конкуренция, тарифите на нискотарифната авиокомпания могат изобщо да не бъдат ниски.

  34. 34 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 2068 Неутрално

    Райън се простреляха сами в крака. Вече са във филтъра ми при търсене.

  35. 35 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 2068 Неутрално

    Гадно е да ти отменят полета, имаш планове, хотелски резервации и другиИ пишат гадовете, че според европейското законодателство, ако те уведомят за отменен полет над 14 дена - не дължат компенсация....
    —цитат от коментар 26 на Сидо


    Европейското законодателство регулира всякакви глупости, а точно при аеролиниите е доста либерално. Крайно време е онези с очилата и тлъстите портфейли в Брюксел да урегулират цените на билетите. Не може за една и съща услуга (билет седин полет в една и съща класа, еднакъв багаж) един да плаща 50 евро, а друг 300.

  36. 36 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 431 Неутрално

    Е това не го бух чувал - "нискоразходна авиокомпания". Вярно е, че БУКВАЛНИЯТ ПРЕВОД е точно такъв, ама буквално превежда Гугъл, а за писане на статии Гугъл не е достатъчен - трябва и малко акъл!НИСКО-ТАРИФНА Е НА БЪЛГАРСКИ!
    —цитат от коментар 29 на cristo_n


    Правилното е ниско разходна, това че се налага "ниско тарифна" като термин изкривява същността на явлението. Тези компании оптимизират разходите си , и имат ценообразуване по-различно от стандартните авиокомпании. Те продават малко количество места на ниски цени с рекламна цел, като средната цена на билет не се различава много от тези на другите авиокомпании.

  37. 37 Профил на Orchid
    Orchid
    Рейтинг: 950 Неутрално

    Ако е вярна информацията, че 140 пилоти са напуснали, то не е учудващо, че трябва да се анулират полети.
    Явно тия от Райън Еър са много алчни, за да не могат да преценят правилно ситуацията с кадрите си или не са учили уроците по мениджмънт, че една компания се крепи на хората, които работят в нея (не само на клиентите).
    Жалко, Райън имаха по-добро обслужване и по-хубави самолети от Уиз еър, и при еднакви дестинации винаги бих предпочела тях пред розовите крила.

  38. 38 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    Райънеър си плащат сметката за разтежа. Не може постоянно да печелиш всяка година много и след това да не даваш нищо на персонала. Скоро няма да са толкова евтини.

  39. 39 Профил на shakez
    shakez
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Не разбирам презрението, с което някои хора коментират лоу кост компаниите. Чудя се защо са решили, че е много по-добре да дадеш 10-15 пъти повече пари за билет, с който да пътуваш до дадена дестинация. Разни такива превзети личности са ми толкова антипатични, да не споменавам, че същите тези пътуват и с лоу кост компании, но после не спират да плюят колко отвратително е. Да, по-евтино е и с кеф си се качвам, за да видя поредното прекрасно място, което не съм видял. Тези, които не носят анцузи да си плащат по 3-400 ойро и да пътуват до същото място с друг превозвач. А този експерт, който сравняваше самолетите на Уиз и Райън - средната възраст на самолетите на Уиз е 4.6 години, на Райън - 6.8.

  40. 40 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 954 Неутрално

    Дано се съвземат. Аз ги ползвам редовно и ги предпочитам пред Уиз-ер. Определено се подобриха и транспортните връзки и цените и обслужването на полетите от летище София.

  41. 41 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 327 Неутрално

    До коментар [#31] от "edin drug":

    Явно не си разбрал какво съм написал.Никъде не съм казвал да не се ходи на бг черноморието, а че онези, които допреди няколко годинки се фукаха, че са били седмица на Китен, сега се изтрепват за три почивни дни, да се тагнат от нейде из гръцко.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK