Колите на "Тесла" слизат от поточната линия с дефекти, предупреждават работници

Колите на "Тесла" слизат от поточната линия с дефекти, предупреждават работници

© Jason Reed, Reuters



Моделите S и X на "Тесла" имат дефекти още на слизане от поточната линия и се налага да бъдат ремонтирани, още преди да излязат от фабриката в Калифорния. Това казват сегашни и бивши служители на компанията пред агенция "Ройтерс", цитирайки данни от вътрешни проверки по качеството.


Над 90% от проверените модели S и X имат дефекти, сочат запознатите. Проверките са изключително стриктни и улавят и най-малките несъвършенства, твърдят от фирмата. Казват още, че дефектите са дребни и поправките им отнемат минути, но отказват да коментират числата, изнесени от техни служители.


Според експерти от индустрията, най-ефективните автомобилопроизводители – сред които "Тойота" - имат средно 10% или по-малко дефекти след производство. Да се гарантира качество при първоначалното сглобяване е жизноважно, защото поправките хабят време и пари.




Проучване на списанието Consumer Reports показва, че 91% от собствениците на автомобил "Тесла" биха го купили пак. Докладът обаче посочва наличието на дребни проблеми като повредени дръжки на вратите, бъгове в софтуера и неправилно поставени уплътнения, които пропускат дъждовна вода.


Фотогалерия: Новият модел на "Тесла" обещава спринт до 100 км/ч за малко над 2 секунди >


Според експерти от автоиндустрията, оцеляването на компанията зависи от това дали би могла да произведе висококачествени коли в достатъчно големи количества, пускайки на пазара първата си масова машина – Модел 3.


"Тесла" никога не е регистрирала печалби на годишна база и харчи 1 млрд. долара на тримесечие. Илон Мъск настоява, че фирмата ще се превърне в "най-добрия производител на Земята" с въвеждането на нова поточна линия и опростен дизайн на Модел 3. Но доставките на многоочаквания седан се бавят, а проблемите на по-старите модели датират още от 2012 г.


Говорител на "Тесла" заяви, че строгите проверки изискват всяка кола да премине над 500 инспекции и тестове. "Целта ни е да произведем перфектни автомобили за всеки клиент. Затова проверяваме всяко превозно средство и за най-малките възможности за подобрение".

Ключови думи към статията:

Коментари (187)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2285 Весело

    Мдаааа - малко по малко нещата започват да излизат наяве.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  2. 2 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1207 Весело

    ъхъ щото другите никога не правят сервизни акции :D:D:D

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  3. 3 Профил на wuu48541855
    wuu48541855
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Има кой да налива пара, налива. С 1 милярд на тримесечие .... Мъск знае как да кара инвеститорите да празнят джобовете :)

  4. 4 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3248 Неутрално

    Няма проблем когато един дефект се открие в завода, проблема е като се открие на пътя.

    И сравнението между Тесла и Тойота е малко неадекватно. Тесла има само един стар продукт, Модел S, Model X е само на година, Модел 3 е на няколко месеца. Model X има най- сложните задни врати и среден ред седалки в бранша.

    Съвсем нормално е качеството на сглобката да пада и да има пропуски като продукрта е нов!

    Тези проблеми са решими и явно контрола на каечеството дори във фабриката на Тесла е желязно щом открива пропуските.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  5. 5 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 961 Неутрално

    До коментар [#4] от "Realist":

    Интересно каква статия по темата трябва да излезе, за да признаете, че може и да "има нещо гнило".
    Разбирам и уважавам пристрастията Ви. Никой не може да предскаже бъдещото и всеки има право на собствена визия. Но отричането на всичко непасващо на собствената визия граничи с ....... .

  6. 6 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3524 Неутрално

    Откога работници коментират подобни теми пред медиите?

    Доброто е заразно
  7. 7 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 956 Неутрално

    Събират се представители на различни производители на автомобили за споделяне способите за оценка!
    Представителя на Мерцедес:
    "Затваряме котка в колата, и ако сутринта, котката е жива, колата се връща за отстраняване пропуски в плътността в купето!"
    Представителя на "Лада" възкликва:
    "Ама и ние използваме котка! Ако на сутринта, котката е в колата, Ладата отива за експорт! Ако е избягала, остава за вътрешния пазар!"
    ............
    Че нали затова има финален контрол? Ако на "Тесла"-та е пробит предпазния найлонов калъф на седалката, си е мнооого голям дефект!

    Да разлая троловете!!
  8. 8 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3248 Неутрално

    Интересно каква статия по темата трябва да излезе, за да признаете, че може и да "има нещо гнило".
    —цитат от коментар 5 на George Svinarov


    Нямам пристрастия! Къде е гнилото?

    "Проучване на списанието Consumer Reports показва, че 91% от собствениците на автомобил "Тесла" биха го купили пак."

    Това е повече от Порше Бокстър и повече от Форд Мустанг, повече от 99.99999% от автомобилните марки на пазара.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  9. 9 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Тези проблеми са решими и явно контрола на каечеството дори във фабриката на Тесла е желязно щом открива пропуските.
    —цитат от коментар 4 на Realist


    Имам една приятелка (Деси) на която любовникът ѝ подари такава кола.
    Дано нейната кола да не е с дефекти.

    До коментар [#4] от "Realist":

  10. 10 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    Днес сте с директива ¨Тесла - да се удари!!!!¨

  11. 11 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2766 Весело

    До коментар [#8] от "Realist":

    Да, колега, така е!
    Само че, това очевадно не се дължи на обективни, а на субективни причини.

    Това е което си пишем във форума.:)

    Има определена група хора, за които Тесла е върха на сладоледа и така, наричат се лоялни клиенти.

    За останалите Тесла не е върха на сладоледа.

    Въпроса който стои тук, е лоялните клиенти достатъчен брой ли са Тесла да не фалира?

    Модератора е неадекватен!
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на psb
    psb
    Рейтинг: 44 Неутрално

    Явно и собствениците на Тесла са силно пристрастни. Ако ми влиза вода в купето, няма как да бих искал дя взема пак.

  14. 14 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2766 Неутрално

    До коментар [#9] от "Fоtеdасоd":

    Това е въпрос на математика/статистика.
    Към момента тесла вика на сервизни акции 70% от годишното си производство.
    Та можеш да видиш какъв е шанса тази твоя приятелка да е случила на автомобил без дефекти:)

    Модератора е неадекватен!
  15. 15 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 375 Неутрално

    До коментар [#8] от "Realist":

    Не, не е повече. Защото тесла не продават кой знае колко много коли, а 9% недоволни съществуващи клиенти, преди излизане на масов модел, са много.

  16. 16 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 576 Весело

    Меринджеите на Тесла са на път да открият, че производството на електромобили ... е досущ като производството на автомобили и има нужда от същите механизми за гарантиране на качеството. :-)

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  17. 17 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2766 Весело

    До коментар [#16] от "инж. Ганев - малцинство от 5.87%":

    :) +++

    Модератора е неадекватен!
  18. 18 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2599 Неутрално

    Събират се представители на различни производители на автомобили за споделяне способите за оценка!Представителя на Мерцедес:"Затваряме котка в колата, и ако сутринта, котката е жива, колата се връща за отстраняване пропуски в плътността в купето!"Представителя на "Лада" възкликва:"Ама и ние използваме котка! Ако на сутринта, котката е в колата, Ладата отива за експорт! Ако е избягала, остава за вътрешния пазар!"............Че нали затова има финален контрол? Ако на "Тесла"-та е пробит предпазния найлонов калъф на седалката, си е мнооого голям дефект!
    —цитат от коментар 7 на lone_wolf


    баце, казват ти че финалния контрол на Тойота открива под 10% дефекти, а на тесла 90....

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  19. 19 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2599 Неутрално

    [quote#9:"Fоtеdасоd"][/quote]

    що? Деси няма да си чупи маникюра да се занимава с дефекти я!

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  20. 20 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2798 Неутрално


    "Моделите S и X на "Тесла" имат дефекти още на слизане от поточната линия "

    В производството на автомобили, машини и всякаква техника съществува разбирането за т.нар. "детски болести" при въвеждане на нови модели. Понякога за отстраняването им е необходимо повече време.
    Да не се забравя. все пак, че "Тесла" не са в една категория с автомобили от производители като: Koenigsegg, Lamborghini или Pagani.

  21. 21 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 576 Весело

    Колкото и да е зле, няма да е толкова зле :
    https://youtu.be/KaJ1m3Hdt1s

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  22. 22 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 429 Неутрално

    [quote#8:"Realist"][/quote]

    Е, изчакай колите да станат на по 10 години и след това да направим проучването ;)

  23. 23 Профил на rootless
    rootless
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Меринджеите на Тесла са на път да открият, че производството на електромобили ... е досущ като производството на автомобили и има нужда от същите механизми за гарантиране на качеството. :-)
    —цитат от коментар 16 на инж. Ганев - малцинство от 5.87%


    Не е, автомобил с ДВГ е много по сложен за изработка от електрокар без вилици.Може и да се научат да ги правят качественно, но им трябва опит, и то много.

  24. 24 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1968 Любопитно

    До коментар [#6] от "dogwoman":

    Сигурно би ти било много приятно, да им забраниш свободата на словото и да цензурираш каквото са казали?

    мурзилка
  25. 25 Профил на psb
    psb
    Рейтинг: 44 Неутрално

    Всъщност имайки предвид цената на С-ката, най-вероятно това е 2, 3 ти или пореден автомобил (скъпа играчка) на собственика й. Затова и каквито и да е дефекти няма да го интересуват. Някакси покупката на Тесла (особено С) изглежда малко като мода и престиж. Невероятен маркетинг трябва да призная.

  26. 26 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    [/quote]

    Нали знаеш кой купува такива коли - разни фанатизирани откачалки затоплисти и екоталибани, и понеже няма какво друго да купят , с електрокар не могат да се движат, искали не искали - тесла.
    [quote#12:"rootless"]
    —цитат от коментар 12 на rootless



    До коментар [#12] от "rootless":

    Хаха много забавно как тези загубеняци могат да си позволят тесла а Ганьо дето е голем пич и ебач кара пасат на 17 годинии му влиза вода отдолу понеже Германия хвърлят много сол зимата. Ама със стабилни стелки проблемът е ре6ен.

  27. 27 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1174 Весело

    Това не са дефекти, заради които колата НЕ СТАВА. Хич не ме интересува какви са тези козметични проблеми, дайте ми една такава, пълна с "дефекти", ще й се радвам като осмото чудо на света. И да кажа какво мисля за тази "новина" - явно идва от недоволни и уволнени служители, които не са могли да се справят с високите изисквания на Мъск...

  28. 28 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3248 Весело

    Имам една приятелка (Деси) на която любовникът ѝ подари такава кола. Дано нейната кола да не е с дефекти.
    —цитат от коментар 9 на Fоtеdасоd


    Тесла продава всяка кола с 8 годишна гаранция на всичко без значение какво растояние е изминала. Ско има повреда, обикновено в къщата ви идва сервизен работник на Тесла за да го оправи, или фикса е по безжичният интернет. Ето ви едно видео за Тесла изминала 300 000 мили за 2 години. Разходите на сиобственика са само $10 000 (за 300 000 мили, 500 000 километра). Сметнете какви ще са разходите за съизмеримо БМВ 7 (само горивото му струва поне $45000 в САЩ, поне $100000 в ЕС). А за малък Приус:

    https://www.youtube.com/watch?v=SP82kvk70Vg

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  29. 29 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 750 Неутрално

    Никой човек не купува Тесла заради надеждността. Купуват я заради хаипа и рекламата. Само дано да имат втори автомобил, че теслата не е много сигурна.

    If you are going through hell... Keep going!
  30. 30 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 750 Неутрално

    [quote#12:"rootless"][/quote]

    ЕКОталибаните мога просто да минат на газ и да пазят природата. Ама нали за метана няма реклама и хаип и затова не става.

    If you are going through hell... Keep going!
  31. 31 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 885 Весело

    Овцата си е овца и не може така лесно да и отвориш очите.

  32. 32 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3248 Весело

    До коментар [#8] от "Realist":Не, не е повече. Защото тесла не продават кой знае колко много коли, а 9% недоволни съществуващи клиенти, преди излизане на масов модел, са много.
    —цитат от коментар 15 на le_bigmac


    Колко Форд Мустанга се продават? И колко Порше Бокстъра?

    Тесла S и X в САЩ се продават повече от БМВ 7. Продават се абсолютно нормално за класа в който са.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  33. 33 Профил на rootless
    rootless
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#12:"rootless"]
    —цитат от коментар 30 на dante_18
    ЕКОталибаните мога просто да минат на газ и да пазят природата. Ама нали за метана няма реклама и хаип и затова не става.[/quote]

    Естественно че в метана е бъдещето, и много по евтино от тока, и много по удобно, и много по надеждно....но не се знае още колко време ще е изолиран.За да навлезе е необходимо само да се построят достатъчно метан станции, нищо друго, вече има композитни леки бутилки и основния проблем е премахнат.

  34. 34 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 750 Неутрално

    До коментар [#28] от "Realist":

    От сайта на Тесла

    Your Tesla vehicle is protected by a 4 year or 50,000 miles (80,000 km) (whichever occurs first) New Vehicle Limited Warranty and 8 year or unlimited miles Battery and Drive Unit Limited Warranty. These warranties cover the repair or replacement necessary to correct defects in the materials or workmanship of any parts manufactured or supplied by Tesla that occur under normal use during the coverage period.

    If you are going through hell... Keep going!
  35. 35 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    Миналата година имаше голям гаф с Фосваген, тъй като бяха занижили количеството на отделяните газове. Непрекъснато се явяват някакви дефекти и стотици хиляди автомобили от различни марки се връщат за поправяне на дефектите. Но сега са се заяли с Тесла, струва ми се, че това е заради електромобилите. Някои са готови да дадат милиарди, за да омаскарят онези фирми, които най-активно работят в тази насока.

  36. 36 Профил на Stanko
    Stanko
    Рейтинг: 221 Неутрално

    За съжаление на южноафриканския Остап Бендер (Мъск), цената на "Тесла" няма как да падне достатъчно, за да се превърне в новия iPhone. Иначе очевидно има достатъчно хора, които биха били клиенти до гроб. Мъск е обикновен шмекер или по американски con artist.

  37. 37 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1180 Весело

    хората често забравят, че целите на тесла и солар сити не са да произвеждат и продават най-добри, евтини и качествени продукти... нито пък да доминират индустрии и отрасли... целта им е да са пионери и да предизвикват с пазарни методи истинските големи и водещи компании да навлезат в тея отрасли и да прозвеждат многократно повече... за да купуват батерии от гига фабриката...
    целта на гигафабриката обаче не е да бъде най-голямата, най-гигата и най-единствената фабрика за батерии... нейната цел е да прави кинти с които да се прават ракети и да се возат хора и товари у космоса... евтино
    а сичко туй не е нищо друго освен заговор на световните ельоменти, масони рептили и соросиди срещу путин и маташката му :)

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  38. 38 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 396 Неутрално

    "Това казват сегашни и БИВШИ служители на компанията.."

    Определено Мъск става голям трън в очите на много хора :-) Продължавам да стискам палци да успее!

  39. 39 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5254 Неутрално

    До коментар [#9] от "Fоtеdасоd":

    ама и на теб ли ти е приятелка ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  40. 40 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3635 Неутрално

    Проблемите очевидно са незначителни и се коригират я завода. Като чета мненията и все едно иде реч за самовзривяващи се коми.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  41. 41 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    До коментар [#11] от "ivan_":
    Въпроса който стои тук, е лоялните клиенти достатъчен брой ли са Тесла да не фалира?

    Ясно е, че Тесла не е заплаха за клиентите. Всичко нередно се отстранява за минути.
    Тесла е заплаха за конвенционалните производители. Те си плащат и за негативните оценки! Вече Самсунг е хванат многократно за платена негативна кампания и за платена позитивна при тестове. Шефа на Самсунг мобиле е в затвора за огромен подкуп.
    Смятате ли, че при автопроизводството е различно?
    Клиентите обаче мислят различно от ГМ и търпеливо чакат забавеното призводство на ТЕСЛА!

  42. 42 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 396 Неутрално

    Откога работници коментират подобни теми пред медиите?
    —цитат от коментар 6 на dogwoman


    А пък на БМВ работниците ходят пияни на работа и спират цялата поточна линия за часове. Но швабофилите продължават да си мислят, че карат качествени автомобили...

  43. 43 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 396 Неутрално

    Откога работници коментират подобни теми пред медиите?
    —цитат от коментар 6 на dogwoman


    П.С.

    Поточната линия за Модел 3 (новата кола) ще бъде много по-автомоатизирана и почти няма да има работници на нея. След като се оплакват, че самите те не работят качествено, така им се пада...

  44. 44 Профил на diomede
    diomede
    Рейтинг: 267 Неутрално

    До коментар [#28] от "Realist":

    Не разбирам защо сравняваш разходи по субсидиран автомобил с такива по произведен и продаден на пазарен принцип. и не става дума за държавните субсидии, а за тези 1 млрд на тримесечие, които инвеститорите плащат, за да може Мъск да продава колите си на загуба. Защото, ако Мъск продаваше колите си с печалба или поне на нула, цените им щяха да са в пъти по-високи и нямаше да има място за сравнение БМВ 7-ма сери или модел С. Така че радвай се че караш кола, по-голявмата част от цената на която е платена не от теб, а от други инвеститори.

  45. 45 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10682 Неутрално

    Нещо не се вързват декларациите на компанията с отчетените дефекти и приходите за последните 5 години...
    Имам усещането, че компанията се държи на повърхността благодарение на обаянието на Мъск. Аз съм един от тези, които вярват в него, но нямам нищо произведено от Тесла :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  46. 46 Профил на futurama
    futurama
    Рейтинг: 267 Неутрално

    Ми чи те колите на Тесла по принцип са в дъното на класацията за надежност.

    https://www.consumerreports.org/car-reliability-owner-satisfaction/car-brands-reliability-how-they-stack-up/

    Фенбойчетата не го ли знаят това?

  47. 47 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 750 Неутрално

    До коментар [#28] от "Realist":

    500 000 за 2 години е доста сериозен пробег.
    Тоя да не е бил такси? Ако наистина правиш такива километри, то значи трябва да се подготвиш и да сложиш метан.
    Хора, който правят такъв пробег зная какви коли да купуват и на какво гориво.
    Метанът е много по-евтин и подръжката на колите за голям пробег също е много евтина.
    Дачия логан 1.4 бензин без проблем прави 400к пробег само със смяна на масло и ремъци. Подръжката е супер евтина.

    If you are going through hell... Keep going!
  48. 48 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3248 Весело

    Не разбирам защо сравняваш разходи по субсидиран автомобил с такива по произведен и продаден на пазарен принцип. и не става дума за държавните субсидии, а за тези 1 млрд на тримесечие, които инвеститорите плащат, за да може Мъск да продава колите си на загуба......
    —цитат от коментар 44 на diomede


    Откъде сте сигурни, че Тесла продава на загуба и кой е тозу "луд", който би вложил парите си за да продава Тесла на загуба? Вие май се мислите за повече от инвеститор? Вземете заложете срещу тях, много е лесно, пут опции, шортирате и т.н. Вземете спечелете на борсата като ги знаете тези "истини".

    Нито Модел S, нито Модел Х, нито Модел 3 се продават на загуба в момента. Тесла в момента харчи много пари за да разшири производството за Модел 3. И това е огромно начинание свързано с големи логистични кошмари. Имайте в предвид, че това се равнява на увеличаването на производството с фактор от 10.

    Има ли пазар за Модел 3? Явно има, половин милион са записалите се за колата, и ако вие си резервирате модела днес ще ви огрее в края на 2018, началото на 2019-та.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  49. 49 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1174 Любопитно

    Най-интересното е, че има ли новина, свързана с електромобилите и основно с ТЕСЛА, се започва бурна дискусия за това колко са надежни/калпави електромобилите (му) по принцип. Сам по себе си този факт говори красноречиво, че Мъск е успял да пусне духът от бутилката (новата електрическа ера в транспорта) и сега някои хора/нации живи жаби гълтат. Нооо...това е реалността, свиквайте, че електроавтомобилите са бъдещето, а защо не и настоящето, няма смисъл да плювате по него. Който не ги харесва, да не си купува, на никой не му е опрян пистолет до челото, просто плюенето е типична нашенска черта - хем не разбираме материята, хем плюем на поразия, просто за спора (спорта)...

  50. 50 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3248 Весело

    До коментар [#47] от "dante_18":

    Глупости, откъде взехте данните си? Във видеото се казва, че и дори след 300 000 мили пробег колата е като нова. Кола с ДВГ след половин милион километра е като барака с масло течащо отвсякъде.....

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  51. 51 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 750 Неутрално

    До коментар [#33] от "rootless":

    Защо правителството не субсидира карането на метан?
    Дразнещо е да колите на батерии да се мислят за по-зелени и да търсят пари от държавата.

    If you are going through hell... Keep going!
  52. 52 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2766 Неутрално

    До коментар [#20] от "gmbh":

    Така е!
    Но кагато си в този период не проглушаваш ушите на целия свят, че си най-качествения производител на автомобили:)

    Модератора е неадекватен!
  53. 53 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2766 Весело

    До коментар [#21] от "инж. Ганев - малцинство от 5.87%":

    Усмивки от старите ленти:)

    Модератора е неадекватен!
  54. 54 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2766 Весело

    До коментар [#26] от "Big Muzzy":

    Няма да се сърдиш, но няма как да не се стърпя да те бъзикна.

    Това същите дето успяха да фалират от лакомия ипотечен пазар ли са или са други?

    Модератора е неадекватен!
  55. 55 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 750 Неутрално


    Глупости, откъде взехте данните си?

    --------

    Кои данни?

    Във видеото се казва, че и дори след 300 000 мили пробег колата е като нова.
    -----------

    Аз лично съм доста скептичен. ) Двигателят би трябвало да издържи, ама всичко друго е съмнително.



    If you are going through hell... Keep going!
  56. 56 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3524 Неутрално

    До коментар [#6] от "dogwoman":Сигурно би ти било много приятно, да им забраниш свободата на словото и да цензурираш каквото са казали?
    —цитат от коментар 24 на Маршалов


    Изобщо не е тяхна работа да се изявяват като коментатори. Няма да ги цензурирам хич, просто си заминават за нелоялно отношение

    Доброто е заразно
  57. 57 Профил на rootless
    rootless
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#33] от "rootless":Защо правителството не субсидира карането на метан?Дразнещо е да колите на батерии да се мислят за по-зелени и да търсят пари от държавата.
    —цитат от коментар 51 на dante_18


    Метанова инсталация може да се сложи на всяка кола, , дори и на един век да е , а електромобилите са нови и са незначимо количество.Все пак държавниците не мислят как населението да плаща по малко акцизи и данъци, как да рециклира стари коли, нали от това им идват заплатите и бонусите.....

  58. 58 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2766 Весело

    До коментар [#35] от "proza":

    Всъщност най-активно в посока на ел.автомобили работят китайците и Рено-Нисан.

    Не съм забелязал накой да плюе Рено-Нисан при все, че според мен са отвратителни автомобили поне рената:)?

    Модератора е неадекватен!
  59. 59 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1968 Весело

    До коментар [#28] от "Realist":500 000 за 2 години е доста сериозен пробег.Тоя да не е бил такси? Ако наистина правиш такива километри, то значи трябва да се подготвиш и да сложиш метан.Хора, който правят такъв пробег зная какви коли да купуват и на какво гориво.Метанът е много по-евтин и подръжката на колите за голям пробег също е много евтина.Дачия логан 1.4 бензин без проблем прави 400к пробег само със смяна на масло и ремъци. Подръжката е супер евтина.
    —цитат от коментар 47 на dante_18


    По-скоро е фейк...Нали знаеш как автотъргашите на трета употреба трошки, им манипулират навъртения километраж, за да излъжат че колата не е карана чак толкова и да я продадат на цена по-висока от реалната. В случая просто километража са го бутнали напред...Хем уж минала много километри, хем не "барнала" почти нищо от батерията.

    мурзилка
  60. 60 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Не може да бъде! Форумните гении доказаха,че Тесла е най иновативната кола в света, без аналог!!!

  61. 61 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 1765 Неутрално

    Въпроса който стои тук, е лоялните клиенти достатъчен брой ли са Тесла да не фалира?
    —цитат от коментар 11 на ivan_

    Още един мечтател. На времето комунистите мечтаеха за фалита на САЩ, после за изригвания в Йелоустоун парк, които да изтрият Северна Америка от лицето на планетата, след това за революция на цветнокожите, които да обезгавят белите империалисти, а сега модерното мото на "здравите леви сили" е да се плюе срещу американските бизнесмени иноватори и техните продукти. Рот фронт другари! Само едно допълнение - няма да доживеете до мечтания фалит. За отрезвяване на левите ви мечти ви препоръчвам една кратка справка за финансовите проблеми на Форд в първите 2-3 години от началото на автомобилното му производство. Сега за дефектите на Тесла. Към 1902 година "горкият" Хенри Форд е изхарчил целият си наличен кеш в размерите на 28 хил. дол. без почти да е продал свой автомобил. За дефектите...Досега не знам някой от моите познати с Тесла да се е оплакъл от някакви дефекти, за себе си да не говоря. Второ, дефекти има във всяка кола, във всеки модел на всички компании. Въпросът е колко значими са дефектите и излизат ли на пазара с дефекти, тоест има ли последващ "рикол". Аз не съм чул Тесла да е направила рикол за модела S. Както се изрази един колега тук, обидени служители винаги ще има (да не забравяме, че Тесла неотдавна съкрати известен брой работници). Въпросът за бизнес успеха не е в това дали има лоялни клиенти, а в идеята и перспективата. Колко лоялен може да бъдеш към една толкова скъпа машина? Не може да я сменяш през една две години нали? Да не говорим, че в процентно отношение хората, които имат Тесла в момента са направо микроскопичен процент в Америка, с такъв процент клиенти ли мислиш Тесла ще оцелява? Сега по пътищата на Америка се движат около 250 милиона леки автомобили, от тях само 540 хиляди са електромобили. Сам си направи сметката дали бъдещето на Тесла се крие в лоялността на собствениците на Тесла или в перспективното мислене.

  62. 62 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 750 Неутрално

    Кола с ДВГ след половин милион километра е като барака с масло течащо отвсякъде.....
    -------

    Да,ама 500к за нормален човек са 30 години каране.

    If you are going through hell... Keep going!
  63. 63 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3248 Неутрално

    До коментар [#55] от "dante_18":

    Глупости, Тесла има тестови автомобили изминали по 800 000 мили, 1.2 милиона километра и деградацията на батерията им, най- скъпият и най- проблемният според вас компонент под 10%.

    Аз имам електрическа кола, Шевролет Волт, 2012-та и гаранцията която дойде от производителя е 10 години (100 000 мили) на батерията, 15 години (150 000 мили) на мощната електроника и ел.двигателя. И само, 3 години (60 000) мили на бензиновият двигател.

    Ако производител ви дава 60 000 мили гаранция на бензинов двигател, а двигаттеля ви оцелява да кажем 240 000 мили без да ви създава големи проблем, това е фактор от 4. Ако съпоставим гаранцията за батерията със същят фактор, това означава, че батерията ще ви изкара без проблем поне около 400 000 мили. А мощната електроника и ел двигателя, поне 600 000 мили.

    Не се шегувам, няма да се учудя ако скоро видим Тесла на 1 000 000 мили без големи проблеми.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  64. 64 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2766 Весело

    До коментар [#41] от "Alexander97":

    Остана да е заплаха за клиентите:)

    Все пак това е продукт, който е под контрол за безопасност от независим орган.

    Как да ти кажа за другото, че бизнеса не е дейност на ангели е така, но тук изключваш ли Тесла?

    А за това кой какво чака, какъв аргумент е всъщност?
    Колко са чакащите, нали това пиша че е големия въпрос, достатъчно ли ще бъдат тесла да не фалира?

    Модератора е неадекватен!
  65. 65 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3726 Весело

    Мъск накара света да приема Мадов (и Т.Живков) с умиление и носталгия

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  66. 66 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3248 Весело

    Не може да бъде! Форумните гении доказаха,че Тесла е най иновативната кола в света, без аналог!!!
    —цитат от коментар 60 на von_seeckt


    Не бе, най- иновативната кола е Москвич 408, неговите собственици и шофьори ги погребват прави, защото цял живот са лежали под него!

    И с теб ще е така ако продължаваш да караш Москвето си.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  67. 67 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2766 Весело

    Хайде като сте тръгнали тук да се хвалите с тесла да ви пусна нещо от тубата.

    Моята любима марка автомобили е показната в клипа.
    Независимо от това не бих си взел точно това нещо, но определено ми допада повече от тесла:)

    https://www.youtube.com/watch?v=vYZGKHc2zdY

    Модератора е неадекватен!
  68. 68 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2766 Весело

    До коментар [#50] от "Realist":

    Тука се поизхвърли малко.
    Не че нещо но има едни двг та дето са на по над милион километри и нищо им няма.
    Ако пък отворим дума за бусове и камиони съвсем отиде тезата ти:)
    Въпрос на експлоатация и подръжка.

    Модератора е неадекватен!
  69. 69 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1968 Неутрално

    До коментар [#55] от "dante_18":Глупости, Тесла има тестови автомобили изминали по 800 000 мили, 1.2 милиона километра и деградацията на батерията им, най- скъпият и най- проблемният според вас компонент под 10%.Аз имам електрическа кола, Шевролет Волт, 2012-та и гаранцията която дойде от производителя е 10 години (100 000 мили) на батерията, 15 години (150 000 мили) на мощната електроника и ел.двигателя. И само, 3 години (60 000) мили на бензиновият двигател.Ако производител ви дава 60 000 мили гаранция на бензинов двигател, а двигаттеля ви оцелява да кажем 240 000 мили без да ви създава големи проблем, това е фактор от 4. Ако съпоставим гаранцията за батерията със същят фактор, това означава, че батерията ще ви изкара без проблем поне около 400 000 мили. А мощната електроника и ел двигателя, поне 600 000 мили.Не се шегувам, няма да се учудя ако скоро видим Тесла на 1 000 000 мили без големи проблеми.
    —цитат от коментар 63 на Realist


    Софта на километража си е на Тесла, могат да го манипулират както си искат и дори да не оставя следи. Софта за износването на батериите също си е техен и него могат. Нищо не пречи и физически да си сменят батериите когато си искат, кой независим им е следял тестовете, дали въобще са с истински резултати?

    мурзилка
  70. 70 Профил на Людмил Попов
    Людмил Попов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#28] от "Realist":
    Никакъв "реалист" не си щом вярваш, че някой си е навъртял 500000 за 2 години!
    Ако можеш, сметни колко са на ден, те и такситата не докарват по толкова!!
    Така е, като се вярва на всеки драскач във фейсбук, тубата и т. н.

  71. 71 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    [quote#69:"Маршалов"][/quote]

    Вижте сега! Ние като ревностни евроатлантици сме длъжни да вярваме във всичко, което ни казват от Тесла, а за мурзилки като вас чемодан,вокзал, Москва!!!

  72. 72 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3248 Весело

    До коментар [#68] от "ivan_":

    Каква подръжка, една електрическа кола има много сложна поддръжка:

    1. Доливаш течност в казанчето на чистачките.
    2. Ротираш гумите на всеки 10 000 километра.

    А спирачките, те надживяват колата като се научиш да спираш с помоща на двигателя и енергията ти се връща в батерията. Съединител няма, няма и скоростна кутия.

    Електрическият двигател се състои от всичко на всичко 2 части качени на два лагера които работят при нормална температура. Всичко в двигателя на бензиновата ти кола състоящ се от >= 3000 части без турбото работи на 10 пъти по- голяма температура при поне 10 пъти по- високо налягане.

    Естествено, кое ще трае повече и ще се разваля по- малко! Едното е 90% електроника, другото 90% механика.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  73. 73 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3248 Весело

    До коментар [#70] от "lyudmilp":

    Изгледайте видеото!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  74. 74 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    До коментар [#68] от "ivan_":Каква подръжка, една електрическа кола има много сложна поддръжка:1. Доливаш течност в казанчето на чистачките.2. Ротираш гумите на всеки 10 000 километра.А спирачките, те надживяват колата като се научиш да спираш с помоща на двигателя и енергията ти се връща в батерията. Съединител няма, няма и скоростна кутия. Електрическият двигател се състои от всичко на всичко 2 части качени на два лагера които работят при нормална температура. Всичко в двигателя на бензиновата ти кола състоящ се от >= 3000 части без турбото работи на 10 пъти по- голяма температура при поне 10 пъти по- високо налягане.Естествено, кое ще трае повече и ще се разваля по- малко! Едното е 90% електроника, другото 90% механика.
    —цитат от коментар 72 на Realist


    Правилно, ел. двигатели не се развалят никога, повтарям никога!!!

  75. 75 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2766 Весело

    До коментар [#61] от "GreenEyes":

    Де да знам?
    Имам към 25 г. бизнес опит, в продажби също и също така има степен икономика като образование и така съм "чул", че лоялните клиенти са ключови за бизнеса, но знам ли те Тесла и Мъск са такива сериозни иноватори, че може и в това да обърнат нещата наопаки:)

    Когато правиш нов продукт, модел, марка има едно нещо наречено "Break-Even Point - (Критична точка)", основен етап е определянето й, за да можеш да прецениш да почваш ли новия продукт или не.

    Та грубо казано това е точката, в която си на нула, нито печелиш нито губиш. Определя се като на всички разходи се противопоставят приходите и виждаш при кое количество ще си в тази точка.
    Та ако за Тесла модел 3 има 1 000 000 капарирани бройки, пък критичната точка е 2 000 000, да ти кажа не е на добре работата. Също така ако има възможност да се произведат само 750 000 бройки независимо че има 1 000 000 капарирани пак не е на добре.

    Но какво разбирам аз, нали съм "един мечтател":)

    Модератора е неадекватен!
  76. 76 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 750 Неутрално

    До коментар [#72] от "Realist":

    Напълно съм съгласен. Ел. Двигателят би трябвало да е неубиваем.
    Проблемът са другите компоненти.

    If you are going through hell... Keep going!
  77. 77 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 668 Неутрално

    [quote#8:"Realist"][/quote] В същото списание от 19.10.2017 при годишният доклад Тесла Модел Х е на първо место, като най-ненадежден автомобил в САЩ, същите заклучения вече излязоха и в Европа. Определено специалистите от Тесла трябва сериозно да поработят върху тяхната програма за надеждност.

  78. 78 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 375 Неутрално

    До коментар [#59] от "Маршалов":

    ++++++++

  79. 79 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 3059 Неутрално

    Ясно, Тесла вече закъсва и тези безплатни реклами нама да й помогнат.

  80. 80 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2766 Неутрално

    До коментар [#72] от "Realist":

    Колега, кое ще трае повече зависи от:
    1. как е изработено
    2. как се подържа
    3. как се експлоатира

    другото е общи приказки.

    сложи една тесла с отворени прозорци и капак до морето и я забрави там без да е пипаш няколко месеца и след това отодо да я видиш в какво състояние, без да си я карал:)

    Сега, другото нещо което трябва да знаеш за съвремените автомобили особено от висок клас е че проблемите им идват от електрониката, а механиката е безпроблемна.:)

    та сети се колко си помагаш с примера с процентите.

    Като стана дума за електроника и нали се сещаш че съм "драка" как така тесла не е с елктроника на Епъл?
    Нали Епъл е върха на електрониката?
    Какво ми хвалите тесла като екрана в нея не е на Епъл, как може да е най-добрата:)

    Модератора е неадекватен!
  81. 81 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 477 Любопитно

    Ми чи те колите на Тесла по принцип са в дъното на класацията за надежност.https://www.consumerreports.org/car-reliability-owner-satisfaction/car-brands-reliability-how-they-stack-up/ Фенбойчетата не го ли знаят това?
    —цитат от коментар 46 на futurama


    Има нещо fake в тая класация - най-надеждните модели на Ауди и БМВ са Q3 и 2 серия - модели на по година... Кога пък имаха време да разберат били надеждни?!

    Stef
  82. 82 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#80] от "ivan_": Да добавя : как е конструирано и как ще коригират проявените недостатъци.

  83. 83 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 477 Весело

    кой независим им е следял тестовете, дали въобще са с истински резултати
    —цитат от коментар 69 на Маршалов


    Хаха след мега-лъжата на FaLSEWagen параноята яко тресе всички - а ;)
    Споко - не всички са малоумни като самозабравил се ФВ меринджей, който си мисли, че не му расте носа като лъже, а всички го сочат с пръст в това време ;)

    Stef
  84. 84 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2766 Неутрално

    До коментар [#82] от "Гарван":

    Благодаря за добавката!
    Аз под изработено разбирам и процеса на конструиране, но по коректно е както го пишеш ти!

    Модератора е неадекватен!
  85. 85 Профил на futurama
    futurama
    Рейтинг: 267 Неутрално

    До коментар [#81] от "stef":

    Не знам за какво говориш. Бързата справка в Гугъл показва, че единият се произвежда от 2011, а другият от 2014. Никъде в класацията не пише годината на модела, но може да има повече информация в линковете, дадени в ляво от статията. Това е Consumer Reports все пак, а не класацията в Горубляне.

  86. 86 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1968 Весело

    [quote#83:"stef"][/quote]

    Смей си се ти, просто е въпросна време и на фейктестовете на теслите някой да им хване дирята. Ще е доста по-трудно от хващането на двойното V по обясними причини.
    Междувременно Мъск малко пак така е поотложил тежкия Фалкон. Нанай си планове, нанай си мечти, нанай си очаквания, само феновете пак ще са си оптимисти
    https://futurism.com/spacexs-falcon-heavy-launch-delayed-again/

    мурзилка
  87. 87 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#47] от "dante_18":Глупости, откъде взехте данните си? Във видеото се казва, че и дори след 300 000 мили пробег колата е като нова. Кола с ДВГ след половин милион километра е като барака с масло течащо отвсякъде.....
    —цитат от коментар 50 на Realist


    Кое му е като новото, в клипа се казва, че ако батерията не е била сменена, то тя ще е имала 80-85% от първоначалния си капацитет.

  88. 88 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3635 Неутрално

    До коментар [#86] от "Маршалов":

    И това отлагане е аргумент за какво точно,че не стана ясно?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  89. 89 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#72] от "Realist": Личи си, че техническите ти познания и практическият ти опит са минимални. Сприрачната система на ел.автомобилите е като на конвенционален такъв и изисква същата подръжка. Проверката и смяната на течността за охлаждане на батериите не е безплатна. Разликата между годишен чек на Рено Зое и Тойота РАВ 4 Хибрид е 80 Е повече за тойотата.

  90. 90 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3248 Неутрално

    Напълно съм съгласен. Ел. Двигателят би трябвало да е неубиваем.Проблемът са другите компоненти.
    —цитат от коментар 76 на dante_18


    Разбирате ли английски:

    https://www.greencarreports.com/news/1110149_tesla-model-s-battery-life-what-the-data-show-so-far

    Тази графика ще ви покаже всичко и без да четете цялата статия:

    https://images.hgmsites.net/lrg/tesla-model-s-mileage-vs-remaining-battery-range-as-of-apr-2017-source-dutch-belgian-tesla-forum_100605182_l.jpg

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  91. 91 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3248 Весело

    До коментар [#89] от "Гарван":

    Колега, спирачната система може да е еднаква но всичко зависи от това колко я използваш. Нещо се разваля повече като го използваш повече.

    Колкото до охладителната течност на батерията, там съвсем изтрепахте рибата. Батерията се на температура от 23-25 градуса по целзии (нагрява и охлажда). И течността не се сменя. Това не ви е водната помпа и антифриза на ДВГ-то ви които работят на много по- висока температура.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  92. 92 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1174 Весело

    Няма по-интересно четиво за тая вечер от тази новина, хи-хи-хи, злобарите няма да спят от кеф, че Мъск ще се провали... Ха кажете после, че не е вярна типично българската поговорка:" Не сакам на мен да ми е добре, а на Вуте да му е зле"... Баси тъпото племе сме...

  93. 93 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1198 Неутрално

    [quote#12:"rootless"][/quote]
    Братле, не знам кой купува тези коли (Tesla), но определено знам кой никога няма да си купи - всички бастуни като теб. Само ще гледате, ще цъкате и ще се дървите по форумите. Просто не сте дорасли до това ниво.

  94. 94 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3248 Неутрално

    New Vehicle Limited Warranty and 8 year or unlimited miles Battery and Drive Unit Limited Warranty. These warranties cover the repair or replacement necessary to correct defects in the materials or workmanship of any parts manufactured or supplied by Tesla that occur under normal use during the coverage period.
    —цитат от коментар 34 на dante_18


    Тук какво пише?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  95. 95 Профил на Vladimir Valchev
    Vladimir Valchev
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#47] от "dante_18":

    Братле, това е в Америка бе! Каква Дачия, какъв Логан хаахахаха

  96. 96 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3248 Неутрално

    Кое му е като новото, в клипа се казва, че ако батерията не е била сменена, то тя ще е имала 80-85% от първоначалния си капацитет.
    —цитат от коментар 87 на primerno


    Батерията е била сменена в гаранция поради съвсем друга причина. Иначе, за живота на батерията можете да прочетете моят коментар [#90] от "Realist".

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  97. 97 Профил на diomede
    diomede
    Рейтинг: 267 Неутрално

    До коментар [#48] от "Realist":

    Не съм в компанията, за да съм сигурен, но виждам загубата по отчетите - за деветте месеца на 2016 е 554 млн., за деветте месеца на 2017 - 1 470 млн.$. или 2,6 пъти по-голяма загуба, при нарастване на приходите с 80%. Сигурно разходите по производството на модел 3 имат влияние върху по-лошия резултат през тази година, такова е и обяснението на мениджмънта, само че колко са тези разходи - не е ясно. И оттук - дали те са причината за тази загуба или просто колите ги продават на цени под себестойност. Което е едно от обясненията за това, че увеличаването на продажбите води до увелчение на загубата.

  98. 98 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#91] от "Realist": Колко ти е опита с електроавтомобили та даваш такива крайни заклучения? Спирачната течност е силно хигроскопична и това понижава темп. и на кипене. При автомобили от класа на Тесла се сменя и при определен интервал от време. Охлаждащата течност на батериите трябва да отговаря на определени от производителят изисквания ( напр. температура на замръзване) и се сменя (придобито от личен опит). Мантрата за почти безплатната подръжка на ел. автомобил я забрави или първо пробвай и тогава говори .

  99. 99 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3248 Неутрално

    До коментар [#98] от "Гарван":

    Имам 2012-та Шевролет Волт и 2010 Форд Ескейп Хайбрид.

    От електрически коли се интересувам доста и 2008 имах щастието да покарам доста Tesla Roadster:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Roadster_ (2008)#/media/File:Roadster_2.5_windmills_trimmed.jpg

    Отделно имам нялко човека, познати с Тесла Модел S, които имат колата от поне 5 години и са сред щасливците от 90% които заявяват, че ще я купет пак. Един има 2 Тесла Модел S и една Тесла Модел Х.

    Ако мислите, че те са изключение попитайте колегата [#61], "GreenEyes", който също има Тесла.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  100. 100 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2766 Любопитно

    До коментар [#91] от "Realist":

    Виж сега, няколко човека ти намекваме, че малко не си си в полето на изява, но ти не го разбираш май.

    "Нещо се разваля повече като го използваш повече."
    Сега си помисли защо ДВГ загрява повече в ниските обороти и кой всъщност му е оптималния работен режим.

    Ако си конструирал нещо да е в оптимален режим при определено ниво на използване (използвам твоето обяснение), всичко извън това използване (дори и да е по-малко използване) ще "го разваля повече"...

    Модератора е неадекватен!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK