САЩ поискаха от всички страни да прекъснат отношeнията си със Северна Корея

САЩ поискаха от всички страни да прекъснат отношeнията си със Северна Корея

© Kcna, Reuters



Съединените щати призоваха всички страни да скъсат дипломатическите и да преустановят търговските си отношения със Северна Корея, заяви вчера американската посланичка в ООН Ники Хейли, цитирана от "Франс прес" и БТА. Тя поиска от държавите да изгонят и всички работещи в тях севернокорейски граждани.


С последното си изпитание на междуконтинентална балистична ракета във вторник Северна Корея "избра агресията" пред мирния процес, каза тя и допълни, че САЩ призовават Китай да преустанови доставките на петрол за съседката си. "Никога не сме искали война със Северна Корея и днес не търсим такава. Но ако избухне война, това ще е заради продължаващите агресивни действия" на Пхенян, каза Хейли на извънредно заседание на Съвета за сигурност, предаде "Ройтерс".


Хейли предупреди, че "ако избухне война, не си правете илюзии, севернокорейският режим ще бъде напълно унищожен". Заместник генералният секретар по политическите въпроси на ООН Джефри Фелтман заяви на заседанието, че се е срещнал с посланика на Пхенян в световната организация и го е предупредил, че страната му трябва "да се въздържа от предприемане на по-нататъшни дестабилизиращи стъпки".




"На срещата подчертах, че няма нищо по-опасно за мира и сигурността в света от това, което се случва в момента на Корейския полуостров", каза Фелтман.


По-рано тази година американски конгресмен призова редица държави, включително България, да преустановят връзките си с комунистическия режим в Пхенян.

Ключови думи към статията:

Коментари (58)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4355 Любопитно

    С цел да запази добрите си тъговски и финансови отношения със САЩ и ЕС,Китай вероятно тотално ще "отреже" дебелия Ким!Което ще е пагубно за режима.Въпросът е Расия какви действич реално ще предприеме ..не на думи разбира се.Абсолютно логично е че Вашингтон няма да стреля пръв....няма изгода от такъв конфликт.

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  2. 2 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 420 Неутрално

    Интересно предизвикателство към Китай, Русия и Пакистан.

    Не знаех, че БГ (все още) има връзки със Сев. Корея. Пари на вятъра за дипломати.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  3. 3 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2970 Любопитно

    Мда, на Китай и Русия ще им е все по-трудно да се правят, че не подкрепят Северна Корея.

    Модератора е неадекватен!
  4. 4 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3034 Неутрално

    Би било добре но диктаторите се подкрепят , вероятно няма да стане.

    SHADOWS of SOFIA
  5. 5 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Предполагам че Кремъл ще играе контра . Нали ги знаете какви са мушмуроци

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1268 Весело

    Ееее, щом стожерът на демокрацията САЩ иска-няма как ние като суверенна държава да откажем!
    Нали бе, МухоБойко?

    В Русия съм! В Русия съм!
  8. 8 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1268 Весело

    С последното си изпитание на междуконтинентална балистична ракета във вторник Северна Корея "избра агресията"

    Как може изпитание да е агресия? Още повече на собствена територия и международно въздушн пространство и космос?

    В Русия съм! В Русия съм!
  9. 9 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1268 Весело

    А защо никой не каза, че вчера докато се е изстрелвала ракетата на КНДР , Южна Корея и САЩ са провеждали учение с множество изстрелвания на балистични ракети?
    Това разбира се не е провокация?

    В Русия съм! В Русия съм!
  10. 10 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4355 Любопитно

    До коментар [#7] от "Веселин Дечев":

    Е затова пък депутати от руската дума от вчера са на посещение в Пхенян...за обмяна опит разбира се!!!!И за да дадат едно рамо на Ким-най-вече финансово!Искам да питам,другарЮ ако "демократичната" ракета на падне в/у град в мирна Япония и убие невинни...пак ли "империализма "ще е виновен?

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  11. 11 Профил на Минас Бахдасарян
    Минас Бахдасарян
    Рейтинг: 578 Неутрално

    С цел да запази добрите си тъговски и финансови отношения със САЩ и ЕС,Китай вероятно тотално ще "отреже" дебелия Ким!Което ще е пагубно за режима.Въпросът е Расия какви действич реално ще предприеме ..не на думи разбира се.Абсолютно логично е че Вашингтон няма да стреля пръв....няма изгода от такъв конфликт.
    —цитат от коментар 1 на Messerschmitt


    Китай няма интерес да има за съсед обединена Корея с американско влияние и военно присъствие. Най-вероятно ще излязат с предложение да се спрат всички съвместни военни учения между Корея и САЩ.

    Da mihi factum, dabo tibi ius.
  12. 12 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9620 Неутрално

    САЩ може да искат, но Русия и Китай си имат своята причина да откажат или поне не директно.

  13. 13 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 402 Разстроено

    А как да си обясним,че този опит с ракетата става в момент,когато има руска делегация при Ким Чен Ун?

  14. 14 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3140 Неутрално

    До коментар [#11] от "Минас Бахдасарян":

    Тоест,Китай предлага на САЩ и Южна Корея "сделка" от вида "кон за кокошка"!

  15. 15 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3034 Неутрално

    До коментар [#13] от "Cara Mia":

    Това са група цивилни поети , които творят поезия за космоса.

    SHADOWS of SOFIA
  16. 16 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2672 Неутрално

    В последно време многократно се увеличиха съвместните военни учения между САЩ и Южна Корея, уж в отговор на провокациите на Северна Корея. Провеждани са и учения с балистични ракети. Трудно е да се каже кой кого провокира, като се има предвид непремерените изказвания на двамата лидери - на Северна Корея и на САЩ. Със сигурност обаче ще има държави, които няма да преустановят връзките си със Северна Корея.

  17. 17 Профил на Огнян Тодоров
    Огнян Тодоров
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Интересно каква полза имаме да подържаме дипломатически връзки със Сев.Корея а не с Намибия например?Дори съм сигурен че ако изпратят някой там ще бъде нещо като наказание.

  18. 18 Профил на Минас Бахдасарян
    Минас Бахдасарян
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#11] от "Минас Бахдасарян":Тоест,Китай предлага на САЩ и Южна Корея "сделка" от вида "кон за кокошка"!
    —цитат от коментар 14 на deaf


    Ако мине номера. Те периодично използват това "предложение". Гръмне оня лилипут ракета и Китай веднага си предлагат техния вариант.

    Da mihi factum, dabo tibi ius.
  19. 19 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2254 Неутрално

    "Хейли предупреди, че "ако избухне война, не си правете илюзии, севернокорейският режим ще бъде напълно унищожен". Заместник генералният секретар по политическите въпроси на ООН Джефри Фелтман заяви на заседанието, че се е срещнал с посланика на Пхенян в световната организация и го е предупредил, че страната му трябва "да се въздържа от предприемане на по-нататъшни дестабилизиращи стъпки".

    Едва ли има някой, който да се съмнява, че ако избухне война Северна Корея, поне в този и вид ще изчезне, въпроса е, ако, както е почти сигурно, тази страна разполага с ядрено оръжие, целкия свят и особено по-близко разположените до нея страни, при всяко положение може да бъдат тежко засегнати.

  20. 20 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3034 Неутрално

    До коментар [#13] от "Cara Mia":

    Това са група цивилни изкуствоведи , които се интересуват от поезия за космоса.

    SHADOWS of SOFIA
  21. 21 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1304 Весело

    До коментар [#2] от "c.b.o.":

    Аз съм убеден, че днес дружбата ни със КНДР е като слънцето и въздуха за всяко живо същество! Вместо да внасяме от Пенсилвания (САЩ) въглища, Северокорейците имат в изобилие висококачестнени, черни, коксуващи се такива!!!!!


  22. 22 Профил на cases
    cases
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Интересно предизвикателство към Китай, Русия и Пакистан.Не знаех, че БГ (все още) има връзки със Сев. Корея. Пари на вятъра за дипломати.
    —цитат от коментар 2 на c.b.o.


    Някъде четох, че имали 7 посолства в ЕС, едното е тук.

  23. 23 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4355 Весело

    До коментар [#21] от "Дедо Либен":

    На Расия ли ще ги препродаваме..или как?Но пък виж за Пхенян какви видни специалисти можем да изнесем......тва Румен Овчаров,тва Таско Ерменков,Петър Волгин.....Иво Христов

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  24. 24 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 420 Весело

    До коментар [#21] от "Дедо Либен":

    Слънце, въздух... и въглища. :)))

    Е, щом така ги виждаш нещата. :)))))

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  25. 25 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 420 Неутрално

    До коментар [#23] от "Messerschmitt":

    Гласувам с две ръце за назначаването на Волгин за дипломат, независимо от ранга, в Пхенян. Веднага!

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  26. 26 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3558 Неутрално

    САЩ не могат да искат такова нещо от всички. Не са началник на всички. Излагат се с такъв призив. Има достатъчно други начини.

  27. 27 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3409 Неутрално

    Ееее, щом стожерът на демокрацията САЩ иска-няма как ние като суверенна държава да откажем!Нали бе, МухоБойко?
    —цитат от коментар 7 на Веселин Дечев

    Когато през студената война Тихия Океан вреше от десетки мирикански и френски ядрени опити. Даже и тогава България не е прекъсвала отношенията си с либералните демокрации под натиск от Масква!

    Пухкавия Ким само е изпробвал една по-дебела ракетка без заряд(кьорфишек), а Баце каквото му кажат шефовете това ще направи в ООН!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3140 Неутрално

    До коментар [#19] от "tsvetko_51":

    От военна гледна точка ситуацията днес е като при "Кубинската криза" през 60-те години. Отдавна военните са доказали,че дори ако СССР е бил успял да инсталира в Куба всичките си планиран над сто ядрени ракети,те напълно сигурно са щели да бъдат унищожени от армията на САЩ,дори и ако Москва се е била опитала да стреля първа.
    А ракетите на Ким-3 са малко по-модерни от тези през 60-те години.

  30. 30 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4659 Любопитно

    Лично аз мисля, че това не е лоша идея. КНДР е може би най-бруталната и мракобесна диктатура на света към този момент. И тъй като на управялващите там не им пука за останалия свят, защото светът трябва да има дипломатически отношения със страна, която иска да се самоизолира? Но, това е моето лично мнение...

    На държавническо ниво сигурно е различно... не вярвам например Китай и Виетнам например да прекъснат дипломатическите си отношения с КНДР, защото тези две държави от много години имат близки отношения помежду си. Не вярвам една Швеция например, която от столетия води една неутрална външа политика и има своите отношения с КНДР да затвори своето посолство в Пхенян, което е един от малкото канали за комуникация между ЕС и КНДР.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  31. 31 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4659 Любопитно

    До коментар [#2] от "c.b.o.":

    Има даже севернокорейско посолство в София, често съм минавал покрай него, защото наблизо живее един приятел.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  32. 32 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4659 Любопитно

    До коментар [#19] от "tsvetko_51":

    Точно така е Цветко.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  33. 33 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 420 Неутрално

    А ракетите на Ким-3 са малко по-модерни от тези през 60-те години.
    —цитат от коментар 29 на deaf


    Колко да са по–модерни, като и те, и ядрените бойни глави са в резултат на "братската дружба" с Пакистан, т.е. трета категория китайска технология?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  34. 34 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10791 Неутрално

    Русия и Китай няма да го направят. Тогава е безсмислено. Трябва да се търси друго решение...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  35. 35 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4355 Разстроено

    Китай и най-вече Расия използват нарцисизма на Ким за да играе диверсант и да пречи на все по-голямата икономическа тежест на Южна Корея и Япония в района.Ким използва ракетите като бухалка за да получи определени отстъпки...и това е видно.Замайването му обаче толкова силно че по-скоро би взривил ядрено оръжие на своя територия сами само да "обвини"империализма

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  36. 36 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1268 Весело

    До коментар [#7] от "Веселин Дечев": ако "демократичната" ракета на падне в/у град в мирна Япония и убие невинни...пак ли "империализма "ще е виновен?
    —цитат от коментар 10 на Messerschmitt


    Ако ако ако! Ако баба ти беше мъжка?
    А ако демократичен самолет падне над град в мирна Япония?
    Много сте се загрижил за Япония, която вашите господари бомбардираха с ядрено оръжие.

    В Русия съм! В Русия съм!
  37. 37 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 420 Неутрално

    не вярвам например Китай и Виетнам например да прекъснат дипломатическите си отношения с КНДР, защото тези две държави от много години имат близки отношения помежду си.
    —цитат от коментар 30 на Иво


    Помежду си? И двете със Сев. Корея или само между Китай и Виетнам?

    Ако е второто, не забравяй, че Виетнамската война беше преди 40 години и днес Китай и Виетнам са нещо като Иран и СА в Южнокитайско море. Даже може да се каже, че Виетнам е номер 3 сред американските приятели/съюзници в региона след Япония и Южна Корея.

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  38. 38 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1268 Весело

    "Хейли предупреди, че "ако избухне война, не си правете илюзии, севернокорейският режим ще бъде напълно унищожен".
    —цитат от коментар 19 на tsvetko_51


    Не си правете илюзии другарко Хейли!
    Северна Корея изкарадве войни, по време на последната "силите на ООН" почти превзеха КНДР та се наложи Мао да вкара един милион армия. И пак режима на КНДР не падна.
    Второ, другарко Хейли, пиша ви бавно за да четете по-бавно, по време на последната война в КНДР са избити 1 000 000 души. Във всяко семейство имат някой близък загинал там. Убит от САЩ и коалиция. Сещате ли се как ви обичат?

    В Русия съм! В Русия съм!
  39. 39 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4659 Любопитно

    Помежду си? И двете със Сев. Корея или само между Китай и Виетнам?
    —цитат от коментар 37 на c.b.o.


    Разбира се, че имах предвдид отношенията КНДР - Китай, и КНДР - Виетнам. Тези две страни поддържат добри отношения с КНДР и предполагам, че много хора знаят това.

    Иначе, за обтегнатите отношения между Виетнам и Китай заради спорните острови в Южнокитайско море си прав. Така е.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  40. 40 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 420 Весело

    До коментар [#39] от "Иво":

    Е, щом казваш, че се разбира....

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  41. 41 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4659 Весело

    До коментар [#40] от "c.b.o.":

    Да, казвам го, защото е така. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  42. 42 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5414 Неутрално

    До коментар [#36] от "Веселин Дечев":
    А ТВОИТЕ ГОСПОДАРИ ИМ БЯХА СЪЮЗНИЦИ.

    Gunter glieben glauchen globen
  43. 43 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 420 Весело

    До коментар [#41] от "Иво":

    Вервам ти. Нема се обиждаме, Умен! :))))

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  44. 44 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4355 Весело

    До коментар [#38] от "Веселин Дечев":

    Ех,другарЮ ама сега човека Мао убил 35 млн.свои сънародници го няма...И Китай НИКОГА вече няма да прати свои хора да гинат заради нарцисизма на др.Ким.За Пекин е по-важно да инвестира в Америка,Европа..даже Африка отколкото да "защитава"кауза пердута"Иначе вие хубаво си живеете в паралелният свят от 1960 година.Ставате за културно аташе в Пхенян...ще ви оценят!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  45. 45 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4659 Весело

    До коментар [#43] от "c.b.o.":

    Добре УМЕН! :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  46. 46 Профил на Огнян Тодоров
    Огнян Тодоров
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#38] от "Веселин Дечев":

    Не знам дали си вярваш в това което си написал,ама звучи като "copy-paste" от заводски стенвестник от 70-те.

  47. 47 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4633 Неутрално

    До коментар [#2] от "c.b.o.": "Не знаех, че БГ (все още) има връзки със Сев. Корея. "
    Явно ни е страх да не разсърдим съвсем Големия брат в Кремъл...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  48. 48 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3869 Неутрално

    "ако избухне война, не си правете илюзии, севернокорейският режим ще бъде напълно унищожен".

    То в това никой не се съмнява. Но ако гръмне бомба в небето на Америка, там ще настане социален катаклизъм, а ако бомбите са няколко, .............
    Що не престанат янките да се занимават със СК? Ако не се навират, никой няма да ги заплашва.

  49. 49 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 954 Неутрално

    До коментар [#38] от "Веселин Дечев":Ех,другарЮ ама сега човека Мао убил 35 млн.свои сънародници го няма...И Китай НИКОГА вече няма да прати свои хора да гинат заради нарцисизма на др.Ким.За Пекин е по-важно да инвестира в Америка,Европа..даже Африка отколкото да "защитава"кауза пердута"Иначе вие хубаво си живеете в паралелният свят от 1960 година.Ставате за културно аташе в Пхенян...ще ви оценят!
    —цитат от коментар 44 на Messerschmitt


    Да бе, да! Китай никога няма да допусне американско протеже до своите граници!

  50. 50 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 844 Неутрално

    Друго ми е интересно - как средноинтелигентен човек може да си помисли ,че Дебелият Ким е нещо повече от пионка ? Младеж, изучил се в Европа - се връща на Изток и хоп - диктатор-самодържец !

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  51. 51 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1528 Неутрално

    Това прлича на предупреждение, че следва нещо по-сериозно, предполагам.

  52. 52 Профил на Antoaneta PETROVA Ardashes
    Antoaneta PETROVA Ardashes
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Парен каша духа.Веднаж ги разделиха, а сега искат да докажат,че не ги е страх.Няма да забравя колко сираци разпределяха из света при заигравката на "великите",когато ги разделиха вкл. и в България.

    mihala
  53. 53 Профил на lividum
    lividum
    Рейтинг: 255 Неутрално

    Второ, другарко Хейли, пиша ви бавно за да четете по-бавно, по време на последната война в КНДР са избити 1 000 000 души. Във всяко семейство имат някой близък загинал там. Убит от САЩ и коалиция. Сещате ли се как ви обичат?
    —цитат от коментар 38 на Веселин Дечев


    Династията Ким е уморила доста повече през годините, сещай се лоялността на корейците каква ще бъде. И се сещай каква е боеспособността на гладната им армия.



  54. 54 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2970 Весело

    До коментар [#49] от "von_seeckt":

    Вярно ли?

    А какво ще кажеш за следните държави:
    1. Япония;
    2. Южна Корея;
    3. Тайланд;
    4. Афганистан;
    5. Пакистан;

    Китай кога ще разкара от границите си?

    Модератора е неадекватен!
  55. 55 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9092 Неутрално

    То на дебеланкото едва ли ще му направи впечатление.

  56. 56 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1693 Весело

    До коментар [#3] от "ivan_":

    ми да те светна Русия и Ктай са независими държави не са колонии на САЩ
    Виж за твоята колония си е ваша работа да вземете свободно решение

  57. 57 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2970 Любопитно

    До коментар [#56] от "1001":

    Функционално неграмотен?

    Модератора е неадекватен!
  58. 58 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Преди, около 5-6 дни.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK