Десетки хиляди поискаха независима Каталуня в центъра на Брюксел

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (72)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Това е добра новина.
    Още по-добре ще е да има независими Фландрия и Корсика.

  2. 2 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 940 Неутрално

    Ха-ха,
    Мадрид няма да се измъкне от кашата толкова лесно.
    Добре.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  3. 3 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Мале,мале,толкова ли каталунци има в Брюксел.Или са се съюзили с фламандците,та да разцепят и Белгия?

  4. 4 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 673 Любопитно

    Като знам колко хора се вдигнаха от Каталуня до Брюксел, ми се вижда странна забележката за припяването и споглеждането. Точно в стил Мадридска пропаганда, която цели омаловажаването на всички действия и влияние на застъпниците на независимостта.

    @)----,--'--
  5. 5 Профил на nikolay_mihaylov
    nikolay_mihaylov
    Рейтинг: 450 Весело

    "В живите предавания, каквито бяха достъпни за голяма част от митинга през водещите испански издания, се забеляза, че в края на събитието, по време на т. нар. "песен на свободата" под съпровода на хор и акордеон, много от участниците пригласяха, но други просто оглеждаха множеството. Същото се случи, когато част от присъстващите започнаха по-късно да скандират на каталунски: "Да живее независимостта!"
    За пръв път чета такъв коментар към митинг. Нещо друго, което да принизява бройката?

  6. 6 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 394 Весело

    Каталунски и фламандски националисти делят едни рубли и така...

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  7. 7 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Само преди две седмица той предложи Каталуня да проведе референдум за членството си в ЕС, който определи като "клуб на западащи държави, които започват да стават излишни". Той завърши с думите: "Да живее свободна Каталуня."

    Аз казвам само "венсеремос" и да живей "путя"!!!
    Останалото са милиони за хибридно придобиване на богата Каталуня. Джужи е решил, че щом можа с Крим., ще се пробва и с другото "К".
    Смешник....май започва да е срам за КГБ школата. Они беха по-умни и не така лакоми. Прозрачно лакоми.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  8. 8 Профил на Шменти Капели
    Шменти Капели
    Рейтинг: 284 Весело

    До коментар [#1] от "Fоtеdасоd":

    Ама разбира се, дори село Горно Нанадолнище трябва да е независимо, така всичките му жители ще има “важни" държавнически длъжности ..., президенти, министри-председатели, министри, зам. министри и т.н.

    Russia delenda est
  9. 9 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1406 Весело

    Междувременно заместник-председателят на Европейската комисия Франс Тимерманс каза пред ретортери, че приветства "много положителната" атмосфера на демонстрацията. Според него обаче Комисията продължава да отстова позицията си, че спорът с бившето правителство в Барселона си остава вътрешен проблем на Испания, в който ЕС не може да не меси, тъй като демократичната конституция на Испания функционира в съответствие с европейските ценности, предаде "Ройтерс".
    ***********************************

    Дето се вика, случаят е приключен, дами и господа1

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  10. 10 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Пуча нали обяви ЕС за клуб на западащи държави. Що си организира митингите в столицата на ЕС и циври на рамото на ЕС? Като е такъв мъжкар да се оправя сам, ЕС ясно му каза, че това си е проблем между него и Испания. А негласно му намекна, че не желае разцепления, а обединения.

  11. 11 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1406 Весело

    До коментар [#1] от "Fоtеdасоd":Ама разбира се, дори село Горно Нанадолнище трябва да е независимо, така всичките му жители ще има “важни" държавнически длъжности ..., президенти, министри-председатели, министри, зам. министри и т.н.
    —цитат от коментар 8 на Шменти Капели


    Всяка къща трябва да е независима държава. Откъде накъде някой друг да им определя правилата в семейството?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  12. 12 Профил на THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    Рейтинг: 506 Весело

    "Ако не си съгласен със закона, може да се самоорганизираш, за да промениш закона и конституцията," каза той. "Това, което законът не разрешава, е просто да го пренебрегваш."

    Този Тимерманс ще да е някакво продажно фаши-франкистко мекере, как си позволява да не се съобразява с трепетите на революционерите и да им говори за закони!?!

    #killwhitey
  13. 13 Профил на Шменти Капели
    Шменти Капели
    Рейтинг: 284 Весело

    До коментар [#8] от "Шменти Капели":

    Естествено пъдаря на селото, ще изпълнява две длъжности ..., министър на отбраната и министър на вътрешните работи.

    Russia delenda est
  14. 14 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 664 Весело

    Мале,мале,толкова ли каталунци има в Брюксел.Или са се съюзили с фламандците,та да разцепят и Белгия?
    —цитат от коментар 3 на Cara Mia

    Барселонци са ползвали автобусите на Булгартабак. :)

  15. 15 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 619 Неутрално

    Да си го искат в Мадрид,какво го търсят в Брюксел?

  16. 16 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Всяка къща трябва да е независима държава.
    —цитат от коментар 11 на Cataluña es España


    Цялaтa иcтинa минaвa пpeз тpи eтaпa.

    Пъpво, cмятaнa e зa aбcуpд.
    Втоpо, тя e нacилa cпиpaнa.
    Тpeто, тя e пpиeмaнa зa очeвидноcт.


    До коментар [#11] от "Cataluña es España":
    До коментар [#8] от "Шменти Капели":

  17. 17 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5332 Любопитно

    До коментар [#2] от "г-н Саранди Говедаров":

    А свободна Чечения кога?

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  18. 18 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 846 Неутрално

    Каквото и да се говори, партиите, които се борят за независимост на Каталуня явно имат мнозинство в автономната област. Твърде вероятно е да спечелят на изборите. И какво ще последва тогава - отново обявяване на независимост, отново прилагане на член 155 от конституцията и арести на политици. Между другото от режима на Франко досега в Испания не е имало арести по политически причини.

  19. 19 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#9] от "Cataluña es España":

    по скоро дето се вика ,иска ни се случая да е приключил и да забраним да се обсъжда

    гошо
  20. 20 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1941 Неутрално

    До коментар [#18] от "voyko":

    Сега арестите не са по политически причини, а за неспазване на основни конституционни норми. Когато си променят конституцията на Испания, ще има нови разпоредби.

  21. 21 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#18] от "voyko":

    Редно е първо да изчакаме резултатите от изборите. Този митинг, на който със сигурност присъстват повече чужденци, отколкото каталунци и не се знае, колко от тях са платени, няма как да е показател за каквото и да е. Ако спечелят мнозинство, но не с един двама депутати, то тогава си има законен начин да се свика референдум за независимост. Процедурата не е лесна, но е предвидена в конституцията. Това е начина, а не фалшиви референдуми без праг на гласувалите, без яснота, кой и как брои бюлетините, в който всеки гласува с бюлетини взети откъдето им падне. Така не може.

  22. 22 Профил на lynyrds
    lynyrds
    Рейтинг: 314 Неутрално

    Да им се чудиш на акъла на белгийците дето са на същия хал , как пускат вълка в кошарата.
    Тоя отдавна трябваше да са го предали на Испания и да е в дранголника.

  23. 23 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#2] от "г-н Саранди Говедаров":А свободна Чечения кога?
    —цитат от коментар 17 на Alarmstufe: Rot


    Медиапул от 24 март 2003г съобщи,
    че 96% от чеченците подкрепили проруската власт на референдум.

    До коментар [#17] от "Alarmstufe: Rot":

  24. 24 Профил на Шменти Капели
    Шменти Капели
    Рейтинг: 284 Любопитно

    До коментар [#16] от "Fоtеdасоd":

    Съгласен съм, че има някакъв проблем. но това е вътрешна работа на Испания, а не на ЕС. Хърватите предложиха на сърбите, Югославия да стане Конфедерация, а не Федерация и всички знаем какво стана. Защо каталунците нямат конструктивни предложения, а деструктивни!!!???

    Russia delenda est
  25. 25 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    Интересно,на какво пснование ще искаш да заграбиш територия от суверенна страна?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  26. 26 Профил на Мария
    Мария
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    „Този митинг, на който със сигурност присъстват повече чужденци, отколкото каталунци и не се знае, колко от тях са платени, няма как да е показател за каквото и да е.“

    Това, че ти и подобните ти няма да си вдигнете дебелите задници да протестирате на повече от 1000 км разстояние от дома си, не значи, че всички са нещастници като вас. Каталунците са горд народ и нямат нищо общо с вас, не ги плаши нито студ, нито дъжд, а на всичко отгоре са и миролюбиви.


    До коментар [#21] от "zle_platen_trol":

    ”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)
  27. 27 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Тоя отдавна трябваше да са го предали на Испания и да е в дранголника.
    —цитат от коментар 22 на lynyrds


    Пучдемон може да повтори думите на Апостола на Свободата
    Г. Бенковски: „Моята цел е постигната вече! В сърцето на тирана аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравей. А Русия – нека заповяда!"


    До коментар [#22] от "lynyrds":

  28. 28 Профил на Николай_1
    Николай_1
    Рейтинг: 720 Неутрално

    И 100 000-ден митинг да обявят че се състоял , това няма да помогне на барселонския палячо Пучдемон след 15-Декември да се отзове в испански затвор. Неоправданата алчност за власт рано или късно се наказва.....Левеещият тарикат това скоро ще го разбере..................

  29. 29 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#16] от "Fоtеdасоd":Защо каталунците нямат конструктивни предложения, а деструктивни!!!???
    —цитат от коментар 24 на Шменти Капели


    Ами и Опълченците на Шипка са нямали конструктивни предложения как Сюлейман паша да премине прохода.
    Аз заради това се гордея с тях.
    И 300 спартанци са нямали конструктивни предложения към
    персите.
    Свят голям – хора разни.
    На тебе явни ти харесват нагаждащите се.

    До коментар [#24] от "Шменти Капели":

  30. 30 Профил на Силвия
    Силвия
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Организирани бяха чартърни полети за тази демонстрация в Брюксел. Вървяха обяви да вчера, че има 20 свободни места, по 406 Е на човек. Отделно и автобуси много са заминали, там не зная каква е била цената. Още преди 20 дни изреваха туристическите агенции, че всичко за датите 6-7-8. XII. е продадено, дори хотели не можели да предложат в града, а само в околностите.

  31. 31 Профил на Шменти Капели
    Шменти Капели
    Рейтинг: 284 Весело

    До коментар [#29] от "Fоtеdасоd":

    "Опълченци" ..., ясно ..., разбрах те. А аз се гордея с българските ПОБОРНИЦИ .... първите се пъчат, а вторите се борят.

    Russia delenda est
  32. 32 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 1973 Весело

    Следват "независими" Брюксел и Берлин. Бъдещето на ЕС е "все по-светло". Смеех.

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  33. 33 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2923 Неутрално

    Това е добра новина.Още по-добре ще е да има независими Фландрия и Корсика.
    —цитат от коментар 1 на Fоtеdасоd



    Е да, ама НЕ !
    Да ти напомням ли, че днес не сме 1944 година ? Европа ПРЕМАХВА границите и оградите с бодлива тел, вишките с насочени картечници към България са само един кошмарен спомен от времето когато бяхме под съветско робство .
    Това време НИКОГА ПОВЕЧЕ НЯМА ДА СЕ ВЪРНЕ, а някои другари от това време, отдавна отидоха на гости при дядо ми, а и още ще редеят редиците ви - неумолим биологичен закон . На вашто място идват двете ми деца и трите ми внучета и не искат дори да чуят за мракобесниците от моята младост !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  34. 34 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2923 Неутрално

    Каталунски и фламандски националисти делят едни рубли и така...
    —цитат от коментар 6 на c.b.o.



    Колега,
    тук определено грешиш . Рублите не ги искат дори в самата Русия, но, ако искаш да кажеш, че един вагон ( няма друга мярка ) рубли са били превърнати в евро и са били дадени на някои другари в Каталуния - с теб съм !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  35. 35 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2923 Неутрално

    До коментар [#2] от "г-н Саранди Говедаров":А свободна Чечения кога?
    —цитат от коментар 17 на Alarmstufe: Rot



    Свободна Чечения ще има в онзи момент, в който Путя престане да пълни гушата на Кадиров с народни пари !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  36. 36 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1922 Неутрално

    До коментар [#32] от "Taiga":

    "Следват "независими" Брюксел и Берлин."

    Това ми се струва доста по-малко вероятно от независима Чечня, независима Карелия, независим Татарстан, независим Дагестан, независима Черкезия и и т.н.

    За Източен Сибир да не говорим - там нещата са ясни.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  37. 37 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1922 Неутрално

    До коментар [#36] от "Norman Granz":

    И за да не ме обвиняк карабастуните в голословие:
    https://jamestown.org/program/foreword-decline-decay-disintegration-russias-future-21st-century/

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  38. 38 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 3534 Неутрално

    какви са тия каталонски сепаратисти в Брюксел - нали каталонците не искаха да се отделят от Испания ... според "свободните " медии :-) КОЙ ЛЪЖЕ ?

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  39. 39 Профил на Николай_1
    Николай_1
    Рейтинг: 720 Неутрално

    До коментар [#29] от "Fоtеdасоd":
    Твоят палячо Пучдемон има толкова общо с нашите опълченци или със спартанците на Леонид , колкото прабаба ми с ракетостроенето.....
    Пучдемон е само един алчен за власт страхливец и се надявам да го вкарат в панделата.

  40. 40 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1922 Неутрално

    До коментар [#39] от "Николай_1":

    "Пучдемон е само един алчен за власт страхливец ..."

    ... който офейка от Испания, когато стана горещо.

    Точно като Гошо Тарабата и неговият солташак Васил Коларов офейкаха от България, след като по нареждане на Москва предизвикаха септемврийския метеж.

    Това са идолите, това са последните надежди на разни червени паразити като бай Таню кариерния безработен.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  41. 41 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 3534 Неутрално

    Ха-ха,Мадрид няма да се измъкне от кашата толкова лесно.Добре.
    —цитат от коментар 2 на г-н Саранди Говедаров


    Почдемон се оказа политик на ниво - борбата за Каталония сега започва

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  42. 42 Профил на асен георгиев
    асен георгиев
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#30] от "Силвия":

    да, предположих, че са действали по съвецки - та тези са анархисти - много популярни в барселона.

  43. 43 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    " Комисията продължава да отстоява позицията си, че спорът с бившето правителство в Барселона си остава вътрешен проблем на Испания, в който ЕС не може да не меси, тъй като демократичната конституция на Испания функционира в съответствие с европейските ценности, предаде "Ройтерс"."
    Франкистката диктатура съществува в съответствие с европейските ценности??!!!
    Ако се спазваше демократичната конституция на Испания, референдумът и актовете за независимост трябваше да се атакуват по съдебен ред, а не да се задържат и хвърлят в затвор лидерите на Каталуня. Защо се допуска в Европа да има политически затворници? Скършиха се евроатлантическите демократични ценности, уважаеми госпожи и господа, другарки и другари!

    Judjuk
  44. 44 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2923 Неутрално

    До коментар [#43] от "Judjuk":


    " Защо се допуска в Европа да има политически затворници ? "


    В Европа НЯМА политически затворници, а заповедта за арест на някои другари издадена в Мадрид касае ЗАКОНОНАРУШИТЕЛИ ! Хора, които грубо и манипулативно са погазили Конституцията на Испания !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  45. 45 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    До коментар [#43] от "Judjuk":" Защо се допуска в Европа да има политически затворници ? "В Европа НЯМА политически затворници, а заповедта за арест на някои другари издадена в Мадрид касае ЗАКОНОНАРУШИТЕЛИ ! Хора, които грубо и манипулативно са погазили Конституцията на Испания !
    —цитат от коментар 44 на niksan1


    Я дай дефиниция за политически затворник.

    Judjuk
  46. 46 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 3534 Неутрално

    До коментар [#43] от "Judjuk":" Защо се допуска в Европа да има политически затворници ? "В Европа НЯМА политически затворници, а заповедта за арест на някои другари издадена в Мадрид касае ЗАКОНОНАРУШИТЕЛИ ! Хора, които грубо и манипулативно са погазили Конституцията на Испания !
    —цитат от коментар 44 на niksan1


    Половината правителство на незаконно окупирана от Испания НЕЗАВИСИМА Каталония са политически затворници = ФАКТ !
    :-) Испаня трябваше да преговаря , както ги молеше Почдемон ПРЕДИ да обявят независимост - сега е късно за Испания, МАНДАЛОТО ХЛОПНА

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  47. 47 Профил на Dimitar Mogilarov
    Dimitar Mogilarov
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Благодарение на Пучи целия свят видя истинското лице на испанските агресори. А в Брюксел като си затварят очите стават съучастници в престъпленията им.

  48. 48 Профил на Dimitar Mogilarov
    Dimitar Mogilarov
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#28] от "Николай_1":

    Какво ще има на 15-и Декември?

  49. 49 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 4247 Неутрално

    До коментар [#28] от "Николай_1":
    това няма да помогне на барселонския палячо Пучдемон след 15-Декември да се отзове в испански затвор.
    –––––––––––––––––
    Що, какво ще има на 15 декември? Испанският съд оттегли искането си за екстрадиция, а изборите са на 21 декември...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  50. 50 Профил на Dimitar Mogilarov
    Dimitar Mogilarov
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#44] от "niksan1":

    В затвора са формално заради напълно лъжливи обвинения. Реалната причина е политиката, която провеждат.

  51. 51 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 4247 Весело

    До коментар [#31] от "Шменти Капели":

    Шапкаров, опълченец е от опълчвам се, изправям се срещу пълчища.
    А поборник е по-скоро остарялата форма на борец със смисъл "мутра". Виж закона за разбойничеството от Стамболово време и ще разбереш.
    п.п. През комунизма на поборниците им казваха "активни борци"...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  52. 52 Профил на Dimitar Mogilarov
    Dimitar Mogilarov
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#46] от "dark'star":

    Не е хлопнало напълно, за да се запази мира, сепаратистите са склонни да дадат шанс на Рхой да си върне Каталуня като се проведе референдум признат от двете страни. Ама той направи толкова глупости, че реално няма никакъв шанс да спечели.

  53. 53 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Ех, навремето когато играех шах, голямо впечатление ми направи "контрапие по диагонала".

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  54. 54 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 1973 Весело

    До коментар [#36] от "Norman Granz":

    Да, там направо са се скъсали от референдуми за отделяне.
    А тука станаха няколко последните години. Скоро и на ломбардците може да им хрумне да се цанят за независими. А чакаме и шотландците.
    Явно на изток са повече наясно, че Съединението прави силата.

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  55. 55 Профил на chuggun
    chuggun
    Рейтинг: 395 Неутрално

    ДРЪН,ДРЪН-тя конституцията е от времето на Франко,но нали има двойни стандарти,карай да върви.

  56. 56 Профил на Шменти Капели
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  57. 57 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 3534 Неутрално

    До коментар [#46] от "dark'star":Не е хлопнало напълно, за да се запази мира, сепаратистите са склонни да дадат шанс на Рхой да си върне Каталуня като се проведе референдум признат от двете страни. Ама той направи толкова глупости, че реално няма никакъв шанс да спечели.
    —цитат от коментар 52 на Dimitar Mogilarov

    +++ ТОЧНО ! Каталония прави всичко за помирение и цивилизован диалог,
    а Мадрид се държи неадекватно като нашите "умни и красиви"

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  58. 58 Профил на Шменти Капели
    Шменти Капели
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#51] от "Депутат 241":

    Еще один Адин Апалченец Донбасса ..., хехехе

    Russia delenda est
  59. 59 Профил на Шменти Капели
    Шменти Капели
    Рейтинг: 284 Весело

    Борітеся, Поборете ... ,Шевченко

    Russia delenda est
  60. 60 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5332 Неутрално

    До коментар [#46] от "dark'star":

    Ти утре ще кажеш, че и Кърджалийско е незаконно окупирано от България. Контрабългари като теб заслужават съд и затвор за национално предателство.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  61. 61 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5332 Любопитно

    До коментар [#51] от "Депутат 241":

    Пучдемон какъв е, тавариш - поборник, опълченец, или Хари Потър на дърти години?

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  62. 62 Профил на Шменти Капели
    Шменти Капели
    Рейтинг: 284 Любопитно

    До коментар [#51] от "Депутат 241":

    Имаш ли АТВЕТ, русофилистична мършо!!!???

    Russia delenda est
  63. 63 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 498 Весело

    До коментар [#43] от "Judjuk":

    Те не само ги атакува по съдебен ред, а всички съдебни инстанции ги определиха като незаконни и противоконституционни.
    Даже каталунски съд забрани провеждането на референдума...

    Но за свободата каталунците казаха, че съдебните решения не важали:)

    Така че ако това ти е тезата вземи и се информирай или пък се обади на каталунците да ги питаш защо така не спазват съдебните решения:)

    П.С. Ти да не си безкоренния?

    Модератора е неадекватен!
  64. 64 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2684 Неутрално

    "Но за свободата каталунците казаха, че съдебните решения не важали:)"
    До коментар [#63] от "ivan_":

    Няма законова възможност за провеждане на референдум за независимост на Каталуня. Дали проведения е законен, дали актът за независимост е легитимен обаче, трябва да се доказва от международен съд по законите на международното право. Иначе Каталуня се оказва пленник на кралство Испания. Имаш право на мнение, но бъди обективен.

    Judjuk
  65. 65 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 498 Весело

    До коментар [#64] от "Judjuk":

    Благодаря за писането наизуст, но единствено показваш неинформираност.
    Има законова възможност за отделяне на Каталуния или коя да е друга част на Испания.
    Разписана е в конституцията на Испания:)

    Модератора е неадекватен!
  66. 66 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 7623 Неутрално

    Пучдемон е много непоследователен...
    Явно тези, които го следват и те се лутат между крайностите ...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  67. 67 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7378 Неутрално

    Защо в Брюксел, да идат в Каталуня.

  68. 68 Профил на Dimitar Mogilarov
    Dimitar Mogilarov
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#63] от "ivan_":

    Това и друг път съм го обяснявал, при обявяване на независимост, законите на страната от която се отделят не е задължително да са спазени.

  69. 69 Профил на Dimitar Mogilarov
    Dimitar Mogilarov
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#67] от "Роси":

    Те и в Каталуня ходят.

  70. 70 Профил на andreas_hofer
    andreas_hofer
    Рейтинг: 825 Неутрално

    С деммонстрации в Брюксел независимост няма да получи Покемон.

    Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
  71. 71 Профил на Dimitar Mogilarov
    Dimitar Mogilarov
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#70] от "andreas_hofer":

    Той вече я получи независтта. Сега е в ход втория етап, изтласкване на окупаторите и спечелване на световното обществено мнение на негова страна. Рахой е подкупил много медии да манипулират хората и трябва да се противодейства.

  72. 72 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 498 Весело

    До коментар [#68] от "Dimitar Mogilarov":

    Аз съм изпълнен от щастие, че имам възможност да ми обясниш подобни неща:)

    Модератора е неадекватен!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK