Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (95)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    Да им е сладко. И при нас има ментета в изобилие.

  2. 2 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 987 Весело

    хатели лучше, а подир 5-6 месеца ше видиме и как палучилас... :)

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  3. 3 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 637 Весело

    Май санкциите наистина ще им помогнат "да станат хора"! Ето и сиренце се научиха да правят милите . . .

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  4. 4 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 1176 Неутрално

    То ако ставаше само с желание...

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  5. 5 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1341 Весело

    Хаха! "Френски"?!

    Както няма "коняк" или "шампанско", произведени извън Франция, така няма и да има "френски сирена" от Раша, пък било и от френски кози. Ще трябва да им измислят име (както сърбите май правеха "Виняк"), или да си купят/платят лиценз. За второто силно се съмнявам, защото е почти сигурно, че миризливите френски сирена имат защитено географско наименование/произход (или както се нарича това).

    Все пак - дано успеят! То явно с нефта и въглищата нещата не вървят добре, лошо няма да се насочат към нещо по-трайно :-). Може и да имат пазар из "необятната Рус" :-), че и маалко да се цивилизоват, поне откъм гастро-вкусове :-).

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  6. 6 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2944 Неутрално

    Руснаците се самозадоляват, по всички линии. Така е като останеш сам, а никой по белия свят не те иска.

    На комплексирания болшевик vesolr с безразличие
  7. 7 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    Сега остава и да стават за ядене ...

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  8. 8 Профил на Edvard Grieg
    Edvard Grieg
    Рейтинг: 222 Весело

    А козите питали ли са ги дали искат да имигрират в Русия?

    Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.
  9. 9 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1390 Неутрално

    Едно от важните условия за производство на сирена е млякото и неговите вкусови качества. Това което ядат козите в Урал и в Прованс не е едно също. Освен това за сините сирена с огромно значение е климата.
    На вид може и да го докарат. На вкус? Пожелавам им успех (ако успеят да направят някаква есенция наподобяваща вкуса).
    Иначе за инвестицията, хммм, 4,5 млн.евро да избият за шест години. Дълго време ми се струва, при практически нулева конкуренция и със 140млн. пазар.

  10. 10 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3177 Весело

    И препарата за вана е заместител на алкохолните питиета!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  11. 11 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 434 Весело

    То от пръчове ако излизаше мляко!Абе колхозници.

  12. 12 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Хаха! "Френски"?!Както няма "коняк" или "шампанско", произведени извън Франция, така няма и да има "френски сирена" от Раша, пък било и от френски кози. Ще трябва да им измислят име (както сърбите май правеха "Виняк"), или да си купят/платят лиценз. За второто силно се съмнявам, защото е почти сигурно, че миризливите френски сирена имат защитено географско наименование/произход (или както се нарича това)..
    —цитат от коментар 5 на Музар


    Знаеш ли, още преди няколко години забелязах, че немските пенливи вина са по-добри от прехваленото френско шампанско (признавам си - не съм пробвал Dom Pérignon).

  13. 13 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 642 Неутрално

    русия отговаря на санкциите на путин.
    тия са самодостатъчни - сами си налагат санкции и се борят с тях :)

    Birds of a feather flock together.
  14. 14 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Смешници.

    The best way to predict the future is to invent it.
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Въпрос с повишена трудност - колко сирене ще се произведе с млякото на 1000 френски кози?

    The best way to predict the future is to invent it.
  18. 18 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3177 Весело

    Ти сега се понемчи ли, руска отрепко?
    —цитат от коментар 15 на EU defender


    Това ми прилича на вица в каойто Мерцедес построили завод край мАсква. И каквото и да правили винаги излизал Москвич от поточната линия. Проклето трябва да е това място!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  19. 19 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2929 Весело

    До коментар [#17] от "EU defender":

    Какво му е трудното на този въпрос?
    Колко е необходимо на пазара, те камионите носят по много.:)

    Модератора е неадекватен!
  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  21. 21 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5044 Неутрално

    Панашиба :)
    Нова марка от Панасоник и Тошиба

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  22. 22 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 536 Весело

    Сладки козленца, скоро ще станат и нефритени ;-)

  23. 23 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    Вероятно франсетата ще опищят орталъка , че руснаците произвеждат ментета . Е за собствена консумация могат да си произвеждат и цианкалии . И ще го консумират , ако искат . Но влаковите композиции със мухлясалото сирене ще си стоят при козите в булонския лес . А руснака е печен - както си прави самогона , така ще си прави и мезе за него . Но едва ли ще бъде весело на тези , дето си ритат канчето . във вид на обширен разработен пазар .

  24. 24 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 873 Весело

    До коментар [#12] от "Virgin":

    Ама то, и гроздето от ЕС е кисело!

    Да разлая троловете!!
  25. 25 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    До коментар [#9] от "stanislavdi":. Освен това за сините сирена с огромно значение е климата.
    На вид може и да го докарат. На вкус?

    Не са опитали , не са го направили . Русия е огромна страна , разположена в няколко климатични пояса . Русия е огромна страна в няколко климатични пояса . Няма начин да не се намерят няколко пещери , в които да зреят сирената . Още повече , че условията могат да се създадат и по изкуствен начин . А дали пък руските сирена не могат да се окажат по- мухлясали и по- сини от френските ? Кой може да знае ...

  26. 26 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 642 Неутрално

    До коментар [#25] от "papyre":

    те и минерали имаха всякакви, но правеха москвичи.

    Birds of a feather flock together.
  27. 27 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2862 Весело

    "...след като местна компания реши да заложи на производството на европейски сирена..."

    Това ми звучи като китайско производство на европейски и американски промишлени стоки...

  28. 28 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4238 Неутрално

    Обикновените руснаци ще са доволни ако по щандовете на магазините им има достатъчно количество на сирена, подобни на синьото (нещо като Рокфор), подобия на Бри, Гауда, Едам. Важното е да има продукти на приемливо качество, на добри, народни цени. Това, че синьото сирене няма да е като френското Рокфор, или Бри ще е неприятно за богатите потребители, но не и за редовите. Признавам, много отдавна не съм ял истински Рокфор, задоволявам се с немско синьо сирене, 2 пъти по-евтино.
    Много рядко си купувам френски коняк, но това не ми пречи да предлагам на приятели 15 год. Плиска, и Велики Преслав на 17 години. Не съм съгласен с колегата Върджин, че немските пенливи вина са по-добри от френските шампански, дори и обикновените за по 25 евро.
    Русия няма да загине без западноевропейските сирена, но тя трайно се нареди в групата на страните от другата страна на белите държави.

  29. 29 Профил на antons73
    antons73
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#25] от "papyre":

    Може, може товарищ... Но не може акъла на някои хора да мухляса повече... Тука е момента да се изясни, че колкото и да се пънат - не могат направи същото френско сирене... Могат да направят друго (наподобяващо френското) - и в това няма нищо лошо, нов продукт... Проблема е да го наложат - в Могучая сигурно може, ама навън? Дали? Па и с тази цена... Ще си взема две - три руски кози да ги доя за сиренце, може и по-евтино да излезе...

  30. 30 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2862 Весело

    До коментар [#25] от "papyre":

    "Не са опитали , не са го направили "

    За шест години от сегашния мандат на Путин колко пъти опитваха да изстрелят спътник? Да са успели поне веднъж?
    Не само досега, и следващите шест години руснаците ще живеят в бъдеще неопределено време- от глагола "будет" ще им излязат мазоли на езика.

  31. 31 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 642 Неутрално

    До коментар [#28] от "historama":

    че няма да загине сме сигурни, ето применро Северна Корея не е загинала, но то е одна жизнь...

    Birds of a feather flock together.
  32. 32 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    До коментар [#5] от "Музар":Както няма "коняк" или "шампанско", произведени извън Франция, така няма и да има "френски сирена" от Раша, пък било и от френски кози.

    А кой е казал , че Русия ще произвежда френски сирена . Русия може да си произведе Руско синяо сирене или руско мухлясало такова . И ако го пусне на външен пазар / едва ли , тъй като целта е да задоволи вътрешния си пазар / и случайно се окаже качествено поне колкото френското , дали няма да пробие на външния пазар ? Но не като френско , а като руско сирене . А и едва ли мужиците са заритали за мухлясало сирене . А тия дето "не могат без него " са на час път от френските магазини .

  33. 33 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    До коментар [#16] от "EU defender":Русанците ще ядат сирене от един сиренясал х..

    Изглежда те е харесало , щом го препоръчваш .

  34. 34 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3478 Неутрално

    Западняците не успяха да забранят технологиите. И вече не се търсят демократичните им ценности. Ще си ги консумират сами у дома.

  35. 35 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 586 Весело

    Ето днес пак се гласува удължаване на санкциите - каква прекрасна новина за руският бизнес!
    Навсякъде по света клошарите ядат вмирисано и плесенясало сирене ама не го намират за деликатес...

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  36. 36 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    До коментар [#24] от "lone_wolf":Ама то, и гроздето от ЕС е кисело!

    Да де , и затова ЕС сам ще си го яде .

  37. 37 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 586 Весело

    И при нас санкциите донесоха мизерия. Погледнете ги и Пеевски и Сталийски и сите мутри - носят скъсани дънки, пият старо вино, ядат плесенясало сирене и карат коли без покриви ! Мизерия, мизерия, мизерия....

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  38. 38 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4238 Неутрално

    Сиренето Рокфор се произвежда от овче мляко, сините германски сирена са от краве мляко, от козе се произвеждат други сирена.
    Най-добрите пенливи вина са Шампань и Креман (вън от областта Шампань). Креман вече има и от Люксембург. Може би най-добрите сомелиери биха открили някаква разлика - технологията за вторична ферментация в бутилката е почти еднаква, но за вината от Шампан са необходими почти 18 месеца, а за Креман 5-6. Има и друго, тероара в Шампан е между 10 и 100 пъти по-скъпа от другите региони, напр. от Вал де Луар.
    В балканските земи хората могат да минат и с газирана Искра за Нова година, но шампанското е наистина благородно вино, оценяват го дори и не особено големите познавачи!

  39. 39 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    До коментар [#26] от "Xumpomo name":те и минерали имаха всякакви, но правеха москвичи. Ми аз имам Москвич от 1984 - та година . Ходил е и в Австрия , когато тръгнахте да събирате автобоклуците от Европата . И с които напълнихте България и от които няма отърваване .

  40. 40 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    До коментар [#27] от "Дон Кихот":Това ми звучи като китайско производство на европейски и американски промишлени стоки...

    Китайското производство на американски и европейски стоки докара Китай до там , да диша във врата на американската икономика по- малко от една ръка разстояние . Като дори някои анализатори дават предимство на жълтурковците . Работата е там у че за всеки пазар китайците си имат определено качествмо . Направи си сметка къде се намираш ти с мизерните си левчета . Искаш оригинали ли ? Ами пиши се американец или германец ище ги получиш . Срещу съответното заплащане . Не може с трици маймуни да ловиш . Хванатите се оказахме ние . И то без трици Със слама .

  41. 41 Профил на Dante
    Dante
    Рейтинг: 643 Весело

    До коментар [#39] от "papyre":

    Що бе, фолксваген и пежо ти загрозяват москвето? Закарай го тогава в Масква, хем ше си купищ сиренце. Ама като че ли и там поизчезнаха москвичите, за сметка на колите от ЕС. Пълен майтап си.

  42. 42 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    До коментар [#29] от "antons73": Тука е момента да се изясни, че колкото и да се пънат - не могат направи същото френско сирене... Могат да направят друго (наподобяващо френското) - и в това няма нищо лошо, нов продукт...

    В друг пост съм засегнал проблема точно по твоя начин . Руснаците няма и да се опитват да правят ФРЕНСКО сирене . Ще направят продукт, ако искат , з подобен на френските , но за собствено задоволяване на пазара . Въпроса с износ е брута бира и е последващ въпрос след покриване на собствения си пазар . Това е и реакцията на санкцията - да се задоволят сами .

  43. 43 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    До коментар [#41] от "Dante":Що бе, фолксваген и пежо ти загрозяват москвето? Закарай го тогава в Масква, хем ше си купищ сиренце. Ама като че ли и там поизчезнаха москвичите, за сметка на колите от ЕС

    Не могат да го загрозят - не се срещаме по сервизите , дето от боклуци не можеш да се доближиш . л Десетина петнадесет години след 89- та ги опознах всичките - от сутрин до вечер правех жила и ковях накладки за боклуците , за да могат собствениците им да джиткат по пътищата . И френски , и италиански , немски японски ... Е сега вече е по- друга бира , но не ми набивай в очите и фолсвагена , и пежото - пескал съм и тях в движение - само заради някакви си болтчета или блокирало колело . Или пък за спуканкартер на Мерцедес . Само с алуминиев електрод за два лева . Така че не ме пращай за сирене - сам си го правя .

  44. 44 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3156 Неутрално

    Тази оптимистична информация ни се предлага от Ройтерс. Как Русия преодолява санкциите , които сама си ги наложи. Отново разпространяване на руска пропаганда чрез западни медии.
    Иначе , сериозно погледнато всичко , което ни се поднася е комично. Язък за френските козички. Ще измрат , горките на руския студ. Животните не могат така лесно да се аклиматизират. А руснаците ще ядат тебеширено сирене , ако изобщо ядът сирене. Те са свикнали да гладуват.

  45. 45 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1199 Неутрално

    Бе руска компания, къде произвежда колко цела България си купила кози....
    Парника като гледам е 5-то поколение, ама инвестицийте в кози и парник са смешни на фона на бизнеса на тия. Козето мляко все пак ще е полезно за работниците им, производствата на селен, мед и др са си бая отровни.
    Санкцийте обаче дръпнаха много агробизнеса в Русия, масово се садят ябълки, правят парници,както и заводи за дълбока преработка на селскостопанска продукция.

  46. 46 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 880 Неутрално

    До коментар [#2] от "tucker case":

    Палучава им се.... пшеница, захар, свинско... това което са внасяли, вече го изнасят така, че разказват играта на играчите.... А играчите, гризнаха дръвцето.

    Европейския комисар по земеделието Фил Хоган.

    "5.3 милиарда евро (5,9 милиарда долара) от износа изчезнаха. Това бе крайно разрушително." отговори Хоган на въпрос за това как санкциите, наложени от ЕС срещу Русия, са засегнали селското стопанство в Европа.
    * * *

    Ето и анализ от путинофилския "Файнейшъл таймс..."

    https://www.investor.bg/centralna-i-iztochna-evropa/335/a/zemedelieto-v-rusiia-procyftiava-sled-sankciite-sreshtu-zapada-246049/

  47. 47 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3144 Неутрално

    "UGMK-Agro планира да произвежда 500-700 килограма на ден до пролетта на 2018 г"
    Голяма ниша, голям пазар, голямо чудо.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  48. 48 Профил на maane
    maane
    Рейтинг: 274 Неутрално

    партенките имат яки стомаси, ЧЕ погълнат сишко, щото "на безрыбие и рак рыба"

  49. 49 Профил на _imi_
    _imi_
    Рейтинг: 799 Весело

    Доколкото знам в България няма ембарго за руските селскостопански и промишлени стоки. Пък не мога да се сетя за нещо руско по магазините и моловете... Защо ли ? При това с толкова мощно руско лоби в държавното управление :-) .

  50. 50 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 493 Неутрално

    [quote#12:"Virgin"][/quote]

    Аз съм пробвала 100 годишно френско, ами дядовото 20 годишно от мазето беше по добро.
    Росиянете са много възпитани , интелигентни , добри хора. Росиянките нещо не са у ред.
    Сигурно се срамуват от ръководството си . Има страшна цензура и за това не знаем какво правят , но сигурно не стоят мирни.
    Ама много пушки там , бре. Какво да правят??
    Не им идва и на ума да викнат "оставка"

  51. 51 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#45] от ".":

    Никой не им е забранявал да произвеждат тия стоки.
    Оръжията и войната в Украйна да спрат.
    Щото е опасно да са в олигрофени.

  52. 52 Профил на Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Рейтинг: 308 Неутрално

    От сега се знае крайния възглас на иноваторите.
    'Опят пулемьот палочилос'

    Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф
  53. 53 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 1556 Неутрално

    Ехее, френски кози в Русия. Няма лошо нека се пробват руснаците да правят козе сирене.
    Ама защо не пробват с техни си кози, защо не пробват с техен си начин на приготвяне по технология отпреди 300-400 години за да постигнат нещо характерно и типично руско? Какво е това тяхното влечение към заимстване от запада, какво е това плагиатство? Навремето така правеха автомобили и какво ли не. Ето едно филмче в подкрепа:
    https://www.youtube.com/watch?v=fPhDeToy3cc

  54. 54 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#17] от "EU defender":

    Една коза дава 1,6 литра на мляко на ден,може би най много.
    1 кг сирене се прави от 5- 6 литра.
    Кашкашал/ моцарела/ се прави от биволско мляко.

  55. 55 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 956 Неутрално

    500-700 килограма на ден! Тея руснаци ще ме уморят от смях! Това количество едва ще стига за кремълската върхушка и явно производството е предназначено за олигархията. А народът руски, ако иска да не умре от глад ще трябва да организира експедиции за събиране на яйца от пингвини от северният полюс или да внася умрели крави от Индия.

  56. 56 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1199 Неутрално

    До коментар [#45] от ".":Никой не им е забранявал да произвеждат тия стоки. Оръжията и войната в Украйна да спрат. Щото е опасно да са в олигрофени.
    —цитат от коментар 51 на rorikabc

    Ма гледам че покрай козите са си купили и един френски стоманодобивен завод...

  57. 57 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2001 Неутрално

    "UGMK-Agro планира да произвежда 500-700 килограма на ден до пролетта на 2018 г"Голяма ниша, голям пазар, голямо чудо.
    —цитат от коментар 47 на Николай Колев


    На 140 милиона пазар .... Руска му работа.
    Няма съмнение че на това което Путин им забрани да внасят ще се намерят заместители. Както и няма съмнение че на излишъка на продукти които ЕС има също ще му се намери мястото. Те тези семситеми се регулират.
    За Русия обаче това не означава чак толкова голяма далавера. Това сирене няма да могат да го изнесат на никой пазар ... освен може би в Крим. Количествата не ги виждам да стигат за каквото и да било. На мене все ми се струв че тези контра-санкции са още един механизъм с които да облажиме "ншите" хора. Обикновения руснак няма думата нито пък на някой му пука за него.
    В дългосрочен план напредват държави и организации които могат да предложат нещо на света и да бъдат конкурентни. Не такива които с връзки запълват изкуствено създадени дупки.

    California Über Alles
  58. 58 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1294 Разстроено

    Въх жива да не бях!
    И що така всеки ден статия за успехите на путин?

    Май ще се ходи у Фактор - те поне са герпаджии, но са либерални.
    Вие се пишете "десни", но само коментиращите са десни.
    Левичарска работа на квадрат.

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  59. 59 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 633 Весело

    . А руснака е печен - както си прави самогона , така ще си прави и мезе за него .
    —цитат от коментар 23 на papyre

    Че той,руснакът,винаги си има мезе за самогона-закусывать рукавом.:))))

  60. 60 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3144 Неутрално

    До коментар [#57] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    И са инвестирани 3.4 млн долара. За 700 кг сирене.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  61. 61 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 720 Весело

    Сега остава и да стават за ядене ...
    —цитат от коментар 7 на Ian Smith


    Защо да не става?
    В България например се предлага т френски, холандски и гръцки сирена, произведени в .... Дания, френски сирена произведени в Германия, гръцки сирена от ... Франция, "италиански" моцарела и рикота от ... България.

  62. 62 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 493 Неутрално

    500-700 килограма на ден! Тея руснаци ще ме уморят от смях! Това количество едва ще стига за кремълската върхушка и явно производството е предназначено за олигархията. А народът руски, ако иска да не умре от глад ще трябва да организира експедиции за събиране на яйца от пингвини от северният полюс или да внася умрели крави от Индия.
    —цитат от коментар 55 на petyo9


    Няма и толкова1500 го раздели на 5=300кг.
    Щото козите са диви. Млякото е полезно. Сиренето не е вкусно, сухо е като тебешир , дето каза някой. Та не зная за какво са ги купили.
    Дано дават на работниците мляко , с тая мед и селен.

  63. 63 Профил на Dante
    Dante
    Рейтинг: 643 Неутрално

    До коментар [#43] от "papyre":

    Схванах- самозадоволяване отвсякъде. Сам си правиш сиренето, сам си правиш колите , руснаците и те така, всичко сами си правят. Преди доста години имаше някако съобщение за съветски (руски ) доктор, който сам се оперирал от апендицит. Никой не им трябва на рашките и сами се оправят. Тогава защо все гледат да се наврат в някоя чужда територия?

  64. 64 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 493 Неутрално

    [quote#56:"."][/quote]
    Френците продават само изхвърлена от употреба технология. Вервай ми. 50 години назад.Такава френска съм виждала. Пазари най много до 5 г.



  65. 65 Профил на Dante
    Dante
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Ма гледам че покрай козите са си купили и един френски стоманодобивен завод
    —цитат от коментар 56 на .


    Помисли си колко е хубав, щом китайците не са го договорили..

  66. 66 Профил на the_thraex
    the_thraex
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Тези кози ще обаче да излизат навън, че от снимките оставаме с впечатление, че стоят само затворени.

  67. 67 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7877 Неутрално

    Във Франция се произвеждат над 400 вида сирена. Не вярвам да си раздават рецептите .

  68. 68 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Вероятно франсетата ще опищят орталъка , че руснаците произвеждат ментета . Е за собствена консумация могат да си произвеждат и цианкалии . И ще го консумират , ако искат . Но влаковите композиции със мухлясалото сирене ще си стоят при козите в булонския лес . А руснака е печен - както си прави самогона , така ще си прави и мезе за него . Но едва ли ще бъде весело на тези , дето си ритат канчето . във вид на обширен разработен пазар .
    —цитат от коментар 23 на papyre


    Позитанец, бая жертви даде Матушката ти от самогона, не знам как ще оцелеете с мухлясалите сирена... Не всяко мухлясало сирене е деликатес...

  69. 69 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 748 Неутрално

    [quote#61:"Virgin"][/quote]

    Пожелавам ти само руски сирена да ядеш, позитанец...

  70. 70 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#57] от "Pontif New Dnevnik SUCK":И са инвестирани 3.4 млн долара. За 700 кг сирене.
    —цитат от коментар 60 на Николай Колев


    Не сте прави.
    Бях там 82-ра година. И то в Украйна. Нищичко нямаха горките.
    Нито дрехи , нито храна.
    То и манталитета им е един такъв. Те искат всичко да си купят от магазина.
    Сега гледам в нета , много са си завъдили стопанства.
    Природата е чиста.

    Направете си сами шампанско.Като преври виното и като наливате да има по някое мехурче ,сложете 1 зърно ориз, затворете здраво , вържете тапата с тел , в бутилка , наклонете бутилката виното да покрие тапата , до Нова година ще имате шампанско. Трябва на Нова година да го изпиете.

  71. 71 Профил на kqv22356908
    kqv22356908
    Рейтинг: 314 Неутрално

    Естествено,тези кози не са френски.Те се руски кози,които са преследвали Наполеон и чак сега са решили да се върнат в родина-мать.Едва сега са разбрали,че между Наполеон и наполеончик има разлика.Козя им работа!

  72. 72 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Само си представете картинката, Бащицата запретнал ръкави и прави мухлясали сирена...

  73. 73 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3478 Неутрално

    До коментар [#57] от "Pontif New Dnevnik SUCK":И са инвестирани 3.4 млн долара. За 700 кг сирене.
    —цитат от коментар 60 на Николай Колев


    700 кг на ден!

  74. 74 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 720 Весело

    Във Франция се произвеждат над 400 вида сирена. Не вярвам да си раздават рецептите .
    —цитат от коментар 67 на Роси

    Защо не?
    Я виж датчаните какви традиционни за Дания бри, камембер и рокфор произвеждат.
    Че и ементал, чедар и гауда.
    https://www.castellocheese.com/en/our-cheeses/

  75. 75 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#32] от "papyre":

    С хиляда дръгливи кози,ще задоволи само Кремъл....не пазара!

  76. 76 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 748 Неутрално

    До коментар [#56] от ".":

    Вие, последно, сирене ли ще правите или винкели?

  77. 77 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Къде е селският професор Христов, да види какво се казва истински дебил?

  78. 78 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#70] от "rorikabc":

    Не смесвайте Украина с Русия!!Много различни са!И манталитета на украинците е друг!Между впрочем,украинците винаги са имали лични стопанства и предпочитат домашното пред магазина!Още от совдепските времена!

  79. 79 Профил на Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Рейтинг: 873 Неутрално

    Винаги съм се чудел защо ги продават тия смърдящи отпадъци

  80. 80 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    хатели лучше, а подир 5-6 месеца ше видиме и как палучилас... :)
    —цитат от коментар 2 на tucker case


    Е как - как всекда.

  81. 81 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    русия отговаря на санкциите на путин.тия са самодостатъчни - сами си налагат санкции и се борят с тях :)
    —цитат от коментар 13 на Xumpomo name


    Руснаци Сър. :)

  82. 82 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3144 Весело

    [quote#73:"Judjuk"][/quote]
    И мислиш, че е много?

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  83. 83 Профил на Denis Stoyanov
    Denis Stoyanov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Само си представете картинката, Бащицата запретнал ръкави и прави мухлясали сирена...
    —цитат от коментар 72 на bez_ime2


    Ти домашно сирене не си ли правил?

  84. 84 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1178 Неутрално

    "...Тяхната компания UGMK-Agro е похарчила един милион евро, за да превози алпийските кози от региона Вандея във Франция"

    Туй ще да са някакви кози курортистки, защото Вендея е на Атлантическия океан, между Нант и Ла Рошел. А защо сиренето им в Русия е четири пъти по-скъпо от това във Франция, един путин знае.

  85. 85 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2001 Неутрално

    До коментар [#70] от "rorikabc":

    "
    Направете си сами шампанско.Като преври виното и като наливате да има по някое мехурче ,сложете 1 зърно ориз, затворете здраво , вържете тапата с тел , в бутилка , наклонете бутилката виното да покрие тапата , до Нова година ще имате шампанско. Трябва на Нова година да го изпиете.
    "
    Може и по-лесно. Купете си евтино, вкиснато вино. Долейте му малко газирана лимонадка - готово. Шампанско .... или поне нещо газирано с алкохол.
    Аз не съм любител на шампанското в никаква форма. Опитвал съм и Дом Периньо и Кристал и други шампанизирани вина от различни държави .... просто не съм любител аз. Това нищо не означава за останалите хора. Но и честно да ви кажа 95% от хората няма да направят разлика между шампанско за $250 и такова от $25.
    Но да се върнем на темата. Няма нищо лошо да си произвеждт само Руснаците. Нито пък е необходимо това сирене или какъвто и да е продукт да бъде точно като оргинала. Специално за сирената - аз съм живял във Франция и повечето им сирена ми се струват доста силни. Това е защото се правят от непастьоризирани млека. В САЩ млеката задължително се пастьоризират дълбоко - 100% от бакретиите се махат. И затова същия вид сирене което не мога да ям във Франция, мога да го ям в Калифорния. Проблема не е в това че Руското сирене ще има по-различен вкус. Проблема е че ще го произвеждат пак джудисти от отбора на Путин. Че ще хвърлят милиарди за да направят нещо което никой не ги спира да си купят евтино от Запад. Пак няма да си задоволят пазара, хората им пак ще извиват врат, една шепа олигарси пак ще си имат каквото си искат, точно както Полит Бюро си имаха всичко. И най-важното - ако има някаква печелба да се направи тя ще бъде от джудистите. Ако има загуба то някоя банка ще понесе загубата и джудистите пак ще са ОК а хорицата ще преглъщат на сухо. На тях ще им бъде казано че ЦРУ и СОрос за потопили банката.
    Не им е проблема сиренето на Руснаците. Друг проблем имат те.

    California Über Alles
  86. 86 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    Отворят ли се веднъж да ги правят, няма да спрат. А това е голям скок за Русия, психологическа бариера, която са прескочили. Ама нямало да бъдат баш като френските! Сякаш в България ядат само френски та знаят какви са.

  87. 87 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 720 Любопитно

    До коментар [#32] от "papyre":С хиляда дръгливи кози,ще задоволи само Кремъл....не пазара!
    —цитат от коментар 75 на Plamen Shopov


    Защо си мислиш, че в Русия има само една фирма произвеждаща сирене?

  88. 88 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3325 Неутрално

    секи 4ти км

    Скок, но само за "наши" производители олигарси.
    Лимит: 700 кила на ден.

    И с облигациите е същото.
    Веки с лиценз да произвежда високодоходни облигации...
    Не може. Нужна е неква бариера.

    До коментар [#86] от "gozambo":

    Отворят ли се веднъж да ги правят, няма да спрат. А това е голям скок за Русия, психологическа бариера, която са прескочили.

  89. 89 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3144 Весело

    До коментар [#86] от "gozambo":

    Отворят ли се веднъж да ги правят, няма да спрат. А това е голям скок за Русия, психологическа бариера, която са прескочили.
    —цитат от коментар 86 на gozambo

    Така е, малка крачка за човечеството, голям скок за Русия.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  90. 90 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#87:"Virgin"][/quote]

    За франчушки сирена бе ,цепеняк!Еййй,много са ви изпили мозъците!Всъщност,там сыр казват на кашкавала,другото е брынза/сирене/!Понял?

  91. 91 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3325 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Защо местното производство е по-скъпо...
    Защото (при скъпи вносни машини или не) е "за износ".

    Вчера в Източна Европа ми се мярна старо магазинче (не обърнах внимание какво продаваше) с рекламен надпис "ИЗНОС".

    Едно време това означаваше, че се продават стоки, може би леко дефектни, но дефицитни на местния пазар и по-качествени от средното ниво,
    защото са били произведени за износ.
    Съответно, по-скъпи на местния пазар.

    На външния... без коментар

    До коментар [#84] от "gianni":

    ...Тяхната компания UGMK-Agro е похарчила един милион евро, за да превози алпийските кози от региона Вандея във Франция"

    Туй ще да са някакви кози курортистки, защото Вендея е на Атлантическия океан, между Нант и Ла Рошел.

    А защо сиренето им в Русия е четири пъти по-скъпо от това във Франция, един путин знае.

  92. 92 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Козичката на първата снимка според мен гледа тъжно, но тя си знае.
    Иначе съвсем наистина е време руснаците да почнат да обработват земята, да правят сирене, да гледат краставици и т.н.
    Умря износа на революции, калашниците не са вече най-модерното оръжие, а и ние правим по-хубави, петрола поевтиня и все от нещо трябва да се живее.
    Сега защо те забраниха вноса на храни, каквито не произвеждаха в отговор на санкции срещу конкретни лица, само те си знаят, но съм чувал, че ....умом не понять

  93. 93 Профил на lambo
    lambo
    Рейтинг: 8 Весело

    - Имате ли сирене "Рокфор"
    - Какво е това?
    - Сирене с плесен.
    - Сирене нямаме, но имаме наденица "Рокфор", риба "Рокфор" и хляб "Рокфор"...

  94. 94 Профил на solange
    solange
    Рейтинг: 323 Неутрално

    "Един килограм от сиренето на UGMK Agro от типа "Бюш дьо шевр", продавано с търговската марка "Кьор дьо нор", струва 2200 – 2500 рубли (около 31 – 35 евро) срещу 300-800 рубли (около 4 – 11 евро) за килограм стандартно руско сирене."

    Не че нещо, ама оригиналният бюш във Франция върви около 10-12 евро, най-много 15 евро килото. Въпросните инвеститори явно бързат да си избият инвестицията.
    Като гледам козичките на сн. 3 ми става жал.

  95. 95 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#70] от "rorikabc":Не смесвайте Украина с Русия!!Много различни са!И манталитета на украинците е друг!Между впрочем,украинците винаги са имали лични стопанства и предпочитат домашното пред магазина!Още от совдепските времена!
    —цитат от коментар 78 на Plamen Shopov


    Е,аз бях в Северодонецк. Построен върху пясък. На мястото на украинско село. в блоковете едва ли имаше по 5,6 украински апартаменти.
    Трябваше да идем на края на града да видим украинските баби , седнали на боядисаните си пейчици пред стобора и ни почерпиха с домати .
    Да има разлика от земята до небето от Украйна и Росия. .





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.