Президентът Владимир Путин предложи Русия да поднови производството на свръхзвукови самолети за граждански цели, съобщи ТАСС. След спирането на френско-британския "Конкорд" през 2003 г. в момента в света няма такава машина.
Съветският Ту-144 спря полети след катастрофа по време на голямото авиационно изложение в Бурже край Париж през 1978 г. През 80-те години целият проект бе закрит заради финансови проблеми.
Сега Путин предлага Русия да се върне към този тип самолети на базата на стратегическия бомбардировач Ту-160. Това стана по време на разговор с работници от Казанския авиационен завод, където се произвежда тази свръхзвукова машина за нуждите на стратегическата авиация на Русия.
"Защо спряха производството на Ту-144 - защото билетът трябваше да отговаря на някакъв среден доход в страната. А сега ситуацията е различна. Появиха се големи компании, които биха могли да го използват", пояснява президентът. Днес е по-бързо да стигнеш до Ню Йорк, отколкото до Владивосток, добави той. Ръководителят на Обединената авиостроителна корпорация Юрий Слюсар отвърна, че компанията му има проекта за такъв свръхзвуков лайнер.
Но пред РБК главният редактор на интернет портала avia.ru обяснява, че в близките десетилетия не може да се очаква появата на такъв самолет включително защото Русия не разполага със средства да го създаде. Роман Гусаров припомня, че Ту-144 е бил спрян на първо място заради ненадеждни двигатели и катастрофи по време на изпитанията.
Олег Пантелеев от агенция "АвиаПорт" допълва, че в момента пред появата на свръхзвуков пътнически самолет има поне две сериозни бариери. Едната е, че драстично трябва да се намали тътенът, който се получава при прекосяване на звуковата бариера, както и шумът от двигателите, за да бъде допускана машината на гражданските летища. Втората е икономическа и тя е свързана с високите разходи за поддържка и експлоатация.
Пантелеев не изключва да се появи подобна машина под формата на бизнес джет. В средата на ноември зам. генералният директор на "Туполев" Валерий Солозобов каза, че арабски шейхове и богаташи от други страни искат от компанията да им направи личен луксозен самолет от стратегическия бомбардировач Ту-160.
"Технологията за създаване на Ту-160 е поверителна и не знам дали би било правилно да предоставяме на когото и да било такъв самолет дори пътнически вариант", допълни той.
von_seeckt
Рейтинг: 561 НеутралноСвръхзвукови пътнически самолети са нерентабилни. Трендът сега е към евтини, не към скъпи билети.
SSS
Рейтинг: 903 НеутралноОй, ой и да прелитат над морета и океани, над Сибир и Камчатка, да акустират където им душа иска...
Те не можаха един самальот с нормална скорост да сделат, сега на свръхзвукови ще качват хората. Тежко и горко на пътниците.
Стискам им палци.
Norman Granz
Рейтинг: 3280 НеутралноА самьiй передовой самальотоноситель Адмирал Куровязов - в луксозен круизен лайнер.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Както би казал ечастникът Тайга - браво, отлична идея, велик Путшн!
Norman Granz
Рейтинг: 3280 Неутрално*участникът
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.ambros
Рейтинг: 515 ВеселоВ никакъв случай не предоставяйте "поверителната" технология. Крийте албанците с ластиците в хангара! ;-)
Norman Granz
Рейтинг: 3280 Неутрално"Русия да поднови производството на свръхзвукови самолети за граждански цели..."
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Да поднови?! Т.е. да стигне дотам, докъдето с Ту-144?
Удачи желаюсь. 😆😆😆😈
Нинов
Рейтинг: 2679 НеутралноЗначи в TECHNIK MUSEUM SINSHEIM може да влезете и в двата самолета, както в Конкорд, така и в ТУ-144
https://sinsheim.technik-museum.de/assets/components/phpthumbof/cache/tupolev-tu-144-2.d407e388cf17160919aeea7b81e300cd27.jpg
Nil satis nisi optimum
Рейтинг: 1239 Неутрално"Но пред РБК главният редактор на интернет портала avia.ru обяснява, че в близките десетилетия не може да се очаква появата на такъв самолет включително защото Русия не разполага със средства да го създаде."
Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.Какво да кажеш повече!?
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 1343 ВеселоДали ще се намерят достатъчно смели пътници?
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Но да не им трошим хатъра, нека пръскат пари на вятъра.
selqnin
Рейтинг: 1873 НеутралноТипична руска - имперска мегаломания, неадекватност и липса на нормално икономическо мислене!
Важно е да е грандоманско, да е "най-голямо"...
Да си руснак не е национална принадлежност, а диагноза!!!
von_seeckt
Рейтинг: 561 НеутралноИначе Ту160 е отличен самолет в рамките на задачите, за които е създаден.
Мисисипски
Рейтинг: 467 НеутралноТавариш Сталин най добрия машинист на паравоз, тавариш Путин най добрия конструктор на самолети.
Пази Боже сляпо да прогледа и във фейсбук да почне да пишеAlexander97
Рейтинг: 2969 НеутралноНяма да им е за първи път да обръщат военен в пътнически - Ту 104! Летях на такова "нещо". Усещането е незабравимо - от това, че ще му се разлетят ламарините, от навлизането на изпарения от горивото, пилот, военен вероятно, който пикираше на кацане и се прощавахме наум с близки и роднини, шум до господа...
Хорър!!!
von_seeckt
Рейтинг: 561 НеутралноТуй сега в каква връзка? А380 е два пъти по тежък от Ту180.
lone wolf
Рейтинг: 884 НеутралноИзход има!
Вместо ненадеждните реактивни двигатели, на новия самальот ще му поставят путинотронни матори! Да разлая троловете!!
efw42682532
Рейтинг: 507 НеутралноПоредната изцепка на руския глупак и некадърник!Кога Русия е правила каèствени и надежни саамолети за военни и граждански цели???Никога!
lone wolf
Рейтинг: 884 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "von_seeckt":
Това животно Ту180 какво е?
Танк? Кораб? Или локомотив?
Самолет не е! Да разлая троловете!!
neut
Рейтинг: 5371 НеутралноРусия няма средства, за да развива такова производство
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restsimval
Рейтинг: 881 Неутрално"Технологията за създаване на Ту-160 е поверителна и не знам дали би било правилно да предоставяме на когото и да било такъв самолет дори пътнически вариант"
Аз не зареждам в Лукойл.Комай не само Хуйло живее в друга действителност. Тоз юнак се е изказал тъй, сякаш куцо и слепо са хукнали презглава да крадат руската технология.
Хайде холан, сакън.
Чувайте си я.
Нинов
Рейтинг: 2679 НеутралноНавремето бяха съпоставили две изказвания относно конкорд на изп. директори на:
- Еър Франс:
"Какво го бърка истинския мъж скъпият самолетен билет, ако може да е три часа по-рано при любимата си!"
- Луфтханза:
"Кажете ми след колко време Луфтханза трябва да е фалирала.... и аз ще ви кажа колко конкорда трябва да купим"
efw42682532
Рейтинг: 507 Неутрално[quote#14:"von_seeckt"][/quote]
Само,че не е свръхзвуков!
lone wolf
Рейтинг: 884 НеутралноДо коментар [#18] от "neut":
Ще има!
Румен Мусьов Решетников, нали ще им свали санкциите! Да разлая троловете!!
von_seeckt
Рейтинг: 561 НеутралноХайде не се прави на интересен!
Petleshev
Рейтинг: 3298 НеутралноПарите, които ще трябва за да преработят подобен тип бомбардировач, в самолет за ползване от бизнесмени ще са много големи...!
Бивш tww09306483.По ще е лесно, да разработят нов, отколкото да преправят това нещо. Ако въобще имаше смисъл и пазар за подобна машина, досега Еърбъс или Бойнг, щяха да са я направили...!
von_seeckt
Рейтинг: 561 НеутралноСпоред статистиката Ту 104 не е толкова лош самолет. Тотални загуби при произшествия, 18,5%. "Адашите" му Boeing 707 (17,0 %), De Havilland Comet (21,9 %),Sud Aviation Caravelle (23,0 %).
Роси
Рейтинг: 8403 НеутралноМечтите са безплатни.
lone wolf
Рейтинг: 884 НеутралноДо коментар [#14] от "von_seeckt":
Да разлая троловете!!Аха! Намерих го тов Ту-180, бе!
За прототип за ползвали формата на орган на Курнелия Мейзер!
https://otvet.mail.ru/question/173480719
blurred
Рейтинг: 620 ВеселоКога Русия ИЗОБЩО е правила НЕЩО, което да е качествено и надеждно???
Въпросът е реторичен!
Малко като ония виц:
Голямо, тежко, грозно, не лови мухи. Що е то?
-> Руска машина за ловене на мухи.
:) :) :) Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!
меншевик
Рейтинг: 348 ВеселоПутин обича да разказва вицове на ватата. Но този виц "ЩЕ произвеждаме пътнически суперджет" е действително един от най-смешните. Накрая този виц пак завършва с култовата реплика - "А вие защо биете негрите?"
Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечетAlexander97
Рейтинг: 2969 НеутралноДо коментар [#25] от "von_seeckt":
"Според статистиката Ту 104 не е толкова лош самолет. Тотални загуби при произшествия, 18,5%. "Адашите" му Boeing 707 (17,0 %), De Havilland Comet (21,9 %),Sud Aviation Caravelle (23,0 %)."
Аз не казвам, че съм загинал по време на полет. Само споделям какво е да летиш на преоборудван военен в пътнически Ту104 във вътрешни линии на СССР.
Радваш се, щастлив си. Жив!!!
Norman Granz
Рейтинг: 3280 НеутралноДо коментар [#27] от "lone_wolf":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Колега, не ми плаши детенцето, което наднича иззад рамото ми да види на какво се хиля...
hamiltonf
Рейтинг: 4373 ВеселоДо коментар [#27] от "lone_wolf":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Това не може да е истина...
Бива, бива "аеродинамика", ама чак толкова...?!
tsvetko_51
Рейтинг: 1835 НеутралноНа това се вика късмет - да случиш на президент дето от всичко разбира и дава от ценни по-ценни предложения.
Руснаците търябва много да го пазят, че гадните американци или ще го купят, или ще го откраднат - зер толкова акъл и интелект на едно място не се срещат всеки ден.
Напуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 289 НеутралноСамлетът да се казва путенчок.
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шефРадко ще го облети
меншевик
Рейтинг: 348 ВеселоДо коментар [#32] от "hamiltonf1":
Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечетЗащо да не е истина? Щом направиха лаптоп тежащ 15 кила и принтери големи като печка "Перник", какво им пречи да създадат туполевка с форма на гз?
lone wolf
Рейтинг: 884 НеутралноДо коментар [#30] от "Alexander97":
Да разлая троловете!!Като изключа общо разпространените самолети, летял съм и на Ембрайър и на Бомбардиер и на Чесна и на Фокер, но само в Як-42 съм се чудел какво да правя с кабин-кейса, и къде да го поставя! Накрая стюардесата го взе от мене, и го прибави към купчината от куфарчета до вратата към пилотската кабина!
moloko
Рейтинг: 0 НеутралноБританският милиардер Ричард Брансън обяви плановете си за създаване на нов свръхзвуков пътнически авиолайнер, който ще започне да лети над Атлантика през 2023 година и ще замени легендарния френско-британски „Конкорд”, съобщи на сайта си в. „Гардиан”, цитиран от Нова телевизия. Клонът на империята на Брансън Virgin Galactic ще работи по проекта заедно с американската компания Boom, собственост на бизнесмена Блейк Шол – бивш пилот и екс мениджър на интернет гиганта Amazon. Прототипът на самолета е вече готов и е в хангара в американския град Денвър, щата Колорадо....
„Суичър ли искаш, или рокличка?“...Върху нови свръхзвукови самолети за търговски пътнически полети работят също американските компании Boeing и Lockheed Martin.
galapagas
Рейтинг: 775 НеутралноСтрахотна идея! Пожелавам им да са толкова успешни колкото с Ту144. А на Путин - да се вози само с него.
tucker case
Рейтинг: 1023 Веселочуда се кво си играят със тоя звук, напрао свръхсветлинен да направат... че кат го яхне жужето да пообиколи 30-40 пъти земното кълбо, да се върне подмладено и освежено за още 5-6 мандата жужясване
Now what's a few miles between the beauty and the beast...4ort
Рейтинг: 1277 НеутралноСветът пак ще трепери .
http://spodeli.eu/novata-lada-skri-topkata-i-na-ferari-pa-neka-rusnatsite-da-ne-mozheli-snimki-video-articles-1455.html
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
tacheaux
Рейтинг: 4089 НеутралноДокато лидерите на свободния свят са събрани на икономическия форум в Давос, Путин , изгонен извън територията на нормалните държави съсвем се е чалнал, говори все по-големи глупости.
galapagas
Рейтинг: 775 НеутралноСпоред мен са се вдъхновили от Ким Кардашян.
.
Рейтинг: 1853 НеутралноТу-144 и Конкорд бяха до голяма степен експериментални. На базата и разработките за Ту-144 се прави и "Белия лебед", Ту-160. Двигателите му са НК-32, съвсем добри двигатели и за днешно време. Сега с възстановяване производството на Ту-160, той ще бъде модернизиран до версия Ту-160М и Ту-160М2. НК-32 ще се правят отново от Кузнецов, Самара в модификация НК-32-2. Това са много добри двигатели но вероятно ще заменени от разработваните ПД-35, разработващи се на базата на НК-65.
В вариант 4 двигателя Ту-160 има и надежност, и презокеански обхват и ще е добър именно за такива разстояния и ще съкрати полета по време два пъти, при 2200км/час и 13 000 метра примерно
.
Рейтинг: 1853 НеутралноТу-144 и Конкорд бяха до голяма степен експериментални. На базата и разработките за Ту-144 се прави и "Белия лебед", Ту-160. Двигателите му са НК-32, съвсем добри двигатели и за днешно време. Сега с възстановяване производството на Ту-160, той ще бъде модернизиран до версия Ту-160М и Ту-160М2. НК-32 ще се правят отново от Кузнецов, Самара в модификация НК-32-2. Това са много добри двигатели но вероятно ще заменени от разработваните ПД-35, разработващи се на базата на НК-65.
В вариант 4 двигателя Ту-160 има и надежност, и презокеански обхват и ще е добър именно за такива разстояния и ще съкрати полета по време два пъти, при 2200км/час и 13 000 метра примерно
димитър димитров
Рейтинг: 325 НеутралноНаправо да го започват под номер ПУТКиН-160. За съжаление новото на рашъните в развитието на високи технологии е в ерата на плуговете.
galapagas
Рейтинг: 775 НеутралноПутин да не се е заразил по самолетите от нашата фуражка?
moloko
Рейтинг: 0 НеутралноИ НАСА се включва в играта:
„Суичър ли искаш, или рокличка?“https://hicomm.bg/hi-tech/tihiyat-svrhzvukov-samolet.html
mekarshalev
Рейтинг: 513 ВеселоЗащо все в кочината всичко е ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ?
(това разбира се е риторичен въпрос)
mekarshalev
Рейтинг: 513 ВеселоЗащо все в кочината всичко е ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ?
(това разбира се е риторичен въпрос)
mekarshalev
Рейтинг: 513 ВеселоЗащо все в кочината всичко е ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ?
(това разбира се е риторичен въпрос)
.
Рейтинг: 1853 НеутралноТехнологията от Ту-160 едва ли може да се открадне, предполагам става дума за лазерна заварка на едри титанови блокове, както и крилата ще са по нова технология, Много нови композити също ще се ползват. Голямата тайна и новост е електрониката, радарите, най-вече и новите далекобойни ракети за него, а те в граждански вариант липсват.
gianni
Рейтинг: 869 НеутралноПрав е да опита дрогара Путин. След като руските пътнически самолети не стават за пътници, редно е да опита с военните. Току виж се подквасило морето. Хич нищо да не стане, ще капне някое рубле за виолончела и цигулки.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
lz73
Рейтинг: 1628 НеутралноДа видим:
Путин: "Защо спряха производството на Ту-144 - защото билетът трябваше да отговаря на някакъв среден доход в страната. "
Роман Гусаров: "..че Ту-144 е бил спрян на първо място заради ненадеждни двигатели и катастрофи по време на изпитанията.."
Путин: "Тов. Гусаров, вы знаете, что такое Колыма?"
Край на разговора... и на Гусаров...
.
Рейтинг: 1853 НеутралноМи то по скоро руснаците гледат у канчето на американците по традиция. Те впрочем имаха свестен пътнически самолет Ил-96, който забатачиха сума ти години.
marks_nazi
Рейтинг: 233 ВеселоМАКЕТНОТО ДЕЛО е на почит в Русия.....браво...
Долу рушистите и фашиститеmoloko
Рейтинг: 0 НеутралноСамо, че Ту-160 е реален самоле и лети. Колко му е да му изрежеш люкове за пътници и наместо боен товар да монтираш седалки? В гаража на Еди Чайна ще го преоборудват за 2-3 вечери. „Суичър ли искаш, или рокличка?“
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2159 ЛюбопитноДо коментар [#54] от "г-н Саранди Говедаров":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Ада да видим сега:ПД-35 ескизният му проекте,дрОгарю ЩЕ е готов 2019,евентуално ще бъде построен двигател през 2020 и започнати изпитания през 2021.Евентуалното сериино производство през 2023-2025!?В света такъв тип авиодвигатели с голяма тяга 30-30 тона са :PW4000-112 с тяга 32- 43тона пуснат през 1984;GE-90 първа версия с тяга 36,2-51,2тона пуснат 1993 спрян 2004!?;GEN X с тяга 30,8 -33,9 тона тяга пуснат 2004 и последено RR Trend XWB с тяга 30.8 -37,2 тона тяга пуснат 2010 за новият А350.В най -добрият случай рашките са закъснели с 15 години ,в най-лошият с 25!?А да се монтират двигатели с диаметър на вентилато от порядъка на 3,15м на самолет като Ту-160 е нечовешка глупост...възможна само в руска фантазия!!
historama
Рейтинг: 3964 НеутралноЦитат на ватенката: "Според статистиката Ту 104 не е толкова лош самолет."
Че дрънчали ламарините му, че нямало почти никаква звукоизолация - дреболийка.
Дреболийка е за хора, които допреди 20 години ползваха като междуселищен транспорт камиони ГАЗ с пейки в каросерията - да, но не и за нормални хора, забравили несгодите на ВСВ. А кой знае - може би военните джипове "Ивеко", които ползва и руската армия са много по-комфортни от последното поколение волги.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
.
Рейтинг: 1853 Неутрално[quote#58:"moloko"][/quote]
Ту-160 поради това, че е с променлива геометлия на крилата е едновременно звуков и свърхзвуков самолет. Така че може да лети и в двата режима,
gianni
Рейтинг: 869 НеутралноДо коментар [#58] от "moloko":
Не са нужни люкове и седалки, какво има да се гледа, гарги. Самият дрогар Путин казва, че ситуацията е различна. Тук си трябва баш цистерна за баяришник, защото пътниците ще са много. От чаша, на чаша, за нула време Масква - Владивосток.
Явор Рг
Рейтинг: 289 НеутралноТака казвахте и за Кримския мост.
.
plesho
Рейтинг: 236 Неутрално[quote#27:"lone_wolf"]До коментар [#14] от "von_seeckt":Аха! Намерих го тов Ту-180, бе!За прототип за ползвали формата на орган на Курнелия Мейзер!https://otvet.mail.ru/question/173480719
Тъкмо щях да ходя до тоалетната и си викам - я първо да видя какво е постнал Единакът - щях да се напикая от смях в буквалния смисъл. Откъде я изрови тая снимка бе пич, половин час не мога да спра да се смея!
gianni
Рейтинг: 869 НеутралноВъзможна е само във фантазиите на Говедаров, самият той каза, че е стигнал до чушкопека. Двигателите за свръхзвукови самолети са много по-ниска степен на двуконтурност, а и степента на свиване е друга, защото голяма част от сгъстяването става във входното устройство на двигателя.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2159 НеутралноДо коментар [#58] от "moloko":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Тавариш ти гледа ли видеото?Видя ли аналоговите уреди и безаналоговите вентилаторчета в кабината служещи за климатик?Расия 30 години НЕ може да създаде 180 местен съвременен самолет който да е НЯКЪКВА конкуренция на Ербъс ти....Китай ги изпревари с година със своя С919!?Грандиозните приказки свършиха до там че самолетите за изпитания Иркут МС-21 е с АМЕРИКАНСКИ двигатели PW 1400 и китайско американска авионика!!!!!!!
gianni
Рейтинг: 869 НеутралноДо коментар [#59] от "Messerschmitt":
Между другото за съвременен самолет, при сегашното ниво на аеродинамиката, крилото с променлива геометрия е пълна архаика и трошене на пари. Хеля пък на пътнически самолет, който ще лети поначало на свръхзвукова скорост. Добре, че Путя не е посетил завода за калашници за да обяви, че ще ги преоборудва на шевни машини.
Viva la Evolution
Рейтинг: 1535 Неутрално"Технологията за създаване на Ту-160 е поверителна и не знам дали би било правилно да предоставяме на когото и да било такъв самолет дори пътнически вариант"
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Не е поверителна, а крадена! Ту-160 е лошо, уголемено копие на В-1.
von_seeckt
Рейтинг: 561 НеутралноВата, Ту 104 е модел 1956г.!!! Набий си го това в главата!!! 1956!!!
Явор Рг
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#25] от "von_seeckt":
.И аз това му се чудих.
Не само, че не е летял на такава машина. но и даже не си е направил труда да събере информация.
Да не говорим за глупостите, че бил военен самолет, преправен на пътнически. Пълна тъпотия.
Има взаимствани само отделни конструктивни елементи, което е напълно нормално за машина със сходни габарити, експлоатационни изисквания и параметри, дело на едно и също конструкторско бюро.
gianni
Рейтинг: 869 НеутралноБезаналогово копие...
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2159 ЛюбопитноТолкова е надежден Ту-160 че от 16!? на въоръжение в бойна готовност са 9!?За един час полет на Ту-160 се полагат по стандарт 74!? часа техническо обслужване!Разходът на керосин също е добър -при дозвуков полет средният разход е 10,2 тона на час..при свърхзвуков -НЯМА данни!По интересното е че при полет със свърхзвукова скорост повече от 53 минути "прекрасните "двигатели се свалят за ремонт!?Друг рекорд на чудото Ту-160 е системата му за РЕБ(радио-електонна борба) с нечовешкото тегло от 2250 кг и 7 блока!?Която почти никога не работи на 100 %
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...von_seeckt
Рейтинг: 561 Неутрално[quote#72:"gianni"][/quote]
Аналогово, безаналогово. Копието е по добро от оригинала!
Петър Иванов
Рейтинг: 751 ЛюбопитноПо принцип, в Русия всички пътническите самолети са изначално проектирани за военни. Затов харчат керосин като за световно и дигат шум за 9 села... Та, що да не стане и обратното ?
Norman Granz
Рейтинг: 3280 НеутралноДо коментар [#73] от "Messerschmitt":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Колега, Русия представляваше нещо, докато беше част от СССР, СИВ и т.нар. "световна социалистическа система". Тогава тя изсмукваше мозъците на украинци, поляци, ЧЕХИ, източни ГЕРМАНЦИ и все някак успяваше да куцука на 10-15 години зад развития свят.
Откакто СССР се разпадна, и особено откакто Путин обяви война на УКРАЙНА - на една братска, славянска държава с огромен потенциал в машиностроенето, еъроспейса и военното производство - руснаците не могат да направят сами практически нищо, което да конкурира западните образци от 70-те и 80-те години.
bobyb
Рейтинг: 1061 НеутралноДоколкото е останало нещо е в някогашна Волжка България, преименувана от Сталин в Татарстан. Ама и те искат да се махат от самая магучая напоследък.
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 5151 ЛюбопитноДо коментар [#74] от "von_seeckt":
Gunter glieben glauchen globenКое му е по-доброто?
Taiga
Рейтинг: 1101 НеутралноОтлични новини! Само като се сетим за Сухой 47, или в по-ново време - за супер-танка Т-14 Армата можем само да завиждаме за инженерната и военна мощ на Русия! Добра идея на Путин, дано се осъществи!
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"ПС. На США им потекоха лигите.
Viva la Evolution
Рейтинг: 1535 НеутралноДо коментар [#76] от "Norman Granz":
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Даже положението е още по-зле. Русия е единствената страна в света, която не е в състояние да възпроизведе собствените си технологии от преди 40 години! След ВСВ хилядите пленени германски инжинери и пренесени в русия заводи, дадоха на руснаците за кратко голямо технологичне предимство. Но тези хора, поставени в системата на комунизъм, принуда, затворени лагери и градове, откъснати от близки и колеги, дадоха своя огромен принас само за кратко. От края на 50-те години на миналият век, Русия изостава във всяко едно отношение. Руският примитивизъм, не е в състояние да създаде нещо повече от цепачка за дърва.
moloko
Рейтинг: 0 НеутралноА ти какво искаш? Първо да се създаде двигател и едва тогава да се отпочне да се конструира самолета? Ами руснаците са решили нещата да вървят паралелно. И докато се доработва двигателят ПД-14 през това време ще се тества и самолета МС-21 макар и с американски двигател. Тази година пускат в серийно производство ПД-14 и през 2019 г. ще ги стиковат.
Серийное производство ПД-14 начнется в 2018 году
http://www.arms-expo.ru/news/novye_razrabotki/seriynoe_proizvodstvo_pd_14_nachnetsya_v_2018_godu/
„Суичър ли искаш, или рокличка?“
Norman Granz
Рейтинг: 3280 НеутралноДо коментар [#80] от "Георги":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Русия е единствената страна в света, която не е в състояние да възпроизведе собствените си технологии от преди 40 години! "
Щото не са били "руски", а крадени. 😈
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
lz73
Рейтинг: 1628 НеутралноДо коментар [#71] от "Явор Рг":
"Работата по разработката почнала по рано и се базира на бомбардировача Ту-16. От него се използва крилото, опашката, гондолите за двигателите и шасито."
february
Рейтинг: 414 НеутралноДо коментар [#25] от "von_seeckt":
"Според статистиката Ту 104 не е толкова лош самолет. Тотални загуби при произшествия, 18,5%. "Адашите" му Boeing 707 (17,0 %), De Havilland Comet (21,9 %),Sud Aviation Caravelle (23,0 %)."
Другарю Сектов,от Ту 104 са произведени 200 броя.От Боинг 707 са произведени 865бр,а от Sud Aviation Caravelle - над 280.Извод може да си направите сам!
Realist
Рейтинг: 3279 ВеселоТой, и Б1Б лети, и може товарният му отсек да се преоборудва със седалки!
Проблемът е съвсем друг, специално за самолети тип Конкорд. Шумът (B-o-o-m) при свръхзвукова скорост доведе до забрана на свръхзвуковите пътнически полети над сушата и поради това, че се движи в дозвукова скорост самолета харчи много горови.
Иначе, на Конкордский (Ту-144, Ту-160) проблемите са съвсем други. Ниска надежност. И докато военните могат да си позволят скъпа подръжка и неинтензивно каране на баракат като Ту-160, цивилните авиокомпании не могат.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Мисисипски
Рейтинг: 467 НеутралноДо коментар [#79] от "Taiga":
Пази Боже сляпо да прогледа и във фейсбук да почне да пишеНай-качественото руско нещо са вицовете за чукчи.
Ти пусна поредния.
Realist
Рейтинг: 3279 ВеселоНАСА работи върху намаляването на всредният ефект от свръхзвуковият пътнически самолет, високият шум. НАСА работи върху нова технология. Както и споменатите по- горе, Върджим Галактик и старт-ъп-а, Boom.
А в мАмашата ви ще реставрират древна сАвеЦка технология! хайде върнете и радиолампите, телевизорите рубин, Москвичите направени от фашистки каски, ....
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2159 ВеселоДо коментар [#81] от "moloko":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Само са сведения на посрещачите:А320 влиза в експлоатация на 28.03.1988 година а руският му аналог Иркут МС-21 ЩЕ влезе евентуално през 2022!?на вас оставям да сметнете годините изоставане!?А за нивото и разпространението на руски авиодвигатели по света ще кажа че са само 1,28 % от използваните!когато фактите говорят и .....глуп. млъкват!
dedoliben
Рейтинг: 2516 ВеселоОбичам да чета как в твойте коментари как завиваш обикновеното руско лайно в целофан.
Но за лайното ми е точно думата.
Двигатели мигатели естествено тайни и безаналогови в интернет с лопата да ги ринеш.
Ти покажи снимка на тоалетна сотир по ваше му на тез безаналогови руско съвецки бомбардирировачи.
Зер там макар и вирязе и богатире да ги карат и те са хора.
Айде истребителя е малък ама бомбандировача?
Само по това можеш да си направиш сметка колко му пука на самодържеца за войника.
Той не отива да победи а да умре и с трупът си да спре врагът.
Нали си чел статистика колко фашаги и колко руснаци са загинали'
Колко танка и колко самолета са загубени от двете страни.
И на какъв самолет е летял Покришкин.
А престани с тея глупости за прекрасни и перспективни руски двигатели.
Двигателят е майсторията и на колата и на жената.
А кажи един двигател на каквото и да е хем да е руски хем да е най добър.
И да не е краден и сделан с топорчето.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
schwimmwagen
Рейтинг: 1602 Неутрално[quote#88:"Realist"][/quote]
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."Я кажи НАСА-та, колко пуска с пътници към спейса има последните години, да се посмеем малко. Все пак това и е основната задача, нали така :)
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 558 НеутралноВъзможна е само във фантазиите на Говедаров, самият той каза, че е стигнал до чушкопека. Двигателите за свръхзвукови самолети са много по-ниска степен на двуконтурност, а и степента на свиване е друга, защото голяма част от сгъстяването става във входното устройство на двигателя.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!До коментар [#66] от "gianni":
Аз много уважавам умните хора. Особено тези, с големи познания в специфична област.
Рядко работя с тях - щото много професионално ми обясняват как нещо не може да стане.
А аз им показвам къде вече е станало и ги съветвам да отидат да питат как е станало.
Така и с двигателите. Не съм споменавал, че точно тези двигатели ще бъдат монтирани точно на тези самолети. Няма и как - аз гледам крави, знаеш.
Просто взех повод от поста на друг форумец и споделих, че и китайци се включват в разработката - а това за мен е гаранция за успех - те не си хвърлят парите на вятъра и си гонят поставените цели.
Но ти реши да вземеш повод точно от моя пост, за да ни покажеш колко много знаеш.
ОК.
Енджой.
Идеята ми беше, че колкото и да са изостанали братушките в тази сфера - имат капацитета да се справят.
Щото и за Кримския мост ни дуднаха специалистите - как нямали технологии да го направят.
Ми направиха го, въпреки, че никога не са го правили преди.
И за газа в дълбоките води край Ямал - не можели да го извадят без западно оборудване, а то било ембаргово.
Ми извадиха го. И един танкер с втечнен газ от това ембаргово находище вчера разтовари в Бостън.
Не ги мисли.
Направи ти нещо, с което да се похвалиш, и което да оплюваме тук 😊
Мисисипски
Рейтинг: 467 ВеселоДо коментар [#90] от "dedoliben":
Пази Боже сляпо да прогледа и във фейсбук да почне да пишеДедо Либене,ти го самоуби!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Мисисипски
Рейтинг: 467 НеутралноДо коментар [#94] от "dedoliben":
Пази Боже сляпо да прогледа и във фейсбук да почне да пишеСамовар бе Либене,ама не съм много сигурен.
Мисисипски
Рейтинг: 467 ВеселоДо коментар [#94] от "dedoliben":
Пази Боже сляпо да прогледа и във фейсбук да почне да пишеДа бях прочел преди да пиша.
Персия била родината на самовара........
Николай_1
Рейтинг: 765 НеутралноНо трябва да признаем , че Русия си остава ненадмината в производството на противопехотни домати , фугасни картофи и патладжани със забавено действие................
Ето защо , мисля си , че ТУ 144 ще се появи все пак на международния пазар не по-късно от 32-ри Декември 3000-та година...........
Norman Granz
Рейтинг: 3280 НеутралноДо коментар [#90] от "dedoliben":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Той не отива да победи а да умре и с трупът си да спре врагът."
++++
Едно време поне шм дигаха паметници, а сега ги горят като есенна шума в походни крематориуми.
Бабьi еще народят.
Realist
Рейтинг: 3279 ВеселоНе можах да разбера въпроса, това е проекта на НАСА наречен Quiet Supersonic Technology (QueSST):
https://www.nasa.gov/feature/the-quesst-for-quiet
Между другото, Илон Мъск изкара друга технология преди по- малко от година. Технология която ще позволи превоз от Ню Йорк до Хонг Конг или Шанхай за 1 час. Тази технология се нарича BFR (Big Falcon (Fucking) Rocket).
Всичко това са нови технологии, на 21-ви век, не са технологии от 50-те и 60-те на години на 20-ти век. Примерно, всяка капсула Съюз която кара сега астронавти и космонавни на станцията се използва еднократно и се произвежда за цели 3 години. Спейс Екс и Боинг ще използват много по- модерна технология и преизползваеми капсули, тъй като труда в САЩ е много по- скъп от труда в Русия и хората все пак живеят в 21-ви век, не по времето на презрялото сАвецко недоностче.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
oziris
Рейтинг: 1556 НеутралноЕвентуални проблеми с новия проект са санкциите, които забраняват изделия с двойна употреба, т.е. такива, които може да се използват за военни цели. При всички случаи ще има компоненти, които трябва да се внесат от западни страни. Втори проблем са нарушениете отношения с Украина, в която бе център за разработка на доста самолетни двигатели през СССР. Иначе така се прави - прилагане на военни технологии в бизнеса.