Има загинали и над 100 ранени при влакова катастрофа в САЩ

Има загинали и над 100 ранени при влакова катастрофа в САЩ

© Associated Press



Най-малко двама души са загинали и над 110 са ранени при железопътна катастрофа в американския щат Южна Каролина, предадоха Франс прес и Асошиейтед прес.


Пътнически влак със 139 пасажери и осем членове на локомотивната бригада се сблъскал с товарен влак и дерайлирал, предаде телевизия Ей Би Си, позовавайки се на железопътната компания Амтрак.


Пътническият влак се движел от Ню Йорк за Маями. Катастрофата е станала в Кейси, близо до щатската столица Колумбия.




Всички пътници са евакуирани. В болница са приети 116 души.


При сблъсъка изтекли близо 20 000 литра гориво, но течът е овладян.


Товарният влак бил празен и се намирал на страничен коловоз за товарене. Изглежда пътническият влак се е движел в грешен коловоз, обяви на пресконференция губернаторът на Южна Каролина Хенри Макмастър.

Ключови думи към статията:

Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4684 Неутрално

    Двама загинали (машинисти), 116 в болници. Жалко за хората, 147 души пътували от Ню Йорк за Маями, сигурно спящи в 2:35 сутринта когато пътническият влак се е сблъскал с товарен.

  2. 2 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 3229 Неутрално

    Ако си спомняте в началото на първия мандат на Обама бяха гласувани над трилион долара за инфраструктура, че така по кейнсиански да се излезело от кризата. Ето това е резултатът от на Обама инфраструктурните проекти- разбита инфраструктура и окрадени пари по партийна линия. Долар не е стигнал до инфраструктурните обекти, парите са разхвърляни по всякакви профсъюзи, организации и пр. откъдето са изтекли за партийни проекти и голямата част окрадени. ЖП линиите плачат за ремонти.

  3. 3 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 603 Неутрално

    Бог да прости загиналите.
    Нелепо.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  4. 4 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2360 Неутрално

    До коментар [#2] от "gozambo":

    Доколкото знам и авто-магистралите с които САЩ се гордее(ше) са зле.

  5. 5 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1892 Неутрално

    Случва се. Макар и идеални като държава...

  6. 6 Профил на ba4e_kolio
    ba4e_kolio
    Рейтинг: 12 Неутрално

    До коментар [#2] от "gozambo":

    Каква инфраструктура те е подгонила пък тебе, тук става въпрос за човешка грешка. Дано поне взимаш някой лев за тия безумици дето ги пишеш.

  7. 7 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1322 Любопитно

    До коментар [#2] от "gozambo":

    Там всичко това не е ли частно?
    Не съм се интересувала де.

  8. 8 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3546 Неутрално

    Нелепа история. Бог да прости невинните жертви.

    Според мен причината е компютърен глич. Не би трябвало два влака да се озоват в един и същ коловоз, защото системата разполага с достатъчно сензори, за да знае кой влак точно къде се намира по трасето и да задейства семафори, автоблокировки (interlocking) и т.н.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  9. 9 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1991 Гневно

    До коментар [#8] от "Norman Granz":

    Какъв "компютърен глич", това са си руските хакери на Путин ,на теб ли точно трябва да се обяснява това

    гошо
  10. 10 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 3229 Неутрално

    До коментар [#2] от "gozambo":Доколкото знам и авто-магистралите с които САЩ се гордее(ше) са зле.
    —цитат от коментар 4 на deaf


    Това не съм го забелязал, макар да съм пропътувал Америка. Автомагистралите се поддържат. Но ЖП транспортът е зле. Не в смисъл зле като в България, разбира се. Миналата катастрофа в Дюпонт, щата Вашингтон стана, защото властите се опитаха да ускорят времето за пътуване между Сиатъл и Портланд и пуснаха влака по отсечка, която не е пригодена за такива скорости. Времето ги натиска за бързи влакове, но ЖП линиите не отговарят.

  11. 11 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 3229 Неутрално

    До коментар [#2] от "gozambo":Каква инфраструктура те е подгонила пък тебе, тук става въпрос за човешка грешка. Дано поне взимаш някой лев за тия безумици дето ги пишеш.
    —цитат от коментар 6 на ba4e_kolio


    Тази човешка грешка е поправима със съответното оборудване. В съвременните железници всичко е автоматизирано и има куп системи, които не позволяват подобна грешка. Ако е пуснат влак в един коловоз, автоматизираната система не би трябвало да ти позволи да пуснеш друг влак в същия коловоз или най-малко ще те предупреди. Но според теб инфраструктурата се състои само от релси и траверси.

  12. 12 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9770 Неутрално

    Бог да прости загиналите, живите ще се оправят. Случват се и такива неща не само у нас.

  13. 13 Профил на The Grimm Future
    The Grimm Future
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Кой кога е казал, че има перфектна държава?
    Жалко, но такива неща стават. Стара инфраструктура, липса на финансиране, човешки грешки и много хора вярващи в силата на терористи и хакери.
    Сега би трябвало да има разследване.
    Нелепо е да се намесва Обама и кенсианството, но какво да се прави. Някои хора толкова си могат.

    There will be only war
  14. 14 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 663 Неутрално

    Жалко, че има такива непредвидими компютърни гличове, както е отбелязал набора Норман, от които никой не е застрахован, дори супер-дигитал технологичните.
    Жалко и за жертвите, както и за ранените.

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на ba4e_kolio
    ba4e_kolio
    Рейтинг: 12 Неутрално

    До коментар [#11] от "gozambo":

    Все още човека има последната дума, при управление на трафика.

  17. 17 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3285 Неутрално

    а компанията е ? точно същата .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  18. 18 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5033 Неутрално

    До коментар [#7] от "xmm":

    Да, всичко е частно.
    Има над 700 отделни жп-оператори.
    Но троловете внушават, че в щатското БДЖ се крадат държавни пари...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  19. 19 Профил на mirohero
    mirohero
    Рейтинг: 956 Неутрално

    В Америка никакво Кейнсианство няма от времето преди Рейган. Пари за инфраструктура не са харчени от поне 30 години. Автомагистралите се поддържат с пари на съответната община, откъдето е отсечката на магистралата - щот общините и щата определят данъци и акцизи за горивата, с които пари се финансират магистрали. Тръмп точно това заложи като център на програмата си - да се харчат пари за инфраструктура и работни места, т.е. кейнсиански модел. В жп транспорта операторите и жп линиите са частни в САЩ. Даже и да ги осъдят за загинали, просто ще банкрутират по чаптър 13, няма да платят нищо, и ще се ре-инкорпорират отново, т.е. няма нужда да харчат прекомерно нито за инфраструктура, нито за поддържане на квалификация на персонала си. Рейгъномика. То заради това е големия спор в американската политика в момента.

  20. 20 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    До коментар [#18] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Не бързай като теле пред майка си. Има и държавни, няма държава в която "сичко е частно",хеле пък жепето. В Джапан - държавата с най - перфектните железници, над педесе процента е държавно. И добре че ги има, щото с Джапан Рейл Пас за двеста ойро, можеш да ползваш за седем дни влака - стрела неограничено. Инак ако си плащаш билетчето всеки път излиза солено.

  21. 21 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1584 Неутрално

    До коментар [#2] от "gozambo": Даскалът да каже. До колкото знам, там жепето е частно и отдавна има проблем с поддръжката поради ниска доходност.

  22. 22 Профил на Puhon
    Puhon
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#19] от "mirohero":

    А ако банкрутират, могат ли да запазят активите си? Нещо не се връзва.

  23. 23 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 465 Любопитно

    Има загинали и над 100 ранени при влакова катастрофа в САЩ?!

    До коментар [#10] от "gozambo":
    Времето ги натиска за бързи влакове, но ЖП линиите не отговарят!

    Нашите ("баце" & c.o.) също се натискат за "бързи" влакове ( влакове "стрела"), но БДЖ е на светлинни години от такава реализация!!!!

  24. 24 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 3229 Неутрално

    Аз не мога да кажа кое е частно, кое е държавно,но фактът,че президентите постоянно говорят, че държавата трябвя да инвестира в скапаната ЖП инфраструктура говори, че държаватаима дял и отговорност в ЖП транспорта. Операторите може да са частни,но релсовият път на държавата. Ще се изненадам ако държавата е продала релсовия път. В кабилните телевизии и интернет,например, кабелът е собственост на общината. В инфраструктурата рядко нещо е само частно. По-скоро смесена собственост. Но все пак ще направя справка.

  25. 25 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 3229 Неутрално

    Проверих,ЖП транспорта е в частни компании,но от федералния бюджет и от местните бюджети се харчат милиарди за нови инвестициш,субсидии,грантове и какво ли не. Нови бързи линии е невъзможно да се изграждат без държавата. Обама имаше няколко проекта за бързи влакове,които срещнаха голяма съпротива. Нямам идея какво е направил, но каквото е направил го е платил с държавни пари. Системата държавата ррави,после приватизира си работи. Местните бюджети са още по-ангажирани, защото градския транспорт си е социална задача.

  26. 26 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 3229 Неутрално

    Сега прочетох-традиционно държавата финансира половината от изграждането на новите линии.

  27. 27 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1644 Неутрално

    До коментар [#13] от "The Grimm Future":Че то на. Апетит момче Гъзамбо,Обама му наднича зад всеки ъгъл,не знам само как спи🤣🤣🤣

  28. 28 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1644 Неутрално

    До коментар [#17] от "дерибеев":


    Че коя да е???Я се поинтересувай колко са големите компании за пътнически превози в САЩ???Аз знам Метролинк и Амтрак!!!Може да има и още някоя!

  29. 29 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2116 Неутрално

    В Америка никакво Кейнсианство няма от времето преди Рейган. Пари за инфраструктура не са харчени от поне 30 години. Автомагистралите се поддържат с пари на съответната община, откъдето е отсечката на магистралата - щот общините и щата определят данъци и акцизи за горивата, с които пари се финансират магистрали. Тръмп точно това заложи като център на програмата си - да се харчат пари за инфраструктура и работни места, т.е. кейнсиански модел. В жп транспорта операторите и жп линиите са частни в САЩ. Даже и да ги осъдят за загинали, просто ще банкрутират по чаптър 13, няма да платят нищо, и ще се ре-инкорпорират отново, т.е. няма нужда да харчат прекомерно нито за инфраструктура, нито за поддържане на квалификация на персонала си. Рейгъномика. То заради това е големия спор в американската политика в момента.
    —цитат от коментар 19 на mirohero


    Донякъде си прав но за банкрута грешиш мноооооого! Това не ти е КТБ. В Америка се фалира само през съд. Не можеш да фалираш само защото си решил. И в момента в който съдът реши че наистина не си платежоспособен също решава дали да е по чаптър 11 - ликвидация или по 7 - защита от кредитори и реконструкция. Управлението се поема от назначен от съда финансов офицер. Дори и фалита да е по глава 11та - прави се пълна ликвидация и парите от ликвидацията се разпределят от съдия като се дава приоритет точно на такива жертви, после на неизплатени заплати на служители, след това неизплатен кредит към доставчици ... там вече плащанията става стотинки за всяко дължимо левче .... и тн.
    Последваща консолидация е невъзможна след ликвидация. Акционерите (ако е публична компания) взимат почти нищо. И ако си мислиш че шефовете на такава компания много ги търсят след това .....

    California Über Alles
  30. 30 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3127 Весело

    До коментар [#2] от "gozambo":

    Не, не си спомняме, защото лъжеш много яко. Частта за инфраструктура в целия пакет, който беше около 1 трилион (малко над 800 милиарда за да сме точни), е около 100 милиарда. Десетки пъти съм те съветвал - като лъжеш, лъжи с мярка, да преувеличиш с 20-30-50% е допустимо, ама ти 10Х, нямаш ли срам?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK