Сърбия и Хърватия ще ремонтират заедно жп линията между столиците си

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на noize_le_roc
    noize_le_roc
    Рейтинг: 388 Неутрално

    За реконструкцията на линията на сръбска територия са необходими около 250 миилона евро, а на територията на Хърватия - малко повече.

    Малко повече ли бееее, Дневник :Д

  2. 2 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2444 Неутрално

    А на какъв език ще е договора, че сърбите не признават хърватския а хърватите сърбо-хърватския. Сигурно на английски.

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  3. 3 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 4751 Неутрално

    За влакове със скорост 160 км/ч, яко, на фона на нашите железници.

  4. 4 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1394 Весело

    ми нормално всеки своята част и средата е почти на границата

  5. 5 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 2238 Неутрално

    Малко сравнение. София-Бургас е около 400-500 км и се изминава за 7.30 часа. Това е маршрута през Пловдив. През Карлово е около 6.30 часа и близо 400 км. За София-Варна дори не говоря, защото пред южния маршрут е близо 10 часа, а пред северния, който дори е по-кратък, е още по-бавно.

    В същото време от Белград до Загреб ще се пътува три часа и половина след ремонта, а в момента железопътната им линия без ремонт е с бързината на ремонтирана българска линия София-Бургас.

    Преди време гледах разписанието на влаковете във Великобритания. Имаше и снимки на влаковете им. Сякаш гледах научно-фантастичен филм. Невероятни вагони, купета, салони. Седалките нямат нищо общо с оръфаните твърди камъни в 40-годишните вагони в България. И от най-южния британски бряг до Единбург стигаш за 4 часа, което много над разстоянието София-Бургас.

    Къде сме ние, къде е Европа. Дори сърбите и хърватите ни задминаха вече.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  6. 6 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2961 Неутрално

    До коментар [#5] от "Lou":

    Атина-Солун 3ч. и 20мин. за 500 километра.

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  7. 7 Профил на macholibre
    macholibre
    Рейтинг: 242 Неутрално

    Пловдив - Добрич 17 часа. :) И не, не си измислям, един познат го мина този маршрут за това време. :)

  8. 8 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8474 Неутрално

    Знаково свързване след война

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  9. 9 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4714 Неутрално

    До коментар [#5] от "Lou":

    Влаковете във Великобритания са подобни на самолени отвътре, но и цените на билетите са солени! За редовните пътници има карти с поносими цени. Първият път купих билети за цялото семейство по нета още в София. Установих, че ако бях купил билетите в деня на пътуването от автомат на гарата, то щях да платя над 20% повече!

  10. 10 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1394 Весело

    До коментар [#5] от "Lou"

    точно влаковете в Англия не са за хвалене
    да започнем че захранването им: 1 с трета релса-на вниманието на всички,които ги пресичат
    2. Имат само една свястна линия по нея е върха скоростта е180-200км/ч
    3.Всичко е частно и се поправя само ако има проблем - -за сравнение Германия отделя 9млд за поддържане на железопътната инфраструктура
    4.Еми след последната катастрофа поради отказ на остарели стрелки засега отказват да ги национанализират
    но който е по екстремния живот нека си вози семейството в луксозни вагони, но не са вагоните проблема там

  11. 11 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1394 Весело

    да и 5. територията на Англия е малко по голяма от България 130 000кв км
    и ние имаме ще една бърза линия София-Пловдив какво искате повече

  12. 12 Профил на Finland
    Finland
    Рейтинг: 674 Неутрално

    Сърбия как ще финансира своята част, при положение че не са в ЕС, че ние за тунел под Петрохан търсим инвеститори.

  13. 13 Профил на i.s
    i.s
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#6] от "'ΕΡΕΒΟΣ":

    Послъгахте с близо два часа.

    https://tickets.trainose.gr/dromologia/?lang=gr #view=search;apo=ΘΕΣΣ;pros=ΑΘΗΝ;date=2018-03-13;trip_type=single;return_date=undefined-undefined-





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK