Малко сравнение. София-Бургас е около 400-500 км и се изминава за 7.30 часа. Това е маршрута през Пловдив. През Карлово е около 6.30 часа и близо 400 км. За София-Варна дори не говоря, защото пред южния маршрут е близо 10 часа, а пред северния, който дори е по-кратък, е още по-бавно.
В същото време от Белград до Загреб ще се пътува три часа и половина след ремонта, а в момента железопътната им линия без ремонт е с бързината на ремонтирана българска линия София-Бургас.
Преди време гледах разписанието на влаковете във Великобритания. Имаше и снимки на влаковете им. Сякаш гледах научно-фантастичен филм. Невероятни вагони, купета, салони. Седалките нямат нищо общо с оръфаните твърди камъни в 40-годишните вагони в България. И от най-южния британски бряг до Единбург стигаш за 4 часа, което много над разстоянието София-Бургас.
Къде сме ние, къде е Европа. Дори сърбите и хърватите ни задминаха вече.
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
Влаковете във Великобритания са подобни на самолени отвътре, но и цените на билетите са солени! За редовните пътници има карти с поносими цени. Първият път купих билети за цялото семейство по нета още в София. Установих, че ако бях купил билетите в деня на пътуването от автомат на гарата, то щях да платя над 20% повече!
точно влаковете в Англия не са за хвалене да започнем че захранването им: 1 с трета релса-на вниманието на всички,които ги пресичат 2. Имат само една свястна линия по нея е върха скоростта е180-200км/ч 3.Всичко е частно и се поправя само ако има проблем - -за сравнение Германия отделя 9млд за поддържане на железопътната инфраструктура 4.Еми след последната катастрофа поради отказ на остарели стрелки засега отказват да ги национанализират но който е по екстремния живот нека си вози семейството в луксозни вагони, но не са вагоните проблема там
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
noize_le_roc
Рейтинг: 388 НеутралноЗа реконструкцията на линията на сръбска територия са необходими около 250 миилона евро, а на територията на Хърватия - малко повече.
Малко повече ли бееее, Дневник :Д
DDR
Рейтинг: 2444 НеутралноА на какъв език ще е договора, че сърбите не признават хърватския а хърватите сърбо-хърватския. Сигурно на английски.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Peni Nikol
Рейтинг: 4751 НеутралноЗа влакове със скорост 160 км/ч, яко, на фона на нашите железници.
1001
Рейтинг: 1394 Веселоми нормално всеки своята част и средата е почти на границата
Lou
Рейтинг: 2238 НеутралноМалко сравнение. София-Бургас е около 400-500 км и се изминава за 7.30 часа. Това е маршрута през Пловдив. През Карлово е около 6.30 часа и близо 400 км. За София-Варна дори не говоря, защото пред южния маршрут е близо 10 часа, а пред северния, който дори е по-кратък, е още по-бавно.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!В същото време от Белград до Загреб ще се пътува три часа и половина след ремонта, а в момента железопътната им линия без ремонт е с бързината на ремонтирана българска линия София-Бургас.
Преди време гледах разписанието на влаковете във Великобритания. Имаше и снимки на влаковете им. Сякаш гледах научно-фантастичен филм. Невероятни вагони, купета, салони. Седалките нямат нищо общо с оръфаните твърди камъни в 40-годишните вагони в България. И от най-южния британски бряг до Единбург стигаш за 4 часа, което много над разстоянието София-Бургас.
Къде сме ние, къде е Европа. Дори сърбите и хърватите ни задминаха вече.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2961 НеутралноДо коментар [#5] от "Lou":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Атина-Солун 3ч. и 20мин. за 500 километра.
macholibre
Рейтинг: 242 НеутралноПловдив - Добрич 17 часа. :) И не, не си измислям, един познат го мина този маршрут за това време. :)
penetrating
Рейтинг: 8474 НеутралноЗнаково свързване след война
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertvassilun
Рейтинг: 4714 НеутралноДо коментар [#5] от "Lou":
Влаковете във Великобритания са подобни на самолени отвътре, но и цените на билетите са солени! За редовните пътници има карти с поносими цени. Първият път купих билети за цялото семейство по нета още в София. Установих, че ако бях купил билетите в деня на пътуването от автомат на гарата, то щях да платя над 20% повече!
1001
Рейтинг: 1394 ВеселоДо коментар [#5] от "Lou"
точно влаковете в Англия не са за хвалене
да започнем че захранването им: 1 с трета релса-на вниманието на всички,които ги пресичат
2. Имат само една свястна линия по нея е върха скоростта е180-200км/ч
3.Всичко е частно и се поправя само ако има проблем - -за сравнение Германия отделя 9млд за поддържане на железопътната инфраструктура
4.Еми след последната катастрофа поради отказ на остарели стрелки засега отказват да ги национанализират
но който е по екстремния живот нека си вози семейството в луксозни вагони, но не са вагоните проблема там
1001
Рейтинг: 1394 Веселода и 5. територията на Англия е малко по голяма от България 130 000кв км
и ние имаме ще една бърза линия София-Пловдив какво искате повече
Finland
Рейтинг: 674 НеутралноСърбия как ще финансира своята част, при положение че не са в ЕС, че ние за тунел под Петрохан търсим инвеститори.
i.s
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#6] от "'ΕΡΕΒΟΣ":
Послъгахте с близо два часа.
https://tickets.trainose.gr/dromologia/?lang=gr #view=search;apo=ΘΕΣΣ;pros=ΑΘΗΝ;date=2018-03-13;trip_type=single;return_date=undefined-undefined-