Над половин милион души са убити във войната в Сирия, обявиха активисти

Над половин милион души са убити във войната в Сирия, обявиха активисти

© Reuters



Близо 511 хил. души са загинали в хода на войната в Сирия, откакто започнаха първите масови протести през 2011 г.


Това съобщи Сирийският център за наблюдение на човешките права - базирана в Лондон организация, която наблюдава конфликта. През април 2016 г. Организацията на обединените нации обяви, че от 15 март 2011 г. (началото на протестите) са загинали близо 400 000 души.


Сирийският център, който през последните седмици е основен източник на бърза информация за офанзивата на режима на Башар Асад в бунтовническия анклав Източна Гута, добави, че е идентифицирал над 350 000 души от убитите. В останалите случаи става дума за случаи, известни на организацията, но самоличността на жертвите не е установена.




Според същата информация над 85% от загиналите са цивилни, а голяма част са били убити при въздушни удари.


По неофициална информация стотици цивилни са загинали в Източна Гута за последните седмици. По-късно днес бунтовнически групи обявиха, че сирийски самолети са нападнали райони, контролирани от опозицията, в Южна Сирия, в провинция Дераа (в същия район бяха и първите протести преди почти 7 години). Това е една от малкото зони, които не са под контрола на Асад, с изключение на Източна Гута и северната част на страната, където има кюрдски сили, представители на водената от САЩ коалиция срещу "Ислямска държава", турски войници, свързани с тях бунтовници и други.


Ако информацията се потвърди, това ще е нов удар по "деескалационна зона", обявена от трите страни "гаранти" за договореностите в Астана, Русия, Турция и Иран. В тези зони трябваше да действа примирие, а сили на трите държави да го контролират.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (71)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1886 Неутрално

    Убити от кървавия сатрап Асад и кремълските му господари. Това е болшевишки геноцид.

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 2 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2057 Разстроено

    Само толкова? Путин е недоволен- за да се почувства величието му и се поизбави от комплексите си, избитите трябва да гонят най-малко милион!

  3. 3 Профил на voyko
    voyko
    Рейтинг: 3139 Неутрално

    Нищо чудно след 7 годишна и унищожителна война. Добре, че жертвите не са повече, но войната не е приключила. Между загиналите освен цивилни, сигурно има и войници от редовната сирийска армия и терористи, а терористите в Сирия никак не бяха малко. Сега във войната се намеси и Турция, поради което има нови жертви и разрушения.

  4. 4 Профил на буден гржданин
    буден гржданин
    Рейтинг: Неутрално

    Не искам да се поставям на местото на тези хора. Пълен кошмар!

  5. 5 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 829 Неутрално

    Ще има още много убити. И не само сирийци- когато войските тръгнат към границата с Ирак. Те тогава ще стане най-интересното.

  6. 6 Профил на буден гржданин
    буден гржданин
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":

    Тези главорези които нападнаха населението събрани от цял свят са много по-ужасни от всякакви Асадовци.

  7. 7 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1886 Неутрално

    До коментар [#6] от "буден гржданин":

    Хората са убити предимно от бомбардировки. Руски.

    The best way to predict the future is to invent it.
  8. 8 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3413 Любопитно

    До коментар [#3] от "voyko":

    . Сега във войната се намеси и Турция, поради което има нови жертви и разрушения.
    ==========
    По официални данни ....3300 обезвредени терористи има от страна на Турция.
    За тях ли жалиш ?
    До вчера не искахте ли да бъде премахнат терора ?
    Ти най много настояваше .....

    Bukalemun
  9. 9 Профил на буден гржданин
    буден гржданин
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#7] от "EU defender":

    Какви "хора"? Та тва са терористи, които тормозеха сирийското население.

  10. 10 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    Я , читакът от Албиона с гръмкото прозвище " Сирийски център ненам си 'кво си" пак е активизиран

    "Счастье для всех, даром, и пусть никто не уйдет обиженным!"
  11. 11 Профил на xox55541929
    xox55541929
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    Асад бил тирани, миранин, не знам си какъв. Дойдоха "демократите" с брадатите си подопечни и за 7 години изтрепаха половин милион мирни сирийци. Съсипаха една мирна, добре уредена и относително богата държава. Причината?!? Не пожела да продаде на "демократите" концсии за добив на петрол. Няма как, болшевико либералите пишмандемократи не прощават. Алчността им няма граници. Хората изобщо не ги интересуват /иначе са много либерални, свободолюбиви и т. н. ако им слушате пропагандата/. За тях са важни само и единствено властта и парите. ГНУСНО!!

  12. 12 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2057 Весело

    "Какви "хора"? Та тва са терористи, които тормозеха сирийското население. "

    Чакай, бе! Терористите от "Ислямска държава" бяха общо около 100 хиляди. По-голямата част от тях оцеляха, щото въобще не бяха целта на Путин. Ха сега, докарай нещата до половин милион, без да смяташ жени, деца и старци!
    ПС Дори в руските сводки след бомбардировките се отчитаха 5-10-15 убити терористи. А световните агенции съобщаваха за стотици и хиляди убити. Та, как казваш, че правиш сметката?

  13. 13 Профил на voyko
    voyko
    Рейтинг: 3139 Неутрално

    До коментар [#8] от "eti mehter":

    Извинявай, ама това не са никакви терористи, а кюрди от силите за защита на народа, които воюваха срещу терористичната ИД.

  14. 14 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    Асад бил тирани, миранин, не знам си какъв. Дойдоха "демократите" с брадатите си подопечни и за 7 години изтрепаха половин милион мирни сирийци. Съсипаха една мирна, добре уредена и относително богата държава. Причината?!? Не пожела да продаде на "демократите" концсии за добив на петрол. Няма как, болшевико либералите пишмандемократи не прощават. Алчността им няма граници. Хората изобщо не ги интересуват /иначе са много либерални, свободолюбиви и т. н. ако им слушате пропагандата/. За тях са важни само и единствено властта и парите. ГНУСНО!!
    —цитат от коментар 11 на xox55541929


    Изпратиха бандити, наречени от тях "бунтовници", които да свалят Асад, но се оказа, че това е непосилна задача. Сирия беше богата и добре организирана държава, а сега е развалина. Половин милион убити, това е голяма загуба на човешки потенциал.И Русия и западът имат вина за тази касапница. Но когато атовете вземат да се ритат, нищо не може да ги спре.

  15. 15 Профил на cdd25567786
    cdd25567786
    Рейтинг: 912 Неутрално

    До коментар [#3] от "voyko":. Сега във войната се намеси и Турция, поради което има нови жертви и разрушения.==========По официални данни ....3300 обезвредени терористи има от страна на Турция.За тях ли жалиш ? До вчера не искахте ли да бъде премахнат терора ?Ти най много настояваше .....
    —цитат от коментар 8 на eti mehter


    Ти ли бе Мемедчо казваш,че са терористи.Само,че нормалните хора не го казват.Турция е агресор-терорист и избива не терористи,а невинни цивилни кюрди!

  16. 16 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 10308 Неутрално

    Там освен жертвите на Асад и Путин войната продължава сега и третият завоевател Ердоган допринася за увеличението им.

  17. 17 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4032 Любопитно

    До коментар [#7] от "EU defender":

    Стига си лъгал и измислял, ето колко хора са убити от руските бомбардировки според този център:

    http://sn4hr.org/wp-content/uploads/tollen/death-toll-en.png

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  18. 18 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1886 Неутрално

    До коментар [#9] от "буден гржданин":

    Чети, ушанке:
    Според същата информация над 85% от загиналите са цивилни, а голяма част са били убити при въздушни удари

    The best way to predict the future is to invent it.
  19. 19 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8806 Неутрално

    За да остане на власт Асад. И кой го поддържаше, всички знаем.

  20. 20 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2057 Весело

    През последната седмица преди преизбирането путиновите подлоги в България имат доста работа. В самата Русия техните колеги са се хванали за главата, защото активността се очертава позорно ниска и дори пируетите на путиноваите избирателни комисии няма да могат да скрият този факт. А тези в България се хвърлят като хиени на всяка тема, където може по някакъв начин да бъде затъмнен светлият МУ образ. Само че не разбирам, какво светло им се привижда, като там освен ботокс друго няма.
    ПС Между другото, забелязах, че след всеки сеанс на ботоксиране,ежегодно през февруари, когато ТОЙ заболява от смъртоносна ангина или сърцераздирателен дрисък , очичките му стават все по-малки и по-злобни. А анимациите все по-забавни...

  21. 21 Профил на voyko
    voyko
    Рейтинг: 3139 Неутрално

    До коментар [#15] от "protivbspdpsatak":

    Ако бяха терористи, САЩ нямаше да ги подкрепят в борбата с ИД.

  22. 22 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 698 Неутрално

    Това съобщение е абсолютна дезинформация.А в Алепи колко са избитите. Рев и крокодилски сълзи. Лицемери. Източниците на тези лъжи от Източна Гута ли са? Онези дето използват дечица, жени и старци като жив щит. При онези дето откриха завод за производство на химическо оръжие? Защо не пишете че, хиляди мирни жители излезнаха в Гута на протест срещу "добрите бунтовници " . Стига лъгахте бре. Засрамете се.

  23. 23 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 698 Неутрално

    До коментар [#18] от "EU defender":

    Ти там ли беше, че разбра кой от какво и от кого е убит? Или повтаряш туй дет ти го набиват в главата?😁

  24. 24 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 698 Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":

    Тъй ли ти рекоха господарите?

  25. 25 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3413 Неутрално

    До коментар [#13] от "voyko":

    Извинявай, ама това не са никакви терористи, а кюрди от силите за защита на народа,
    ========
    Сериозно ? Брееей !
    А техния главатар ,Салих Мюслими , пък е в Европа. .....
    Този е главния виновник за терористичния акт в Анкара , в който загинаха близо 40 души !
    И да ти кажа ли ....защо този хубавец се само арестува в Чехия ?
    Да изпреваря ли западните ти медии ........защо ?
    Понеже цели да прехвърли фронта на борбата си , на европейска територия !!!
    Не го бъркай с .....помощ от Европа на територията на северна Сирия. ...неее !
    Помни го това ...и после пак ще поговорим за "защитниците" на народа .....

    Bukalemun
  26. 26 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 1462 Весело

    "...По неофициална информация стотици цивилни са загинали в Източна Гута за последните седмици. По-късно днес бунтовнически групи обявиха, че сирийски самолети са нападнали райони, контролирани от опозицията, в Южна Сирия, в провинция Дераа (в същия район бяха и първите протести преди почти 7 години). Това е една от малкото зони, които не са под контрола на Асад, с изключение на Източна Гута и северната част на страната,..."

    Но те подготвят офанзивна операция срещу град Изра с цел - прекъсване на единственото снабдително трасе към столицата на провинцията - град Дераа ! Идеята на плъховете е да ни нападнат както от изток, така и от запад, за да намалят натиска върху Източна Гута т.е. на ГЩ на САА да му се наложи да изпрати боеспособни подкрепления в посока - Изра ! Много ясно, че руските ВКС ще ги изтребят превантивно в градовете Бусра Ал Харир, Ал Нахита и Млеха Ал Атташ, където се дислоцират и подготвят за атака ! А и какво като са в "деескалационна зона" ? Това там са пак HTS (Ал Кайда) - те са изключени от Резолюция 2401 на СС на ООН...

  27. 27 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 698 Неутрално

    До коментар [#12] от "Дон Кихот":

    Как правят сметките ли? Наистина загадка. Прословутия лондонски център ги брои от едно мазе. После ги дооформят, холивудските бели каски стъкмяват кадрите в Източна Гута и те ти статистика.

  28. 28 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3413 Весело

    До коментар [#15] от "protivbspdpsatak":

    Само,че нормалните хора не го казват.
    ======
    Ха ха.... :).....значи наблюдателите от НАТО , са ненормалници ......хи хи .... :)
    Че и другите европейци покрай тях !
    Ти го каза ....не аз !

    Bukalemun
  29. 29 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 877 Неутрално

    "Сирийският център за наблюдение на човешките права" колко активни члена има?

  30. 30 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 1462 Весело

    До коментар [#13] от "voyko":

    Има един съществен проблем обаче... Същите тези кюрдски "отряди за защита на народа" днес блокираха единственото останало 4-токласно шосе за изход от Африн и окръга към сигурните правителствени територии и не позволяват на цивилните граждани да избягат на югоизток !

    https://twitter.com/Acemal71/status/973178444057112576

    а това вече си е акт, характерен за терористите...А също и сериозен проблем за тези нещастни цивилни жители на селата от окръга - мандалото ще хлопне всеки момент и ако останат в обкръженият котел - тези цивилни ще бъдат изклани или взети в робство от такфири-башибозука на Ердоган !

  31. 31 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 1462 Неутрално

    До коментар [#27] от "baxter":

    Рами Педофила също има достъп до On-Line базираните регистри на 8-те провинции...За него също не е проблем да сметне загиналите от различни видове насилсвена смърт за периода 15 март 2011г. до днес...А те са долу-горе толкова - 519 000 сирийски граждани !

  32. 32 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 698 Неутрално

    До коментар [#29] от "johnniewalker":

    Един криминален престъпник. Офисът му е в едно лондонски мазе. Той види и чуе всичко. Източниците му са в Източна Гута, същите ония зомбита дет се крият зад женските фусти и децата им. Историята на Алепо се повтаря. Вече диваците са разделени на три. До часове тигрите ще им видят сметката и олелията ще приключи.

  33. 33 Профил на voyko
    voyko
    Рейтинг: 3139 Неутрално

    До коментар [#30] от "dr_al_hussaini":

    Съгласен съм с теб, че армията на Ердоган няма работа там. Няма защо да завладява този милионен град. Не се знае дали главния път не е завладян по-скоро, за да се попречи на турската армия да влезе в града. Както виждате операция ''Маслинова клонка'' от предвидените за нея две седмици се проточва вече повече от два месеца.

  34. 34 Профил на nhn53551174
    nhn53551174
    Рейтинг: 416 Неутрално

    85% загинали от въздушни удари. А да видим сега кой имат авиация там!!!

  35. 35 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1516 Любопитно

    Същата новина обаче в 24 часа:

    https://www.24chasa.bg/novini/article/6758312

    Дневник ли си слагат горница, 24 ли ги намалят.....

  36. 36 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3413 Неутрално

    До коментар [#33] от "voyko":

    https://youtu.be/RXihFOmGJ8o
    =======
    Ето ти ги "народните защитници"......
    Добре гледай .....как обстрелват турски погранични градове. .....
    Видеото е от безпилотен IHA самолет. Има видео потвърждения и от спътници .....

    Bukalemun
  37. 37 Профил на nhn53551174
    nhn53551174
    Рейтинг: 416 Неутрално

    "А също и сериозен проблем за тези нещастни цивилни жители на селата от окръга - мандалото ще хлопне всеки момент и ако останат в обкръженият котел - тези цивилни ще бъдат изклани или взети в робство от такфири-башибозука на Ердоган !"
    .
    Местното цивилно население в мнозинството си беше изклано или прокудено преди 4-5 години от кюрдските главорези които се настаниха там. Тези които останаха сега посрещат аскера с развети турски знамена. Кюрдските терористи масово обличат цивилни дрехи и бягат от областта.

  38. 38 Профил на nhn53551174
    nhn53551174
    Рейтинг: 416 Неутрално

    https://youtu.be/2eoYPGXigVs
    .
    Ето и с какво се занимават "градинарите".

  39. 39 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1997 Неутрално

    До коментар [#34] от "nhn53551174":


    85% загинали от въздушни удари. А да видим сега кой имат авиация там!!!
    —цитат от коментар 34 на nhn53551174


    Асад, Путин, Ердоган, Тръмп и много други...

  40. 40 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1997 Неутрално

    До коментар [#37] от "nhn53551174":


    "А също и сериозен проблем за тези нещастни цивилни жители на селата от окръга - мандалото ще хлопне всеки момент и ако останат в обкръженият котел - тези цивилни ще бъдат изклани или взети в робство от такфири-башибозука на Ердоган !".Местното цивилно население в мнозинството си беше изклано или прокудено преди 4-5 години от кюрдските главорези които се настаниха там. Тези които останаха сега посрещат аскера с развети турски знамена. Кюрдските терористи масово обличат цивилни дрехи и бягат от областта.
    —цитат от коментар 37 на nhn53551174


    Досега с униформи ли са били? От кого са били снабдени с униформи?

  41. 41 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1433 Неутрално

    Това съобщи Сирийският център за наблюдение на човешките права - базирана в Лондон организация, която наблюдава конфликта. През април 2016 г. Организацията на обединените нации обяви, че от 15 март 2011 г. (началото на протестите) са загинали близо 400 000 души.
    **************************************************************************************************************

    Т.нар. ''Сирийски център за наблюдение на човешките права ''/???/
    , се състои се от 1 /словом: ''ЕДИН''/ човек !
    Те ,това е то , ЦЕЛИЯТ ''Сирийски център за наблюдение на човешките права ''!
    Иначе , в реалният живот ,Центъра на ...Ала-бала , и 'нам к'во си там ...
    Се казва Рами Абделрахман !
    Ей ви го на ,тоя синковец!:

    http://brink.blog.bg/photos/108987/2011-11-21T195213Z_01_LON126_RTRIDSP_3_BRITAIN.jpg

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  42. 42 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 1462 Весело

    До коментар [#11] от "xox55541929":

    За повечето неща в коментара си прав, но не и за "отказ за концесии" ! Една сериозна част от нефтените и газови добивна и транзитираща инфраструктура са смесена собственост - 34% на държавата и 66% на канадски, френски, американски, австрийски и т.н. световни компании от този бранш... Правителството на Сирия не изпускаше всяка една сериозна чужда инвестиция в който и да е сектор на икономиката...

  43. 43 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2116 Неутрално

    До коментар [#15] от "protivbspdpsatak": Само,че нормалните хора не го казват.======Ха ха.... :).....значи наблюдателите от НАТО , са ненормалници ......хи хи .... :)Че и другите европейци покрай тях !Ти го каза ....не аз !
    —цитат от коментар 28 на eti mehter


    Да не би ЕС да е обявил YPG за терористична организация ?

  44. 44 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 1462 Весело

    До коментар [#17] от "Иво":

    Е ти му посочваш на практика същият източник... Няма почти никаква разлика в информацията, която разпространяват SNHR и SOHR ! И двете "агенции" са на една и съща хранилка...

  45. 45 Профил на nhn53551174
    nhn53551174
    Рейтинг: 416 Неутрално

    До коментар [#39] от "Велков":

    Значи ИД имат най-малък принос към този половин милион жертви защото нямат авиация.

  46. 46 Профил на nhn53551174
    nhn53551174
    Рейтинг: 416 Неутрално

    До коментар [#43] от "half truth":

    Ти чакаш ЕС ли да ти каже кои са терористи? Все пак питай тези които патят от този тероризъм. YPG ако не са извършвали терористични атаки на територията на ЕС за него не са терористи, но на територията на Сирия, Турция и Ирак са извършили стотици терористични акта.

  47. 47 Профил на nhn53551174
    nhn53551174
    Рейтинг: 416 Неутрално

    До коментар [#40] от "Велков":

    По въпроса който задаваш си личи, че халхабер си нямаш от нещата, но иначе коментираш. Впрочем не се различаваш от 80% от коментиращите.

  48. 48 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 1462 Любопитно

    Междувременно в Ефрин става все по-интересно...В късният следобяд днес конвой от 12 MLBT Srtyker, превозващ подсилена рота от армията на САЩ пристигна на чекпойнта до селото Джуб Ал Хафи в община Ал Арима и поиска сигурен коридор за придвижване до Ефрин ! Естествено им беше отказан такъв !

  49. 49 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1997 Неутрално

    До коментар [#47] от "nhn53551174":

    Ти отговори на въпроса, не се прави на много умен. Та? С какви униформи бяха, преди да се преобличат цивилни?

  50. 50 Профил на nhn53551174
    nhn53551174
    Рейтинг: 416 Неутрално

    До коментар [#40] от "Велков":

    https://youtu.be/knZIXrEKQ4Q
    Ето тук можеш да им видиш униформите.

  51. 51 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 1462 Неутрално

    До коментар [#2] от "Дон Кихот":

    Идиотско е да обвиняваш Путин и изобщо руснаците за всичките 519 000 загинали сирийски граждани, защото руснаците дойдоха през септември 2015г., а тогава жертвите вече си бяха 440 000...А освен това от всичките 519 000 загинали - 380 000 са убити от всевъзможните такфири и "умерени" терористи и окупационните армии на САЩ, Израел, Турция, ВВС на Дания, Белгия, Австралия и т.н... А от тези 380 000"наши" жертви - 118 000 са военнослужещи от САА и опълченци ! Загиналите чужденци - както от страна на терористите, така и от страна на коалицията към САА - граждани на Ливан, Иран, Ирак, Афганистан са на отделна сметка...

  52. 52 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1997 Неутрално

    До коментар [#51] от "dr_al_hussaini":

    Числата са ти верни. Другото, което казваш също. А лозунгаджийте ги зарежи.

  53. 53 Профил на pilis
    pilis
    Рейтинг: 438 Неутрално

    Не е ли странно,че всички западни медии се позовават на някакъв лаборант за информация от Сирия?Те собствени ресурси нямат ли?Или просто си оставят вратичка да кажат след време-АМА ОНЯ НИ ИЗЛЪГА!Лицемери нещастни!

  54. 54 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3413 Весело

    До коментар [#43] от "half truth":

    https://youtu.be/rqc5k0EvQZw
    ==========
    Не знам ,но мокрите сънища на терористите pyd , наистина заслужават поне малко внимание. ....
    Ха кажи на какво прилича това ?

    Bukalemun
  55. 55 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 1462 Любопитно

    Всъщност по заповед на руското командване от Хмеймим американският конвой все пак е бил пропуснат по маршрута през правителствените земи от Джуб Ал Кафи - Ал Аран - Алепо - Башкьой до Ал Зияра и вече е пристигнал в Ефрин...

  56. 56 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2116 Неутрално

    До коментар [#43] от "half truth": https://youtu.be/rqc5k0EvQZw ==========Не знам ,но мокрите сънища на терористите pyd , наистина заслужават поне малко внимание. ....Ха кажи на какво прилича това ?
    —цитат от коментар 54 на eti mehter


    Останах с впечатление, че кюрдите искат да се самоуправляват. Бяха се споразумели с американците, руснаците и даже с Асад. Ама е трябвало да питат и Ердо.
    А хабер още малко и ще обявят ги за част от фето.

  57. 57 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2116 Неутрално

    До коментар [#54] от "eti mehter":

    От видеото ми стана интересно как американците са строили крепости в Африн като там имаше руски войски. Значи руските войски не са им пречили .

  58. 58 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2116 Неутрално

    на територията на Сирия, Турция и Ирак са извършили стотици терористични акта.
    —цитат от коментар 46 на nhn53551174


    Вие можете ли да кажете една местна сирийска опълческа организация , която да не е терористична според някого от пришълците?

  59. 59 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3413 Неутрално

    До коментар [#57] от "half truth":
    Значи руските войски не са им пречили .
    =======
    Аслънда , там никой на никого не пречи .....
    Там цари пълната демокрация на хаоса .....
    В момента тия земи са без държавен стопанин , и всеки прави чрез правото на силата , кой каквото иска ......понеже държавната сила на правото не съществува. ....
    Асад управлява една шепа хора в няколко квартала .....
    Американците , територии с петролни кладенци .....
    Руснаците , военни бази .....
    Останалите територии са като "тексас"....и затова главите на обикновените хора са объркани.....
    Накратко ....когато липсва държава, цари пълен хаос....

    Bukalemun
  60. 60 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3413 Неутрално

    До коментар [#58] от "half truth":

    Вие можете ли да кажете една местна сирийска опълческа организация , която да не е терористична според някого....
    =======
    Може разбира се. ....защо да не може ?!
    Там всеки е терорист ,но всъщност и никой не е !
    Може и ти да се пробваш .....стига да ти е изгодно !
    Иди там....събери 5.....10 хиляди души ....въоражи ги и ги финансирай .....намери някой по влиятелен бабаит като Салих Мюслими , да командва от твое име ....и готово ! Никой нищо не може да ти стори .....нито НАТО , нито ООН ....
    Казваш ,че си борец за народната свобода ....и ще си останат само с мрънкането !
    Вече стана напълно ясно , защо Турция построи оная почти хиляда километрова бетонпа стена .....за да не стават тия работи и на нейна територия !

    Bukalemun
  61. 61 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 698 Неутрално

    До коментар [#60] от "eti mehter":

    Тук съм абсолютно съгласна с теб. Ердоган тръгна в погрешна посока.Съдейства в Сирия да влезнат престъпници от цял свят. Сега Турция е подложена на същата заплаха. Европа също.

  62. 62 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3413 Неутрално

    До коментар [#61] от "baxter":

    Но както виждаш , Турция се включи във войната последна , и най вече от принуда . Не останаха никакви политически методи .Неможе до безкрай съседа ти на те обстрелва по границата , а ти да стоиш и единствено да се оплакваш на пасуващите международни организации.
    И като добавим ,факта ,че тази война от страна на турската държава , не е за територии. Тя си има конкретна цел. ....

    Bukalemun
  63. 63 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2116 Неутрално

    И като добавим ,факта ,че тази война от страна на турската държава , не е за територии. Тя си има конкретна цел. ....
    —цитат от коментар 62 на eti mehter


    Кюрдска автономия или държава? Постигането на такава цел е дългосрочна работа. Турция ще трябва да остави свои войски там за дълги години . Ще трябва да промени и стабилизира етническия състав на Африн. Това че няма да пипат мирните кюрди е откровена лъжа. Докато в Африн кюрдите са мнозинство или близо до мнозинство, идеята им за независимост ще е жива. Ясно че, в момента, в който аскера се изтегли кюрдските бойци, които сега се изтеглиха, ще се върнат обратно в Африн. Намерихме дългосрочна работа на аскера. Ако целта е да се попречи на кюрдите да обявят независимост, разбира се. Ако Ердоган обаче обяви победа и се изтегли утре, ще значи че турските войници са загинали за изборната му кампания.

  64. 64 Профил на cdd25567786
    cdd25567786
    Рейтинг: 912 Неутрално

    До коментар [#15] от "protivbspdpsatak": Само,че нормалните хора не го казват.======Ха ха.... :).....значи наблюдателите от НАТО , са ненормалници ......хи хи .... :)Че и другите европейци покрай тях !Ти го каза ....не аз !
    —цитат от коментар 28 на eti mehter


    Абе ти както винаги не си в час!Нито НАТО, нито която и да е било западна организация казва,че кюрдите са терористи.Само празната глава на Ердоиганчо и твоята неорентирана глава е така.Всички кюрди ли са терористи????В Африн живечт невинни кюртдски граждани,които нямат нищо общо с тероризма,а Ердоганчо ги избива.И какво става с обкръжението на Африн,какво се лута още прехвалената турска и башибузшка армия?????В пресечена местност глупака Реджепчо пратил танкове,и нормално беше да забуксуват.Турция попадна в капана на кюрдския народ,и ще бъде унищожена и унижена ердогановата калпава армия.САЩ гледат сеира на Ердоганчо.Който не слуша САЩ го тупалкат яко.САЩ поддържат Турция военнно,и ако не са американците твоята Турция е едно голямо ЗЕРО!

  65. 65 Профил на cdd25567786
    cdd25567786
    Рейтинг: 912 Неутрално

    [quote#63:"half truth"][/quote]

    Какво му обясняваш на това ердоганистче?Той както винаги не е вчас!Турция попадна в блатото в Африн,и ще излязат от там победени и унижени.Това е предизборна кампания на Ердоган,но и той като Путин се провали с гръм и трясък.На диктаторите им трябват врагове,защото рейтингите им падам стремглаво надолу.Нали трябва да манипулират общественото мнение,защото изборите за спечелване от тяхна страна ще бъде кауза пердута.

  66. 66 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 1462 Весело

    До коментар [#58] от "half truth":

    NDF (националното опълчение към държавната армия на Сирия (САА) поне засега не е обявено официално от никой режим на държавите, окупирали в момента територии от Сирия за терористи...Те го поставят под общата квалификация "силите на Асад"...

  67. 67 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 1462 Весело

    До коментар [#57] от "half truth":

    Руската рота е в базата Кафр Батна едва от март 2017г., а ЦРУ и Мосад са на терен в Ефрин още от края на 2012г...

  68. 68 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 1462 Любопитно

    До коментар [#37] от "nhn53551174":

    Ти нормален ли си... ?!??

    Тая колона е дълга 11км тази сутрин...

    https://twitter.com/jenanmoussa/status/973303111958876161

    Ако всичките тези граждани бяха "терористи от ПКК, преоблечени в цивилни дрехи"...башибозукът на Ердоган едва ли щеше да завземе и педя от територията на окръг Ефрин :))))

  69. 69 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2116 Неутрално

    До коментар [#58] от "half truth":NDF (националното опълчение към държавната армия на Сирия (САА) поне засега не е обявено официално от никой режим на държавите, окупирали в момента територии от Сирия за терористи...Те го поставят под общата квалификация "силите на Асад"...
    —цитат от коментар 66 на dr_al_hussaini


    Турските медии ги нарекоха маргинални банди, когато нахлуха от юг в Африн уж да спасяват кюрдите от аскера. Да не говориме че и Асад е обявен за жесток диктатор от години.
    Сирийците имат само 2 алтернаиви: по-хитрите имигрират, по-патриотичните рано или късно са обявявани за терористи.

  70. 70 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 698 Неутрално

    До коментар [#62] от "eti mehter":

    Така де. Включи се като й се напече положението, но седем години вкарваше, въоръжаваше и обучаваше разбойници от цял свят. Тъй да се каже си го на.... сам. Европейците не прояваеат повече разум нищо че, се правят на тарикати.

  71. 71 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 1462 Весело

    До коментар [#69] от "half truth":

    Грешиш относно целите и позициите на опълченците от NDF от алевитският район на Нубл и Ал Захра, които пристигнаха в контролираните от YPG/YPJ/SDF територии от окръг Ефрин ! Те заеха позиции единствено в района на селата Фафертин, Кбаршин, Барад и Кимар на югозапад и около Тел Рифат и бовшата военна авиобаза Мнаг - на север от Нубл и Ал Захра за да ситуират буферна зона около алевитският район, за да не може башибозука да обстрелва тези алевитски градчета, както същите тези такфири- терористи ги обстрелваха през периода от 2013 до февруари 2016г...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK