"Политико": Ердоган бе "мухата в супата" на срещата във Варна, но получи каквото искаше

"Политико": Ердоган бе "мухата в супата" на срещата във Варна, но получи каквото искаше

© Handout, Reuters



Турският президент Реджеп Ердоган бе "мухата в супата" на срещата във Варна, но получи каквото искаше от нея – успя да заговори за членство в Европейския съюз и да успокои бизнес елитите, че Анкара няма да загуби икономическото си партньорство с Европа.


Така авторитетното издание "Политико" обобщава срещата ЕС – Турция, на която премиерът Бойко Борисов бе домакин вчера.


"Черноморското крайбрежие предлага на политическия елит всичко необходимо за добра среща – екзотична локация, спиращи дъха гледки и (най-важното) бъчви добро вино. Само Реджеп Тайип Ердоган да не беше дошъл. За лидерите на ЕС сприхавият турски лидер бе мухата в супата."




В наши дни единственото нещо, за което Анкара и Европа са на едно мнение, е, че не са съгласни за много неща, отбелязва Матю Карничинг. Ердоган разби демократичните институции след опита за преврат през 2016 г., сега напада кюрдските сили в Сирия и лидерите на ЕС се боят, че


Турция вече е повече проблем, отколкото партньор


Но и двете страни зависят една от друга. За европейците важното е мигрантското споразумение, което бе основната причина за прекратяване на притока на хора по Балканския маршрут. ЕС обеща 3 млрд. евро на Турция и наскоро пое ангажимент за още 3 млрд., за да гарантира, че Анкара държи на своя територия 3.5 млн. сирийци. На фона на увеличилата се популярност на крайнодесните за традиционните лидери – особено за Ангела Меркел – е жизненоважно да избегнат нова бежанска вълна.


А какво получава Ердоган от ЕС? С една дума – оцеляване. Турция е "почти напълно зависима" от Европа по отношение на икономиката си. Почти половината износ отива в ЕС, а общата търговия е на стойност 130 млрд. евро – пет пъти повече, отколкото със следващия най-голям партньор на Турция – Китай. От ЕС идват и две трети от чуждите инвестиции. Корпоративният сектор разчита на европейски инвеститори за дълга си. По тези причини Ердоган толкова държеше на срещата, макар че отношенията му с ЕС са толкова лоши, че няма основателна причина за такова събиране и че няма изгледи присъединяването на Турция към блока да напредне.


Въпреки това коментарите му дадоха на елитите и финансовите пазари проблясък на надежда, че страната остава отдадена на Запада. "Не залагайте на това", завършва изданието.


Отношенията между двете страни остават напрегнати, коментира EUObserver. Едва миналата седмица лидерите на ЕС осъдиха "незаконните действия в Източното Средиземноморие и Егейско море" на Турция и настояха Анкара да уважава суверенитета на Кипър по отношение на търсенето на природни ресурси. Те повториха това послание на срещата във Варна, а Юнкер нарече дискусиите откровени - което на дипломатически жаргон значи, че е имало спорове. Той каза още, че излиза от събитието "със смесени чувства" и че е повдигнал въпроса за хвърлените в затвора журналисти.

Ключови думи към статията:

Коментари (84)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3299 Неутрално

    Щом Ердоган получи либерализирания на визите за турски граждани веднага след това живеещите от 7 години в Турция "бежанци" ще тръгнат към Германия като натурализирани турски граждани в безвизов режим за ЕС!
    Тероризма тепърва започва!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  2. 2 Профил на hammurabi
    hammurabi
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    Турция бе конската муха, залепнала на задника на Европейския съюз. И трудно бяга без да вземе своето.

  3. 3 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    ами да, така е.
    Пробивът е на султана, не на брюкселските зелки.
    Макар че не е точно пробив, а просто не зазидаха вратичката пред носа му.
    За авторитета на султана пред избирателите това е важното.

    властта ражда паразити
  4. 4 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    Всеки си изпя каквото си беше наумил за пред журналистите, а какво са се разбрали ще стане ясно по-късно. По приказките на Юнкер за времето и дъжда във Варна съдя, че има нещо което не е за казване.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  5. 5 Профил на Tzariqt e Gol
    Tzariqt e Gol
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Политико не е никакво авторитетно издание. То е ляво-либерална пумия.

  6. 6 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2914 Неутрално

    Турция е проблем за България и за Европа, заради това трябва да се работи за сдържането и.

  7. 7 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    Щом Ердоган получи либерализирания на визите за турски граждани веднага след това живеещите от 7 години в Турция "бежанци" ще тръгнат към Германия като натурализирани турски граждани в безвизов режим за ЕС! Тероризма тепърва започва!
    —цитат от коментар 1 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи

    Ердоган упомена съвсем други като терористи = американските съюзници в Сирия

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  8. 8 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 1763 Разстроено

    "За лидерите на ЕС сприхавият турски лидер бе мухата в супата."

    На лидерите от ЕС взе да им харесва да угаждат на мухата като си въобразяват че така няма да ги хапе което е малоумие. Тук важи поговорката храни кучи да те лае и хапе!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  9. 9 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2465 Неутрално

    Такова е положението.

    Като не може да си охраняваш границите, плащаш на Турция да върши мръсната работа.

  10. 10 Профил на voyko
    voyko
    Рейтинг: 2860 Неутрално

    Наличието на около 3 милиона бежанци от Сирия на територията на Турция е силен коз в ръцете на Ердоган, което му дава основание да изнудва ЕС. Парите за емигрантите той ще получи, но не се знае дали скоро ще паднат визите за турски граждани и дали Турция ще влезе в ЕС.

  11. 11 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1804 Весело

    хаха, пак пишат статии които нямат никаква представа от ситуацията или по скоро целят други неща...
    До момента за две години Турция е получила 1.8 милиарда от обещаните 3 милиарда ...
    Вече втора година е факт, че бежански натиск няма на границата ни.

    Излиза, че за момента Ердо изпълнява своята част от сделката, а от ЕС се опитват да го карат само на обещания.
    Насрочиха си среща за след 3 месеца и по този начин си подсигуриха границите до тогава, дори и да не му преведат нищо.

    Като цяло не виждам, Ердо да му обещават членство в ЕС въпреки , че са започнали преговорите с Турция 40 години преди да ги започнат с България.
    Няма да има безвизов режим, единствено му обещаха, че ще му дават пари за бежанците за пореден път.

  12. 12 Профил на Tzariqt e Gol
    Tzariqt e Gol
    Рейтинг: 573 Неутрално

    До коментар [#7] от "dark'star":

    Съгласен съм. Ако не бяха войните на САЩ в Сирия, Ирак, както и войната на Русия в Афганистан, сега нямаше да има наплив на имигранти и терористи от този край на света. Не турците в Германия създават проблеми. Точно имигрантите от Сирия ги правят.

  13. 13 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1804 Весело

    От ЕС да не се правят на много отворени, защото видяхме какво се случи на изборите в Австрия и Италия ...
    Ако тези 3 милиона бежанци от Турция се преместят в ЕС , изборите ще се печелят само от националисти и с ЕС е свършено.
    Тези 3 милиарда са капка в морето, ако искат да има ЕС

  14. 14 Профил на tall_ship
    tall_ship
    Рейтинг: 309 Неутрално

    "Турция вече е повече проблем, отколкото партньор."

    Мисля, че това е идеалното мото на срещата във Варна......

  15. 15 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    Такова е положението.Като не може да си охраняваш границите, плащаш на Турция да върши мръсната работа.
    —цитат от коментар 9 на realguru

    Няма политическа воля за опазване на границата
    ... ако събера старите граничари - жив човек няма да мине !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  16. 16 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 917 Неутрално

    А нашия бе в ролята на Малката Кибритопродавачка - раболепно нахилен и видимо снишен.

  17. 17 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    До коментар [#11] от "001":
    За сега не обещават на Ердо членство в ЕС, ама той иска поне на думи
    = разминаването Турция - ЕС е много голямо ... и се увеличава

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  18. 18 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3549 Неутрално

    До коментар [#11] от "001":
    хаха, пак пишат статии които нямат никаква представа от ситуацията или по скоро целят други неща
    =======
    Защото са италианци !
    Ако Ердо е муха , то те са прогнил червей !
    Италианския миризлив ботуш тепърва ще дърпа Европа към блатото. ...
    Дълга им е над 1 трилион евро , въпрос на време е да се разпаднат като държава.
    От юг почерняват , от север се цепят !
    Халал да им е грозната съдба !

    Bukalemun
  19. 19 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1804 Неутрално

    До коментар [#17] от "dark'star":

    На него му е ясно , че скоро Турция няма да влезе в ЕС, но все пак има избори и иска да се покаже силен в страната си и че отстоява техните интереси.
    Всичко е сметки.
    Другия председателстващ е Австрия, а те са в обтегнати отношения.
    Една от причините да ни приемат в Шенген е точно тази...
    Ако ни приемат в Шенген, реално няма как да спрат нахлуващите бежанци, защото сега въпреки че Гърция е наводнена с бежанци и е в Шенген, това че България и Румъния не са ги спасява.

  20. 20 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3549 Неутрално

    До коментар [#11] от "001":

    Излиза, че за момента Ердо изпълнява своята част от сделката, а от ЕС се опитват да го карат само на обещания.
    =======
    《《《《《 ТОВА Е ГОЛАТА ИСТИНА 》》 》》

    Bukalemun
  21. 21 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    До коментар [#7] от "dark'star":Съгласен съм. Ако не бяха войните на САЩ в Сирия, Ирак, както и войната на Русия в Афганистан, сега нямаше да има наплив на имигранти и терористи от този край на света. Не турците в Германия създават проблеми. Точно имигрантите от Сирия ги правят.
    —цитат от коментар 12 на VivaLaVida

    Каква война има на Русия в Афганистан - кажи да се посмеем ??? Тези които помнят съветските войски в Афганистан вече са баби :-)
    Относно турците в Германия ... половината май Ердо ги обяви за терористи подкрепящи ПКК ... ама наистина не те създават проблемите. Добре, че не спомена и гюленистите.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  22. 22 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 718 Неутрално

    А нашия бе в ролята на Малката Кибритопродавачка - раболепно нахилен и видимо снишен.
    —цитат от коментар 16 на theduloclan


    Важното, че уреди на Ердоган висока европейска трибуна, явно срещу позамазване на аферата с контрабандните цигари.

    Никога повече мутри начело на България.
  23. 23 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1588 Неутрално

    Срещата беше пълен провал. Така и не разбрахме, Ердоган има ли териториални претенции към съседите си, включително страни членки на ЕС или не.

  24. 24 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3973 Весело

    Това което интересуваше най много България е решено...няма да има имигрантски натиск...въпроса с тракийските бежанци виси от 100 години и го оставяме да го реши Радев на предстоящата среща на свръх високо равнище между него и Ердоган...да видим кремълската фиданка какви плодове ще донесе...:)

  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1588 Весело

    До коментар [#16] от "theduloclan":

    Това е истината, но гербавите тролове ти блъскат минуси защото си мислят, че Баце е голям международен играч. Ролята му не е нищо повече от това да осигури безплатен "терен" за двама любовници.

  27. 27 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 908 Любопитно

    видяха се, пиинаха, хапнаха, снимаха се, решенията се отлагат за друг път някога

    иначче Ердо се изсилва доста, да си види икономиката му на какво се крепи, да се сети как Раша му спря туристите за 1 година и щеше да фалира държавата, и да се сети ЕС ако му спре това-онова как неговите собствени ще го обесят

  28. 28 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1804 Неутрално

    В момента от Италия влизат над 80% от бежанците в Европа...
    Те не пазят грам , границата на ЕС и всекидневно си докарват на пристанищата стотици нови европейци.
    Влизат с кораби и вместо като видат лодки с африканци, да ги връщат обратно , те ги качват и ги стоварват на европейска земя.

    В момента , благодарение на това споразумение, ако заловим някой на границата, турските граничари идват и си ги прибират обратно.
    Затова са ни празни лагерите и почти няма бежанци вече в България

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2511 Весело

    Юнкер с няколко изречения прати Политико при фалшивите новини: :)
    "Жан - Клод Юнкер, председател на ЕК: Никога не говорим за общите неща, които могат да ни обединят и които ни правят партньори. С нашите турски приятели имаме много общи интереси и много предизвикателства, на които трябва да отговорим заедно. Ние споделяме геостратегически интереси, свързани със сигурността и в енергийното снабдяване. Никога не говорим за това, че сме работили заедно и Европа дава своя финансов принос, своя проект, даден от Европейската банка за инвестиции. Вярвам, че първото осигуряване на газ ще дойде от Турция през 2018 година и в Европа от 2020г."

    "Вярвам, че първото осигуряване на газ ще дойде от Турция през 2018 година"

    http://news.bnt.bg/bg/a/gledayte-po-bnt-otzivi-ot-sreshchata-mezhdu-liderite-na-es-i-turtsiya

  31. 31 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2776 Неутрално

    До коментар [#5] от "VivaLaVida":

    Политико е брюкселския Дневник/Медияпул.Не отразява нищо и никого.

  32. 32 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3549 Неутрално

    До коментар [#28] от "001":

    В момента от Италия влизат над 80% от бежанците в Европа...
    Те не пазят грам , границата на ЕС
    ======
    Още два лагера от Кения и Уганда са закрити..... и хората им са тръгнали към северна Африка...
    Един в Нигерия , и той е на път да бъде закрит ....

    Bukalemun
  33. 33 Профил на Svetlio
    Svetlio
    Рейтинг: 608 Неутрално

    Така авторитетното издание "Политико"?!?!?!
    Алоууу "десните" медии,май яко залитате в лявото,с другарите от Да.Б,ДСБ,Зелените и т.н.?!

    sdg
  34. 34 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1588 Неутрално

    До коментар [#29] от "eti mehter":

    В Европа мирише само когато вятъра докара нещо от Анадола.

  35. 35 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1945 Неутрално

    Такова е положението.Като не може да си охраняваш границите, плащаш на Турция да върши мръсната работа.
    —цитат от коментар 9 на realguru


    Ако в Европа имаше воля да се направи нещо за тези €3 + €3 милиарда можеха да построят бронирана стена от Черно море до Гибралтар, да сложат бежанците в бежански лагери, да ги хранят и обучават докъто ги проучат сериозно и основно. Можеха да ги разпределят на малки групи по всички Европейски държави за да бъдат абсорбирани постепенно и контролирано. А не 1 милион да залеят Германия и сега никой да не знае къде са. Но за това трябва сериозна армия, полиция, жандармерия, сериозно пазене на границите, организации които да се занимават с логистика.

    California Über Alles
  36. 36 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    Срещата беше пълен провал. Така и не разбрахме, Ердоган има ли териториални претенции към съседите си, включително страни членки на ЕС или не.
    —цитат от коментар 23 на VR|46 ДНЕВНИК с нова визия менте=ЛИТЕКС с тире

    Срещата не беше на тема териториални претенции - не това е въпросът.
    Някой разбра ли ЗАЩО въобще се срещнаха за 2 часа и какво решиха ?!
    Едно поне е сигурно ... след срещата бяха намръщени и посърнали.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  37. 37 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 590 Неутрално

    "Mухата в супата" получи каквото искаше и отлетя към Анадола, а за "лидерите" остана да извършат онова прословуто действие, описано от Любослав Пенев.

  38. 38 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 590 Неутрално

    А, за резиденция "Евксиноград" италианците са напълно прави.
    Наистина приказно място.

  39. 39 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 580 Неутрално

    До коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Турция много трудно дава гражданство, на всеки, даже на турци, които са родени в друга държава и не са граждани на Турция. Има единични случаи на даване на гражданство на бежанци, но това са доста малко случаи. Не дават гражданство,защото вече ако си гражданин, можеш да се ползваш от помощи за безработни, безплатно медицинско обслужване, а това доста би натоварило бюджета за 3,5 млн. душ, ако започнат да позлват всички облаги.

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3549 Неутрално

    До коментар [#39] от "anonim440":

    Има единични случаи на даване на гражданство на бежанци, но това са доста малко случаи.
    =========
    Само в ексремни ситуации ......като възродителния процес или ситуацията в Сирия ....
    После ....
    Турция е единствената страна която не се е подписала в договора на Женевската конвенция под критериите за бежанците.
    Статуса 《бежанец》не фигурира като термин при това съглашение.
    Изселник .... е заместителната дума.

    Bukalemun
  42. 42 Профил на frisky
    frisky
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Щом Ердоган получи либерализирания на визите за турски граждани веднага след това живеещите от 7 години в Турция "бежанци" ще тръгнат към Германия като натурализирани турски граждани в безвизов режим за ЕС! Тероризма тепърва започва!
    —цитат от коментар 1 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи

    Не знам кой ти е сложил минусите, но си абсолютно прав!
    Евентуалното приемане на Турция в ЕС би било колосална грешка, която ще плащат поколения напред.

  43. 43 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 647 Неутрално

    Това пък откъде го измислихте - че "Политико" били италианци.

  44. 44 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 580 Неутрално

    Планът на турският елит беше след разпадането на СССР всички тюрки (тюркски държави) да се обедининят около Турция и да се създаде нова империя на етнически признак, като не беше задължително да станат една държава, просто трябваше да са заедно.
    Но дойде Ердоган и всичко се измести към исляма, и идеята с тюрките умря. Сега за властта в Турция са важни само ислямистите. Турция стана роб на арабите, защото за всички е ясно, че исляма е арабска религия, ако и да копира от християнството, че е за целият свят. (Това е и причината да има шиити, защото персите просто не са могли да понесат диваците араби да ги завземат и да им наложат насила своята нова религия, и са създали секта в исляма, Персия (Иран) е първата шиитска държава).
    Арабите никога не са обичали Турция, и никога няма да я обичат. На последната среща на ислямските държави, която беше в Турция арабските държави откровено са подиграха на Ердоган, като пратиха политици на доста ниско ниво, само от няколко тюркски държави имаше политици от най-високо ниво (президент). И самият Ердоган виждайки се в чудо накрая на срещата имаше обръщение и отделен призив само към лидерите на тюркските държави.

  45. 45 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 523 Весело

    До коментар [#35] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    За 6 млрд. да построят "бронирана" стена от Гибралтар до Ч.Море. Най-идиотския коментар за деня. 1-во място.


  46. 46 Профил на Deadpudding
    Deadpudding
    Рейтинг: 399 Неутрално

    До коментар [#12] от "VivaLaVida":

    Щеше да има... под формата на редовна армия. Както е ставало преди както ще става и занапред.

    This is the place where puddings die.
  47. 47 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1804 Весело

    Курнела от Крушовица пък искала стенограма и определила срещата като провал

    Всички пишещи тук ще търсят Баце със свещ, ако тази тетка стане ни стане премиер

  48. 48 Профил на gripen
    gripen
    Рейтинг: 825 Неутрално

    До коментар [#35] от "Pontif New Dnevnik SUCK":За 6 млрд. да построят "бронирана" стена от Гибралтар до Ч.Море. Най-идиотския коментар за деня. 1-во място.
    —цитат от коментар 45 на encor3


    6 000 000 000 евро са много пари, мисля са достатъчни 1/10 от тях. Проблема не е в парите или липсата на патрулни кораби, проблема е в липсата на воля нарушителите на границата ако доброволно не обърнат назад да бъдат направени на дреп. Не са нужни огради, не са нужни откупи за изнудвачи като Ердоган, нужна е воля да се защити християнската цивилизация от нашествениците.

    За Европа: бяла, християнска и силна!
  49. 49 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2465 Неутрално

    [quote#35:"Pontif New Dnevnik SUCK"][/quote]

    Не могат.

    Щото разни леви групи в ЕС, ще почнат да реват, че им се нарушават правата на затворените в лагерите, че издигането на стени не е добра идея, бла, бла - сещаш се.

    Докато на Ердоган това реване на ЕС медиите и правозащитниците не му пречи. :)

  50. 51 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 1251 Неутрално

    Политико не е никакво авторитетно издание. То е ляво-либерална пумия.
    —цитат от коментар 5 на VivaLaVida


    Какво е "пУмия"?!!Ако имаш предвид пОмия, то и ГЕРБ са същите!!!

  51. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  52. 53 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 1251 Неутрално

    Курнела от Крушовица пък искала стенограма и определила срещата като провал Всички пишещи тук ще търсят Баце със свещ, ако тази тетка стане ни стане премиер
    —цитат от коментар 47 на 001


    Много хора веднъж гласуват за БСП, а на следващите избори, за ГЕРБ!!!Който им обещае повече.Реално - разликата между двете партии - няма!
    Такива, като теб обаче, все още не са го разбрали.Виж Белене и КТБ поне, пък дано вденеш.Както и отношението към Русия!

  53. 54 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1190 Весело

    Ба, и Путин получи каквото искаше. Покрай суматохата , пърдон , "успехът на срещата" , България се сниши по бай-тошовски , и ...не изгони руски шпиони. Интересно как за 20 страни има доказателства за убиството на Скрипал, за нас -нема ...

  54. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  55. 56 Профил на cintaksis
    cintaksis
    Рейтинг: 788 Неутрално

    Турция не може без Европа и разговорите са добри, че това е една стъпка е ясно, но е надежда не само за елитите, но и за тези, които са по затворите. Така, че трябва да продължават да се срещат.

  56. 57 Профил на cintaksis
    cintaksis
    Рейтинг: 788 Неутрално

    Турция не може без Европа и разговорите са добри, че това е една стъпка е ясно, но е надежда не само за елитите, но и за тези, които са по затворите. Така, че трябва да продължават да се срещат.

  57. 58 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1804 Весело

    Това с гоненето на дипломати е цирк за пред европейския и американски материал ...
    Ще ви го обясня просто ...
    В посолството в Изток има над 500 човека, в повечето европейски държави сигурно е същото ...
    Повечето гонят между 1 и 5 човека ...
    Сами може да се сетите за какъв прах в очите говорим.

    Под санкции разбирам закриване на цели мисии , а не това театро за пред европейския материал

  58. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  59. 60 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1804 Весело

    До коментар [#59] от "pww22557882":

    Смешко ...
    Борисов 3 да ти говори нещо ...
    няма нито сергей 2 , нито иванчо 2 , нито симеончо 2 ...
    а за бай радан и бай ицо и 1 няма да има
    Курнела може да стигне до премиер заради умните и красивите, които ще пропилеят 10% от нормалните българи, но със сигурност няма да има курнела 2

  60. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 62 Профил на Rim
    Rim
    Рейтинг: 1216 Весело

    ...Ако не бяха войните на САЩ в Сирия, Ирак,.... сега нямаше да има наплив на имигранти и терористи от този край на света. .
    —цитат от коментар 12 на VivaLaVida



    Герберунгел, същото казва руското джудже и българските комунета! Не е необходимо да ни се напомня, че между БСП и герб няма никаква разлика! Това вече не е никаква тайна.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  62. 63 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 1804 Неутрално

    Ба, и Путин получи каквото искаше. Покрай суматохата , пърдон , "успехът на срещата" , България се сниши по бай-тошовски , и ...не изгони руски шпиони. Интересно как за 20 страни има доказателства за убиството на Скрипал, за нас -нема ...
    —цитат от коментар 54 на Петър Иванов


    Там е работата, че доказателства няма. Има изказвания тип 'много е вероятно', 'почти сигурно е', и алабала.
    И не, не защитавам Русия, просто ти казвам какво е положението.
    Ако се появи поне един сигурен факт или доказателство, че Кремъл е поръчал нападението, редно е не няколко посланника, а цели мисии да се наритат обратно в Русия. Но дотогава може само да се предполага. Отделно е невероятно смешно да се ползва някакъв газ(който определено ще засегне много хора наоколо и ще предизвика скандал и няма как да мине незабелязано всичко), а да не се очисти Скрипал в дома му или някъде на по-скатана място. Той не се е криел, не е ходил с охрана, правил си е джогинг, предполагам е пътувал насам натам - възможности да се убие много.
    И най-тъпата е с газ, който би предизвикал огромен скандал.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  63. 64 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1065 Неутрално

    До коментар [#23] от "VR|46 ДНЕВНИК с нова визия менте=ЛИТЕКС с тире":

    Че то си има окупирана територия на ЕС от страна, членка на ОТАН - Северо Кипърска Турска Република й викат.

  64. 65 Профил на Rim
    Rim
    Рейтинг: 1216 Весело

    ...Политико е брюкселския Дневник/Медияпул.Не отразява нищо и никого.
    —цитат от коментар 31 на yanne


    Коя медия ви харесва на вас, герберунгелите? Напишете и името! И защо висите в Дневник и Медиапул, като не ви харесват?
    Ако търсите медии, които да пишат мазно за герб, това са свинските медии!
    И направи справка с речника, за това как се пише "Медияпул"...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  65. 66 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2031 Неутрално

    Политико": Ердоган бе "мухата в супата" на срещата във Варна, но получи каквото искаше

    Ердоган не беше мухата в супата . Той просто беше клиент на уж петзвезден ресторант , но от несръчни готвачи му беше поднесена супа с мухи . Но равнодушно се отказа от нея и направо поръча оснорното , за което беше дошъл . И го получи , и то гурме .

  66. 67 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2031 Неутрално

    "Черноморското крайбрежие предлага на политическия елит всичко необходимо за добра среща – екзотична локация, спиращи дъха гледки и (най-важното) бъчви добро вино."

    Ако такъв "световен" медиен отзвук са очаквали управляващите за отличното изпълнение на програмите , залегнали в председателството , резултата е наистина забележителен . , Уви , помрачен от заключителните слова на Туск , Ердоган и Юнкер . Леко захаросани , за да прикрият горчивината , и дежурното потупване по рамото . За отличната организация , многото полицай и продължението на договора за мигрантите . Който , между другото , никой не е искал да пхрекратява .

  67. 68 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2031 Неутрално

    Ердоган разби демократичните институции след опита за преврат през 2016 г., сега напада кюрдските сили в Сирия и лидерите на ЕС се боят, че

    Турция вече е повече проблем, отколкото партньор"

    Доста време е било необходимо , за да разберат европейците , че Турция е проблем далече преди да се кандидатира за член на ЕС в шесдесетте години на миналия век .Тодор Живков го е разбрал много преди тях , а много преди него сса го разбрали българските управници около 1912 - та година . Шесдесет и кусур години Турция яваш - яваш е заявявала че ИСКА да стане член , но поради анадолския мързел ,не е направила и крачка към изпълнение на условията за прием . Просто си бележат тяхната политика и се придържат неотклонно към нея . Без много много да се кахърят за европейските намерения . И след Варна - било ,каквото е било - нататък , както си е било .

  68. 69 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2031 Неутрално

    Турция е "почти напълно зависима" от Европа по отношение на икономиката си"

    За сметка на това , не почти - ВСИЧКИ дребни и по- едри златарски ателиета и магазинчета ЗАВИСЯТ от турското злато . И все още от Капълъчарши .

  69. 70 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 1169 Весело

    А нашия бе в ролята на Малката Кибритопродавачка - раболепно нахилен и видимо снишен.
    —цитат от коментар 16 на theduloclan


    Той по принцип Баш Главатарят е свикнал да реже лентички и да "организира" финансирания по проекти. Реалполитик му е толкова чужда, колкото и роман на Достовевски или Кафка.

  70. 71 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 1169 Весело

    До коментар [#11] от "001":хаха, пак пишат статии които нямат никаква представа от ситуацията или по скоро целят други неща=======Защото са италианци !Ако Ердо е муха , то те са прогнил червей !Италианския миризлив ботуш тепърва ще дърпа Европа към блатото. ...Дълга им е над 1 трилион евро , въпрос на време е да се разпаднат като държава. От юг почерняват , от север се цепят !Халал да им е грозната съдба !
    —цитат от коментар 18 на eti mehter


    Какви италианци, какви 5 лева? Политико е международно издание и се ръководи от един от бившите редактори на Ню Йорк Таймс ако не се лъжа. Това българинът е точно като Баш Главатаря си - колкото се пъне да каже нещо умно, толкова повече показва колко е глупав и необразован
    Колко хота снощи забелязаха как Баце нарече Доналд Туск - Тръмп хахаха

  71. 72 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2031 Неутрално

    До коментар [#12] от "VivaLaVida":както и войната на Русия в Афганистан, сега нямаше да има наплив на имигранти и терористи от този край на света.

    Само че Русия не е воювала с АФганистан . С АФГАНИСТАН преди ТРИДЕСЕТ години е воювал СССР.

  72. 73 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 2053 Неутрално

    Каква муха ? направо си е трън във задника !!!

  73. 74 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    Според мен парите които са му обещани трябва да ми ги дадат веднага, а за осталато само след промяна и спазване на правата на хората. Но реално той спазва уговорката за бежанците и при него са милиони, така че тези пари които дава/обещава ЕС са дори малко. Все пак в момента турските граждани хранят и се грижат за тези хора, а Европа ползва дивидентите.

  74. 75 Профил на today
    today
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    Ердоган сега ще обяви целия екип на "Политико" за гюленисти, само гледайте! И ще настоява да бъдат арестувани и пратени в Турция на ислямски съд.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  75. 76 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8304 Неутрално

    Ердоган е нагъл, почти колкото Путин. По нищо не личи, нито в поведението му, нито в говоренето му да признава факта, че е много зависим от Европа. Трябва по-често да му се напомня.

  76. 77 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9718 Любопитно

    Уха, ердогани е бил изхрускан като муха в супата ...

  77. 78 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9607 Неутрално

    Ердоган е "мухата в супата" само за туристите в Евксиноград :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  78. 79 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 558 Весело

    защо бре дневник не посмяхте да сложите оригиналната снимка от статията в политика - където тримата големи се ръкуват, а тиквата се хили аутистично отстрани? толкова ли топки нямата?

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  79. 80 Профил на Mai-ski_17.
    Mai-ski_17.
    Рейтинг: 836 Неутрално

    Ба, и Путин получи каквото искаше. Покрай суматохата , пърдон , "успехът на срещата" , България се сниши по бай-тошовски , и ...не изгони руски шпиони. Интересно как за 20 страни има доказателства за убиството на Скрипал, за нас -нема ...
    —цитат от коментар 54 на Петър Иванов


    Англичаните имат достатъчно информация, която споделят с държави на които верват. На комуниста БМБорисов никой не верва.

    Аз съм за реалистично гледане на проблемите. Без политика.
  80. 81 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 492 Неутрално

    Ердоган може да говори както си иска. Но ако иска членство в ЕС, трябва да спре да потиска част от народа си на етнически принцип, трябва да спре да кара жените си да раждат по много деца, трябва да заложи само на светското образование и трябва да спре с териториалните претенции към страни от ЕС (и не само). Това не е поучаване от ЕС. Ако иска Европа трябва да го покаже и с действия, не само на думи. Той обаче не иска, а турците изглежда вярват на всичко, което каже, без изобщо да гледат какво прави.

  81. 82 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2975 Неутрално

    До коментар [#5] от "VivaLaVida":

    Най-авторитетни са Пеевските парцали и Валерия К.рвелева

  82. 83 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 369 Неутрално

    Истината е че ЕС има нужда от Р. Турция,но не смее да си признае. Само факта,че ЕС и Р. Турция са взаимнозависими е достатъчно красноречив за мекото отношение към Президента Таип Ердоган на срещата във Варна.И няма как да е другояче , защото Р. Турция е портата към Азия. Тези неща се забравят от време на време от ЕС, но Президента Таип Ердоган им ги напомня. А Р. България в момента е "мостът" на въздишките за ЕС лидерите.До кога ще го покаже времето .

  83. 84 Профил на mus tak
    mus tak
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Ердоган беше коня а страхливите еВРОПЕЙЦИ БЯХА МУХИТЕ под опашката му колко от вас великите коментатори знаят кой от Европейския парламент беше в Варна и каква длъжност заема ? Но ЕРДОГА ГО ЗНЕТЕ ВСИЧКИ ЗАЩОТО Е ИСТИНСКИ ПОЛИТИК А НЕ МУХА КАТО ЕВРОПЕЙСКИТЕ мушици





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK