Ердоган бил предупреден за планове за атентат срещу него на Балканите

Ердоган бил предупреден за планове за атентат срещу него на Балканите

© Dado Ruvic, Reuters



Турският президент Реджеп Ердоган е бил информиран от турското разузнаване, за планове за атентат срещу него при посещение на Балканите. Сигналът идвал от живеещи в Скопие турци. Западни служби също имали подобна информация и предупредили Анкара. На пресконференция в Сараево Ердоган каза, че никакви заплахи няма да го отклонят от пътя му, съобщи БНТ.


"Новината достигна до мен чрез МИТ ( турската национална разузнавателна служба - бел.ред.). Тъй като подобни заплахи няма да ни отклонят от нашия път, ние ще продължим по него. Ние сме на същия път, на който бяхме на 15 юли", коментира Ердоган.


Държавният глава на Турция е на работно посещение в столицата на Босна и Херцеговина, където участва и в предизборен митинг за турската диаспора в Европа.




Турското разузнаване е започнало щателно разследване на сигналите за предполагаем атентат срещу Ердоган. Той пристигна в Сараево с няколко министри, сред тях първият дипломат на Турция и министърът на икономиката.


Ердоган се срещна с Бакир Изетбегович, босненският член на колективното председателство на Босна и Херцеговина. Двете делегации обсъдиха двустранни, регионални и международни въпроси. Министрите на транспорта подписаха намерение за изграждане на магистрала между Сараево и Белград за около 3 милиарда евро.


Президентът на Турция произнесе реч на шестата генерална асамблея на Съюза на европейските турски демократи, организация, която обединява турските общности в Западна Европа. От съюза очакваха да се съберат до 15 000 поддръжници на Ердоган, половината от тях от Германия. Изборите в Турция са на 24 юни.


Събитието в Сараево е единственият митинг, който се организира в Европа преди предсрочния вот за парламент и президент в Турция.

Ключови думи към статията:

Коментари (93)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5307 Неутрално

    Калпав ПР.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 6745 Неутрално
  3. 3 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 639 Неутрално

    Тоя все нещо подобно "разкрива" (или сам си "организира" ?!).

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Любопитно

    Двете делегации обсъдиха двустранни, регионални и международни въпроси. Министрите на транспорта подписаха намерение за изграждане на магистрала между Сараево и Белград за около 3 милиарда евро.
    ========
    Целта е да бъде предотвратено ТОЧНО това !
    На нечии среди хич не им е приятно , Босна и Сърбия да се сближат.....

    Bukalemun
  6. 6 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    Предупреден бил! Бойковизми.

  7. 7 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Весело

    "Новината достигна до мен чрез МИТ ( турската национална разузнавателна служба - бел.ред.). Тъй като подобни заплахи няма да ни отклонят от нашия път, ние ще продължим по него. Ние сме на същия път, на който бяхме на 15 юли", коментира Ердоган..
    —цитат от коментар 0 на 0


    Искат ли босненци Ердо да им спретне едно извънредно положение? Уж да ги изчисти от фето.

  8. 8 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1554 Неутрално

    Поредната фалшива новина. За жалост.

  9. 9 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    ......Тъй като подобни заплахи няма да ни отклонят от нашия път, ние ще продължим по него. Ние сме на същия път, на който бяхме на 15 юли", коментира Ердоган.
    ========
    Абсолютно вярно !
    Големите работи не стават току така лесно. ....
    Риска при такива мероприятия е валиден постоянно.

    Bukalemun
  10. 10 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Кой идиот го предупреди...?!

  11. 11 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3631 Весело

    Обаче Ердоган е герой и няма да се уплаши от лошите хора!
    Този съвсем се забърка в театрото, което играе пред избирателите!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  12. 12 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Весело

    До коментар [#10] от "bez_ime2":

    Кой идиот го предупреди...?!
    ======
    Със сигурност не е хубавец като тебе..... ;)
    Това поне е гарантирано !

    Bukalemun
  13. 12 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3631 Весело

    ......Големите работи не стават току така лесно. ....Риска при такива мероприятия е валиден постоянно.
    —цитат от коментар 9 на eti mehter


    И кои са големите работи дето те очакват бе миличко!?
    Хайде Ердоган гони нещо по-съществено, ама ти голчо къде си тръгнал?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  14. 14 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    От момента в който каза, че турците са новите пазачи на Ерусалим нещата се промениха драматично за Турция !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  15. 15 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 2249 Неутрално

    Турските служби се опитват да си вдигнат цената.

  16. 16 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Весело

    До коментар [#14] от "'ΕΡΕΒΟΣ":

    . Сигналът идвал от живеещи в Скопие турци.
    =======
    Четеш ли ?
    Човека е в Босна , а го мислят в Юскюп........
    Какви вълшебства стават когато демокрацията на широката душа е пряка !

    Bukalemun
  17. 17 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    От момента в който каза, че турците са новите пазачи на Ерусалим нещата се промениха драматично за Турция !
    —цитат от коментар 14 на 'ΕΡΕΒΟΣ


    Не се знае. Стига арабите да се вържат на приказките на Ердо и да го слушат, Америка винаги ще намери как да върже един Ердо. Ако се пиша исляски лидер, Ердо пак може да се окаже незаменим.

  18. 18 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 848 Неутрално

    Параноята го гони...
    —цитат от коментар 2 на Peni Nikol


    Абсолютно.

    Те само му правят преврат, след който сигурно ако бяха успяли щяха да му избият цялото семйство ... а той да вземе да им се връзва :)

    Абе нема страшно , веднъж се мре.
    ЦРУ преврата провали, ама снайперисти има

  19. 19 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1108 Любопитно

    Пак ли оня серсем Гюлен?
    iСиктир.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  20. 20 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#10] от "bez_ime2": Кой идиот го предупреди...?!======Със сигурност не е хубавец като тебе..... ;)Това поне е гарантирано !
    —цитат от коментар 12 на eti mehter


    Ети, че не е хубав като мен, в това спор няма... Все пак, държа да те предупредя, че не си падам по мъже...

  21. 21 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Весело

    До коментар [#17] от "half truth":

    Стига арабите да се вържат на приказките на Ердо
    ======
    :)..... да ти пусна ли клипчета , как по улиците на много арабски държави , хората скандират "ердо ердо ердо".....?
    А в Пакистан , официално го поискаха за 5 години на заем.....да ги управлява !

    Bukalemun
  22. 22 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2804 Любопитно

    Турското фюрерче иска да се прави на Франц Йосиф. Да не обвини сега сърбите че са искали да го гръмнат както австроунгарският престолонаследник преди 104 години? Кого ли ще нарочат за Гаврило Принцип??

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  23. 23 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Турското фюрерче иска да се прави на Франц Йосиф. Да не обвини сега сърбите че са искали да го гръмнат както австроунгарският престолонаследник преди 104 години? Кого ли ще нарочат за Гаврило Принцип??
    —цитат от коментар 22 на Julian Mall


    По-скоро на Путин, комрад...

  24. 24 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2804 Любопитно

    До коментар [#14] от "'ΕΡΕΒΟΣ": . .....Човека е в Босна , а го мислят в Юскюп........Какви вълшебства стават когато демокрацията на широката душа е пряка !
    —цитат от коментар 16 на eti mehter


    След като Скопие е Юскюп то откъде накъде Константинопол трябва да носи името дадено му от поробителите?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  25. 25 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    да ти пусна ли клипчета , как по улиците на много арабски държави , хората скандират "ердо ердо ердо".....?
    —цитат от коментар 21 на eti mehter


    Е уж все скандират.. Ама не щат Ердо да им лидерства. Мразят Османлъ. Това им е проблема дето не могат да преглътнат.

  26. 26 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3631 Неутрално

    Пак ли оня серсем Гюлен?iСиктир.
    —цитат от коментар 19 на БМЗ


    За да може да се героизира някой винаги трябва да има един зъл, долен и подъл злодей, чрез който този някой да се издигне над останалите , като стъпи на неговите мощи.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  27. 27 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    До коментар [#22] от "Julian Mall":

    Да не обвини сега сърбите че са искали да го гръмнат
    =======
    С Вучич се срещнаха в много приятелска атмосфера. .....и то вече за трети път !
    Жалко, че Дневник не отрази миналогодишния купон между двамата в Нови Пазар.....

    Bukalemun
  28. 28 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    До коментар [#25] от "half truth":

    Ама не щат Ердо да им лидерства.
    ======
    Щат щат......
    Човека от улицата иска .....за разлика от корумпираните днешни арабски правителства......
    Това е важното. ...

    Bukalemun
  29. 29 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3631 Неутрално

    Груповото управление, хилядите идеи и мнения, които могат да дойдат от много хора, никога не могат да бъдат заменени от разумът на един човек. Неговият ум, неговите мисли и предположения винаги ще са по-малко, по-ограничени и по-несъвършени от съвместните решения.
    Ето защо президентската система на управление винаги ще води до по-бавно и по-несигурно развитие в сравнение с парламентарната.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  30. 30 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2804 Любопитно

    До коментар [#22] от "Julian Mall":Да не обвини сега сърбите че са искали да го гръмнат =======С Вучич се срещнаха в много приятелска атмосфера. .....и то вече за трети път !Жалко, че Дневник не отрази миналогодишния купон между двамата в Нови Пазар.....
    —цитат от коментар 27 на eti mehter


    Мани го Вучич! Сърбите нали ги знаеш какви си националисти като Шешел и Ръдко Младич ще гръмнат султана преди да е почнал похода за превземане на Балканите!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  31. 31 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7635 Неутрално

    Султанът се е взел мнооого на сериозно

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  32. 32 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    За да може да се героизира някой винаги трябва да има един зъл, долен и подъл злодей, чрез който този някой да се издигне
    —цитат от коментар 26 на Храбър


    Героят в конкретния случай обаче е извънредно подъл. Когато дойде навласт чрез исляските бизнесмени, целият държавен апарат беше срещу него. Нямаше на кого да се опре. Затова тогава се сдуши с Фетуллах Гюлен, чийто джемаат беше проникнал навсякъде из държавните инстанции. Двамата дружно овладяха държавата и после Ердо обяви Гюлен за паралелна държава.

  33. 33 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2804 Любопитно

    До коментар [#25] от "half truth": Ама не щат Ердо да им лидерства.======Щат щат......Човека от улицата иска .....за разлика от корумпираните днешни арабски правителства......Това е важното. ...
    —цитат от коментар 28 на eti mehter


    Точно както в Северна Сирия припознаха Ердо като освободител от тирана Асад!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  34. 34 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    Човека от улицата иска .....
    —цитат от коментар 28 на eti mehter


    Искат Ердо да се репчи на Америка. А Османлъ искат ли?

  35. 35 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3109 Любопитно

    вярно , че всяка стъпка и движение на Ердоган е в плей листата на свободни медии , ама все пак сме член на ЕС в който се случват новини от дни . толкова ли е недопустимо да се се споменат .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  36. 36 Профил на K2
    K2
    Рейтинг: 2653 Неутрално

    Да не би да му е нужен нов повод за репресии?

    SHADOWS of SOFIA
  37. 37 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    До коментар [#29] от "Храбър":
    Ето защо президентската система на управление винаги ще води до по-бавно и по-несигурно развитие в сравнение с парламентарната.
    =======
    Парламентарната форма на управление е хубава и приятна за ухото ....но уви вече не е така .
    Една праламентарно управлявана държава е уязвима и държавноста в нея е слаба .
    Само един от коалиционните партньори да "играе с някого отвън" , с независимостта на тая държава е свършено. .....което е и най често срещаното . При едно президентско управление , такива машинации са невъзможни и без резултатни .....
    Една силна държавност е възможна единствено при такова управление.

    Bukalemun
  38. 38 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3109 Любопитно

    Султанът се е взел мнооого на сериозно
    —цитат от коментар 31 на neut


    колко пъти повторено това се брои за априлска права линия ? и въпреки подкрепата за "правилната" позиция фактите са си факти . и приема от Бети2 е факт , който би трябвало да проговори на дори и ......

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  39. 39 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2260 Неутрално

    Ердоган използва атентата, за да се разправи с конкурентите си и да унищожи демокрацията в Турция.
    Естествено, че е знаел, но му беше много по-изгодно да го контролира, отколкото да го предотврати.

  40. 40 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    Ердоган е в плей листата на свободни медии , ама все пак сме член на ЕС в който се случват новини от дни .
    —цитат от коментар 35 на дерибеев


    От европейската плей листа е много на мода случаят с 3-мата германски футболиста от турски произход дето обявиха Ердо за любим президент. Моя приятелка германка, адвокат по професия е безкрайно изненадана и възмутена от Ердоган, не от германските футболисти. Те просто били глупави, ама Ердоган като умен човек как можел да предизвика такова събитие.

  41. 41 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Любопитно

    До коментар [#33] от "Julian Mall":

    Точно както в Северна Сирия припознаха Ердо като освободител от тирана Асад!
    ======
    Поне 3.5 милиона мислят така !
    А това е сериозна цифра .....да спечелиш сърцата на толкова хора !
    Но от статията се загатва ,че тази цифра е много по голяма......

    Bukalemun
  42. 42 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 714 Неутрално

    В Сараево доста владетели са получили куршум.

    седеньето го зголемува задникот
  43. 43 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#27] от "eti mehter":

    Тогава ли Мали Слобо му пя на уше?

    седеньето го зголемува задникот
  44. 44 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Любопитно

    До коментар [#40] от "half truth":

    Моя приятелка германка, адвокат по професия е безкрайно изненадана и възмутена от Ердоган, не от германските футболисти. Те просто били глупави, ама Ердоган като умен човек как можел да предизвика такова събитие.
    ======
    Ти обичаш психо аналитичните анализи на сабитията , нали ?
    Тогава въпрос :
    Как може някой да негодува при срещата на трима футболисти с четвърти , държавен глава ?
    Къде е тук проблема ?
    На всичкото отгоре ....тази среща е желана и от двете страни. ....
    На кое користно човешко самосъзнание се дължат тия размишления ?

    Bukalemun
  45. 45 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Весело

    До коментар [#40] от "half truth":

    адвокат по професия е безкрайно изненадана и възмутена
    ======
    Че и адвокат. ....маааалееее ....в кой паралелен свят живеят тия хора ?

    Bukalemun
  46. 46 Профил на hig00564110
    hig00564110
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Западни служби също имали подобна информация и предупредили Анкара"

    Нормално е да го пазят, все пак Западът го създаде и наложи.

  47. 47 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 591 Неутрално

    До коментар [#29] от "Храбър":Ето защо президентската система на управление винаги ще води до по-бавно и по-несигурно развитие в сравнение с парламентарната. =======Парламентарната форма на управление е хубава и приятна за ухото ....но уви вече не е така .Една праламентарно управлявана държава е уязвима и държавноста в нея е слаба .Само един от коалиционните партньори да "играе с някого отвън" , с независимостта на тая държава е свършено. .....което е и най често срещаното . При едно президентско управление , такива машинации са невъзможни и без резултатни .....Една силна държавност е възможна единствено при такова управление.
    —цитат от коментар 37 на eti mehter


    Прав си, но и това е нож с две остриета. Ами ако президента е слаб и послушен? Винаги може да бъде купен, заплашен с нещо... хайде Ердоган се е доказал като лидер, но той няма да е вечен. Кой ще дойде след него, и каква е гаранцията че той ще бъде като него?
    И друго - нека признаем, че Турция е една по-скоро разделена държава в момента. Подобно на САЩ например, има сериозни противоречия в обществото за това каква трябва да е политическата система, какви да са основните ценности, в каква посока трябва да върви страната. Погледнах политическите програми на опонентите на Ердоган - всички до един казват, че ще се борят да върнат парламентарната република и да защитят гласа "не" на референдума. А тези кандидати имат около 50%. Това показва, че наистина много турци не са убедени в промените, които прави Ердоган. С такова разделение 50/50 какво ще правите ако случайно някой като Индже стане президент например? Опозицията видимо е много по-слагачески настроена към запада. Отделно, че не виждам каква е логиката да се кандидатираш за президент, с основна цел да обезсилиш този пост - изглежда ми малко шизофренично.
    Извинявам се за дългия пост, ако искаш не обръщай внимание на разсъжденията ми.

  48. 48 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 591 Неутрално

    До коментар [#46] от "hig00564110":

    Но той хич не им се слага. Иначе нямаше да му огранизират преврат и послушните медии непрекъснато да реват против него.

  49. 49 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 591 Неутрално

    До коментар [#32] от "half truth":

    А друг избор имал ли е? Може да не е морално, но то в политиката морал никога не е имало.

  50. 50 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 591 Неутрално

    [quote#20:"bez_ime2"][/quote]

    Ееее, признай си бе, прогресивно и евроатлантическо е!

  51. 51 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3229 Неутрално

    До коментар [#44] от "eti mehter":

    Наистина е нужен ПСИХО-анализ. Защо човек играещ за НАЦИОНАЛНИЯТ отбор по футбол на страната в която живее,подкрепя предизборно държавният глава на ДРУГА страна?! Макар и тази друга страна да е родината му.

  52. 52 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3109 Неутрално

    До коментар [#40] от "half truth":

    не е това , много събития се случват , събития забранени за споделяне явно от "свободната преса"

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  53. 53 Профил на today
    today
    Рейтинг: 837 Неутрално

    Как се прави на луд, имало сведения за атентат ама той понеже е много смел и велик все пак ще отиде да се срещне със зомбираните ... хе-хе-хе-хе.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  54. 54 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1393 Неутрално

    До коментар [#17] от "half truth": Стига арабите да се вържат на приказките на Ердо ======:)..... да ти пусна ли клипчета , как по улиците на много арабски държави , хората скандират "ердо ердо ердо".....?А в Пакистан , официално го поискаха за 5 години на заем.....да ги управлява !
    —цитат от коментар 21 на eti mehter


    Знаем бе човек. Какъв Пакистан, даже в Чили го чакат, в негова чест са кръстили парламента си "страхливия лъв от Анатолия", и в Нова Зеландия искат да разкарат бабичката от бъкингамския дворец и на нейно място да дойде " пикливото козарче", а пък в Чукотка усилено учат турски и ще правят референдум да станат част от неоосманската империя.
    Къде ви намират такива ненормалници

  55. 55 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    Как може някой да негодува при срещата на трима футболисти с четвърти , държавен глава ?Къде е тук проблема ?
    —цитат от коментар 44 на eti mehter


    Проблема е, че враговете на мултикултурата раздуват ислямофобски настроения в Европа. И този пример им иде дюшеш. Когато трябваше да избере да играе в турския или в германския футболен отбор, Месут Йозил - избра германският. Ама иначе Ердо му бил любюм'я президент. Звучи или глупаво или двулично!

  56. 56 Профил на СърПичук
    СърПичук
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Турците ще трябва да почерпят ако някой ги отърве от ермалък!

    Подпис - електронен ;)
  57. 57 Профил на hig00564110
    hig00564110
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#48] от "ygo11542256":

    Ако западни служби беха организирали преврата Ердоган щеше да е вече история. Или ако искаха да го елиминират физически.

  58. 58 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    До коментар [#32] от "half truth":А друг избор имал ли е? Може да не е морално, но то в политиката морал никога не е имало.
    —цитат от коментар 49 на ygo11542256


    Значи съюз със религиозен джемаат с негални връзки в държавния апарат е легитимен в името на властта ? Точно като Вас мисли и Ердоган.

  59. 59 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    До коментар [#40] от "half truth":не е това , много събития се случват , събития забранени за споделяне явно от "свободната преса"
    —цитат от коментар 52 на дерибеев


    Ами споделете ги Вие? В рубриката новини от Вас има само неправилно паркирали автомобили.

  60. 60 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    До коментар [#47] от "ygo11542256":

    Опозицията видимо е много по-слагачески настроена към запада. Отделно, че не виждам каква е логиката да се кандидатираш за президент, с основна цел да обезсилиш този пост - изглежда ми малко шизофренично.
    =======
    Зависи от кой ъгъл гледаш на нещата. .....
    Вече от месеци насам , Индже открито критикува лидера на опозицията Кълъчдароглу ,че след 9 пъти изборна загуба от Ердоан. ... все още е на власт , и няма никакви основания да го нарича диктатор. .... понеже той самия е такъв !
    Но въпреки това , Кълъчдароглу го обяви за кандидат президент с подигравателния тон (цитат)
    ....." гн. Индже , я ела тука да видим".....
    И го сложи да се състезава. ....
    След тая иронична полит обосновка , извода е един :
    Индже е жертва от която Кълъчдароглу се старае да се освободи. .... типична CHP арска тактика която е ставала многократно в турската вътрешна политика. ....
    Лявото в Турция много е обичало да се цепи ....и то умишлено. ....
    Това е единствено липса на национална политическа отговорност. ....
    Затова губят вече от 16 години. .....
    Турция е вече 81 милионна държава .... и не желае да я управляват слаби и тесногръди политици !

    Bukalemun
  61. 61 Профил на tamplierr
    tamplierr
    Рейтинг: 442 Неутрално

    ЧЕЧЕНЕЦ С БГ ПАСПОРТ -ТЕРОРИСТ

    http://www.focus-news.net/news/2018/05/20/2524209/afp-vav-frantsiya-e-zadarzhan-balgarski-grazhdanin-zapodozryan-v-terorizam.html

    Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
  62. 62 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    До коментар [#60] от "eti mehter":
    Няма никакъв проблем между Кълъчдароглу и Индже. Кълъчдароглу го подкрепя напълно. По важното е, че и той като Ердо добре ораторства и произхожда от народа. Способен е да увлече масите.
    Интересно, че Акшенер не получава почти никакво медийно пространство.

  63. 63 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2393 Неутрално

    До коментар [#55] от "half truth":

    заради Световното в момента на касата в REWE, раздават стикери с герм. национали.

    На мен Йозил доста често ми се пада. Вече го имам четири пъти. Мога да го разменя за Томас Мюлер, дет още не ми се е паднал.
    Иначе съм чел коментари на геймъри как в играта Фифа аватарът на Йозил бил доста сръчен, вкарвайки много голове.

  64. 64 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Весело

    До коментар [#62] от "half truth":

    Няма никакъв проблем между Кълъчдароглу и Индже. Кълъчдароглу го подкрепя напълно.
    =======
    https://youtu.be/wPa74F5Bp9o
    Хи хи.....а това какво е ?
    Недей да подвеждаш хората тук !!!

    Bukalemun
  65. 65 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2393 Неутрално

    До коментар [#55] от "half truth":

    За играчите с двойно гражданство важи златното правило да се опитат първо да влезат в герм. маншафт.

    Ако не ги вземат там, чааак тогава кандидатстват за турския, хърватския, ганийския, камерунския или американския национелен отбор.
    Тоест ФРГ яко експортира футболисти в другите национални отбори.
    Тоест голямата вана прелива, пълнейки по-малките вани наоколо.

  66. 66 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    До коментар [#62] от "half truth":Няма никакъв проблем между Кълъчдароглу и Индже. Кълъчдароглу го подкрепя напълно.=======https://youtu.be/wPa74F5Bp9o Хи хи.....а това какво е ?Недей да подвеждаш хората тук !!!
    —цитат от коментар 64 на eti mehter


    Това е критика. Основателна и демократична. Само вождът /Рейс не може да бъде критикуван.

  67. 67 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5606 Неутрално

    Ами проблемът не е в Сараево, проблемът е в Ердоган. Той си върви с проблемите, които сам създава, и после се "бори" с тях...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  68. 68 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    До коментар [#65] от "Ф.Нинов":

    А как посрещате факта, че германските футболисти от турски произход избират германския национален отбор пред турския, но турския президент пред Меркел?

  69. 69 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Весело

    До коментар [#62] от "half truth":

    Интересно, че Акшенер не получава почти никакво медийно пространство.
    =======
    Индже сам се изцепи .....казвайки, че е съгласен да стане секретар на Акшенер. ...
    Натегачи ..... :)

    Bukalemun
  70. 70 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2393 Неутрално

    До коментар [#68] от "half truth":

    навремето президентът на полската футболна федерация е изпратил до Подолски предложение да играе за Полша вкл. приложена фанелка с име и номер.

    Подолски се е обадил разреван по телефона, че много обича Полша, но няма как да направи тази стъпка.

    Предполагам с останалите чужденци е същата работа - съдбата ги лашка я в едната, я в другата посока, лутайки се немили-недраги в чужбина, ама да се върнат също не им стиска.

  71. 71 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    До коментар [#69] от "eti mehter":

    Ети не е важно Акшенер или Индже. Първостепенната цел е да спасим завоеванията на републиката. Ердо е тоталитарист. Още по-точно мераклия за падишах. Има си някаква негова уж по-съвременна формула. За щастие все още не се е почувствал достатъчно силен за да посмее да я сподели публично. Ама ако не го свалим и този път, скоро ще сме свидетели на нови умопомръчителни басни.

  72. 72 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    До коментар [#70] от "Ф.Нинов":

    Хубав отговор, дано убеди и Венци4.

  73. 73 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    До коментар [#71] от "half truth":

    Първостепенната цел е да спасим завоеванията на републиката.
    ======
    Това ли било ?
    Ми той Ердо на практика продължава да върши това за което Ататюрк мечтаеше ,но не му стигнаха годините. ....
    Сравнявай ....и ще се убедиш !

    Bukalemun
  74. 74 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2393 Неутрално

    До коментар [#72] от "half truth":

    най-интересно е при етническите немци от СССР.
    При тях първата генерация се идентифицира повече с Русия (и Путин), отколкото с Германия.
    Основната причина е езиковата бариера.
    Втората генерация обаче се германизира и е 100% дойч.
    Шпрехат дойч, изглеждат дойч, както и носят немски имена, напр.: Хелене Фишер.

    Повечето турци, идващи от изостанали региони, обаче до четвърта генерация не може да се германизират.
    Връзките с прародината са изкл. силни.

  75. 75 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    До коментар [#71] от "half truth":

    . За щастие все още не се е почувствал достатъчно силен за да посмее да я сподели публично.
    =======
    На 24 ти идния месец ще я сподели .....малко търпение !

    Bukalemun
  76. 76 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    До коментар [#74] от "Ф.Нинов":

    Месут Йозил също е роден в Германия и сравнено с тези като него говори много слаб турски. Само дето псува като турчин. Ако и псуването го нямаше, никой не би го признал за турчин.

  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 78 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    Ердо на практика продължава да върши това за което Ататюрк мечтаеше ,но не му стигнаха годините. ....Сравнявай ....и ще се убедиш !
    —цитат от коментар 73 на eti mehter


    На думи, а не на практика. На практика Ататюрк е дал властта на народното събрание и е обяснявал на народа си защо не трябва да го правят падишах. Ердо прави обратното.

  79. 79 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2393 Неутрално

    До коментар [#76] от "half truth":

    Йозил говори немски с доста осезаем турски акцент, даже и инглишът му е турски.

    Гюндуган обаче говори перфектен дойч, както инглишът му е с класически немски акцент.

    Когато говори на немски Йозил много се притеснява и предимно се блещи с широко окорени очи (ще пратя в друг пост видео как го имитират комиците).
    Изненадващо е за мен, че псува на турски, защото нали уж е смирен мирянин... поне такъв му е герм. имидж.
    На немски се държи много прилично. Няма вулгарности.

  80. 80 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1697 Весело

    До коментар [#78] от "half truth":

    ...........като ви ГЛЕДАМ спора с ЕТИ........!!!!!?????........се сещам ,че бях пуснал една статия която много ТОЧНО ОПИСВА днешните проблеми на ТУРЦИЯ...........!!!!!!??????.........за хубаво или лошо ТУРЦИЯ е много ГОЛЯМА ДЪРЖАВА и един човек......дори и ЕРДО ....НЕМА КАК ДА Я ОБСЕБИ.........!!!!!!!?????........просто в един момент на ТУРЦИТЕ им ПИСНА да ги правят на ГЛУПАЦИ и ЕРДО се ОКАЗА НА ТОЧНОТО МЯСТО в ТОЧНОТО ВРЕМЕ.......!!!!!?????........като НАШИЯ БАТЕ БОБО........!!!!?????.......като ПУТИН при РУСНАЦИТЕ........

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  81. 81 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    До коментар [#78] от "half truth":

    На думи, а не на практика.
    =======
    На думи го правиха военните режими ....управлявайки държавата с периодични преврати ..... от 1961 до 2003 та.....
    В него период , Турция бе светска полу колония , тънеща в мизерия и без переспективност......примери много !
    Но по лошото бе ,че запада подкрепяше тази светско превратаджийска клика , цели десетилетия. .....
    Днес Турция е цивилна страна , мъчеща се да докаже пред света , че така е много по добре .
    И въпреки спънките от нечии западни среди ....днес е 16 та икономика !

    Bukalemun
  82. 82 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2393 Неутрално

    До коментар [#76] от "half truth":

    на 3:26 може да видиш как имитират Йозил

    https://youtu.be/vtO16-C4-ek

  83. 83 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Любопитно

    До коментар [#80] от "kesh":

    .....просто в един момент на ТУРЦИТЕ им ПИСНА да ги правят на ГЛУПАЦИ и ЕРДО се ОКАЗА НА ТОЧНОТО МЯСТО в ТОЧНОТО ВРЕМЕ
    =========
    А имаше времена когато в Турция, за едно четиристишие се влизаше в затвора.
    И когато Ердо попадна там....светско превратаджийските медии се подиграваха с него , че и за кмет не е ставал....

    Bukalemun
  84. 84 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    До коментар [#77] от "kesh":

    ..........това е големо НАСЛЕДСТВО и ТРЕБВА да се ПАЗИ.....
    ======
    То се пазеше ....и то в продължение на близо 800 години.....без да се пролее и капка еврейска кръв.....
    Но днешнике ционисти въобще не обръщат внимание на тия подробности.
    Те заради това и излязоха и от ЮНЕСКО. ....

    Bukalemun
  85. 85 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1697 Весело

    До коментар [#83] от "eti mehter":

    .........имам едно приятелче........УНИВЕРСИТЕТСКИ ПРЕПОДАВАТЕЛ...........с НЕГО си говориме много за ТУРЦИЯ.....-той ПРОФЕСИОНАЛНО...-аз като ЛЮБИТЕЛ........!!!!!?????........та ТОЙ ми каза ,че ЕРДО се е АМБИЦИРАЛ да НАПРАВИ ТУРЦИЯ ......????!!!!!......ЯДРЕНА ДЪРЖАВА.........във ВСИЧКИ АСПЕКТИ.....и за МИРНИ ЦЕЛИ ...и за НУЖДИТЕ на АРМИЯТА........явно ЕРДО има сериозни АМБИЦИИ никой повече да не МОЖЕ ДА СЕ " ебава " с ТУРЦИЯ....!!!!!?????.....

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  86. 86 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Весело

    До коментар [#85] от "kesh":

    .....явно ЕРДО има сериозни АМБИЦИИ никой повече да не МОЖЕ ДА СЕ " ебава " с ТУРЦИЯ....!!!!!?????.....
    =======
    Чакай да ти го преведа това ....на западно европейски жаргон !
    Турция се ислямизира , уронва заветите на Ататюрк и плаши съседите с просперитета си .....
    Ето ги най често срещаните опорки !

    Bukalemun
  87. 87 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1697 Весело

    До коментар [#86] от "eti mehter":

    ........много се КЕФЯ когато НЕКОЙ си обича БАЩИНИЯТА и си ПАЗИ НАСЛЕДСТВОТО......!!!!!?????........пък ако този ЧОВЕК има ВИЗИЯ и ХОРИЗОНТ за СЛЕДВАЩИТЕ ПОКОЛЕНИЯ и ги МАТЕРИАЛИЗИРА......!!!!!!??????.....още ПОВЕЧЕ ме КЕФИ..........!!!!!!......са ше ГЛЕДАМЕ СВЕТОВНОТО........и ше ВИДИМЕ изборните РЕЗУЛТАТИ.......?????!!!!!!........да видиме до къде е СИЛАТА на душманите......?????!!!!!.....

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  88. 88 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    До коментар [#87] от "kesh":

    .....да видиме до къде е СИЛАТА на душманите......?????!!!!!.....

    =====
    Вече не е опасно както преди .....
    Вече им регистрираме пакостите за късо време ....
    Преди беше то ...... източваха някоя турска банка .....и чак след месеци го научавахме !
    Сега вече ги боли ,че не могат да точат нищо ....

    Bukalemun
  89. 89 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3341 Неутрално

    А зад атентата стои разбира се Гюлен. Тоя успешно се конкурира със Сталин по параноични изказвания. Нищо чудно някой ден да си повярва на собствените лъжи, ако вече не си е повярвал.

  90. 90 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1724 Неутрално

    Ха-ха, някой намери ефективен начин да накара Ердо да не обикаля много-много из Балканите. Браво!

  91. 91 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1387 Неутрално

    Споко, най-много се лъже преди избори.

  92. 92 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Ако продължава да си вре гагата там, където не е добре дошъл, нищо чудно и да го гръмнат.

  93. 93 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    С такова разделение 50/50 какво ще правите ако случайно някой като Индже стане президент например?
    —цитат от коментар 47 на ygo11542256


    +++Това е голям проблем. Ердоган целенасочено засилваше всякакъв вид противоречия в турското общество. Светски настроени срещу религиозни, турци срещу кюрди, народа срещу интелигенцията... Правеше го в името на абсолютната власт. А защо му е необходима? През годините казваше на народа си само толкова за колкото го е подготвил да преглътне. Ердо формира масите по свой вкус, без да им казва целта. Не знаят накъде ги води. Няма да е трудно за новият президент да го разобличи. Тогава равновесието 50/50 ще се наруши.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK