"Русия е конкурентна заплаха за Запада" и други цитати от Путин

"Русия е конкурентна заплаха за Запада" и други цитати от Путин

© Reuters



За 16-и пореден път президентът Владимир Путин участва в предаван пряко по телевизията пряк контакт с руските граждани, като за пръв път това бе в студио без публика, задаваща въпроси. Както и преди - но в много по-плътно контролирана медийна среда - той часове наред говори за проблеми от данъчното облагане и пенсионирането до войната в Сирия и санкците на Запада.


Анализатори коментират от доста време насам, че този формат, предвиждащ предварително събиране на стотици хиляди въпроси, има по-скоро ефект на социологическо допитване какво вълнува най-много руснаците. Обзор на РБК на миналогодишната "Пряка линия" показа, че огромен брой са оплаквания от прокуратурата и органите на реда.


Днес беше отговорено на повече от 70 въпроса, като водещите зададоха в ефир под 30 от тях, а останалите Путин прочете без да спомене от кого са. Предаването продължи 4 часа и 20 минути.




Предлагаме ви част от отговорите и снимки с някои от "необичайните" въпроси, които автоматично излизаха на екрана по време на разговора:


"Русия е конкурентна заплаха за Запада" и други цитати от Путин

© Reuters


За санкциите:


"Защо го правят? Защото виждат в Русия заплаха, виждат, че Русия се превръща в техен конкурент. (...) Не трябва да бъде сдържан никой, включително Русия, а трябва да се постигне конструктивно взаимодействие. Тогава общият ефект за световната икономика ще бъде изключителнто позитивен. И осъзнаването на това все пак се случва с нашите партньори. В много страни на политическо ниво вече говорят за необходимостта от възстановяване на нормалните отношения."


За проблемите на руски бизнесмени на Запад:


"По повод представителитне на едрия руски бизнес - вече съм казвал, при това преди няколко години на една от публичните срещи с представители на нашия бизнес и то, вярно, се получи малко грубо, да кажем... (...) Предупреждавах за това, че е възможно подобно развитие на събитията, с каквото се сблъскваме днес. Препоръчах им да държат капиталите си там, където са ги спечелили, да ги използват за развитие на руската икономика и да осигурят сигурността на използването им."


"Олигархия завинаги?"

"Олигархия завинаги?"


За третата световна война


"Да си спомним Айнщайн, който е казал "Не знам с какви средства ще се води третата световна война, но четвъртата ще се води с камъни и тояги". Разбирането за това, че третата световна война може да се окаже краят на днешната цивилизация трябва да ни въздържа от крайни и изключително опасни за съвременната цивилизация действия на международната арена."


За новото въоръжение


"Имаме разработки, за които говорих [в речта пред Федералното събрание по-рано тази година] - това са две изделия с ядрен двигател, с ядрена двигателна установка, това са ракета с глобален обсег и подводен безпилотен апарат. И в единия, и в другия случай е приключен главният етап на разработката, а именно - всичко, което е свързано с изпитанията на тази ядрена двигателна установка. Работата върви по план, в рамките на планираните процедури. Не се съмнявам, че в планираните срокове ракетата и подводният апарат ще бъдат доставени на руските въоръжени сили."


След предаването президентът отговори на въпроси на журналистите извън студиото.

© Reuters

След предаването президентът отговори на въпроси на журналистите извън студиото.


За руските военни в Сирия


"Те ще останат там, докато това е изгодно на Русия и в изпълнение на нашите международни задължения. Засега не планираме извеждането на тези подразделения. Това е не просто воински контингент в чуждестранна държава, а два комплекса за базиране - пристанището в Тартус и летището в Хмеймим, специално не ги наричам бази. Там не строим дългосрочни съоръжения и при необходимост достатъчно бързо, без всякакви материални загуби, можем да изведем всички наши военни."


За състоянието на икономиката


"Излязохме на траекторията на устойчив ръст на икономиката. Да, засега този ръст е скромен, неголям, вече съм говорил за това. Но не е намаляване, а ръст от 1.5% през миналата година. Растат промишлеността, селското спотанство и всичко това вече е устойчива тенденция. Имаме исторически минимум на инфлацията. Това е важна предсопставка за продължаване на растежа. И всичко това се случва на фона на ускоряване на инвестициите - 4.4% за миналата година, а това е много добър показател. Това говори, че ръстът е гарантиран в краткосрочна перспектива."


"Пари няма, но вие се дръжте"

"Пари няма, но вие се дръжте"


За национализацията на петролните компании


"Много пъти сме говорлили за това. Може би навремето не е било редно, както казваха тогава, да се назначават нови милиардери и да се предава петролната промишленост в частни ръце. Може би това е било направено с големи рискове и за него не е имало достатъчно основания. Но това вече е направено. Което можахме да върнем в последната секунда, го върнахме. Имам предвид създаването на контролираният от държавата пакет в "Газпром" и "Роснефт". Да се национализира целият петролен сектор е сложен и много опасен процес, който може да доведе до негативни резултати не само за отрасъла, но и за цялата икономика."


За въвеждането на диференциран подоходен данък


"Както е известно, мнозина предлагат да се измени подоходният данък за физическите лица (бел.ред. - в масовия случай за руски граждани той е 13% без значение размера на дохода), включително от опозиционни политически партии в парламента. Дълго сме мислили по този повод. На пръв поглед диференцираната скала за този данък изглежда социално по-справедлива. На практика е по-сложно от тези теоретични формули. Какво ни казва практиката от диференцираната ставка от последните години? Щом се въведе, част от гражданите, получаващи по-високи доходи, започват по различни начини да ги крият, започват да дават заплати в пликове. Тоест, финалният резултат е почти нулев, а е очевиден големият шум, който се вдига, и цялостното влошаване на инвестиционния климат. Затова преценихме, че това е нецелесъобразно."


За ограниченията в интернет


"Като работник от спецслужбите знам, че е по-лесно всичко да бъде забранено, а по-трудното е да се намерят цивилизовани решения. Ще подканвам всички мои колеги да вървят в тази посока - използване от самите спецслужби и правоохранителни органи на съвременни средства за борба с нарушенията на закона, включително терористичните прояви, без да се ограничава пространството на свободата, в това число и в интернет."


"Нямам въпроси, и без това всичко ми е ясно"

"Нямам въпроси, и без това всичко ми е ясно"


Путин говори още, че след президентските избори не е била подменена по-голяма част от правителството, защото плановете, които то трябва да реализира, са съставени през последните години. Дори 100% нови хора да бяхме довели, щяха да са нужни поне 2 години да се формулират нови или вече съществуващите задачи, допълни той. Според него Русия има "оптимален състав" на правителството, но в него трябва да не носи "абсолютна лична отговорност, защото нямаме време да се набира скорост".


Президентът нарече "неправилно" поскъпването на горивата през последните седмици, обясни го с погрешно "меко казано" регулиране и обеща през есента да има "допълнителни мерки за стабилизиране на пазара".


Той изрично призова регионалните власти "в никакъв случай да не допускат" след световното първенство по футбол стадионите и спортните съоръжения да се превръщат в базари, както стана в Москва в средата на 90-те години. "Категорично невъзможно е подобно развитие на събитията, такова използване на тези забележителни обекти."


За избора на приемник


"Безусловно, винаги мисля за това. Приемник в класически смисъл на думата няма, той ще бъде определен от руския народ, от избирателите на Руската федерация. Мисля за подрастващото ново поколение управляващи, които ще бъдат в състояние да поемат отговорност за Русия".

Коментари (101)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3721 Неутрално

    Задалият "въпроса" денег нет, но выдержитесь, дали вече е издирен по айпи адрес и пратен на превъзпитание чрез труд в сурови природни условия? :)))

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  2. 2 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4048 Любопитно

    Путин яко се е натряскал за да ръси такива простотии!Русия е толкова заплаха за ЕС колкото ЗАЗ-а е заплаха за Мерцедес-а!

  3. 3 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 10411 Неутрално

    Ха ха, няма приемник, или ще го определи руският народ, голям виц, както и още други.

  4. 4 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1095 Разстроено

    Русия е туземна страна която срещу хартйики изнася своето богатство.
    Даже е обидно да я наречем туземна.
    Защото туземците с.а получавали мъниста и огледала а руснаците нищо

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  5. 5 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    Скука и лъжи. Лъжи и скука.

  6. 6 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 2692 Любопитно

    Ега ти конкуренцията!
    На какво?
    Дървени сметала? Дървени корита? Или валенки?

    ТРОЛЕТАРИИ ОТ ВСИЧКИ СТРАНИ! ОБЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  7. 7 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 2692 Любопитно

    Ега ти конкуренцията!
    На какво?
    Дървени сметала? Дървени корита? Или валенки?

    ТРОЛЕТАРИИ ОТ ВСИЧКИ СТРАНИ! ОБЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  8. 8 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1711 Неутрално

    Това го могат само Путин, Ким и Бойко. Бойко им отговаря само като ги погледне, останалото те си го знаят.

  9. 9 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2404 Весело

    "Днес беше отговорено на повече от 70 въпроса, като водещите зададоха в ефир под 30 от тях, а останалите Путин прочете без да спомене от кого са."

    Как да спомене от кого са, трябва да се самоцитира! Напомням, че "бяха зададени" над 700 ХИЛЯДИ въпроса!

    А аз си задавам само един: "КОМУ ВСЕ ЭТО НУЖНО?". Целият този водевил е мерило за толкова нисък интелект, че на мен дори ми е неуютно да пиша за това, дотолкова, че ми се иска да не бъде истина. Но, уви...

  10. 10 Профил на du Tremblay
    du Tremblay
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#2] от "bat_plamen": Не той я определи за такава.

  11. 11 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1106 Весело

    През комунизма:Всичко си имаме само рекламата ни куца... Днес- страхона реклама имаме, но и останалото ще го имаме ...

  12. 12 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2404 Весело

    "Русия е конкурентна заплаха за Запада"

    Истината е: "Путин е БЕЗКОНКУРЕНТНА заплаха за Русия"

  13. 13 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3047 Весело

    Конкурентна заплаха? Направо си разлях кафето, тия иди...., бояришниците да не вземат да възродят ЗАЗ и Москвич?

    А между, другото, Роскосмос съвсем е отписал комерсиалните полет.

    https://arstechnica.com/science/2018/06/russia-may-lack-the-funds-to-compete-with-spacexs-falcon-9-rocket/

    Russia may lack the funds to compete with SpaceX’s Falcon 9 rocket

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  14. 14 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 2203 Неутрално

    Да бе, нападането и окупирането на съседни (при това европейски) държави няма нищо общо със санкциите. То всичко е защото САЩ и ЕС са много уплашени от великата руска икономика.

  15. 15 Профил на Емил Тенчев
    Емил Тенчев
    Рейтинг: 258 Неутрално

    Путлер все пак е гротесково изображение на оригинала Хитлер.
    Макар че в основата си са еднакво уродливи.

  16. 16 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2287 Неутрално

    Казал е и други неща. Верни неща. Предполагам си го връща за годините санкции. Тъжно е че тоталитарен диктатор като него ни ги казва тези неща, но това е положението. Който му е любопитно какво имам предвид :
    https://mobile.reuters.com/article/amp/idUSKCN1J300B?__twitter_impression=true

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  17. 17 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3047 Весело

    То всичко е защото САЩ и ЕС са много уплашени от великата руска икономика.
    —цитат от коментар 14 на Yard


    Мани, унищожиха производителите на квас, валенки, матрьошки и самовари не само в САЩ, но в Канада!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 4026 Неутрално

    Интересно кога ще има и у нас подобно препитване на управляващите. Засега последните си правят пас по отношение на електората и само му свеждат своите решения и умозрения.

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията. (моя мисъл) | Най-лесно се управлява беден и прост народ. (управленски принцип у нас в годините на прехода, а може би и от по-рано)
  20. 20 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3721 Неутрално

    До коментар [#4] от "dedoliben":

    "Русия е туземна страна която срещу хартйики изнася своето богатство."

    Аа, и хартийките изнася - в калъфи за музикални инструменти, от по-едрите: виолончела, контрабаси, арфи ... 😎

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  21. 21 Профил на PETZL
    PETZL
    Рейтинг: 724 Неутрално

    И кой започва гонка във въоръжаването?Джуджето лъжец.Още в първия си мандат путин каза,че енергийните ресурси са оръжие във външната политика на русия.

    99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.
  22. 22 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4008 Неутрално

    Когато голям морски съд потъне изведнъж , създава опасност от създаване на водни вихри , които могат да повлекат други по-малки плавателни съдове в близост до потъналия голям . В този смисъл потъващия руски кораб е опасен за околните. Той трябва да потъва бавно , величествено. Мисля , че Путин осигурява успешно безопасното потъване на руския кораб.

  23. 23 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Пореден, нескопосан опит да се омаловажи казаното от Путин. И,.. как всегда, опят греда,.. за "дЕсно" ориентирания ориентировчик.

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  24. 24 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 2203 Неутрално

    Интересно кога ще има и у нас подобно препитване на управляващите. Засега последните си правят пас по отношение на електората и само му свеждат своите решения и умозрения.
    —цитат от коментар 19 на Читател


    То не е "препитване".
    Иначе то и тука премиера или някой министър може да седне и да прочете предварително избрани въпроси по телевизора и после да лее безумна пропаганда, ама все си мисля че българите сме по-умен народ от руснаците и това театро ще бъде срещнато с всеобщи подигравки. Ама като за Русия става.

  25. 25 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 2203 Неутрално

    Пореден, нескопосан опит да се омаловажи казаното от Путин. И,.. как всегда, опят греда,.. за "дЕсно" ориентирания ориентировчик.
    —цитат от коментар 23 на rumata


    Е как ще се омаловажи Путьо и неговите изказвания. Това е невъзможно, той е великан, шахматист, стратег, кормчия и т.н.

    Абе другарю, дали един ден ще издадат събраните съчинения на Путин в 45 тома. Ще си ги купиш ли да си ги сложиш на секцията?

  26. 26 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3159 Неутрално

    Еха Путин не само ,че е нисък ами е и някакъв дето не уважава професионалните русофоби!

    Интересно кога ще има и у нас подобно препитване на управляващите. Засега последните си правят пас по отношение на електората и само му свеждат своите решения и умозрения.
    —цитат от коментар 19 на Читател

    Западната либерастия е някак цивилизоване и щом има Путин, значи всякакви въпроси към либертоносната "демокрация" са излишни!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  27. 27 Профил на chkn41566335
    chkn41566335
    Рейтинг: 2374 Неутрално

    До коментар [#2] от "bat_plamen":

    до тука 6 човека смятат че ЗАЗ е конкурент на Мерцедес :) :) :)

  28. 28 Профил на chkn41566335
    chkn41566335
    Рейтинг: 2374 Неутрално

    и тези хора гласуват после, демокрация, както казва един съветски трол

  29. 29 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9002 Неутрално

    Толкова е смешен. Как се превзема, като говори и така се изразява, сякаш говори на олигофрени.

  30. 30 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3047 Весело

    Между другото, Путил пил водка с Хи тези дни при посещението му в Китай. Май вожда и учителя на ушанките съвсем не е такъв въздържател и спортист каквито пропагандата го показваше на снимки по голи ц.ц.. и сред жеравите и амфорите, и порка като нЕфелните генсеци преди него.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  31. 31 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3047 Весело

    Путил
    —цитат от коментар 30 на Realist


    Путин

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  32. 32 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1856 Весело

    хахаха... джуджето смешки праи :)

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  33. 33 Профил на anlazar
    anlazar
    Рейтинг: 460 Неутрално

    До коментар [#29] от "Роси":

    Та той на такива говори и отговаря.Какъв е руският плебс?

  34. 34 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2090 Неутрално

    Интересно.
    Путин няма адекватен отговор на елементарен въпрос.
    -Защо не са национализирани петролните кладенци.

  35. 35 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 724 Неутрално

    "пристанището в Тартус и летището в Хмеймим, специално не ги наричам бази. Там не строим дългосрочни съоръжения и при необходимост достатъчно бързо, без всякакви материални загуби, можем да изведем всички наши военни"

    Ха! Това е много интересно... Дали накрая няма да му изтъргуват главата на Асад?

    I shave with Occam's razor
  36. 36 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1953 Неутрално

    Безаналогова конкурентна заплаха.

    Напомням: Духането може да е насила, но гълтането е доброволно!
  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Хо-хо-хо, Матушката била конкурентна на Запада?! Бащицата съвсем изпуши...

  39. 39 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 2692 Неутрално

    До коментар [#35] от "Сахаров":


    при необходимост достатъчно бързо, без всякакви материални загуби, можем да изведем всички наши военни
    —цитат от коментар 35 на Сахаров


    Ако има продължение на одисеята на Вагнеровци, трябва да се бяга бързо!

    ТРОЛЕТАРИИ ОТ ВСИЧКИ СТРАНИ! ОБЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  40. 40 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2090 Неутрално

    "Дали накрая няма да му изтъргуват главата на Асад?"

    Асад нито ще е първи, нито последен, предаден от Кремъл.
    Преди него бяха Хонекер, Чаушеску, Живков, Кадър, Саддам, Моамрр...
    Всеки по реда си.

  41. 41 Профил на glaxo11
    glaxo11
    Рейтинг: 953 Неутрално

    Няма промяна нито в мисленето, нито в реториката, нито се усеща някакъв импулс Русия да се модернизира и този постсъветски модел на полупазарно-полуценрализирано планово стопанство и тежка губернска номенклатура, до която опира всичко и всеки, да бъде заменен от една прагматична пазарна икономика, в която частната инициатива да намери поле за действие.Не говоря за модела на заграбване на на богатствата от 90-те.Трудно и комплицирано е, ясно ми е, но няма алтернатива.Има потенциал, но няма чужди инвестиции, а и визия няма.Тежки години и мизерно съществуване за поне 60-70% от населението.Тъжно , но е факт. И бодряшки приказки и обещания, нямат стойност.Не може една държава с 140 милиона население, претендираща и де факто принадлежаща към Западната цивилизация, да се консолидира с перманетни ретроспекции за ВСВ и носталгия по СССР.

  42. 42 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1788 Неутрално

    До коментар [#19] от "Читател":
    ааа не това е за малоумни като за руснаци демек Ние сме високо интелигентни и умни европеици на нас това "не нужна "
    Ако не ми вярваш ето и друго мнение
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2288
    19:24, 07 юни 18

    А аз си задавам само един: "КОМУ ВСЕ ЭТО НУЖНО?". Целият този водевил е мерило за толкова нисък интелект, че на мен дори ми е неуютно да пиша за това, дотолкова, че ми се иска да не бъде истина. Но, уви...

    гошо
  43. 43 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3732 Неутрално

    До коментар [#2] от "bat_plamen":

    разбира се , ама все пак ЗАЗ е украински ...

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на xefgo
    xefgo
    Рейтинг: 608 Неутрално

    Фюрерът в Кремъл превърна Русия в посмешище, което никой не смята за конкурентно. Знаем за телевизорите, както и за периодичното изяждане на танковете. ....А рублата удари 80 за 1 евро....

  46. 46 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1788 Весело

    До коментар [#5] от "stein":

    Ти си го гледал а ,аз пък пропуснах Скука и лъжи викаш, ама си гледал докрай

    гошо
  47. 47 Профил на id.bulgarian
    id.bulgarian
    Рейтинг: 276 Неутрално

    Хуйло прави цирк за вътрешна консумация. И това е единствената правилна стратегия при наличието на 86% быдло в матушката. В света няма толкова тъпо население. Мачкано, унижавано, убивано, и въпреки всичко си обича своя царь-батюшка.
    Лошото е друго. Какво правят мужиците си е тяхна работа. Страшното е че тук, в България, сигурно над 50% са същото робско стадо. През 1989-та всички източноевропейски държави имаха равен старт. От тях само три дръпннаха. Унгария, Чехия и Полша. И има защо. Имаха си Имре Наги, Александър Дубчек, Лех Валенса. А у нас? Коалиционен партньор във властта е "Атака". "Атака", Карл!

  48. 48 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 2692 Любопитно

    До коментар [#43] от "дерибеев":


    ама все пак ЗАЗ е украински ...
    —цитат от коментар 43 на дерибеев


    Ъъъъъ......
    Ни бешИ ли СавеЦки?

    ТРОЛЕТАРИИ ОТ ВСИЧКИ СТРАНИ! ОБЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  49. 49 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#2] от "bat_plamen":разбира се , ама все пак ЗАЗ е украински ...
    —цитат от коментар 43 на дерибеев


    Да ти припомня ли ка беше другото име на ЗАЗ-а - Форд Косигин? А, кой беше Косигин - Председател на Съвета на министрите на СССР ? Но ако твърдиш, че Матушка не може да произведа дори ЗАЗ, няма да споря...

  50. 50 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 724 Неутрално

    До коментар [#35] от "Сахаров":
    —цитат от коментар 39 на lone_wolf


    Е, бързо, бързо... Той огнярът да не е магьосник

    I shave with Occam's razor
  51. 51 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1788 Неутрално

    До коментар [#35] от "Сахаров":

    не вярвам ,а и няма срещу какво Даже обратното ,Асад ще е доказателството че" Русские своих не бросают"
    Освен ако той самия не вземе да си повярва че сам е спечелил войната

    гошо
  52. 52 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 2692 Весело

    До коментар [#49] от "bez_ime2":

    Има и друго име!
    ЗАЗ ---> Завод Автомобильнойх Зверей!

    ТРОЛЕТАРИИ ОТ ВСИЧКИ СТРАНИ! ОБЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  53. 53 Профил на id.bulgarian
    id.bulgarian
    Рейтинг: 276 Неутрално

    До коментар [#41] от "glaxo11":
    Ще те поправя. Населението на Русия нито претендира да бъде, нито е част от европейската цивилизация. Манталитетът му е на нивото на ония нечовеци от ислямска държава. Пораженията след 100 години отрицателна селекция са необратими.

  54. 54 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#49] от "bez_ime2":Има и друго име!ЗАЗ ---> Завод Автомобильнойх Зверей!
    —цитат от коментар 52 на lone_wolf


    Хо-хо-хо!

  55. 55 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#41] от "glaxo11":Ще те поправя. Населението на Русия нито претендира да бъде, нито е част от европейската цивилизация. Манталитетът му е на нивото на ония нечовеци от ислямска държава. Пораженията след 100 години отрицателна селекция са необратими.
    —цитат от коментар 53 на id.bulgarian


    И аз мисля така.

  56. 56 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Дневник, 19:06, 07 юни 18, 79919:14, 07 юни 18 --> 8 миннути закъснение !!!!
    —цитат от коментар 44 на WWW


    Прав си си кремльовчик, не сме руски солдати да правим всичко под строй, хо-хо-хо...

  57. 57 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3047 Весело

    Има и друго име!
    ЗАЗ ---> Завод Автомобильнойх Зверей!
    —цитат от коментар 48 на lone_wolf


    По тяхната логика, половината съветски ракети и самолети би трябвало да са украински.

    Но иначе, като става дума за ракети и самолети са като пуяци, Фсичко е руско, иначе ЗАЗ-а бил украински.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  58. 58 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3721 Неутрално

    До коментар [#43] от "дерибеев":

    "... разбира се , ама все пак ЗАЗ е украински ..."

    Дерибеев, тактиката да приписвате всички съветски идиотщини на Украйна, а всички "успехи" на руските арийци е доста наивна.

    Защото украински са и самолетните двигатели, без които велика Русия не може вече 30 години да приозведе продаваем авиолайнер...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  59. 59 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2404 Весело

    Общо взето, целият цитатник е насочен към това, да се подчертае и възвиси значимостта на Русия. Лошо няма, но как да стане това, като съцщият цитатник демонстрира нищожеството и ограничеността на лидера й? За последно избран със 70 от 70!!!

  60. 60 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1788 Любопитно

    До коментар [#47] от "id.bulgarian":

    а Балтииските Тигри забрави ли ги

    гошо
  61. 61 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#35] от "Сахаров":не вярвам ,а и няма срещу какво Даже обратното ,Асад ще е доказателството че" Русские своих не бросают" Освен ако той самия не вземе да си повярва че сам е спечелил войната
    —цитат от коментар 51 на гошо


    Бросают ушанка, бросают, и България е прекрасен пример за това...

  62. 62 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1788 Любопитно

    До коментар [#52] от "lone_wolf":

    интересно ФИАТ какво ще означава

    гошо
  63. 63 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#43] от "дерибеев":"... разбира се , ама все пак ЗАЗ е украински ..."Дерибеев, тактиката да приписвате всички съветски идиотщини на Украйна, а всички "успехи" на руските арийци е доста наивна. Защото украински са и самолетните двигатели, без които велика Русия не може вече 30 години да приозведе продаваем авиолайнер...
    —цитат от коментар 58 на Norman Granz


    Аз откога разправям, че руските арийци само самовари и нагайки могат да произведат...

  64. 64 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2640 Неутрално

    Кагебеецът съвсем е подпухнал.

  65. 65 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3732 Весело

    До коментар [#43] от "дерибеев":
    —цитат от коментар 48 на lone_wolf


    прав си , и Украйна е съвецка според примера

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  66. 66 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 935 Неутрално

    До коментар [#41] от "glaxo11":Много силен коментар !!++++++++++++

  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  68. 68 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2090 Неутрално

    Велика страна, могучия.
    А даже не може да произвежда сол и захар.

  69. 69 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1439 Весело

    Предполагам, че този, който се е осмелил да го попита - след колко години ще достигнат българската средна и минимална заплата - вече бичи в някой трудов лагер в Сибир............

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  70. 70 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2572 Любопитно

    90 те години краснаярск алуминий отива на фалит .... и се появява някакъв дерипаска който казва ще и спася и в момента това е най модерния завод за алуминий в света
    да може и да е крал, но резултата е налице и не е само Русал на практика цялата металургия претъртя подобн метаморфоза
    Проблема в Русия са връзката между металургията и крайния продукт там нямат много нови технологии, но се работи по въпроса но това е друга тема

  71. 71 Профил на Психонавт
    Психонавт
    Рейтинг: 742 Весело

    Както е казал един български поет от ромлянски произход- много исках ама нямам желание :)

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  72. 72 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1785 Весело

    Пореден, нескопосан опит да се омаловажи казаното от Путин. И,.. как всегда, опят греда,.. за "дЕсно" ориентирания ориентировчик.
    —цитат от коментар 23 на rumata


    ...верим путину, ждем разпада!!!

    Имало едно време ссср...
  73. 73 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10772 Весело

    "Русия като конкурентна заплаха" :)
    Напудреният образ на Русия. Преди столетия това е било наречено Потьомкински села :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  74. 74 Профил на glaxo11
    glaxo11
    Рейтинг: 953 Неутрално

    До коментар [#53] от "id.bulgarian":

    Вероятно си много млад и преднамерен , за да даваш такива примитивни оценки. Познаваш ли руската културна традиция и история от последните 300 години. Колко руски мислители, писатели, обществени деятели, учени и хора на изкуството познаваш? Чел ли си Пушкин, Некрасов, Тургенев, Толстой, Чехов, Горки, Бунин, Пастернак, слушал ли си Чайковски, Глинка, Мусоргски, Бородин, Скрябин, Прокофиев, Шостакович? Или великите им художници? Руския класически балет от Петипа до Дягилев? И чувал ли си за Ломоносов, Менделеев, Мечников, Павлов и 12- те Нобелови лауреати за наука, без 7-те за литература? И през какви изпитания е преминал народа и' в суровите условия на северна страна със територия от 17 млн.км2? И че да обобщаваш националните черти на хората в страна в която живеят над 100 националности е елементарно!

  75. 75 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#53] от "id.bulgarian": Вероятно си много млад и преднамерен , за да даваш такива примитивни оценки. Познаваш ли руската културна традиция и история от последните 300 години. Колко руски мислители, писатели, обществени деятели, учени и хора на изкуството познаваш? Чел ли си Пушкин, Некрасов, Тургенев, Толстой, Чехов, Горки, Бунин, Пастернак, слушал ли си Чайковски, Глинка, Мусоргски, Бородин, Скрябин, Прокофиев, Шостакович? Или великите им художници? Руския класически балет от Петипа до Дягилев? И чувал ли си за Ломоносов, Менделеев, Мечников, Павлов и 12- те Нобелови лауреати за наука, без 7-те за литература? И през какви изпитания е преминал народа и' в суровите условия на северна страна със територия от 17 млн.км2? И че да обобщаваш националните черти на хората в страна в която живеят над 100 националности е елементарно!
    —цитат от коментар 74 на glaxo11


    А, как мислиш, тези, които се наливат с препарат за вани, дали са чели и чували за тези писатели, композитори, учени...? А, Рамзан Кадиров дали е чел нещо от тези писатели? Их-там-нет-овците дали са слушали някой от тези композитори? Дали ако руснаците бяха запознати с творчеството на тези автори щяха да свалят пътнически самолети, да окупират чужди територии, да трепят с отровен газа жени и деца, да изтрият от лицето на Земята цели градове...?
    И да сложиш Горки до Чехов, Пушкин, Лермонтов, Достоевски и т.н. показва, че изобщо не познаваш руската литература...

  76. 76 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 2203 Неутрално

    До коментар [#74] от "glaxo11":

    Айде стига с Чехов и Чайковски. Става въпрос за масата и за народа като цяло, а не за творци и учени отпреди 1-2 века, които и тогава са били по-малко от 0,01% от населението. Всяка държава има талантливи творци и учени, ама при някои и народите са културни и цивилизовани, не като руския.

  77. 77 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1785 Неутрално

    До коментар [#74] от "glaxo11":

    След като познавате "много добре" руската култура защо голямата част от руските мислители, писатели, обществени деятели, учени и т.н. са избити, отлъчени или прокудени от същия тоя "културен народ"? А Каскет?

    https://www.youtube.com/watch?v=tmuA2YYMvdo

    Имало едно време ссср...
  78. 78 Профил на Николай_1
    Николай_1
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    До коментар [#74] от "glaxo11":
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ....да обобщаваш националните черти на хората в страна в която живеят над 100 националности е елементарно!...............
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    А елементарно ли ще бъде да се каже , че хората от 99-те нациналности , които живеят в Мужикистан , само като чуят за руснаци и започва да им се повръща?????

  79. 79 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    Най-обобщено какво отговори Късий на мужиците:

    - Русия е най-великата и най-напредналата държава с света /извън топ 10, но нищо/
    - Другите мразят Русия и затова й пречат /завиждат за кучия студ и самогона/
    - Пари няма, но вие се дръжте /вЕрвайте ми, каквото мога да обещая, другите не могат да ви го дадат/
    - Бензинът скъп /в една държава, производител на петрол?!!/, но ще кажа на моите олигарси да го намалят/с някоя копейка, колкото да не мрънкат много/
    - Държавата няма да национализира нефтения бизнес /защото ще го разпределя между близките олигарси и виолончелиста/
    - Не съм изморен /мога още 2-3 мандата да изкарам и да ме носят като Брежнев/
    - Русия най-честната държава в света /международните престъпления не се броят/

    Дадоха му най-избирателните въпроси и той дори на тях лъга като съветски разветчик.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  80. 80 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3766 Любопитно

    До коментар [#74] от "glaxo11":

    Случайно или не , си пропуснал Лермонтов. ....
    Не ти ли допада ?

    Bukalemun
  81. 81 Профил на Николай_1
    Николай_1
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    Ясно е , че в Свободния свят отдавна никой за нищо не вярва на Путин, даже и рубладжиите , които вярват само на руското злато и то само когато е в долари...........................
    По-важно е обаче , колко всъщност наистина вярват на Путин в самата Русия , без оглед , разбира се , на измислините проценти на ВЦИОМ и другите жополизнечески агенции ??

  82. 82 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2639 Неутрално

    Дневник, нямаше нужда да си правите труда да отделяте внимание толкова на това "събитие", което става все по-изтъркано. Абсолютни клишета, нагласени въпроси и отговори, пълен маразъм. Събитието напомня все повече речите от брежневските времена. Просто няма какво да се коментира.

  83. 83
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  84. 84 Профил на jagal
    jagal
    Рейтинг: 512 Весело

    "Русия е конкурентна заплаха за Запада"

    Въй!

  85. 85 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2639 Неутрално

    Из коментарите по повод "пряката линия"


    Yuriy Smit
    преди 3 часа (редактиран)
    блядь все ответы как под капирку,-,,вы правы конечно,но если я помню и не ошибаюсь,а я не ошибаюсь...нам надо сделать так,чтобы уменьшить бедность,но мы же все понимаем, что в украине еще хуже,так как мы под санкциями...а так конечно вы правы и спасибо что напомнили и мы будем над этим работать и приложим все силы...тьфу ему на плешь...и так все годы!

  86. 86 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 1627 Неутрално

    "...да може и да е крал, но резултата е налице и не е само Русал на практика цялата металургия претърпя подобна метаморфоза'
    =====================================================================
    "Ежели человек, произведший в свою пользу отчуждение на сумму в несколько миллионов рублей, сделается впоследствии даже меценатом и построит мраморный палаццо, в котором сосредоточит все чудеса науки и искусства, то его все-таки нельзя назвать искусным общественным деятелем, а следует назвать только искусным мошенником. "
    Михаил Евграфович Салтыков-Щедрин

    "... руската културна традиция и история от последните 300 години. "
    ===============================================================
    «Если я усну и проснусь через сто лет и меня спросят, что сейчас происходит в России, я отвечу: пьют и воруют…»
    "Россия — богатое государство, обширное и обильное. А люди живут здесь глупые — все мрут с голоду в таком сытном месте"
    "«Что-то заговорили о патриотизме, наверное опять проворовались»

    Михаил Евграфович Салтыков-Щедрин-бащата на руската сатира и автор на повече от 600 думи в руския език, изобличавал обществените и държавните пороци,корупцията във властта,описва живота на обитателите на руската провинция, разобличава и осмива порядките и законите, чиновниците и помешчиците,прозата на Шчедрин е своего рода исторически документ, който показва характерните черти на разчупването на обществените възгледи и настроения сред населението.
    ( Този човек,би трябвало да разбира и познава "...руската културна традиция и история ":)))

    "...за Ломоносов, Менделеев, Мечников, Павлов "
    ================================================================
    http://ehorussia.com/new/node/9743

  87. 87 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2639 Неутрално

    До коментар [#30] от "Realist":

    Въздържател друг път. Колегите му ,когато е бил агент на КГБ, го описват как редовно се напивал и биел жена си. А когато се появи с обръщение след свалянето на малайзийския боинг бе видимо пийнал.

  88. 88 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    [quote#75:"bez_ime2"][/quote]

    +++
    Нерде Горки, нерде Чехов! :)

  89. 89 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    До коментар [#74] от "glaxo11":

    Германската нация е дала на Света поне ДЕСЕТ пъти повече велики умове от всяка насока на човешкия разум и какво от това?! :)
    Това попречи ли на масовия тъпанар да припознае фюрера и да го подкрепи в един от на сатанинските престъпления срещу Човечеството в Новата история?!
    А, даваш ли си сметка, какво щеше да бъде Хитлер без точно тези тъпанари?
    Ще ти кажа: едно НИЩО!
    Напарви си същата релация с Расия и се надявам да си дадеш сметка, колко неадекватен си.

  90. 90 Профил на Boomer
    Boomer
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#89] от "ali_ibn_isa": Бе, ако поживееш в Германия след ПСВ може и друга да запееш.

  91. 91
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  92. 92 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2475 Неутрално

    Интересно кога ще има и у нас подобно препитване на управляващите. Засега последните си правят пас по отношение на електората и само му свеждат своите решения и умозрения.
    —цитат от коментар 19 на Читател


    То такова "препитване" е лесно! Сам си пишеш въпросите и сам си отговаряш. После се хвалиш че си взел изпита с отличен.
    Това не е нищо повече от 4 часа пропаганда на вожда завоалирана като демократична пресконференция. Истинските пресконференции се правят като въпроси се задават директно от журналисти, граждани или опозиционери и след отговора запитващия има право на последващ въпрос. След отговора интервюираният пита - отговорих ли на въпроса ви? И конференцията продължава само ако питащия потвърди че е получил отговор за това за което е питал.
    Опитай се да намериш дефинициите на монолог и диалог и ще ти светнат някои неща. Като ровиш в речника погледни - "свободни медии" и също "политическа опозиция".

    California Über Alles
  93. 93 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2818 Неутрално

    Това е гласност по руски. Руснаците да чуят истината от устата на... Путин.

  94. 94 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2639 Неутрално

    До коментар [#91] от "disclosure":

    "Руснаците на практика занулираха огромни американски инвестиции, както каза военният министър Сергей Шойгу."

    Американците здраво занулираха "их там нет" в Сирия.

  95. 95 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 2639 Неутрално

    До коментар [#91] от "disclosure":

    "Гордите" евро-атлантици очевидно още разчитат, че Европа ще ги храни а Америка ще ги пази, макар, че Тръмп ясно показа, че няма да се случи нито едното, нито другото. Той им каза: "Америка над всичко!", което в превод означава - "Америка за сметка на всички"!

    Из комюнике за срещата на Майк Помпео с унгарския външен министър:
    Дръжавният секретар подчерта извънредната необходимост да се помогне на Украйна в борбата и с руската агресия, включително и съдействието и подкрепата във взаимодействието на Украина с НАТО, а също и необходимостта от борба с руското вражеско влияние в Централна Европа. Двете страни са се съгласили, че Европа трябва да диверсифицира своите енергийни източници, обсъдили са увеличаването на инвестициите на САЩ в Унгария и са се договорили за сътрудничество в областта на отбраната.

  96. 96 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    Путин яко се е натряскал за да ръси такива простотии!Русия е толкова заплаха за ЕС колкото ЗАЗ-а е заплаха за Мерцедес-а!
    —цитат от коментар 2 на bat_plamen


    ЗАЗ не конкурентна заплаха за Мерцедес ,но може да е физическа,ако се натресе в него.Та заплахата от калпав автомобил с лоши устойчивост ,управляемост и спирачки управляван от агресивен идиот не би трябвало да се пренебрегва

  97. 97 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Интересен бе въпросът Тръмп набутва ли Европа в руски ръце. Значи Русия е по-силна от Европа, за да й бъде набутана тя в ръцете? Така излиза. И точно това се целеше с въпроса. Да се покаже, че "невзрачният полуостров на Евразия", както е определяна Европа от високопоставени руснаци, е лесна плячка за руснаците. Това е за вътрешна консумация. За четкане раненото им самочувствие след съветския разпад. Дали "невзрачният полуостров" е лесна плячка или не - е едно. Друго е Тръмп наистина ли я набутва на руснаците. Отговорът на Путин е двусмислен. Всъщност каза с други думи - да набутва ни я. Правейки шега с твърдения на американците, че Русия помогнала да бъде избран. Щом сме помогнали, сега си търсим дивидента.

  98. 98 Профил на patilanskomeze
    patilanskomeze
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    Казал е и други неща. Верни неща. Предполагам си го връща за годините санкции. Тъжно е че тоталитарен диктатор като него ни ги казва тези неща, но това е положението. Който му е любопитно какво имам предвид :https://mobile.reuters.com/article/amp/idUSKCN1J300B?__twitter_impression=true
    —цитат от коментар 16 на Jalis Ironhammer


    "Авторитарен диктатор", колега, не "тоталитарен".
    За радост, в днешния свят, извън шириатските държави, тоталитаризъм остана само в Северна Корея и Туркменистан.

    Във всички останали места, дори най-недемократичните, границите са отворени, медиите не са само държавни, човек може да слуша каквато иска музика, да гледа каквито иска екшъни или фантастики, и да облича каквито иска дънки или полички.
    Освен в патриархални селски местности, където местните плебеи ще е пребият за "неправилна" прическа, но това е друго.
    Допреди 30 години половината свяр беше тоталитарен, а сега е авторитарен. Това естествено не е утопия, но в сравнение с какво беше преди си е огромен ъпгрейд.

    ...А иначе по повод самия бай Пут--мда, тия бълнувания за конкуренция са като тия на нашите ушанки как лошия запада счупи индустрията на татковината за да не им превземат пазара пералня перла и компютър правец.

  99. 99 Профил на Светлозар Колев
    Светлозар Колев
    Рейтинг: 330 Неутрално

    До коментар [#75] от "bez_ime2":

    ++++++++++++++++++

  100. 100 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2918 Весело

    А?

    Има и нотки на реализъм след глупостите за ядрените "неща".

    .............Там не строим дългосрочни съоръжения и при необходимост достатъчно бързо, без всякакви материални загуби, можем да изведем всички наши военни."...........

    В превод: "Ще се изнесем като бити ....раси, когато ни напънат и няма да загубим много".

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK