Летят и умират зареди некадърниците от ГЕРБ.Един от стълбовете на всяка държава беше низвергнат при 8г им управление .
Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
...в сферата на догадките?????? Ако Москвич е направил 30 години, ще има ли догадки? Никой от тлъстите задници в Парламента или Военното министерство не иска да ползва четиригодишно БМВ, а живота на летците се рискува и буквално похабява с тези престарели и лошо поддържани машини! Проруското лоби, което задържа модернизацията на ВВС трябва да влезе в съда, но не този, който съди предния министър, а истински! Не че ЦАРАТУРАТА не се нуждае от подмяна. Всъщност това е предусловие!
"Българските военни пилоти летят на ръба на прекъсването, след преминаването на който трябва да преминат през ново обучение" "Авиационна техника може да се закупи, но подготовката изисква години" Ами ако нямаш никаква подготовка, тъй или иначе трябва МНОГО години да те учат отново. макар че при съвременните симулатори за 2-3 години успяват да подготвят бъдещия летец за малкото часове във въздуха.
Тия явно много са изкуфели, или две и две не могат да съберат, или просто така им изнася - много персонал - голям началник. А че персоналаът при редките случаи когато лето мре кой му пука ние нали си носим генералските нашивки и от всяка доставка на нова техника или ремонт си вземаме комисионните.
Ако царят е гол да го казваме 12 самолета и 6 хеликоптера да имаме ама 30-40 пилоти да умеят да летят с тях и да не загиват всяка година. Е командващия ВВС при такъв състав ще е майор, няма да е генерал. Но поне каквото можем това ще си позовляваме
Някой може ли да разясни найстина ли имаме 12 Кугъра, или са по-малко и сделката не е изпълнена изцяло?
В момента бюджетът на МО отива мисшя 90% за заплати. Добра практика е да са под 70%. Тези числа се споменаха в предаването референдум скоро по БНТ. Заплатите трябва да се увеличават, така че как точно тези проценти ще се нормализират не е ясно.
Това, че около половината пилоти летят, колкото да могат да се водят пилоти( другата половина изобщо не летят) е известно от повече от 20 години. Тогава се реши, да се съкратят 80% от наличните самолети, за да се осигури нормална подготовка за останалите. Съкращенията бяха извършени, бяха свалени от въоръжение стотици самолети, бяха закрити десетки бази, а подготовката на останалите изобщо не се подобри. Къде отидоха парите?!? Кой е отговорен? Или у нас не е прието да се задават такива въпроси?
Според писаното при онядешното му интервю България разполага със следните вертолети Ми-17 -6 бр, от които само 1 е летял(останалите имат нужда от ремонт) Ми-24 - 5 бр. от които 1 лети(2 са в ремонт, и още 2 стоят за ремонт) AS532 Cougar -12 бр от които 4 летят, останалите са приземени поради липса на резервни части и годишен преглед AS565 Panther - 3 бр от които 2 летят, третият разбилия се още тече разследването след това за резервни части. Ми14 - 6 бр нито един не лети Обещана доставка по анекса за приключване на отношенията с Eurokopter 1 АС365 Dauphin
То.... при ГЕРБ, всичко е на ръба! Кара се ден за ден. Всичко е на парче.... Няма дългосрочни цели и резултати, които да се изпълняват. Пожарникарска държава сме в момента.
Що, 200 НПО не стигат ли. Години наред се занимаваме с второстепенни неща. Това което трябва да е стимул и пример за развитие е превърнато в парцал, а целта се оказвават кризисни центрове. Слагайте розовите фланелки, като ви се долети.
По-добре да си поръчаме база със самолети и пилоти, защото каквото и друго да поръчаме просто парите ще ги откраднат и пак ще кърпим старите "Москвич-29"....
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
Ако има 245 пилота за общо 3 самолета, то може да се предположи, че наистина не летят достатъчно.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
"Генерал Мирчев не се съгласи с идеята за намаляване на броя на пилотите, тъй като няма техника, на която могат да летят. "Авиационна техника може да се закупи, но подготовката изисква години", е неговият аргумент."
Всичко може да се закупи, но не е правено вече повече от 50 години ! Коя армия ще е боеспособна с такова оръжие ? Пари има за Белене, за схемите КТБ, за Цанков камък, има монопол в горивата, подаряваме Пирин на олигархията, черноморието ....Но ето, да се закупи най - необходимата техника, която пак ще е крайно недостатъчна, но поне ще бъде сравнително по - модерна, виж това никой не го е направил досега ! Защо тогава говорим, че притежаваме армия ?
"Двете най-вероятни версии са или технически проблем, или допусната грешка от страна на пилотите." Интересно, каква ли трета версия им се върти из главите на генералите? Пряко попадение на метеорит? Или детска игра с прашка от земята? Всъщност, имат огромен проблем и генералите, и политиците - оцелелият пилот.
Това което смущава в подобни случаи тук е абсолютната липса на журналистическо разследване по случая. Като правило в економедия пускат текстове които са прилапали отнякъде и дотук!
Ами миналото лято, вий кво в България ли не живеете? И него го произведоха в майор, посмъртно. Всяка година курбан даваме млади момчета, заради некадърно военни и политическо ръководство
нова техника трябва да се закупи незабавно, не ремонти на 30 годишни щайги, а нови и истински самолети и хеликоптери
за съжаление в "пленената държава" млрд-дите отиват за корупционни и абсолютно ненужни проекти като белеНЕ и южни патоци и големи шлемове
след години в учебниците по история управлението на страната от и след Тройната коалиция ще се изучава като най-престъпното и предателско спрямо българските национални интереси
Всяка година загиват около 700 българи по пътищата ... За последните 20 години са загинали сигурно под 20 военни докато са вършили служебните си задължение. Кое е по опасно, да си военен или шофьор в България...
Ако назначат 1000 военни пилота на заплата, съвсем никой няма да лети. Дори при покупката на новите самолети, няма да имаме повече от 20 самолета годни за летене, повече от 100 военни пилота не са ни необходими. Трябва оптимизация на армия и полиция. Не знам как може да се иска при намаляващо население всяка година с около 50 хиляди, да не се намалява и броя на хората заети в сигурността
Кугърите са 12. По договор трябваше да са 18 и 6 Пантер. Договора е сключен от правителството на царя с един голям недостатък - няма индустриално сътрудничество, което да трансферира високи технологии в нашата индустрия. По време на крадливите комунисти, при 12 000 000 000 излишък, плащанията са спрени. След това идва финансовата и икономическа криза и ББ поема властта. Наследява плащанията към Юрокоптер, но вече няма излишък, а и коланите са затегнати. Тогава започват преговори за промяна на параметрите на договора (остават 12 Кугър и 3 Пантер, единия от които вече загубихме миналата година). По време на експлоатацията на Кугърите се оказва, че те са без противообледенителни системи (за да са по-евтини), което значително ограничава експлоатацията им в зависимост от атмосферните условия. Или накратко казано калпави политици - калпави договори и приземена авиация.
До коментар [#13] от "naskotop":По-добре да си поръчаме база със самолети и пилоти, защото каквото и друго да поръчаме просто парите ще ги откраднат и пак ще кърпим старите "Москвич-29"....
Преди повече от 5 години (с мъка в сърцето, защото от малък обичам авиацията) прогнозирах, че есента на 2016г. охраната на въздушното пространство над България ще се поеме от НАТО. Е това се случи макар и частично, но виждайки действията на политиците и възхода на агентите на Държавна сигурност в МО (не е само караагентов има и други) и след последната доставка от РСК МиГ (двигателите бяха без документация), отчитайки летателните часове на пилотите, които не са на ръба, а отдавна са под него (това все още не се признава) и спирането на процедурата за избор на нов изтребител (6 години тупат топката, а трябваше да се започне още през 2004г.) фактически ние нямаме изтребителна авиация. Ето защо най-вероятно ще последваме прибалтийските републики в организацията на охраната на въздушното пространство, като предоставяме летища на натовски държави, които ще поемат охраната на въздушното пространство.
"Това което смущава в подобни случаи тук е абсолютната липса на журналистическо разследване по случая."
Четох разследване на афера.бг. Въпреки че чета текстовете там с "едно наум", има резон в зададените въпроси относно качеството на ремонта на хеликоптера и вложените резервни части. Наложително е разследващите да си свършат работата експертно. http://afera.bg/ето-го-ключът-за-падането-на-падналия-в.html Светла им памет на загиналите пилоти!
"На народите с къса памет преходите са им много дълги." Тони Филипов, Д-р
В нормална държава проруското лоби, отговорно А провала на модернизацията на авиацията ни, начело с президента щеше да е осъдено за национално предателство и вече да излежава ефективни присъди ...
Българите са малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
Благодаря за разяснението. От това, което прочетох тази система е нещо като консуматив, трябва да се подменя през някакво време. Но явно няма средства и/или желание да се поддържа техниката, защото 12 хеликоптера би трябвало да ни стигнат и да извадим старите от употреба.
За жалост предполагам няма какво да ни спре да оплескаме и новите сделки за самолети и бронирани машини.
Тия явно много са изкуфели, или две и две не могат да съберат, или просто така им изнася - много персонал - голям началник. Ако царят е гол да го казваме 12 самолета и 6 хеликоптера да имаме ама 30-40 пилоти да умеят да летят с тях и да не загиват всяка година. Е командващия ВВС при такъв състав ще е майор, няма да е генерал. Но поне каквото можем това ще си позовляваме
В 10-ката. Проблемът е в раздутия щат. При 5-6 изправни самолета и още толкова въртолета да се държат на щат 265 пилота е безумие. Трябва да са максимум 20-30. Това би спестило поне 20-30 милиона на година. Ето ти пари за ремонт и поддръжка на техниката. Но тогава няма как да има толкова много генерали. Ето това е обяснението на парадокса, че държим на заплата летци дето нямат възможност да летят.
А иначе свръхщата е видим с просто око - Унгария при 3 пъти повече изправни машини има щат на ВВС от 3500 души. Ние имаме щат от 6500. Коментарът е излишен.
Каквато попара са надробили терористите навремето, такава ще сърбаме сега, за съжаление е така! През соца летяха на щайги. Сега поне имат възможноста да летят на истински самолети/въртолети. Проблемът сега е че няма пари, да благодарим на 45 години "проспериращ" соц. когато ни лъжеха колко добре сме били а държавата фалирала 3 пъти за 45 години!
Не мога да проумея що за гьонсурат трябва да си, за да носиш униформа на български офицер и да търпиш такова унижение днес. Само не ми говорете за патриотизъм - всичко друго е, но не и патриотизъм е да се оставиш да те управляват не просто некадърници, а откровенни бандити. Само Бог може да опази България. Ние се провалихме.
Ако трябва да бъдем честни, май няма държава, която да е можела да разкара миг-23 и да не го е направила
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Хаха, ама верно ли БГА Балкан е бил "стълб"? Май вие герберите съвсем комунясахте, вече и опорните им точки използвате едно към едно. А кой затри стълба - питай Румен Гечев:) След 1996 фалитът е вече неизбежен.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
"""Генерал Мирчев не се съгласи с идеята за намаляване на броя на пилотите, тъй като няма техника, на която могат да летят. "Авиационна техника може да се закупи, но подготовката изисква години", е неговият аргумент.""Ако беше една частна фирма,досега щяха да съкратят 2/3 от тях. Но нали е държавна,аи са военни там няма бутане. Най ми хареса ,че техника мобе да се закупи...кога ще стане бе генерале? след 10-12 год. Като знаем ,че тия пилоти ги пенсионират рано, рано тия всичките ще се пенсионират ,а и тия които сега влизат в училището. А и като нямат полети какво правят цял ден? Дали ходят изобщо на работа, или графика им е полет един път в месеца ,и останалото време са си в къщи.??
Къф фалит бе немскавагина...оня Гад можа да спечели милиони само от слотовете за кацане , ма държавата не можеше и трябваше да му го подари...тия ги разправяй на баба ми на фърчилото, не на мен щото съм вътре в нещата...само от слотовете в Хийтроу гушна няколко милиона...нема ти казвам по другите летища, че имаше най хубавите часове за кацане и излитане...верно, че летателния парк беше руски и за чеп не ставаше но от скрап само можеше да си изплати задълженията...ами сградния фонд, ми хангарите...аре беги у лево ша ви и разбирачите...
Нещо свястно да е свършил като премиер,освен ,че взема неща които не са негови.Да не говорим за министърчетата му ,подбрани по некадърност,но с апетит към държ.дълг,предприятия,токове,води, пясък на морето .....и т.н.......
Другото ти е ръсене на соц митове от вестник Труд. Ама нали герберастите сте си най обикновени комунисти
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
По-лошото е, че летят на ръба на оцеляването. Ясно е, че Бойко прати войската в десета глуха, но това очевидно е и по заповед на господарите му от НАТО.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
tamplierr
Рейтинг: 450 НеутралноЛетят и умират зареди некадърниците от ГЕРБ.Един от стълбовете на всяка държава беше низвергнат при 8г им управление .
Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТОuq
Рейтинг: 1388 Неутралнокат гледам баш пилота каква карикатура е, .. не знам
Alexander97
Рейтинг: 2569 Неутрално...в сферата на догадките??????
Ако Москвич е направил 30 години, ще има ли догадки?
Никой от тлъстите задници в Парламента или Военното министерство не иска да ползва четиригодишно БМВ, а живота на летците се рискува и буквално похабява с тези престарели и лошо поддържани машини!
Проруското лоби, което задържа модернизацията на ВВС трябва да влезе в съда, но не този, който съди предния министър, а истински! Не че ЦАРАТУРАТА не се нуждае от подмяна. Всъщност това е предусловие!
wwwtoчkacom
Рейтинг: 718 Неутрално"Военните пилоти летя на ръба на прекъсването"
Оправете си заглавието.
ЙЕИ
Рейтинг: 450 Неутрално"Българските военни пилоти летят на ръба на прекъсването, след преминаването на който трябва да преминат през ново обучение"
"Авиационна техника може да се закупи, но подготовката изисква години"
Ами ако нямаш никаква подготовка, тъй или иначе трябва МНОГО години да те учат отново. макар че при съвременните симулатори за 2-3 години успяват да подготвят бъдещия летец за малкото часове във въздуха.
Тия явно много са изкуфели, или две и две не могат да съберат, или просто така им изнася - много персонал - голям началник. А че персоналаът при редките случаи когато лето мре кой му пука ние нали си носим генералските нашивки и от всяка доставка на нова техника или ремонт си вземаме комисионните.
Ако царят е гол да го казваме 12 самолета и 6 хеликоптера да имаме ама 30-40 пилоти да умеят да летят с тях и да не загиват всяка година. Е командващия ВВС при такъв състав ще е майор, няма да е генерал. Но поне каквото можем това ще си позовляваме
skyfighter
Рейтинг: 452 НеутралноНякой може ли да разясни найстина ли имаме 12 Кугъра, или са по-малко и сделката не е изпълнена изцяло?
В момента бюджетът на МО отива мисшя 90% за заплати. Добра практика е да са под 70%. Тези числа се споменаха в предаването референдум скоро по БНТ. Заплатите трябва да се увеличават, така че как точно тези проценти ще се нормализират не е ясно.
1107a
Рейтинг: 450 НеутралноТова, че около половината пилоти летят, колкото да могат да се водят пилоти( другата половина изобщо не летят) е известно от повече от 20 години. Тогава се реши, да се съкратят 80% от наличните самолети, за да се осигури нормална подготовка за останалите.
Съкращенията бяха извършени, бяха свалени от въоръжение стотици самолети, бяха закрити десетки бази, а подготовката на останалите изобщо не се подобри.
Къде отидоха парите?!?
Кой е отговорен?
Или у нас не е прието да се задават такива въпроси?
ЙЕИ
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#6] от "skyfighter":
Според писаното при онядешното му интервю България разполага със следните вертолети
Ми-17 -6 бр, от които само 1 е летял(останалите имат нужда от ремонт)
Ми-24 - 5 бр. от които 1 лети(2 са в ремонт, и още 2 стоят за ремонт)
AS532 Cougar -12 бр от които 4 летят, останалите са приземени поради липса на резервни части и годишен преглед
AS565 Panther - 3 бр от които 2 летят, третият разбилия се още тече разследването след това за резервни части.
Ми14 - 6 бр нито един не лети
Обещана доставка по анекса за приключване на отношенията с Eurokopter 1 АС365 Dauphin
penetrating
Рейтинг: 7623 НеутралноЯсно, идентифицирания ЖИВ отговорник в МО за откраднатите пари от ремонта в терем се е наложил и вината ще се окаже на МЪРТВИТЕ пилоти. Колко пошло
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertigb
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#6] от "skyfighter":
Добрата практика е 40% заплати, 30% издръжка и 30% капитални вложени.
Petleshev
Рейтинг: 2434 НеутралноТо.... при ГЕРБ, всичко е на ръба! Кара се ден за ден. Всичко е на парче.... Няма дългосрочни цели и резултати, които да се изпълняват. Пожарникарска държава сме в момента.
Бивш tww09306483.'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2696 НеутралноБългарските пилоти са опасност за себе си и за всички други по вина на държавата !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Kosta Delev
Рейтинг: 706 НеутралноОстава като си купуваме нови самолети да ги поръчваме в комплект с достатъчно обучени пилоти.
potrebitel3
Рейтинг: 229 НеутралноЩо, 200 НПО не стигат ли. Години наред се занимаваме с второстепенни неща. Това което трябва да е стимул и пример за развитие е превърнато в парцал, а целта се оказвават кризисни центрове. Слагайте розовите фланелки, като ви се долети.
mitko11
Рейтинг: 2505 ВеселоДо коментар [#13] от "naskotop":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовПо-добре да си поръчаме база със самолети и пилоти, защото каквото и друго да поръчаме просто парите ще ги откраднат и пак ще кърпим старите "Москвич-29"....
ЙЕИ
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#10] от "igb":
Според стратегия 2030 на МО това разпределение е 60%- 20% - 20%
Но по-добре от 90-10-0
cinik
Рейтинг: 1887 НеутралноАко има 245 пилота за общо 3 самолета, то може да се предположи, че наистина не летят достатъчно.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "samoedin
Рейтинг: 3469 Неутрално"Генерал Мирчев не се съгласи с идеята за намаляване на броя на пилотите, тъй като няма техника, на която могат да летят. "Авиационна техника може да се закупи, но подготовката изисква години", е неговият аргумент."
Всичко може да се закупи, но не е правено вече повече от 50 години ! Коя армия ще е боеспособна с такова оръжие ?
Пари има за Белене, за схемите КТБ, за Цанков камък, има монопол в горивата, подаряваме Пирин на олигархията, черноморието ....Но ето, да се закупи най - необходимата техника, която пак ще е крайно недостатъчна, но поне ще бъде сравнително по - модерна, виж това никой не го е направил досега !
Защо тогава говорим, че притежаваме армия ?
von_seeckt
Рейтинг: 236 НеутралноДо коментар [#8] от "ЙЕИ":
AS565 Panther - 3 бр от които 2 летят, третият разбилия се още тече разследването след това за резервни части.
Кога се е разбивал?
Неизвестен извършител
Рейтинг: 252 Неутрално"Двете най-вероятни версии са или технически проблем, или допусната грешка от страна на пилотите."
Интересно, каква ли трета версия им се върти из главите на генералите? Пряко попадение на метеорит? Или детска игра с прашка от земята?
Всъщност, имат огромен проблем и генералите, и политиците - оцелелият пилот.
Роси
Рейтинг: 7378 НеутралноКъде се харчат парите от българския бюджет. За нищо няма пари, а все сме имали ръст.
Неизвестен извършител
Рейтинг: 252 НеутралноДо коментар [#21] от "Роси":
Ръст? Ако говориш за външния дълг - съгласен.
2.5
Рейтинг: 3705 НеутралноТова което смущава в подобни случаи тук е абсолютната липса на журналистическо разследване по случая.
I Want To BelieveКато правило в економедия пускат текстове които са прилапали отнякъде и дотук!
ЙЕИ
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#19] от "von_seeckt":
Ами миналото лято, вий кво в България ли не живеете?
И него го произведоха в майор, посмъртно.
Всяка година курбан даваме млади момчета, заради некадърно военни и политическо ръководство
https://news.varna24.bg/735801.html
МАФИЯТА СИ МИСЛИ ЧЕ СИ Е ВЪРНАЛА ДЪРЖАВАТА
Рейтинг: 1062 Неутралнонова техника трябва да се закупи незабавно, не ремонти на 30 годишни щайги, а нови и истински самолети и хеликоптери
БЪЛГАРИЯ МОЖЕ МНОГО ПОВЕЧЕза съжаление в "пленената държава" млрд-дите отиват за корупционни и абсолютно ненужни проекти като белеНЕ и южни патоци и големи шлемове
след години в учебниците по история управлението на страната от и след Тройната коалиция ще се изучава като най-престъпното и предателско спрямо българските национални интереси
001
Рейтинг: 374 НеутралноВсяка година загиват около 700 българи по пътищата ...
За последните 20 години са загинали сигурно под 20 военни докато са вършили служебните си задължение.
Кое е по опасно, да си военен или шофьор в България...
Ако назначат 1000 военни пилота на заплата, съвсем никой няма да лети.
Дори при покупката на новите самолети, няма да имаме повече от 20 самолета годни за летене, повече от 100 военни пилота не са ни необходими.
Трябва оптимизация на армия и полиция.
Не знам как може да се иска при намаляващо население всяка година с около 50 хиляди, да не се намалява и броя на хората заети в сигурността
Uprsport
Рейтинг: 1355 НеутралноДо коментар [#6] от "skyfighter":
Кугърите са 12. По договор трябваше да са 18 и 6 Пантер. Договора е сключен от правителството на царя с един голям недостатък - няма индустриално сътрудничество, което да трансферира високи технологии в нашата индустрия. По време на крадливите комунисти, при 12 000 000 000 излишък, плащанията са спрени. След това идва финансовата и икономическа криза и ББ поема властта. Наследява плащанията към Юрокоптер, но вече няма излишък, а и коланите са затегнати. Тогава започват преговори за промяна на параметрите на договора (остават 12 Кугър и 3 Пантер, единия от които вече загубихме миналата година). По време на експлоатацията на Кугърите се оказва, че те са без противообледенителни системи (за да са по-евтини), което значително ограничава експлоатацията им в зависимост от атмосферните условия. Или накратко казано калпави политици - калпави договори и приземена авиация.
Uprsport
Рейтинг: 1355 НеутралноПреди повече от 5 години (с мъка в сърцето, защото от малък обичам авиацията) прогнозирах, че есента на 2016г. охраната на въздушното пространство над България ще се поеме от НАТО.
Е това се случи макар и частично, но виждайки действията на политиците и възхода на агентите на Държавна сигурност в МО (не е само караагентов има и други) и след последната доставка от РСК МиГ (двигателите бяха без документация), отчитайки летателните часове на пилотите, които не са на ръба, а отдавна са под него (това все още не се признава) и спирането на процедурата за избор на нов изтребител (6 години тупат топката, а трябваше да се започне още през 2004г.) фактически ние нямаме изтребителна авиация. Ето защо най-вероятно ще последваме прибалтийските републики в организацията на охраната на въздушното пространство, като предоставяме летища на натовски държави, които ще поемат охраната на въздушното пространство.
citoyen
Рейтинг: 1450 НеутралноГ-н генералът е много деликатен за военен. Добре че армията търпи безкрайната вкиснала словесна еквилибристика на политиците.
bramasole
Рейтинг: 3280 НеутралноДо коментар [#23] от "2.5":
"На народите с къса памет преходите са им много дълги." Тони Филипов, Д-р"Това което смущава в подобни случаи тук е абсолютната липса на журналистическо разследване по случая."
Четох разследване на афера.бг.
Въпреки че чета текстовете там с "едно наум", има резон в зададените въпроси относно качеството на ремонта на хеликоптера и вложените резервни части. Наложително е разследващите да си свършат работата експертно.
http://afera.bg/ето-го-ключът-за-падането-на-падналия-в.html
Светла им памет на загиналите пилоти!
джендър NATO generals
Рейтинг: 1090 ГневноНямаме пари за летателни часове, та ще даваме стотици пъти повече за закупуване на "нова" техника!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токdanvan
Рейтинг: 730 НеутралноВ нормална държава проруското лоби, отговорно А провала на модернизацията на авиацията ни, начело с президента щеше да е осъдено за национално предателство и вече да излежава ефективни присъди ...
Българите са малък, но изключително прост народ. Sapienti SatСвинчуга
Рейтинг: 1302 НеутралноВ Гербария е така...
Обичам да грухтя и плюскам.skyfighter
Рейтинг: 452 НеутралноДо коментар [#27] от "Uprsport":
Благодаря за разяснението. От това, което прочетох тази система е нещо като консуматив, трябва да се подменя през някакво време. Но явно няма средства и/или желание да се поддържа техниката, защото 12 хеликоптера би трябвало да ни стигнат и да извадим старите от употреба.
За жалост предполагам няма какво да ни спре да оплескаме и новите сделки за самолети и бронирани машини.
Николов
Рейтинг: 1442 НеутралноА иначе свръхщата е видим с просто око - Унгария при 3 пъти повече изправни машини има щат на ВВС от 3500 души. Ние имаме щат от 6500. Коментарът е излишен.
Делян Ковачев
Рейтинг: 516 НеутралноКаквато попара са надробили терористите навремето, такава ще сърбаме сега, за съжаление е така!
През соца летяха на щайги. Сега поне имат възможноста да летят на истински самолети/въртолети. Проблемът сега е че няма пари, да благодарим на 45 години "проспериращ" соц. когато ни лъжеха колко добре сме били а държавата фалирала 3 пъти за 45 години!
ivangabrovo
Рейтинг: 593 НеутралноНе мога да проумея що за гьонсурат трябва да си, за да носиш униформа на български офицер и да търпиш такова унижение днес. Само не ми говорете за патриотизъм - всичко друго е, но не и патриотизъм е да се оставиш да те управляват не просто некадърници, а откровенни бандити.
Само Бог може да опази България. Ние се провалихме.
BiGman
Рейтинг: 8129 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "tamplierr":
Стълбовете на всяка държава е националния въздушен превозвач...я ме подсети кой затри БГА "Балкан"...
deutschwagen
Рейтинг: 2029 НеутралноДо коментар [#7] от "1107a":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Ако трябва да бъдем честни, май няма държава, която да е можела да разкара миг-23 и да не го е направила
deutschwagen
Рейтинг: 2029 НеутралноДо коментар [#38] от "BiGman1":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Хаха, ама верно ли БГА Балкан е бил "стълб"? Май вие герберите съвсем комунясахте, вече и опорните им точки използвате едно към едно. А кой затри стълба - питай Румен Гечев:) След 1996 фалитът е вече неизбежен.
galiwer1880
Рейтинг: 284 Неутрално"""Генерал Мирчев не се съгласи с идеята за намаляване на броя на пилотите, тъй като няма техника, на която могат да летят. "Авиационна техника може да се закупи, но подготовката изисква години", е неговият аргумент.""Ако беше една частна фирма,досега щяха да съкратят 2/3 от тях. Но нали е държавна,аи са военни там няма бутане. Най ми хареса ,че техника мобе да се закупи...кога ще стане бе генерале? след 10-12 год. Като знаем ,че тия пилоти ги пенсионират рано, рано тия всичките ще се пенсионират ,а и тия които сега влизат в училището. А и като нямат полети какво правят цял ден? Дали ходят изобщо на работа, или графика им е полет един път в месеца ,и останалото време са си в къщи.??
BiGman
Рейтинг: 8129 НеутралноДо коментар [#40] от "deutschwagen":
Къф фалит бе немскавагина...оня Гад можа да спечели милиони само от слотовете за кацане , ма държавата не можеше и трябваше да му го подари...тия ги разправяй на баба ми на фърчилото, не на мен щото съм вътре в нещата...само от слотовете в Хийтроу гушна няколко милиона...нема ти казвам по другите летища, че имаше най хубавите часове за кацане и излитане...верно, че летателния парк беше руски и за чеп не ставаше но от скрап само можеше да си изплати задълженията...ами сградния фонд, ми хангарите...аре беги у лево ша ви и разбирачите...
galiwer1880
Рейтинг: 284 ГневноДо коментар [#27] от "Uprsport":
Нещо свястно да е свършил като премиер,освен ,че взема неща които не са негови.Да не говорим за министърчетата му ,подбрани по некадърност,но с апетит към държ.дълг,предприятия,токове,води, пясък на морето .....и т.н.......
deutschwagen
Рейтинг: 2029 НеутралноДо коментар [#42] от "BiGman1":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Внимавай кого наричаш вагина, простак гербжерастки.
За друхгото, понеже си очевадно неграмотен и тъп като гербер:
http://www.segabg.com/article.php?id=173279
Другото ти е ръсене на соц митове от вестник Труд. Ама нали герберастите сте си най обикновени комунисти
neut
Рейтинг: 506 НеутралноАрмия, образование, здравеопазване, наука - все втора грижа на герберското управление
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restеко
Рейтинг: 290 НеутралноЯ спомени коя е първата, че не се разбира.
niki7
Рейтинг: 356 НеутралноПо-лошото е, че летят на ръба на оцеляването.
Ясно е, че Бойко прати войската в десета глуха, но това очевидно е и по заповед на господарите му от НАТО.
deutschwagen
Рейтинг: 2029 НеутралноДо коментар [#47] от "niki7":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨по заповед на господарите му от Кремъл