Над 270 хил. души са напуснали домовете си заради сраженията в Югозападна Сирия

Над 270 хил. души са напуснали домовете си заради сраженията в Югозападна Сирия

© Associated Press



За две седмици, откакто сраженията се ожесточиха в Югозападна Сирия, над 270 хил. души са напуснали домовете си, съобщи за "Ройтерс" представител на ООН по въпросите на бежанците в Йордания.


В края на миналата седмица данните на ООН бяха за около 120 хил. души, избягали от сраженията около град Дераа и съседни провинции, много от които тръгнаха към района на границите с Йордания и Израел. По-късно броят достигна 160 хил.


Преди говорителят на Върховния комисариат на ООН за бежанците Мохамад Хауари да представи данните на организацията, тя предупреждаваше за хуманитарна катастрофа заради последния етап от правителствената, подкрепята от Русия офанзива срещу един от последните контролирани от бунтовници райони в Сирия.




Йордания, приела 650 хил. бежанци, и Израел, казаха още миналата седмица, че няма да приемат още бежанци. Йорданският външен министър Айман Сафади обаче каза, че страната му ще изпрати доставки с помощи за засегнатите по границата, когато сирийските власти дадат разрешение за това.


Израелски медии пък съобщават, че независимо от съпротивата, която израелският кабинет изразява срещу отварянето на границите, армията полага усилия да се грижи за засегнатите.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (58)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    Кой където иска да ходи.
    Само не тук!

  2. 2 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    Руските нацисти предизвикват втора бежанска вълна. Явно целта им е да изгонят всички сирийци. Руснаци ли ще заселват там?

    The best way to predict the future is to invent it.
  3. 3 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    До коментар [#2] от "EU defender":

    Руснаците влязоха в Сирия през Септември 2015 г.
    Ако не бяха влезли, сега цялата Сирия щеше да е в Европа.
    Несунитската и част...

  4. 4 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    До коментар [#3] от "НеКой":

    Точно руснаците и пудела им Асад предизвикаха бежанската вълна към Европа. Но всичко се връща на този свят.

    The best way to predict the future is to invent it.
  5. 5 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    До коментар [#4] от "EU defender":

    2012 г. кой разбуни Сирия?

  6. 6 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    До коментар [#5] от "НеКой":

    КОЙ започна да избива народа си през 2011?

    The best way to predict the future is to invent it.
  7. 7 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    До коментар [#6] от "EU defender":

    Остави чуждите народи, никой не те викал да ги спасяваш.
    Ако толкова много държиш, пробвай се на Ердоган...

  8. 8 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    Защо ли тези хора бягат от"сЪветската" власт на другаря Асад???
    НЕГОДНИК!!!

  9. 9 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    До коментар [#8] от "selqnin":

    При същата тази власт сувнитите не колеха шиити. И обратно.
    А християните имаха права, каквито в никоя арабска страна нямат.
    Те така за демокрацията по американски.

  10. 10 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8106 Неутрално

    В Гърция и Испания ги очакват.

  11. 11 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Рунсаците помагат на Асад да избива сирийци, докато американците чрез проксите помагат на ислямистите да избиват араби. Перфектен бизнес.

  12. 12 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 888 Неутрално

    Едиснтвеният им изход е някой снайперист да пратят да гръмне Асад (ама още не е късно).

  13. 13 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2320 Неутрално

    До коментар [#2] от "EU defender":Руснаците влязоха в Сирия през Септември 2015 г. Ако не бяха влезли, сега цялата Сирия щеше да е в Европа.Несунитската и част...
    —цитат от коментар 3 на НеКой


    Ама нали НеКои ни убеждавахте, че това е блицкриг на Путин, а то ТРИ ГОДИНИ!!!!

  14. 14 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    До коментар [#13] от "4ort":

    Не знам какво е, но откак американците въоръжиха муджахидините в Афгатистан през 1987-1988 г., вече всички бандити имат оръжие.
    И едно е, ако това оръжие се притежава от определна държава, колкото и да не я харесваме, друго е религиозни мутанти да разполагат с неограничено количество такова.
    Между другото, точно в Афганистан се вижда до какво води това.
    За съжаление вече и в Сирия има такива места.

  15. 15 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2727 Неутрално

    Сирийската арабска армия освобождава град след град - Асад довършва последните ислямистки изчадия и наемници. Част от руските кораби вече поеха към Севастопол. Войната в Сирия върви към приключване.
    :-) Познайте къде по Света ще е следващата война :
    - Централна Азия
    - Латинска Америка
    - Африка
    - Иран
    - Южнокитайско море

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  16. 16 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 792 Неутрално

    "Над 270 хил. души са напуснали домовете си заради сраженията в Югозападна Сирия"

    Това са терористи , които бягат от освободителната армия на Асад. Като гледам снимката , много от бягащите терористи са деци и жени.

  17. 17 Профил на ProTMG
    ProTMG
    Рейтинг: 217 Неутрално

    В последно време не следя внимателно събитията в Сирия,
    но щом в Дневник излиза подобна статия, значи правителствената армия пак пердаши някъде здраво чалмите.
    Това да се чува!

  18. 18 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2599 Неутрално

    Спосорите на войната да поемат отговорноста !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  19. 19 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 983 Неутрално

    В Европа се разгоряха споровете за мигрантите и за да не би да се споразумеят нещо европейците руснаците биха камшика на сирийците да ги подгонят към Европата да не би да се оправим и разберем нещо.

  20. 20 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 983 Неутрално

    Сърцеядите на асад заедно с шиитските главорези извършват геноцид срещу сунитите в сирия, които са 80% от населението.Целта е да направят от всеки един сунит или труп или мигрант в ЕС.

  21. 21 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    Защо ли тези хора бягат от"сЪветската" власт на другаря Асад???НЕГОДНИК!!!
    —цитат от коментар 8 на selqnin


    Не съм чувал сирийците да са бягали от Сирия когато само Асад я управляваше. Виж, когато дойдоха разни главорези да управляват с оръжие и хората се разбягаха. Така че въпросът ти е несъстоятелен.

    http://viralscape.com/aleppo-syria-before-and-after-war/

  22. 22 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1010 Неутрално

    До коментар [#19] от "rexdog2004":

    По-малко от 10% от мигрантите в Европа са сирийци. Останалите 90% са итбетраните, които САЩ започнаха да демократизират пи-рано. Афганистан, Ирак, Либия, Еритрея ..., а тези последните ги демократизираха МИ 6 и френските тайни служби. Даже малко се посбиха, кой да ги демократизира.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  23. 23 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    ООН това, ООН онова... те САЩ затова напуснаха ООН, защото не върви да предизвикваш хуманитарни кризи и да ги критикуваш в същата време.

  24. 24 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1010 Неутрално

    До коментар [#20] от "rexdog2004":

    Много евтин номер! Някой може и да ви го зачете. Та кога викате хората на Асад са яли сърца? Щото видяхме как едни други ядяха сърца. Другата ви лъжа за 80% сунити, няма да я коментирам - тя е по невинна, но не ви ли пука за 10те процента християни?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  25. 25 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#22] от "tribiri":

    Не съм казал че рашъните действат сами срещу ЕС.Може да имат и задокеанска дружба в плановете си срещу единството и просперитета на ЕС.Просперитета на ЕС е смърт за руската олигархия.Затова и нашата като производна от руската е антиевропейска.

  26. 26 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3426 Неутрално

    Те бягат от райони, където се водят военни действия. След това ще се върнат.

  27. 27 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#24] от "tribiri":

    Прав си - не 80% сунитите, а са 75%.Хвана ме в измама.А за християните при шиитите не ми ги хвали.Проиранските шиити в сирия и ливан прогониха милиони християни.Крупнейшей по числу последователей религией в Сирии является ислам; в 2010 году мусульмане составляли 93 % населения страны[8]. Большинство мусульман — сунниты (74 %[9]), преимущественно ханафитского мазхаба. Значительное влияние в стране получило шиитское направление ислама (13 %[9]), представленное алавитами, исмаилитами и двунадесятниками. Ещё около 3 % население Сирии составляют друзы[10], положение которых в религиозной классификации не однозначно.
    Доля христиан в 2010 году оценивалась в 5 % — 6 % населения[11][12]. На протяжении всего XX века доля христиан в общем населении страны неуклонно снижалась — с 16 % в начале века, к 7,8 % в 2000 году[13].

  28. 28 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1010 Неутрално

    До коментар [#25] от "rexdog2004":

    А нашата като производна на задокеанската не е ли антиевропейска!? По данни на нашите служби 80% от мигрантите воезли в България са от Афганистан и Ирак. А пък тези в Италия нянат нищо общо със Сирия.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  29. 29 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#28] от "tribiri":

    Вашата не знам на какво е производна- българската е производна на агентурата на ДС, КГБ и руската олигархия

  30. 30 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1010 Неутрално

    До коментар [#27] от "rexdog2004":

    Вие съвсем объркахте конците! Какви християни при шиитите, какви пет лева, какъв Иван, каква гара! Шиитите са мюсюлмани, както и алевитите!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  31. 31 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#30] от "tribiri":

    Е да де - какви християни пришиитите, като те шиитите изгониха християните от сирия и ливан.През 20 век един от геноцидите е този над сирийските и ливански християни.Погледни колко са били преди сто години и колко са сега.

  32. 32 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Главорезите и Сърцеядите трябва да се унищожават до крак.
    Айде няма нужда от крокодилски сълзи за човекоядци щото били "опозиционни"!
    !

  33. 33 Профил на Ixquick
    Ixquick
    Рейтинг: 599 Неутрално

    Израелски медии пък съобщават, че независимо от съпротивата, която израелският кабинет изразява срещу отварянето на границите, армията полага усилия да се грижи за засегнатите.
    —цитат от коментар 0 на статията


    Интересно, защо джихадистите от АлКаида и Нусра се концентрират по границата с Израел , а Израел им праща хуманитарна помощ, този път освен храна ,лекарства, оръжие, и 300 палатки за бежански лагер по границата на окупирания от Израел Голан.
    Явно задачата на ционистките проксита е да пазят окупирания Голан за Израел от Сирийската арабска армия.
    Кампанията за признаването на Голан за израелски е в пълен ход, според ционистите това трябва да стане в следващите месеци.

  34. 34 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#32] от "AzDebil":

    Прав си отвсякъде- дали сърцеядите са агенти на асд, участвуващи в хибридна медийна война, дали са шиитски ислямисти или сунитски такива, няма никакво значение - подлежат на анхилация.Но все пак геноцид от 15 5 шиити срещу 75% сунити има различен емигрантски ефект от геноцида на 75% сунити срещу 15% шиити.Емигрантският натиск срещу ЕС е различен.

  35. 35 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    До коментар [#8] от "selqnin":При същата тази власт сувнитите не колеха шиити. И обратно.А християните имаха права, каквито в никоя арабска страна нямат.Те така за демокрацията по американски.
    —цитат от коментар 9 на НеКой


    И пак при тази същата власт започнаха да се колят.
    Толкова много акъл ли се изисква за да се сети човек, че една власт с терор може да удържа положението до един момент след което настъпва ад като този в Сирия.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  36. 36 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    До коментар [#6] от "EU defender":Остави чуждите народи, никой не те викал да ги спасяваш.Ако толкова много държиш, пробвай се на Ердоган...
    —цитат от коментар 7 на НеКой


    Значи само ти имаш право да си "загрижен".
    Напротив, сирийците многократно призоваваха света да им помогне срещу изстъпленията на Путин и Асад ама пуста политика.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  37. 37 Профил на enidet
    enidet
    Рейтинг: 217 Неутрално

    "Над 270 хил. души са напуснали домовете си заради сраженията в Югозападна Сирия"
    Дневник, не излезе ли някакъв закон за лъжливите новини?

  38. 38 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    До коментар [#13] от "4ort":Не знам какво е, но откак американците въоръжиха муджахидините в Афгатистан през 1987-1988 г., вече всички бандити имат оръжие.И едно е, ако това оръжие се притежава от определна държава, колкото и да не я харесваме, друго е религиозни мутанти да разполагат с неограничено количество такова.Между другото, точно в Афганистан се вижда до какво води това.За съжаление вече и в Сирия има такива места.
    —цитат от коментар 14 на НеКой


    Не е така, муджахидините в Афганистан нямаше да се появят, ако вие не се бяхте напънали да налагате социализма си ли беше, комунизма ли, на афганистанския народ. И оръжието им всъщност в огроманта си част си беше руско трофейно - от изкланите красноармейци влезли непоканени в Афганистан.
    В този смисъл да - точно в Афганистан, а вече и в Сирия се вижда до какво водят опитите да налагаш шизоидната комунистическа идеология. Не че и у нас не се вижда.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  39. 39 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    Не съм чувал сирийците да са бягали от Сирия когато само Асад я управляваше. Виж, когато дойдоха разни главорези да управляват с оръжие и хората се разбягаха. Така че въпросът ти е несъстоятелен
    —цитат от коментар 21 на Лео


    Ами явно трябва да посетиш ушния лекар защото сирийците бягат точно от Асад.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  40. 40 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2612 Разстроено

    Горките хора!..толкова ги изтормозиха...да ти стане жал! Къде са тръгнали и те не знаят милите

  41. 41 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    Главорезите и Сърцеядите трябва да се унищожават до крак.Айде няма нужда от крокодилски сълзи за човекоядци щото били "опозиционни"!!
    —цитат от коментар 32 на AzDebil


    Е, покрай тях и де що има жени и деца, нал' тъй !

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  42. 42 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1516 Неутрално

    До коментар [#16] от "tacheaux":


    Като гледам снимката , много от бягащите терористи са деци и жени.
    —цитат от коментар 16 на tacheaux


    Така се получава с местните пропагандисти, когато от Дневник нарушават всякакви стандарти за информиране. :)
    От АР са сложили текст към илюстрацията: "Syrian refugees gather in their vehicles getting ready to cross into Syria from the eastern Lebanese border town of Arsal, Lebanon, Thursday, June 28, 2018. About 400 Syrians are expected to make the crossing on Thursday, after having requested permission from the Lebanese and Syrian governments. (AP Photo/Bilal Hussein)
    Тези на фотото плеснато като илюстрация не бягат от Сирия, а се връщат в Сирия.
    Оригиналът, с текст: http://www.apimages.com/metadata/Index/Pictures-Of-The-Week-Photo-Gallery/c9b10d245016408f8d27c390f52636e2/1/0

    Ecrasez l’infâme
  43. 43 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    До коментар [#19] от "rexdog2004":По-малко от 10% от мигрантите в Европа са сирийци. Останалите 90% са итбетраните, които САЩ започнаха да демократизират пи-рано. Афганистан, Ирак, Либия, Еритрея ..., а тези последните ги демократизираха МИ 6 и френските тайни служби. Даже малко се посбиха, кой да ги демократизира.
    —цитат от коментар 22 на tribiri


    Всъщност от нито една демократична държава няма бежанци, всичките са от държави където се правиха комунистически или социалистически експерименти. Наприме като мирен и кротък Афганистан в който нахлуха руските червени орди - оттогава страната е в руини и в гражданска война. Ама коя страна не е в руини след появата на руските "освободители". И в Либия соц експеримент също завършил с гражданска война. Ирак и той беше в непрекъсната гражданска война и чат-пат със съседите си.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  44. 44 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    До коментар [#42] от "Graf":

    Абе рожбо пролетарска, те тези хора за да чакат да се върнат в Сирия нали преди това са избягали оттам, бе ! Кои са избягали, кои са получили съветска ... ъъъъ, руска бомба по главата, хуманна една такава, а пък, че на всички домовете са със земята вече е ясно.
    Избихте половин милион, сринахте цялата страна, прокудихте 10 милиона и всичко това за величието на ситнежа в Кремъл и властта на семейство Асад - това са фактите, другото е бля, бля, бля.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  45. 45 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 967 Неутрално

    Руските нацисти предизвикват втора бежанска вълна. Явно целта им е да изгонят всички сирийци. Руснаци ли ще заселват там?
    —цитат от коментар 2 на EU defender


    Бежанските вълни ги предизвикват чуждестранните легиони на Ислямска Държава и Ал Каида,поне те са основните фактори които предизвикаха стълкновенията в Сирия. Ти какво пледлаш? Да ги оставят да си правят атентатите да режат главите на децата и т.н Забрави ли преди да се наместят руснаците как треперихме в Европа от джихадистки атентати. Това не беше толкова отдавна.

  46. 46 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 967 Неутрално

    До коментар [#44] от "Ian Smith":

    А бе вие наистина ли забравихте кога напуснаха страната няколко милиона сириици? Наистина ли забравихте за Париж, Шарли Едо, че в столицата на Белгия армията влезе с танкове в арабските квартали. Забравихте ли за докладите на САЩ, че въпреки бомбардировките ислямистите лостът с хиляди?Забравихте ли, че ако руснаците не бяха ударили колоните на цистерни с петрол това нямаше да свърши?

  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  48. 48 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 416 Неутрално

    До коментар [#12] от "johnniewalker":

    Съмняваш ли се, че ЦРУ и Мосад и то с изхарчените вече близо 90 милиарда $ от коалицията, която още през 2006г. реши да узурпира законноизбраната власт в Сирия и да я превърне в послушно уахабитско емирство няма възможностите да убие д-р Башар Ал Асад ? Винаги може да го направи...Това обаче не ги урежда, защото тогава народът на Сирия наистина ще освирепее и познай кой ще си изпати най-много...:)))))

  49. 49 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1957 Неутрално

    До коментар [#2] от "EU defender":Руснаците влязоха в Сирия през Септември 2015 г. Ако не бяха влезли, сега цялата Сирия щеше да е в Европа.Несунитската и част...
    —цитат от коментар 3 на НеКой


    Сега само сунитската част е прокудена. Лошото за съседите на Сирия и Европа е, че сунитската част е по-голямата част от населението на Сирия (75% от общото население; 80% от арабите).

  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на Адекватно мислещ
    Адекватно мислещ
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#22] от "tribiri":

    Това са пълни глупости. От 2014 г. насам сирийците консистентно се движат между 30% и 40% от подалите молби за убежище в ЕС, понякога стигайки 57% за конкретен месец.

    https://goo.gl/zG7FZr

    Спри да лъжеш.

  52. 52 Профил на Адекватно мислещ
    Адекватно мислещ
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#28] от "tribiri":

    Това също не е вярно.

    TOP 5 СТРАНИ НА ПРОИЗХОД ПО БРОЙ ПОДАДЕНИ МОЛБИ ПРЕЗ ПЕРИОДА 01.01.1993 – 31.05.2018

    1. АФГАНИСТАН 25 342
    2. СИРИЯ 21 376
    3. ИРАК 19 526
    4. ПАКИСТАН 3 045
    5. БЕЗ ГРАЖДАНСТВО 2 131

    Източник: http://www.aref.government.bg/index.php/bg/aktualna-informacia-i-spravki

    21 000 са 30% от 70 000. Освен това, в Афганистан и Ирак също има боеве и хората също могат да бягат от реална опасност за живота (което се решава на казуален принцип). Такава е и политиката на ЕС - дава се статут на всички сирийци и на повечето афганистанци и иракчани.

  53. 53 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 416 Весело

    До коментар [#51] от "Адекватно мислещ":

    Това е валидно/вярно само до към март-април 2016г., когато вече стана ясно, че Даеш/Ал Нусра/FSA нямат шанс и губят войната...

  54. 54 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 967 Неутрално

    До коментар [#43] от "Ian Smith":

    В Либия и Ирак например не са стъпвали руснаците. Там сигурно птичките пеят и хората си живеят? А?

  55. 55 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 967 Неутрално

    До коментар [#38] от "Ian Smith":

    Тогава глава на СССР не беше ли украинеца Хрусчов?

  56. 56 Профил на Адекватно мислещ
    Адекватно мислещ
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#53] от "dr_al_hussaini":

    Окей, значи останалите статистики за след 2016 г., които показват консистентно същия процент сирийци са неверни, така ли? Ти някакъв конкретен източник, който подкрепя твърдението ти, ще дадеш ли?

  57. 57 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 416 Весело

    До коментар [#56] от "Адекватно мислещ":

    Ами например един конкретен източник е агенцията в Сирия, аналогична на ГРАО в България...От пролетта на 2016г. и особено след освобождението на Алепо и селската му провинция, в сигурните (правителствените) територии се завърнаха близо милион и половина сирийски граждани...Голямата бройка сирийски граждани, намиращи се в момента извън страната са на територията на съседните 3 държави - Ливан, Йордания и Турция и близо месец след като САА освободи техните родни нахии - те започват да се завръщат в градовете и селата си, за да могат да се възползват от държавната субсидия, покриваща между 40 и 60% (за различен вид сгради) от разходите им за ремонт/ново строителство...Мисля, че тук имаше някаква както обикновено неправдоподобна статия относно този закон...

  58. 58 Профил на Адекватно мислещ
    Адекватно мислещ
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#57] от "dr_al_hussaini":

    Чакай, бе, приятелю. Първо, ти не си дал източникът. И аз мога да ти обяснявам, че съществува някъде нещо си, което потвърждава моите думи, много удобро пропускайки да го дам. Когато човек прави твърдение, тежестта на доказателството пада върху него, а не върху опонента. Нищо не си доказал все още.

    Второ, и по-важно, ние с другия коментиращ тук говорим за процента на сирийците от общия брой подали молби за убежище в държави на ЕС в периода на мигрантската криза - 2014-2018 г. Ти ми опонира за този процент, че не бил верен. И се обоснова с данни от някаква сирийска агенция? Я ми обясни как тая сирийска агенция, еквивалентна на ДАБ, оперираща в хаотична държава, разкъсвана от гражданска война, ще има тия данни, като въобще не оперира в ЕС? И ще са по-точни от данните, които идват от вътрешно-европейските агенции?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK