Това не мина при Обама, а при тръмп изключено. Иначе умен ход , ясно му е че няма как да стане , но си връзва гащите за пред електората.Прави са някои тук да го сравняват с нашия бай Тошо селския хитрец.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
Нека не бъркаме твитовете на Тръмп с реално предложение. Твитовете са най-вече експресен начин да спуска "опорни точки". Нека видим дали наистина би предложил официално подобно нещо на ЕС. Не знам защо си мисли, че ще е на далавера. Някой може ли да обясни.
Това не мина при Обама, а при тръмп изключено.Иначе умен ход , ясно му е че няма как да стане , но си връзва гащите за пред електората.Прави са някои тук да го сравняват с нашия бай Тошо селския хитрец.
Хайде де...пуяка само говори алабализми!Нали ако отпаднат пречките за американския пазар - техните автопроизводители ще фалират за 2 години!Машино строенето им ще бъде пометено.....
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
дебатът колко точно социализъм е допустим и здравословен може да бъде безкраен; ясно е само, че в ЕС социализмът отдавна е надминал всякакви здравословни мерки и се е превърнал в тумор; Норвегия с 5 мил фитнес маниаци и нефт за 1 трилион долара може да го пробва, но дори и там е съмнително до какви резултати ще доведе след 1-2 поколения
нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
Тръмп се радва на рекордно одобрение сред американците. От четиримата предишни президенти, само Буш младши е имал по-висок рейтинг, при това след 11 септември 2001 г. …
Е нали въведе мита да защитаваш бачкерите от Ръст белта срещу "незаконния" и "нечестен" внос на стомана и алуминий от ЕС ?! Поредицата от анти-логика в бомбастичните изяви на тоя човек, разчита единствено на късопаметната глупост и наивност на самоотвержния му електорат.
Е нали въведе мита да защитаваш бачкерите от Ръст белта срещу "незаконния" и "нечестен" внос на стомана и алуминий от ЕС ?! Поредицата от анти-логика в бомбастичните изяви на тоя човек, разчита единствено на късопаметната глупост и наивност на самоотвержния му електорат.
Антилогика има сам в промити мозъци от левотолерастка пропаганда.Като изкусен преговарящ Тръмп знае кога какво да направи,за да постигне целите си.Целта му явно е да слага мита на стоманата и алуминия,а да договори условия на равнопоставеност в търговските отношения.
Това за субсидиите би било прекрасно, но шанса е нулев. Представете си как ще реагират нашите животновъди ако им спрат евросубсидиите. В САЩ положението е подобно.
Явно цялото управление на оранжевата марионетка на Путин ще бъде поредица от гафове, а след всеки гаф някой по умен му плесва един задвратник и го вкарва в пътя ...
Българите са малък, но изключително прост народ.
Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
Ами, не. Обама има буквално една седмица за 8 години с по-нисък рейтинг от Тръмп. Цялото първо президентство на Буш Мл. е с по-добър рейтинг (и почти цялото второ - с по-лош). Клинтън даже покрай разните скандали е имал по-добър рейтинг. https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/
Щом Тръмп прави такова предложение, а ЕС го отхвърля - излиза че като цяло, американската продукция е по-конкурентна от европейската по отношение на цените. Неприятна канстатация.
Явно цялото управление на оранжевата марионетка на Путин ще бъде поредица от гафове, а след всеки гаф някой по умен му плесва един задвратник и го вкарва в пътя ...
Марионетка на Путин е Меркел,която пълни руският бюджет като купува руки газ по Северен поток,а сега строи и Северен поток 2.Много са ви плитки лъжите.
А Америка въобще вняся ли Автомобили от ЕС? БМВ и Мерцедес ги правят в САЩ или Мексико или Канада и следователно те не се броят за Внос. Така че де факто мита няма.
Мисля че по добро сравнение е със споразумението с Канада.Освен субсидиите има и много други проблеми като взаимното признаване на стандартите в храните , определяне на процедурите за решаване на спорове , защита на личните данни и тн. Много сме далече от подобно нещо с щатите.Не е проблема само със САЩ , сигурно помниш съпротивата срещу TTIP в Европа.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
Това е най-разумното предложение правено от Тръмп! Субсидиите изкривяват пазара и правят цените на стоките нереални! Премахването на всички субсидии в развитите страни ще даде шанс и на слаборазвитите да продават продукцията си на реални цени! И аз съм твърдо против субсидии на каквото и да било! Дейности, които са губещи и необходими на обществото да се финансират директно от държавите. По този начин ще се върне справедливостта в търговията!
Това е целта на Тръмп - свободен достъп до европейските пазари. Само че при производството на селскостопански стоки повечето американски щати няма ограничения за използване хормони за растеж на животните, производство на генномодифицирани земеделски култури, внасянето на които в Европа това е забранено.
Човека си е открповено луд. Аз съм съгласен с думите, че най-добре е да няма никави мита и субсидии, ама той е носителя на тази идея и в същото време е против нея. На това май му се викаше шизофрения.
Това е целта на Тръмп - свободен достъп до европейските пазари. Само че при производството на селскостопански стоки повечето американски щати няма ограничения за използване хормони за растеж на животните, производство на генномодифицирани земеделски култури, внасянето на които в Европа това е забранено.
Отлична идея, която би облагодетелствала по-бедните страни с по-евтина продукция (като родината ви, евророби). И без това субсидиите в България отиват за бентлита, палати и яхти, тъй като цената и без това е конкурентна на европейската.
Едното няма връзка с другото. На внос подлежи единствено продукция, която отговаря на изискваният за безопасност на Европейския съюз. Обмитяването идва след това.
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите."
Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
Това не мина при Обама, а при тръмп изключено.Иначе умен ход , ясно му е че няма как да стане , но си връзва гащите за пред електората.Прави са някои тук да го сравняват с нашия бай Тошо селския хитрец.
Защо да не мине? Къде е проблема с този подход? Или ЕС може да налага мита на САЩ но обратното не може? Ако ще е свободна търговия да бъде свободна. Защо Американските автомобили се таксуват с 7.5% а Европейските само 2.5% ? Защо САЩ да не може да изнася бадеми или домати за Франция? Защо ЕС субсидира непрекъснато Еърбъс а Боинг трябва да се бори сам?
California Über Alles
ЕС е оплетен и се държи от субсидии, без които ще има силно разбалансиран вътрешен пазар. Това си е социализъм. Но ако европейски субсидирани стоки с подбити цени, се изнасят някъде извън ЕС и разоряват местни производители, това вече е протекционизъм.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
"Тръмп се радва на рекордно одобрение сред американците. От четиримата предишни президенти, само Буш младши е имал по-висок рейтинг, при това след 11 септември 2001 г. ..."
Това е толкова глупава и наивна лъжа, че с два клика мога да я опровергая:
Рейтингът на последните четирима алерикански президенти къвм м. юли от ВТОРАТА ГОДИНА на мандата им:
Дръмб 42% Барак Обама 46% Джордж У. Буш 72% Бил Клинтън 43% Джордж Буш-баща 62% Средно за американските президенти през последните 80 години (1938-2018) 53%
До коментар [#24] от "lz2":"Дейности, които са губещи и необходими на обществото да се финансират директно от държавите." Точно това се нарича субсидия.
Това драги не е субсидия в пълния смисъл на думата! Субсидия е финансирането на селскостопанската продукция, производството на храни и ел енергия. Каква субсидия е например правосъдието? Че нали ако се плаща такса за цялата стойност на правораздаването, 90% от хората няма да могат да се обърнат към съда! А ако си плащаш за полиция, пожарна, образование? Субсидия е това, което се дава за производство на стоки, които после излизат на пазара! Другото си е държавно финансиране и не изкривява пазарните отношения! Има Балкан разлика в двете!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Остава и да кажеш срещу кой друг американски президент се е водила такава яростна медийна кампания.Все едно на живо гледам фейлетонът"Бай Ганьо журналист",в който бай Ганьо издава вестник и омаскарява всеки политически противник. Естествено,че това влияе на рейтинга като водещите медии плюят Тръмп денонощно.
Тръмп отново предлага свободна търговия на ЕС и ми е интересно как ще го извъртят сега европротекционистите, че да излезе пак той виновен. ЕС няма да се съгласи за нищо на света, нито ще се откаже от субсидиите, нито ще иска да влезе в честна конкуренция с американците и причината за това е очевидна: европейският бизнес в повечето случаи не е конкурентен на американския.
Според мен проблемът е че той говори за напълно свободна зона за търговия и мисля че подобно нещо може да се постигне само със споразумение като това с Канада.Аз съм твърдо за подобно нещо.Проблемът според мен не са митата.Споменаваш тези върху колите , но вече сигурно десет пъти повторихме че ако искахте нулеви мита можехте да го получите.Докато вървеше дебата за TTIP преди години аз го подкрепях(горе долу) .Може да видиш предния ми коментар. За субсидиите в ЕС нямам мнение защото не знам много.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
"Остава и да кажеш срещу кой друг американски президент се е водила такава яростна медийна кампания."
Да не говорим, че подлите журналисти плащат на продажни холивудски актьори да си преправят гласа на неговия по разни записи, намерени в кантората на Майкъл Коен... ;-)
А ти против северен поток ли си или просто си тролиш против меркел :Д Аз предлагам ударно развитие на зелената енергия за да не ни трябват никакви патоци
Ами съгласен ли си да плащаш реалната не субсидирана цена на храните. Доста солено ще излезе. В САЩ също има субсидии за селскостопанските производители. Иначе да, ако ЕС премахне субсидиите в земеделието и животновъдството, това би дало шанс на Африка да развие конкурентно този сектор и да изнася доста продукция.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
"Надявам се да го направят, ние сме готови - но те няма (да го направят)!"
"Най-здравият " съветски болен, успял да се намести в Овалния кабинет, полага геройски усилия да поддържа шоуто си, като ръси още тръмпизми... Обаче то май ще бъде засенчено от родното рашо- фазиоидното шоу с мазни пехливански борби в лобистка защита на нарастващите интереси на мутромафията в БГ, разбира се водено от нашия Болен....
Мне, Боинг също е бил субсидиран. Дори имаше решение на международния арбитражен съд което доказа че компанията е била субсидирана от щатските администрации. За доматите, едва ли е изгодно през атлантика с кораби да се пренасят подобни зарзавати. За бадеми и авокадо незнам. Стремя се да купувам средиземноморски такива след като прочетох за експлоатацията на работниците и изсичането на горски масиви от страна на корпорациите в Латинска Америка заради нашумелия плод.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
До коментар [#24] от "lz2":Ами съгласен ли си да плащаш реалната не субсидирана цена на храните. Доста солено ще излезе. В САЩ също има субсидии за селскостопанските производители. Иначе да, ако ЕС премахне субсидиите в земеделието и животновъдството, това би дало шанс на Африка да развие конкурентно този сектор и да изнася доста продукция.
Пич, 1+1=2, няма как да е по друг начин... Когато субсидираш една стока, уж за да ѝ намалиш цената, нали увеличаваш данъчната тежест за хората, които трябва да платят тази субсидия... Това се нарича: "преливане от пусто в празно".
До коментар [#24] от "lz2":Ами съгласен ли си да плащаш реалната не субсидирана цена на храните. Доста солено ще излезе. В САЩ също има субсидии за селскостопанските производители. Иначе да, ако ЕС премахне субсидиите в земеделието и животновъдството, това би дало шанс на Африка да развие конкурентно този сектор и да изнася доста продукция.
Виж сега, въпросът не толкова елементарен. Ако се премахнат субсидиите ще се увеличат цените на стоките. Но едновременно с това ще се намалят данъците, дащото няма да се събират пари за субсидии. Значи, увеличението на цените веднага се компенсира с намалените данъци. Това е теорията. Друг е въпроса, че държавите много трудно се отказват от вече въведен данък!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!
Естествено че увеличаваш данъчната тежест, малко на хората, повече на корпорации и заможни индивиди. При мен ДДС е диверсифициран, като за стоки и услуги от първа необходимост са с почти символична ставка. За сметка на това, данъците са прогресивни. Не гледай само България, по света данъци и данъчни системи има разни и разнообразни. Как гледаш на възможността голяма група храни и услуги да се облагат със 7% ДДС в БГ, като за сметка на това има прогресивно облагане? Щото ако се разтърсиш ще видиш че в БГ май че е първенец като процент от бюджета който се пълни от ДДС.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
До коментар [#8] от "karabastun":"Тръмп се радва на рекордно одобрение сред американците. От четиримата предишни президенти, само Буш младши е имал по-висок рейтинг, при това след 11 септември 2001 г. ..."Това е толкова глупава и наивна лъжа, че с два клика мога да я опровергая:Рейтингът на последните четирима алерикански президенти къвм м. юли от ВТОРАТА ГОДИНА на мандата им:Дръмб 42%Барак Обама 46%Джордж У. Буш 72%Бил Клинтън 43%Джордж Буш-баща 62%Средно за американските президенти през последните 80 години (1938-2018) 53%Източник: https://news.gallup.com/poll/203198/presidential-approval-ratings-donald-trump.aspx Извод: не вярвай на всичко, което си чул в кварталната пивница.
Не му е грешна новината, а грешно я поднася. Тръмп наистина има рекордна подкрепа... сред Републиканците. Но пък Демократите никога не са мразели президент така. Затова като цяло му е нисък рейтингът.
Прав си за актьорите щото те до един са: Защото сме социалисти! Фабиани долни.
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
Хахаха... и за това търговското салдо между ЕС и твоята нова родина САЩ е положителен за нас от ЕС! ;-)
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Тук си прав Ивчо. На който не му харесва социализма отива в Щатите. Лошото е че демократите са същите долни социалисти.
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
Не гледай нещата само през призмата на българската данъчна система. В БГ системата е наложена основно от страна на МВФ, които след като се убедиха че данъчните власти са неспособни или некадърни/корумпирани да си вършат съвестно работата, се мина на вариант леки подоходни и преки данъци за сметка на по-тежки акцизи, непреки данъци, митнически сборове и прочее. Чудно ми е защо държави които не са и помирисвали камунизъм/цоциализъм имат прогресивни данъци, диверсифицирани ДДС ставки, и законно уредени стимули за работещите?
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
До коментар [#61] от "Честити Пижо Пенда без Дженда":
Пижо, не мисля, че демократите в САЩ са като нашите европейски социалисти и социалдемократи, те са по-скоро либерали. А, ако искаш да видиш кои са истинските американски социалисти прочети тази статия:
Всички са фабиани. Съвременните либерали са цоциалисти
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
До коментар [#40] от "musashii":"Остава и да кажеш срещу кой друг американски президент се е водила такава яростна медийна кампания."Да не говорим, че подлите журналисти плащат на продажни холивудски актьори да си преправят гласа на неговия по разни записи, намерени в кантората на Майкъл Коен... ;-)
"Как гледаш на възможността голяма група храни и услуги да се облагат със 7% ДДС в БГ, като за сметка на това има прогресивно облагане?" Гледам като на нещо изключително аморално. Гледам като на заврени пръсти в моя джоб, които алчно опитват да измъкнат още повече от парите, които аз съм изкарал. Гледам, както бих гледал на един пладнешки обир - от позицията на силата и под заплаха от санкции насилствено да ми се изземва още по-голяма част от моя личен доход. Така гледам.
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите."
Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
Прав си.Демократите нямат нищо общо с европейските социалисти и защита правата на работещите.Те защитават привилегии на гейове,негри и всякакви други малцинства извън белите хетеросексуални мъже и жени.
Супер, значи въобще не си за Запада. Няма лошо. След като ти харесва да гледаш мизерия, разбита инфраструктура, пошлост и прочее само и само да не ти бъркат в джебеца.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
" Тук сме, за да обясним и да намерим начин да предотвратим търговска война", каза Юнкер в интервю за германската обществена телевизия ZDF преди срещата, но добави, не е прекалено голям оптимист. По думите му, ако разговорите се провалят, ЕС "ще отговори незабавно"."
Напърво време да спре с едностранните безумни действия спрямо ЕС, а за другото - има време !
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
71
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Разбираме, че не трябвало да се вярва на туитовете на Тръмп. Значи когато туитне, че Европа трябва да си плаща за сигурността, Тръмп удря по НАТО съвсем реално. Когато туитне, че предлага свободна търговия на ЕС - не трябва да се вярва на туитове. Айде изберете си едно от двете, другари.
Обзалагам се, че повечето хора тук не знаят какво е етатист. Иначе са си точно такива. А най-обичам аргумента "трябва да имаме прогресивни данъци, защото така е на запад". И когато обясниш, че това не е справедливо, че е наказание за предприемчивите и способните, отговорът е "стой си в мизерната България тогава!". Радвай се, че не са те обявили вече за путинофил, фашист, крайно десен, расист, хомофоб, ксенофоб, женомразец, тестногръд, ислямофоб и т.н. Щото според либерал-болшевиките тук ако се усъмниш в нещо европейско, било то данъчната система, то ти си всичко от изброеното.
За четящите английски (и умеещи да осмислят прочетен текст) - едно мнение на Леон Панета, цаемал през годините постове като началник на канцеларията на Белия дом, директор на ЦРУ и министър на отбраната на САЩ.
С други думи - неотроцкист и ЛГБТ транс-джердър (според чудодейно "новоодеснелите" привърженици на Путиновия оранжев бойфренд):
"It is without any modern precedent that a president would in just days undermine the fiscal and military support for the NATO Alliance; criticize our closest ally Great Britain and Prime Minister Theresa May over Brexit; label the European Union a “foe”; and end a summit with Russian President Vladimir Putin with a press conference in which he says he trusts the Russians more than he trusts his own intelligence and law enforcement agencies when it comes to who is responsible for interfering in the U.S. elections." https://www.newsweek.com/leon-panetta-how-save-america-president-trumps-foreign-policy-hell-opinion-1039384
Знаеш ли каква е една от разликите между българина и западняка. Българинът разбира индивидуализмът като спасяване поединично, той да е добре и нехае за другите и какво се случва около него. Западнякът разбира индивидуализмът като личните си качества, стреми се да се обогати въз основа на тези си качества като по този начин обогатява и общността в която живее. Та за това в БГ гледаш палати по улици засипани с чакъл а пък в Австрия, въпреки планинския терен, китни къщи разположени по двете страни на чисти улици с цветенца и други джунджурийки. Та така.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
Ами представи си че знаем. Това е френски термин. Само че аз нито съм такъв или онакъв. Дневник е либерална медия и тъй като имам себе си за либерал, за това чета статиите и участвам в дискусиите. Не се интересувам от консервативни или социалистически вестници и сайтове. Не разбирам какво правят тук хора които не споделят либералните идеи. Има си куп други сайтове да се подвизавате.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
На тръмпецоидите каквито и документи или интервюта да им предоставиш е безсмислено. Ирационалната вяра в лидера и лидерството е нещо присъщо за подобни индивиди. Същата стока са както и ония които вярваха в Мадридския и които вярват в Бойка сега.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
Грешка, тука е така, защото всеки чака наготово да дойде Мама Държава, да му избърше задника, да го нахрани с лъжичка и да му направи уличката. Как са построени тия палати? Държавата ли дойде да му бие бетон, да му реди тухли и да му сложи покрива? Не, човекът сам се е погрижил, защото е знаел, че Мама Държава няма да дойде да му осигури подслон. Защо смяташ, че няма да е същото и с инфраструктурата?
Иначе добре , че каза Австрия: по едно съвпадение точно Австрия е дала началото на - забележи! - Австрийската икономическа школа. Добра идея е да почетеш малко от авторите, че нещо ми се струваш закърмен с Капиталът.
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите."
Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
Добра идея е да разбереш че държавата това са хората. Австрийските улички са китни щото австрийците плащат чрез данъците си да са китни. Ама ти нали не искаш да ти се бърка в джебеца както сам написа. Така че гледай мизерни, кални и мръсни улици с палати покрай тях. А поради ЕГН-то ми, няма как да съм откърмен с Капитала.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
Ха-ха-ха... Как ги закова само! Търговия без мета, ограничения и субсидии! И сега какво ще отговорят оялите се евробюрократи? И как ще купуват избори чрез субсидии? 100:0 за Тръмп! Евала!
пп Чрез износ на субсидирани стоки се изнася национален продукт и субсидията остава във изнасящото лице - колко удобно да крадем от бюджета. Освен това субсидиите изкривяват производства, пазари и пазарно поведение.
Страшен резил за лекуващите лекари! Направо да им скъсат дипломите и да им отнемат правото да лекуват!
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
Глупости! Ако това стане всички, които си изкарват хляба със земеделие ще се изсипят в София и понеже някои от тях определено са по-умни от тебе, ти ще останеш без работа!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Грешка. Тука е така, защото най дясната от всички десни партии въведе плоския данък и сега всички сектори, за които държавата трябва да се грижи са недофинансирани. Образование, здравеопазване, вътрешна сигурност, отбрана, инфраструктура и т.н. Данъците и другите приходи в бюджета са 30% от БВП, при 47.6% в същата тази Австрия, която споменаваш. EST. 9 FRANCE 56.2 2017 EST. 10 CUBA 55.2 2017 EST. 11 NORWAY 54.7 2017 EST. 12 DENMARK 53.5 2017 EST. 13 ANGUILLA 52.0 2017 EST. 14 BELGIUM 50.8 2017 EST. 15 SWEDEN 50.7 2017 EST. 16 LIBYA 49.0 2017 EST. 17 HUNGARY 48.2 2017 EST. 18 AUSTRIA 47.6 2017 EST.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Нека не бъркаме твитовете на Тръмп с реално предложение. Твитовете са най-вече експресен начин да спуска "опорни точки". Нека видим дали наистина би предложил официално подобно нещо на ЕС. Не знам защо си мисли, че ще е на далавера. Някой може ли да обясни.
Оставете далаверата.Предложения за премахване на субсидиите на цялата територия на ЕС за правени от изтъкнати европейски лидери,вкл. един бивш председател на Съвета на Европа.Не заради САЩ,а заради Европа.Заради положителният ефект върху селското стопанство,земеделието и много други отрасли. Така направено предложението е още по-добро за Европа.Но Европа е едно,а ЕС е друго.ЕС е в ръцете на хора с друго мислене,за съжаление.
Прав е Тръмп!Не може стоки да се субсидират,а те да не основен вид продукт!Да речем испанските маслини се субсидират,за да се насърчи износът!Но,маслините не се отглеждат с такива разходи,каквито са цафевицата и пшеницата да речем!Това е един вид нелоялна конкуренция,която трябва да се прекрати!За това САЩ имат отрицателно салдо в търговията с ЕС!Някои квазиспециалисти да не пишат по темата,защото не разбират от тази наука наречена икономика!
Използвах данни от статия на Капитал от юни 2018 г., която се базира на чисто новия доклад на ЕК "Данъчни трендове в ЕС" на Европейската комисия. Ти ползваш приблизителни стойности от world factbook на ЦРУ. И като е офшорна зона (въпреки че не е) Ирландия, хората там измират от глад и болести, така ли? Явно може и да не дереш собствените си граждани, за да постигнеш високо качество на живот.
А за Сингапур какво ще кажеш? Малко (56 места под България) по-надолу в класацията, която гледаш е. Нивото на живот там надали някога може да бъде постигнато от европейска държава. Та каква е данъчната тежест там?
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите."
Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
Тръмп изгуби търговската война. Фермерите негодуват, 12 милиарда няма да стигнат да си изтрият сълзите. Затова Тръмп изведнъж смени плочата. Само наивните тръмписти все още вярват, че той бил велик сделкаджия. Умря циганката, която го хвалеше.
Бъркаш либерализма с лявото. Класическият либерализъм е десен и е за минимална държава, свободни индиви, ниски данъци, свободен пазар. Тези неща днес се отстояват до едно от консервативните партии (конкретно в САЩ), а терминът "либерал" е узурпиран от левундерите и техните партии, независимо дали се наричат демократически, социалдемократически, социалистически и т.н.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 275 НеутралноТова не мина при Обама, а при тръмп изключено.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Иначе умен ход , ясно му е че няма как да стане , но си връзва гащите за пред електората.Прави са някои тук да го сравняват с нашия бай Тошо селския хитрец.
Един препатил
Рейтинг: 2339 Неутрално"....ЕС, заедно със САЩ, да се откаже от "всички Мита, Бариери и Субсидии."....."
Аз съм "за".
Waters
Рейтинг: 213 НеутралноНека не бъркаме твитовете на Тръмп с реално предложение. Твитовете са най-вече експресен начин да спуска "опорни точки". Нека видим дали наистина би предложил официално подобно нещо на ЕС. Не знам защо си мисли, че ще е на далавера. Някой може ли да обясни.
lordcris
Рейтинг: 632 НеутралноЕС са по социалисти и от Тръмп. Колкото и да се обявяват за защитници на свободната търговия, ЕС е преди всичко митнически съюз.
musashii
Рейтинг: 726 НеутралноНяма да стане заради Юнкер и компания.Тръмп прави публично достояние исканията си.За разлика от Юнкер и ко,чийто намерения не се знаят.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2019 ЛюбопитноХайде де...пуяка само говори алабализми!Нали ако отпаднат пречките за американския пазар - техните автопроизводители ще фалират за 2 години!Машино строенето им ще бъде пометено.....
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...hhhuuunnnn
Рейтинг: 507 Неутралнодебатът колко точно социализъм е допустим и здравословен може да бъде безкраен; ясно е само, че в ЕС социализмът отдавна е надминал всякакви здравословни мерки и се е превърнал в тумор; Норвегия с 5 мил фитнес маниаци и нефт за 1 трилион долара може да го пробва, но дори и там е съмнително до какви резултати ще доведе след 1-2 поколения
нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневникkarabastun
Рейтинг: 4096 НеутралноДо коментар [#1] от "Jalis Ironhammer":
[email protected]Тръмп се радва на рекордно одобрение сред американците. От четиримата предишни президенти, само Буш младши е имал по-висок рейтинг, при това след 11 септември 2001 г. …
Индиана
Рейтинг: 470 НеутралноЕ нали въведе мита да защитаваш бачкерите от Ръст белта срещу "незаконния" и "нечестен" внос на стомана и алуминий от ЕС ?! Поредицата от анти-логика в бомбастичните изяви на тоя човек, разчита единствено на късопаметната глупост и наивност на самоотвержния му електорат.
EU defender
Рейтинг: 624 НеутралноРазумно предложение, но неизпълнимо. ЕС няма да изостави политиката на субсидиите.
The best way to predict the future is to invent it.МиГ-29
Рейтинг: 264 НеутралноНякой може ли да обясни ЕС на кой Американски стоки точно е наложил мита и бариери?
musashii
Рейтинг: 726 НеутралноАнтилогика има сам в промити мозъци от левотолерастка пропаганда.Като изкусен преговарящ Тръмп знае кога какво да направи,за да постигне целите си.Целта му явно е да слага мита на стоманата и алуминия,а да договори условия на равнопоставеност в търговските отношения.
musashii
Рейтинг: 726 НеутралноНа американските автомобили има мито от 11 процента в ЕС.Срещу 2,5 процента в САЩ за европейски.
zarzawat
Рейтинг: 418 НеутралноДа се премахнат митата е съвсем резонно - наскоро ЕС и Япония сключиха такова споразумение: https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/sviat/2018/07/17/3283526_es_i_iaponiia_dogovoriha_nai-goliamata_zona_za/
Това ще се хареса много на англичаните защото им дава вратичка за достъп до европейския пазар ако сключат същия договор със САЩ.
Това за субсидиите би било прекрасно, но шанса е нулев. Представете си как ще реагират нашите животновъди ако им спрат евросубсидиите. В САЩ положението е подобно.
danvan
Рейтинг: 4048 ВеселоЯвно цялото управление на оранжевата марионетка на Путин ще бъде поредица от гафове, а след всеки гаф някой по умен му плесва един задвратник и го вкарва в пътя ...
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Satkrumeto
Рейтинг: 213 ГневноДо коментар [#8] от "karabastun":
Ами, не. Обама има буквално една седмица за 8 години с по-нисък рейтинг от Тръмп. Цялото първо президентство на Буш Мл. е с по-добър рейтинг (и почти цялото второ - с по-лош). Клинтън даже покрай разните скандали е имал по-добър рейтинг.
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/
Хубаво е да не се разпространяват неистини.
atmanpg
Рейтинг: 1760 НеутралноЩом Тръмп прави такова предложение, а ЕС го отхвърля - излиза че като цяло, американската продукция е по-конкурентна от европейската по отношение на цените.
Неприятна канстатация.
musashii
Рейтинг: 726 НеутралноМарионетка на Путин е Меркел,която пълни руският бюджет като купува руки газ по Северен поток,а сега строи и Северен поток 2.Много са ви плитки лъжите.
МиГ-29
Рейтинг: 264 НеутралноА Америка въобще вняся ли Автомобили от ЕС?
БМВ и Мерцедес ги правят в САЩ или Мексико или Канада и следователно те не се броят за Внос.
Така че де факто мита няма.
realguru
Рейтинг: 2060 НеутралноЗа :)
Ама ЕС да се откаже от комунизма няма как да стане. :)
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 275 НеутралноДо коментар [#14] от "zarzawat":
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Мисля че по добро сравнение е със споразумението с Канада.Освен субсидиите има и много други проблеми като взаимното признаване на стандартите в храните , определяне на процедурите за решаване на спорове , защита на личните данни и тн.
Много сме далече от подобно нещо с щатите.Не е проблема само със САЩ , сигурно помниш съпротивата срещу TTIP в Европа.
realguru
Рейтинг: 2060 НеутралноСложи и 20% ДДС с/у 5-10% според щата там.
musashii
Рейтинг: 726 Неутрално[quote#19:"eyd13372645"][/quote]
Внасяп естествено.Иначе защо Тръмп ще казва,че ще им налага мита при неуспех на преговорите.В заводите им в САЩ се произвеждат само определени модели.
lz2
Рейтинг: 2115 НеутралноТова е най-разумното предложение правено от Тръмп! Субсидиите изкривяват пазара и правят цените на стоките нереални! Премахването на всички субсидии в развитите страни ще даде шанс и на слаборазвитите да продават продукцията си на реални цени! И аз съм твърдо против субсидии на каквото и да било! Дейности, които са губещи и необходими на обществото да се финансират директно от държавите. По този начин ще се върне справедливостта в търговията!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Voiko
Рейтинг: 481 НеутралноТова е целта на Тръмп - свободен достъп до европейските пазари. Само че при производството на селскостопански стоки повечето американски щати няма ограничения за използване хормони за растеж на животните, производство на генномодифицирани земеделски култури, внасянето на които в Европа това е забранено.
musashii
Рейтинг: 726 Неутрално[quote#22:"realguru"][/quote]
Точно.И заради това ДДС европейците плащаме по-скъпо за един и същи стоки от американците.
tsvetko_51
Рейтинг: 1590 НеутралноЧовека си е открповено луд. Аз съм съгласен с думите, че най-добре е да няма никави мита и субсидии, ама той е носителя на тази идея и в същото време е против нея.
На това май му се викаше шизофрения.
musashii
Рейтинг: 726 НеутралноИ като внесат ГМО какво от това?Всяко растение и домашно животно е в резултат на дългогодишна селекция на определени гени.
George Svinarov
Рейтинг: 319 НеутралноДо коментар [#22] от "realguru":
20те % ДДС да не важат само за американските автомобили, че ги намесваш. Страшен гуру си, няма що.
George Svinarov
Рейтинг: 319 НеутралноДо коментар [#24] от "lz2":
"Дейности, които са губещи и необходими на обществото да се финансират директно от държавите."
Точно това се нарича субсидия.
Darulio
Рейтинг: 895 НеутралноОтлична идея, която би облагодетелствала по-бедните страни с по-евтина продукция (като родината ви, евророби). И без това субсидиите в България отиват за бентлита, палати и яхти, тъй като цената и без това е конкурентна на европейската.
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"До коментар [#6] от "Messerschmitt":
Европа налага 10-11% мита на автомобилите от САЩ, а САЩ - 2.5%. Не знам кой е по-уплашен за автомобилостроенето си...
До коментар [#25] от "voyko":
Едното няма връзка с другото. На внос подлежи единствено продукция, която отговаря на изискваният за безопасност на Европейския съюз. Обмитяването идва след това.
Pontif
Рейтинг: 3099 НеутралноЗащо да не мине? Къде е проблема с този подход? Или ЕС може да налага мита на САЩ но обратното не може? Ако ще е свободна търговия да бъде свободна.
Защо Американските автомобили се таксуват с 7.5% а Европейските само 2.5% ?
Защо САЩ да не може да изнася бадеми или домати за Франция? Защо ЕС субсидира непрекъснато Еърбъс а Боинг трябва да се бори сам? California Über Alles
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5113 НеутралноЕС е оплетен и се държи от субсидии, без които ще има силно разбалансиран вътрешен пазар. Това си е социализъм. Но ако европейски субсидирани стоки с подбити цени, се изнасят някъде извън ЕС и разоряват местни производители, това вече е протекционизъм.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевNorman Granz
Рейтинг: 4355 НеутралноДо коментар [#8] от "karabastun":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Тръмп се радва на рекордно одобрение сред американците. От четиримата предишни президенти, само Буш младши е имал по-висок рейтинг, при това след 11 септември 2001 г. ..."
Това е толкова глупава и наивна лъжа, че с два клика мога да я опровергая:
Рейтингът на последните четирима алерикански президенти къвм м. юли от ВТОРАТА ГОДИНА на мандата им:
Дръмб 42%
Барак Обама 46%
Джордж У. Буш 72%
Бил Клинтън 43%
Джордж Буш-баща 62%
Средно за американските президенти през последните 80 години (1938-2018) 53%
Източник: https://news.gallup.com/poll/203198/presidential-approval-ratings-donald-trump.aspx
Извод: не вярвай на всичко, което си чул в кварталната пивница.
lz2
Рейтинг: 2115 НеутралноТова драги не е субсидия в пълния смисъл на думата! Субсидия е финансирането на селскостопанската продукция, производството на храни и ел енергия. Каква субсидия е например правосъдието? Че нали ако се плаща такса за цялата стойност на правораздаването, 90% от хората няма да могат да се обърнат към съда! А ако си плащаш за полиция, пожарна, образование? Субсидия е това, което се дава за производство на стоки, които после излизат на пазара! Другото си е държавно финансиране и не изкривява пазарните отношения! Има Балкан разлика в двете! ПравописА е поле за изява на неграмотните!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
atmanpg
Рейтинг: 1760 НеутралноДо коментар [#36] от "Norman Granz":
Означава, че фактите не им харесват.
Толкова по-зле за фактите.
Norman Granz
Рейтинг: 4355 НеутралноДо коментар [#37] от "atmanpg":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Означава, че фактите не им харесват.
Толкова по-зле за фактите."
А минусите се трупат като доказателство на непробиваемия придобит имунитет на Дръмбовата секта срещу неудобните истини.
Да видим колко ще станат до довечера...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
musashii
Рейтинг: 726 НеутралноОстава и да кажеш срещу кой друг американски президент се е водила такава яростна медийна кампания.Все едно на живо гледам фейлетонът"Бай Ганьо журналист",в който бай Ганьо издава вестник и омаскарява всеки политически противник.
Естествено,че това влияе на рейтинга като водещите медии плюят Тръмп денонощно.
Black Hawk
Рейтинг: 501 НеутралноТръмп отново предлага свободна търговия на ЕС и ми е интересно как ще го извъртят сега европротекционистите, че да излезе пак той виновен. ЕС няма да се съгласи за нищо на света, нито ще се откаже от субсидиите, нито ще иска да влезе в честна конкуренция с американците и причината за това е очевидна: европейският бизнес в повечето случаи не е конкурентен на американския.
Black Hawk
Рейтинг: 501 ВеселоИначе чудесна новина - Тръмп предлага свободна търговия, а Нормана циври, че хората не го харесват.
Norman Granz
Рейтинг: 4355 НеутралноДо коментар [#41] от "Black Hawk":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Тръмп отново предлага свободна търговия на ЕС..."
Ти си чудесен пример за Дръмбов привърженик - often wrong, never uncertain. :))
Ако Дръмб предлагаше "свободна търговия", нямаше да погребе TTIP.
Няма смисъл да се спори с такива като теб, а - както съм писал - нямам и време. :))
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 275 НеутралноДо коментар [#32] от "Pontif New Dnevnik SUCK":
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Според мен проблемът е че той говори за напълно свободна зона за търговия и мисля че подобно нещо може да се постигне само със споразумение като това с Канада.Аз съм твърдо за подобно нещо.Проблемът според мен не са митата.Споменаваш тези върху колите , но вече сигурно десет пъти повторихме че ако искахте нулеви мита можехте да го получите.Докато вървеше дебата за TTIP преди години аз го подкрепях(горе долу) .Може да видиш предния ми коментар.
За субсидиите в ЕС нямам мнение защото не знам много.
ivant88
Рейтинг: 264 НеутралноЗащо социалистите сте против свободния пазар, предлаган от Президента Тръмп?
Norman Granz
Рейтинг: 4355 НеутралноДо коментар [#40] от "musashii":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Остава и да кажеш срещу кой друг американски президент се е водила такава яростна медийна кампания."
Да не говорим, че подлите журналисти плащат на продажни холивудски актьори да си преправят гласа на неговия по разни записи, намерени в кантората на Майкъл Коен... ;-)
rdb41527334
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#18] от "musashii":
А ти против северен поток ли си или просто си тролиш против меркел :Д Аз предлагам ударно развитие на зелената енергия за да не ни трябват никакви патоци
tsyrvulan
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#24] от "lz2":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Ами съгласен ли си да плащаш реалната не субсидирана цена на храните. Доста солено ще излезе. В САЩ също има субсидии за селскостопанските производители. Иначе да, ако ЕС премахне субсидиите в земеделието и животновъдството, това би дало шанс на Африка да развие конкурентно този сектор и да изнася доста продукция.
1_april
Рейтинг: 389 Весело"Надявам се да го направят, ние сме готови - но те няма (да го направят)!"
"Най-здравият " съветски болен, успял да се намести в Овалния кабинет, полага геройски усилия да поддържа шоуто си, като ръси още тръмпизми...
Обаче то май ще бъде засенчено от родното рашо- фазиоидното шоу с мазни пехливански борби в лобистка защита на нарастващите интереси на мутромафията в БГ, разбира се водено от нашия Болен....
tsyrvulan
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#32] от "Pontif New Dnevnik SUCK":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Мне, Боинг също е бил субсидиран. Дори имаше решение на международния арбитражен съд което доказа че компанията е била субсидирана от щатските администрации. За доматите, едва ли е изгодно през атлантика с кораби да се пренасят подобни зарзавати. За бадеми и авокадо незнам. Стремя се да купувам средиземноморски такива след като прочетох за експлоатацията на работниците и изсичането на горски масиви от страна на корпорациите в Латинска Америка заради нашумелия плод.
ivant88
Рейтинг: 264 НеутралноПич, 1+1=2, няма как да е по друг начин... Когато субсидираш една стока, уж за да ѝ намалиш цената, нали увеличаваш данъчната тежест за хората, които трябва да платят тази субсидия... Това се нарича: "преливане от пусто в празно".
vesolr
Рейтинг: 2435 НеутралноДо коментар [#13] от "musashii":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQА САЩ налагат 20% за европейските камиони. Та кой на кого викаш?
vesolr
Рейтинг: 2435 НеутралноДо коментар [#40] от "musashii":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQСрещу Обама.
lz2
Рейтинг: 2115 НеутралноВиж сега, въпросът не толкова елементарен. Ако се премахнат субсидиите ще се увеличат цените на стоките. Но едновременно с това ще се намалят данъците, дащото няма да се събират пари за субсидии. Значи, увеличението на цените веднага се компенсира с намалените данъци. Това е теорията. Друг е въпроса, че държавите много трудно се отказват от вече въведен данък! ПравописА е поле за изява на неграмотните!
tsyrvulan
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#51] от "ivant88":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Естествено че увеличаваш данъчната тежест, малко на хората, повече на корпорации и заможни индивиди. При мен ДДС е диверсифициран, като за стоки и услуги от първа необходимост са с почти символична ставка. За сметка на това, данъците са прогресивни. Не гледай само България, по света данъци и данъчни системи има разни и разнообразни. Как гледаш на възможността голяма група храни и услуги да се облагат със 7% ДДС в БГ, като за сметка на това има прогресивно облагане? Щото ако се разтърсиш ще видиш че в БГ май че е първенец като процент от бюджета който се пълни от ДДС.
Alex Prime
Рейтинг: 418 НеутралноНе му е грешна новината, а грешно я поднася.
Тръмп наистина има рекордна подкрепа... сред Републиканците. Но пък Демократите никога не са мразели президент така. Затова като цяло му е нисък рейтингът.
Иво
Рейтинг: 3754 ВеселоДо коментар [#7] от "hhhuuunnnn":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Като не ти харесва европейският социализъм САЩ и твоя любимец Тръмпи те зоват. ;-)
Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
Рейтинг: 1474 ВеселоДо коментар [#46] от "Norman Granz":
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...Прав си за актьорите щото те до един са:
Защото сме социалисти! Фабиани долни.
Иво
Рейтинг: 3754 ВеселоХахаха... и за това търговското салдо между ЕС и твоята нова родина САЩ е положителен за нас от ЕС! ;-) "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
penetrating
Рейтинг: 7502 ВеселоТръмп обича Путин и търси война с ЕС.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert"Кажи ми кой ти е приятел за да то кажа какъв си"
Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
Рейтинг: 1474 ВеселоДо коментар [#57] от "Иво":
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...Тук си прав Ивчо. На който не му харесва социализма отива в Щатите. Лошото е че демократите са същите долни социалисти.
tsyrvulan
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#54] от "lz2":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Не гледай нещата само през призмата на българската данъчна система. В БГ системата е наложена основно от страна на МВФ, които след като се убедиха че данъчните власти са неспособни или некадърни/корумпирани да си вършат съвестно работата, се мина на вариант леки подоходни и преки данъци за сметка на по-тежки акцизи, непреки данъци, митнически сборове и прочее. Чудно ми е защо държави които не са и помирисвали камунизъм/цоциализъм имат прогресивни данъци, диверсифицирани ДДС ставки, и законно уредени стимули за работещите?
Иво
Рейтинг: 3754 ЛюбопитноДо коментар [#61] от "Честити Пижо Пенда без Дженда":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Пижо, не мисля, че демократите в САЩ са като нашите европейски социалисти и социалдемократи, те са по-скоро либерали. А, ако искаш да видиш кои са истинските американски социалисти прочети тази статия:
https://www.dw.com/bg/все-повече-американци-се-увличат-по-социализма-защо/a-42364820
Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
Рейтинг: 1474 ВеселоДо коментар [#63] от "Иво":
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...Всички са фабиани. Съвременните либерали са цоциалисти
musashii
Рейтинг: 726 НеутралноКакви записи?Като пишеш нещо ,пиши го изцяло ,а не с догадки.Да не мислиш,
че като теб следя всеки компромат срещу Тръмп.
Darulio
Рейтинг: 895 РазстроеноДо коментар [#55] от "tsyrvulan":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио""Как гледаш на възможността голяма група храни и услуги да се облагат със 7% ДДС в БГ, като за сметка на това има прогресивно облагане?"
Гледам като на нещо изключително аморално. Гледам като на заврени пръсти в моя джоб, които алчно опитват да измъкнат още повече от парите, които аз съм изкарал. Гледам, както бих гледал на един пладнешки обир - от позицията на силата и под заплаха от санкции насилствено да ми се изземва още по-голяма част от моя личен доход.
Така гледам.
musashii
Рейтинг: 726 НеутралноПрав си.Демократите нямат нищо общо с европейските социалисти и защита правата на работещите.Те защитават привилегии на гейове,негри и всякакви други малцинства извън белите хетеросексуални мъже и жени.
tsyrvulan
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#66] от "Darulio":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Супер, значи въобще не си за Запада. Няма лошо. След като ти харесва да гледаш мизерия, разбита инфраструктура, пошлост и прочее само и само да не ти бъркат в джебеца.
samoedin
Рейтинг: 3952 Неутрално" Тук сме, за да обясним и да намерим начин да предотвратим търговска война", каза Юнкер в интервю за германската обществена телевизия ZDF преди срещата, но добави, не е прекалено голям оптимист. По думите му, ако разговорите се провалят, ЕС "ще отговори незабавно"."
Напърво време да спре с едностранните безумни действия спрямо ЕС, а за другото - има време !
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Black Hawk
Рейтинг: 501 ВеселоРазбираме, че не трябвало да се вярва на туитовете на Тръмп. Значи когато туитне, че Европа трябва да си плаща за сигурността, Тръмп удря по НАТО съвсем реално. Когато туитне, че предлага свободна търговия на ЕС - не трябва да се вярва на туитове. Айде изберете си едно от двете, другари.
Black Hawk
Рейтинг: 501 ВеселоДо коментар [#70] от "Darulio":
Обзалагам се, че повечето хора тук не знаят какво е етатист. Иначе са си точно такива. А най-обичам аргумента "трябва да имаме прогресивни данъци, защото така е на запад". И когато обясниш, че това не е справедливо, че е наказание за предприемчивите и способните, отговорът е "стой си в мизерната България тогава!". Радвай се, че не са те обявили вече за путинофил, фашист, крайно десен, расист, хомофоб, ксенофоб, женомразец, тестногръд, ислямофоб и т.н. Щото според либерал-болшевиките тук ако се усъмниш в нещо европейско, било то данъчната система, то ти си всичко от изброеното.
Norman Granz
Рейтинг: 4355 НеутралноЗа четящите английски (и умеещи да осмислят прочетен текст) - едно мнение на Леон Панета, цаемал през годините постове като началник на канцеларията на Белия дом, директор на ЦРУ и министър на отбраната на САЩ.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.С други думи - неотроцкист и ЛГБТ транс-джердър (според чудодейно "новоодеснелите" привърженици на Путиновия оранжев бойфренд):
"It is without any modern precedent that a president would in just days undermine the fiscal and military support for the NATO Alliance; criticize our closest ally Great Britain and Prime Minister Theresa May over Brexit; label the European Union a “foe”; and end a summit with Russian President Vladimir Putin with a press conference in which he says he trusts the Russians more than he trusts his own intelligence and law enforcement agencies when it comes to who is responsible for interfering in the U.S. elections."
https://www.newsweek.com/leon-panetta-how-save-america-president-trumps-foreign-policy-hell-opinion-1039384
джендър NATO generals
Рейтинг: 950 ЛюбопитноВЕИ- грабежът влиза ли в това"отказ от всикчи субсидии"? А НЕПОЗВОЛЕНАТА ДЪРЖАВАНА ПОМОЩ за Марица 1 и 3, и тя ли?
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токtsyrvulan
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#70] от "Darulio":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Знаеш ли каква е една от разликите между българина и западняка. Българинът разбира индивидуализмът като спасяване поединично, той да е добре и нехае за другите и какво се случва около него. Западнякът разбира индивидуализмът като личните си качества, стреми се да се обогати въз основа на тези си качества като по този начин обогатява и общността в която живее. Та за това в БГ гледаш палати по улици засипани с чакъл а пък в Австрия, въпреки планинския терен, китни къщи разположени по двете страни на чисти улици с цветенца и други джунджурийки. Та така.
vesolr
Рейтинг: 2435 ВеселоДо коментар [#52] от "vesolr":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQПардон, всъщност са 25%, само че не виждам Тръмп и последователите му да се оплакват от тази "несправедливост".
tsyrvulan
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#73] от "Black Hawk":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Ами представи си че знаем. Това е френски термин. Само че аз нито съм такъв или онакъв. Дневник е либерална медия и тъй като имам себе си за либерал, за това чета статиите и участвам в дискусиите. Не се интересувам от консервативни или социалистически вестници и сайтове. Не разбирам какво правят тук хора които не споделят либералните идеи. Има си куп други сайтове да се подвизавате.
tsyrvulan
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#74] от "Norman Granz":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.На тръмпецоидите каквито и документи или интервюта да им предоставиш е безсмислено. Ирационалната вяра в лидера и лидерството е нещо присъщо за подобни индивиди. Същата стока са както и ония които вярваха в Мадридския и които вярват в Бойка сега.
Darulio
Рейтинг: 895 ВеселоДо коментар [#76] от "tsyrvulan":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Грешка, тука е така, защото всеки чака наготово да дойде Мама Държава, да му избърше задника, да го нахрани с лъжичка и да му направи уличката.
Как са построени тия палати? Държавата ли дойде да му бие бетон, да му реди тухли и да му сложи покрива? Не, човекът сам се е погрижил, защото е знаел, че Мама Държава няма да дойде да му осигури подслон. Защо смяташ, че няма да е същото и с инфраструктурата?
Иначе добре , че каза Австрия: по едно съвпадение точно Австрия е дала началото на - забележи! - Австрийската икономическа школа. Добра идея е да почетеш малко от авторите, че нещо ми се струваш закърмен с Капиталът.
Darulio
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#77] от "vesolr":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"И в обратна посока е толкова митото за американски камиони. Тук вече и двете страни плащат еднакво, така че няма несправедливост.
Darulio
Рейтинг: 895 РазстроеноДо коментар [#78] от "tsyrvulan":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"И аз съм либерал. Класически либерал. Не лявото извращение, което ти разбираш под либерализъм.
tsyrvulan
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#80] от "Darulio":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Добра идея е да разбереш че държавата това са хората. Австрийските улички са китни щото австрийците плащат чрез данъците си да са китни. Ама ти нали не искаш да ти се бърка в джебеца както сам написа. Така че гледай мизерни, кални и мръсни улици с палати покрай тях. А поради ЕГН-то ми, няма как да съм откърмен с Капитала.
qwerty
Рейтинг: 565 НеутралноХа-ха-ха... Как ги закова само! Търговия без мета, ограничения и субсидии! И сега какво ще отговорят оялите се евробюрократи? И как ще купуват избори чрез субсидии?
100:0 за Тръмп!
Евала!
пп Чрез износ на субсидирани стоки се изнася национален продукт и субсидията остава във изнасящото лице - колко удобно да крадем от бюджета. Освен това субсидиите изкривяват производства, пазари и пазарно поведение.
today
Рейтинг: 1085 НеутралноСтрашен резил за лекуващите лекари! Направо да им скъсат дипломите и да им отнемат правото да лекуват!
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.tribiri
Рейтинг: 880 НеутралноДо коментар [#2] от "Един препатил":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Глупости! Ако това стане всички, които си изкарват хляба със земеделие ще се изсипят в София и понеже някои от тях определено са по-умни от тебе, ти ще останеш без работа!
tribiri
Рейтинг: 880 НеутралноДо коментар [#80] от "Darulio":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Грешка. Тука е така, защото най дясната от всички десни партии въведе плоския данък и сега всички сектори, за които държавата трябва да се грижи са недофинансирани. Образование, здравеопазване, вътрешна сигурност, отбрана, инфраструктура и т.н.
Данъците и другите приходи в бюджета са 30% от БВП, при 47.6% в същата тази Австрия, която споменаваш.
EST.
9 FRANCE 56.2 2017 EST.
10 CUBA 55.2 2017 EST.
11 NORWAY 54.7 2017 EST.
12 DENMARK 53.5 2017 EST.
13 ANGUILLA 52.0 2017 EST.
14 BELGIUM 50.8 2017 EST.
15 SWEDEN 50.7 2017 EST.
16 LIBYA 49.0 2017 EST.
17 HUNGARY 48.2 2017 EST.
18 AUSTRIA 47.6 2017 EST.
Darulio
Рейтинг: 895 РазстроеноДо коментар [#87] от "tribiri":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Държавата не трябва да се грижи за половината от изброените от теб неща.
Апропо, а какво ще кажеш за Ирландия? Там сигурно умират от глад и болести при техните 23.3% данъчна тежест?
The Island
Рейтинг: 264 НеутралноСубсидиите в Европа му бъркат в здравето.
Велков
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#84] от "qwerty":
Добре казано!
lechevalier
Рейтинг: 429 НеутралноТоя оранжев галоши кога ще си затвори ги плювалника?
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 1303 НеутралноОставете далаверата.Предложения за премахване на субсидиите на цялата територия на ЕС за правени от изтъкнати европейски лидери,вкл. един бивш председател на Съвета на Европа.Не заради САЩ,а заради Европа.Заради положителният ефект върху селското стопанство,земеделието и много други отрасли.
Така направено предложението е още по-добро за Европа.Но Европа е едно,а ЕС е друго.ЕС е в ръцете на хора с друго мислене,за съжаление.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
tribiri
Рейтинг: 880 НеутралноДо коментар [#88] от "Darulio":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Първо не са 23% а 26.2% и второ по света има и други офшорни зони.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3770 НеутралноПрав е Тръмп!Не може стоки да се субсидират,а те да не основен вид продукт!Да речем испанските маслини се субсидират,за да се насърчи износът!Но,маслините не се отглеждат с такива разходи,каквито са цафевицата и пшеницата да речем!Това е един вид нелоялна конкуренция,която трябва да се прекрати!За това САЩ имат отрицателно салдо в търговията с ЕС!Някои квазиспециалисти да не пишат по темата,защото не разбират от тази наука наречена икономика!
shlshlshlshlBlack Hawk
Рейтинг: 501 ВеселоНе бъркат на него, а на нас. И не в здравето, а в джоба.
serafin
Рейтинг: 770 НеутралноДо коментар [#66] от "Darulio":
Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия++++++++++++++++++++++++
Darulio
Рейтинг: 895 ВеселоДо коментар [#94] от "tribiri":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Използвах данни от статия на Капитал от юни 2018 г., която се базира на чисто новия доклад на ЕК "Данъчни трендове в ЕС" на Европейската комисия. Ти ползваш приблизителни стойности от world factbook на ЦРУ.
И като е офшорна зона (въпреки че не е) Ирландия, хората там измират от глад и болести, така ли? Явно може и да не дереш собствените си граждани, за да постигнеш високо качество на живот.
А за Сингапур какво ще кажеш? Малко (56 места под България) по-надолу в класацията, която гледаш е. Нивото на живот там надали някога може да бъде постигнато от европейска държава. Та каква е данъчната тежест там?
vesolr
Рейтинг: 2435 ВеселоТръмп изгуби търговската война. Фермерите негодуват, 12 милиарда няма да стигнат да си изтрият сълзите. Затова Тръмп изведнъж смени плочата. Само наивните тръмписти все още вярват, че той бил велик сделкаджия. Умря циганката, която го хвалеше.
От клеветника https://goo.gl/QdmktQBlack Hawk
Рейтинг: 501 ВеселоДо коментар [#78] от "tsyrvulan":
Бъркаш либерализма с лявото. Класическият либерализъм е десен и е за минимална държава, свободни индиви, ниски данъци, свободен пазар. Тези неща днес се отстояват до едно от консервативните партии (конкретно в САЩ), а терминът "либерал" е узурпиран от левундерите и техните партии, независимо дали се наричат демократически, социалдемократически, социалистически и т.н.