Германските пилоти на "Райънер" се присъединиха към стачката в петък

Германските пилоти на "Райънер" се присъединиха към стачката в петък

© Paul Hanna, Reuters



Пилотите от ирландската нискотарифна авиокомпания "Райънер" (Ryanair) в Германия обявиха 24-часова стачка в петък заедно с колегите си в Ирландия, Швеция и Белгия, съобщи техният профсъюз "Кокпит" (Cockpit), цитиран от "Ройтерс" и ДПА.


Миналата година "Райънер" заяви, че признава синдикатите, но досега не е постигнал споразумения за колективни трудови договори с персонала си в Европа. Пилотите настояват за по-високи заплати и по-добри условия на труд.


Стачката на германските пилоти ще започне в петък в 01.01 часа по Гринуич (4.01 часа българско време), като ще засегне всички полети от Германия, уточни "Кокпит".


Синдикатът изтъкна, че ръководството е отхвърлило всякакво увеличение на разходите за персонал. Холандските пилоти на "Райънер" също планират стачка в петък, но още не са отправили стачно предупреждение./ БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 1530 Весело

    Изводът е че ако пътуването ви е важно и отлагането му ще доведе до проблеми, то не си резервирайте билети за Райън, а за която и да друга компания. А бе, въобще не пътувайте с тях, ами с редовни авиокомпании и тук-там с Уиз, но рядко :)

    Мома, връщай 12 и 12А!
  2. 2 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 492 Любопитно

    Според мен извода е :
    Който иска да пътува евтино поема и риска от проваленото пътуване .

  3. 3 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 522 Неутрално

    До коментар [#1] от "CINZANO - оправете си сайта!":
    До коментар [#2] от "ЧИЧО ПЕШО":

    Защото има гаранция че Луфтханза няма да стачкуват.

  4. 4 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2198 Неутрално

    пари нема , ще стачкуват разбира се

  5. 5 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1676 Неутрално

    Забелязвате ли, че само в Западните страни пилотите стачкуват? В Източна Европа пилотите летят и питат за още - скоро и този бизнес ще стане като с тировете - 80% кабинен състав от Източна Европа и пак ще почнат разни популисти като Макрон и Салвини да вопият за пакет "Мобилност" - например пилотите след всеки полет да спят в хотел поне на 50 километра от летището, а стюардесите и стюардите - в друг хотел поне на 100 км. Или подобна протекционистка глупост.

    седеньето го зголемува задникот
  6. 6 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    Не е тайна за никого, че пилоти и стюарди на Райън работят в пъти повече от останалите, но именно затова е и толкова евтино.И който пътува с тях, поема и съответния риск, но едва ли за 60лв ще намериш отиване и връщане до някъде в Италия, Испания или Англия!А ако уцелиш и промоция, може и доста по-евтино дори!

  7. 7 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    До коментар [#6] от "chinaski":

    На стюардите им спират тока наистина, но за пилотите не смеят. Падналият самолет е лоша реклама, доста лоша даже.

  8. 8 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 1097 Весело

    На гишето на “Райънер”: Желаете ли да доплатите за пилот?

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  9. 9 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1676 Неутрално

    До коментар [#7] от "Killing Joke":

    На пилотите им спират финансиИте - например ги карат да си плащат от джоба нощувките или ако летят като пътници от една база до друга. Ирландски цигании.

    седеньето го зголемува задникот
  10. 10 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1676 Весело

    До коментар [#8] от "Торбалан":

    Аз имам бревет за Флайт Симулатора, сега ще видя в Ютуб как ще стане с едно-две клипчета и направо ще си го подкарам сам.

    седеньето го зголемува задникот
  11. 11 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 2599 Весело

    Икономията е майка на сиромашията, Райънер !
    Можете докара пилоти от Вануату, Науру, ЦАР, Горна Волта дето да работят за връзка банани, няколко прилепа и шише ром, ама едва ли европеец ще ви се качи на ковчезите, особено след кат пояснихте, че втория пилот бил излишен- разчита се на стюардесите !

    https://www.dnes.bg/world/2010/09/03/shefyt-na-ryanair-vtoriiat-pilot-e-izlishen.97989

    Вече поне веднъж на пестеливците им се размина- на косъм:
    https://www.24chasa.bg/novini/article/6962164

  12. 12 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 2599 Весело

    До коментар [#8] от "Торбалан":

    +++

  13. 13 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 835 Неутрално

    Забелязвате ли, че само в Западните страни пилотите стачкуват? В Източна Европа пилотите летят и питат за още - скоро и този бизнес ще стане като с тировете - 80% кабинен състав от Източна Европа и пак ще почнат разни популисти като Макрон и Салвини да вопият за пакет "Мобилност" - например пилотите след всеки полет да спят в хотел поне на 50 километра от летището, а стюардесите и стюардите - в друг хотел поне на 100 км. Или подобна протекционистка глупост.
    —цитат от коментар 5 на Пипера е много лют

    Ти явно не си се замислял защо е така. Гогато доживеем да имаме истински професионални организации тогава ще има и истински стачки.Засега ще е масово неразположение на персонала. Другата причина е, че ние бачкаме здраво без да мрънкаме за разлика от изнежените "западняци".

  14. 14 Профил на cmx11486762
    cmx11486762
    Рейтинг: 292 Неутрално

    Колеги,когато няма те и хал хайде от някоя тема, по-добре е да не коментирате.Раянеър имат един голям проблем и това е един скъперник -ирландец,които все още си мисли ,че живота е застинал и ,че всичко се върти около него.

  15. 15 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1676 Неутрално

    До коментар [#13] от "Гарван":

    Замислял съм се, и е точно така. Ако български/полски/румънски пилот/шофьор/капитан е готов да лети/шофира/плава за Х пари, а немския/френския/холандския му колега иска Хх2, то по принципа на конкуренцията печели ясно кой. Просто на западняците това, което не им изнася е дъмпинг, а когато заливат пазарите със стоки със съмнително качество и субсидирани цени (цялата хранителна и земеделска продукция) - тогава е конкуренция.

    седеньето го зголемува задникот
  16. 16 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1676 Неутрално

    До коментар [#14] от "cmx11486762":

    Този скъперник наложи бизнес-модела, който превърна Райънер в това, което е. Иначе щеше да е нещо като България Ер

    седеньето го зголемува задникот
  17. 17 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    Трябва да се признае, че всъщност благодарение на подобни компании пътуването по-далечко със самолет стана възможно дори за хора с по-ниски доходи.
    София - Атина за по 20-50 лева, Северна Италия и тя на ниски цени. Скоро мисля Стокхолм - вярно, летището е на майната си, ама пък билета + рейса е нещо от типа на 65 евро. Това нищо не е.

  18. 18 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    Райън станаха жертва на собствения си успех - благодарение на техния модел летенето стана много достъпно, съответно в индустрията има голямо търсене на пилоти, те знаят, че са търсени, което пък им вдига цената - обаче това вреди на бизнесмодела на Райън.
    Абе щом останалите компании (които между другото бяха принудени и те да въвеждат нискотарифните практики като тарифа за летене само с ръчен багаж) се оправят, ще трябва и Райън да могат да се оправят. Акционерите да го мислят :)

  19. 19 Профил на Николай Рангелов
    Николай Рангелов
    Рейтинг: 27 Неутрално

    Не е тайна за никого, че пилоти и стюарди на Райън работят в пъти повече от останалите...
    —цитат от коментар 6 на chinaski


    Не е тайна за никого, че всеки пилот в Европа има право на един и същ нальот годишно, независимо за коя компания работи - 900 часа.

  20. 20 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    До коментар [#2] от "ЧИЧО ПЕШО":

    Глупости преди няколко месеца Луфтханза все едно не стачкуваха няколко дена... просто пуилотите искат повече защото няма кандидати за пилоти достатъчно да покрие търсенето. То не от всички стават пилоти - хвани бг политикан и го нрпави пилот- не става прсото. Трябва хем да имаш псхически и интелеектуален ресус, хем здрави нерви, хем мултифункционалност - само около 10% от населението има потенциал да стане пилот. А потенциал не значи че ще стане - затова няма кандидати а не заради Райънеър или Луфтханза.

  21. 21 Профил на soldierism
    soldierism
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Много често се случват тези неща на Райънеър вече, да не смее човек да си купи билет

  22. 22 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3996 Неутрално

    Рано или късно шефовете на "Райънер" ще трябва да отстъпят пред исканията на своя персонал.

  23. 23 Профил на Angel Stoichèv Dimitrov
    Angel Stoichèv Dimitrov
    Рейтинг: 302 Неутрално

    Ето каки се постига стандарт

    https://iconomicabg.blogspot.com
  24. 24 Профил на КА2
    КА2
    Рейтинг: 2192 Неутрално

    До коментар [#16] от "Пипера е много лют":

    Така е! Даже и заплатите са добри но часовете за работа са твърде много.

  25. 25 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1676 Неутрално

    До коментар [#19] от "Николай Рангелов":

    И тия часове трябва да са равномерно разпределени в годината, а не за 3 месеца да налети 600-700 часа и останалите по 30-50 часа месечно. Защото големия зор е два месеца лятото и после около Коледа.

    седеньето го зголемува задникот
  26. 26 Профил на cmx11486762
    cmx11486762
    Рейтинг: 292 Неутрално

    До коментар [#16] от "Пипера е много лют":

    Това е така,но трябвя да сме наясно ,че авиаторите скоро ще ги търсим и по гробищата.Това е е виц ,но....

  27. 27 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2131 Неутрално

    Стачки до дупка!

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK