Абсолютни глупости. СА осъзнава, че края на петролната ера е близо и ако не искат да се учат да ядат пясък, ще трябва да инвестират спестените долари в нещо, което ще се продава и утре. За това са една от страните, градящи най-много слънчеви централи. Мъск пък се напати от спекулации с акциите му. Никой от старите акули в лицето на автомобилните и петролни компании не иска да гледа спокойно, как му зачезва бизнеса и се опитват да бойкотират до колкото могат прогреса. В япония залагат на водорода, което е меко казано странно и лишено от разум, а в САЩ изкупуват важни елементи за производство на батерии, с което успяват да подтиснат тяхното поевтиняване. Но когато има търсене, рано или късно ще има и предлагане. Не вярвам да е далеч денят, в който ще се направи технологичен пробив при батериите или супер-кондензаторите и тогава колите с аспух, бързо ще попият вода!
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
Ако електромобилите имат бъдеще, саудитците не могат да го блокират с изкупуването на Тесла, поради факта, че всички останали автомобилни концерни също са в играта с ел.модели в пайпа, излизащи на пазара до година-две.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Значи ако саудитците кихнат $70 млрд за да затворят Тесла, после ще трябва да ударят още $200млрд. да затворят Рено-Нисан-Мицубиши. След което БМВ ще се наточи да го затворят за $300млрд. Като види какъв кеф е, Фолксваген и той ще наблегне да ел.мобили да го затворят на $500млрд. , след което за Даймлер, Фиат, ГМ и Форд ще трябват още $2трлн.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Важното да има евтини и надежни "Тесли" на пазара. А кой ще е собственика на компанията и какъв дял ще има в нея, ми е все тая, стига прогреса да продължава...
Саудитският фонд ще вземе много малък процент за да влияе на Тесла. Поне 2/3 от сегашните инвеститори на Тесла ще останат и в новата структура. Фонда на Саудитска Арабия няма как да изкупи цялата Тесла.
Аз също си мисля, че Спейс Екс ще инвестира в Тесла, или поне, Мъкс ще използва $15 милиардният си дял в Спейс Екс като колатерал. Спейс Екс вече имат много общи точки за бизнес с Тесла, като например, свързаните автомобили.
Тесла е по- добре да излезе от борсата, защото от всяка малка новина в Тесла се прави нещо огромно за да се влияе на цената на акцията. И Тесла губи ценна енергия в защити, разпри и т.н вместо да се концентрира в основната си мисия.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Мъск прави с батериите т.н. moats-препядствия, които да го отделят от конкурентни бизнеси в средносрочен план. всички касват, че батериите са това, което Тесла има като сила. не самия инжинеринг на колата.
Навремето американският бизнес "набута" Саудитите в технологичния сектор и подготовката за "Звездни войни" чрез високорискови инвестиции, в които спечеленото от петролната криза в Америка бързо се стопи. Дали да не очакваме повторение на сериала с нови анимации?
Ако електромобилите имат бъдеще, саудитците не могат да го блокират с изкупуването на Тесла, поради факта, че всички останали автомобилни концерни също са в играта с ел.модели в пайпа, излизащи на пазара до година-две.
Тесла е стратегически най- добре позиционирана за електрическите автомобили. Миналият месец на всеки 1 продаден Шевролет Болт, Тесла продаде по 7 Модел 3. При Нисан Лийф нещата са още по- зле. Тесла 3 е на 7 място по продажби сред колите и на 14 ако вкючиш и тръковете. 14300 Модел 3 за месец, повече от продажбите на Мерцедес в САЩ за месеца.
От последните "убийци" на Тесла, Порше продаде всичко на всичко 0 Мишън Е е САЩ, Ягуар Ай Пейс също е 0. Което показва едно, за да произвеждаш нещо, трябва да имаш индустриален капацитет. Да имаш само хубав продукт не става. Гигафабриката на Тесла в момента прави по 20 гигаватчаса батерии на година, което е повече от батериите използвани от всички останали автомобилни производители взети заедно. Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
До коментар [#6] от "Viva la Evolution":ми то вече се прави революция.тесла действат за минимизиране накобалта в батериите си. и са 5 годиниминимум пред конкуренцията.
Така е и освен това инвестира в мина и то в САЩ.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
Мъск обещава, че всеки малък инвеститор ако поиска може да остане с Тесла. Акциите ще се продават и купуват така както се прави с акциите на Спейс Екс, макар че там са само едри инвеститори.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Специално за Порше Мишън Е, четох, че планираното производство е 3000 автомобила на година. Това е по 250 на месец за целият свят. Колко от тях ще отидат в САЩ? Не Модел 3, броят на продажбите на S и X в САЩ за месец са повече от годишното производство на Мишън Е за целият свят.
Колкото до Ягуар Ай Пейс, в момента на тези които са резервирали колата в САЩ им казват, че ще я получат със закъсние от поне 6 месеца.
Явно, големите автомобилни концерни също трябва изминат пътя който измина Тесла в последните 5 години. Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
До коментар [#11] от "mihail_p": До коментар [#17] от "Realist":
Отчитайте факта, че със своя 10%тов дял Даймлер беше единият от най-най-ранните инвеститори в Тесла, във време, когато нии с гайдите бъкел не сме отбирали.
Чак толкоз кухи не са, само дето са по-тромави другите.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Извинявам се, че не съм бил разбран, никъде не съм писал, че от Мерцедес са глупави. Дори, не вярвам, че някой може да спре електрическите автомобили въобще. Проблемът с големите и основни производители на автомобили е, че все още нямат капацитета за производство за да се конкурират с Тесла. Всички останали се състезават за един ограничен ресурс наречен батерии. И Тесла не само има големият капацитет, Мъск говори за 110 гигаватчаса продукция от Гига 1 до 2021. Има и друго, докато Тесла ползва стандартни цилиндрични клетки, масово произвеждани и влагани във всяко електрично устроийство, всеки от останалите автомобилни производители ползват собствено проектирани квадратни модули, които накрая излизат доста по- скъпо. Стават за дребно производство, но не и за масово като това, което прави Тесла.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
ако арабите купят Тесла за тези $82млрд. (с дълговете) това ще създаде огромен импулс в цялото автомобилостроене, активирайки всякакви нови програми, както от традиционните играчи, така и от нови стартъпи.
Досега голяма част от хората гледаха скептично на Тесла, заради минусите, които прави, очаквайки един ден да си изсвири музиката, без да додат нови капитали и да банкрутира.
Ако сделката с арабите не стане..... тогава пътят ще бъде труден и каменст. Шортселърите може тогава да намажат филията.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Забавното при тесладжиите е че пердашат радикално all in с електричките докато сичко друго в жанра внимателно движи бавно но славно по еволюционната спирала, нормално именно бавната и славна еволюционна стратегия изкъртва секви визии мизии на разни смешни визионерчета обаче действително има моменти в които некой хахо със силен персонален изкривител на реалността И способност да екзекютва променя фасона на цели индустрии, Свети Джобс направи това с айфона, Мъск има нелоши шансове да направи това с теслите плюс забавния страничен ефект за батериите и тоците.
А, има и още един забавен страничен ефект - суровинните придатъци за изкопаеми горива с претенции за весь мир ще се наложи леееко да посвият перките.
Чудя се само защо не съм чел на Ванга предсказание по въпроса, не може да няма!
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
Съгласен съм, големите автомоблни компании имат много свободен кеш, който от години не инвестират никъде. ГМ има към $35 милиарда в момента, Форд, над $40. Ако тези пари се пуснат в такива инвестиции наистина ще е чудо.
Иначе, мисля, че третото тримесечие за Тесла ще е чудесно и маржините за Модел 3 ще са високи, 20-30%. Според мен, акцията на Тесла сега заслужава $470.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Мисля, че процента на арабите ще е максимум 15%. Тесла има сериозни и дългосрочни инвеститори. Очаквайте 2/3 + от сегашните инвеститори в Тесла да останат (самият Мъск има 20% дял в Тесла). Акционерният капитал в Тесла преполагам ще е нещо като Спейс Екс. Мъск притежава в момента 50% от Спейс Екс.
Има и друго, за да инвестират в такава критична технология, арабите трябва да получат разрешение от държавният регулатор в САЩ. Който съвсем скоро спря hostile takeover-а на Куалком от Броадком.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
именно , просто плащат глоба . "покупка" на оръжие което няма да бъде доставено в пълен обем , покупка на компания балон (всички в авто индустрята са години пред тесла)
трябва също да се отчита факта, че знаковите шортселъри (Чанос, Айнхорн и Айсман) с огромни отворени позиции срещу акцията, също имат доста валидни аргументи, защо акцията е преоценена и би трябвало да струва най-много 1/4 от това, което е днес.
Това, което обаче не са предвидили е на сцената изненадващо да се появи големият байхуй, обърквайки им сметките.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Не вярвам акцията на Тесла да падне толкова много, колкото мислят Чанос, Айнхорн и Айсман, ... В Тесла 2/3 от инвеститорите в момента са институциаонални инвеститори като саудитският фонд, който изкупи съвсем скоро 5% от Тесла. Тези никога няма да продадат Тесла, поне в следващите 10 години.
С такова количество институционални инвеститори акцията изглежда повече сръхразпродадена отколкото скъпа.
Това е моето мнение!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Това което става е да прехвърля риска на арабите, това е пример за класически държавен рекет. Всичките му маркетингови трикове се изтъркаха и вече при поредния туит няма нужното покачване на акциите и затова няма нужда да са на борсата. Скоро започнаха и да го разследват за мнимото сваляне от борсата:
Това разбира се не излезе в Дневник. Това което ще се случи е да измамят арабите и да им продадат акциите си на 420$ - доста над пазарната цена, с което да финансират разширяването в Китай и Европа. Арабите разчитат на покачване на цената доста над това ниво или просто плащат рекета за да може династията да оцелее някоя друга година. Както и да е, това са махленски сметки, истината е друга, цената на обикновените тесли е в премиум класа на останалите автомобилни компании, освен това хора, които са готови да дадат толкова пари за премиум кола едвали ще е ОК да измине 400км лятото и 300км зимата. Да не говорим че след 4-5г при пълна батерия ще изминават не повече от 100-150км, на кой му трябва такава еднодневка? Без сериозен технологичен скок при батериите хоризонта за продажби на електромобилите няма да е много далеч. Мъск потвърждава моята теория за генералните директори икономисти, които гледат само цифрите и почват да спестяват от всичко, като провалят качеството на стоката за сметка на временен икономически успех, заради такива мениджъри Опел почти фалира, за едни мършави спестени 100-200млн затриха компания за милиарди. Маркетинговите трикове траят 4-5 години после остава само качеството, което определя пазарния дял. То не бяха безплатни станции за зареждане, платено електричество за 2г, огнехвъргачки и т.н. трикове за клиенти.
Според мен пробива ще дойде от някой стартъп, лабораториите на големите компании са пълни с хора на заплата, които нямат особен стимул да правят пробиви, дори и някой да иска да направи нещо ще трябва да мине през 3-4 нива мениджъри, които са късогледи, консервативни бастуни в повечето случаи.
само с 15% арабско участие няма да стане, защото заедно с Мъск ще имат общо 37%, което не е достатъчно. Може пък останалите акционери да искат да са на борсата и да имат ликвидна акция.
Ако става дума само за 15%, защо арабите ще дават $420 като сега могат за три дни да ги купят на $351 или да дяха купили преди няколко дни под триста? Такива тлъсти оферти се правят, когато някой иска от раз да купи цялата фирма и слага оферта на масата, която сегашните акционери не могат да откажат.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Минимума на акциите на Тесла беше $290. Пиша го, защото неколкократно акумулирах акции на това ниво. След като арабите изкупиха 5%, минимума стана $350.
Преди месец, $290, сега $350, това са нивата при което акцията на Тесла е свръхразпродадена. Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Щях да пропусна, таргета на Тесла е средната класа, която намалява заради тръстовете и мултинационалните корпорации, което е още един проблем. Германия и Турция имат програма за станции за зареждане на всеки 200км, но скоро едва ли ще видим електро коли по магистралите.
Затова единствения им шанс е държавна подкрепа на върха на щика - тоест правителства в ред държави да им бъде обяснено, че трябва държавните коли да са от съответните марки, както ни нареждат някои западни посланици, това се случи с нашето Белене, беше ни натикан някакъв Уестингхаус да го строи, Марица Изток 1 също я строиха правилни компании. Това се случва сега със саудитите!
Мъск говори, че поне 2/3 от старите инвеститори ще запазят акциите си в Тесла. Остава изкупуването на останалите 30%, които си мисля, че ще са Спейс Екс и Саудитският фонд.
Поне аз така мисля.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
дневно се търгуват 10% от всички Тесла акции. При такъв оборот без проблем арабинът би могъл да се вмести и да купи за една седмица по терлици 15% без да го усетят. Няма нужда да вади $420. Другото интересно е, че засега само Мъск говори от името на арабина, който си трае. Това е доста необичайно. Не ми харесват истории, когато водят араби да ги показват, че щели да купят нещо. Преди време едни щяха да купуват бълг футболисти за мн. пари.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Да, съгласен съм, но мисля, че проблемите на Тесла вече са загърбени. Краят на този месец ще произвеждат по 6000 Модел 3 на месец, а до края на годината по 10 000. Другата година ще се появи и дългоочакваният $35 000 базов Модел 3. Няма да се учудя, Модел 3 да е новата Хонда Сивик на американският пазар.
И маржините им ще са високи!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
о, аматова е така при всяко друго акционерно дружество. Даже са същите фондове. Тове не са хора, татуирали си на челото емблемата на Тесла, а назначени фондови мениджъри, купуващи и продаващи акции днес за този фонд, утре за оня. Даже все повече роботи (изкуствен интелект) поемат тези функции.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
С кое са 'пред'? Еле па по отношение на електриджосите?
А дори и с цел забавление да приемем че са, Нокиа беше символ на нещата дето ги носим в джоба си а самата мисъл ябълките да влязат на този пазар (щото нямат опит и всички в индустрията са години пред тях, хаха) предизвикваше искрен смях дори в иначе забележително умни *милиардерчета* като тогавашния шеф на Майкрософт. После знаем кво стана
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
Прочети #8 и ще разбереш, че СА иска не да "блокира", нито "закрие", а да инвестира част от петролните си печалби в директния си конкурентен бизнес - електромобилите. Това се казва Управление на риска чрез диверсификация и инвестиране в алтернативния бизнес. Тесла не е единствения играч в електромобилите и отсега намирисва, че всички големи петролни магнати са готови да изчистят повечето си петролни активи в подходящ момент и да ги прехвърлят като горещия картоф в ръцете на други инвеститори, които ще загубят от дирижирания спад на цената на петрола в близко бъдеще.
До коментар [#32] от "дерибеев":"всички в авто индустрята са години пред тесла"С кое са 'пред'? Еле па по отношение на електриджосите?А дори и с цел забавление да приемем че са, Нокиа беше символ на нещата дето ги носим в джоба си а самата мисъл ябълките да влязат на този пазар (щото нямат опит и всички в индустрията са години пред тях, хаха) предизвикваше искрен смях дори в иначе забележително умни *милиардерчета* като тогавашния шеф на Майкрософт. После знаем кво стана
Технологичен скок при батериите ще има. Човечеството няма да престане да твори. Засега такъв технологичен пробив няма и затова цената е висока, пробегът с едно зареждане е малък и продажбите буксуват. Но пробивът ще се случи и тогава автомобилите с ДВГ ще останат в историята, както парните локомотови - красиви, романтични, но музейни експонати и за колекционери с повечко пари.
Каква е точно основната мисия на FakeX? Някой може ли да каже? И FakeX и Теслата са черни дупки за пари - парито просто изчезват в тях! И то голяма част са пари от държавата!
Не на глобалистите и глобуса!
Make Earth Flat Again!
Ето писмото на Мъск от днес. Саудитският фонд ще подпомогне изкупуването, основните инвеститори остават. Мисля, че е напълно реално поне 2/3+ от капитала няма да се смени:
My proposal was based on using a structure where any existing shareholder who wished to remain as a shareholder in a private Tesla could do so, with the $420 per share buyout used only for shareholders that preferred that option. ............................................................... At the end of that meeting, it was agreed that as a next step, I would reach out to some of Tesla’s largest shareholders. Our largest investors have been extremely supportive of Tesla over the years, and understanding whether they had the ability and desire to remain as shareholders in a private Tesla is of critical importance to me. They are the ones who believed in Tesla when no one else did and they are the ones who most believe in our future. I told the board that I would report back after I had these discussions.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Каква е точно основната мисия на FakeX? Някой може ли да каже? И FakeX и Теслата са черни дупки за пари - парито просто изчезват в тях! И то голяма част са пари от държавата!
Основната мисия на Спейс Екс е да насели Марс. другият плосък свят в нашата квадратна вселена в която разстоянията се мерят с два кола от домати, безкрайните равнини имат центрове и слънцето е на 3000 мили и е с диаметър 30 мили.....
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
За този Неандерталец, "Кълбетата" са безкрайни равнини с централно място, сигурно мАШква! Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
До коментар [#35] от "otrqdnik":Технологичен скок при батериите ще има. Човечеството няма да престане да твори. Засега такъв технологичен пробив няма и затова цената е висока, пробегът с едно зареждане е малък и продажбите буксуват. Но пробивът ще се случи и тогава автомобилите с ДВГ ще останат в историята, както парните локомотови - красиви, романтични, но музейни експонати и за колекционери с повечко пари.
Аз ти обяснявам че Wallstreet е една голяма измама и далавера, както и мошеника Elon Musk най-накрая разбра, ти ми говориш да играя на Wallstreet! ххахахахаха
Не на глобалистите и глобуса!
Make Earth Flat Again!
При един идеален свят можеше и да си прав, но фактите са следните - СА бяха в огромен държавен дефицит до преди година, за това говори и арестите на милиардери, които бяха рекетирани, меко казано. Арабите купуват всяка година американско оръжие за милиарди въпреки финансовото си състояние, което е сигнал за рекет. Мъск казва, че преговорите са почнали от 2017г, когато цената на петрола беше под 50$ и арабите бяха в тежък дефицит(20%) според МВФ, това пак говори за рекет.
И как решиха да правят инвестиции в момент, когато Тесла е на огромна загуба и с неясно бъдеще, това пак ми говори за рекет. Мъск произвежда в Америка, което ги прави неконкурентно способни на останалите пазари. В Европа притежанието на Тесла е по-скоро за престиж отколкото за превозно средство.
Марс, другият плосък свят във вашето двумерно пространство ли е?
Ако слънцето е на 3000 мили (1/4 от обиколката на Земята), Марс трябва да е на 1000-1500. Колко ти струва, палиш моторетката и за 4 дни си там, селски!!!! Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Аз купих, 20% съм нагоре в момента. В общи линии съм доволен. Чудя се дали да не ги запазя в новата структура на Мъск. След 10 години може и да са х10.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Американците вече са на правия път! Избраха Тръмп, който побърква глобалистите либерали и им разказва играта. Либералите вече не харесват Musk, не знам дали знаеш! Той май обърна палачинката и сега иска да работи с Тръмп и либералите го намразиха! Затова иска да се маха от либералния глобалистки Wallstreet!
Не на глобалистите и глобуса!
Make Earth Flat Again!
Elon Musk вече го беше задал тоя въпрос, дали Марс е плосък, ако земята е плоска. Отговориха му много хубаво че за разлика от Земята, Марс може да се наблюдава и да се види че е кръгъл! хахахах
Не на глобалистите и глобуса!
Make Earth Flat Again!
Още един сигнал за държавен рекет е самата идея Мъск да извади Тесла от борсата - иска да не се знае колко загуби трупат, много хора почват да се питат от къде идват парите за да се покрият тези загуби, засега арабите ще покрият положението. Но при преговорите за митата на стоките може да лъсне неудобния въпрос за държавните дотации към такива технологични компании. Брюксел се усети с известно 10годишно закъснение за плащането на данъци от Ейпъл и Фесбук, господстващото положение на Андроид, сега Мъск е наред да отговаря на доста въпроси. Нарича се нелоялна конкуренция. За допинг в спорта ги разкатаха руснаците, а допинга(дотациите) в американските компании никой не смее да гъкне.
Американците вече са на правия път! Избраха Тръмп, който побърква глобалистите либерали и им разказва играта. Либералите вече не харесват Musk, не знам дали знаеш! Той май обърна палачинката и сега иска да работи с Тръмп и либералите го намразиха! Затова иска да се маха от либералния глобалистки Wallstreet!
И Тръмп ли е от плоскоземните като тебе? Днес четох, че се на другите държавни ръководители по средата на ноща там мислейки че е ден. Явно и той, като теб, от плоскоземните! Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Амамоу, човек, толко ти е омешано в главата че чак е симпатично.
Сенсей Доналд е идеален, да, но не по 'причините' които сънуваш.
Мъск основно се нервира (с право) от многото 'разбирачи' дето се скупчват в такава ситуация и почват да дават акъл който нямат (което пък е сравнително разбираемо от тяхна гледна точка).
Това е красотата на капитализЪма, изглежда сякаш е изтъкан от неразрешими противоречия обаче издухва империите на глинени крака като тия на разни царчета у кремъл :)
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
теслата е голема тесла , рано им е още за тие автомобилчета с по неколко хиляди батерийки от детски колички да завладяват пазара! нужен е сигурен и надежден еректрозахранващ блок за тия коли , максимално опростен който да издържа поне десет години експлоатация , няма такъв изобретен до момента
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
1. Земята е плоска, безкрайна равнина с център. 2. Слънцето е на 3000 мили и е с диаметър 30. 3. Полярната звезда не се вижда от Рио (Бразилия), защото Рио е далече и звездата се губи в маранята.
Ако искате да му проследите бисерите от вчера, тук можете да ги прочетете, окаля цялата статия:
На Musk му е ясно че либералите глобалисти са му вдигнали мерника и бяга да се спаси! На него му е ясно че рано или късно ще бъде разкрит какъв мошеник е. В крайна сметка, той е един прост актьор от Австралия! Има го и в IMDB!
Не на глобалистите и глобуса!
Make Earth Flat Again!
На Musk му е ясно че либералите глобалисти са му вдигнали мерника и бяга да се спаси! На него му е ясно че рано или късно ще бъде разкрит какъв мошеник е. В крайна сметка, той е един прост актьор от Австралия! Има го и в IMDB!
Саудитският фонд ще вземе много малък процент за да влияе на Тесла. Поне 2/3 от сегашните инвеститори на Тесла ще останат и в новата структура. Фонда на Саудитска Арабия няма как да изкупи цялата Тесла.Аз също си мисля, че Спейс Екс ще инвестира в Тесла, или поне, Мъкс ще използва $15 милиардният си дял в Спейс Екс като колатерал. Спейс Екс вече имат много общи точки за бизнес с Тесла, като например, свързаните автомобили.Тесла е по- добре да излезе от борсата, защото от всяка малка новина в Тесла се прави нещо огромно за да се влияе на цената на акцията. И Тесла губи ценна енергия в защити, разпри и т.н вместо да се концентрира в основната си мисия.
Прочетох първите няколко поста и се хванах за главата! Ще затварят Тесла!? Имали да плащат "глоба" !? Мисленето на тези хора ме врещява. Тесла много скоро ще бъде печеливша компания а и защо трябва да платят $30 - $40 милиарда да я затварят? Какъв е смисъла? Този фонд преди няколко години купи Chartered Semiconductor Manufacturing на GLOBALFOUNDRIES. Те поне от 10 години изкупуват прогресивни хайтек компании когато и където могат. Имат акъл за разлика от Ердоган Тъпий. Освен това, както ти казваш с 1/3 или дори 1/2 от акциите няма да могат да контролират всичко. Всеки знае че Тесла е нищо без Илон. Кой е този глупак който ще си купи компания за милиарди и ще я унищожи. Само Руснак или Българин могат да направят такова нещо защото те дилват с крадени пари.
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
До коментар [#7] от "Нинов":Мъск прави с батериите т.н. moats-препядствия,които да го отделят от конкурентни бизнесив средносрочен план. всички касват, че батериитеса това, което Тесла има като сила. не самия инжинерингна колата.
Тук не си прав. Слабостта на Тесла е в каросерията. Нещо което е ново за тях. Има една фирма която се занимава с такива неща. Купуват кола или друга машина и я разглобяват до последно винтче и правят анализ, който после публикуват. Купето не е нищо особено като технология. Казват че повечето автомобилни компании могат да го направят по-добре и по-леко. Но що се отнася до батерията - забравяш. Никой не може да ги бие. Разликата между всички над две хиляди елемента е под 0.2 волта. Германците също разглобиха една Тесла 3 и те казват че не могат да направят такива батерии за такава цена. Електрониката им също е страшно изтънчена. В Тесла S има 6 цонтролера. В Тесла 3 те имат повече функции и са само 3. Видео чипа им е на Nvidia и обработва 2000 кадъра в секунда от 6 камери. Тесла обяви че сега ще си прави сама тези чипове и ще бъдат 100 пъти по-бързи. Сто Пъти! Както виждаш не е чак толкова просто да направиш кола като Тесла. Вече 10 години са по пътищата без проблеми. Порше от 3 години се напъват и още не могат да изкарат тяхната кола. Която между другото ще има данни като на Тесла от преди 10 години. Не им подценявай хардуера и софтуера. Това е компания на Силикон Вали. Железата може да не са им №1 но не са и посредствени. Но електрониката им е без грешка.
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Мъск сам си създаде проблем със сегашните акционери. Фразата “funding secured” е повод за съдебни искове за измама по простата причина, че Мъск не е внасял никакъв финансов план в съвета на директорите преди неговия туит и публикацията в блога.
Напоследък гледам все повече Теслѝ се влачат в лентата на камионите и 90-годишните баби с 50 мили в час на фрийуея. Завалийките пестят капацитета на свръхтехнологичните батерии да стигнат където са тръгнали. Собственици говорят, че скорости 65-75 мили в час съкращават пробега почти два пъти.
Я вземи се пообразовай преди да пишеш, Плоскоземен! Цифрата е стряскаща, 14300 броя Тесла 3 срещу 1175 Шевролет Болт за Юли, 2018-та.
Тесла 3 е Номер 7 в продажбите на автомобили и Номер 14 ако сложиш и тръковете. От 29514 електрически автомобила подадени в САЩ за месец Юли, 14300 са Тесла Модел 3. Половината! Тук не включвам S и X, които са на трето и четвърто място по продажби. Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Дрън-Дрън! А карането през зимата съкращава пробега стотина пъти. Не чуствате ли какви глупости пишете! Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
I’m excited to work with Silver Lake and Goldman Sachs as financial advisors, plus Wachtell, Lipton, Rosen & Katz and Munger, Tolles & Olson as legal advisors, on the proposal to take Tesla private
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
penetrating
Рейтинг: 7869 НеутралноМного интерсно върви тази независимост...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertдерибеев
Рейтинг: 2581 Неутралнонякаква много сериозна глоба плаща СА .....
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васdr_al_hussaini
Рейтинг: 213 ВеселоОчевидно са решили да купят този бизнес и да го блокират, контролират или дори направо - закрият :)
Athanatos
Рейтинг: 1611 НеутралноВероятно си много прав.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
hammurabi
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#3] от "dr_al_hussaini":
Това да не са Пеевските номера с БИТ, Правен свят и т. н. Тесногръдието е характерно за други ширини.
Viva la Evolution
Рейтинг: 741 НеутралноАбсолютни глупости. СА осъзнава, че края на петролната ера е близо и ако не искат да се учат да ядат пясък, ще трябва да инвестират спестените долари в нещо, което ще се продава и утре. За това са една от страните, градящи най-много слънчеви централи. Мъск пък се напати от спекулации с акциите му. Никой от старите акули в лицето на автомобилните и петролни компании не иска да гледа спокойно, как му зачезва бизнеса и се опитват да бойкотират до колкото могат прогреса. В япония залагат на водорода, което е меко казано странно и лишено от разум, а в САЩ изкупуват важни елементи за производство на батерии, с което успяват да подтиснат тяхното поевтиняване. Но когато има търсене, рано или късно ще има и предлагане. Не вярвам да е далеч денят, в който ще се направи технологичен пробив при батериите или супер-кондензаторите и тогава колите с аспух, бързо ще попият вода! Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
Нинов
Рейтинг: 1560 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Ако електромобилите имат бъдеще, саудитците не могат да го блокират с изкупуването на Тесла, поради факта, че всички останали автомобилни концерни също са в играта с ел.модели в пайпа, излизащи на пазара до година-две.
Нинов
Рейтинг: 1560 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Значи ако саудитците кихнат $70 млрд за да затворят Тесла, после ще трябва да ударят още $200млрд. да затворят Рено-Нисан-Мицубиши.
След което БМВ ще се наточи да го затворят за $300млрд.
Като види какъв кеф е, Фолксваген и той ще наблегне да ел.мобили да го затворят на $500млрд. , след което за Даймлер, Фиат, ГМ и Форд ще трябват още $2трлн.
geordgeo
Рейтинг: 1006 ЛюбопитноВажното да има евтини и надежни "Тесли" на пазара. А кой ще е собственика на компанията и какъв дял ще има в нея, ми е все тая, стига прогреса да продължава...
Realist
Рейтинг: 4458 НеутралноСаудитският фонд ще вземе много малък процент за да влияе на Тесла. Поне 2/3 от сегашните инвеститори на Тесла ще останат и в новата структура. Фонда на Саудитска Арабия няма как да изкупи цялата Тесла.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Аз също си мисля, че Спейс Екс ще инвестира в Тесла, или поне, Мъкс ще използва $15 милиардният си дял в Спейс Екс като колатерал. Спейс Екс вече имат много общи точки за бизнес с Тесла, като например, свързаните автомобили.
Тесла е по- добре да излезе от борсата, защото от всяка малка новина в Тесла се прави нещо огромно за да се влияе на цената на акцията. И Тесла губи ценна енергия в защити, разпри и т.н вместо да се концентрира в основната си мисия.
mihail_p
Рейтинг: 1691 НеутралноДо коментар [#7] от "Нинов":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkМъск прави с батериите т.н. moats-препядствия,
които да го отделят от конкурентни бизнеси
в средносрочен план. всички касват, че батериите
са това, което Тесла има като сила. не самия инжинеринг
на колата.
daskal1
Рейтинг: 2584 ВеселоДо коментар [#8] от "Нинов":
Навремето американският бизнес "набута" Саудитите в технологичния сектор и подготовката за "Звездни войни" чрез високорискови инвестиции, в които спечеленото от петролната криза в Америка бързо се стопи. Дали да не очакваме повторение на сериала с нови анимации?
Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 572 НеутралноДо коментар [#9] от "Г.Е.М.":
WornoxmaniakПрогрес...?
Още ли има ширина да му се връзват на тоя на номерата ?
Жалка история.
simval
Рейтинг: 825 НеутралноДо коментар [#3] от "dr_al_hussaini":
Едва ли ще помогне. Ако не е Тесла, ще е нялой друг.
Духът вече е излетял от бутилката.
Аз не зареждам в Лукойл.
mihail_p
Рейтинг: 1691 НеутралноДо коментар [#6] от "Viva la Evolution":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkми то вече се прави революция.
тесла действат за минимизиране на
кобалта в батериите си. и са 5 години
минимум пред конкуренцията.
mihail_p
Рейтинг: 1691 НеутралноДо коментар [#13] от "Wornoxmaniak Наставникът":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkе ти от щатска фирма за анализи какво
се случва:
https://www.teslarati.com/tesla-model-3-solidly-profitable-sandy-munro/
Realist
Рейтинг: 4458 НеутралноТесла е стратегически най- добре позиционирана за електрическите автомобили. Миналият месец на всеки 1 продаден Шевролет Болт, Тесла продаде по 7 Модел 3. При Нисан Лийф нещата са още по- зле. Тесла 3 е на 7 място по продажби сред колите и на 14 ако вкючиш и тръковете. 14300 Модел 3 за месец, повече от продажбите на Мерцедес в САЩ за месеца.
От последните "убийци" на Тесла, Порше продаде всичко на всичко 0 Мишън Е е САЩ, Ягуар Ай Пейс също е 0. Което показва едно, за да произвеждаш нещо, трябва да имаш индустриален капацитет. Да имаш само хубав продукт не става. Гигафабриката на Тесла в момента прави по 20 гигаватчаса батерии на година, което е повече от батериите използвани от всички останали автомобилни производители взети заедно.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Viva la Evolution
Рейтинг: 741 НеутралноТака е и освен това инвестира в мина и то в САЩ. Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
Realist
Рейтинг: 4458 НеутралноМъск обещава, че всеки малък инвеститор ако поиска може да остане с Тесла. Акциите ще се продават и купуват така както се прави с акциите на Спейс Екс, макар че там са само едри инвеститори.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Николай_1
Рейтинг: 664 НеутралноЧрез тези санкции този път Русия ще почне да губи всичко:
https://snob.ru/entry/164380
George Svinarov
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#17] от "Realist":
Да, за това фалира.
Realist
Рейтинг: 4458 ВеселоКой фалира?
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Realist
Рейтинг: 4458 НеутралноСпециално за Порше Мишън Е, четох, че планираното производство е 3000 автомобила на година. Това е по 250 на месец за целият свят. Колко от тях ще отидат в САЩ? Не Модел 3, броят на продажбите на S и X в САЩ за месец са повече от годишното производство на Мишън Е за целият свят.
Колкото до Ягуар Ай Пейс, в момента на тези които са резервирали колата в САЩ им казват, че ще я получат със закъсние от поне 6 месеца.
Явно, големите автомобилни концерни също трябва изминат пътя който измина Тесла в последните 5 години.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Realist
Рейтинг: 4458 ВеселоИ Тесла расте с по 60% на година в момент в който всички останали звтомобилни производители или стагнират, или намаляват производството.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Нинов
Рейтинг: 1560 НеутралноДо коментар [#11] от "mihail_p":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.До коментар [#17] от "Realist":
Отчитайте факта, че със своя 10%тов дял Даймлер беше единият от най-най-ранните инвеститори в Тесла, във време, когато нии с гайдите бъкел не сме отбирали.
Чак толкоз кухи не са, само дето са по-тромави другите.
Realist
Рейтинг: 4458 НеутралноДо коментар [#25] от "Нинов":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Извинявам се, че не съм бил разбран, никъде не съм писал, че от Мерцедес са глупави. Дори, не вярвам, че някой може да спре електрическите автомобили въобще. Проблемът с големите и основни производители на автомобили е, че все още нямат капацитета за производство за да се конкурират с Тесла. Всички останали се състезават за един ограничен ресурс наречен батерии. И Тесла не само има големият капацитет, Мъск говори за 110 гигаватчаса продукция от Гига 1 до 2021. Има и друго, докато Тесла ползва стандартни цилиндрични клетки, масово произвеждани и влагани във всяко електрично устроийство, всеки от останалите автомобилни производители ползват собствено проектирани квадратни модули, които накрая излизат доста по- скъпо. Стават за дребно производство, но не и за масово като това, което прави Тесла.
Нинов
Рейтинг: 1560 НеутралноДо коментар [#26] от "Realist":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.ако арабите купят Тесла за тези $82млрд. (с дълговете) това ще създаде огромен импулс в цялото автомобилостроене, активирайки всякакви нови програми, както от традиционните играчи, така и от нови стартъпи.
Досега голяма част от хората гледаха скептично на Тесла, заради минусите, които прави, очаквайки един ден да си изсвири музиката, без да додат нови капитали и да банкрутира.
Ако сделката с арабите не стане..... тогава пътят ще бъде труден и каменст. Шортселърите може тогава да намажат филията.
Syzygy
Рейтинг: 521 ВеселоДо коментар [#26] от "Realist":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayЗабавното при тесладжиите е че пердашат радикално all in с електричките докато сичко друго в жанра внимателно движи бавно но славно по еволюционната спирала, нормално именно бавната и славна еволюционна стратегия изкъртва секви визии мизии на разни смешни визионерчета обаче действително има моменти в които некой хахо със силен персонален изкривител на реалността И способност да екзекютва променя фасона на цели индустрии, Свети Джобс направи това с айфона, Мъск има нелоши шансове да направи това с теслите плюс забавния страничен ефект за батериите и тоците.
А, има и още един забавен страничен ефект - суровинните придатъци за изкопаеми горива с претенции за весь мир ще се наложи леееко да посвият перките.
Чудя се само защо не съм чел на Ванга предсказание по въпроса, не може да няма!
Realist
Рейтинг: 4458 НеутралноДо коментар [#27] от "Нинов":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Съгласен съм, големите автомоблни компании имат много свободен кеш, който от години не инвестират никъде. ГМ има към $35 милиарда в момента, Форд, над $40. Ако тези пари се пуснат в такива инвестиции наистина ще е чудо.
Иначе, мисля, че третото тримесечие за Тесла ще е чудесно и маржините за Модел 3 ще са високи, 20-30%. Според мен, акцията на Тесла сега заслужава $470.
Realist
Рейтинг: 4458 НеутралноДо коментар [#28] от "Нагъл Визионер":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Мъск е голям визионер, като Никола Тесла и Томас Едисон. И естествено, като Стив Джобс.
Realist
Рейтинг: 4458 НеутралноДо коментар [#27] от "Нинов":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Мисля, че процента на арабите ще е максимум 15%. Тесла има сериозни и дългосрочни инвеститори. Очаквайте 2/3 + от сегашните инвеститори в Тесла да останат (самият Мъск има 20% дял в Тесла). Акционерният капитал в Тесла преполагам ще е нещо като Спейс Екс. Мъск притежава в момента 50% от Спейс Екс.
Има и друго, за да инвестират в такава критична технология, арабите трябва да получат разрешение от държавният регулатор в САЩ. Който съвсем скоро спря hostile takeover-а на Куалком от Броадком.
дерибеев
Рейтинг: 2581 НеутралноДо коментар [#7] от "Нинов":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васименно , просто плащат глоба . "покупка" на оръжие което няма да бъде доставено в пълен обем , покупка на компания балон (всички в авто индустрята са години пред тесла)
Нинов
Рейтинг: 1560 НеутралноДо коментар [#29] от "Realist":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.трябва също да се отчита факта, че знаковите шортселъри (Чанос, Айнхорн и Айсман) с огромни отворени позиции срещу акцията, също имат доста валидни аргументи, защо акцията е преоценена и би трябвало да струва най-много 1/4 от това, което е днес.
Това, което обаче не са предвидили е на сцената изненадващо да се появи големият байхуй, обърквайки им сметките.
Realist
Рейтинг: 4458 НеутралноДо коментар [#33] от "Нинов":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Не вярвам акцията на Тесла да падне толкова много, колкото мислят Чанос, Айнхорн и Айсман, ... В Тесла 2/3 от инвеститорите в момента са институциаонални инвеститори като саудитският фонд, който изкупи съвсем скоро 5% от Тесла. Тези никога няма да продадат Тесла, поне в следващите 10 години.
С такова количество институционални инвеститори акцията изглежда повече сръхразпродадена отколкото скъпа.
Това е моето мнение!
otrqdnik
Рейтинг: 264 НеутралноЛъжльото Мъск. Няма срок който да е успял да спази. В Америка прокараха закон за да го спонсорират и пак не може да издрапа:
https://money.bg/business/tesla-sabra-usd1-miliard-ot-konkurentite-si-i-mask-ne-e-dovolen.html
Това което става е да прехвърля риска на арабите, това е пример за класически държавен рекет. Всичките му маркетингови трикове се изтъркаха и вече при поредния туит няма нужното покачване на акциите и затова няма нужда да са на борсата. Скоро започнаха и да го разследват за мнимото сваляне от борсата:
https://money.bg/ceo/shte-bade-li-razsledvan-mask-za-pazarna-manipulatsiya.html
Това разбира се не излезе в Дневник. Това което ще се случи е да измамят арабите и да им продадат акциите си на 420$ - доста над пазарната цена, с което да финансират разширяването в Китай и Европа. Арабите разчитат на покачване на цената доста над това ниво или просто плащат рекета за да може династията да оцелее някоя друга година.
Както и да е, това са махленски сметки, истината е друга, цената на обикновените тесли е в премиум класа на останалите автомобилни компании, освен това хора, които са готови да дадат толкова пари за премиум кола едвали ще е ОК да измине 400км лятото и 300км зимата. Да не говорим че след 4-5г при пълна батерия ще изминават не повече от 100-150км, на кой му трябва такава еднодневка? Без сериозен технологичен скок при батериите хоризонта за продажби на електромобилите няма да е много далеч.
Мъск потвърждава моята теория за генералните директори икономисти, които гледат само цифрите и почват да спестяват от всичко, като провалят качеството на стоката за сметка на временен икономически успех, заради такива мениджъри Опел почти фалира, за едни мършави спестени 100-200млн затриха компания за милиарди. Маркетинговите трикове траят 4-5 години после остава само качеството, което определя пазарния дял. То не бяха безплатни станции за зареждане, платено електричество за 2г, огнехвъргачки и т.н. трикове за клиенти.
Според мен пробива ще дойде от някой стартъп, лабораториите на големите компании са пълни с хора на заплата, които нямат особен стимул да правят пробиви, дори и някой да иска да направи нещо ще трябва да мине през 3-4 нива мениджъри, които са късогледи, консервативни бастуни в повечето случаи.
Нинов
Рейтинг: 1560 НеутралноДо коментар [#31] от "Realist":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.само с 15% арабско участие няма да стане, защото заедно с Мъск ще имат общо 37%, което не е достатъчно. Може пък останалите акционери да искат да са на борсата и да имат ликвидна акция.
Ако става дума само за 15%, защо арабите ще дават $420 като сега могат за три дни да ги купят на $351 или да дяха купили преди няколко дни под триста?
Такива тлъсти оферти се правят, когато някой иска от раз да купи цялата фирма и слага оферта на масата, която сегашните акционери не могат да откажат.
Realist
Рейтинг: 4458 НеутралноМинимума на акциите на Тесла беше $290. Пиша го, защото неколкократно акумулирах акции на това ниво. След като арабите изкупиха 5%, минимума стана $350.
Преди месец, $290, сега $350, това са нивата при което акцията на Тесла е свръхразпродадена.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
otrqdnik
Рейтинг: 264 НеутралноЩях да пропусна, таргета на Тесла е средната класа, която намалява заради тръстовете и мултинационалните корпорации, което е още един проблем. Германия и Турция имат програма за станции за зареждане на всеки 200км, но скоро едва ли ще видим електро коли по магистралите.
Затова единствения им шанс е държавна подкрепа на върха на щика - тоест правителства в ред държави да им бъде обяснено, че трябва държавните коли да са от съответните марки, както ни нареждат някои западни посланици, това се случи с нашето Белене, беше ни натикан някакъв Уестингхаус да го строи, Марица Изток 1 също я строиха правилни компании. Това се случва сега със саудитите!
Realist
Рейтинг: 4458 НеутралноДо коментар [#36] от "Нинов":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.60% са институционалните инвеститори в Тесла:
https://www.nasdaq.com/symbol/tsla/ownership-summary
Мъск говори, че поне 2/3 от старите инвеститори ще запазят акциите си в Тесла. Остава изкупуването на останалите 30%, които си мисля, че ще са Спейс Екс и Саудитският фонд.
Поне аз така мисля.
Нинов
Рейтинг: 1560 НеутралноДо коментар [#37] от "Realist":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.дневно се търгуват 10% от всички Тесла акции.
При такъв оборот без проблем арабинът би могъл да се вмести и да купи за една седмица по терлици 15% без да го усетят.
Няма нужда да вади $420.
Другото интересно е, че засега само Мъск говори от името на арабина, който си трае. Това е доста необичайно.
Не ми харесват истории, когато водят араби да ги показват, че щели да купят нещо.
Преди време едни щяха да купуват бълг футболисти за мн. пари.
Realist
Рейтинг: 4458 НеутралноДо коментар [#40] от "Нинов":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Да, съгласен съм, но мисля, че проблемите на Тесла вече са загърбени. Краят на този месец ще произвеждат по 6000 Модел 3 на месец, а до края на годината по 10 000. Другата година ще се появи и дългоочакваният $35 000 базов Модел 3. Няма да се учудя, Модел 3 да е новата Хонда Сивик на американският пазар.
И маржините им ще са високи!
Нинов
Рейтинг: 1560 НеутралноДо коментар [#39] от "Realist":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.о, аматова е така при всяко друго акционерно дружество.
Даже са същите фондове.
Тове не са хора, татуирали си на челото емблемата на Тесла, а назначени фондови мениджъри, купуващи и продаващи акции днес за този фонд, утре за оня.
Даже все повече роботи (изкуствен интелект) поемат тези функции.
Syzygy
Рейтинг: 521 ВеселоДо коментар [#32] от "дерибеев":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway"всички в авто индустрята са години пред тесла"
С кое са 'пред'? Еле па по отношение на електриджосите?
А дори и с цел забавление да приемем че са, Нокиа беше символ на нещата дето ги носим в джоба си а самата мисъл ябълките да влязат на този пазар (щото нямат опит и всички в индустрията са години пред тях, хаха) предизвикваше искрен смях дори в иначе забележително умни *милиардерчета* като тогавашния шеф на Майкрософт. После знаем кво стана
vankata1
Рейтинг: 1008 НеутралноПрочети #8 и ще разбереш, че СА иска не да "блокира", нито "закрие", а да инвестира част от петролните си печалби в директния си конкурентен бизнес - електромобилите. Това се казва Управление на риска чрез диверсификация и инвестиране в алтернативния бизнес. Тесла не е единствения играч в електромобилите и отсега намирисва, че всички големи петролни магнати са готови да изчистят повечето си петролни активи в подходящ момент и да ги прехвърлят като горещия картоф в ръцете на други инвеститори, които ще загубят от дирижирания спад на цената на петрола в близко бъдеще.
ivo
Рейтинг: 854 НеутралноЛъжеца и измамник Musk най-накрая се усети че Wallstreet са по-големи мошеници и измамници и от него! хаххахахах
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!bobyb
Рейтинг: 513 НеутралноИ шефа на Палм се смя, а Нокия не благоволиха дори да им обърнат внимание :)
vankata1
Рейтинг: 1008 НеутралноДо коментар [#35] от "otrqdnik":
Технологичен скок при батериите ще има. Човечеството няма да престане да твори. Засега такъв технологичен пробив няма и затова цената е висока, пробегът с едно зареждане е малък и продажбите буксуват. Но пробивът ще се случи и тогава автомобилите с ДВГ ще останат в историята, както парните локомотови - красиви, романтични, но музейни експонати и за колекционери с повечко пари.
p.i.p.
Рейтинг: 407 Неутрално[quote#18:"Viva la Evolution"][/quote]
Къде е тази бъдеща мина?
ivo
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#10] от "Realist":
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!Каква е точно основната мисия на FakeX? Някой може ли да каже? И FakeX и Теслата са черни дупки за пари - парито просто изчезват в тях! И то голяма част са пари от държавата!
Realist
Рейтинг: 4458 НеутралноДо коментар [#42] от "Нинов":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Ето писмото на Мъск от днес. Саудитският фонд ще подпомогне изкупуването, основните инвеститори остават. Мисля, че е напълно реално поне 2/3+ от капитала няма да се смени:
https://www.tesla.com/en_GB/blog/update-taking-tesla-private?redirect=no
My proposal was based on using a structure where any existing shareholder who wished to remain as a shareholder in a private Tesla could do so, with the $420 per share buyout used only for shareholders that preferred that option.
...............................................................
At the end of that meeting, it was agreed that as a next step, I would reach out to some of Tesla’s largest shareholders. Our largest investors have been extremely supportive of Tesla over the years, and understanding whether they had the ability and desire to remain as shareholders in a private Tesla is of critical importance to me. They are the ones who believed in Tesla when no one else did and they are the ones who most believe in our future. I told the board that I would report back after I had these discussions.
Syzygy
Рейтинг: 521 ВеселоДо коментар [#49] от "ivo":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway"Каква е точно основната мисия на FakeX?"
Да докарва обриви на гражданите с руско самосъзнание по сички земни кълбета.
Очевидно постига пълен успех :)
Realist
Рейтинг: 4458 ВеселоОсновната мисия на Спейс Екс е да насели Марс. другият плосък свят в нашата квадратна вселена в която разстоянията се мерят с два кола от домати, безкрайните равнини имат центрове и слънцето е на 3000 мили и е с диаметър 30 мили.....
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Realist
Рейтинг: 4458 ВеселоКато така мислиш, селски, шортвай ги и двете и ще станеш милионер.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Realist
Рейтинг: 4458 ВеселоЗа този Неандерталец, "Кълбетата" са безкрайни равнини с централно място, сигурно мАШква!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
foxa5
Рейтинг: 494 НеутралноТака е. Обаче преди този технологочен срок, ел колите са просто шоу оф за доста пари. Мерцедес, тойота и всички останали не са балъци ремсисти нали?
Syzygy
Рейтинг: 521 ВеселоДо коментар [#46] от "bobyb":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayИ Интел са се смели, аристократично надменно както подобава, абе хубав смях е падал отвсякъде. Направо е било фестивал на смеха.
И после - земиииии :)
ivo
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#51] от "Нагъл Визионер":
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!Много им пука на Русия за далаверите на Elon Musk и FakeX! По-скоро американците трябва да се запитат къде отиват парите им!
foxa5
Рейтинг: 494 Неутрално[quote#53:"Realist"][/quote]
Колега вие също можете да купувате ако мислите че са подценени. Аз в момента не знам на къде ще се развият нещата и не бързам да дерзая. :)
ivo
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#52] от "Realist":
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!Хайде тогава, като FakeX отиде на Марс, ми се обади! Блажени са вярващите, както се казва!
ivo
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#53] от "Realist":
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!Аз ти обяснявам че Wallstreet е една голяма измама и далавера, както и мошеника Elon Musk най-накрая разбра, ти ми говориш да играя на Wallstreet! ххахахахаха
otrqdnik
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#44] от "vankata1":
При един идеален свят можеше и да си прав, но фактите са следните - СА бяха в огромен държавен дефицит до преди година, за това говори и арестите на милиардери, които бяха рекетирани, меко казано. Арабите купуват всяка година американско оръжие за милиарди въпреки финансовото си състояние, което е сигнал за рекет. Мъск казва, че преговорите са почнали от 2017г, когато цената на петрола беше под 50$ и арабите бяха в тежък дефицит(20%) според МВФ, това пак говори за рекет.
И как решиха да правят инвестиции в момент, когато Тесла е на огромна загуба и с неясно бъдеще, това пак ми говори за рекет. Мъск произвежда в Америка, което ги прави неконкурентно способни на останалите пазари. В Европа притежанието на Тесла е по-скоро за престиж отколкото за превозно средство.
Syzygy
Рейтинг: 521 ВеселоДо коментар [#57] от "ivo":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway"По-скоро американците трябва да се запитат къде отиват парите им!"
Майдан на таймс скуеър!!! Венсеремос!
Захарова ще прати ли тава блини на протестърите смело дръзнали да срутят режима нагло експлоатиращ американските трудящи се :)
Realist
Рейтинг: 4458 ВеселоМарс, другият плосък свят във вашето двумерно пространство ли е?
Ако слънцето е на 3000 мили (1/4 от обиколката на Земята), Марс трябва да е на 1000-1500. Колко ти струва, палиш моторетката и за 4 дни си там, селски!!!!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Таралеж
Рейтинг: 2392 НеутралноСаудитците ще го купят с огромна радост, и на следващия ден ще спрат производството и взривят фабриките. И ще си продават петрола!
Realist
Рейтинг: 4458 ВеселоАз купих, 20% съм нагоре в момента. В общи линии съм доволен. Чудя се дали да не ги запазя в новата структура на Мъск. След 10 години може и да са х10.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
ivo
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#62] от "Нагъл Визионер":
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!Американците вече са на правия път! Избраха Тръмп, който побърква глобалистите либерали и им разказва играта. Либералите вече не харесват Musk, не знам дали знаеш! Той май обърна палачинката и сега иска да работи с Тръмп и либералите го намразиха! Затова иска да се маха от либералния глобалистки Wallstreet!
ivo
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#63] от "Realist":
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!Elon Musk вече го беше задал тоя въпрос, дали Марс е плосък, ако земята е плоска. Отговориха му много хубаво че за разлика от Земята, Марс може да се наблюдава и да се види че е кръгъл! хахахах
Syzygy
Рейтинг: 521 ВеселоДо коментар [#64] от "Таралеж":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway"Саудитците ще го купят с огромна радост, и на следващия ден ще спрат производството и взривят фабриките"
Забележително издълбоко разбиране на това как бачкат тоя род неща.
Как може и ние простосмъртните да добием подобна проницателна велемъдрост?
otrqdnik
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#47] от "vankata1":
Още един сигнал за държавен рекет е самата идея Мъск да извади Тесла от борсата - иска да не се знае колко загуби трупат, много хора почват да се питат от къде идват парите за да се покрият тези загуби, засега арабите ще покрият положението. Но при преговорите за митата на стоките може да лъсне неудобния въпрос за държавните дотации към такива технологични компании. Брюксел се усети с известно 10годишно закъснение за плащането на данъци от Ейпъл и Фесбук, господстващото положение на Андроид, сега Мъск е наред да отговаря на доста въпроси. Нарича се нелоялна конкуренция. За допинг в спорта ги разкатаха руснаците, а допинга(дотациите) в американските компании никой не смее да гъкне.
Realist
Рейтинг: 4458 ВеселоИ Тръмп ли е от плоскоземните като тебе? Днес четох, че се на другите държавни ръководители по средата на ноща там мислейки че е ден. Явно и той, като теб, от плоскоземните!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Realist
Рейтинг: 4458 ВеселоОбаждал по телефона Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Syzygy
Рейтинг: 521 ВеселоДо коментар [#66] от "ivo":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayАмамоу, човек, толко ти е омешано в главата че чак е симпатично.
Сенсей Доналд е идеален, да, но не по 'причините' които сънуваш.
Мъск основно се нервира (с право) от многото 'разбирачи' дето се скупчват в такава ситуация и почват да дават акъл който нямат (което пък е сравнително разбираемо от тяхна гледна точка).
Това е красотата на капитализЪма, изглежда сякаш е изтъкан от неразрешими противоречия обаче издухва империите на глинени крака като тия на разни царчета у кремъл :)
reply
Рейтинг: 431 Неутралнотеслата е голема тесла , рано им е още за тие автомобилчета с по неколко хиляди батерийки от детски колички да завладяват пазара! нужен е сигурен и надежден еректрозахранващ блок за тия коли , максимално опростен който да издържа поне десет години експлоатация , няма такъв изобретен до момента
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Realist
Рейтинг: 4458 ВеселоДо коментар [#74] от "inz00574501":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Между другото, за споменатият:
1. Земята е плоска, безкрайна равнина с център.
2. Слънцето е на 3000 мили и е с диаметър 30.
3. Полярната звезда не се вижда от Рио (Бразилия), защото Рио е далече и звездата се губи в маранята.
Ако искате да му проследите бисерите от вчера, тук можете да ги прочетете, окаля цялата статия:
https://www.dnevnik.bg/tehnologii/2018/08/12/3295108_nasa_izstrelia_sonda_kum_slunceto_i_dade_nachalo_na/?ref=id
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
ivo
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#72] от "Нагъл Визионер":
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!На Musk му е ясно че либералите глобалисти са му вдигнали мерника и бяга да се спаси! На него му е ясно че рано или късно ще бъде разкрит какъв мошеник е. В крайна сметка, той е един прост актьор от Австралия! Има го и в IMDB!
ivo
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#74] от "inz00574501":
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!Имаш ли нещо да кажеш по темата или само може да даваш етикети?
ivo
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#75] от "Realist":
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!Разкри ме, край, не мога! хаххахахахахах! Нека да четат, да се учат хората, няма лошо!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
На Баба Фърчилото
Рейтинг: 277 НеутралноДо коментар [#59] от "ivo":
пич, освен, че ползваш нелегален аватар си мннннннннооооооооогоооо досаден... и проЗД!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
На Баба Фърчилото
Рейтинг: 277 Неутралномного си зле, наистина......
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Realist
Рейтинг: 4458 ВеселоНаистина си ужасно необразован? Какво общо има Мъск с Австралия? И кой е филма в който мога да го гледам, плоскоземен?
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Pontif
Рейтинг: 2538 НеутралноПрочетох първите няколко поста и се хванах за главата! Ще затварят Тесла!? Имали да плащат "глоба" !? Мисленето на тези хора ме врещява.
Тесла много скоро ще бъде печеливша компания а и защо трябва да платят $30 - $40 милиарда да я затварят? Какъв е смисъла? Този фонд преди няколко години купи Chartered Semiconductor Manufacturing на GLOBALFOUNDRIES. Те поне от 10 години изкупуват прогресивни хайтек компании когато и където могат. Имат акъл за разлика от Ердоган Тъпий.
Освен това, както ти казваш с 1/3 или дори 1/2 от акциите няма да могат да контролират всичко. Всеки знае че Тесла е нищо без Илон. Кой е този глупак който ще си купи компания за милиарди и ще я унищожи. Само Руснак или Българин могат да направят такова нещо защото те дилват с крадени пари. Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
Pontif
Рейтинг: 2538 НеутралноТук не си прав. Слабостта на Тесла е в каросерията. Нещо което е ново за тях. Има една фирма която се занимава с такива неща. Купуват кола или друга машина и я разглобяват до последно винтче и правят анализ, който после публикуват.
Купето не е нищо особено като технология. Казват че повечето автомобилни компании могат да го направят по-добре и по-леко. Но що се отнася до батерията - забравяш. Никой не може да ги бие. Разликата между всички над две хиляди елемента е под 0.2 волта. Германците също разглобиха една Тесла 3 и те казват че не могат да направят такива батерии за такава цена. Електрониката им също е страшно изтънчена. В Тесла S има 6 цонтролера. В Тесла 3 те имат повече функции и са само 3. Видео чипа им е на Nvidia и обработва 2000 кадъра в секунда от 6 камери. Тесла обяви че сега ще си прави сама тези чипове и ще бъдат 100 пъти по-бързи. Сто Пъти!
Както виждаш не е чак толкова просто да направиш кола като Тесла. Вече 10 години са по пътищата без проблеми. Порше от 3 години се напъват и още не могат да изкарат тяхната кола. Която между другото ще има данни като на Тесла от преди 10 години.
Не им подценявай хардуера и софтуера. Това е компания на Силикон Вали. Железата може да не са им №1 но не са и посредствени. Но електрониката им е без грешка. Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
Pontif
Рейтинг: 2538 Неутрално[quote#44:"vankata1"][/quote]
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesНе са само Саудитите. Шел също обяви че ще инвестира сериозен % от парите си в такива технологии.
ivo
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#86] от "Realist":
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!Тука ме хвана в грешка! Не е Австралия, а Южна Африка - объркал съм се, сори! А в кои филми е участвал може да видиш в IMDB!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
ivo
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#90] от "Pontif New Dnevnik SUCK":
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!Хаххахаах! Никой викаш не може да направи кола като Теслата? Та дори един прост Chevy Bolt се продава много повече от Tesla! хаха
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Lemmy
Рейтинг: 1520 НеутралноМъск сам си създаде проблем със сегашните акционери. Фразата “funding secured” е повод за съдебни искове за измама по простата причина, че Мъск не е внасял никакъв финансов план в съвета на директорите преди неговия туит и публикацията в блога.
zakkwylde
Рейтинг: 630 НеутралноНапоследък гледам все повече Теслѝ се влачат в лентата на камионите и 90-годишните баби с 50 мили в час на фрийуея. Завалийките пестят капацитета на свръхтехнологичните батерии да стигнат където са тръгнали. Собственици говорят, че скорости 65-75 мили в час съкращават пробега почти два пъти.
Realist
Рейтинг: 4458 ВеселоЯ вземи се пообразовай преди да пишеш, Плоскоземен! Цифрата е стряскаща, 14300 броя Тесла 3 срещу 1175 Шевролет Болт за Юли, 2018-та.
Тесла 3 е Номер 7 в продажбите на автомобили и Номер 14 ако сложиш и тръковете. От 29514 електрически автомобила подадени в САЩ за месец Юли, 14300 са Тесла Модел 3. Половината! Тук не включвам S и X, които са на трето и четвърто място по продажби.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Realist
Рейтинг: 4458 ВеселоДрън-Дрън! А карането през зимата съкращава пробега стотина пъти. Не чуствате ли какви глупости пишете!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Realist
Рейтинг: 4458 ВеселоДо коментар [#89] от "Pontif New Dnevnik SUCK":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.I’m excited to work with Silver Lake and Goldman Sachs as financial advisors, plus Wachtell, Lipton, Rosen & Katz and Munger, Tolles & Olson as legal advisors, on the proposal to take Tesla private
https://twitter.com/elonmusk/status/1029171381584314368