"Юбер" започва преход към електрическите велосипеди и тротинетки

"Юбер" започва преход към електрическите велосипеди и тротинетки

© Associated Press



Юбер" смята да се съсредоточи върху електрически велосипеди и тротинетки, а не върху автомобили, за по-къси маршрути и да мисли за по-индивидуализирани модели на градски транспорт.


Това каза главният изпълнителен директор на "Юбер" Дара Хосровшахи за в. "Файненшъл таймс". Според него това може краткосрочно да нанесе удар на компанията, която отчете загуба от 4.5 млрд. долара миналата година.


Преди "Юбер" за пръв път да предложи акции на борсата, инвеститорите трябва да знаят, че краткосрочните загуби са важни за дългосрочните цели и една от тях е да се намали работата с автомобили в централните градски части.




"В час пик е доста неефикасно за метален гигант от един тон да превоза един човек на 10 сгради разстояние", казва още Хосрошахи. "Можем да оформим поведението на хората по начин, от който печели потребителят. Печели градът."


През февруари "Юбер" добави възможността да се ползват електрически велосипеди към приложението си, а два месеца по-късно придоби компанията за споделяне на велосипеди "Джъмп байкс" за 200 млн. долара и действа в 8 американски града. През юни пък компанията обяви, че тази услуга ще стъпи и на европейския пазар, започвайки от Берлин.


Приходите от пътуванията с велосипеди действително биха били по-малки, но компанията се надява това превозно средство да се използва по-често - ефект, вече наблюдаван в Сан Франциско, обяснява ѝ главният изпълнителен директор.


От това дългосрочно печелят и шофьорите, които сега работят с "Юбер", след като стане пренасочването към по-дълги маршрути, а задръстванията в градовете станат по-малки, смята още той.

Ключови думи към статията:

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1319 Весело

    Чакаме да узреят за електрически ролкови кънки.

    Знанието е сила, информацията - власт
  2. 2 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 4386 Неутрално

    Интересна стратегия. На мен лично ми допада. Ще видим до каква степен ще се развие и дали ще е успешна в крайна сметка. Но определено индивидуалният подход е добра отправна точка, когато се мисли за ефикасен градски транспорт.

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията. (моя мисъл) | Най-лесно се управлява беден и прост народ. (управленски принцип у нас в годините на прехода, а може би и от по-рано)
  3. 3 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3609 Весело

    ,,Юбер" смята да се съсредоточи върху електрически велосипеди и тротинетки, а не върху автомобили, за по-къси маршрути и да мисли за по-индивидуализирани модели на градски транспорт.,,

    Начи така, простите хора вече мислят как да изхвърлят автомобилите от центъра на града. Наште братя Руснаци изобретяват електрическия афтьомбил

  4. 4 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3609 Весело

    Поправка: ,,...как да изхвърлят електрическия автомобил извън центъра на града....,,

  5. 5 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1499 Неутрално

    Юбер и много полезна компания. Жалко, че в България властите се подадоха на изнудването от таксиметровите компании, които хем не плащат почти никакви данъци, хем са събрали криминалният контингент и утайката на обществото при себе си.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  6. 6 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1319 Весело

    Днес съм насторен благотворителни и дарявам безплатна идея - да пуснат приложение за споделено ходене пеш със сродна душа, сигурен съм, че милениалите (да не говорим за джендърите между тях) ще го приветстват.........

    Знанието е сила, информацията - власт
  7. 7 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1398 Неутрално

    Дано им направят и трасета, защото тези електрически устройства в момента летят по тротоарите с доста висока скорост. Те реално не са велосипеди, а са по- близо до мотопеди. Юбер има проста стратегия- максимална печалба, без да наема хора и без особени инвестиции.

  8. 8 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1319 Неутрално

    ... насторен благотворителни .........
    —цитат от коментар 6 на pag


    Да се чете "настроен благотворително".......

    Знанието е сила, информацията - власт
  9. 9 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 824 Неутрално

    Сега ще ни блъскат и газят екологияно яисти и безшумни превозни средства

  10. 10 Профил на choKo
    choKo
    Рейтинг: 724 Неутрално

    Искаме Убер в България! Не искаме миризливи, невъзпитани и малоумни таксиджии. Да, ама държавата не е глупава да допусне такава грешка, нали по-големите фирми се управляват именно от мафиоти и работят в синхрон с държавата.

  11. 11 Профил на xox55541929
    xox55541929
    Рейтинг: 1589 Неутрално

    До коментар [#7] от "grayeagle":


    Дано им направят и трасета, защото тези електрически устройства в момента летят по тротоарите с доста висока скорост. Те реално не са велосипеди, а са по- близо до мотопеди. Юбер има проста стратегия- максимална печалба, без да наема хора и без особени инвестиции.
    —цитат от коментар 7 на grayeagle


    Според статията, за миналата година максималната печалба е минус 4,5 милиарда. :-)

  12. 12 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    До коментар [#5] от "Viva la Evolution":

    Ползвам я нон-стоп и съм много доволен :)

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  13. 13 Профил на Обществен деятел
    Обществен деятел
    Рейтинг: 1095 Весело

    Дневник бе... пише се ТРОТЕНЕДКА...


    П.С. Така е написано от полицая в акта на инвалида който бащата на Радев отнесе на кръговото

  14. 14 Профил на awortep
    awortep
    Рейтинг: 237 Неутрално

    "10 сгради разстояние" да се чете като "10 пресечки"...

  15. 15 Профил на Боже
    Боже
    Рейтинг: 254 Неутрално

    Фирми като Uber, AirBNB и много други, за които не сме и чували, са много важни за развитието. Ако в крайна сметка не са успешни на пазара ще пострадат само инвеститорите им, но от новите услуги и продукти ще се възползват всички. Вчера Uber пробваха с кола, днес с колело, утре с дрон и все някъде ще се получи и ще промени поне частично начина на придвижване на милиони.

    Боже, Боже ...
  16. 16 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 663 Неутрално

    До коментар [#15] от "Боже":

    секи човек има двигател с вътрешно горене у телото си. докъто искаш мързеливо да го местиш с кола, влак, ел.велосипед или валяк - това нищо няма да промени.
    само ходенето или въртенето на педалите променят нещата лично за теб. кул за юбер, афтомобилите,мързела и ЗАВИСИМОСТТА. НЕ ТИ ТРЕБВА ЮБЕР, НЕ ТИ ТРЕБВА НИКОЙ. Можеуш да го направиш и сам. обаяче, те убеждават, че е невъзможно и ненужно.

  17. 17 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3609 Весело

    Здравейте юнаци модератори. по всичко си личи неЗАВИСИМИЯТ вестник дневник. Критикуваш ли новото ОФ и симпатизантите му няма значение за какво пишеш удрят ти се минуси на провала. Май както виждам доста хора със собствено мислене като мене напуснаха този форум и той взе да става форум на лилявите винкели

  18. 18 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10172 Весело

    Ще купуват Сегуей :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  19. 19 Профил на Radosveta Koleva
    Radosveta Koleva
    Рейтинг: 1040 Весело

    Днес съм насторен благотворителни и дарявам безплатна идея - да пуснат приложение за споделено ходене пеш със сродна душа, сигурен съм, че милениалите (да не говорим за джендърите между тях) ще го приветстват.........
    —цитат от коментар 6 на pag


    "Всъщност сродните души се срещат, защото имат едно и също скривалище."

    Робърт Браулт





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK