Швеция се изправя пред избори с несигурен изход

Швеция се изправя пред избори с несигурен изход

© Ints Kalnins, Reuters



Интеграция, данъци, социална държава: в Швеция партийните лидери си размениха последни удари преди парламентарните избори на 9 септември, на които крайната десница може би ще изпревари системните партии.


Кандидатите на осемте състезаващи се партии се изправиха един срещу друг по телевизията, опитвайки се да спечелят онази една четвърт от общо 7.5-те милиона избиратели, която още не е решила за кого ще гласува броени дни преди вота.


Нито "червено-зеленият" блок на досегашния министър-председател социалдемократ Стефан Льовен, нито "буржоазният" блок, воден от консервативния лидер Улф Кристершон, ще получат мнозинство в Риксдага и са обречени да търсят съюзи извън своя лагер.




"Шведските демократи", антиимиграционна партия с неонацистко минало, ще получат 20% от вота според сондажите на седем института, реализирани през последните 10 дни - повишение със 7 процентни пункта в сравнение с изборите през 2014 г.


В края на изборния ден формацията може да се окаже втора след социалдемократите и наравно с консерваторите, без никакъв шанс да влезе в правителството на този етап, но силна, с безпрецедентно досега влияние.


Изследванията на общественото мнение трябва да се приемат много внимателно, тъй като разликите между прогнозите им са главозамайващи: близо 9 процентни пункта делят най-ниския резултат за "Шведските демократи" (16.3%) от най-оптимистичния (24.8 на сто).


Стефан Льовен призова вчера шведите да гласуват за стабилно "правителство, способно да ръководи Швеция в тези несигурни времена".


По-рано същата вечер по частния телевизионен канал TV4 бившият металург защити резултатите от работата на правителството си, критикувано, че е отворило широко границите на Швеция за 250 000 кандидати за убежище през 2014 и 2015 г., преди да ги затвори отново.


"Интеграцията е жизненоважен въпрос на нашето време", заяви по време на същия телевизионен дебат Улф Кристершон, а лидерът на крайната десница Джими Окесон обвини правителството в прекалено мека политика в борбата срещу престъпността, като настоя "онези, които не се адаптират, да отидат да живеят в друга държава".


Министър-председателят от своя страна се присмя на партиите от Алианса (консерватори, либерали, центристи и християндемократи), които "обещават едновременно и да намалят данъците, и да защитят социалната държава".
Десницата и левицата според прогнозите ще получат съответно 37 процента и 40 процента от гласовете.
"Трудно е да се идентифицира най-вероятният сценарий", заяви за АФП Улф Берелд от Университета на Гьотеборг.


По-голямата част от наблюдателите все пак предвиждат ново правителство на малцинството, съставено от Льовен, с още по-слабо малцинство от сегашното. Вчера той се обяви за сътрудничество с Партията на центъра и с либералите.


"Шведските демократи" заявиха, че са готови да си сътрудничат както с левицата, така и с десницата, при условие че ще могат да определят миграционната политика на страната. Но поне досега, въпреки жестовете отдясно, нито един от блоковете не е склонен да наруши "санитарния кордон".


Улф Кристершон, основният съперник на Стефан Льовен, отказа да подаде ръка на крайната десница. Така че той няма да има друг избор, освен да договори компромис със социалдемократите по основните проблеми на обществото: данъчна реформа, интеграция, образование, система за социални грижи.


Но техните различия, например за равнището на социалните помощи и за бюджета, предвещават напрежения, преценявани като непреодолими от някои анализатори, които формулират хипотезата за предсрочни парламентарни избори, първите от 1958 г.


Теоретично той би могъл да се реши да се опре да крайната десница в замяна на отстъпки - или политически, сиреч влизане в правителството (което четирите партии досега отказват), или чрез ключови постове в парламентарните комисии.


Сондаж на "Ипсос" от 28 август показва, че една трета от консервативните избиратели искат "Шведските демократи" да участват в десен кабинет.


Какъвто и да бъде резултатът в неделя, Джими Окесон предупреди социалдемократите и консерваторите, че повече не биха могли да го държат настрани и да смятат партията му "за мимолетна болест, временно засегнала парламента".


Матео Салвини, лидерът на италианската крайна десница и "силният човек" в правителството на Италия, вчера го подкрепи, като остро порица щедростта на шведската държава, която "действа като магнит за безброй нелегални мигранти".


Призив за отпор на крайната десница е събрал подписите на 250 културни дейци и до снощи е подкрепен от 100 000 души във Фейсбук. /БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (71)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ourson
    ourson
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Давайте, "крайнодесни популисти"!

  2. 2 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3648 Любопитно

    избори с несигурен изход
    =======
    Най хубавите избори.

    Bukalemun
  3. 3 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1986 Неутрално

    Успех на Шведските Демократи!

    Panta rhei....
  4. 4 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2484 Неутрално

    Успех на “Шведските демократи”, въпреки “нацисткото им минало”.
    От връщането на националните ценности губят корпорациите, глобалистите и “бизнеса”. Мултикултурното общество всъщност им осигурява евтина работна ръка.
    За това всички вкупом, начело с медиите ни манипулират безочливо.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на Мизийски ☦
    Мизийски ☦
    Рейтинг: 821 Неутрално

    Трети принцип на механиката гласи: „Всяко действие има равно по големина и противоположно по посока противодействие“. Това означава, че колкото повече се натрапва мултикултурализмът, толкова повече се засилват националистическите и расистките движения.

    Спаси, Господи, люди Твоя и благослови достояние Твое, победи православному болгарскому народу на сопротивния даруя и Твое сохраняя крестом Твоим жительство. ☦
  7. 7 Профил на GenderAmerican
    GenderAmerican
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Мултикултурното общество всъщност им осигурява евтина работна ръка.
    —цитат от коментар 4 на hope


    Абе глупости: всички мигранти са отишли да не работят и да живеят на социални помощи.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2237 Неутрално

    "Шведските демократи" заявиха, че са готови да си сътрудничат както с левицата, така и с десницата, при условие че ще могат да определят миграционната политика на страната. "
    Много принципна партия :D
    Същите са като руските проксита AFD в Германия.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  10. 10 Профил на gonz0104
    gonz0104
    Рейтинг: 163 Неутрално

    Много ясно, че българските фашунгери (90% от населението и от списващите тук) са за фашистката партия.
    —цитат от коментар 5 на GenderAmerican


    Честит ти 9 септември антифашисте

  11. 11 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 2825 Разстроено

    Лошото е, че политиците се правят че не разбират какво им казват хората, когато дават протестен вот за разни клети идиоти ... То и у нас шкембе войводата е сред първите по рейтинг, ама това не пречи на БСП и БСП2 да си краднат и надлъгват за кокала ...

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  12. 12 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 2825 Весело

    Давайте, "крайнодесни популисти"!
    —цитат от коментар 1 на ourson


    Добър сарказъм, харесвам :)

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  13. 13 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 2825 Неутрално

    "Шведските демократи" заявиха, че са готови да си сътрудничат както с левицата, така и с десницата, при условие че ще могат да определят миграционната политика на страната. "Много принципна партия :DСъщите са като руските проксита AFD в Германия.
    —цитат от коментар 9 на Jalis Ironhammer


    Популистите по цял свят са готови на всичко за власт. А властта я ползват само и единсвено за лични облаги ...

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  14. 14 Профил на bwy56537275
    bwy56537275
    Рейтинг: 446 Неутрално

    Изриването на либерастията в Европа тепърва предстои. Успех на "крайно" десните.

  15. 15 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3547 Неутрално

    Швеция се изправя пред избори с несигурен изход"

    изхода е сигурен , резултат от избори се нарича . това ,че всеки прогнозен резултат не харесва на независими медии не е несигурен изход. паника е

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  16. 16 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2484 Неутрално

    [quote#7:"GenderAmerican"][/quote]

    А ти не си ли задаваш простия въпрос, защо Европа се напълни с неевропейци? Защото сме много добри и ги каним, за да им даваме социални помощи, безплатни училища и здравеопазване?
    Това ли ти е обяснението?
    Или Европа не е достатъчно “Културна”, та и трябва “Култура” отвън?
    Слушам те?

  17. 17 Профил на bwy56537275
    bwy56537275
    Рейтинг: 446 Неутрално

    До коментар [#7] от "GenderAmerican":

    Факт! Отишли са да паразитират на гърба на работещите и да правят деца, които един ден ще правят бомби защото живота им бил несправедлив.....

  18. 18 Профил на gonz0104
    gonz0104
    Рейтинг: 163 Неутрално

    "Шведските демократи" заявиха, че са готови да си сътрудничат както с левицата, така и с десницата, при условие че ще могат да определят миграционната политика на страната. "Много принципна партия :D
    —цитат от коментар 9 на Jalis Ironhammer

    Точно принципна е.Антиемигранската партия иска да контролира миграционната политика.

  19. 19 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4281 Любопитно

    Желая успех на шведската социалдемократическа партия и техните коалиционни партньори. 🇸🇪🌹

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  20. 20 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2237 Неутрално

    До коментар [#13] от "danvan":

    Не е само за лични облаги!Лидерът на основната крайно дясна група в Кемниц, който провокира анти-имигрантско напрежение, е местен адвокат, който има също "културен клуб за руснаци и германо-руснаци", наречен Kulturverein Tolstoi, основан през 2014.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  21. 21 Профил на Нагъл Визионер
    Нагъл Визионер
    Рейтинг: 2212 Весело

    Абе не мога да ги разбера тия швеци, имат социализъм като слънце - гетата им гета, отличници по изнасилвания и самоубийства, умните хора бегат с триста към Щатите а те моля ти се не искат повече откачени псевдолиберални леващини за ужас на рупорите на чистата свята и най-вече безкористна 'мулти култи' гьобелсова пропаганда която всъщност иска евтини и необразовани убитаци щото много лесно може да ги строява под знамената на 'социалната справедливост'

    Use your Illusion
  22. 22 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 540 Неутрално

    Хайде да спрем да наричаме леви партии "крайно десни"!

    Левицата защитава правата на група - класата, расата, прайда,... стадото...
    Десницата защитава правата на всеки Човек! Не случайно Маргарет Тачър казва: "за мен цветът на кожата няма значение, но престъпленията имат значение!" Проверете по какъв повод е казано...

    disclosure: "УКРАИНА, ГРУЗИЯ, МОЛДОВА не са Русия."
  23. 23 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1355 Неутрално

    Снимката на плаката добре показва, как са еднаквокрасиви една местна шведка и една , да речем от ирански произход. Ако интеграцията работи, всичко е наред. Така или иначе Швеция ще си остане Швеция. Все пак е път пъти по- голяма от нас като територия и някой трябва да живее и работи. За шведите един иранец и един българин изглеждат напълно подобни и ще ги интегрират изцяло. Швеция успява без нефт и газ , да поддържа стандарт, който е по- висок от немския. Успех на всички и така и така ще има коалиция. За путинистите и "патриотите", едно напомняне- крайно десните в Швеция са еквивалент на нормална партия и не са крайни и популисти.

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  25. 25 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 1919 Весело

    Давайте , Шведски демократи!
    За ужас на глупи и другите мързеливи и некадърни псведодемократи и активисти на щат.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1733 Неутрално

    "Шведските демократи", антиимиграционна партия с неонацистко минало, ще получат 20% от вота според сондажите на седем института, реализирани през последните 10 дни - повишение със 7 процентни пункта в сравнение с изборите през 2014 г.
    *
    Добре, де, а защо Европа не е толкова критична към партиите с комунистическо минало, които само се преименуваха без смяна на членската маса и придобиха легитимност?
    Все пак и от националистите има полза: принуждават правителствата да водят по-разумна политика спрямо нелегалната миграция и много нормални хора гласуват за тях именно по тази причина. Добре е, че основните партии са го осъзнали.

  28. 28 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1355 Неутрално

    До коментар [#20] от "Jalis Ironhammer":

    Не го знаех, но не се учудвам. Руснаците са пълна измет в главите. Пътувам един път към Трир и до пред мен две баби- немски рускини си шпрехат на майчиния. Путинистки разбира се и много прости. Предстои стръмен наклон и шофьорът на автобуса предупреди никой да не става, но........ едната реши, че ще си рови в чантата и стана. Тъкмо шофьорът да я смачка, един човек до него му каза , че са рускини и тогава се успокоихме всички- просто те не слушат. Русише. В Германия е пълно с руснаци, останали в ГДР, а те са повечето от прослойка войници и военни. Ясно е, че в главите им има някаква смесица от руско немски империализъм/социализъм/расизъм. Избягали на Запад, но вечер пред клавиатурата убива украинци, .................. които са славяни и православни/ а не араби и мюсюлмани/, ама това не им помага особено при контакти с Магучая.

  29. 29 Профил на Нагъл Визионер
    Нагъл Визионер
    Рейтинг: 2212 Весело

    До коментар [#24] от "GenderAmerican":

    Ступи, демократ-либерал противно на това което симплификатите си въобразявате НЕ е аколада да ти я връчат па да се кичиш а мироглед.

    Различни неща са и твоят мироглед НЕ е на демократ-либерал а на ниско ниво комунистически партиен секретар

    Use your Illusion
  30. 30 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3866 Неутрално

    "Швеция се изправя пред избори с несигурен изход"

    Още от заглавието медията Франс прес внушава , че неизвестността на резултата от изборите е нещо лошо.
    Същата медия в друга днешна статия внушава , като нещо положително , че изборите в Русия , са ясни и предизвестени, защото властващите в Путинска Русия са направили добри дела и заслужава да бъдат преизберани.
    Иначе Франс прес имат петенцията да са безпристрастни и обективни.

  31. 31 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2484 Неутрално

    [quote#26:"GenderAmerican"][/quote]

    Значи Европа се напълни с неевропейци, защото Европейските политици са много добри и ги канят, за да може и те да живеят по-добре?
    Е това вече е обяснение, чичка!

  32. 32 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2484 Неутрално

    Хайде да спрем да наричаме леви партии "крайно десни"!Левицата защитава правата на група - класата, расата, прайда,... стадото...Десницата защитава правата на всеки Човек! Не случайно Маргарет Тачър казва: "за мен цветът на кожата няма значение, но престъпленията имат значение!" Проверете по какъв повод е казано...
    —цитат от коментар 22 на Nil satis nisi optimum



    Маргарет Тачър добре, че не е жива да види какви хора се наричат “консерватори”.

  33. 33 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    Днес шведите трябва да кажат НЕ на фашистката "демокрация".

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 1548 Неутрално

    Абе не мога да ги разбера тия швеци, имат социализъм като слънце - гетата им гета, отличници по изнасилвания и самоубийства, умните хора бегат с триста към Щатите а те моля ти се не искат повече откачени псевдолиберални леващини за ужас на рупорите на чистата свята и най-вече безкористна 'мулти култи' гьобелсова пропаганда която всъщност иска евтини и необразовани убитаци щото много лесно може да ги строява под знамената на 'социалната справедливост'
    —цитат от коментар 21 на Нагъл Визионер


    Класическо делюжънд съждение на базата на пропаганда по медии, сенсей Евлампи. Също като оранжевия сенсей. Ако погледнем фактите - Швеция има най-висок ръст в Западна Европа, икономиката БУМТИ ВЕСЕЛО :), стартъп комюнитито в Стокхолм е сравнимо с това в Берлин, столица на 10 пъти по-голяма държава, а любимият ти мулти култи е еманацията на американската вътрешна политика и основен фактор за успеха на институцията американски гражданин.
    Един оранжев сенсей и група загрижени за чистотата на нацията еднозъби реднеци не са съгласни, знам.

  36. 36 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 540 Неутрално

    До коментар [#32] от "hope":


    Маргарет Тачър добре, че не е жива да види какви хора се наричат “консерватори”.
    —цитат от коментар 32 на hope


    Вярно! Например Борис Джонсън! Тачър не веднъж е казвала: "и аз съм против някои от действията на ЕС, но предпочитам да съм против вътре, не вън..."

    disclosure: "УКРАИНА, ГРУЗИЯ, МОЛДОВА не са Русия."
  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 1649 Неутрално

    Днес шведите трябва да кажат НЕ на фашистката "демокрация".
    —цитат от коментар 33 на Боян Таксиров


    Прав си. Либералната демокрация води до фашизъм. Виж кой го казва.
    https://www.youtube.com/watch?v=GMNF4qwOZaU

  39. 39 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 1919 Весело

    [quote#24:"GenderAmerican"][/quote]

    Някои либер-необолшевики искат много да блеснат с познания и ерудиция, та за тях още малко awkward моменти.

    моментът , когато се регистрираш за 40-ти път след поредния бан, понеже си писнал даже и на модераторите с глупостите и въздухарските ти мисле

    моментът , когато официално високопоставено лице обяви за неверни тврденията, че в Кемниц е имало масово преследване на чужденци, както и се окаже, че повечето прорестиращи са били нормални хора, семейства с деца. Т.е., край с глупопстите за фашистки шествия.

    моментът , когато висши дейци от еврейски организации в Германия обявят, че не се опасяват от немските ултрадесни(понеже са маргинали), а от нарастващите атаки срещу евреи от новите мултикулти инжинери и лекари.

    Има още мнооого, но да запазим десерта за довечера, като излязат първите резултати и нацилибералната шайка ще започне да се чувства леко несигурна за кокала в устата :)


    Много awkward моменти, ще се компенсират с все повече революционно-либерален плам и игнориране на фактите ! :)

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на Нагъл Визионер
    Нагъл Визионер
    Рейтинг: 2212 Весело

    До коментар [#35] от "bobyb":

    Хехе, ступидоидстваш ми тука, нали съм казвал че имам приятели цигани, нема грам расови глупости при мене, точно това е и нещото заради което не цепя басма на уайт псевдоинтелектуалска плява като Ступида.

    Equal opportunity offender съм :)

    Use your Illusion
  42. 42 Профил на Пеевски вярва в демокрацията                                                              И вие ли
    Пеевски вярва в демокрацията И вие ли
    Рейтинг: 1949 Неутрално

    Потърси и подкрепи #120DB Фейсбук послание на жените в Европа:

    https://www.facebook.com/dida.oracheva/posts/536364763466737?__tn__=KH-R

    "Аз бях Ана-изнасилиха ме в Малмьо! Аз бях Аманда-убиха ме! Аз бях Виктория-гавреха се с с мен със часове. Нямаше кой да помогне. Властите ги поканиха, катo знаеха кави са. Никой не иска да ни защитава! Мнозина от европейските жени са мъртви, други са изнасилени. Защото ви е ги поканихте и не ни пазите. Най-опасното нещо е да тичаш сама в парка по тъмно. А не беше така!"
    Знаете кои са "гостите" на Сорос, Меркел и шведските поУтици. Политици, които заедно с медиите прикриват истината, а се преселват в райони с шведско мнозинство. За да не ги притисняват същите "гости"

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  43. 43 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 1919 Неутрално

    Потърси и подкрепи #120DB Фейсбук послание на жените в Европа: https://www.facebook.com/dida.oracheva/posts/536364763466737?__tn__=KH-R "Аз бях Ана-изнасилиха ме в Малмьо! Аз бях Аманда-убиха ме! Аз бях Виктория-гавреха се с с мен със часове. Нямаше кой да помогне. Властите ги поканиха, катo знаеха кави са. Никой не иска да ни защитава! Мнозина от европейските жени са мъртви, други са изнасилени. Защото ви е ги поканихте и не ни пазите. Най-опасното нещо е да тичаш сама в парка по тъмно. А не беше така!"Знаете кои са "гостите" на Сорос, Меркел и шведските поУтици. Политици, които заедно с медиите прикриват истината, а се преселват в райони с шведско мнозинство. За да не ги притисняват същите "гости"
    —цитат от коментар 42 на Пеевски вярва в демокрацията И вие ли


    Това ново движение набира сила. Това е истинска подкрепа за жените, не глупости като ИК. Естествено, наци-либералните интелектуалци няма да го харесат, защото представи си - жените искали да не бъдат нападани и изнасилвани моля ти се!
    Сакън да не накърним нечии чувства или да не би да върнем някой насилник в кочината му, понеже там животът му е застрашен.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  44. 44 Профил на GenderAmerican
    GenderAmerican
    Рейтинг: 0 Неутрално

    нали съм казвал че имам приятели цигани, :)
    —цитат от коментар 41 на Нагъл Визионер


    Имаш ти, как да нямаш. Имаш двама-трима познати на "здравей-здрасти", които споменаваш тъдява като "приятели" с болната тайна надежда някой от нарочените от теб за "псевдолиберали" да се хване на въдицата и да те подиграе, за да го обвиниш в лицемерие.

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на xox55541929
    xox55541929
    Рейтинг: 1580 Неутрално

    До коментар [#33] от "Боян Таксиров":


    Днес шведите трябва да кажат НЕ на фашистката "демокрация".
    —цитат от коментар 33 на Боян Таксиров


    Прави сте да, определено трябва да кажат НЕ на соросоидната либерална спевдодемокрация.

  48. 48 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 1919 Весело

    [quote#46:"GenderAmerican"][/quote]

    Абе глупи, смени тази плоча най-накрая. Знам, мисленето, иронията, изкуството да водиш спор и да убеждаваш не са за всеки, ама при теб е налице ярка дисхармония между способности и самооценка.
    Т.е., идеален си за щатен активист и либерален борец.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  49. 49 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    До коментар [#47] от "xox55541929":

    НЕ съм съгласен :)

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на gonz0104
    gonz0104
    Рейтинг: 163 Весело


    До коментар [#47] от "xox55541929":НЕ съм съгласен :)
    —цитат от коментар 49 на Боян Таксиров

    Много се радвам,че не си

  52. 52 Профил на Нагъл Визионер
    Нагъл Визионер
    Рейтинг: 2212 Весело

    До коментар [#44] от "GenderAmerican":

    За разлика от псевдолиберални саксиени цветя като теб за които всеки извън неква тясна компания едино'мишленици' е зъл фашист, боковист, путлерист и тръмпанар аз съм реален либерал и немам никви проблеми да си джиткам с най-различни образи. Вече дали ще си правиме евала или като с тебе ще ти се подигравам е отделен въпрос :)

    Use your Illusion
  53. 53 Профил на gonz0104
    gonz0104
    Рейтинг: 163 Неутрално


    До коментар [#48] от "dgd":Според мен ясната дисхармония е в човек, който е емигрант пък е анти-емигрантски настроен, но ... не си първия, нито последния с мирогледна шизофрения...
    —цитат от коментар 50 на GenderAmerican


    Как пък само вие двата с таксиджията сте нормални,а всички други сме фашисти,расисти,шизофреници и.т.н

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 1919 Весело

    До коментар [#48] от "dgd":Според мен ясната дисхармония е в човек, който е емигрант пък е анти-емигрантски настроен, но ... не си първия, нито последния с мирогледна шизофрения...
    —цитат от коментар 50 на GenderAmerican


    Да, емигрант съм. Дойдох в Гермния с 2000 марки навремето, куфар и договор за работа. Не съм бил и един ден безработен или на помощи досега. Първата година нито една банка не ми даде кредит за една пералня или миялна машинаи даже. Служителите по службите ме правиха на луд (и не само мен) за едно удължаване на престоя, въпреки че имам работа (тогава още имаше такива разрешения).

    Затова съм много, ама много анти-емигрантски настроен към миграция основана не на силите и способностите ти или на заплаха за животат ти в родината ти, а на псевдолиберални глупости изсмукани от пръстите на шайка розовогвардейци без работа и на хранилка към някое нпо, неспособни нищо да направят с живота си освен да грачат едно и също по цял ден.
    Да ти го напиша ли по-разбираемо или да чакаме резултатите довечера :) :) :) ?

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  56. 56 Профил на Нагъл Визионер
    Нагъл Визионер
    Рейтинг: 2212 Весело

    До коментар [#54] от "GenderAmerican":

    Написал съм ясно 'мулти култи', тоест фалшивата маска на вас, некадърните в нищо псевдолиберали, но е нормално е да не ги разбираш тия нюанси де, ти прав текст не разбираш :)

    Use your Illusion
  57. 57 Профил на Elysium
    Elysium
    Рейтинг: 309 Неутрално

    До коментар [#5] от "GenderAmerican":

    Палячо, коментирай си американо-руския спор, а не България и нейните граждани. Няма ли как да ви измислят по-умни реплики или целта е да търсите хора без собствена мисъл, та да се подкрепяте взаимно. Напълно съм сигурен, че имал поне 3-4 акаунта, от които си цъкаш плюсчета.

  58. 58 Профил на Elysium
    Elysium
    Рейтинг: 309 Неутрално

    Ех, тази пропаганда. Ех, напъни да убедим... кой всъщност се опитва да убеди „Дневник”? Най-вероятно никой, като просто изпълнява спуснатата директива са очерняне на едни кандидати за сметка на други. Ако отворим „Ню Йорк Таймс” ще видим същите писания. „Неонацистко минало”, „крайно десни”... пропаганда, но много плоска, даже прозрачна.
    В същото време социалдемократа щял да пращя пп другите страни онези, които не искали да се интегрират. Чакай сега. Ти на Швеция ли искаш да управляваш или ЕС? Той и подобните му Меркел и други отварят границите на всички европейски държави, не сано техните. Тези им думи разкриват иненно това. Много сме велики, едни пари да завъртим, поръчки да изпълним, пък ако се задъхаме, ще прехвърлим проблема на онези, които се противяха на приема на милиони безработни и неискащи да работят.

  59. 59 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2484 Неутрално

    До коментар [#32] от "hope":
    —цитат от коментар 36 на Nil satis nisi optimum


    А не, изобщо не е вярно, няма консерватор, който да иска бежанци. Имала е впредвид ЕС по нейно време.

  60. 60 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10305 Неутрално

    Може да има сериозни изненади заради не нежеланието да се декларира "престижния вот" :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  61. 61 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 7595 Неутрално

    Много ясно, че българските фашунгери (90% от населението и от списващите тук) са за фашистката партия.
    —цитат от коментар 5 на GenderAmerican


    Ами това е демокрацията. Щом 90% от нас са фашисти, според теб, би следвало да бъде избрано и фашистко правителство за първи път в историята! Ама тогава дупе да ви е яко на лентяите просещи социални!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  62. 62 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2481 Неутрално

    До коментар [#5] от "GenderAmerican":

    По-големи фашисти от вас,призоваващи за нсилие и незчитащи закони и правила и искащи да си налагате ценостите със сила,няма.Не,че не си змаеш,Ступи.

  63. 63 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 2052 Неутрално

    За консерваторите съм. Не харесвам нито алт райта, нито борците за социална правда.

  64. 64 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1835 Неутрално

    Снимката на плаката добре показва, как са еднаквокрасиви една местна шведка и една , да речем от ирански произход. Ако интеграцията работи, всичко е наред. Така или иначе Швеция ще си остане Швеция. Все пак е път пъти по- голяма от нас като територия и някой трябва да живее и работи. За шведите един иранец и един българин изглеждат напълно подобни и ще ги интегрират изцяло. Швеция успява без нефт и газ , да поддържа стандарт, който е по- висок от немския. Успех на всички и така и така ще има коалиция. За путинистите и "патриотите", едно напомняне- крайно десните в Швеция са еквивалент на нормална партия и не са крайни и популисти.
    —цитат от коментар 23 на grayeagle


    С удоволствие Ви прочетох коментара, най-накрая нещо без "да живей" или "уу долу".

  65. 65 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    Колко лесно и убедително се раздават квалификации! По-лесно, по-убедително, по-пламенно в сравнение с партийния секретар, повел група млади ремсисти скандиращи пред жилището или директно в лицето на всеки позволил си да изрази някакво несъгласие с действията на народната власт: "Ти си фашист! Ти си враг на народната власт! / Фашисти! Врагове на народа! / Смърт на фашизма! Свобода на народа!". Сега и расист/расисти!

  66. 66 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1835 Неутрално

    "Шведските демократи", антиимиграционна партия с неонацистко минало, ще получат 20% от вота според сондажите на седем института, реализирани през последните 10 дни - повишение със 7 процентни пункта в сравнение с изборите през 2014 г.*Добре, де, а защо Европа не е толкова критична към партиите с комунистическо минало, които само се преименуваха без смяна на членската маса и придобиха легитимност?Все пак и от националистите има полза: принуждават правителствата да водят по-разумна политика спрямо нелегалната миграция и много нормални хора гласуват за тях именно по тази причина. Добре е, че основните партии са го осъзнали.
    —цитат от коментар 27 на pamela


    +++

  67. 67 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 937 Весело


    Според мен ясната дисхармония е в човек, който е емигрант пък е анти-емигрантски настроен, но ... не си първия, нито последния с мирогледна шизофрения...
    *********
    Ступи, това е като участник във войни да иска мир, нали?.... ;)

  68. 68 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    Според мен ясната дисхармония е в човек, който е емигрант пък е анти-емигрантски настроен, но ... не си първия, нито последния с мирогледна шизофрения...*********Ступи, това е като участник във войни да иска мир, нали?.... ;)
    —цитат от коментар 67 на puknatastotinka

    Не е невъзможно освен по настроения "анти-емигранти" и "неанти-емигранти" емигрантите да бъдат класифицирани и по други признаци. Например: пристигнали в съответната страна по законен начин, със законни лични документи; съобразявайки се с действащите норми, а не изразяващи претенции тези норми да не важат за тях; желаещи да се интегрират като учат официалния език, търсят работа и работят според притежаваните образование, квалификация, знания опит на предлагани работни места; ...
    Сравнението Ви е меко казано неуместно и обедно за много участници във войни. Нима не бихте приели за възможно мобилизиран и изпртен на фронта войник да е против войната и наистина да желае мир и да се бори за мир.

  69. 69 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 937 Неутрално

    До коментар [#68] от "zhivko6461":

    Никого не обиждам. Само прилагам логиката на Ступи. И все пак, ако има засегнати ще илюстрирам абсурдността й с:
    "Човек, който е консумирал захар да говори срещу вредата от нея...."

  70. 70 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    До коментар [#68] от "zhivko6461":Никого не обиждам. Само прилагам логиката на Ступи. И все пак, ако има засегнати ще илюстрирам абсурдността й с:"Човек, който е консумирал захар да говори срещу вредата от нея...."
    —цитат от коментар 69 на puknatastotinka

    Нека оставим т.нар. Ступи на мира и да се конценрираме върху Вашите примери.
    Защо не? Разбрал, че захарта е вредна и го съобщава на околните. Дори може би е знаел, но не е успял устои на изкушението. Престъпление ли е, грях ли е?
    Ще Ви изпреваря с друг пример. Аз не познавам нито един пушач, който да отрича вредата от тютюнопушенето. Не съм убеден, че има дори единици такива. Но всички те пушат. Ако обябяват тази вреда вършат ли престъпление или грях?

  71. 71 Профил на Мизийски ☦
    Мизийски ☦
    Рейтинг: 821 Неутрално

    [quote#8:"GenderAmerican"][/quote]

    Значи по твоята логика ти си в безтегловност (защото гравитацията не важи за теб), което е едно добро определение за либералите.

    Спаси, Господи, люди Твоя и благослови достояние Твое, победи православному болгарскому народу на сопротивния даруя и Твое сохраняя крестом Твоим жительство. ☦




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK