Няма да продаде. Вярно е, че много пъти индийски политици бяха хващани, че са взели рушвет от руснаците, за да купят руско оръжие. Даже и игрален филм има по въпроса. Обаче тук ще се намесят американците, а индийците няма да си рискуват бизнеса на големите компании, заради едни руски ракети, със съмнителна полезност. До сега няма свален самолет /освен пътнически/ с руска ПВО система, през последните 30 години!
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
Мдааа.. за нищо не стават тези ПВО ракети.. за това Нетаняхо си начупи краката от тичане към Москва да моли за спиране на доставката на такива в Сирия :)
"Русия ще продаде на Индия ракетни комплекси С-400 за 5 млрд. долара"
А, така! И кога да очакваме американски санкции спрямо Индия, каквито бяха наложени вече на Китай за същото нещо - закупуването на тези ПВО комплекси от китайска страна!?
Очаквам с интерес решението на Тръмпи и неговата администрация. Дали ще постъпят лицемерно и двулично в този случай касаещ Китай/Индия и Русия или ще покаже принципност и единен стандарт спрямо Индия и Китай!?
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Когато американците продадат оръжие на същата тази Индия, цвилите от кеф. Сега се загрижихте за "хилядите умиращи от глад". Всъщност живееш с някакви стари представи за Индия.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Икономическия аспект в случая не е толкова важен, колкото психологическия. Индия игнорира заплахите на САЩ за налагане на санкции срещу купувачите на руско оръжие. Също, както Турция /членка на НАТО!? , Китай , ще има други. Нещо немислимо само допреди три-четири години! Никой не би дръзнал доскоро да се опълчи на световния господар, а сега това вече се превръща в масова практика.
"А Той в отговор каза: Писано е: "Не само с хляб ще живее човек, а с всяко слово, което излиза от Божиите уста.""Дано умнокрасивата ти главичка успее да осмисли горния библейски текст.[/quote]
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
Естествено че няма да ги санкционират американците. Иначе доста договори подписаха индийците с Русия.Освен с 400 ще купят от тях четири(?) фрегати и в момента модернизират техните миг 29.Предполагам по тази причина сега когато отиде Путин официално ще подарят три миг 21 на Русия.И трите машини ще бъдат годни за полет , едната е от модификацията "бис". Стори ми се любопитна новина.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
Индия купува въоръжение от Русия, а милиони индийци се преместиха да живеят в САЩ и то на доста добре платени длъжности. Мит е, че индийците имат най-добрите програмисти, те просто имат голям брой такива и могат да предложат и на другите. Освен това американските болници са пълни с индийски лекари, имам чуството, че съм в Индия. Като дойде да те преглежда някакъв странен персонаж с чалма на главата, направо имаш чуството, че се пренасяш в "Хиляда и една нощ". Остава само да вземе свирката и кобрата да изскочи от кошницата. Мултикулти.
Няма да продаде. Вярно е, че много пъти индийски политици бяха хващани, че са взели рушвет от руснаците, за да купят руско оръжие. Даже и игрален филм има по въпроса. Обаче тук ще се намесят американците, а индийците няма да си рискуват бизнеса на големите компании, заради едни руски ракети, със съмнителна полезност. До сега няма свален самолет /освен пътнически/ с руска ПВО система, през последните 30 години!
Китайци също са хващани за корупция при преговори с руснаци. Последно осъдиха на смърт за рушвети в особено големи размери няколко от тези , които водеха преговори за строителство на руска атомна централа и с това строителство се приключи преди да е започнало. Сигурен съм , че и при тази сделка са играли големи пари за подкупи на индийски политици. Руснаците развращават всичко до което се докоснат. Не знам в Индия дали има смъртно наказание за корупция, но тази все още неподписана сделка може да предизвика голям скандал. Не е сигурно дали сделката ще се подпише и още по-малко дали ще се изпълни. Все пак съобщението е само от руска страна.
С-400 заедно с ИЛ-20 ли се продава или със система - кой,мой,той - свой не свой пуцай. И трябва ли Индия да събори Хималаите за да работи систата? Питам за един приятел на юг от Бг.
"Социализма свършва, когато свършат парите на другите."
"Русия ще продаде на Индия ракетни комплекси С-400 за 5 млрд. долара"А, така! И кога да очакваме американски санкции спрямо Индия, каквито бяха наложени вече на Китай за същото нещо - закупуването на тези ПВО комплекси от китайска страна!?Очаквам с интерес решението на Тръмпи и неговата администрация. Дали ще постъпят лицемерно и двулично в този случай касаещ Китай/Индия и Русия или ще покаже принципност и единен стандарт спрямо Индия и Китай!?
Военното лоби на САЩ ще се откаже от печалбите си или как? Санкции няма да има. Ще има изключение все пак Индия е доста голям купувач на оръжие от САЩ.
Не не трябва да се купува само американското. Даже е много добре да се купува изцяло руско: - автомобили - компютри - телефони - таблети - самолети за гражданска авиация - самолетоносачи - парфюми - вино - бира
Така добре ли е или да изброя още сфери, в които е по-добре да се купува руско "качество" ? :):)
Кратка справка на флота на "Аерофлот" (официално от техния сайт): В 777: 17 В 737: 42 А 330: 22 А 321: 39 А 320: 79 SSJ-100: 49
В Индия милиони март като мухи. Една рикша е лев за ден, а шофьора е облечен в парцали. Един професор получава поне 3000 Евро от друга страна. Само в научните институти на министерството на отбраната работят над 40 000 учени. За 1 място в медицинския факултет има 5 милиона желаещи. Страна на контрастите
Мерцедес сигурно не даваха рушвети в Русия, Сименс и те не са давали....американците и те не дават в Украйна да купуват техни оръжия....при всички големи сделки се дават рушвети и то огромни под една или друга форма! Истината е че Русия и по време на социализма и сега, остана единствено силна във военната си техника, защото се конкурираше на световно ниво. Иначе в рамките на СИВ нямаше никаква конкуренция и всичко произведено в СССР бе дърво. Нека бъдем обективни и да не ставаме пристрастни на едни или други държави.
Не знам хиляда и едно. Аз лично не съм сигурен какво ще предприеме Тръмпи Рекетьора и неговата администрация след тази новина. Иначе, да вие сте прав Индия купува много оръжия от САЩ, но купува и много оръжия от Русия. Ето нещо интересно по темата;
Ако се вярва на статията сделката е факт. Една дузина такива сделки с различни страни и САЩ ще се изолират от половината свят. И сами ще си поркат астрономическите дългове.
:))))))) ей такива сте ми най-любими, като терорягите пуцат с американско и българско оръжие и като средновековни сатрапии избиват хиляди в Йемен с американско оръжие мълчиш като бит ********, ама като ядрена държава си купува руско оръжие сте много компетентни:)) Добре, че на изборите се побирате в статистическата грешка:))
ще се откаже трънки, вчера казаха, че карат на Ердо първите Ф35, въобще за големите пазари всички се борят и няма сърдити, и така и ние, вместо да си купим ракети земя-въздух на двойно по-ниска цена и да си пазим небето, ще си купим 8 самолета за 2 милиарда, явно за да плашим турците и гърците с тях....
е какво се оказа ,че само в България няма корупция и рушвети при такива поръчки ,въпреки ,че не съм склонен да повярвам като гледам едни охранени министри ..
Единственото очевидно в статията е, че вече на никой не му дреме от американските санкции освен на страхливите наведени японци, да си така приведен че да удариш главата в коленете е малко опасно, могат да направят големи пакости във външната си политика само да се харесат на чичо сам, със диктатор Абе толкова. Скоро индийците бяха и в Арсенал за оръжия ама нещо не им харесаха. Това е много лош сигнал за Пакистан и Китай. Който купува евтино и качествено оръжие определено се готви да воюва. Който си купува скъпо от Америка - определено ближе задника на големия брат и няма намерение да го ползва.
Напротив, че то ако не им бутнат отдолу сделка за каквото и да е просто няма. Обзалагам се обаче че при Ф16 далаверата е по-голяма, затова дори и Плевналиев изведъж стана и той експерт по бойни самолети.
Поне на книга С-400 не са лоша система. На практика още не е ясно. Идеята е доста смислена. Радарите са различни типове така че теоретично едва ли не и стелт би трябвало да хванат. Те предават информацията по дата линк на ракетни установки които също не са лоши. Изправят се вертикално и имат 360 градуса обхват при излитане. При Патриот мисля че ракетите са под 38 градуса ъгъл и трябва да се завъртят преди изстрелване .... което са няколко секунди но. Това че раетите и радарите са мобилни и на различни установки ти дава възможност за гъвкавост. Теоретично това е добра система. Как ще работи на практика, ще зависи ли от уменията на операторите да разполагат установките на подходящи места? Не е много ясно. Ако държиш всичко на постоянни места мисля че ефективността ще спадне. Ако опозицията знае къде са ти радарите ще може да планира такъв път на Стелт или Круз, че да те затрудни да ги хванеш. На всяка система можеш да и намериш "майстора" Най-лесно е да я наситиш с дронове. ето един клип за тестове които вече са направени https://www.youtube.com/watch?v=7tpp9IvoCRI Не е ясно колко е ефективна и тази контра мярка на практика. Но аз си мисля че Америка няма да се остави без да има отговор на руските системи. Въпроса тук е повече политически. Индия се натиска страшно за Ф-35, Може и да не ги получи сега. Освен това в последния месец обърнаха земята да подпишат търговско споразумение със САЩ. Но такова не се подписа. Интересно какво ще стане сега. Аз нямам проблем ако им се отрежат малко квитанциите на Индийските софтуеристи от Банагалор.
California Über Alles
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Впечатляващо е как руснаците чрез масова пропаганда създадоха една "жива легенда" от С-300,С-400 и С-500, а реално тази система никога не е поразявала цел в реални конфликти срещу реална "вражеска" мишена!
До сега няма свален самолет /освен пътнически/ с руска ПВО система, през последните 30 години!Едно време Садам беше казал на руснаците.-Вие ни доставихте ракети "земя-въздух" ,ама може ли да ни доставите и "земя-самолет"
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф
"Това са доказано пристрастни системи - свалят руски "Ауакси" :))))), а си затварят очите за провокациите на империалистическите Томахоци."
Сделката беше договорена преди месеци, др. гранТц, но Д-к ти щадеше нервите.
Щади ти нервите и като не събщава за завършената доставка и инсталиране на S300 в Сирия. Предстоят 3 месеца обучение, през което време системата ще се обслужва от руснаци. Системата позволява следене на самолети от момента на излитането им в Израел, както и jamming на комуникациите им. Т.е. срещу сваления самолет руснаците получават no-fly zone над Източна Сирия. Оттук нататък търпението на S400 може да се тества само с "химически атаки" и пряка намеса на US - краен политически и военен риск.
Какво пречеше на руснаците да наложат но-флай зона и преди инцидента? Та те имаха на разположение по-модерна система, С-400, с която предполагам са могли да извършат абсолютно същите, та дори и повече, чудеса от С-300, която вие така пламенно възхвалявате ?
Май само US имат навика поради Лобито да вадят еврейски кестени от огъня. Руснаците препочитат с това да се занимават сирийците. Поводът беше намерен. За такива любители на конспирации като теб и др. грантц: дали свалянето на руския самолет беше абсолютно случайно?
Не, не беше абсолютно случайно. В района се водят военни действия, така че винаги има риск да умреш при стрелба между участващите. Ако самолетът си стоеше мирно и тихо паркиран на летище в Челябинск и го фраснеше метеорит, да, тогава бих го определил като абсолютно случайно. Виж за любителка на конспирациите като теб не се наемам да прогнозирам какво разбираш под "не беше случайно".
Евреите пък са на принципа на дебелия врат на вълка - ако се наложи, ще изпекат и сирийските, и руските "кестени". Преди 30на години цялото сирийско ПВО беше унищожено след като руските специалисти се опитаха да се правят на интересни.
Прочети първия коментар в разговора и може би ще разбереш какво казвам. In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Аз това и писах, вчера, ама отнесох(пак) минусите:
"За американците, основното е ПАРИ. Винаги е било. ВПК- то им губи, и затова се дървят. Уж руските оръжия не стават, ама заплашват/санкционират тия, дето искат да ги купуват. 😏
П.П. Интересен е случаят с Индия. Чува се, че за нея щели да направят компромис(за санкциите), защото освен руските, купувала и много американски оръжия." 😉
Не знам, за Индия е ясно - голяма държава, няма да клекне на заплахите от САЩ.
Само ми е жал за японците. Нито Индия, нито Китай, нито Южна Корея се отказаха от иранския петрол. Японците веднага клекнаха, още щом им скръцнаха със зъби от Вашингтон.
Гордите самураи останаха в миналото.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
Не знам, за Индия е ясно - голяма държава, няма да клекне на заплахите от САЩ.Само ми е жал за японците.Нито Индия, нито Китай, нито Южна Корея се отказаха от иранския петрол.Японците веднага клекнаха, още щом им скръцнаха със зъби от Вашингтон.Гордите самураи останаха в миналото.
Да почакаме да видим.Щото и продажба на Миг-35 бяха договорили,ама като ги сделаха и индийците трябваше да ги приемат сделаното и платят,не само че не ги приеха и платиха,ами и претендират неустойки,
Не знам, за Индия е ясно - голяма държава, няма да клекне на заплахите от САЩ.Само ми е жал за японците.Нито Индия, нито Китай, нито Южна Корея се отказаха от иранския петрол.Японците веднага клекнаха, още щом им скръцнаха със зъби от Вашингтон.Гордите самураи останаха в миналото.
Я да ни светнеш в кои рафинерии Япония и Жжна Корея биха преработвали петрола,какъвто и да е.Дори само заради цената на земята и по ред други преичини купуват директно горива,по-рентабилно е в техните условия,
Подобно на Китай през 2011г., индийцте ги купуват за да си ги копират и да си произвеждат свой собствен вариант...Китайците си направиха своята версия на С-400 - HQ-10 само за 2 години...Индийските ракетни инженери също са много напред и неслучайно най-добрата крилата противокорабна ракета към момента - Brahmas е съвместна разработка на Русия и Индия...
Прав си, прави, леле само колко си прав! Мириканският военен износ загива, а парите са най-важното за американците, за това преобръщат целия свят с главата надолу, за да пречат на конкурентите си, онези с много по-добрите оръжия. Ето точно колко страда ВПК-то им в износа:
И това е само износ. Представям си колко е мизерна ситуацията при военните им разходи за самите си тях. Всички знаем, че Русия там е номер 1.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
bez_ime2
Рейтинг: 274 НеутралноИндийците били много кухи лейки...
Viva la Evolution
Рейтинг: 879 НеутралноНяма да продаде. Вярно е, че много пъти индийски политици бяха хващани, че са взели рушвет от руснаците, за да купят руско оръжие. Даже и игрален филм има по въпроса. Обаче тук ще се намесят американците, а индийците няма да си рискуват бизнеса на големите компании, заради едни руски ракети, със съмнителна полезност. До сега няма свален самолет /освен пътнически/ с руска ПВО система, през последните 30 години!
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "selqnin
Рейтинг: 1792 НеутралноУшанките са изключително "загрижени" за световният мир- продават оръжие на страни, в които хиляди умират от глад...
БРАВО!!!
Voiko
Рейтинг: 819 НеутралноАми сега? И срещу Индия ли ще обяви санкции Доналд Тръмп. Ами така де ''заслужават го'', като не купуват американски ракети.
НеКой
Рейтинг: 596 НеутралноВече само американско оръжие трябва да се купува.
И газ.
И коли.
И американски футбол ли трябва да гледаме...
Norman Granz
Рейтинг: 1675 НеутралноТова са доказано пристрастни системи - свалят руски "Ауакси" :))))), а си затварят очите за провокациите на империалистическите Томахоци.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.penetrating
Рейтинг: 8354 НеутралноИма една добра и една лоша новина
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДобрата е, че и там летят руски самолети.
Лошото е, че летят и други...
precision
Рейтинг: 235 НеутралноМдааа.. за нищо не стават тези ПВО ракети.. за това Нетаняхо си начупи краката от тичане към Москва да моли за спиране на доставката на такива в Сирия :)
hamiltonf
Рейтинг: 4022 НеутралноДа налеят толкова пари индийците, които технологично са в пъти над руснаците и са провели какви ли не тестове, явно тези системи вършат работа.
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиИво
Рейтинг: 3969 Любопитно"Русия ще продаде на Индия ракетни комплекси С-400 за 5 млрд. долара"
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36А, така! И кога да очакваме американски санкции спрямо Индия, каквито бяха наложени вече на Китай за същото нещо - закупуването на тези ПВО комплекси от китайска страна!?
Очаквам с интерес решението на Тръмпи и неговата администрация. Дали ще постъпят лицемерно и двулично в този случай касаещ Китай/Индия и Русия или ще покаже принципност и единен стандарт спрямо Индия и Китай!?
Panda
Рейтинг: 429 ВеселоКогато американците продадат оръжие на същата тази Индия, цвилите от кеф.
Сега се загрижихте за "хилядите умиращи от глад".
Всъщност живееш с някакви стари представи за Индия.
дерибеев
Рейтинг: 2777 Веселоайдееее и Индия си заслужи дългата ръка на пазара и не намеса
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васvon_seeckt
Рейтинг: 242 НеутралноТцъъъ...отново необмислени решения, толкова пари да цакат индийците за някакви си...тенекии.
von_seeckt
Рейтинг: 242 НеутралноИ Земята е кръгла, нали :))...пустите му индийци, не са отчели този факт!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ProTMG
Рейтинг: 221 НеутралноИкономическия аспект в случая не е толкова важен, колкото психологическия.
Индия игнорира заплахите на САЩ за налагане на санкции срещу купувачите на руско оръжие. Също, както Турция /членка на НАТО!? , Китай , ще има други.
Нещо немислимо само допреди три-четири години!
Никой не би дръзнал доскоро да се опълчи на световния господар, а сега това вече се превръща в масова практика.
Иван K
Рейтинг: 2733 НеутралноСАЩ не могат да наказват Индия защото Индия е най-важният конкурент на Китай.
подписvon_seeckt
Рейтинг: 242 Неутрално[quote#15:"Умнокрасив"][/quote]
"А Той в отговор каза: Писано е: "Не само с хляб ще живее човек, а с всяко слово, което излиза от Божиите уста.""
Дано умнокрасивата ти главичка успее да осмисли горния библейски текст.
kesh
Рейтинг: 1445 Весело+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 274 НеутралноЕстествено че няма да ги санкционират американците.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Иначе доста договори подписаха индийците с Русия.Освен с 400 ще купят от тях четири(?) фрегати и в момента модернизират техните миг 29.Предполагам по тази причина сега когато отиде Путин официално ще подарят три миг 21 на Русия.И трите машини ще бъдат годни за полет , едната е от модификацията "бис".
Стори ми се любопитна новина.
proza
Рейтинг: 375 НеутралноИндия купува въоръжение от Русия, а милиони индийци се преместиха да живеят в САЩ и то на доста добре платени длъжности. Мит е, че индийците имат най-добрите програмисти, те просто имат голям брой такива и могат да предложат и на другите. Освен това американските болници са пълни с индийски лекари, имам чуството, че съм в Индия. Като дойде да те преглежда някакъв странен персонаж с чалма на главата, направо имаш чуството, че се пренасяш в "Хиляда и една нощ". Остава само да вземе свирката и кобрата да изскочи от кошницата. Мултикулти.
tacheaux
Рейтинг: 4062 НеутралноКитайци също са хващани за корупция при преговори с руснаци. Последно осъдиха на смърт за рушвети в особено големи размери няколко от тези , които водеха преговори за строителство на руска атомна централа и с това строителство се приключи преди да е започнало. Сигурен съм , че и при тази сделка са играли големи пари за подкупи на индийски политици. Руснаците развращават всичко до което се докоснат. Не знам в Индия дали има смъртно наказание за корупция, но тази все още неподписана сделка може да предизвика голям скандал. Не е сигурно дали сделката ще се подпише и още по-малко дали ще се изпълни. Все пак съобщението е само от руска страна.
The sphere
Рейтинг: 620 ЛюбопитноС-400 заедно с ИЛ-20 ли се продава или със система - кой,мой,той - свой не свой пуцай.
"Социализма свършва, когато свършат парите на другите."И трябва ли Индия да събори Хималаите за да работи систата? Питам за един приятел на юг от Бг.
von_seeckt
Рейтинг: 242 Неутрално[quote#22:"tacheaux"][/quote]
За руснаците не знам, но зли езици от индийската опозиция твърдят, че рушвети са потекли при последната сделка за закупуването на френските Рафали.
1001
Рейтинг: 1383 НеутралноВоенното лоби на САЩ ще се откаже от печалбите си или как?
Санкции няма да има. Ще има изключение все пак Индия е доста голям купувач на оръжие от САЩ.
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 274 НеутралноДо коментар [#22] от "tacheaux":
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Явно ще се подпише сделката.Кабинетът по отбраната на Индия е одобрил покупката.
http://www.defenseworld.net/news/23432/Indian_Cabinet_Approves_S_400_Air_Defense_Systems_Deal_with_Russia #.W7SAynVRU0N
disclosure
Рейтинг: 488 НеутралноДа бе, а индийците се пристрастиха да платят 5 милиарда просто ей така, от пристрастеност! ИМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ИДИОТА С КОТЕШКАТА ГЛАВА
debruckere
Рейтинг: 833 НеутралноДо коментар [#5] от "НеКой":
Не не трябва да се купува само американското.
Даже е много добре да се купува изцяло руско:
- автомобили
- компютри
- телефони
- таблети
- самолети за гражданска авиация
- самолетоносачи
- парфюми
- вино
- бира
Така добре ли е или да изброя още сфери, в които е по-добре да се купува руско "качество" ? :):)
Кратка справка на флота на "Аерофлот" (официално от техния сайт):
В 777: 17
В 737: 42
А 330: 22
А 321: 39
А 320: 79
SSJ-100: 49
-
deepblue
Рейтинг: 863 НеутралноДо сега няма свален самолет /освен пътнически/ с руска ПВО система, през последните 30 години!
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.Едно време Садам беше казал на руснаците.
-Вие ни доставихте ракети "земя-въздух" ,ама може ли да ни доставите и "земя-самолет"
adsumgm
Рейтинг: 396 НеутралноДо коментар [#11] от "Panda":
Жени и вино! Вино и жени!В Индия милиони март като мухи. Една рикша е лев за ден, а шофьора е облечен в парцали.
Един професор получава поне 3000 Евро от друга страна. Само в научните институти на министерството на отбраната работят над 40 000 учени.
За 1 място в медицинския факултет има 5 милиона желаещи.
Страна на контрастите
deepblue
Рейтинг: 863 НеутралноНещо много двусмислено.
Скъпи твоя е най-голям. След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
hristo_72
Рейтинг: 8 НеутралноМерцедес сигурно не даваха рушвети в Русия, Сименс и те не са давали....американците и те не дават в Украйна да купуват техни оръжия....при всички големи сделки се дават рушвети и то огромни под една или друга форма!
Истината е че Русия и по време на социализма и сега, остана единствено силна във военната си техника, защото се конкурираше на световно ниво.
Иначе в рамките на СИВ нямаше никаква конкуренция и всичко произведено в СССР бе дърво.
Нека бъдем обективни и да не ставаме пристрастни на едни или други държави.
tribiri
Рейтинг: 914 ВеселоДо коментар [#2] от "Viva la Evolution":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Е! Щом има ИГРАЛЕН филм, значи всико е ясно! Има и игрален филм, как Северна Корея завоадява САЩ.
Иво
Рейтинг: 3969 ЛюбопитноДо коментар [#25] от "1001":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Не знам хиляда и едно. Аз лично не съм сигурен какво ще предприеме Тръмпи Рекетьора и неговата администрация след тази новина. Иначе, да вие сте прав Индия купува много оръжия от САЩ, но купува и много оръжия от Русия. Ето нещо интересно по темата;
https://www.businessinsider.com/russia-weapons-sales-top-countries-2018-4
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
Рейтинг: 2893 НеутралноДо коментар [#2] от "Viva la Evolution":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠не е вярно наксоро свалиха един с С-200...
Judjuk
Рейтинг: 2675 НеутралноАко се вярва на статията сделката е факт. Една дузина такива сделки с различни страни и САЩ ще се изолират от половината свят. И сами ще си поркат астрономическите дългове.
Judjukabdulhazred
Рейтинг: 692 Неутралнокак пък реши, че индийците са технологично преди руснаците.
Кол центровете голяма технология ли са?
Виждал ли си как работят индийски програмисти? КПД-то им е 5 пъти по-ниско от на българските примерно.
Moxito
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#3] от "selqnin":
:))))))) ей такива сте ми най-любими, като терорягите пуцат с американско и българско оръжие и като средновековни сатрапии избиват хиляди в Йемен с американско оръжие мълчиш като бит ********, ама като ядрена държава си купува руско оръжие сте много компетентни:))
Добре, че на изборите се побирате в статистическата грешка:))
Moxito
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#25] от "1001":
ще се откаже трънки, вчера казаха, че карат на Ердо първите Ф35, въобще за големите пазари всички се борят и няма сърдити, и така и ние, вместо да си купим ракети земя-въздух на двойно по-ниска цена и да си пазим небето, ще си купим 8 самолета за 2 милиарда, явно за да плашим турците и гърците с тях....
Nikoi
Рейтинг: 994 НеутралноДо коментар [#32] от "hristo_72":
е какво се оказа ,че само в България няма корупция и рушвети при такива поръчки ,въпреки ,че не съм склонен да повярвам като гледам едни охранени министри ..
otrqdnik
Рейтинг: 463 НеутралноЕдинственото очевидно в статията е, че вече на никой не му дреме от американските санкции освен на страхливите наведени японци, да си така приведен че да удариш главата в коленете е малко опасно, могат да направят големи пакости във външната си политика само да се харесат на чичо сам, със диктатор Абе толкова.
Скоро индийците бяха и в Арсенал за оръжия ама нещо не им харесаха. Това е много лош сигнал за Пакистан и Китай. Който купува евтино и качествено оръжие определено се готви да воюва. Който си купува скъпо от Америка - определено ближе задника на големия брат и няма намерение да го ползва.
uq
Рейтинг: 1015 НеутралноАбе те и патоци щяха да строят, и лимузина за Путин невиждана и какво ли не ама..та нека продадат па после коментарите.
hristo_72
Рейтинг: 8 Неутралнон
До коментар [#40] от "edin drug":
Напротив, че то ако не им бутнат отдолу сделка за каквото и да е просто няма. Обзалагам се обаче че при Ф16 далаверата е по-голяма, затова дори и Плевналиев изведъж стана и той експерт по бойни самолети.
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 1952 НеутралноПоне на книга С-400 не са лоша система. На практика още не е ясно. Идеята е доста смислена. Радарите са различни типове така че теоретично едва ли не и стелт би трябвало да хванат. Те предават информацията по дата линк на ракетни установки които също не са лоши. Изправят се вертикално и имат 360 градуса обхват при излитане. При Патриот мисля че ракетите са под 38 градуса ъгъл и трябва да се завъртят преди изстрелване .... което са няколко секунди но.
Това че раетите и радарите са мобилни и на различни установки ти дава възможност за гъвкавост. Теоретично това е добра система.
Как ще работи на практика, ще зависи ли от уменията на операторите да разполагат установките на подходящи места? Не е много ясно. Ако държиш всичко на постоянни места мисля че ефективността ще спадне. Ако опозицията знае къде са ти радарите ще може да планира такъв път на Стелт или Круз, че да те затрудни да ги хванеш.
На всяка система можеш да и намериш "майстора" Най-лесно е да я наситиш с дронове.
ето един клип за тестове които вече са направени
https://www.youtube.com/watch?v=7tpp9IvoCRI
Не е ясно колко е ефективна и тази контра мярка на практика. Но аз си мисля че Америка няма да се остави без да има отговор на руските системи.
Въпроса тук е повече политически. Индия се натиска страшно за Ф-35, Може и да не ги получи сега. Освен това в последния месец обърнаха земята да подпишат търговско споразумение със САЩ. Но такова не се подписа. Интересно какво ще стане сега.
Аз нямам проблем ако им се отрежат малко квитанциите на Индийските софтуеристи от Банагалор. California Über Alles
deutschwagen
Рейтинг: 2183 НеутралноДо коментар [#5] от "НеКой":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Ето тези американски марки автомобили трябва да купуваш:
https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-03-01/luxury-brands-take-victory-lap-as-mass-market-auto-sales-sputter
Сори, няма Москвич.
Корки
Рейтинг: 2866 НеутралноИзбора на оръжие е взависимост от потенциалният враг, защото с руско оръжие не можеш да воюваш с Русия, както с американско с Америка.
Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.13
Рейтинг: 274 НеутралноВпечатляващо е как руснаците чрез масова пропаганда създадоха една "жива легенда" от С-300,С-400 и С-500, а реално тази система никога не е поразявала цел в реални конфликти срещу реална "вражеска" мишена!
Panda
Рейтинг: 429 ВеселоЗабрави ли "...F-16 е свален от сирийска ракета"
https://www.dnevnik.bg/sviat/2018/02/10/3127642_izraelskite_udari_v_siriia_sa_nai-golemite_ot_35/
Беше преди месеци.
Забрави ли "невидимият" F-117 и F-16 свалени от сърбите?
Забрави ли загубите от "Пустиння буря"?
Panda
Рейтинг: 429 ВеселоСори, нe видях американски марки.
klimentm
Рейтинг: 4500 ВеселоЩе продаде на Върба в сряда!
klimentmНапуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 274 НеутралноКришнарите ще са изпотепат.
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шефbellend
Рейтинг: 476 НеутралноДо коментар [#6] от "Norman Granz":
"Това са доказано пристрастни системи - свалят руски "Ауакси" :))))), а си затварят очите за провокациите на империалистическите Томахоци."
Сделката беше договорена преди месеци, др. гранТц, но Д-к ти щадеше нервите.
Щади ти нервите и като не събщава за завършената доставка и инсталиране на S300 в Сирия. Предстоят 3 месеца обучение, през което време системата ще се обслужва от руснаци. Системата позволява следене на самолети от момента на излитането им в Израел, както и jamming на комуникациите им. Т.е. срещу сваления самолет руснаците получават no-fly zone над Източна Сирия. Оттук нататък търпението на S400 може да се тества само с "химически атаки" и пряка намеса на US - краен политически и военен риск.
vesolr
Рейтинг: 3605 ЛюбопитноДо коментар [#52] от "bellend":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQКакво пречеше на руснаците да наложат но-флай зона и преди инцидента? Та те имаха на разположение по-модерна система, С-400, с която предполагам са могли да извършат абсолютно същите, та дори и повече, чудеса от С-300, която вие така пламенно възхвалявате ?
bellend
Рейтинг: 476 НеутралноДо коментар [#53] от "vesolr":
Май само US имат навика поради Лобито да вадят еврейски кестени от огъня. Руснаците препочитат с това да се занимават сирийците. Поводът беше намерен. За такива любители на конспирации като теб и др. грантц: дали свалянето на руския самолет беше абсолютно случайно?
Роси
Рейтинг: 6778 НеутралноИндийците срещу кого ще разполагат тези ракетни установки. Срещу Пакистан ли или срещу Китай.
vesolr
Рейтинг: 3605 НеутралноДо коментар [#54] от "bellend":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQНе, не беше абсолютно случайно. В района се водят военни действия, така че винаги има риск да умреш при стрелба между участващите. Ако самолетът си стоеше мирно и тихо паркиран на летище в Челябинск и го фраснеше метеорит, да, тогава бих го определил като абсолютно случайно.
Виж за любителка на конспирациите като теб не се наемам да прогнозирам какво разбираш под "не беше случайно".
Евреите пък са на принципа на дебелия врат на вълка - ако се наложи, ще изпекат и сирийските, и руските "кестени". Преди 30на години цялото сирийско ПВО беше унищожено след като руските специалисти се опитаха да се правят на интересни.
Judjuk
Рейтинг: 2675 НеутралноНе позна! Judjuk
deutschwagen
Рейтинг: 2183 НеутралноДо коментар [#49] от "Panda":
Прочети първия коментар в разговора и може би ще разбереш какво казвам.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Divi filius
Рейтинг: 267Те пак си строят. Е, без нас, ама на нас не ни и трябват. За по- лесно, ще купуваме от чуждите патоци.
Наскоро излезе и новата президентска лимузина- "Звяр"- ът. Бай Дончо вече й направи сефтето, и на ООН отиде с нея. Кадилашката коства $1.5млн.! 🚗😉😏
http://bit.ly/2E4Zazx
П.П. Цялата програма, коствала 16млн. на ГМ. reductio ad absurdum...
Divi filius
Рейтинг: 267Аз това и писах, вчера, ама отнесох(пак) минусите:
reductio ad absurdum..."За американците, основното е ПАРИ. Винаги е било. ВПК- то им губи, и затова се дървят. Уж руските оръжия не стават, ама заплашват/санкционират тия, дето искат да ги купуват. 😏
П.П. Интересен е случаят с Индия. Чува се, че за нея щели да направят компромис(за санкциите), защото освен руските, купувала и много американски оръжия." 😉
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 976 НеутралноНе знам, за Индия е ясно - голяма държава, няма да клекне на заплахите от САЩ.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!Само ми е жал за японците.
Нито Индия, нито Китай, нито Южна Корея се отказаха от иранския петрол.
Японците веднага клекнаха, още щом им скръцнаха със зъби от Вашингтон.
Гордите самураи останаха в миналото.
Judjuk
Рейтинг: 2675 НеутралноМи така е в окупираните държави. И в нашата е така. Judjuk
Илиян Колев
Рейтинг: 779 НеутралноДа почакаме да видим.Щото и продажба на Миг-35 бяха договорили,ама като ги сделаха и индийците трябваше да ги приемат сделаното и платят,не само че не ги приеха и платиха,ами и претендират неустойки,
Илиян Колев
Рейтинг: 779 НеутралноЯ да ни светнеш в кои рафинерии Япония и Жжна Корея биха преработвали петрола,какъвто и да е.Дори само заради цената на земята и по ред други преичини купуват директно горива,по-рентабилно е в техните условия,
dr_al_hussaini
Рейтинг: 226 ВеселоДо коментар [#9] от "hamiltonf":
Подобно на Китай през 2011г., индийцте ги купуват за да си ги копират и да си произвеждат свой собствен вариант...Китайците си направиха своята версия на С-400 - HQ-10 само за 2 години...Индийските ракетни инженери също са много напред и неслучайно най-добрата крилата противокорабна ракета към момента - Brahmas е съвместна разработка на Русия и Индия...
deutschwagen
Рейтинг: 2183 НеутралноДо коментар [#60] от "fje35574291":
Прав си, прави, леле само колко си прав! Мириканският военен износ загива, а парите са най-важното за американците, за това преобръщат целия свят с главата надолу, за да пречат на конкурентите си, онези с много по-добрите оръжия.
Ето точно колко страда ВПК-то им в износа:
https://www.businessinsider.com/top-countries-exporting-weapons-arms-sales-2018-3 #1-united-states-10
И това е само износ. Представям си колко е мизерна ситуацията при военните им разходи за самите си тях. Всички знаем, че Русия там е номер 1. In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨