комунистическа му работа... мост с ограничен режим на ползване... профукали $8 милярда да возат селените от мейнленда с рейсове у макао да си харчат ьоаните у казината
Now what's a few miles between the beauty and the beast...
Всеки мегапроект е обременен. От много очаквания - национални, икономически, символни... От вечните доплащания - не съм чул някъде парите да са стигнали. От предварително заложените критики - дори да се свърши останалата работа навреме и за същите пари, все някой ще пита - и кво?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Китай е велик , но най ме е страх ,да не се отвори наистина пътя на коприната и да плъзнат китайците по света , ще е последното чудо за земното кълбо .
Работливи са, учат се, не са религиозни фанатици... точно обратното на ордите които идват от Близкия Изток и Африка.
ФБР е има статистика на криминалните деяния на извършителите и жертвите. Статистиката показва, че най ниска престъпност имат азиатците, следвани от белите, латиносите и на последно място - негрите.
Тцъ,твоето...хм,"обяснение" пак не обяснява защо Китай пречи на хонгконгците да пътуват в самият Китай?! Докато обратното е по-лесно. Изглежда,че ККП се страхува от "идеологическа диверсия" от страна на хонгконгците сред собственото му население.
Гигантоманията почти никога не е добро решение! Някъде прочетох за изказаното съмненние в рационалността на този мост при положение, че вече съществуват отлично изградени връзки по море и по въздух. Мисля че това бяха думите на една депутат(ка). Май се казваше То.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Не казваш нищо защо ти се е сторил тъп клипът. Аз пък видях два момента, които бяха съществени: 1. Единият, когато се показваше планът на проектираната железница, свързваща Китай с Дуйсбург. Там се вижда как линията заобикаля България и отива пак....в Москва. Какво стана с проектът дето железницата щяла от Истанбул да минава през България?
2. Вторият момент е с изказаното мнение на Макрон - "Новите трасета не могат да бъдат инструмент на нова хегемония, която би превърнала народите, през които минават във васали- казва той. И е напълно прав, защото Китай е голяма страна и може с количество да убие всякаква икономика в местните (през които минават трасетата) региони.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Браво, мега проектите имат много ефекти. Първо, дава се работа и опит на много инженери, мениджъри, проектанти, икономисти, доставчици и работници. Второ, пробват се нови технологии, материали и методи. Създава се дух на гордост и принадлежност към велика нация, следват се общи цели, което води до високо национално самочувствие. Избистря се методика на работа в сложни комплексни условия. Намират се границите на проектирането и технологиите, което е първата стъпка за изместването им, създават се нови стандарти. Научните колективи работят на пълна пара.
Китай има своите амбиции (като свръхдържава) и ги защитава и реализира по всички съвременни възможни начини, няма нищо чудно тук. Дали моста ще оправдае очакванията е трудно да се каже, но самата му реализация е като хвърлена ръкавица пред очите на останалите световни доминанти доскоро - САЩ, Япония, Германия... "Видете ли, имаме си всичко, за да построим това чудо" - това се подразбира на първо четене от посланието, претенциите ни за световен технологичен лидер са основателни и сериозни. А дали ще има реална икономическа полза от съоръжението тепърва ще се види...
Онези дето харчат в Макао нямат нужда от мост. Да си чул, че и товари се превозват? За които авиотранспорта е скъп а морският бавен. Джухай е една от зоните със специален икономически статут. Китайците мислят с икономически перпективи а не по "кримски".
ми има една западна теория за клъстерите Пърл Ривер вече е над 50 мил и с предградията над 100 мил значи там е най доброто място за бизнес според теорията на клъстерите
Тези си строят ‘мега’ проектите със собствени пари. Не търсят чужди инвестиции. Отворили са се да строят със собствени пари и в Африка , и в Турция , и на Балканите... Само да свърши войната ще застроят и Сирия и Ирак.. Много пари имат!
Самолетът го скъсява доста повече.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
.....Дали моста ще оправдае очакванията е трудно да се каже, но самата му реализация е като хвърлена ръкавица пред очите на останалите световни доминанти доскоро - САЩ, Япония, Германия...
Самият стремеж да се състезаваш със...."световните гиганти" говори за липса на самочувствие и незрялост. А това с "хвърлената ръкавица" ми напомня за едновремешните напъни на Болшевишка Русия. Да си спомним подигравката с тях от едно време: "Руското джудже - най-високото джудже на света!"
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Все още не са една страна. Хонг Конг няма нищо общо с Китай освен географски. И жителите му не се имат за китайци. Валутата им е друга, китайците преминават митническа проверка на влизане, трябват им и входящи визи въобще за да влязат в Хонг Конг. Единствените, които могат все още да влизата, излизат, престояват неограничено време и да работят без специално разрешително са граждани на Великобритания. За всички останали има рестрикции в замисимост от това с каква националност са и какви спогодби имат с Хонг Конг.
Hope is the first step on the road to disappointment.
Една страна - две системи. Хонг Конг Е част от Китай. Специална част, но част. Така че са една страна. За другото вероятно си прав. В китайските летища, Хонг Конг е в международните терминали, а не във вътрешните. Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Пешката
Рейтинг: 1137 Любопитно55 км мост! Как е, а? Дунав колко е широка, да попитам?
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.димитър димитров
Рейтинг: 199 ВеселоАйдеее кримският отече във водата на мегаамбициите.
.
Рейтинг: 1616 НеутралноМоста е правен в изключително трудни условия, много специалисти са твърдяли че е невъзможен и проблемите неразрешими.
karabastun
Рейтинг: 1938 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "Пешката":
[email protected]А варненският канал ?
tucker case
Рейтинг: 932 Веселокомунистическа му работа... мост с ограничен режим на ползване... профукали $8 милярда да возат селените от мейнленда с рейсове у макао да си харчат ьоаните у казината
Now what's a few miles between the beauty and the beast...Костадин Иванов
Рейтинг: 3027 НеутралноВсеки мегапроект е обременен.
ЕретикОт много очаквания - национални, икономически, символни...
От вечните доплащания - не съм чул някъде парите да са стигнали.
От предварително заложените критики - дори да се свърши останалата работа навреме и за същите пари, все някой ще пита - и кво?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
4ort
Рейтинг: 3142 НеутралноИ браЦката ККП краде!
jmf29537805
Рейтинг: 726 НеутралноКаквото и да се приказва, това е връх в технологиите на мостовото строителство.
Като професионалист го приветствам.
Велков
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#2] от "димитър димитров":
За Европа е най-дългият.
А да сравняваш двата ме навежда на едни разсъждения...
wwwtoчkacom
Рейтинг: 688 НеутралноКлипът беше много тъп.
Athanatos
Рейтинг: 1369 НеутралноПредишният рекорд пак си беше в Китай - в град Чиндао - цялото съоръжение е 42 км.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .deaf
Рейтинг: 1988 ВеселоИнтересно защо на китайците от Хонг-Конг име се правят пречки да пътуват в Китай?! Нали са (уж) една страна?!
Cara Mia
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#13] от "deaf":
Защото Хонконг до неотдавна не беше на Китай!
Там икономиката,финансите,стандарта на живот са коренно различни!
Nikoi
Рейтинг: 874 НеутралноКитай е велик , но най ме е страх ,да не се отвори наистина пътя на коприната и да плъзнат китайците по света , ще е последното чудо за земното кълбо .
diegos
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#15] от "edin drug":
Работливи са, учат се, не са религиозни фанатици... точно обратното на ордите които идват от Близкия Изток и Африка.
ФБР е има статистика на криминалните деяния на извършителите и жертвите. Статистиката показва, че най ниска престъпност имат азиатците, следвани от белите, латиносите и на последно място - негрите.
Та такива работи...
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5251 НеутралноСкоро ще опънат и мост през Каспийско море, както е тръгнало. За новия жп-път на коприната.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевdeaf
Рейтинг: 1988 НеутралноДо коментар [#14] от "Cara Mia":
Тцъ,твоето...хм,"обяснение" пак не обяснява защо Китай пречи на хонгконгците да пътуват в самият Китай?! Докато обратното е по-лесно. Изглежда,че ККП се страхува от "идеологическа диверсия" от страна на хонгконгците сред собственото му население.
Храбър
Рейтинг: 3013 НеутралноГигантоманията почти никога не е добро решение!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Някъде прочетох за изказаното съмненние в рационалността на този мост при положение, че вече съществуват отлично изградени връзки по море и по въздух. Мисля че това бяха думите на една депутат(ка). Май се казваше То.
Храбър
Рейтинг: 3013 НеутралноНе казваш нищо защо ти се е сторил тъп клипът.
Аз пък видях два момента, които бяха съществени:
1. Единият, когато се показваше планът на проектираната железница, свързваща Китай с Дуйсбург. Там се вижда как линията заобикаля България и отива пак....в Москва.
Какво стана с проектът дето железницата щяла от Истанбул да минава през България?
2. Вторият момент е с изказаното мнение на Макрон - "Новите трасета не могат да бъдат инструмент на нова хегемония, която би превърнала народите, през които минават във васали- казва той. И е напълно прав, защото Китай е голяма страна и може с количество да убие всякаква икономика в местните (през които минават трасетата) региони. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
.
Рейтинг: 1616 НеутралноДо коментар [#19] от "Храбър":
Моста скъсява пътя много от 3 часа на 30 мин.
otrqdnik
Рейтинг: 362 НеутралноБраво, мега проектите имат много ефекти. Първо, дава се работа и опит на много инженери, мениджъри, проектанти, икономисти, доставчици и работници. Второ, пробват се нови технологии, материали и методи. Създава се дух на гордост и принадлежност към велика нация, следват се общи цели, което води до високо национално самочувствие. Избистря се методика на работа в сложни комплексни условия. Намират се границите на проектирането и технологиите, което е първата стъпка за изместването им, създават се нови стандарти. Научните колективи работят на пълна пара.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2544 ВеселоДо коментар [#22] от "otrqdnik":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Боже сякаш чета решенията на 12 конгрес ба БКП-особено това за научните колективи!Браво дрОгарЮ .......и петилетката за 3 години!
1001
Рейтинг: 1775 Любопитнокакво интегриране, оправят транспорта. Там на територията на източна България вече живеят над 100 мил души
1001
Рейтинг: 1775 Любопитнопо евтино е да построят магистрала в морето отколкото през населените територии
1001
Рейтинг: 1775 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "Незнайко в Слънчевия град":
ми не няма ама пак ще праят широко трасе до Подсдам
ГЕМ
Рейтинг: 1232 ЛюбопитноКитай има своите амбиции (като свръхдържава) и ги защитава и реализира по всички съвременни възможни начини, няма нищо чудно тук. Дали моста ще оправдае очакванията е трудно да се каже, но самата му реализация е като хвърлена ръкавица пред очите на останалите световни доминанти доскоро - САЩ, Япония, Германия... "Видете ли, имаме си всичко, за да построим това чудо" - това се подразбира на първо четене от посланието, претенциите ни за световен технологичен лидер са основателни и сериозни. А дали ще има реална икономическа полза от съоръжението тепърва ще се види...
One Hour
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#5] от "tucker case":
Онези дето харчат в Макао нямат нужда от мост.
Да си чул, че и товари се превозват? За които авиотранспорта е скъп а морският бавен.
Джухай е една от зоните със специален икономически статут. Китайците мислят с икономически перпективи а не по "кримски".
Роси
Рейтинг: 6650 НеутралноКитайците поне това го могат.
1001
Рейтинг: 1775 НеутралноДо коментар [#28] от "One Hour":
ми има една западна теория за клъстерите
Пърл Ривер вече е над 50 мил и с предградията над 100 мил значи там е най доброто място за бизнес според теорията на клъстерите
half truth
Рейтинг: 1887 НеутралноТези си строят ‘мега’ проектите със собствени пари. Не търсят чужди инвестиции. Отворили са се да строят със собствени пари и в Африка , и в Турция , и на Балканите... Само да свърши войната ще застроят и Сирия и Ирак.. Много пари имат!
cristo_n
Рейтинг: 470 ВеселоДобре, че нямат български еколози там, че щяха да видят мост, ама някой друг път!
Храбър
Рейтинг: 3013 НеутралноСамолетът го скъсява доста повече. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Виктор Флоров
Рейтинг: 938 ВеселоТолкова е дълга!!
Храбър
Рейтинг: 3013 ВеселоСамият стремеж да се състезаваш със...."световните гиганти" говори за липса на самочувствие и незрялост.
А това с "хвърлената ръкавица" ми напомня за едновремешните напъни на Болшевишка Русия. Да си спомним подигравката с тях от едно време:
"Руското джудже - най-високото джудже на света!" "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Попа Агата
Рейтинг: 8 ЛюбопитноА магистрала СТРУМА кога?
Агатаjoro4900
Рейтинг: 749 ВеселоВсичко е много хубаво, но празникът нЕма да е пълен... Нема го баце да пререже лентата...
CIA Germany
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#13] от "deaf":
Hope is the first step on the road to disappointment.Все още не са една страна. Хонг Конг няма нищо общо с Китай освен географски. И жителите му не се имат за китайци. Валутата им е друга, китайците преминават митническа проверка на влизане, трябват им и входящи визи въобще за да влязат в Хонг Конг. Единствените, които могат все още да влизата, излизат, престояват неограничено време и да работят без специално разрешително са граждани на Великобритания. За всички останали има рестрикции в замисимост от това с каква националност са и какви спогодби имат с Хонг Конг.
Athanatos
Рейтинг: 1369 НеутралноЕдна страна - две системи.
Хонг Конг Е част от Китай. Специална част, но част. Така че са една страна.
За другото вероятно си прав.
В китайските летища, Хонг Конг е в международните терминали, а не във вътрешните.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .