Ефектът на звездите: как политическата им активност може да повлияе на вота в САЩ

Ефектът на звездите: как политическата им активност може да повлияе на вота в САЩ

© Reuters



За американската поп култура не е нечувано звездите да проявяват публично политическите си предпочитания.


Бионсе и Джей Зи горещо подкрепяха Барак Обама; практически целият Холивуд е в опозиция на Тръмп. Но една кънтри певица от Тенеси запазваше упорито мълчание по темата, дотолкова, че бе се превърнала в икона на крайнодесни, които я припознаха като своя идеал за жена.


Става въпрос за Тейлър Суифт, която преди седмици обяви, че ще гласува за демократите на междинните избори. 48 часа по-късно над 160 000 души се бяха регистрирали, за да подадат гласа си – в сравнение с 56 669 за целия август, сочат данни на Vote.org, цитирани от "Вашингтон пост".




В последната седмица преди междинните избори Доналд Тръмп се изправи пред друг опонент от света на шоубизнеса – Опра Уинфри, която в началото на годината разпали спекулации, че може да се кандидатира за президент през 2020 г. И двамата тръгнаха на обиколки във важни за вота щати.


Уинфри се появи в Джорджия, за да застане зад Стейси Ейбръмс, която иска да стане първата чернокожа жена – губернатор на щат.


Ефектът на звездите: как политическата им активност може да повлияе на вота в САЩ

© Reuters


Как "ефектът на звездите" може да се пренесе на политическата сцена? След загубата на Хилъри Клинтън, която се радваше на широка холивудска подкрепа, на дневен ред излезе въпросът дали знаменитостите не дразнят хората от други щати, като им казват как да гласуват. Така че този път стратезите залагат на друго – звезди, които агитират в своите родни места, пише агенция "Ройтерс".


"Стане ли въпрос за местни избори и известни личности, които са свързани с тях, това не вреди", коментира Хана Линкънхоукър, стратег в агенцията за таланти ICM Partners и основател на ICM Politics.


Утре пък други холивудски лица, сред които Джейн Фонда, Джулия Луис-Драйфус и Ейми Шумър, ще участват в интернет телетон, за да призовават младите хора да гласуват.


Двучасовият "Телетон за Америка", създаден от комика Бен Глайб, ще бъде излъчен в понеделник вечерта от 21 ч. северноамериканско източно време в "Ютюб", "Фейсбук" и на страницата на платения телевизионен канал "Комеди сентръл", заявиха организаторите.


За разлика от традиционните телетони този няма да набира финансови средства. Вместо това зрителите ще бъдат призовани да се обадят на телефони, на които ще отговарят известни личности, и да обещаят, че ще гласуват на изборите на следващия ден.


Над 50 актьори, комици и звезди от "Ютюб" ще участват, включително Джъд Апатоу, Челси Хендлър и Олга Кей. В телевизионната програма ще има изпълнения на живо, комедия, музика, предварително записани материали и информация за това как да се подаде бюлетина.


Изборният телетон е обявен като безпартиен. Подкрепя се от "Когато всички гласуваме", неправителствена организация, създадена по инициатива на бившата първа дама Мишел Обама, чиято цел е да насърчава гласуването.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (96)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    Доста напрегнато ще бъде. Да видим какъв ще бъде резултата.

  2. 2 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2621 Неутрално

    Надявам се, Демократите в САЩ да победят не с малко, а с разгромен резултат! Мобилизирал съм цели двама души да отидат и да гласуват за Демократите...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  3. 3 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3391 Неутрално

    Демократите се оказаха много заблудени човечета! Чисто психологически ВСЕКИ американец е избрал пред себе си (подсъзнателно) за кого ще гласува и никой друг човек - било то и любимата му звезда от света на изкуството - не може да промени изборът му.

  4. 4 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 1337 Весело

    Това което 'демократите' не разбират е че вече не сме седемдесетте години на миналия век по време на пещерната немита хипарщина когато за феновете на групи/отделни звезди те са били богове с универсално влияние.

    Ся благодарение на нета само най-мега кухите парчета не разграничават артистичния/спортен и прочие талант от политическите пристрастия. Ама в холивудския мехур си живеят с илюзията че секи калъф дето се лендзи пред камера е политически гуру. Само дето нейно превъзходителство ухилената ехидно реалност плющи с парцала през фацата самозабравилите се жители на въображаеми кули от слонова кост

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  5. 5 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4005 Весело

    практически целият Холивуд е в опозиция на Тръмп.
    ========
    Нормално е..... след като властелина на Белия дом им обра целия рейтинг......
    https://media.tenor.co/images/0a2eb69e951978afc7f4a199a5b2219d/raw

    Bukalemun
  6. 6 Профил на Th Henry
    Th Henry
    Рейтинг: 307 Неутрално

    практически целият Холивуд е в опозиция на Тръмп.========Нормално е..... след като властелина на Белия дом им обра целия рейтинг......https://media.tenor.co/images/0a2eb69e951978afc7f4a199a5b2219d/raw
    —цитат от коментар 5 на eti mehter


    Те хубаво са в опозиция, но ще ми е интересно дали в един момент Дони няма да изиграе картата за пиратството и торентите и така да им го набие, че да ги държи цял век : )

  7. 7 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 980 Неутрално

    Засега най-изявен е ефектът Кани Уест. Одобрението сред черните за Тръмп достигна 40% по Расмусен.

  8. 8 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 1337 Весело

    До коментар [#6] от "Th Henry":

    "но ще ми е интересно дали в един момент Дони няма да изиграе картата за пиратството и торентите"

    Никъв шанс, дистрибуцията на секви медийни продукти е все по-обвързана с айти компаниите които имат предостатъчно кинти и влияние за да не позволят това още повече че с пиратство и торенти всички полезни по веригата губят а устойчива система с преобладаващо паразитиращи незаконно гюведжари не става. Пък и Сенсей Доналд е бизнес типче, не хипар с болна за 'равенство' глава

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  9. 9 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2621 Весело

    Брад Пит и Ди Каприо с призив към американците: Излезте да гласувате...!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  10. 10 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1098 Весело

    Расмусен сочи и 51% одобрение на Тръмп... Преди година и половина беше в двайсетте процента... Думократите вече и не споменават шансове за Сената...

  11. 11 Профил на Th Henry
    Th Henry
    Рейтинг: 307 Неутрално

    До коментар [#6] от "Th Henry":"но ще ми е интересно дали в един момент Дони няма да изиграе картата за пиратството и торентите"Никъв шанс, дистрибуцията на секви медийни продукти е все по-обвързана с айти компаниите които имат предостатъчно кинти и влияние за да не позволят това още повече че с пиратство и торенти всички полезни по веригата губят а устойчива система с преобладаващо паразитиращи незаконно гюведжари не става. Пък и Сенсей Доналд е бизнес типче, не хипар с болна за 'равенство' глава
    —цитат от коментар 8 на Нагъл Визионер


    Тук не говорим за равенство. Когато четох биографията му ми се наби нещо. Говореше за това как бил готов да съди някой репортер и да загуби няколко млн в дела, но да го съсипе и разори с разходите за това дело в продължение на десетилетие. Само защото е казал нещо лошо за него. Или иначе казано, готов е да загуби и да жертва пари само и само да си отмъсти и да си разчисти сметките.

  12. 12 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 980 Неутрално

    Холивуд е толкова компрометиран, че не са останали много хора в Америка, които да му вярват.
    Истината е, че още нищо не знаем за ефектите. Просто няма проучвания и доколкото ги има, те са пропагандни, като проучванията за Хилъри. Съдим само по някакви отделни белези като например ранния вот. Досега в предварителното гласуване винаги са участвали повече демократи, а на тези избори републиканци.
    Изглежда и от двете партии електоратът е подгрят повече от обичайното за тези избори.

  13. 13 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4005 Неутрално

    До коментар [#6] от "Th Henry":

    пиратството
    =======
    Тук е вече по сложно..... и не съм компетентен.....

    Но кат си казал пиратство.......
    Нека не забравяме, че първите финансьори на тогавашната млада САЩ, са били пиратите.....
    Когато по европейските морета са ги гонили до смърт, те отишли и почнали да хвърлят котва в Манхатън.

    Bukalemun
  14. 14 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 1566 Любопитно

    С риск да се повторя: когато хора на изкуството се занимават с предизборна пропаганда резултатът е като изпражнение в кацата с мед!

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  15. 15 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1402 Весело

    Дреме му на Тръмп за Холивуд...той самия е такъв артист, че не знам как още не са го поканили да партнира на Джим Кери...

  16. 16 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1272 Любопитно

    Много ми е интересно,как някой,решил твърдо,да гласува за определен кандидат,ще се вслуша в призива на някой естраден певец и ще гласува за противника му.Такава естрадна звезда,може само,да ми каже благодаря,че поне я слушам как пее,макар и безплатно(на пиратски мр3,или в йоу тубе).

  17. 17 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 1337 Весело

    До коментар [#11] от "Th Henry":

    Дори да приемем че би искал да разори холивуд чрез пиратство и торенти, няма никъв шанс да го направи. Щатите не са колхоз с цар и крепостни.

    Пък и 'демократите' са партията с комунистическите похвати в Щатите, ако има мръсотия срещу благия правещ мангизи капитализъм заради идеология начи идва от тях

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  18. 18 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 980 Неутрално

    Политическото движение на Тръмп не е само антиглобалистко. То е и антиелитистко. Това е движение срещу самозабравилия се елит, в това число и срещу холивудските знаменитости като част от този елит и част от глобалистката пропагандна машина.
    Тия от Холивуд заслужават да им бъде спретнат /с тяхна помощ/ един социалистически-комунистически режим и да ги принудят да забавляват хората за жълти стотинки.

  19. 19 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1878 Любопитно

    подобни статии ми навяват идеята че Тръмп печели
    това просто прилича на отчаян напън от страна на демократите куцо и сакато впрегнаха да спечелят

  20. 20 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 980 Неутрално

    Преди седмица-две Тръмп реши въпроса с авторските права на творците- музиканти, композитори и пр., проблем, който се е точил с десетилетия. И музикантите бяха много доволни. Тръмп е президент и неотклонно ще защитава авторските права на американската шоу индустрия, независимо кой агитира срещу него и кой не. Статията ви подвежда, че едва ли не, целият шоу бизнес е срещу Тръмп, а това не е вярно. Изброените са дежурни антитръмписти ио какъвто ефект могат да имат, отдавна са го направили.
    Ако трябва да се дава пример за ефект, той е на Кани Уест сред черните. този ефект е видим.

  21. 21 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2992 Неутрално

    До коментар [#11] от "Th Henry":

    "Говореше за това как бил готов да съди някой репортер и да загуби няколко млн в дела, но да го съсипе и разори с разходите за това дело в продължение на десетилетие. Само защото е казал нещо лошо за него. Или иначе казано, готов е да загуби и да жертва пари само и само да си отмъсти и да си разчисти сметките. "
    =============
    Звучи гадно, но не е незаконно. Давам сравнение. В първото съм аз, човекът без пари, издразнил местен чорбаджия. Не си намирам работа заради връзките му, изгонен съм отвсякъде... И след като не е пратил някой да ме пребие, съдът казва, че е прав. Напълно възможен сценарий. Правова държава? Възможно е и тук, и там.
    Само че и "звездите" не са бедни, а често са не по-малко непочтени. Робърт ДН ми се срина в очите, след като наприказва куп глупости, после даде заден ход, само да продължи да приказва глупости. Мерил Стрийп стигна почти дотам. Добре че не си позволявам да имам кумири в киното, до криза щяха да ме докарат.
    А с нашите "звезди" как е?
    На повикване за предизборен концерт. Не знам дали някой ще си промени мнението заради Азис или В. Маринов.

    Еретик
  22. 22 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1878 Любопитно

    Парадокса е че даже и негрите извинявам се Афроамерикенците са за Тръмп защото не искат АфроАфриканците да идват на готово и да ползват техните привилегии

  23. 23 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Изключително тъжно е, ако решава как да гласува според звездите - независимо дали са холивудските или астрологичните.

  24. 24 Профил на Goldmantelziesel
    Goldmantelziesel
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Гозамбо, ако не можеш да кажеш нещо с две думи, не е нужно да опитваш с 200. Още на 20-та се разбира, че не можеш. Другото е тролстване.

    Иначе по темата: Суифт е сладурана (което пак не е по темата, но е факт, който подразни Тръмп, който напразно си мислеше, че тя мълчи в негова подкрепа.).

  25. 25 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2543 Весело

    Тейлър Суифт я смятали за дясна - такова нагло лъготене само комуняги го могат. Всеки, дето й е видял две изказвания я знае като левичарка, ала видите ли - американците не я усетили к'ва е. Глупости, глупости и пак глупости. Пазила мълчание, крила се - дЕсидентка героиня - ще ме заболи корема от смях. Тук като казах че Холивуд са левичари, преди години отнесох минуси - сега чак някои журналисти схванаха. Още първият хит и първото интервю на Суифт и лъсва левичарското д*пе - ала някои албански реотани чак сега се сетили.

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на lynyrds
    lynyrds
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Като чета горните бунаци - пак ще име рев....евреите го прецакоха...Холивуд го предаде...
    .. либералната преса е крива...
    Нещастния дърт измамник социопат - естествино че евреите ще са виновни..

  28. 28 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    Звезидте са предимно левундери.

    The best way to predict the future is to invent it.
  29. 30 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    практически целият Холивуд е в опозиция на Тръмп.========Нормално е..... след като властелина на Белия дом им обра целия рейтинг......https://media.tenor.co/images/0a2eb69e951978afc7f4a199a5b2219d/raw
    —цитат от коментар 5 на eti mehter


    Холивуд не е цяла Америка бе амсалак.Най-вече на Ердоганчо обра рейтънга!https://www.welt.de/regionales/baden-wuerttemberg/article173899151/Ist-das-Kunst-oder-muss-das-weg-Erdogan-Karikatur-empoert.html #cs-urn-newsml-dpa-com-20090101-180223-99-214033-large-4-3-jpg.jpg Хихихи....

    shlshlshlshl
  30. 31 Профил на Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Рейтинг: 296 Неутрално

    Америка има нужда от президент, който да е водач на демократичния свят.

    Нискочелите пусиграбери са срам за Америка.

    Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф
  31. 32 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4119 Весело

    До коментар [#18] от "gozambo":

    Гозамбо, Тръмп цял живот се е стремил към “елита” и му се е мазнел. Затова и в някои от клубовете му са окачали фалшива корица на Тайм по стените. Сега в твоя летопис излиза, че Тръмп е едва ли не човек от народа и борец против елита.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  32. 33 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5838 Неутрално

    Хората от шоубизнеса са влиятелни колкото политиците. Такъв един сега е президент на САЩ.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  33. 34 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2621 Весело

    Расмусен сочи и 51% одобрение на Тръмп....
    —цитат от коментар 10 на puknatastotinka


    Няма такава музика.
    The Washington Post от 04.11.2018 г. сочи 50% - 43% в полза на демократите. Разликата се увеличава при това...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  34. 35 Профил на gedk
    gedk
    Рейтинг: 535 Неутрално

    До коментар [#26] от "SF":

    Бе не знам колко са глупави гореизброените дами, но в сравнение с всеки републикански президент след Рейгън са си корифеи. Което впрочем е обяснимо имейки предвид че избирателите на републиканците в днешно време са разни бачкери и кравари и други гозамбовци.

  35. 36 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    До коментар [#2] от "Rim":

    Демократите се самозастрелват в крака непрекъснато от няколко години,също като партийките които финнсират у нас.Новоговорът,джендъризма и обратния расизъм ще им изядат главата.Пренебрегването на гръбнакът на едно обшество,чрез непрекъснати фаворизиране и толериране на малцинства,няма да доведе до добро демократите.

  36. 37 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    До коментар [#2] от "Rim":

    И да добвя-не харесвам Тръмп.Но,той не е болестта,а симптом.

  37. 38 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    До коментар [#9] от "Rim":

    От тези неща нямше ефект на првзидентските избори.Помните ли как Дениро щеше да бие Тръмп?!Е,сега не го виждам Дениро...

  38. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 40 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1419 Любопитно

    Холивуд са левичари
    —цитат от коментар 25 на Deaddark


    И то от край време... в полза на Съветския Съюз,. разбира се...

    How Communism Destroyed Hollywood
    https://www.freedomproject.com/one-nation/549-how-communism-destroyed-hollywood

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  40. 41 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1419 Любопитно

    America’s Enemies in Hollywood Then and Now
    https://www.aim.org/aim-column/americas-enemies-in-hollywood-then-and-now/

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  41. 42 Профил на Goldmantelziesel
    Goldmantelziesel
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Като чета горните бунаци - пак ще име рев....евреите го прецакоха...Холивуд го предаде..... либералната преса е крива...Нещастния дърт измамник социопат - естествино че евреите ще са виновни..
    —цитат от коментар 27 на lynyrds


    Той вече има речта, написана за 7 ноември:
    "Винаги сме знаели, че това ще бъдат много трудни избори, тъй като повечето президенти са губили огромен брой места в долната камара и в Сената. Когато за пръв път встъпих в длъжност, много хора ми казаха, че ще загубим двете камари, и ще изгубим лошо. Много президенти са претърпявали много по-големи загуби на междинните избори.Не забравяйте, че вчера успяхме да задържим контрола над Сената. Може би, ако тези момчета в долната камара (Пол Райън) ме бяха слушали малко повече, щяхме да задържим и долната камара. Факт е, че изборите минаха далеч по-добре, отколкото ги представят фалшивите медии и така наречените експерти. И ние все още имаме контрол над Сената, толкова важен, за да можем да назначаваме консервативни съдии на консерваторите на федерално ниво.

    Това горе-долу ще е в смилаемия вариант. В кресливия - не ми се мисли: тълпи нелегално гласували; фейк нюз; огромен успех със задържането на 9 места в Сената; тези избори не са за президент, иначе щях да им покажа; керваните от имигранти са виновни - гласуваха от разстояние; либералите хакнаха изборите, не - руснаците и китайците ги хакнаха; демократите си подхвърляха бомби в офисите, за да настроят хората и т.н.

    В споровете много често печели не на-разумния аргумент, а най-кресливия. Единственото което Дони прави с успех, е прехвърлянето на вината на някой друг и то по-особено креслив начин.

  42. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 44 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 1337 Весело

    До коментар [#39] от "КретенKилър":

    Едва ли е от това пък и не е важно при мен от какво е а че на почитаемата публика не и дреме за разни левичарски повръщни в текстове и послания а гледа/слуша кефещата част и пуска транзит левашките глупости. Само некви издухани псевдоинтелектуали с куку тенденции се впечатляват от политическия патос на текстове и послания.

    Просто изобилието направи изкуствата най-накрая практически свободни от левашката зараза. Случаен ефект според мен но кефещ

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  44. 45 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    След като има има хора, които не живеят собствения си живот, а гледат какво правят звездите , то мнението на последните и много меродавно. Погледнете какви кокошки са начело на класациите по харесвания и следене. Обикновено, изключвам пуберите, са хора които лесно се палят и гасят по всякакви идеи, били те и налудничави.
    Но човек, който се интересува от собственото си бъдеще, е съвсем индиферентен към живота на т.нар. Звезди.
    Поради тази причина вече сме свидетели на разни палячовци със мнение по съществени политически въпроси!
    Утре ще е още по-наситено със такива мнения. Идва краят на едни хорица.

    пп Дори във Франция Макрон вече втори във проучванията. Дори не иде реч за социалистите! Но крайнолевите набират скорост и там. Сблъсъкът е неизбежен. Колко е трагично положението - крайнолеви да определят нещата от живота.

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  45. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 48 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4119 Весело

    До коментар [#42] от "Пешу":

    Това е гарантирано - при победа заслугата е изцяло негова. При загуба той няма и грам вина.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  48. 49 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    Холивуд прави звезди и милионери едни любимци на съдбата. Една роля е възможно да бъде изиграна от 20-30 човека, но кастинга решава кой ще е следващия любимец на тълпата. Като печалба от лотарията е. (Само не ми говорете какъв неистов труд полагани звездите. Все пак това им е призванието и щом ти е призвание няма начин да полагаш огромни усилия - то си идва отвътре!).
    Звездите са хора, които са получили едни лесни пари и после започват да се правят прекалено земни и прекалено отворени. Та няма диктатор по света, който да няма поне 2-3 звезди във колекцията си от ухажори. Че някои се изтарикатяват да се превърнат и във храненици.
    Холивуд винаги е бил левичарско сборище. Още със възхода на първите компании. Левичарството се продаваше добре до преди 2-3 години. Сега сме свидетели на същата работа като купуване на фабрики като преди 100 години по това време във Раша.

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  49. 50 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2529 Неутрално

    Тук не говорим за равенство. Когато четох биографията му ми се наби нещо. Говореше за това как бил готов да съди някой репортер и да загуби няколко млн в дела, но да го съсипе и разори с разходите за това дело в продължение на десетилетие. Само защото е казал нещо лошо за него. Или иначе казано, готов е да загуби и да жертва пари само и само да си отмъсти и да си разчисти сметките.
    —цитат от коментар 11 на Th Henry


    А това случило ли си е или просто се е заканвал? :)

    Щото едно е да се заканваш, друго е да го направиш? ;)

  50. 51 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 525 Неутрално

    До коментар [#18] от "gozambo":

    Точно обратното.

    "Ония" от Холивуд срещу стимули с доста нули отзат склоняват за участия в продукции с качество "за жълти стотинки"

  51. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  52. 53 Профил на Longanlon
    Longanlon
    Рейтинг: 1418 Неутрално

    Ако под "не е нечувано" имаш предвид "постоянно и с цяло гърло крещят в подкрепа на едната партия и против Тръмп, от всяка трибуна, до която успеят да се докопат", да прав си...

    http://kaka-cuuka.com
  53. 54 Профил на КретенKилър
    КретенKилър
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#39] от "КретенKилър":Едва ли е от това пък и не е важно при мен от какво е а че на почитаемата публика не и дреме за разни левичарски повръщни в текстове и послания а гледа/слуша кефещата част и пуска транзит левашките глупости.
    —цитат от коментар 44 на Нагъл Визионер


    И...защо така реши? Щото Тръмпи се радва на 22% гласоподаватели и дори не може да спечели популярния вот ли?

  54. 55 Профил на Practic
    Practic
    Рейтинг: 353 Неутрално

    Към днешния ден - Wall Street Journal (цитира данни на Center for Responsive Policy):
    -- До този момент демократите са събрали от дарения около 1 млрд. долара
    -- Републиканците - 637 млн. долара
    Става дума за изборите В Палатата на представителите (изборите на сенатори, губернатори и кметове са ария от друга опера).
    Популярното списание Newsweek публикува статия със заглавие "Путин иска гласа ти" / “Putin wants your vote”.
    В Бруклин парк / Brooklyn Park издига своята независима кандидатура някоя си Елена Курдюмова. Почтена компютърджийка, която заедно с мъжа си Сергей Порада дълги години е обслужвала руските консулски служби.

    "Борбата е безмилостно жестока.
    Борбата както казват, е епична."
    Никола Вапцаров, комунистически поет,
    платен агент на НКВД

  55. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 57 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4180 Неутрално

    ВИИ Маркс имени Лелина

    И ти ли Бруте, пригласяш на антилевичари?
    Истината е малко по-друга.

    Блясъкът на Холивуд (суетен и празен) винаги е привличал несретници от всички посоки на света. А и от киното, знаем, по-важно искуство нема.

    Бедният Чарли потеглил от Лондон за Холивуд и създал шедьоври съчувстващи на "малкия човек" срещу големи, все неми.
    Но и филми с първи музикални стъпки в киното.

    "Диктаторът" срещу един мустакат диктатор
    донесъл световна слава на Чарли, но и отпор.
    Надигнали се антилевичарски настроения.

    Огорчен и нарамил несметни печалби, Чарли се прибрал в Англия.
    Не, в Швейцария.

    Истински Холивудски сюжет.
    С какъвто един от много... не са се свършили.

    До коментар [#49] от "skara":

    Холивуд винаги е бил левичарско сборище.
    Още със възхода на първите компании.
    Левичарството се продаваше добре до преди 2-3 години.

  57. 58 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    Как е възможно: индивид, който му е изпит мозъка от наркотици да ти е идол и пътеводна звезда във живота?

    пп Самата система на получаване на "звезда" във музикалната индустрия ги превръща във нещо подобно на човек. Защо?
    Преди да пробият и да бъдат звезди правят концерти всеки ден ( ако е решено да ги правят звезди). Подгряваща група, водеща група. Дори да не са пипвали, то след едно такова годишно турне всичките са вече закачени. Защото наркотика "дава криле". После, ако имат късмет, умират млади и биват провъзгласени за "икони", - ако нямат трябва да устискат до 60-така и отново стават "икони". Но са пародия на човек: само погледнете последните филмчета на Ози Озбърн - дори Historytv ги изтри от сайта си.

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  58. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 60 Профил на Practic
    Practic
    Рейтинг: 353 Неутрално

    До коментар [#59] от "КретенKилър":

    В мисловната оценъчна дейност не само на руснаци, но и на всички потомствени неволници сработва условен рефлекс за йерархически пирамидално позициониране на хора и явления. Робът се отъждествява с върховния повелител, от една страна, и с надзирателя, който го шиба с камшик по гърбината.
    Факт.

  60. 61 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    Колкото и да се пънат демократитве едно е ясно: губят!
    Вълната не се е само европейска - тя е световна.
    Да си налягат парцалите и да бришат сълзи.
    Отдавна го предричаме - особено след оливането през 2014г!

    Тръмп е лицето на нормалните хора: със чувства и емоции, но се конкурира срещу лицето на на лЕберализма - ботокс, хирургия и бодимодификацион. (путин също е лЕберал - ботокс и трябва да си му верен до гроб! То пък другите лЕберали нима искат нещо различно?)

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  61. 62 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Интересно ми е да видя с какво ще се оправдават либералите в кеая на седмицата.. С концерти и песни докато си правят кампаноята не ми се вярва нещо да променят

  62. 63 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 358 Неутрално

    Уффф, пак занимават света с изборите си! Ваша си работа, ваш си дерт, стига плакали, че и на птичките додеяхте!

    Мърфи е оптимист!
  63. 64 Профил на КретенKилър
    КретенKилър
    Рейтинг: 8 Неутрално

    путин също е лЕберал
    —цитат от коментар 61 на skara


    Ъхъ. От най-големите! 😁😁😁

  64. 65 Профил на Practic
    Practic
    Рейтинг: 353 Неутрално

    До коментар [#64] от "КретенKилър":
    Дорога Путина:
    Кървава вакханалия в Чечения, взривени жилищни домове, масова екзекуция на Дубровка, разтърсваща Бесланска трагедия, анексиране на Крим, сепаратистки терор в Донбас, свален малайзийски ,,Боинг”, показни убийства на опозиционери, журналисти и беглеци, повсеместно хакерско вмешателство, външнополитически гафове и изцепки, опити за ядрен шантаж и унищожаване на хиляди мирни жители в Сирия... При нарастващи западни санкции, непрекъснато финансово-икономическо пропадане и пълна международна изолация на Руската федерация, който има очи, вижда и който има уши, чува: мята се в последни издихания Путиновият режим, трещи по шевовете отживялата колониална империя - затвор за региони и народи, жандарм на Източна Европа и Близкия изток...

  65. 66 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    [quote#64:"КретенKилър"][/quote]

    Толкова си смотан, ме даже на виждаш иронията :-) :-) :-)
    И да , либерал е путин: само прочети какво обещава на рушняците. Едно към едно със либералите-марксисти - Рай за тях и ад за останалите!
    Пак ти заяде флашката :-) :-) :-)
    И язък за легендата - винаги орел и знаме на САЩ.

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  66. 67 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3391 Неутрално

    До коментар [#64] от "КретенKилър":

    Добре Путин не е либерал,но подкрепя либералите! Събра на среща хиляди феминистки от десетки феминистки организации от цял свят в Москва! Също като учителя си Сталин,който с всички сили е подкрепял...Хитлер. Само че Фюрера му нанесе смъртоносен удар на 22.06.41г....

  67. 68 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3391 Неутрално

    До коментар [#61] от "skara":

    Така и не разбрах защо Путин си сложи ботокс,когато за своите 60-тина години изглеждаше добре? Патологична суета...

  68. 69 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 1982 Весело

    До коментар [#60] от "Practic":

    "Робът се отъждествява с върховния повелител, от една страна, и с надзирателя, който го шиба с камшик по гърбината.
    Факт."

    И повелителят е холивудска звезда, а надзирателят е касиерът или друг "еднорък бандит", бръкнал в джоба на роба за да му осигури първия ред ..... на робството или там каквато и да е измислена илюзия, утопия или не'къв глобалистичен модернизъм.

  69. 70 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 1982 Весело

    До коментар [#68] от "deaf":

    "защо Путин си сложи ботокс"

    Нали преди време вяха гащи с Медведев по "силикона" на Калифорния. Явно, калифорнийци (Алерган) са го дарили като първа крачка към хай-тех "паркирането" в Руссията.

  70. 71 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 1337 Весело

    До коментар [#59] от "КретенKилър":

    Сигурен ли си че знаеш значението на думата страх?

    Какво точно ще стане ако демократите бият със сто процента? Аз пак съм пич, ти пак си калъф, посочвал съм че точно тука и по българската и по щатската политика не съм по линията на медиата и както виждаш това изобщо не ме притеснява а още по-изобщо не ме притеснява мнението за нескромната ми персона на разни калъфи дето се изживявате като рупори на правдата и 'интелектуалци'.

    Та кое точно е 'страшното' за мен при загуба на Тръмп? Дай конкретно че мислих силно ама нищо не се сещам

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  71. 72 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3391 Весело

    До коментар [#71] от "Нагъл Визионер":

    Ама не прочете ли? Колегата КретенУбиец не го интересува дали демократите ще спечелят!!! За него е важно само дали даден президент има цитирам:"ценности,принципи и морал".

  72. 73 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 1982 Весело

    До коментар [#72] от "deaf":

    Не цитирате правилно. СтупидАмерикано има собствени разбирания за "ценности, принципи и морал", които не оставят поколение след себе си. Него пък калифорнийското слътце го е изпекло.

  73. 74 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1570 Неутрално

    С риск да се повторя: когато хора на изкуството се занимават с предизборна пропаганда резултатът е като изпражнение в кацата с мед!
    —цитат от коментар 14 на С Стоянов


    Кво изкуство бре, тия въшки са ,като солетите в Билла , шарен продукт - да го изядеш, из...ш и забравиш .

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  74. 75 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4659 Весело

    До коментар [#13] от "eti mehter":

    Приятелю, оправи си географията на Америка, че с тези пиратски котви в Манхатън си е за смях :-). Ако става въпрос за питарите, отиди доста на юг и прочети за организирането на отбраната на Ню Орлеан от Лафит.
    Манхатън си е Ню Амстердам, търговците на кожи от Европа и т.н. Е, пак пирати, но икономически, и то по реката Хъдзън.

  75. 76 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 282 Любопитно

    До коментар [#11] от "Th Henry":

    Не само за отмъщение хвърля пари. Това носи и назидание, за бъдещи опити. Да си знаят, какво (може да) ги очаква.

    reductio ad absurdum...
  76. 77 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 282 Любопитно

    До коментар [#11] от "Th Henry":

    Не само за отмъщение хвърля пари. Това носи и назидание, за бъдещи опити. Да си знаят, какво (може да) ги очаква.

    reductio ad absurdum...
  77. 78 Профил на Practic
    Practic
    Рейтинг: 353 Неутрално

    До коментар [#69] от "wanderer":

    Приказка за надпартийния духовен исполин

    Вандерер планираше високо, високо, разперил мощните си, демонски криле току под облаците...
    Долу, в разкаляната равнина, от двете страни на река, се суетяха странни същества.
    Отляво пигмеи с кървавочервени щитове яростно размахваха копия и извикваха попържни към отсрещния бряг. А там лилипути, наметнати с плащове на черти и звезди, се суетяха нелепо край гротесков катапулт.
    О, санкта симплицитас... Нищожни партизански страсти и коне с капаци, първобитни мераци и стъпкан хоризонт...
    Нима един гражданин на света, истински свободен дух, един духовен Александър Велики би могъл да има нещо общ...
    "А бе ти още ли си тук ?!..."
    Вандерер подскочи високо над табуретката в антрето. Изкривеното от ярост лице на жена му се доближи до неговото. Вандерер грабна необутата лява обувка и каскета, изхвръкна като тапа на площадката и седна на немитите стълби. Тъкмо регулира криво ляво дишането си, и неочаквано го прониза вледеняващ страх.
    От уплаха беше забравил марката дамски превръзки, която трябваше да купи.

  78. 79 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 282 Весело

    Дреме му на Тръмп за Холивуд...той самия е такъв артист, че не знам как още не са го поканили да партнира на Джим Кери...
    —цитат от коментар 15 на BiGman1


    Къде, на WWE? 🤼

    http://bit.ly/2OqhHWA

    reductio ad absurdum...
  79. 80 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 1982 Весело

    До коментар [#67] от "deaf":

    "Фюрера му нанесе смъртоносен удар на 22.06.41г.... "

    И умря (самоуби се) преди Сталин с нанесеният смъртоносен удар.
    А Владимир Владирович няма нищо общо със Сталин. Той си чист кристален либерал до мозъка на костите си - всеки да е свободен да печели ... с каквото може като например газопреносната мрежа на Великобритания (забраниха на Газпром да я изкупи). Но другите либерали от "международната общественост" му ограничават либерализма. Но той не се отказва. Търси и успява да намери аргументи от "лоното на либерализма" (влезна в картел с ОПЕ-ците, преди време предлагаше американските противоракетни системи срещу иранските ракети да се разположат в Кавказ - за по-голяма сигурност на Европа и .... руски контрол).
    А на мен ми е симпатичен, защото нагледно показва крайния вариант на либерализма - олигархичното общесто.

  80. 81 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 980 Неутрално

    До коментар [#18] от "gozambo":Гозамбо, Тръмп цял живот се е стремил към “елита” и му се е мазнел. Затова и в някои от клубовете му са окачали фалшива корица на Тайм по стените. Сега в твоя летопис излиза, че Тръмп е едва ли не човек от народа и борец против елита.
    —цитат от коментар 32 на vesolr


    Това са нелогични доводи. Идеята за елит и конкретният корнумпират, развратен и перверзен елит са различни неща. Според теб първо Тръмп трябва да осиромашее, да се влее в работническата класа и тогава трябва да се обяви за борец срещу елита? Много е тъпанарско. Това е факт, че Тръмп е изразител на интересите на средната класа, това е неговата политическа кауза и е против корумпираният, индоктриниран и развратен елит, който безкрайно се е отдалечил от народа. Факт е, че Тръмп печели начело на средната класа срещу елита.
    А по твоята логика, ти изчакай да станеш член на елита и тогава го защитавай!

  81. 82 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 282 Весело

    Черната газела(Опра) нещо не и стиска, да се изправи срещу кон- мена Дони!😁🦌 Има ли други (же)лаещи? 🤔

    https://youtu.be/TAukOUU365g

    reductio ad absurdum...
  82. 83 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3391 Весело

    До коментар [#80] от "wanderer":

    Няма никакви доказателства за "самоубийството" на Хитлер. И улики даже няма. Виж за убийството на Сталин от Берия и ко.,в Русия вече никой не спори. Както и да е.

    Либерализмът най-накрая винаги довежда някакъв вид диктатура. Няма как иначе...

  83. 84 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 1982 Неутрално

    До коментар [#78] от "Practic":

    Може да бъдете и по-оригинален. На тия комунезки пинизи съм притръпнал от времето на социализЪма. Ако можете да надскочите петата аксиома на Евклид за успоредните прави на "правата линия" и се доближите до мисленето на Лобачевски или Риман, ще е супер да разберете, че голите внушения, дори опряни с патерицата на цитатничеството, винаги водят до "обратен ефект" в "кривото пространство" на действителността.

  84. 85 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 282 Весело

    До коментар [#30] от "Against China":

    "Холивуд не е цяла Америка бе амсалак"

    Не е, но Америка отдавна вече се превърна в едно гигантско(Голивутско) ШОУ. Или, винаги си е била?

    reductio ad absurdum...
  85. 86 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 980 Неутрално

    [quote#34:"Rim"][/quote] Няма такава музика.
    The Washington Post от 04.11.2018 г. сочи 50% - 43% в полза на демократите. Разликата се увеличава при това...



    Че то това си звучи като чиста победа за републиканците. Я провери Вашингтон пост какви проценти даваше за Хилъри срещу Тръмп!

  86. 87 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 282 Весело

    Америка има нужда от президент, който да е водач на демократичния свят.Нискочелите пусиграбери са срам за Америка.
    —цитат от коментар 31 на О, ко ма напрай!


    Ти, за косите ли ги гепиш?! 🤨

    И, какво ще рече "демократичният свят"?

    И КНДР е (вид) демократична. 😏

    reductio ad absurdum...
  87. 88 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 980 Неутрално

    Статистиката показва, че холивудските звезди с основно образование и незавършено средно са либерали и левичари, а холивудските консерватори са завършили колежи. Робърт Де Ниро няма завършен и осми клас.

  88. 89 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 980 Неутрално

    Целият Холивуд се държи от евреи- либерали и глобалисти. Те дават ролите, те издигат звездите, те ги провалят. Артисти и певци освен, че биват индоктринирани в тази среда, биват принуждавани и да участват в либерално-глобалистката пропаганда. А хора, които си дават задниците за роля, защо да не си дадат и гласа?

  89. 90 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 1982 Весело

    До коментар [#85] от "fje35574291":

    "Или, винаги си е била?"
    Не, не е била. Преди век в САЩ се е работело яко. Но откакто усвоиха едни европейски номера (Гозамбо би споменал една друга народност, не точно Медичите) видяха, че има по-лесен начин "да се правят пари". Да, ама за да се убедят останалите, че "новонапечатаните произведения" имат стойност дори без златно покритие, трябва да се направи шоу. Та в покрепа на Бретан-Удското споразумение (1944 г.) идва "шокът от Никсън" (1971 г. се въвеждат плаващи валути) и ... шоуто започва.

  90. 91 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 1565 Неутрално

    Опра Уинфри може само да ме проагитира да гласувам с обратен знак, както и Джей ЗИ и други от сорта. Американците са много податливи на вляние от страна на знаменитостите, но ние българите не. Човек трябва да гласува по съвест, а не по внушение от Сулъо и Пулъо.

  91. 92 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 980 Неутрално

    До коментар [#85] от "fje35574291":"Или, винаги си е била?"Не, не е била. Преди век в САЩ се е работело яко. Но откакто усвоиха едни европейски номера (Гозамбо би споменал една друга народност, не точно Медичите) видяха, че има по-лесен начин "да се правят пари". Да, ама за да се убедят останалите, че "новонапечатаните произведения" имат стойност дори без златно покритие, трябва да се направи шоу. Та в покрепа на Бретан-Удското споразумение (1944 г.) идва "шокът от Никсън" (1971 г. се въвеждат плаващи валути) и ... шоуто започва.
    —цитат от коментар 90 на wanderer


    Какво означава "работело яко"? Като китайците сега? В Америка никога не са работели като китайци. Американският труд е основан на съвсем друга трудова етика. И защо мислите, че сега в вмомента американците не работят? В България не се работи, в Америка работиш като вол. А що се отнася до печатането на пари, това не е от голяма полза за американския народ, напротив. Тия пари народът не ги вижда. Федерелният резерв печати пари, той ги раздава, а на кой ги раздава, никой не знае. Мнозина президенти искаха да правят ревизия на Федералния резерв и да видят къде отиват парите, но някои от тях ги убиха или ги заплашваха с убийство. Ако с печатане ставаше работата, Америка нямаше да има 21 трилиона дълг. Федералният резерв е картел на частни банки и е нормално да се предполага, че всички ползи от мошенгиите отиват в частни ръце. Аз не виждам с печатани пари да се изплащат дългове. Но дори и нещо от печатането да отива в държавата, последната е обременена със стотици милиарди всяка година за помощи за всякакви страни и издръжка на новопристигнали нелегални имигранти, които веднага се нареждат на опашката за социални помощи, държавата издържа децата им в училище, плаща им болничните сметки и пр. Това са милиони, които пристигат всяка година. Американската държава се грижи за граждани на чужди държави. Ако разпредели малко инфлация по света, то е заради издръжката на неамериканци, полза за Америка никаква.

  92. 93 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 980 Неутрално

    Между другото, в Републиканската партия има много здрави настроения срещуе Федералния резерв. И Тръмп е за одит на Федералния резерв. И аз подозирам, не само за одит. Федералният резерв няколко пъти в американската история е бил закриван от силни президенти. Други пъти президенти са били убивани заради такива помисли. Федералният резерв е машина за ограбване, създаване и поддържане на огромни неравенства сред хората. Това пречи и на икономиката. Глобалистите и най-вече евреите-банкери може да имат нужда от Федералния резерв, но Америка никога. Трябва да прочетете американската история, за да научите колко американски президенти са искали да се отърват от Федералния резерв и,че винаги, когато е създаван отново и отново, това винаги е било по корупционен път, а не, че е имало нужда.

  93. 94 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2441 Неутрално

    Втръснали на всички НОМЕРА. Нали ги виждаме 30 години в България. Американците приемат Холивуд, както българите приемат .... манипулатурите по БТВ ,НОВА и тн. Те с 15 хиляди лева заплати и прекрасен живот , участие в реалита за по 30 000, къща в Гърция , почивка на Бахамите ... Пет милиона Българи са в калта .... непрекъснато им казват колко негативни са и КОЛКО ХУБАВИ НЕЩА " правят, говорят" . Те обаче миришат на "лук и вкиснало" и не разбирали нещата. Позволяват си да "пишат лоши неща" ,да говорят че имало МУТРИ . да се махат от България ...., това е ! Колкото до САЩ ...., неутрално ми е . Тези действия доведоха до мобилизиране на "белият вот". Сега ме има още по "гневни бели американци". Тяхното мнение че някой непрекъснато ги граби ,взема пари и раздава навсякъде с огромни подкупи ....и не са далеч от истината.

  94. 95 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Надявам се, Демократите в САЩ да победят не с малко, а с разгромен резултат! Мобилизирал съм цели двама души да отидат и да гласуват за Демократите...
    —цитат от коментар 2 на Rim


    И защо ни занимаваш с психическите ти проблеми?

    Every cradle is a grave.
  95. 96 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    До коментар [#30] от "Against China":"Холивуд не е цяла Америка бе амсалак"Не е, но Америка отдавна вече се превърна в едно гигантско(Голивутско) ШОУ. Или, винаги си е била?
    —цитат от коментар 85 на fje35574291


    Шоуто не прави всичко в политиката!Колкото и да е голям Холивуд,останалата част на САЩ е в пъти по голяма,т.е влиянието е по голямо за политическия живот!

    shlshlshlshl




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK