Китай ще "намали и отмени" митата за коли от САЩ, каза Тръмп

Китай ще "намали и отмени" митата за коли от САЩ, каза Тръмп

© Associated Press



Президентът на САЩ Доналд Тръмп съобщи в Туитър, че Китай се е съгласил "да намали и отмени" митата за внос на американски автомобили. Те се облагат с 40 на сто от юли насам, съобщи "Ройтерс", цитирана от БТА.


В края на седмицата Тръмп и китайският президент Си Цзинпин обявиха 90-дневно примирие в търговската си война, за да си дадат време за преговори.


Двамата се срещнаха в кулоарите на форума на Г-20 в Аржентина. Тръмп се съгласи да не повишава от 1 януари митата за китайска продукция за 200 млрд. долара от 10 на 25 процента.




Предстои Китай да коментира публикацията на Тръмп. Ако все пак информацията в нея се потвърди, новината ще е добра за сектор, силно засегнат от търговската война.


Междувременно китайското външно министерство съобщи, че двамата държавни глави са дали на екипите си инструкции да започнат работа за премахване на всички мита.


От юли насам САЩ наложиха на Китай мита върху вноса на стоки за 250 млрд. долара, а китайският отговор засегна продукти за 110 млрд. долара.

Ключови думи към статията:

Коментари (53)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на оКоМаНапрай
    оКоМаНапрай
    Рейтинг: 1741 Неутрално

    ГМ така или иначе са на колене от митата върху металите на Жълтура

    Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф
  2. 2 Профил на venci4
    venci4
    Рейтинг: 1411 Неутрално

    Ще клекнат китайчетата, ще заемат партерна поза.

    Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
  3. 3 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2533 Неутрално

    Всички сектори са силно засегнати от търговската война, макар, че стоките може да се манипулират и да носят загуби и за двете държави. Добре ще е да се сложи край на тази търговска война.

  4. 4 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2762 Весело

    До коментар [#2] от "venci4":

    Сега като наводнят САЩ китайския пазар за автомобили...

    Модератора е неадекватен!
  5. 5 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4019 Весело

    До коментар [#2] от "venci4":

    Тези дето клякат в случая са твоите любими янки ... :-D

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  6. 6 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 690 Неутрално

    До коментар [#2] от "venci4":

    Не е много сигурно кой ще клекне...

    Първо трябва да се отбележи, че Китай се е съгласил "да намали и отмени" митата за внос на американски автомобили, които облагат с 40 на сто от юли насам. Т.е. ще се върнат към предишното положение, освен ако наистина не отменят напълно митата.

    Второ, с тези мита най-пострадали са американските производители на луксозни автомобили.

    Освен това, при едно пълно отменяне на митата не е ясно как точно ще се подобри търговският дефицит на САЩ и как ще се запази произдводството в страната.

  7. 7 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3793 Весело

    До коментар [#2] от "venci4":Тези дето клякат в случая са твоите любими янки ... :-D
    —цитат от коментар 5 на Иво


    Ял си риба мойто момче....по-големият губещ е др.Си!И той ясно го съзнава!САЩ ясно казаха че ако Китай не направи необходимото трансфера на технологии спира...и като доказателство редица държави отказаха да купуват китайско телекомуникационно оборудване!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  8. 8 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 2178 Любопитно

    Мечо Пух се усети, че другаруването с Америка е по- важно от всичко! Китай има начело на държавата един много по- мъдър управник, околкото Севено Конго!

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  9. 9 Профил на Black Hawk
    Black Hawk
    Рейтинг: 485 Весело

    Май всички клякат пред Тръмп като извади тоягата. Не е истина колко ефективен се оказа!

  10. 10 Профил на D
    D
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Не знам осъзнавате ли, че печелившия не са САЩ, а Китай, защото техния износ, който засягат точно тези санкции към Щатите е 250 милиарда долара. САЩ надали продават автомобили в Китай дори за 1/20 от тази сума. Специално GM съществува само благодарение на държавата, ако не бяха те до сега да ги е напазарувал някой. Дори Опел, които не са били на печалба от 20 години имат такава от 500 милиона евро за полугодието под ръководството на Пежо/Ситроен.

  11. 11 Профил на Момо
    Момо
    Рейтинг: 308 Неутрално

    Общо взето щатите клекнаха, а Тръмп месеци наред се опитва да налива от пусто в празно. В крайна сметка, пазарите спечелиха, което е добра новина.

  12. 12 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3079 Весело

    "Тръмп каза" и верните поданици от сектата паднаха по очи.
    Още през май от Белия Дом обявиха, че Китай щял да увеличи вноса с 200 милиарда, половин година по-късно се оказа, че това било кьорфишек и сега отново щели да преговорят. Голямата тояга на Тръмп е имагинерна. След като фермерите заплакаха за държавни помощи и почнаха да фалират, Тръмп почна да се моли на Си да им купят стоката. Която според гозамбо щеше да се пласира без проблем в други страни. Е, видяхме колко я пласираха.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  13. 13 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 440 Весело

    то всичко хубаво, но не е ясно кой ще ги купи - големи, грозни и харчат много. Американците едно време са правили емблематични коли, разкошни. Днес са далеч от конкуренцията. Искам да видя как в Китай точно ще бият японците.

  14. 14 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 915 Неутрално

    Ще клекнат китайчетата, ще заемат партерна поза.
    —цитат от коментар 2 на venci4

    Ако китайците клекнат, американците направо ще легнат.
    Икономическите зависимости и логики са ти чужди.

  15. 15 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Представете си един американски бизнесмен. Чул, че ще облагат китайската ламарина с 25% мито. Направил си сметката, набрал капитал и започнал да строи завод за ламарина. Изведнъж Тръмп бие отбой. Какво ще прави?

  16. 16 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2224 Неутрално

    До коментар [#2] от "venci4":

    Китай увеличи вноса и износа си с 15% за последната една година. Продължавайте да си живеете в някакъв измислен свят.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  17. 17 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 915 Неутрално

    Най-големият авто производител ГМ отдавна е в технически фалит. Преди дни обяви затварянето на поредната фабрика в Канада (Oshawa), която оставя 25000 души на улицата. Отделно затварят и в щатите няколко.
    Та не знам за какво клякане на китайците говориш.

  18. 18 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2224 Неутрално

    До коментар [#9] от "Black Hawk":

    Много е ефективен! Осбено ало вярваш на туитовете му.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  19. 19 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2224 Неутрално

    До коментар [#9] от "Black Hawk":

    Много е ефективен! Осбено ало вярваш на туитовете му.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  20. 20 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2532 Неутрално



    Даймлер и БМВ харесаха тази новина.
    Все пак двете фирми са най-големите износители на произведени в САЩ автомобили.


  21. 21 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2224 Неутрално

    По това време през 2016 та търговският дефицит на САЩ с Китай беше 348 милиарда долара. Сега е 408 милиарда. Но естествено дружинката с лиХчетата не се интересува от тякива подробности.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  22. 22 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2532 Неутрално

    До коментар [#17] от "tolex":

    САЩ изнасят за Китай около 300 хил. автомобила годишно.

    Ето малко инфо по темата:

    German automakers with US factories actually stand to gain the most
    The US factories for BMW and Mercedes could be the big winners if the tariff is pulled. But they too make cars in China.

    BMW is the largest auto exporter in the United States by value with its plant in Spartanburg, South Carolina, according to the automaker. It's unclear how many cars made in Spartanburg go to China. BMW didn't respond to a request for that information.

    Mercedes has a plant in Vance, Alabama. A Mercedes spokesperson said the majority of the SUVs it produces in Alabama are exported around the world, but declined to provide China-specific data.

    As major auto exporters with US operations, BMW and Mercedes would benefit more from China lowering its tariff than the iconic American automakers. But even the German car companies make the majority of their cars sold to Chinese customers in China.

  23. 23 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2532 Неутрално

    Ето най-печелившите DAX30 акции днес:
    - DAIMLER AG €53,02 +6,69 %
    - BAYERISCHE MOTOREN WERKE €77,00 +6,63 %

  24. 24 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    САЩ клекнаха, но тръбят, как това е голям успех на Тръмп.
    Не може да се отрече, че в областта на рекламата, са най-добрите.

  25. 25 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1826 Весело

    Честито на Германия или по-скоро на двете емблематични автомобилни марки .

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  26. 26 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1856 Неутрално

    А Китай знае ли за тези мокри сънища на оранжевият клоун?!?!?!

  27. 27 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4019 Любопитно

    Ял си риба мойто момче....по-големият губещ е др.Си!И той ясно го съзнава!САЩ ясно казаха че ако Китай не направи необходимото трансфера на технологии спира...и като доказателство редица държави отказаха да купуват китайско телекомуникационно оборудване!
    —цитат от коментар 7 на Willy Messerschmitt


    Пица ядох на обяд, благодаря. :-) Иначе, относно коментара ти, всички са губещи от тази търговска война започната от Тръмпи Наглеца. Затова се търси начин и от двете страни да се изгладят спорните въпроси и да отпаднат всички мита между двете страни. Относно китайското телекомуникационно оборудване имаше няколко страни, които го отказаха поради опасания за неговата сигурност (в смисъл да не би китайската страна да има възможност да го използва в бъдеще с цел шпионаж).

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  28. 28 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4019 Любопитно

    До коментар [#13] от "Alex Prime":

    Именно! +++ Точно затова американските автомобили са слабо търсени от потребителите в Европа, Китай и Япония.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  29. 29 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 400 Неутрално

    Ясно е Америка приклекна на Китай.
    Китай победи видя се че в 21 век Китай е по-силен.
    Иначе PR-a Америка го умее най-добре, викаха, писаха, заплашваха и накрая нищо Китай пак взе своето.

  30. 30 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2237 Неутрално

    Големите (САЩ и Китай) се разбраха!
    Катар излиза от петролния картел.
    Малките (Северна Сомалия С Ракети) ще духат супата...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  31. 31 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2977 Неутрално

    ГМ така или иначе са на колене от митата върху металите на Жълтура
    —цитат от коментар 1 на О, ко ма напрай!


    Шеви волт заради митата на металите ли не ги купуват? ГМ просто са направили грешните инвестиции и автомобилите им не ги купуват не заради цената,просто хората минаха на други видове автомобили. А Шеви волт не го купуват,защото е електрически. Колко хора купуват прекалено скъп и нефункционален електрокар?

  32. 32 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2977 Неутрално

    Не зная кой е клекнал и кой е седнал, но много пъти ви повтарям,че не виждате цялостната картина. Вярно и вестниците,които четете,не ви я поднасят. Хванали сте се за търговията та търговията. Търговията е само част от цялото,само част он проблема между САЩ и Китай. И в търговията се лавира-малко наплед,малко назад,малко настрани,още по-напред... САЩ и Китай навлизат в епоха на геополитическо противопоставяне и заслугата е на Тръмп. Америка е голям кораб и бавно сменя курса, но при Тръмп възприема нов курс за противопоставяне на Китай по всички линии. Тръмп лавира,защото хем трябва да принуди,хем да даде време на американския бизнес да се изтегли от Китай, хем да се пребори с вътрешната съпротива,хем да н а строи държавната машина срещу Китай, хем да направи външни договори с други страни срещу Китай. На първо място трябва да влезе в сила новият търговски договор с Мексико и Канада. Той е насочен срещу Китай,но не е още в сила. В областта на технологиите също се запушва дупка след дупка. Мачът тепърва започва.

  33. 33 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3528 Любопитно

    До коментар [#28] от "Иво":

    Изненадваш ме. Нещо за популярнността на "Бюик" в Китай, или за заводите му там? И, о, изненада, електически коли на Бюик в Китай?
    https://www.cnbc.com/2018/04/17/buick-unveils-electric-concept-car-in-china-where-the-brand-is-far-more-popular-than-it-is-in-the-us.html

  34. 34 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3528 Любопитно

    До коментар [#23] от "Нинов":

    Прав си, но все пак това са работни места в САЩ и предприятия, които плащат американски данъци. Същото е с Волво, особено в сектора на камионите.
    После, анти-Тръмп еуфорията пречи на мнозина да погледнат реално и на факта, че съглашението (защото не е договор) предвижда увеличаване износа на селскостпански продукт от САЩ в Китай, включително соя и свинско, както и достъп на маериканските бизнеси без необходимостта да предават технологии и да имат държавен партньор определен от Китай. Съгласен съм че нови договори едва ли ще бъдат подписани в 90-дневен срок, но за накои, не за теб, е полезно да погледнат пазарните индикатори.

  35. 35 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4019 Любопитно

    До коментар [#33] от "daskal1":

    Добре Даскале, но това е само една марка. По-популярни, търсени и продавани в Китай са автомобилите на европейски и японските компании, ето нещо по тази тема:

    http://carsalesbase.com/china-car-sales-analysis-2017-brands/

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  36. 36 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3528 Неутрално

    До коментар [#35] от "Иво":

    Иво, преди няколко седмици се върнах от поредното си посещение в Китай. Масовата кола в Китай е "Фолксваген", те имат заводи там отдавна. "Бюик" е много популярен в сегмента на мини-вановете и донякъде СЮВ-тата. "Хюндай" навлизат доста мощно, за японските коли въпросът е много политически и ти би трябвало да го знаеш. А пропо, СЮВ-тата на Мерцедес и БМВ са произведени в САЩ. Това коментирахме с колегата "Нинов".

  37. 37 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3528 Неутрално
  38. 38 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2977 Неутрално

    ГМ отдавна си вървят по белята. При предишната голяма криза държавата ги спаси, защото бяха измислили как да прецакват дългонрайността на автомобилите,та да изнудват клиентите да сменят по-често колите. Сега са се набутали в субсидирани от държавата елестроавтомобили,които никой не ги иска и в други видове,които клиентите като клас автомобили ги отхвърлят.

  39. 39 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2532 Неутрално

    До коментар [#34] от "daskal1":

    Тръмп обаче се срамува да сподели това.

    Отказал е дори поканата да присъства на тържествата във връзка с 25 годишнината от шатския завод на БМВ, които в момента ще строят втори.

    Оранжавият си знае ГМ и туйто!

  40. 40 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1217 Любопитно

    А бе на всички беше ясно, че митата и таксите са вредни за всички. Това беше и целта на Тръмп. Да го покаже. Въпроса сега е, след като ясно нещата вървят към изходната позиция - какво ще постигне Тръмп в преговорите с Китай? Според мен, нищо. Надали китайците ще се откажат от печелившата си позиция в търговията с цял свят, нали. Е, за кумова срама могат да направят несъществени отстъпки. Каквито направиха Канада и Мексико. Отстъпки, които разюзданата пропаганда на Тръмп ще ракламира като блестяща победа, също както ракламира "резултатите" от срещата с Ким...

  41. 41 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3528 Неутрално

    До коментар [#39] от "Нинов":

    Тръмп определено няма никакъв дипломатически такт, съгласен. :-)

  42. 42 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3528 Весело

    До коментар [#7] от "Willy Messerschmitt":

    Нека Ви попитам от чисто любопитство: Какво значи "ял си риба"?
    Лично аз обичам риба. Казват че по-мазните породи като сьомгата съдържали Омега-3. :-)

  43. 43 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2532 Неутрално

    До коментар [#41] от "daskal1":

    ЕС се съгласиха на нулево мито за автомобили, след което Тръмп се извъртя с думите:
    "Еворпейците са гадове и дори тогава пак няма да купуват американски автомобили!"

    Япония например има нулево вносно мито, но населението там не кльопа американски автомобили. Германски обаче - ДА!

  44. 44 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3528 Весело

    До коментар [#43] от "Нинов":

    Ами и аз купувам японски автомобили, но избягвам немските, електрическите им системи са доста капризни, а след 90 хиляди мили всичко започва да се троши по план. Затова ако сравниш цената след десетгодишна употреба на един Лексус LS класа с тази на Мерцедес S класа можеш да се учудиш от разликите не в полза на Мерцедес. Явно въпрос и на подготовка на техниците по поддръжката, "Тойота" в САЩ се възприема като местна марка за разлика от Мерцедес или БМВ. Виж, Порше си държи цената.

  45. 45 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 710 Неутрално

    До коментар [#43] от "Нинов":

    Теслите обаче ще ги кльопат и още как! Те са реална заплаха за тлъстите котараци от германската света троица.

  46. 46 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2532 Неутрално

    До коментар [#45] от "bobyb":

    Китай се очертава като водеща сила при електромобилите. Той ще бастиса всичко що мърда в момента.
    Неша 6-5.

  47. 47 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 710 Неутрално

    До коментар [#46] от "Нинов":

    Цъ. Колкото бастиса Apple. Има място за всички - премиум с лъвския дял на печалбите, няколко като Самсунг, китайски боклуци с минимални маржини, "премиум" китайци като хуйвей и подобни.

  48. 48 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2532 Неутрално

    До коментар [#47] от "bobyb":

    Ето интересен текст за електромобилите в Япония.

    Though EVs still only account for a fraction of overall car sales, momentum is obviously building, even in Japan where EV sales had been relatively sluggish. In 2016, Japanese people bought about 20,000 EVs, and by 2030 that number will increase to 210,000 out of a projected total of 5 million cars sold, according to the Economist. Japanese people are not environmentally oriented when it comes to their discretionary spending, and the success of the nominally eco-friendly hybrid cars, like Toyota’s Prius, in Japan was due to a confluence of factors that were economic in nature: Better gas mileage and government incentives. The incentives are also available for EVs, and for sure the number of EVs sold in Japan would be significantly lower without them. That is because they remain relatively expensive and inconvenient compared to gasoline-driven cars.

    In a survey conducted by Green Car Reports last year that involved 43,000 people in 52 countries, only 16 percent of Japanese respondents said they were thinking of buying an EV, compared to 31 percent of Americans and 58 percent of Chinese.

    These economic obstacles will be a challenge, which is probably why Japanese carmakers have been reluctant to go forth aggressively into the brave new world of EVs, at least with regard to the domestic market. At present, only two Japanese companies sell EVs: Nissan and Mitsubishi. So Toyota sent shock waves through the industry last fall when it announced that it would be putting an EV on the market by 2022, since many thought the company’s future automobile of choice was the Hydrogen fuel-cell vehicle. But it still remains unclear how much the world’s No. 2 carmaker really wants to invest in EVs.

    As outlined in a recent Japan Times article, principal concerns for car companies are parts makers and distribution channels, but at the bottom, the feeling is that until EVs can be made as convenient as gasoline cars, they’re too much of a risk.

    But just how inconvenient and costly are EVs, and what are the prospects for making them more convenient and economical?

    The first mass-produced EV in the world is Nissan’s Leaf, which went on sale in December 2010, and is one of the top-selling EVs in the world. Last fall, Nissan released its second Leaf model, which features a 40-kilowatt-hour battery that allows the car to be driven 400 km on a single charge. That is an increase in distance over the first Leaf model, which had a 30-kWh battery and could only be driven 280 km — the distance from Tokyo to Nagoya. The increase in battery capacity should boost sales, but it will not be enough to make the Leaf a best-seller on the scale of the Prius.

    First of all, the price may be more than most people are willing to pay. The dealer price is ¥3.15 million to ¥3.99 million, which means, after subtracting the government green car subsidy of ¥400,000 (¥1,000 per kilometer driven on a full charge) and waiving the various one-time taxes, which EV purchasers can do, the price can be as low as ¥2.5 million. Still, a recent survey conducted by Padonyanko Check found that about half of respondents thinking about buying a new car do not want to pay more than ¥2 million.

    Second, though battery capacity has been boosted, the new Leaf still may not be suitable for many people’s driving needs. On the Nov. 27 installment of the TBS Radio show “Weekly Automobile Review,” automotive critic Koji Ozawa answered a listener’s question about EV mileage. Ozawa essentially said you can’t compare gas mileage to electrical mileage. With gas-driven cars, many factors affect mileage, and the same factors—speed, road conditions, load, use of climate control — affect battery usage in an EV.

    The difference is that the gas mileage of a car remains pretty much the same over the life of the car, but battery capacity of an EV starts deteriorating right away. And certain practices, like using the air conditioner in summer or frequent charging, cause the battery to deteriorate more quickly.

    So while the cost of recharging an EV is one-fifth to one-half that of filling up a gasoline car, the battery may need to be replaced after about five years, and the cost of a Leaf-sized lithium-ion battery is about ¥700,000. (The battery for the U.S.-made Tesla is larger and therefore considerably more expensive.)

    Consequently, the resale value of a Leaf is much lower than that of comparably aged gasoline car. According to a feature about EVs in the Sept. 25 Asahi Shimbun, Leafs cost on average around ¥300,000 on the used car market, and most need new batteries, meaning the battery will cost more than the car.

    As of Jan. 3, there were 19,194 charging stations throughout Japan, 7,200 of which are equipped with high-speed chargers, meaning they can recharge your battery in 20-30 minutes. Regular recharging from 0 to full takes much longer. The price of charging differs depending on whether the user belongs to a payment plan.

    Nissan offers Leaf owners a plan that provides unlimited charging at its high-speed charging stations (more than 5,500) for ¥2,000 a month. A cheaper Nissan plan costs ¥1,000 a month and then ¥15 a minute for high-speed charging and ¥1.5 a minute for regular charging.

    Nippon Charge Service, which operates charging stations throughout Japan on behalf of four car makers, also offers several plans that combine monthly fees (¥3,800 for high-speed, ¥1,400 for regular) with per-use fees (¥15 a minute for high-speed, ¥2.5 a minute for regular).

    Some EV owners prefer to charge their cars at home, since it takes about 8 hours to fully recharge a battery from zero using regular speed. In that case the owner will need to install a 200V outlet. A Sept. 7 NHK news analysis of EVs visited a 70-year-old Tokyo man who has owned a Leaf for three years.

    “It’s the same as recharging your phone,” he said, though he points out that when he’s out he will sometimes use high-speed chargers at Nissan dealerships. Charging isn’t a hassle, he added, saying that you have to get into the habit. Though the maximum range for his car is now 200 km, he only uses it for errands.

    The man also implied that he would never go back to a gasoline car. TBS Radio’s Ozawa, despite his misgivings about the appearance of EVs, said much the same thing on his own show. EVs are almost scarily quiet, and the response is so much superior to gas-engine cars that once you test drive an EV, you’re hooked.

  49. 49 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3079 Весело

    До коментар [#21] от "tribiri":

    Тръмпистите факти и цифри игнорират, те са по лозунгите - Тръмп каза, Тръмп обеща, Китай ще увеличи вноса с 200 милиарда и други подобни пожелателни заклинания.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  50. 50 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2977 Неутрално

    Темата за електроавтомобилите- никой електроавтомобил не се произвежда и не се продава без субсидии от държавата. Ел.автомобилите не са търговски проект,те са политически проект и не са пазарен продукт. Те съществуват само когато държавата субсидира производството и продажбите. Ако Тръмп премахне субсидиите,една кола няма да излезе повече от завода.

  51. 51 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2977 Неутрално

    Положителната стъпка е сядане на масата за преговори. Досега преговори нямаше. Съгласието на китайците да преговарят и предоговарят е успех за Тръмп,за когото митата са цел да накара отсрещната страна да седне и да преговаря. А всички теми на преговорите касаят искания и претенции на САЩ. Няма искания и претенции на Китай. Самият факт,че се съгласяват да преговарят означава,че китайците вече са се съгласили на отстъпки. Исканията на САЩ са доста сериозни. Тръмп само може да спечели за Америка. Никога досега не е ставало въпрос, че Тръмп дава ултиматуми на Китай и печели или губи в зависимост от това дали китайците приемат ултиматума или не. Така само Весо си ги представя нещата, политиката като футболни събития и отношения между футболни агитки. Но на него му е простено, защото не е чел дебели книги.

  52. 52 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    В краткосрочен аспект стоковия пазар ще се даврандиса, в дългосрочен ще продължават да ни заливат китайски боклуци.

  53. 53 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3079 Неутрално

    До коментар [#51] от "gozambo":

    Още от май текат преговорите според изявленията на Белия Дом и се разтягаха локуми, че Китай ще увеличи вноса с 200 милиарда. Дори някои тръмписти бяха повярвали, че е сключен договор. Оказа се че няма нищо договорено, а отново неясни обещания. Естествено за теб това е велика стъпка, защото Тръмп “каза”. След 3 месеца ще видим какво ще измислиш.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK