Турция обеща да "погребе в канавките" кюрдски бойци в Сирия

Турският министър на отбраната Хулуси Акар и президентът Реджеп Тайип Ердоган в Кайсери по време на откриване на джамия, носеща името на Акар, 13 октомври

© Associated Press

Турският министър на отбраната Хулуси Акар и президентът Реджеп Тайип Ердоган в Кайсери по време на откриване на джамия, носеща името на Акар, 13 октомври



Бойците от кюрдските Сили за защита на народа (YPG) в Сирия, досега подкрепяни от САЩ, ще бъдат "погребани в канавките", когато дойде времето за това, каза турският министър на отбраната Хулуси Акар, цитиран от "Ройтерс" и Анадолската агенция.


Думите на Акар последваха съобщението на Белия дом, че започва изтегляне на американските военнослужещи от Сирия. Президентът Доналд Тръмп каза малко по-рано, че джихадистката организация "Ислямска държава" е победена в Сирия, а тя е била единствената причина за продължаващото американско военно присъствие в страната.


Бойците от YPG, които са ядро на коалицията срещу "Ислямска държава", изразиха безпокойството си от решението. Те обясниха, че подобен ход ще ги направи уязвими при турска офанзива и ще помогне на "Ислямска държава" да се възроди, а и може да разцепи коалицията, в която има и арабски групи.




"Сега пред нас са Манбидж и (земите) източно от Ефрат. Работим усилено по въпроса", каза Акар по време на посещение в катарско-турска база в Доха, предаде Анадолската агенция.


Тази седмица турският президент Реджеп Тайип Ердоган обяви, че съвсем скоро започва нова военна операция в Сирия - втората от януари насам, когато бе дадено началото на "Маслинова клонка".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (98)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  2. 2 Профил на Александр Г. Дугин (№55)
    Александр Г. Дугин (№55)
    Рейтинг: 467 Неутрално

    Кюрдите заложиха на много куц кон, завалийките... :)

    Кончита (с) Вурст - Президент на Европейския съюз. ;)
  3. 3 Профил на mute: words are very unnecessary they can only do harm
    mute: words are very unnecessary they can only do harm
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    Не искам да им се меся, но няма ли по-мек вариант?

    "I don't know how someone controlled you They bought and sold you"
  4. 4 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2398 Неутрално

    Окопите. Не канавките.

    Доброто е заразно
  5. 5 Профил на Handy
    Handy
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Ето с какъв съсед си имаме работа в момента.

  6. 6 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1194 Неутрално

    Турция върши военни престъпления в Сирия и Кюрдистан и мястото на Ердоган е в Хага, при Путин.

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  9. 9 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3711 Любопитно

    Получи се нещо доста интересно.....
    Ако Тръмп не беше победил за един месец ИД...... тогава и терористите от YPG и PYD щяха да продължат да са под опеката на Пентагона.....

    Bukalemun
  10. 10 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    Дано стане обратното.

  11. 11 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1856 Неутрално

    Така функционират сатрапиите - обещават "патриотична смърт" на деца и зариват жертви в канафките!!!

  12. 12 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 2178 Любопитно

    Кюрдите са светски настроени, хрисими хора. Напълно ги подкрепям стещу турците! Последните вече не са светски настроени, а желаещи да ги такова ,,бащицата”

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  13. 13 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Доскоро терорягите от pyd-ypg бяха доста нагли. Окупираха 27% от Сирия, извършваха етническо прочистване в окупираните територии, разстрелваха сирийски войници в Камишли и Хасака, налагаха насилствено кюрдизирана учебна програма в арабските училища, подтискаха всеки опит за неподчинение, отхвърляха всички предложения на сирийското правителство и Русия, държаха се изключително предизвикателно... Сега са по-ниски от тревата и започнаха да молят сирийската държава да ги спаси. Ами който сее ветрове, ще жъне бури.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  14. 14 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3711 Любопитно

    До коментар [#4] от "АзКлавдия":

    Окопите. Не канавките.
    ======
    Канавки е по точно.....
    Специално отлети бетонни съоражения във двете френски фабрики, намиращи се в Мюмбич.....
    Първо тия фабрики ще бъдат ликвидирани....

    Bukalemun
  15. 15 Профил на Against China
    Against China
    Рейтинг: 1915 Неутрално

    Получи се нещо доста интересно.....Ако Тръмп не беше победил за един месец ИД...... тогава и терористите от YPG и PYD щяха да продължат да са под опеката на Пентагона.....
    —цитат от коментар 9 на eti mehter


    Мемедчо,Тръмп е върховен главнокомандващ,а Пентагонът е военното министерство подчинено на министъра на отбраната и президента.Но,президента е шефът на правителството,и каквото каже той това става.Видя ли,че твоята ердоганова Турция без разрешението на Тръмп нищо не може да предприеме срещу кюрдите.САЩ ви обучават калпавите турски войници,иначе кюрдите ще ви погребат до един ...Хихихи....

    AGAINST CHINA
  16. 16 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2533 Неутрално

    Съществуването на ИД далеч не е причината за присъствието на американските войски в Сирия, а надеждата, че Башар Асад ще бъде свален от власт и те ще могат да се настанят трайно на богатата на петрол и газ сирийска земя. Явно тези надежди са рухнали и сега подкрепяните от САЩ кюрди ще останат като пушещо месо на друг окупатор - Ердоган. Твърде вероятно е Ердоган да нахлуе в Североизточна Сирия, само че това нахлуване може да му струва скъпо.

  17. 17 Профил на Пешу
    Пешу
    Рейтинг: 276 Неутрално

    Жалко за кюрдите - едниствените свестни в района. Но след като Тръмп ги предаде и се изнизва от Сирия, второто естествено нещо е операция на турците за прочистване на районите. Първото естествено нещо, разбира се, е радостта на Путин.

  18. 18 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#15] от "Against China":

    САЩ се изтеглят от Сирия заради Турция. 80 милионна Турция е далеч по-важна за САЩ от една доста спорна кюрдска марксистка милиция.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  19. 19 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    Според мен Тръмп е сключил сделка с Ердоган:
    1. Кюрдите напускат Манбидж и повече Ердоган не ги закача.
    2. САЩ напускат Сирия, но Турция купува Пейтриът и се отказва от руските С-400
    3. Турски поток си остава турски и тръбите не продължават на където и да било. Ердоган това го заяви в прав текст преди няколко дни.
    4. Турция се смълчава за Кипър и не пречи на доставките на газ от Израел и Кипър за Европа.
    5. Военната помощ за Турция приключва, завинаги
    6. САЩ ще направят военноморска база в Черно море.

    От там на сетне Ердоган е свободен да плещи каквото му скимне, а той го прави с дарба.

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  20. 20 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1179 Неутрално

    До коментар [#2] от "Александр Г. Дугин (№55)":

    Няма по-къц кон от руския ;-)

    ...ти вече минали през обменника, защото рублата потъва по-бързо от цената на петрола ;-)

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  21. 21 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3711 Весело

    До коментар [#15] от "Against China":

    Тръмп е върховен главнокомандващ,а Пентагонът е военното
    ======
    А бе стига.... смее ви се целия свят..... 💫
    Две години водихте "неравна" борба с ИД..... и накрая за един месец ги премахнахте.....

    Bukalemun
  22. 22 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 660 Неутрално

    А иначе терорягите от pyd-ypg се бяха взели доста насериозно, помислиха си че света се върти около тях и изнагляха... Горките човечета, до последно не осъзнаваха, че са просто временно пушечно месо и от тях нищо не зависи.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  23. 23 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3946 Неутрално

    Това огромно желание на ердоганова Турция да унищожи кюрдите започва все повече да прилича на геноцит!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  24. 24 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3923 Неутрално

    От американският президент - толкова ! Сега тепърва започват усложненията в региона, а турците, които и без това са вече в една част на Сирия, ще използват възможността да разширят още повече своето присъствие. Русия и Иран даже не ги и коментирам. Но как да се обясни това на хора, които нямат логика в хаотичните си решения ? Утре може да чуем и противоположното решение, вдругиден пак същото и така нататък.....Няма да се учудя, ако накрая самите републиканци, дето пазят гърба на Тръмп при евентуален импийчмънт, инициират цялата процедура скоро !

  25. 25 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3711 Любопитно

    До коментар [#23] от "Храбър":

    90% от кюрдите в Турция, открито признават, че не са имали никога толкова много права както при Ердоан.....
    Особено по време на светска Турция.... когато ги избиваха като пилци.

    Bukalemun
  26. 26 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#23] от "Храбър":

    Турция няма проблем с болшинството от кюрдите. Иракски Кюрдистан и Турция са дългогодишни съюзници, близо половината от турските кюрди редовно гласуват за Ердоган и партията му. Турция има проблем с една марксистка, терористична милиция, която временно бе използвана като пушечно месо от САЩ и която представлява една незначителна част от кюрдите. Ненапразно и властите в иракски Кюрдистан са и наложили икономическа блокада и изпитват непоносимост към нея.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  27. 27 Профил на lpi31580057
    lpi31580057
    Рейтинг: 396 Неутрално

    Кюрдите са предавани от всички до сега. Все пак, плачинката ще се обърне един ден. На ермалък ще му се види тесен света.

  28. 28 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3946 Весело

    До коментар [#23] от "Храбър":90% от кюрдите в Турция, открито признават, че не са имали никога толкова много права както при Ердоан.....Особено по време на светска Турция.... когато ги избиваха като пилци.
    —цитат от коментар 25 на eti mehter


    Това и ти не го вярваш!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  29. 29 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3946 Любопитно

    До коментар [#23] от "Храбър":Турция няма проблем с болшинството от кюрдите. Иракски Кюрдистан и Турция са дългогодишни съюзници, близо половината от турските кюрди редовно гласуват за Ердоган и партията му. Турция има проблем с една марксистка, терористична милиция, която временно бе използвана като пушечно месо от САЩ и която представлява една незначителна част от кюрдите. Ненапразно и властите в иракски Кюрдистан са и наложили икономическа блокада и изпитват непоносимост към нея.
    —цитат от коментар 26 на bulgarin.


    Искаш да кажеш, че си съгласен с изтребването им?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  30. 30 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1012 Разстроено

    Държавен глава на държава от НАТО открито призовава към геноцид. Браво! Така се гради положителен имидж на Алианса.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  31. 31 Профил на Handy
    Handy
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#8] от "aleks ivan":

    Точно

  32. 32 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#29] от "Храбър":

    Няма нищо лошо в унищожаването на една терористична групировка.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  33. 33 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9913 Неутрално

    Отмъстително и войнствено изявление...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  34. 34 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    До коментар [#23] от "Храбър":90% от кюрдите в Турция, открито признават, че не са имали никога толкова много права както при Ердоан.....Особено по време на светска Турция.... когато ги избиваха като пилци.
    —цитат от коментар 25 на eti mehter


    Пак свободни съчинения, пак...

    А иначе, каква се явява Турция щом иска да премахне ядрото на коалицията срещу "Ислямска държава"?

    Подсказка - косвен поддръжник на Ислямска държава.
    Да, това го нямаше при светска Турция...

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  35. 35 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1328 Гневно

    Сирия на рушняците, кюрдите за отстрел на султана - Тръмпанарщината в действие.
    И не, хич не е кремълско мюре.

  36. 36 Профил на lpi31580057
    lpi31580057
    Рейтинг: 396 Неутрално

    До коментар [#29] от "Храбър":Няма нищо лошо в унищожаването на една терористична групировка.
    —цитат от коментар 32 на bulgarin.


    След, като става въпрос за кюрдите, ти си толкова bulgarin, колкото аз съм папуас.

  37. 37 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#30] от "majorman":

    Едва ли. По-скоро призовава за унищожаването на една терористична групировка. Геноцид бе изравняването на Рака със земята и убийството на хиляди цивилни там от същата тази групировка и господарите и.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  38. 38 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 483 Весело

    До коментар [#19] от "ironhorse":

    И сега какво им остава на кюрдите?
    Бързо да бягат до Масква и да ги уверяват че са най-верни поданици на Асад.
    Това решение на Тръмп ще набута кюрдите в ръцете на Путин и Асад шото те може и да не харесват Асад, нооо се страхуват от Ердоган.
    А доколкото съм чел руски източници руснаците отдавна чакат това.

  39. 39 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 1433 Неутрално

    Пак извадиха късата клечка, завалийките кюрди. Изтеглянето на САЩ е победа за Иран и разгром на политиката на саудитите в Сирия. Турция повече лае, отколкото хапе. Путин държи на каишка Ердоган. Турция е колос на глинени крака. Зависи от парите на Запада и руските турсити. А САЩ директно им заповядват какво оръжие да си купуват и какво не. Турците само пред кюрдите по сирийските баири могат да се правят на бабаити.

    over the under
  40. 40 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#36] от "lpi31580057":

    Става въпрос за една терористична марксистка милиция, която няма нищо общо с болшинството кюрди.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  41. 41 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3711 Любопитно

    До коментар [#29] от "Храбър":


    Искаш да кажеш, че си съгласен с изтребването им?
    =========
    Ти си глупав човек, знаеш ли....!
    Не го казвам за да те накърня..... а съвсем искрено......
    Твоето дори не е и провокация.....

    Из между тия на които викаш кюрди, а не терористи, има хора от поне десетина националности.....
    Отделно.... за разлика от мен..... ти въобще си нямал контакт с такива типове.....
    Иначе казано, си пълен теоретик.....

    Bukalemun
  42. 42 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 1433 Весело

    До коментар [#25] от "eti mehter":

    не са имали никога толкова много права както при Ердоан.....Особено по време на светска Турция.... когато ги избиваха като пилци.
    —цитат от коментар 25 на eti mehter


    Кога е било времето на светска Турция, аркадаш? Ще припомниш ли? И кога е свършило? Ако правилно разбирам ,е свършило с идването на султат Ердоган, ли ?

    over the under
  43. 43 Профил на patilanskomeze
    patilanskomeze
    Рейтинг: 1019 Неутрално

    Никой не си "тръгва от Сирия".
    Още Буш младши се научи да обявява "изтегляне" я от Ирак, я от Афганистан, и да компенсира липсата на официално военно присъствие чрез "частни военни компании".
    https://en.wikipedia.org/wiki/Private_military_company
    Те са бивши военни, които като им мине службата, се прехвърлят в тези фирми.

    Както и рашките вече се научиха, и в Сирия и Украйна наистина няма "служители на руската армия" а едни "тотални независими частни войници". Така в Сирия американски войници чат пат убиват "сирийски войници" които са твърде бели и говорят на руски--това са "просто частни военни работещи за Асад", и съответно в Грузия през 2008 руски военни пък се сражаваха с "грузински войници" които са негри псуващи на английски.

    Тази преструвка че "това не са наши хора" позволява на великите сили да си изясняват отношенията без "официално" да е имало конфликт между американски и руски военни. И в източна Украйна е така в момента.

    А откъм отношоения с електората, така едно правителство има възможност да е де юре правдиво, когато каже "в Афганистан останаха само 2000 наши войници", докато де юре там има още 10 000 "военни частници". По този начин и САЩ вече "почти всики войници изтеглиха от Афганистан и Ирак" и Русия "почти няма войници в Сирия"--хилядите военни които присъстват там са просто "едни други хора".

    Така че това че скоро в Сирия няма да останат "служители на Пентагона" не е автоматично равно на "няма да има американски военни в Сирия".

  44. 44 Профил на patilanskomeze
    patilanskomeze
    Рейтинг: 1019 Неутрално

    ...пардон, второто де юре трябваше да е де факто.

  45. 45 Профил на Грегорий50
    Грегорий50
    Рейтинг: 586 Неутрално

    Турците са жестоки и нищо чудно да си изпълнят заканата ердо трябва да го съди международен съд.

  46. 46 Профил на Yarak4You
    Yarak4You
    Рейтинг: 500 Неутрално

    https://youtu.be/tYVeKBAXQEs


    Тук може да видите реакциите на няколко западни доброволци биещи се за Сирийските Кюрди в Африн- планински район с доста по- труден терен от Североизточна Сирия. Район, който беше тяхната крепост и се канеха да хо превърнат в Ад.
    Доста полезни съвети има за справяне със ситуацията, когато дойдат турците и вече си се посрал след като гаубиците и дроновете са те поразтърсили.

    Ти чукаш и влизаш, а аз влизам и чукам........
  47. 47 Профил на lpi31580057
    lpi31580057
    Рейтинг: 396 Неутрално

    До коментар [#36] от "lpi31580057":Става въпрос за една терористична марксистка милиция, която няма нищо общо с болшинството кюрди.
    —цитат от коментар 40 на bulgarin.


    Става въпрос за един народ, който търси независимост. Ако нямаше "луди глави" и ти щеше да развявяш гордо турски паспорт сега.

  48. 48 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#47] от "lpi31580057":

    Търси независимост като окупира чужди земи, като извършва етническо прочистване, като бие жени и деца, които протестират против налагането на кюрдизирана учебна програма в училищата им и т.н. Не ставай смешен, става въпрос за една групировка, която колкото по-бързо бъде изметена, толкова по-добре за болшинството от населението източно от Ефрат ( повече от 2/3 от което е арабско)

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
  49. 49 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3711 Неутрално

    До коментар [#42] от "Отец Сисой":

    Ще припомниш ли?
    ======
    Разбира се, макар и многократно да съм го писал тук.....
    След съмнителната смърт на Ататюрк, на власт идва Исмет Иньоню..... основоположника на светския диктат в Анадола......
    За кратко идва Аднан Мендерес.... но го обесват,.....
    Следва период от серия преврати..... военни и пост модерни, през които турската държава е кастрена и източвана.....
    После идва Йозал, който обещава на военните, че ще ги слуша, но и той води силна и независима политика.... и в последствие го отправят.
    Неджметин Ербакан е следващата жертва..... към която има буквално предупреждение, че ако не отстъпи ще има кървава вътрешна война.
    В последствие, демократично избрания човек отново отстъпва на заплахите на военната хунта.....
    И накрая идва трети ноември 2002 година, където става чудото.....
    Появява се Ердоан...... човека който вече 17 години управлява цивилно Турция.....

    Bukalemun
  50. 50 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2409 Разстроено

    Американците явно ще се изтеглят само от Източна Сирия и ще оставят кюрдите да воюват сами против турците то другото си беше в областа на фантастиката че ще има военен конфликт между турци и американци! А Турция ще окупира нови сирийски територии под безучастният поглед на т.н. цивилизована световна общност!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  51. 51 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 505 Неутрално

    Доскоро терорягите от pyd-ypg бяха доста нагли. Окупираха 27% от Сирия, извършваха етническо прочистване в окупираните територии, разстрелваха сирийски войници в Камишли и Хасака, налагаха насилствено кюрдизирана учебна програма в арабските училища, подтискаха всеки опит за неподчинение, отхвърляха всички предложения на сирийското правителство и Русия, държаха се изключително предизвикателно... Сега са по-ниски от тревата и започнаха да молят сирийската държава да ги спаси. Ами който сее ветрове, ще жъне бури.
    —цитат от коментар 13 на bulgarin.


    И ти толкова българин, колкото е и ердоган...

  52. 52 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2409 Разстроено

    До коментар [#47] от "lpi31580057":Търси независимост като окупира чужди земи, като извършва етническо прочистване, като бие жени и деца, които протестират против налагането на кюрдизирана учебна програма в училищата им и т.н. Не ставай смешен, става въпрос за една групировка, която колкото по-бързо бъде изметена, толкова по-добре за болшинството от населението източно от Ефрат ( повече от 2/3 от което е арабско)
    —цитат от коментар 48 на bulgarin.


    Да де ама никой не е упълномощавал Турция да въвежда ред и демокрация там, дори и НАТО! На практика Турция ще окупира нови територии, а апетитът идва с яденето и след Сирия ние сме наред!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  53. 53 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2409 Любопитно

    До коментар [#19] от "ironhorse":И сега какво им остава на кюрдите?Бързо да бягат до Масква и да ги уверяват че са най-верни поданици на Асад.Това решение на Тръмп ще набута кюрдите в ръцете на Путин и Асад шото те може и да не харесват Асад, нооо се страхуват от Ердоган.А доколкото съм чел руски източници руснаците отдавна чакат това.
    —цитат от коментар 38 на ЙЕИ


    Путя отдавна трябваше да направи това но се съмнявам че ще го направи някога въпреки че днес се изказа критично към Турция във връзка с украинската автокефалия!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  54. 54 Профил на Against China
    Against China
    Рейтинг: 1915 Неутрално

    До коментар [#15] от "Against China":Тръмп е върховен главнокомандващ,а Пентагонът е военното ======А бе стига.... смее ви се целия свят..... 💫Две години водихте "неравна" борба с ИД..... и накрая за един месец ги премахнахте.....
    —цитат от коментар 21 на eti mehter


    На Турция се смеят,защото без обучението на вашите неспособни войници,не можете да воювате със сериозен противник.YPG не са терористите от ПКК.Това целият свят го знае,и воюват успешно срещу ИДИЛ,които са попдпомагани от Ердоганчо.Това го стяга чепикът Ердоганчо,защото са сериозен противнуик,и скоро ще го разбере това по трудния начин.Ако САЩ въоръжат YPG както трябва на турчелята ще им се иска да отидат при Аллах...Хихи....

    AGAINST CHINA
  55. 55 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    Появява се Ердоан...... човека който вече 17 години управлява цивилно Турция.....
    —цитат от коментар 49 на eti mehter


    Да, цивилно.
    Армията е обезглавена и обезкървена.
    Стотици жирналисти са по затворите.
    Уволнени хиляди държавни служители, само по подозрения, че не са достатъчно убедени в правотата на султана слънце.
    Това е някакъв особен вид цивилно управление. А залитанията към твърдия ислам няма да споменавам.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  56. 56 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 613 Гневно

    До коментар [#37] от "bulgarin.":

    Между другото само за последните 4 дни (от неделя насам) в 6-те села и махали около Аш Шафа, където са се окопали последните плъхове от Даеш в резултат на бомбените килими, извършвани от стратегическите бомбардировачи на САЩ с неуправляеми 500-килограмови авиобомби са убити 1651 цивилни граждани на Сирия !

  57. 57 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 604 Неутрално

    и тоя е ебати болкука.
    кюрдите е биха най-мъжли
    и самоотвержено срещу
    ислямска държава, а тоя
    им забива ноша в гърба.
    както и франсетата, както и други.
    специално в сирия съм
    отвратен от цялостната политика
    на демократичните държави.

  58. 58 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 604 Неутрално

    До коментар [#32] от "bulgarin.":

    супер.
    започваме с комунистите.
    казвай адрес и да те почваме.

  59. 59 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1194 Неутрално

    До коментар [#32] от "bulgarin.":

    Ботев и Левски също са били терористи, според турския прочит...

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  60. 60 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 604 Неутрално

    До коментар [#56] от "dr_al_hussaini":

    айде седни си.
    и не ми се прави на кагебейския гугъл.
    информация не идва от теб.
    идва дезинформация от пригожин,
    зрез твоята сура.

  61. 61 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 613 Весело

    До коментар [#54] от "Against China":

    Хахахахахаха :)))))

    За пореден път се изложи, палячо :) Караман и Нури Махмуд имат най-малко 20-годишен партизански опит в планините Отман...Помниш ли кой точно води там партизанска война срещу режима в Анкара...?

  62. 62 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1840 Неутрално


    Ще заровим терористите в изкопаните от тях ями е казал.

    Hulusi Akar: Teröristleri kazdıkları çukurlara gömeceğiz!

  63. 63 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    Ердоган никога не е визирал Кюрдите като народ. Става дума за Кюрдска терористична организация, която е официално определена като ТЕРОРИСТИЧНА в Щатите и Европа! Това не са Кюрдски бойци, а терористи. Разплакали са доста народ, извършват етническо прочистване заемайки земи, които изобщо не са техни. Турция няма проблем с Кюрдите като народ, а с тия нехранимайковци. Именно тях визира Ердоган и няма как да му отречем, че има всички основания. А България има интерес от силна и стабилна Турция.

  64. 64 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2224 Неутрално

    До коментар [#2] от "Александр Г. Дугин (№55)":

    Куц, куц ма рижав!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  65. 65 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1732 Любопитно

    До коментар [#63] от "transvaal":

    От статията:
    "Бойците от кюрдските Сили за защита на народа (YPG) в Сирия, досега подкрепяни от САЩ, ще бъдат "погребани в канавките""

    "Ердоган никога не е визирал Кюрдите като народ. Става дума за Кюрдска терористична организация, която е официално определена като ТЕРОРИСТИЧНА в Щатите и Европа! Това не са Кюрдски бойци, а терористи. "

    Искаш да кажеш, че кюрдските сили подкрепяни от САЩ са терористи? САЩ подкрепят терористи?!?

  66. 66 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2224 Неутрално

    До коментар [#63] от "transvaal":

    Ердоган има предвид точно определени кюрди - тези, които САЩ въоръжаваше, обучаваше и използваше.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  67. 67 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    До коментар [#32] от "bulgarin.":Ботев и Левски също са били терористи, според турския прочит...
    —цитат от коментар 59 на Пипера е много лют


    Не съвсем. Даже си много далече от Историческата Истина. Революционерите са ги заточавали в Диар Бекир. На Турските карти, България, макар и в състава на Османската Империя фигурира с име и територия - Булгаристан. Западните книги от 16-ти до 19-ти век обозначават тия територия с горе-долу днешната конфигурация със съответните им имена. Това е многонационална империя и се знаело много добре кой кой е. Заради т.нар. Освободителна война, България губи половината си територия (а можеше днес да има България с 220 хил. кв.км и нямаше да има Руско-Сръбския фалшификат Македония, ако Стамболов и истинските национал-революционери (а не Руските подлоги) се бяха наложили!). Аман от липса на елементарна историческа грамотност!

  68. 68 Профил на Погледни ме в очите!
    Погледни ме в очите!
    Рейтинг: 14 Разстроено

    За това говорим. Тръмп се изходи...

  69. 69 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    До коментар [#63] от "transvaal":Това не са Кюрдски бойци, а терористи. "Искаш да кажеш, че кюрдските сили подкрепяни от САЩ са терористи? САЩ подкрепят терористи?!?
    —цитат от коментар 65 на moreee

    В това няма нищо лошо от гледна точка на политиката - въоръжаваш едни терористи да се бият с други терористи. Ефикасно и изгодно отвсякъде без да жертваш свои хора. Това е единствено правилната позиция на добрите политици. През ВСВ, Америка даде възможност два античовешки режима да се взаимно омаломощят и след това дойде и спаси Европа (половината де,), макар че, в случая, главната причина за забавянето им е необходимостта да натрупат в течение на 3 години цялата необходима логистика за десанта в Нормандия. Плюс това, трябва да се знае, че Америка никога няма да замени кон за кокошка, сиреч, един от най-добрите си съюзници срещу някаква съмнителна Кюрдска милиция, която, днес я има - утре я няма. Съюзът на Турция с Англосаксонците е от 18-ти век насам с едно единствено изключение през ПСВ. Такава глупост, да се залага на Кюрдите правеха малоумниците от КГБ навремето. Англосаксите подобни глупости не правят.

  70. 70 Профил на Погледни ме в очите!
    Погледни ме в очите!
    Рейтинг: 14 Неутрално

    До коментар [#16] от "Voiko":

    "Твърде вероятно е Ердоган да нахлуе в Североизточна Сирия, само че това нахлуване може да му струва скъпо."

    Ако не е хегемонията във въздуха до никъде няма да стигне ЕрСултана. Точно ще затъне като първите седмици в Африн. Тогава даже не бяха проверили какво ще е времето преди да започнат инвазията "гениалните" му генерали и заседнаха в разпутницата. При закрито за полети небе над Сирия, Ердо няма шанс срещу смелите Кюрди!

  71. 71 Профил на Yarak4You
    Yarak4You
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Кефи ме колко много хора водени от омразата си към Турция и Турците са се хванали на въдицата на определени медии (особено тези с по- лява и анти-турска насоченост), че т.нар YPG били големи бойци, смазали Ислямска държава собственоръчно, ще разкажели играта на Аскера и т.н. Очевидно става дума за хора, които си нямат и най- малка представа какво се случва в Сирия или от военно дело.

    Първо е доста грешно сирийското крило на ПКК, които са с комунистическа идеология и далеч не са подкрепяни от мнозинството от Кюрдите, да бъдат опредляни за техен представител. В самата турска армия има десетки хиляди кюрди, които служат рамо до рамо с другарите си от останалата част на Турция.
    Второ е доста смешно YPG да бъдат определяни за велики бойци и огромна сила, след като САЩ, Франция, Британия и още половин дузина държави повеждоха въздушни операции и артилерийски удари срещу ИДИЛ преди Медийните звезди да влязат победоносно, да развеят знамена и да се поснимат за пред медиите върху отломките.
    Трето- видяхме ги в Африн колко струват. Горе в клипчето може да се види още по- добре що за сила са. Посрани гащи, уплашени лица, криене по мазетата като плъхове и Спринтове като Юсейн Болт като пристигнат Турците.

    С крайна сметка са и винаги са били просто едни пионки, които в някоя партия шах ще бъдат пожертвани без на никой да му пука за тях.

    Ти чукаш и влизаш, а аз влизам и чукам........
  72. 72 Профил на Погледни ме в очите!
    Погледни ме в очите!
    Рейтинг: 14 Неутрално

    До коментар [#71] от "Yarak4You":

    "Кефи ме колко много хора водени от омразата си към Турция и Турците са се хванали на въдицата на определени медии "

    Имаш предвид медии като Nytimes, Independent, TheGuardian, CNN...

  73. 73 Профил на Погледни ме в очите!
    Погледни ме в очите!
    Рейтинг: 14 Неутрално

    До коментар [#71] от "Yarak4You":

    Говориш пълни лъжи! Я си спомни първата победа срещу ИД в Кобани, която всички смятаха за невъзможна, а ЕрСултан се правеше, че не забелязва ислямистите до границата си, че даже и търгуваше с тях. Лъжец!!!

  74. 74 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 2178 Неутрално

    До коментар [#25] от "eti mehter":

    90% от кюрдите в Турция, открито признават, че не са имали никога толкова много права както при Ердоан.....
    Особено по време на светска Турция.... когато ги избиваха като пилци.


    Единственото вярно нещо е , че вече няма светска Турция.

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  75. 75 Профил на Погледни ме в очите!
    Погледни ме в очите!
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Нее изобщо нищо не са направили Кюрдите срещу ОД, хич, ярак...

    "The Kurds proved to be the Americans’ most effective allies in the fight. Within a year, relying on the Syrian Democratic Forces in Syria and Iraqi Kurdish fighters in Iraq, the United States and its allies had ousted the Islamic State from more than 99 percent of the territory it had controlled across the two countries.

    But since President Trump took office in 2017 promising a withdrawal from Syria, the question of what happens to the Kurds, who had fought and died in the American campaign, had been floating in the ether."

    https://www.nytimes.com/2018/12/19/world/middleeast/syria-kurds-isis-us.html?action=click&module=Top Stories&pgtype=Homepage

  76. 76 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 613 Весело

    До коментар [#73] от "Rick and Morty":

    Битката за Айн Ал Араб (на кюрдски - Кобанье) не беше спечелена само от кюрското опълчение YPG...В първите 2 месеца (октомври-ноември 2014г.) кюрдите се бяха на***ли и Даеш им бяха вземали 90% от окръга без самият град и ги беше обкръжил и поставил в безнадеждно положение - от изток, запад и юг - Даеш, от север - Турция, чиято артилерия също подпомагаше офанзивите на Даеш...След намесата на САА и различните християнски и алевитски опълчения + въздушната подкрепа на ВВС на Сирия вече през януари-февруари 2015г. в крайна сметка загубите на Даеш станаха значителни - 2700 плъха и те се оттеглиха на юг и запад...

  77. 77 Профил на Погледни ме в очите!
    Погледни ме в очите!
    Рейтинг: 14 Любопитно

    До коментар [#76] от "dr_al_hussaini":

    По голяма глупост не бях чувал, то бива интерпретации и манипулации ама ти си направо факир.

    "Малкият кюрдски град се превърна в символ на международната война срещу ИДИЛ и показа колко несигурен съюзник е Турция
    от Красимир Янков, 24 октомври 2014, 17:06, 10515 прочитания
    Групировката "Ислямска държава в Ирак и Леванта" (ИДИЛ) току-що е превзела важен команден пункт в сирийския град Кобане и командирите й са се събрали в завзета сграда, за да отпразнуват поредната си победа срещу далеч по-малобройните и слабо въоръжени кюрдски отряди. Когато подът и стените започват да се тресат, те вероятно вече са осъзнали, че това е капан.


    Секунди по-късно цялото здание се срива върху главите на джихадистките лидери. Едната версия гласи, че кюрдите тактически са се изтеглили от сградата в източния край на Кобане, като предварително са я минирали. Според друга версия става дума за американски въздушни удари. Но във всички случаи историята, разказана пред "Капитал" от два различни източника и потвърдена от репортажи в местни медии, показва повратния момент в битката за Кобане на 19 октомври. В този ден ислямистите са лишени от голяма част от командната си върхушка и напускат пределите на града. Което съвсем не означава, че са спрели да представляват сериозна опасност."

    https://m.capital.bg/politika_i_ikonomika/sviat/2014/10/24/2406274_zalogut_kobane/

  78. 78 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1217 Неутрално

    До коментар [#17] от "Пешу":

    +++! За съжаление си прав.

  79. 79 Профил на carlosestrada
    carlosestrada
    Рейтинг: 836 Неутрално

    До коментар [#75] от "Rick and Morty":

    кюрдите деситилетия наред бяха и наши верни съюзници срещу турците на тихия фронт

  80. 80 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2409 Неутрално

    На Турските карти, България, макар и в състава на Османската Империя фигурира с име и територия - Булгаристан. Западните книги от 16-ти до 19-ти век обозначават тия територия с горе-долу днешната конфигурация със съответните им имена. Това е многонационална империя и се знаело много добре кой кой е. Заради т.нар. Освободителна война, България губи половината си територия (а можеше днес да има България с 220 хил. кв.км и нямаше да има Руско-Сръбския фалшификат Македония, ако Стамболов и истинските национал-революционери (а не Руските подлоги) се бяха наложили!).
    —цитат от коментар 67 на transvaal


    Стига лъга безсрамно! За империята всички християни са били Рум милиет и оттам идва името Румелия, затова дори и автономната част на България е наречена не Южна България, а Източна Румелия! Ако не бяхме освободени от Русия неминуемо ни чакаше съдбата на арменците и помен от българи нямаше да има камо ли от българска държава!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  81. 81 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3711 Весело

    До коментар [#73] от "Rick and Morty":
    Говориш пълни лъжи! Я си спомни първата победа срещу ИД в Кобани, която всички смятаха за невъзможна, а ЕрСултан се правеше, че не забелязва ислямистите до границата си, че даже и търгуваше с тях. Лъжец!!!
    ========
    Алоооу, драги ми некомпетентни....
    Играта във и около Айн Ел Араб (Кобани) е много по различна.....
    На него ден, кюрдския лидер на BDP, Демирташ призоваваше от Межлиса, Аскера да тръгне да спасява града.....
    Ако турската Армия беше влязла в този дипломатически капан, в международен план за Турция щяха да на станат черни и тягостни дни.....
    За него момент, страни като Индия и Пакистан имаха съглашение сключено със Сирия за помощ от страна на нападение от цужда държава.....
    Ако смяташ турските политици за балъци, иди и ги търси във някоя друга паралелна вселена....

    Bukalemun
  82. 82 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    Срам и позор за Америка! Колкото за кръвта която турците кръвожадно се канят да пролеят, терорът се връща тъпкано.

  83. 83 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3711 Любопитно

    До коментар [#55] от "dgd":

    Да, цивилно.
    Армията е обезглавена и обезкървена.
    ======
    На теб кой ти плаща да се кахъриш по чужди армии?
    Ако имаш някакви резерви относно сегашното и състояние, можеш да се пробваш.....
    Къде ти бяха сълзите когато през 93 година, американски самолетоносач подложи на ракетен обстрел турски военен плавателен съд?
    Интернет ли нямаше тогава, да пуснеш сълза за турската армия?

    Bukalemun
  84. 84 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4019 Любопитно

    До коментар [#17] от "Пешу":

    Точно така се получава. За пореден път Тръмпи се изложи грандиозно, както пред своите републикански съпартийци във Вашингтон, така и пред своите съюзници в Европа, от Великобритания до Франция. Всички те категорично се обявиха против това решение на Тръмпанара.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  85. 85 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4019 Любопитно

    До коментар [#23] от "Храбър":90% от кюрдите в Турция, открито признават, че не са имали никога толкова много права както при Ердоан.....Особено по време на светска Турция.... когато ги избиваха като пилци.
    —цитат от коментар 25 на eti mehter


    Хахаха.... твоите лъжи и манупулации са направо смешни Етка. Всъщност през последните години (особено след опита за преврат срещу твоя господар Ердо-ганчо) този твой любим тиранин тероризира турските кюрди. Прати войски в източната част на страна, където вашата армия изби хиляди цивилни кюрди, а освен това вкара в затвора десетки депутати и стотици водачи на опозиционната парламентарно представена партия Peoples' Democratic Party (Turkish: Halkların Demokratik Partisi (HDP)!!!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  86. 86 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 613 Неутрално

    До коментар [#77] от "Rick and Morty":

    Защо си ми ги цитирал тези неща ? Кое от тях противоречи на написаното от мен в коментар #76 ?

  87. 87 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 613 Весело

    До коментар [#82] от "Таралеж":

    Спокойно...В тази (предстоящата) операция аскера и башибозука няма да имат възможността да пролеят "цивилна кръв", защото за тази операция конкретно целите им за анексиране са манатик Мнбидж от провинция Алепо и манатик Тел Абяд от провинция Ар Ракка...През тези земи е минал башибозукът на Даеш през периода 2013-2016г. и читавите граждани отдавна са вътрешно разселени в сигурните територии и емигрирали в чужбина...Общо цивилни към момента в двата окръга живеят не повече от 30-40 цивилни граждани на Сирия, но и други 90 000 кюрди - граждани на Турция, Ирак, Иран, Азербайджан, Афганистан и т.н...Не знам каква ще е съдбата на тези чужденци, влезли и пребиваващи нелегално на територията на Сирия ?

  88. 88 Профил на dr_al_hussaini
    dr_al_hussaini
    Рейтинг: 613 Весело

    * 30-40 хиляди цивилни граждани на Сирия

  89. 89 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3711 Любопитно

    До коментар [#85] от "Иво":

    Хахаха.... твоите лъжи и манупулации са направо смешни Етка.
    =======
    Е как така, бе Ивчо?
    1/3 от турския парламент се състои от кюрди.....
    Само тази подробност е достатъчнй да ви запуши устните вовек и Веков, на тая тема.....
    Само си представи 1/3 от Бг парламента да е съставен от турци.....
    Представи си..... и прави съпоставки..... кое парламентарно държавно устройство е по демократично напреднало.....

    Bukalemun
  90. 90 Профил на Yarak4You
    Yarak4You
    Рейтинг: 500 Неутрално

    До коментар [#71] от "Yarak4You":Говориш пълни лъжи! Я си спомни първата победа срещу ИД в Кобани, която всички смятаха за невъзможна, а ЕрСултан се правеше, че не забелязва ислямистите до границата си, че даже и търгуваше с тях. Лъжец!!!
    —цитат от коментар 73 на Rick and Morty



    Пич, точно в обсадата на Кобане познай през коя граница влизаха подкрепления, бойци, оръжия и провизии за твоите любимци от Уай-Пи-Джи? Еми от Турция, която ги допусна да преминат през нейна територия, за да не ги смажат ИДИЛ. В тази битка участваха и не малко бойци от различни групи на Свободната Сирийска Армия. Участваха пешмерги от Северен Ирак, естествено и бойци от ПКК.

    Познай през коя база и кое въздушно пространтство Американци, Британци, Саудитци, Йорданци и т.н нанасяха въздушни удари над ИД? Инджирлик и Турция е отговора.

    А глупостите как Ердоган търгувал с ИДИЛ и ги подкрепял няма нужда да ги коментираме просто. Една лъжа на Спутник и Ръша Тудей, след като турците им свалиха самолета като тръгне и след това ходи обяснявай, че не е истина.

    Ти чукаш и влизаш, а аз влизам и чукам........
  91. 91 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2590 Неутрално

    А някои мечтаеха за кюрдска държава. Стратегическото мислене не им е силна страна...

  92. 92 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4019 Любопитно

    До коментар [#89] от "eti mehter":

    Кажи ми къде се намира понастоящем лидерът на най-голямата прокюрдска опозиционна партия HDP!? Отговори ми на този въпрос, ако обичаш?

    Относно другата ти лъжа манипулация, виждам, че във вашият парламент има 600 депутати, от тях на прокюрдската партия HDP се падат точно 65 депутата, като пак повтарям, че някои от тях в момента се намират във вашите зандани. Тези кюрдски депутати са политически затворници! Та, извинявай Етка, обаче каква е тази ваша турска математика, според която изкара кюрдските депутати 1/3 от всички във парламента, като те са някъде към 1/10 от всички депутати. Още повече, че не всички депутати от HDP са кюрди.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  93. 93 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8170 Неутрално

    Ердоган не е много по различен от тези от ИД.

  94. 94 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3711 Неутрално

    До коментар [#92] от "Иво":


    Кажи ми къде се намира понастоящем лидерът на най-голямата прокюрдска опозиционна партия HDP!?
    ======
    Ми питай гн. Станишев, бе Ивчо.....
    Той има навика да го посещава в затвора, заедно с ПКК лидери....

    Bukalemun
  95. 95 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3711 Весело

    До коментар [#92] от "Иво":

    Относно другата ти лъжа манипулация, виждам, че във вашият парламент има 600 депутати, от тях на прокюрдската партия HDP се падат точно 65 депутата, като пак повтарям, че някои от тях в момента се намират във вашите зандани.
    ======
    Ама не е нужно да се повтаряш, бе Ивчо..... разбирам те прекрасно.....
    Ти ги броиш по партийна линия.... а те са много повече и по другите партии. Това ти е идеологическата системна грешка....
    И за "зандана", също...... тикат ги там ПАК по не партийни критерии....
    Как мислиш.... ако някой каже в ефир... "пкк е способна да удави Аскера в една лъжица вода".... да ли би го спасила партийната му особеност....?
    В Турция това е невъзможно.....

    Bukalemun
  96. 96 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3711 Весело

    До коментар [#92] от "Иво":

    Та, извинявай Етка, обаче каква е тази ваша турска математика, според която изкара кюрдските депутати 1/3 от всички във парламента
    ======
    Аз го обяснявам според вашите европейски критерии за разбиране, за да ме разбереш по правилно. Сериозно ти казвам.....
    Иначе..... сега.... в момента.... да влезеш в турския парламент и да ги помолиш които са кюрди да си вдигнат ръката.... най лекото ще те изгонят завинаги от там.....
    В днешна Турция, най чистото и влиятелно политическо призвание е "Турски гражданин".... (Türk vatandaşı).....

    Bukalemun
  97. 97 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8302 Разстроено

    Тъжна работа, дано да е само закана.

  98. 98 Профил на bulgarin.
    bulgarin.
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#57] от "mihail_p":

    Пропагандата ти е изпила мозъка. ИД бе разгромена основно от иракската и сирийската армии.

    "Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK