Бразилия се съгласи "Боинг" да придобие "гражданското" поделение на "Ембраер"

Бразилия се съгласи "Боинг" да придобие "гражданското" поделение на "Ембраер"

© Associated Press



Бразилският президент Жаир Болсонаро каза, че няма да се противопостави на сливането между бразилския авиоконструктор "Ембраер" и американския гигант "Боинг", предадоха световните агенции, цитирани от БТА. Болсонаро реши по време на заседание на правителството да даде зелена светлина на този проект на стойност 5.2 млрд. долара. До неотдавна той все още имаше резерви към него.


Споразумението предвижда "Боинг" да поеме контрола върху "гражданските" дейности на "Ембраер" за 4.2 млрд. долара, което ще му позволи да контролира 80 процента от капитала на новата група. Останалите 20 процента ще бъдат контролирани от бразилската компания. Военните самолети бяха изключени от споразумението заради противопоставянето на правителството да отстъпи на чужда сила активи в сектора на националната сигурност.


"Ройтерс" отбелязва, че след като бразилските власти първоначално смятаха да блокират сделката, условията в нея са се променили. В прессъобщение правителството пише, че самолетостроителите ще "запазят сегашните работни места в Бразилия". Досега синдикати и политици бяха предупреждавали, че "Боинг" може да опита да съкрати работни места, след като сделката бъде одобрена. Нито американската, нито бразилската компания поемаха подобен ангажимент до момента.




"Президентът беше информиран, че различните сценарии са били разгледани внимателно и че финалното предложение запазва суверенитета и защитава националните интереси на Бразилия. В този контекст правото на вето няма да бъде упражнявано", се казва в изявление на бразилското президентство. "Ясно е, че суверенитетът и националните интереси са запазени, подчерта Болсонаро в туит.


Двете компании се поздравиха след тази новина. В съвместно изявление "Ембраер" и "Боинг" приветстваха съгласието на бразилското правителство за това стратегическо асоцииране, което ще позволи на двете компании да стимулират своето развитие на световните авиопазари.


Трети самолетоконструктор в света с близо 6 млрд. долара приходи и 16 хил. служители, "Ембраер" беше приватизиран през 1994 г. Компанията произвежда граждански, военни и бизнес самолети.

Ключови думи към статията:

Коментари (62)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Не е добре това окрупняване, намалена конкуренция, а бразилците правят добри машини...

    Умерен толераст
  2. 2 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 5875 Неутрално

    След като Ербъс прилапа част от Бомбардие.....беше нормално Ембраер да се присъедини към гиганта Боинг!В противен случай новият EMB-190E2 бе обречен!

    До истината се достига с познание!
  3. 3 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 2635 Неутрално

    До коментар [#1] от "Наблюдател":

    Еърбъс взеха Бомбардие, Боинг трябваше да отговорят с нещо все пак 🤔

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  4. 4 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3322 Неутрално

    Бразилия беше ТРЕТА в света самолетостроителна сила.
    Вижда се, как "Боинг"става монополист.

  5. 5 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4675 Неутрално

    Бразилия беше ТРЕТА в света самолетостроителна сила.Вижда се, как "Боинг"става монополист.
    —цитат от коментар 4 на ajsayder


    Хора, бдете!

    Gunter glieben glauchen globen
  6. 6 Профил на KA2
    KA2
    Рейтинг: 3841 Неутрално

    До коментар [#5] от "Alarmstufe: Rot":

    +

  7. 7 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2413 Неутрално

    Това придобиване разнообразява портфолиото на Боинг. По този начин американската компания купува производител с опит и репутация при самолети от бизнес и регионален клас. Тончо това бяха причините стоящи зад сделката при която Еърбъс влезе в Бомбардиер. Иначе и на мен не ми харесва това окрупняване и свръхцентрализация. Така се намалява конкуренцията. Реално, след придобиванията на международните пазари остават само двете споменати самолетостроителни компании. Конкуренция в обозримо бъдеще може да дойде само от Китай и Япония. Последните в момента тестват реактивен самолет за регионални полети със сто места или нещо от сорта.

    Официално определение за геометричната фигура Тръмпоидал - Триъгълник с три тъпи пространствени ъгъла!
  8. 8 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    До коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":
    До коментар [#3] от "aleks ivan":

    Еърбъс отказа да стане част от проекта CSeries на Бомбардие преди години, но миналата година Боинг започнха процедура срещу канадците заради поръчката на Делта, която щеше да огроби този прекрасен и модерен самолет (нищо, че Боинг нямат прелдожения в сегмента). За това Бомбардие нямаха избор освен да отидат при Еърбъс, които имат много по-силни позиции и тежест, както и повече връзки с доставчици, по-добра дистрибуция, и завод в Алабама. Самолетът беше спасен, макар и с доста тъпо име.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  9. 9 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1174 Весело

    "Бразилия се съгласи "Боинг" да придобие "гражданското" поделение на "Ембраер""

    Пазате военното, че а го налапаха, а ви гътнаха.
    Тия са опасни.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  10. 10 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1615 Неутрално

    До коментар [#4] от "ajsayder":


    Бразилия беше ТРЕТА в света самолетостроителна сила.Вижда се, как "Боинг"става монополист.
    —цитат от коментар 4 на ajsayder


    Тя ли бе флагмана на БРИКС в самолетостроенето ?

  11. 11 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    До коментар [#7] от "tsyrvulan":

    Тончо това бяха причините стоящи зад сделката при която Еърбъс влезе в Бомбардиер.
    —цитат от коментар 7 на tsyrvulan


    Не съвсем. Боинг и делата им срешу Бомбардие ги принудиха да потърсят Еърбъс.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  12. 12 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 532 Неутрално

    Сливане, вливане на Ембраер в Боинг или асоцииране? Каква ще е всъщност сделката, не става никак ясно то статията.

  13. 13 Профил на KA2
    KA2
    Рейтинг: 3841 Неутрално

    До коментар [#7] от "tsyrvulan":

    Пропускаш един производител с големи възможности който в момента стои малко в страни заради войната но е на нивото на бюджетните машини.

  14. 14 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    До коментар [#10] от "KRAFTWERK":

    Всъщност бразилците са доста успешни в самолетостроенето. Нищо общо с тухлите от БРИКС:)

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    До коментар [#13] от "КА2":

    Кой е този производител? И коя е войната?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на KA2
    KA2
    Рейтинг: 3841 Неутрално

    До коментар [#15] от "deutschwagen":

    Ами Антонов. Бюдетните 147 и 177 не са лоши , но е извън темата.

  17. 17 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4330 Неутрално

    Бразилия беше ТРЕТА в света самолетостроителна сила.Вижда се, как "Боинг"става монополист.
    —цитат от коментар 4 на ajsayder

    В дивия либерализъм големия изяжда малкия а който държи бухалката със МВФ и СБ придобива евтино чужди активи!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  18. 18 Профил на KA2
    KA2
    Рейтинг: 3841 Неутрално

    До коментар [#17] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Да се върнем към соца! Там бухалката е една....

  19. 19 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 5875 Любопитно

    До коментар [#14] от "deutschwagen":

    Естествено..Ембраер произвежда повече самолети(граждански и бизнес джетове) от матушката Рус!И продава както в САЩ и Канада така и Европа-Холандия ,Полша,България!

    До истината се достига с познание!
  20. 20 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    Не е добре това окрупняване, намалена конкуренция, а бразилците правят добри машини...
    —цитат от коментар 1 на Наблюдател


    Така е. Първият път, като трябваше да летя с Емрайер ми беше някак притеснено. Оказа се много добра машинка. Освен това, тя си е над 60% американска и напълно лиши от възможностите за пазар, в нейният сигмент, руснаците. Същите се опитваха да си продават недоразумението "Суперджет", който също е над 60% американски и на практика не може да се произвежда по тази причина, заради санкциите над Путлер.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  21. 21 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2865 Неутрално

    Цивилното поделение на Бойнг се представя доста прилично за разлика от военното, което има трудности.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  22. 22 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 1175 Неутрално

    Странно нещо е капитализма. Създаваш малка фирма конкурираш се оцеляваш, и почваш да растеш, полека лека отстранявайки конкуренцията, най-вече чрез изкупуването и, докато накрая станеш монополист и почваш да я караш по комунистически.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  23. 23 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 2385 Неутрално

    Още един конкурент отпада. Ако не можеш да го принудиш да фалира - купи го. Всичко останало е вятър и мъгла.

  24. 24 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 1298 Неутрално

    Няколко статии по-горе обширно и напоително ни обясняват колко лошо било, че китайски инвеститори купуват дялове в разни фирми.
    Обаче, когато инвеститорът е Боинг, явно е различно.

  25. 25 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1947 Любопитно

    До коментар [#17] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Хехе, това ли се е случило тук? А кой им е позволил на бразилците десетилетия да продават самолети на запад и на изток?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  26. 26 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 532 Неутрално

    До коментар [#15] от "deutschwagen":

    Антонов, Украйна.
    Но Русия и Китай също разработват пътнически самолети.
    Сухой Суперджет 100 има произведени 175 броя. Да, несравнимо с Боинг и Еърбъс, но сравнимо донякъде с Бомбардие и Ембраер. Китайците скоро ще пробият и в тази област.

    https://ru.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Superjet_100
    https://ru.wikipedia.org/wiki/Embraer_E-Jet
    https://ru.wikipedia.org/wiki/Airbus_A220
    https://ru.wikipedia.org/wiki/Ан-148
    https://ru.wikipedia.org/wiki/COMAC_ARJ21_Xiangfeng
    https://ru.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Regional_Jet

  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1947 Любопитно

    До коментар [#22] от "traveler1":

    За сега е дуопол с Еърбъс. Взимам пуканките да гледам какво ще стане с китайско-руския проект.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    До коментар [#24] от "tos_buratino":

    Китайците крадат технологии, Боинг развиват технологии, а Буратино говори глупости. Нищо ново и този ден.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  29. 29 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    До коментар [#26] от "Симеон":

    Помислих си за Антонов защото спомена война, но не виждам как могат да бъдат фактор. По колко самолета правят на година?

    Суперджетът има някакви прозиведени бройки, но е плашещо колко от тях киснат на земята вместо да летят. Проектът е доста проблемен, особено като надеждност и поддръжка.

    Не бих казал, че бройката е нещо много впечатляващо. А220 влезе в експлоатация през 2016, докато Съперджетът през 2011. Тоест, А220 едва предстои да навлиза в пълен капацитет на производство, като миналата година беше изгубена заради процеса в САЩ, в резултат на което самолетът стана част от Еърбъс, които имат по-различни планове за производство от предвиденото от канадците. Трябва да се отвори производствена линия в Алабама, и не знам докъде са стигнали Еърбъс с това.

    Можеш да видиш шредишните проекти на Бомбардие - доста впечатляващи бройки:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Bombardier_CRJ100/200

    https://en.wikipedia.org/wiki/Bombardier_CRJ700_series

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  30. 30 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 5875 Любопитно

    До коментар [#21] от "Jalis Ironhammer
    Само да питам какви трудности има военното подразделенияе на Боинг при положение че произвежда F/A-18 E/F за флота,F-15 Slam Eagle,KC-46A танкери(около 220 броя за USAF,вертолетите CH-46.....Спечели конкурса за нов учебен самолет на USAF-T-X....около 400 броя.Подържа стратегическите бомбандировачи В-1В и В-52 Н....А в гражданските самолети е шампион-за миналата година са издадени на клиенти 754 самолета!?!?По два(2) на ден!!!!!!!

    До истината се достига с познание!
  31. 31 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5185 Неутрално

    [quote#5:"Alarmstufe: Rot"][/quote]

    +++! With a smile!

  32. 32 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1763 Неутрално

    Военното потделение на "Ембраер" нищо не произвежда, в миналото е правело. Естествено е лакомата част да е лапнат американците, а мършата да оставят на бразилският бюджет. Явно тоя ще разпродаде Бразилия, разплаща се човека, с американска помощ свалиха Дилма и сега ще плаща. Стара латиноамериканска история, често с лош край.

  33. 33 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5185 Любопитно

    До коментар [#7] от "tsyrvulan":Пропускаш един производител с големи възможности който в момента стои малко в страни заради войната но е на нивото на бюджетните машини.
    —цитат от коментар 13 на КА2


    ?

  34. 34 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5185 Любопитно

    До коментар [#15] от "deutschwagen":Ами Антонов. Бюдетните 147 и 177 не са лоши , но е извън темата.
    —цитат от коментар 16 на КА2


    С какви двигатели е Антонов?

  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    До коментар [#16] от "КА2":

    С 42 самолета за всичките тези години няма как да са фактор. А и самолетът не е от най-модерните.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2865 Неутрално

    До коментар [#30] от "Willy Messerschmitt":

    Точно проблемите с КС 46 имах предвид. Знам за трите големи конкурса които спечелиха.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  37. 37 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4675 Неутрално

    До коментар [#17] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    При комунизма беше същото. Руснаците братски ни забраниха да произвеждаме автомобили, мотоциклети и часовници. За да можем да купуваме техните боклуци. Всичко това ставаше административно, брутално, по болшевишки. Като те чете човек, ще рече че и в горния случй става същото. Все едно Боинг са били два шамара на Ембраер и са им заграбили бизнеса. Случайно да забеляза, че плащат са сделката кеш $4,2 млрд.?

    Gunter glieben glauchen globen
  38. 38 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4675 Неутрално

    До коментар [#32] от ".":

    Какъв бразилски бюджет бе, Ембраер е частна фирма. Аман от глупости и лъжи.

    Gunter glieben glauchen globen
  39. 39 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    Какъв бразилски бюджет бе, Ембраер е частна фирма. Аман от глупости и лъжи.
    —цитат от коментар 38 на Alarmstufe: Rot


    Остава и само военното производство, т.е. поръчките от правителството.
    Мисля че има уговорка да участват в производството на Gripen E

  40. 40 Профил на ajsayder
    ajsayder
    Рейтинг: 3322 Неутрално

    До коментар [#32] от ".":Какъв бразилски бюджет бе, Ембраер е частна фирма. Аман от глупости и лъжи.
    —цитат от коментар 38 на Alarmstufe: Rot


    Верно аман от глупости.
    Бразилската армия и тя ли е частна фирма , или е от бюджета?

  41. 41 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4675 Любопитно

    До коментар [#40] от "ajsayder":

    Ембраер само за бразилското правителство ли работи? Дали пък не получава поръчки от и други държави? Сътрудничеството със СААБ дали е за сметка на брзилския бюджет?

    Gunter glieben glauchen globen
  42. 42 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    Ами Антонов. Бюдетните 147 и 177 не са лоши , но е извън темата.
    —цитат от коментар 16 на КА2


    Такива самолети няма.

  43. 43 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    Сътрудничеството със СААБ дали е за сметка на брзилския бюджет?
    —цитат от коментар 41 на Alarmstufe: Rot

    Получиха го като част от договора за покупка на новите Gropen, така че да.

  44. 44 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4330 Весело

    До коментар [#17] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":Да се върнем към соца! Там бухалката е една....
    —цитат от коментар 18 на КА2

    М'че то либералния большвизъм е по-зле от соца!


    До коментар [#17] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":При комунизма беше същото. Руснаците братски ни забраниха да произвеждаме автомобили, мотоциклети и часовници. За да можем да купуваме техните боклуци. Всичко това ставаше административно, брутално, по болшевишки. Като те чете човек, ще рече че и в горния случй става същото. Все едно Боинг са били два шамара на Ембраер и са им заграбили бизнеса. Случайно да забеляза, че плащат са сделката кеш $4,2 млрд.?
    —цитат от коментар 37 на Alarmstufe: Rot

    Нормално , страните под банкова окупация лесно се разделят с активи,особено ако не им прилагат пълна ликвидация и затриване на всичко а сливане на компании!
    Всъщност правеха се у нас някои автомобили,автобуси,камиони даже се произвеждаха и военни машини като МТЛБ,Гаубици,БМП и т.н. и ги изнасяхме за страни като Либия,Ирак и т.н. които САЩ демократизираха, след което даже и ни накараха да им опростим външните дългове!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  45. 45 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 532 Неутрално

    До коментар [#29] от "deutschwagen":

    Така е. Суперджет първо има доста чужди компоненти, не е произвеждан в голямо количество, а и дава доста проблеми, поради което има малък нальот, но е крачка във възраждането на руското гражданско самолетостроене, което имаше доста успешни самолети по съветски времена. Може би МС-21 ще се окаже по-успешен.

  46. 46 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4675 Любопитно

    До коментар [#44] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    А защо ги изнасяхме без пари? Кой натрупа тези дългове?

    Gunter glieben glauchen globen
  47. 47 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    А защо ги изнасяхме без пари? Кой натрупа тези дългове?
    —цитат от коментар 46 на Alarmstufe: Rot

    Откъде разбра че е без пари?
    А дълговете си се обслужваха.
    Докато не отидоха американците, бастисаха държавите, сложиха си марионетки и ни накараха да им опростим това което ни дължат.
    А сега продават те.

  48. 48 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4675 Неутрално

    До коментар [#47] от "Panda":

    Тия може да ги разправяш в кварталния клуб по интереси на БКП(Жабланов). Обслужвани били дългповете. Затова ли ни дължаха милиарди?

    Gunter glieben glauchen globen
  49. 49 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2413 Неутрално

    До коментар [#11] от "deutschwagen":

    Американски съд отхвърли искът на Боинг поради простата причина че към момента, Боинг реално не разполагаше с еквивалент на CSeries.

    Официално определение за геометричната фигура Тръмпоидал - Триъгълник с три тъпи пространствени ъгъла!
  50. 50 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 1298 Неутрално

    До коментар [#28] от "deutschwagen":

    "Китайците крадат технологии, Боинг развиват технологии. "

    Крадат или купуват? Като си купиш фирмата дефакто купуваш и нейното ноухау.
    Крадене е да купиш една бройка от дадена стока, да я разглобиш и копираш.

  51. 51 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1763 Неутрално

    До коментар [#45] от "Симеон":
    Боинг и тук чисти конкуренцията - има забрана за доставка на материали за композитното крило на МС-21 от фирми в САЩ и Япония, така че руснаците ще трябва да си ги правят сами, а това е време. Китайските не са с това качество.

  52. 52 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 2413 Неутрално

    До коментар [#16] от "КА2":

    Не съм чул нищо за подобни самолети. Последното което знам за Антонов, е че е разработил транспортен самолет за нуждите на саудите, при това без никакви руски части. Знам че самолетчето минава изпитания. Дали ще се стигне до сделка...Божа работа.

    Официално определение за геометричната фигура Тръмпоидал - Триъгълник с три тъпи пространствени ъгъла!
  53. 53 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    Обслужвани били дългповете. Затова ли ни дължаха милиарди?
    —цитат от коментар 48 на Alarmstufe: Rot

    Ти като си купиш нещо със заем не дължиш ли пари?

  54. 54 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 665 Неутрално

    Не е добре това окрупняване, намалена конкуренция, а бразилците правят добри машини...
    —цитат от коментар 1 на Наблюдател


    "Правят добри машини" не е достатъчно, за да се конкурираш с лидерите.
    Отделно доста компоненти, например по Е-190, не е бразилско производство. Като започнем от двигателите (Дженерал илектрик) :) Друг е въпросът, че експлоатационният животна тези , с които е оборудван Е-190 (поне вариантът на България ер) е значително по-къс от този на основните конкуренти

  55. 55 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3401 Неутрално

    До коментар [#22] от "traveler1":

    Това за България не важи. Тук капиталистите са си комунисти по рождение и наследство.

  56. 56 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1484 Любопитно

    Русия не харесва това тъкмо направиха самолет за 55-80 пасажера сега боинг ако запусне отново спрялото производство отиват на кино, или ще се конкурират

  57. 57 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 13147 Весело

    Добър фокус и добът таийминг - нов президент, нов късмет...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  58. 58 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1484 Любопитно

    До коментар [#52] от "tsyrvulan":

    руснаците се отказаха май от антонов, то и конструктура им почина, сега имат Ил и може би него ще правят малко повече носи от ан вместо 2 танка носи 4
    с Ан има много спорове за авторство и явно не им се занимава с това - Мрия още нямат но не им трябва за 3-5 полета годишно Украйна да си го поддържа

  59. 59 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 5511 Неутрално

    Още един успех за Тръмп !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  60. 60 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    До коментар [#49] от "tsyrvulan":

    Да, но това стана едва след като самолетът стана официално част от Еърбъс, които обявиха план за провизводствена линия в Алабама.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  61. 61 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    До коментар [#50] от "tos_buratino":

    Искат да правят по много и от двете

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  62. 62 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    До коментар [#42] от "Panda":
    До коментар [#52] от "tsyrvulan":

    Имал е предвид 148 и 158

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK