"Проблемът са ръцете" - наркоплантациите в Колумбия съсипват венецуелците

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (57)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  4. 4 Профил на minuva4a
    minuva4a
    Рейтинг: 258 Весело

    Това са платени с по 10 долара поставени лица (като майките на удавниците от Курск), цяла Венецуела ликува и като жив щит е застанала около лидера си да го брани от империалистите, които искат да откраднат природните им богатства.

    Велик пусин!

  5. 5 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8804 Неутрално

    Венецуелците търсят препитание, каквото и да е. Мадуро не се интересува от тези съдби...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  6. 6 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 710 Весело

    До коментар [#3] от "aleks ivan":Първият ти коментар беше правилен!44$ стигат не само за ръкавици и обувки в Колумбия! ))))

  7. 7 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 710 Весело

    Ми аз си спомням като студенти как беряхме тютюн и то за някакви копейки!!! Не беше особено удоволствие,но ако изкарвахме за месец бригада по 650$ на ония цени......ееех живот!!!!

  8. 8 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2303 Неутрално

    Добре бе, ама какво кара една част от човечеството да потребява тази "стока" и да става зависима от нея, докато другата част (убеден съм - по-голямата) и да не си помисля за това? Никога няма да успея да схвана хората, предали се на това зло.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  9. 9 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Еми като си избирате и търпите социалисти, а после не ви стиска да ги разкарате... бЕри тая кока са 👎😡
    —цитат от коментар 1 на aleks ivan


    144 долара след осигуровките ли !? В подкрепяна от США Колумбия явно отглеждането на кока не е много незаконно....

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  10. 10 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2781 Неутрално

    Да "благодарят" на Мъдуро за таз участ, като гласуват срещу него, после в съда и в затвора!!!

  11. 11 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4550 Любопитно

    "Проблемът обаче са ръцете", повтаря той, махайки превръзките от червен плат, които му служат за ръкавици: дланите и пръстите му са покрити с рани. "Когато хванеш храста, (от мехурите) започва да тече кръв. Това те плаши и не искаш да продължаваш", разказва той пред "Франс прес". Като берачи на кока Едуар печели равностойността на 144 долара седмично, което е три пъти повече от заплатата му на зидар."

    Добре де, след като Едуар получава 144 американски долари на седмица, толкова ли няма акъл да си купи ракавици за ръцете и поне някакви чехли/сандали за краката?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  12. 12 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 277 Любопитно

    "...са се превърнали в събирачи на суровината, от която се прави кокаин - незаконна дейност, за която допреди това само са чували и която ги измъчва и физически, и морално."

    Е, как бе, нали уж това беше едва ли не основният бизнес на чавистите във Венецуела?!

    Да напомним само, че във Венецуела живеят 5.8млн. колумбийци! Е, когато Чавес приемаше с отворени врати беше ОК.

    reductio ad absurdum...
  13. 13 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 277 Любопитно

    Добре бе, ама какво кара една част от човечеството да потребява тази "стока" и да става зависима от нея, докато другата част (убеден съм - по-голямата) и да не си помисля за това? Никога няма да успея да схвана хората, предали се на това зло.
    —цитат от коментар 8 на дедо Андро


    Начинът на живот. Обществото. Семейството и т.н. Ако не си живял в СА(особено УСА) трудно ще схванеш.

    reductio ad absurdum...
  14. 14 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 786 Неутрално

    Ще им купят ръкавици след тази статия. Изобщо всичките сухи режими само до проблеми водят...

  15. 15 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 277 Весело

    Еми като си избирате и търпите социалисти, а после не ви стиска да ги разкарате... бЕри тая кока са 👎😡
    —цитат от коментар 1 на aleks ivan


    И защо трябва да ходят в Колумбия, да я берат? Нали беше пълно и във Венецуела?! Пак се издънихте.

    reductio ad absurdum...
  16. 16 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 784 Весело

    Поръчкова "грантова" статия! Във Венецуела всичко е перфектно, защото имат КОМУНИЗЪМ и МЪДЪР, ОБРАЗОВАН лидер! Само някакви маргинали с промити мозъци бягат от този рай. Венсерамос!

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  17. 17 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 919 Неутрално

    "Проблемът обаче са ръцете", повтаря той, махайки превръзките от червен плат, които му служат за ръкавици: дланите и пръстите му са покрити с рани. "Когато хванеш храста, (от мехурите) започва да тече кръв. Това те плаши и не искаш да продължаваш", разказва той пред "Франс прес". Като берачи на кока Едуар печели равностойността на 144 долара седмично, което е три пъти повече от заплатата му на зидар."Добре де, след като Едуар получава 144 американски долари на седмица, толкова ли няма акъл да си купи ракавици за ръцете и поне някакви чехли/сандали за краката?
    —цитат от коментар 11 на Иво


    Ти пък много забелязваш.Целта е да се ожалят "бедните"берачи на кока.Които получават по над 600 долара месечно, което за Колумбия не е толкова малко.Като същите много добре знаят,че коката ще съсипе хиляди животи, млади хора ще умрат, други ще вършат престъпления,за да имат пари да си я набавят.

  18. 18 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1032 Неутрално

    Тоест няма проблем с незаконните наркоплантации в Колумбия, а има проблем с хиперинфлацията и безперспективността във Венецуела? Всички знаем от 1997-а как се прави хиперинфлация.

  19. 19 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 506 Разстроено

    Ц-Ц-Ц
    За една седмица като берач на кокаин изкарва колкото един инженер в Колумбия за 1 година... До там докара Мадуро нещата!

  20. 20 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 506 Разстроено

    И защо трябва да ходят в Колумбия, да я берат? Нали беше пълно и във Венецуела?! Пак се издънихте.
    —цитат от коментар 15 на Divi filius


    Защо ли? Най-малкото защото във Венецуела, червените генерали, които управляват и този бизнес, ще им плащат по 10 долара месечно, а не по 144 долара!

  21. 21 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 735 Весело

    Не пипайте Колумбия! Ние от тук си зареждаме домашната аптечка с лекарства.

  22. 22 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Безжалостен съм към разпространители и производители на смърт...

  23. 23 Профил на S
    S
    Рейтинг: 1918 Неутрално

    Американците нали имат дронове,да пуснат няколко ракети по плантациите.
    Явно не им дреме ,че дрогата унищожава тях.

  24. 24 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    "Общо взето, венецуелците работят и пращат парите у дома. По тази причина парите не са в обращение и това се отразява зле, най-вече на търговците"
    Подходяща тема за дипломна работа :)

  25. 25 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3145 Неутрално

    Въпреки признанията им, че са били поддръжници на чавизма в миналото, сега те искат само президентът Мадуро "да си отиде, без значение по какъв начин".
    *
    Като искате чавизъм и мадуризъм - ето ви го! Благодарение на такива дебелакът Мадуро дойде на власт и няма да я напусне доброволно. Всеки си пати от акъла.

  26. 26 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1391 Весело

    От повечето коментари лъха на българско човеколюбие,толерантност и вселенска обич към всичко.Е затова сме и на това дередже ,комунизъм ,турцизъм ,Византизъм ...защото винаги успяваме да помогнем и съчувстваме на всички в беда.
    А да не забравя и прословутото трудолюбие...

  27. 27 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1391 Весело

    А ние искахме ли 40 години Тодоризъм и батко му Брежневизъм??

  28. 28 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4550 Любопитно

    До коментар [#17] от "Мусаши":

    Мусаши, имаш ли идея, защо колумбийското правителство, което е най-близък съюзник на САЩ от десетилетия още не може да се справи с тези колубийски наркобарони и техният бизнес в страната? Още повече, че дори американски специални части редовно ходят там за да помагат на своите колумбийски съюзници.

    Около 95% от целият кокаин добиван в Колумбия заминава за САЩ и около 5% за европейския пазар.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  29. 29 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 277 Неутрално

    Тоест няма проблем с незаконните наркоплантации в Колумбия, а има проблем с хиперинфлацията и безперспективността във Венецуела? Всички знаем от 1997-а как се прави хиперинфлация.
    —цитат от коментар 18 на Лео


    Проблемът във Венецуела е изкуствен! Имат всичко, но поради евтините цени в магазините, черноборсаджиите изкупуват стоките, и после ги продават на черния пазар.

    Както беше и при нас едно време. С курса на долара е същото. Спекулата върлува (за)сега, за съжаление.

    reductio ad absurdum...
  30. 30 Профил на Divi filius
    Divi filius
    Рейтинг: 277 Неутрално

    До коментар [#20] от "cristo_n":

    Абе стигате с тия долари, бре. Всичко се представя в $ в западните МСМ, за да се подчертае бедността.

    "Като берачи на кока Едуар печели РАВНОСТОЙНОСТТА на 144 долара седмично"

    Разбирате ли, става въпрос за ЕКВИВАЛЕНТ! Никой не получава и не пазари в долари. Умишлено се представя така.

    reductio ad absurdum...
  31. 31 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5412 Неутрално

    Шофьорът на рейса в столицата обаче не включва на заден... Само на първа, газ и буксуване на място!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  32. 32 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#28] от "Иво":

    Защото Колумбия е над 1 млн. кв.км., като над 90% от територията са непроходими джунгли. Там все още си има райони, управлявани от партизански движения, които живеят в 70-те години. Не си заслужава да се жертват военни сили за да се разчиства цялата територия. А то и да ги подгониш от едно място, те просто се преместват на друго. Нямат пътища за военна техника и единствения начин е с хеликоптери, които в тази джунгла са уязвими от засади. Затова и няма смисъл.
    Целта на американската помощ за Колумбия, беше да се пресече политическото влияние на картелите и наркотиците да се спират при опита за износ, понеже производството на практика е невъзможно да се спре.
    Освен това Колумбия получава финансова помощ от САЩ за борба с картелите, така че колумбийските политиците нямат изгода напълно да се правят с проблема (то не че е възможно), защото тогава помощта ще спре...

  33. 33 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 919 Неутрално

    До коментар [#17] от "Мусаши":Мусаши, имаш ли идея, защо колумбийското правителство, което е най-близък съюзник на САЩ от десетилетия още не може да се справи с тези колубийски наркобарони и техният бизнес в страната? Още повече, че дори американски специални части редовно ходят там за да помагат на своите колумбийски съюзници. Около 95% от целият кокаин добиван в Колумбия заминава за САЩ и около 5% за европейския пазар.
    —цитат от коментар 28 на Иво


    Явно тоя бизнес е изгоден и за политиците, щото не си дават много зор да се борят с наркотрафик.Гледай сериалът"Наркос"там нещата са представени доста реалистично.
    Иначе наркобизнеса в Колумбия започва сериозно да се развива,след като Пиночет вкарва чилийските наркомафиоти в едни мини и там си остават завинаги.Оцелява само един, който бяга в Колумбия и се свързва с Ескобар.

  34. 34 Профил на motochristo
    motochristo
    Рейтинг: 910 Неутрално

    До коментар [#8] от "дедо Андро":

    Пробвай кока, за да си сигурен, че разбираш какво ги кара. От разстояние няма смисъл да се коментира.

    Гласуваш за прасе - получаваш кочина.
  35. 35 Профил на ramm_stein
    ramm_stein
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#1] от "aleks ivan":

    абсолютно съм съгласен с Вашия коментар. Избраха комунисти преди 15 години, сега реват. Че са имали проблеми - имали са. Обаче социализмът никога не ги решава, а само задълбочава.

  36. 36 Профил на motochristo
    motochristo
    Рейтинг: 910 Неутрално

    До коментар [#32] от "cristo_n":

    Потреблението в САЩ и откровено малоумните мерки на войната срещу дрогата са много-по-важни причини за наркобизнеса, отколкото това че някакви местни политици са корумпирани. Даже това е по-скоро вторичен фактор. Ето една много яка презентация за Мексиканските картели: https://www.ted.com/talks/rodrigo_canales_the_deadly_genius_of_drug_cartels #t-75214
    Нещата са подобни.

    Гласуваш за прасе - получаваш кочина.
  37. 37 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 3010 Неутрално

    Въпрос на време бе да се състави разказ по картинка в който да фигурират термините Колумбия, кокаин картели и да се покаже Мадуро като спасител на САЩ.

    Червена линия, червен картон
  38. 38 Профил на bobbyperu
    bobbyperu
    Рейтинг: 748 Неутрално

    До коментар [#28] от "Иво":

    Ами ние сме 111 000 км2 и един файтон народ, ама във всяка община има поне по една нива с марихуана! А защо е така - дива корупция, която може да бъде унищожена само ако държавата има желание, ако няма не американци, ами МАРСИАНЦИ да дойдат все тая!

  39. 39 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 450 Весело

    Никой не ги кара задължително. Имат опции да правят и друго, айде сега.
    Проблемът е че кило кока на местния пазар е $150, а докато стигне САЩ и Европа е станал $35,000! :))))

  40. 40 Профил на MarekHamsik
    MarekHamsik
    Рейтинг: 284 Неутрално

    всъщност, отглеждането на кока и брането на листата и не е забранена дейност. дори свободно можед а си купиш листа от кока за чай и да си ги донесеш в България. това не е збранено. забранено е производството на кокаин.

    MarekHamsik#17
  41. 41 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4550 Любопитно

    До коментар [#32] от "cristo_n":
    Има резон в коментара ти.

    До коментар [#33] от "Мусаши":
    Да, този сериал изглежда доста интересен.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  42. 42 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 506 Неутрално

    КОЛУМБИЙСКОТО ПРАВИТЕЛСТВО ЗАСЛУЖЯВА УВАЖЕНИЕ ЗАРАДИ СТОТИЦИТЕ ВОЕННИ И ПОЛИЦАИ,ЗАГИНАЛИ ОТ РЪЦЕТЕ НА НАРКОМАФИОТИТЕ...

  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  44. 44 Профил на our12595545
    our12595545
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#1] от "aleks ivan":абсолютно съм съгласен с Вашия коментар. Избраха комунисти преди 15 години, сега реват. Че са имали проблеми - имали са. Обаче социализмът никога не ги решава, а само задълбочава.
    —цитат от коментар 35 на ramm_stein


    обективно погледнато проблемът не е дали управляват комунисти, а дали САЩ ще решат да наложат санкции по някакви причини, което винаги води до рязко влошаване на живота на обикновените хора, защото елита (номеклатурата) продължава да си живее добре. Сълзливите пропагандни репортажи са безспорно част от играта, но 144 долара на седмица са си доста добра заплата и в демократична България - половината касиерки по банките са на минимална заплата, при това говорим за големи международни финансови конгломерати.

  45. 45 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 919 Неутрално

    До коментар [#32] от "cristo_n":Има резон в коментара ти. До коментар [#33] от "Мусаши":Да, този сериал изглежда доста интересен.
    —цитат от коментар 41 на Иво


    В Колумбия цари яка корупция,а пък и тамошните престъпници са страховити-без да им мигне окото убиват полицаи, прокурори, съдии.Освен с диктатора не виждам как ще се справят с наркотиците.В Мексико е същата работа.В подобни държави обичайните методи за борба с престъпленията имат малък ефект.
    А сериалът е по истински случай и описва живота и дейността на Пабло Ескобар.А втората част на противниците му от наркокартела в Кали.

  46. 46 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Едва ли не Колумбия е виновна и нито дума за чавизма , чавез и Мадуро, но така е в левичарската преса …..

  47. 47 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4747 Неутрално

    Поръчкова "грантова" статия! Във Венецуела всичко е перфектно, защото имат КОМУНИЗЪМ и МЪДЪР, ОБРАЗОВАН лидер! Само някакви маргинали с промити мозъци бягат от този рай. Венсерамос!
    —цитат от коментар 16 на majorman


    Статията е по-скоро против "най-близкия съюзник на САЩ" , както казва Иво ,Колумбия, а не против Венецуела, която пък е най-близък съюзник на Русия. Жалко е , че медии като Франс прес , които имат претенцията да са обективни , печатат такива поръчкови статии, които обслужват Мадуро и Путин.

  48. 48 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#11] от "Иво":

    Иво и 544 US да му дадеш на седмица пак няма да си купи. Защото толова му сече пипето.

    Това са прости хорица, ако маше нещо в главата щеше да отиде като в Богота или някой друг по-голям град да кара такси.

    И докато такива като него идват в Колумбия, то няколко милиона колумбийци се изселват и работят във Венецуела.

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  49. 49 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Колумбия е отвратителна наркодържава с ужасно примитивни нрави. Навремето застреляха техен футболист за пропусната дузпа.

  50. 50 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7948 Неутрално

    А българските комунисти са загрижени за Мадуро и хич не им пука, че някои умират от глад.

  51. 51 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#49] от "Alex Prime":

    Обаче пък имат хубави куроти като Картагена и прекрасни плажове. Които хич не са скъпи ако пътувате от US.

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  52. 52 Профил на Малинчо Паков
    Малинчо Паков
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    "Изпълнен съм с омраза, защото нямаше да трябва да напускаме страната и семейства си, ако не ни бяха докарали до фалит. Отчаяни сме. Трябва нещо да се случи, положението в страната да се подобри или да има държавен преврат"!!! Превратът върви, но кога ще си зададете въпроса кой предизвика фалита ви?

    Малинчо
  53. 53 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1948 Неутрално

    Аз не можах да разбера начи сега тея плантации само венецуелците ли съсипват?

    Нали преди това там са работели колумбийци? Тях не са ли ги съсипвали? ;)

  54. 54 Профил на evpetra
    evpetra
    Рейтинг: 1332 Неутрално


    До коментар [#9] от "DS":
    "144 долара след осигуровките ли !? В подкрепяна от США Колумбия явно отглеждането на кока не е много незаконно...."

    "США"?! Е-ей, колко пъти съм ви казвала да си вземете преводачи от руски!

  55. 55 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4347 Неутрално

    До коментар [#32] от "cristo_n":

    " Защото Колумбия е над 1 млн. кв.км., като над 90% от територията са непроходими джунгли. Там все още си има райони, управлявани от партизански движения, които живеят в 70-те години. Не си заслужава да се жертват военни сили за да се разчиства цялата територия. А то и да ги подгониш от едно място, те просто се преместват на друго. Нямат пътища за военна техника и единствения начин е с хеликоптери, които в тази джунгла са уязвими от засади. Затова и няма смисъл.
    Целта на американската помощ за Колумбия, беше да се пресече политическото влияние на картелите и наркотиците да се спират при опита за износ, понеже производството на практика е невъзможно да се спре.
    Освен това Колумбия получава финансова помощ от САЩ за борба с картелите, така че колумбийските политиците нямат изгода напълно да се правят с проблема (то не че е възможно), защото тогава помощта ще спре..."

    Единственият начин този бизнес да се ограничи сериозно, е да се намали неговия пазар - основно в САЩ, но не само ! Секнат ли доходите под определен праг, започва самоизяждане между групировките, битка за намалелите наркопостъпления и постепенно преорентиране към по - смислени неща - в крайна сметка Южна Америка е родината на картофите, царевицата, доматите, фасула ! Друг е въпроса, че САЩ, Канада и Европа стават все по - голям пазар за наркотиците, което е много жалко.....

  56. 56 Профил на Полковник за европейско развитие на България
    Полковник за европейско развитие на България
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Демократите познават в подозрителни детайли добива на кока.

    Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.
  57. 57 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Инсче със "44 долара седмично" смятам може да си купи и ръкавици и убувки, стига мрънкал 😎
    —цитат от коментар 2 на aleks ivan


    А на мен на времето ми плащаха по 50 долара месечно по времето на Жан Виденов и не се олаквах. Подадох си документите в чужд университет и се чупих. Ако не си помогнеш сам никой няма да ти помогне. Цоциалистите ще цоцат докато имат рая която ги слуша.

    Марс е изконна Американска територия!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK