"Русия трябва "да се готви за най-лошото", тъй като няма надежда за "подобрение в отношенията или поне за устойчива ремисия на "болезнената русофобия" в САЩ". Според него "побеснялата русофобия" не се основана на нищо реално..."
"Защита на американската сигурност от агресията на Кремъл" --- - Заради намесата на Кремъл в дейността на демократични институции по света - За ради агресията на Кремъл в Украйна - ... ... ...
Не става ясно, кои от изброените предложения за "санкции", са насочени срещу "американската сигурност"?
Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.
"Държавният департамент трябва да анализира дали Русия може да бъде включена в списъка на държавите, финансиращи тероризъм по света"
И финансираща, и организираща. Като се почне от атентата в Св. Неделя та се стигне до последното отровителство. А да не забравяме и убития на вчерашната дата в руски интерес от подчинени на Москва комунистически терористи български генерал Христо Луков!
Когато цивилизованите държави искат ушанките да си получат заслуженото, веднага от Мордор започва рев, че ги наказвали русофоби. Не, тикви чугунени, наказват ви поради това че сте нагли, агресивни престъпници и сатрапи. Никой не е такъв идиот, че да мрази Достоевски или Рахманинов, но това че в цивилизованите страни четем Достоевски, не означава, че обичаме джуджето на трона ви или че трябва да ви търпим агресията в целия свят.
Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
Докато Оранжевият идиот не бъде вързан, той ще продължава да възспира налагането на нови и по-тежки санкции спрямо Кочината и Хуйло. Две години отлага всякакви приети от Конгреса и Сената санкции. Дано скоро го разкарат това чучело. Наистина е досаден в тъпотията си!
Както знаем санкциите са много полезни за руската икономика. И за германската са били много полезни Фанта например е измислена като импортозамещение на Кока Кола.Какво ли ще измислят братушките?
А банката на Петя Славова (ДС/Любен Гоцев) утече в канала …
Развитията по скандала с отравянето на Гебрев от ГРУ-Путин и прането на пари на санкционирана от САЩ петролна компания на Венецуела, сериозно удари по ръцете руската мафия в България.
пРезидента мълчи плешиво, Борисов се е сгърчил от ужас, а Делян и Доган се заравят в тинята.
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
А банката на Петя Славова (ДС/Любен Гоцев) утече в канала …Развитията по скандала с отравянето на Гебрев от ГРУ-Путин и прането на пари на санкционирана от САЩ петролна компания на Венецуела, сериозно удари по ръцете руската мафия в България.пРезидента мълчи плешиво, Борисов се е сгърчил от ужас, а Делян и Доган се заравят в тинята.
Ех, Володя Володя, 2007 година ще е най-тегавата година за Русия, а Мюнхен ще е най-мразеният град от руснаците. Точно там изрече най-голямата глупост на света, сега заради амбицията на едно нищожество като теб страда целият руски народ. За къв чеп ти беше мерака да си цар на някакъв си втори полюс?
Наскоро, на въпрос във Фейсбук, води ли се др. Румен Петков на заплата в руското посолство, посланик Макаров отговори: Не, той работи за р00сссия напълно безплатно. Конечно!
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
"За сметка на това демократите в Камарата много скоро ще направят публични финансовите му зависимости от Кремъл и руската мафия.
И тогава санкциите ще тръгнат. 😈 "
При наличие на такива зависимости го очаква половин мандат, че още един като чичероне в Алкатраз(предвид годините му). Да разхожда посетители из килиите и да им разказва за житие и битието си. Пълна забрана да стъпва в страни от ЕС. И ако руснаците му отпуснат една тяхна пенсия ще е добре.
Навремето Наполеон засипа Русия с бой, глад и мизерия, после и Хитлер ги награби с бой, глад и мизерия. Сега изкукалите дъртаци от САЩ се пробват. Наздраве!
Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.
Не разбирам защо Оранго бави санкциите? Путьо не му ли е обяснил, че санкциите са благодат и просперитет за руския народ и че най-после ще се откачат от петролната игла и ще могат да произведат сами първата руска прахосмукачка. Пък рублата като стигне 200 за долар руските стоки ще станат още по-конкурентноспособни на световния пазар ;)
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
Тия откриха топлата вода. Руснака разбира само от тояга, договарянето за него е слабост. Да бяха хванали който и да е източно европеец - щеше да им обясни!
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
До коментар [#41] от "Полковник за европейско развитие на България":
Ужким си полковник, а нямаш акъл за 5 сТинки. СССР победи Германия по 3 основни причини: 1. Население три пъти по-голямо от германското (3 пъти повече войници). 2. Германия се биеше със СССР с половината си армия и половината си икономическа мощ - за нея това беше втори фронт. Другата половина на армията и другата половина от производството отиваше в Западна Европа в Африка 3. Русия имаше за съюзници САЩ и Великобритания (1/2 от камионите 1/3 от самолетите и 3/4 от взривните материали с които руснаците водят войната са американски)
Айде сега ми кажи кои от тези предимства има джуджето Русия?
И не ми излизай с глупостите за непобедимостта на руската армия, че и японците са ги пердашили и британците, ще и ние българите в Добруджа. Руската армия е армията дала най-много пленници и е убила най-много собствени войници за да мотивира другите да се бият!
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
До коментар [#41] от "Полковник за европейско развитие на България":
Но все пак мустакатият грузинец изтречбчи повече от своите отколкото всички горе взети заедно. Само високоинтвлигентна космическа нация е способна сама да си припини повече щети от външните врагове.
СССР не победи Германия. Германия поради собствените си грешки загуби.
1. Политическо ръководство което разкара висшия генералитет и отслаби тактитческата готовност на войските си. 2. Политическо ръководство, което постави погрешни цели пред военните по отношение на кампанията в Русия. 3. Подкрепа за съюзниците на Германия, която е довела до закъснение на кампанията...
Джуджето Русия е страната с най-голям ядрен арсенал..И с определено най-добрите ракетни носители.Всъщност, когато става въпрос за ракетни системи, американците са барем десетилетие след руснаците.
До коментар [#45] от "iak":Джуджето Русия е страната с най-голям ядрен арсенал..И с определено най-добрите ракетни носители.Всъщност, когато става въпрос за ракетни системи, американците са барем десетилетие след руснаците.
И какво ще правите с този ядрен арсенал? Ще се самоубивате ли? Мислиш ли че руските ракети имат чипове с които разпознават и предпазват руските тролове в случай на ядрен удар?
Разберете едно просто нещо. Ядрените ракети стават само за едни единствено нещо! Който ги изстреля - се самоубива! Нищо друго не може да направи.
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
да те питам като военен ,знаеш ли след Наполеон кои войни Русия е загубила?[/quote]
и тъй като се снишаваш и не отговаряш на въпросът ми,отсега нататък си само фатмак,образовал се с брошурите на Партиздат и най вече от списание,,Фатмашка мисъл,,
И си прав и не си прав. Понеже пишем за минали събития има анализ на ситуациите, та доло горе е ясно за какво иде реч...
Ако Хитлер не беше сложил ръка върху армията и действаше немския генералитет по тактиката и ако не се заниваше с Москва а беше взел каспийския регион и ресурсите му, ситуацитя можеше да бъде съвсем друга...
Но от друга страна си прав, че за ако става дума...
Това което е сигурно, че СССР сам не е победил никой...
До коментар [#41] от "Полковник за европейско развитие на България":Ужким си полковник, а нямаш акъл за 5 сТинки. СССР победи Германия по 3 основни причини:1. Население три пъти по-голямо от германското (3 пъти повече войници).2. Германия се биеше със СССР с половината си армия и половината си икономическа мощ - за нея това беше втори фронт. Другата половина на армията и другата половина от производството отиваше в Западна Европа в Африка3. Русия имаше за съюзници САЩ и Великобритания (1/2 от камионите 1/3 от самолетите и 3/4 от взривните материали с които руснаците водят войната са американски)Айде сега ми кажи кои от тези предимства има джуджето Русия?И не ми излизай с глупостите за непобедимостта на руската армия, че и японците са ги пердашили и британците, ще и ние българите в Добруджа. Руската армия е армията дала най-много пленници и е убила най-много собствени войници за да мотивира другите да се бият!
Лъжеш! От общо 6,3 милиона войника 1943 на изтония фронт са 4 милиона. И защо има на окупационните немски части в Европа половината от военното производставо? Накакви големи битки ли водят там? Това троловете сте толкова семпли, че да даже не си заслужава да се дискутира с вас
Не говоря за някакви стратегически или тактически грешки, които ръководството на националсоциалистическа Германия извършва. Това че нападат СССР - 2 месеца по-късно е груба стратегическа грешка или че вмест към Москва, когато не е имали кой да я пази тръгват към Киев - огромна тактическа грешка. Има и други такива. Но там въпреки че са грешки не би могъл да бъдеш сигурен какъв би бил резултата. Аз говоря за предпоставките. Ако нападнеш с половината от ресурсите и армията си - три пъти по-голяма държава, която има за съюзници най-силните държави на планетата в 99% от случаите е съвсем нормално голямата държава да се защити!
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
До коментар [#54] от "Noise":И си прав и не си прав.Понеже пишем за минали събития има анализ на ситуациите, та доло горе е ясно за какво иде реч...Ако Хитлер не беше сложил ръка върху армията и действаше немския генералитет по тактиката и ако не се заниваше с Москва а беше взел каспийския регион и ресурсите му, ситуацитя можеше да бъде съвсем друга...Но от друга страна си прав, че за ако става дума...Това което е сигурно, че СССР сам не е победил никой...
Стига глупости бе! Като вземе Каспийския район, какво ще стане?Къде ще гo преработва този нефт? Колко дълги са сбабдителните линии до там? Каква е инфраструктурата? С какво ще се прекарва нефта? Аман!
Например, СССР съвсем ще остане без суровини. Или викаш е по-късо да прекараш всичко от САЩ през Сибир та до фронта? А за преработката и линията на доставки на Германия какъв би бил проблема? Или ти ще искаш ресурсите от каспийския район да ги преработваш задължително в Марсилия?
Хахахаахах от всичко което написах за това ли се хвана :):):) Умен си колкото .....руски трол!
Отново: Ужким си полковник, а нямаш акъл за 5 сТинки. СССР победи Германия по 3 основни причини: 1. Население три пъти по-голямо от германското (3 пъти повече войници). 2. Германия се биеше със СССР с половината си армия и половината си икономическа мощ - за нея това беше втори фронт. Другата половина на армията и другата половина от производството отиваше в Западна Европа в Африка 3. Русия имаше за съюзници САЩ и Великобритания (1/2 от камионите 1/3 от самолетите и 3/4 от взривните материали с които руснаците водят войната са американски)
Айде сега ми кажи кои от тези предимства има джуджето Русия?
И не ми излизай с глупостите за непобедимостта на руската армия, че и японците са ги пердашили и британците, ще и ние българите в Добруджа. Руската армия е армията дала най-много пленници и е убила най-много собствени войници за да мотивира другите да се бият!
Ето взимам си бележка и се коригирам. не била половината германска армия в Русия, а 60% . Но по важното е че през 1943г. английските самолети разрушават германските фрабрики, а СССР е получил стотици хиляди тонове военни стоки от съюзниците.
Можеш да направиш и друго уточнение. Че населението на СССР не било 3 пъти по-голямо, а само 2,8 пъти.
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
До коментар [#66] от "von_seeckt":Например, СССР съвсем ще остане без суровини.Или викаш е по-късо да прекараш всичко от САЩ през Сибир та до фронта?А за преработката и линията на доставки на Германия какъв би бил проблема?Или ти ще искаш ресурсите от каспийския район да ги преработваш задължително в Марсилия?
Плямпаш напосоки и не отговаряш. Къде ще го преработва нефта? Като се отделят войски да се укрепи , няколко хиляди километрова снабдителна линия до Каспийско море, няма ли да се отслабят другите фронтове Мислете ей!
Виж, Сталин , а не Хитлер унищожава физически цвета на армията през чистките до 1939г.Немската стратегия на блиц криг е осъдена на неуспех в огромни пространства.Разкъсват се снабдителните линии, танковете практически са ограничени от придвижването на пехотата, изискват се огромни по мащаби и количество доставки.Като добавим съотношението на войските и броя на техниката е било очевидно, че немците ще имат краткосрочен успех.Точно докато руснаците пренастроят икономиката си на военно производство.Всъщност Сталин е виновен тази война да продължи 4 години.При по-добра подготовка е можела да свърши за две.
До коментар [#63] от "von_seeckt":Хахахаахах от всичко което написах за това ли се хвана :):):) Умен си колкото .....руски трол!Отново:Ужким си полковник, а нямаш акъл за 5 сТинки. СССР победи Германия по 3 основни причини:1. Население три пъти по-голямо от германското (3 пъти повече войници).2. Германия се биеше със СССР с половината си армия и половината си икономическа мощ - за нея това беше втори фронт. Другата половина на армията и другата половина от производството отиваше в Западна Европа в Африка3. Русия имаше за съюзници САЩ и Великобритания (1/2 от камионите 1/3 от самолетите и 3/4 от взривните материали с които руснаците водят войната са американски)Айде сега ми кажи кои от тези предимства има джуджето Русия?И не ми излизай с глупостите за непобедимостта на руската армия, че и японците са ги пердашили и британците, ще и ние българите в Добруджа. Руската армия е армията дала най-много пленници и е убила най-много собствени войници за да мотивира другите да се бият!Ето взимам си бележка и се коригирам. не била половината германска армия в Русия, а 60% . Но по важното е че през 1943г. английските самолети разрушават германските фрабрики, а СССР е получил стотици хиляди тонове военни стоки от съюзниците.Можеш да направиш и друго уточнение. Че населението на СССР не било 3 пъти по-голямо, а само 2,8 пъти.
Къде е оня неорентираният заспал пенсинер Перков?????Нали големите се бяха разбрали бе главоч,а санкциите на САЩ и ЕС стават все по всеобхватни и тежки спрямо Русия !!!!!
Избери си някой който е с три категории по-тежък от теб, който се бие с двама помощници, а ти си вържи едната ръка и започвай да се биеш с него. Само така ще можеш да разбереш за какво ти пиша. Това е битката на националсоциалистическа Германия с СССР. И тия тъпаци празнуват някаква велика победа при положение, че са дали три пъти повече жертви от германците!
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
Погледни последните ракетни носители на руснаците, плюс системите от рода на ,S-400, S -500 и ми дай аналог.Специално за ядрените ракети носители руснаците са повече от десетилетие напред.Дай ми еквивалент на "Сармат"..
Недей да ровиш, че ще се изнервиш още повече. Ще откриеш това което нормалните хора отдавна знаят. Руснаците са един много изостанал народ. За да постигнат нещо хвърлят десет пъти повече ресурси и хора отколкото развитите нации и въпреки това резултата е ........ как всегда :)
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
До коментар [#68] от "Ivan_":Избери си някой който е с три категории по-тежък от теб, който се бие с двама помощници, а ти си вържи едната ръка и започвай да се биеш с него. Само така ще можеш да разбереш за какво ти пиша.Това е битката на националсоциалистическа Германия с СССР. И тия тъпаци празнуват някаква велика победа при положение, че са дали три пъти повече жертви от германците!
Нали знаеш, че на тролските лъжи краката са от най късите. Твърдиш, че една трета от участвалите от страна на СССР самолети са получени по лендлиза. Лъжеш! Получени са общо 14,795. СССР произвежда от 1941 до 1945 112 100.
До коментар [#67] от "Ivan_":Погледни последните ракетни носители на руснаците, плюс системите от рода на ,S-400, S -500 и ми дай аналог.Специално за ядрените ракети носители руснаците са повече от десетилетие напред.Дай ми еквивалент на "Сармат"..
Оххх не знам осъзнаваш ли, че руснаците може да правят добра военна техника, но я правят с чужда електроника от високо качество. Когато им резнеш достъпа до технологии след 10 години всички с технологии ще са ги минали. Руснаците свестни процесори за компютри ли произвеждат, свестни електроники за процесорите ли имат? Много е лесно да ползваш готови неща за твои изделия, обаче ако всичко е твое се получава СССР. Или викаш на тяхх компютри не им трябват?!
Е как ще резнеш? Чипове само Америка ли прави?[/quote]
АМи Интел и АМД ембарго и готово. Не съм чувал сериозне компютър с АРМ архитектура. А според теб кой прави истински процесори за съвременни компютри от рода на тези използвани за сървъри/десктоп?
Виж какво правят със Франция, не я окупират цялата. Защо всичките се хвърляте на това, че е необходимо да окупираш целия СССР за да победиш? Ако Хитлер, бе взел Украйна без зверства и бе направил там едно марионетно правителство стил Виши, беше взел Ленинград, отрязвайки СССР от достъпа до море там и беше взел каспийския регион, другата част от СССР всъщност нямаше да му е необходима. Отделно политическата ситуация щеше да е съвсем различна тогава... Нека не забряваме, че СССР не е бил ничий любомец по това време...
Както винаги. Намаляване на пенсии и заплати. Увеличаване курса на рублата. Пенсионната възраст не могат да я увеличават повече, че надминава средната продължителност на живота. Импортозапрещение (палмово масло вместо мляко, брезови кори вместо картофи и т.н.) Ако и това не помага ще бомбардират Воронеж. Така ще се намалят гърлата за изхранване.
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
Ама от процесор до процесор знаеш ли, че има разлика? В смисъл чувал ли си за X86 compatible и за non x86 compatible . Иначе процесори всеки си е измислял. А за машинни инструкции? А за производителност. Иначе, все нещо от Китай ще вземат дето да сглобят нещо от него, ама каква производителност - софтуерна, хардуерна и др. ще има.... Божа работа. Т.е. искам да ти кажа, че от компютър на телевизор не става сървър.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ауууу - треперят в Москва от някакви си санкции. Американците почват да стават смешни вече. Санкции, манкции.
Да вземат да помогнат на Украйна да ликвидира сепаратистите в Донбас и да се намесят по-решително в процеса и политиките на реформи, специално анти-корупционните. Крим го забравят, поне засега.
Една Украйна със стабилн институции и икономически просперитет е истинската 'санкция' срещу Москва.
За момента, се получава по-скоро обратен ефект, да не говорим, че предишния пакет от санкции забива клин между САЩ и Европа.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Николай Колев
Рейтинг: 3354 ВеселоПоредната порция мазоли по ръцете на гасударя.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Norman Granz
Рейтинг: 1862 Неутрално"Понеже законът не посочва краен срок за подобно действие, то непрекъснато се отлага от екипа на Тръмп..."
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.За сметка на това демократите в Камарата много скоро ще направят публични финансовите му зависимости от Кремъл и руската мафия.
И тогава санкциите ще тръгнат. 😈
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Norman Granz
Рейтинг: 1862 Неутрално"Русия трябва "да се готви за най-лошото", тъй като няма надежда за "подобрение в отношенията или поне за устойчива ремисия на "болезнената русофобия" в САЩ". Според него "побеснялата русофобия" не се основана на нищо реално..."
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.И Дръмб тъй вика.
NO COLUSION [sic]. 😈
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 294 НеутралноНай малко заради простотиите в Керченския залив заслужават. По едно време се пишеше че нарочно държат пленените украински войници в ужасни условия.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Полковник за европейско развитие на България
Рейтинг: 1441 Неутрално"Защита на американската сигурност от агресията на Кремъл"
Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.---
- Заради намесата на Кремъл в дейността на демократични институции по света
- За ради агресията на Кремъл в Украйна
- ... ... ...
Не става ясно, кои от изброените предложения за "санкции", са насочени срещу "американската сигурност"?
spiegel
Рейтинг: 2026 НеутралноДоста сериозен удар срещу Русия.
"Държавният департамент трябва да анализира дали Русия може да бъде включена в списъка на държавите, финансиращи тероризъм по света"
И финансираща, и организираща. Като се почне от атентата в Св. Неделя та се стигне до последното отровителство. А да не забравяме и убития на вчерашната дата в руски интерес от подчинени на Москва комунистически терористи български генерал Христо Луков!
andreas_hofer
Рейтинг: 876 ЛюбопитноКогато цивилизованите държави искат ушанките да си получат заслуженото, веднага от Мордор започва рев, че ги наказвали русофоби. Не, тикви чугунени, наказват ви поради това че сте нагли, агресивни престъпници и сатрапи. Никой не е такъв идиот, че да мрази Достоевски или Рахманинов, но това че в цивилизованите страни четем Достоевски, не означава, че обичаме джуджето на трона ви или че трябва да ви търпим агресията в целия свят.
Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна БългарияEU defender
Рейтинг: 747 НеутралноХаресвам такива новини.
The best way to predict the future is to invent it.stedim
Рейтинг: 2021 НеутралноСанкциите ще засегнат не само Русия , но косвено и други страни и компании.
Мизо
Рейтинг: 629 НеутралноДо коментар [#2] от "Norman Granz":
Докато Оранжевият идиот не бъде вързан, той ще продължава да възспира налагането на нови и по-тежки санкции спрямо Кочината и Хуйло. Две години отлага всякакви приети от Конгреса и Сената санкции. Дано скоро го разкарат това чучело. Наистина е досаден в тъпотията си!
kasko
Рейтинг: 851 ВеселоБе свалете им визите и Русия ще остане само Путин и Лавров......и Кабаева.,.
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.EU defender
Рейтинг: 747 НеутралноЕдва ли е нарочно. В държава кочина какви да са условията? The best way to predict the future is to invent it.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 4821 НеутралноДо коментар [#6] от "Полковник за европейско развитие на България":
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан БандераНа теб никога нищо не ти е ясно, старшинка!
Николай Колев
Рейтинг: 3354 НеутралноКръгът Озеро пък ще скъта няколко милиарда баксов за цигулки.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦niksan1
Рейтинг: 2790 Неутрално
Без ДС - ченгета! Лустрация!Подкрепям едни нови и много по-ефективни санкции срещу Кремъл . В Москва НЕ РАЗБИРАТ друго, освен политиката на тоягата и санкциите !
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 4821 НеутралноИ аз! I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
blondofil
Рейтинг: 2048 НеутралноКакто знаем санкциите са много полезни за руската икономика. И за германската са били много полезни
Фанта например е измислена като импортозамещение на Кока Кола.Какво ли ще измислят братушките?
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2908 ЛюбопитноНови добри новини...а сме само средата на февруари!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...ironhorse
Рейтинг: 768 НеутралноА банката на Петя Славова (ДС/Любен Гоцев) утече в канала …
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.Развитията по скандала с отравянето на Гебрев от ГРУ-Путин и прането на пари на санкционирана от САЩ петролна компания на Венецуела, сериозно удари по ръцете руската мафия в България.
пРезидента мълчи плешиво, Борисов се е сгърчил от ужас, а Делян и Доган се заравят в тинята.
Мизо
Рейтинг: 629 Неутрално[quote#17:"Alarmstufe: Rot"][/quote]
И аз, но досега Чучелото бламира и шиканира увеличаването на тежестта върху Кацапската Педерация.
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 294 Неутрално"DASKA 2 - какво има в проекта за нови и много по-строги санкции на САЩ срещу Русия"
какво да има. То си го пише. Дъска по пияните чутури.
дедо Андро
Рейтинг: 2712 НеутралноНикакви моркови повече! Надебелявайте тоягата!
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.EU defender
Рейтинг: 747 НеутралноНай-важното е, че им разбиха канала. The best way to predict the future is to invent it.
blondofil
Рейтинг: 2048 НеутралноДо коментар [#20] от "ironhorse":
Ох баня, ох кеф...
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#13] от "EU defender":
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Пишеше че си е съвсем нарочно. Мъчат ги със студ.
charlesdegaulle
Рейтинг: 828 НеутралноСмятам че ще минат през конгреса и сената. И тогава Тръмп ще не ще ще трябва да ги приложи.
stanislavdi
Рейтинг: 1507 НеутралноЕх, Володя Володя, 2007 година ще е най-тегавата година за Русия, а Мюнхен ще е най-мразеният град от руснаците. Точно там изрече най-голямата глупост на света, сега заради амбицията на едно нищожество като теб страда целият руски народ. За къв чеп ти беше мерака да си цар на някакъв си втори полюс?
PETZL
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#18] от "blondofil":
99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.Нищо не са измислили блядовете. Анадънму?
bobbyperu
Рейтинг: 781 НеутралноДъска ще бие космати руски г****е!
hamiltonf
Рейтинг: 4259 ВеселоКакто е казал Песков: "Надеемся на лучшее, но готовимся к худшему"...
cellular-goods.comvassilun
Рейтинг: 4930 Неутрално"ускорено предаване на въоръжение на онези съюзници в алианса, които все още са зависими от руско оръжие"
Това се отнася и за България!
vassilun
Рейтинг: 4930 Неутрално"- Държавният департамент трябва да анализира дали Русия може да бъде включена в списъка на държавите, финансиращи тероризъм по света"
Няма какво да се анализира! Това е очевадно!
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 4821 НеутралноДо коментар [#20] от "ironhorse":
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан БандераНаскоро, на въпрос във Фейсбук, води ли се др. Румен Петков на заплата в руското посолство, посланик Макаров отговори: Не, той работи за р00сссия напълно безплатно. Конечно!
tsvetko_51
Рейтинг: 1780 НеутралноСтега се обръча и колкото по-бързо и по-силно, толкова по-добре за всички и особено за нас, дето чрез продажните ни началници, ни доят непрекънато.
Norman Granz
Рейтинг: 1862 НеутралноДо коментар [#20] от "ironhorse":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."...пРезидента мълчи плешиво, Борисов се е сгърчил от ужас, а Делян и Доган се заравят в тинята."
Сценка, достойна за aниматорите на Pixar.
😆😆😆😆😎
blondofil
Рейтинг: 2048 НеутралноДо коментар [#27] от "charlesdegaulle":
Не като в Русия и становете. Договориш се с баш бабаита и пей сърце. Нама сенати менати, чекове и баланси.
1gmbh1
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#2] от "Norman Granz":
"За сметка на това демократите в Камарата много скоро ще направят публични финансовите му зависимости от Кремъл и руската мафия.
И тогава санкциите ще тръгнат. 😈 "
При наличие на такива зависимости го очаква половин мандат, че още един като чичероне в Алкатраз(предвид годините му). Да разхожда посетители из килиите и да им разказва за житие и битието си.
Пълна забрана да стъпва в страни от ЕС. И ако руснаците му отпуснат една тяхна пенсия ще е добре.
Schopenberg
Рейтинг: 638 НеутралноБраво! Подкрепям. Бой, глад, мизерия, санкции и тотална изолация. Това е единственият език, който престъпниците в Русия разбират.
Navigare Necesse EstПолковник за европейско развитие на България
Рейтинг: 1441 НеутралноОпитай се да обясниш, и може да стане ясно. Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.
Полковник за европейско развитие на България
Рейтинг: 1441 НеутралноНавремето Наполеон засипа Русия с бой, глад и мизерия, после и Хитлер ги награби с бой, глад и мизерия. Сега изкукалите дъртаци от САЩ се пробват. Наздраве! Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.
iak
Рейтинг: 1812 ВеселоНе разбирам защо Оранго бави санкциите? Путьо не му ли е обяснил, че санкциите са благодат и просперитет за руския народ и че най-после ще се откачат от петролната игла и ще могат да произведат сами първата руска прахосмукачка. Пък рублата като стигне 200 за долар руските стоки ще станат още по-конкурентноспособни на световния пазар ;)
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.iak
Рейтинг: 1812 НеутралноТия откриха топлата вода. Руснака разбира само от тояга, договарянето за него е слабост. Да бяха хванали който и да е източно европеец - щеше да им обясни!
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.von_seeckt
Рейтинг: 265 НеутралноУдар във въздуха.
iak
Рейтинг: 1812 НеутралноДо коментар [#41] от "Полковник за европейско развитие на България":
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.Ужким си полковник, а нямаш акъл за 5 сТинки. СССР победи Германия по 3 основни причини:
1. Население три пъти по-голямо от германското (3 пъти повече войници).
2. Германия се биеше със СССР с половината си армия и половината си икономическа мощ - за нея това беше втори фронт. Другата половина на армията и другата половина от производството отиваше в Западна Европа в Африка
3. Русия имаше за съюзници САЩ и Великобритания (1/2 от камионите 1/3 от самолетите и 3/4 от взривните материали с които руснаците водят войната са американски)
Айде сега ми кажи кои от тези предимства има джуджето Русия?
И не ми излизай с глупостите за непобедимостта на руската армия, че и японците са ги пердашили и британците, ще и ние българите в Добруджа.
Руската армия е армията дала най-много пленници и е убила най-много собствени войници за да мотивира другите да се бият!
blondofil
Рейтинг: 2048 НеутралноДо коментар [#41] от "Полковник за европейско развитие на България":
Но все пак мустакатият грузинец изтречбчи повече от своите отколкото всички горе взети заедно. Само високоинтвлигентна космическа нация е способна сама да си припини повече щети от външните врагове.
bobbyperu
Рейтинг: 781 НеутралноДо коментар [#41] от "Полковник за европейско развитие на България":
Специално за теб.....надявам се че поне руски разбираш!
Старинная американская поговорка гласит:
Как только русский начинает кричать о величии, готовь гуманитарную помощь.
vassilun
Рейтинг: 4930 ЛюбопитноДо коментар [#44] от "von_seeckt":
Русия въздух ли е? Въздух под налягане? 🤣
Ivan_
Рейтинг: 516 НеутралноИзглеждат добри и смислени предложения.
Модератора е неадекватен!Подобни неща трябва да виждаме от страна на САЩ, повечко подобни неща, а не безумията които ни заливат напоследък...
nibelung2
Рейтинг: 401 Весело[quote#41:"Полковник за европейско развитие на България"][/quote]
да те питам като военен ,знаеш ли след Наполеон кои войни Русия е загубила?
Ivan_
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#45] от "iak":
Модератора е неадекватен!В голям грешка си.
СССР не победи Германия. Германия поради собствените си грешки загуби.
1. Политическо ръководство което разкара висшия генералитет и отслаби тактитческата готовност на войските си.
2. Политическо ръководство, което постави погрешни цели пред военните по отношение на кампанията в Русия.
3. Подкрепа за съюзниците на Германия, която е довела до закъснение на кампанията...
Fiji
Рейтинг: 782 НеутралноА ние?
Дъскорезницата ще я отваряме ли? Или ще продължава да стои запечатана?
Noise
Рейтинг: 294 ВеселоБоговете сигурно са полудели...Чудя се само откъде ще ги удари бутилката..Дали от ЕС, дали от Китай, дали от Русия ...
Sutor, Ne Supra Crepidam!Noise
Рейтинг: 294 ВеселоДо коментар [#51] от "Ivan_":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Айде сега...В една война има победители и победени.Нали знаеш лафа "Ако баба беше мъжка"....
Роси
Рейтинг: 7886 НеутралноЯвно не са достатъчни тези санкции. Ще има и нови.
Noise
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#45] от "iak":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Джуджето Русия е страната с най-голям ядрен арсенал..И с определено най-добрите ракетни носители.Всъщност, когато става въпрос за ракетни системи, американците са барем десетилетие след руснаците.
nibelung2
Рейтинг: 401 Неутралноdreams,dreams, мечтите са безплатни!
Noise
Рейтинг: 294 ВеселоДо коментар [#55] от "Роси":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Да, Роси...Ще санкционират рибовъдният и риболовният сектор, щото има данни , че са се намесили в изборите, хвърляйки мрежи за американски шарани...
Noise
Рейтинг: 294 ВеселоДо коментар [#57] от "nibelung2":
Sutor, Ne Supra Crepidam!И заобикалянето на санкциите срещу Иран от ЕС , също...
iak
Рейтинг: 1812 ВеселоИ какво ще правите с този ядрен арсенал? Ще се самоубивате ли? Мислиш ли че руските ракети имат чипове с които разпознават и предпазват руските тролове в случай на ядрен удар?
Разберете едно просто нещо. Ядрените ракети стават само за едни единствено нещо! Който ги изстреля - се самоубива! Нищо друго не може да направи. И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
nibelung2
Рейтинг: 401 Неутралнои тъй като се снишаваш и не отговаряш на въпросът ми,отсега нататък си само фатмак,образовал се с брошурите на Партиздат и най вече от списание,,Фатмашка мисъл,,
Ivan_
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#54] от "Noise":
Модератора е неадекватен!И си прав и не си прав.
Понеже пишем за минали събития има анализ на ситуациите, та доло горе е ясно за какво иде реч...
Ако Хитлер не беше сложил ръка върху армията и действаше немския генералитет по тактиката и ако не се заниваше с Москва а беше взел каспийския регион и ресурсите му, ситуацитя можеше да бъде съвсем друга...
Но от друга страна си прав, че за ако става дума...
Това което е сигурно, че СССР сам не е победил никой...
von_seeckt
Рейтинг: 265 НеутралноЛъжеш! От общо 6,3 милиона войника 1943 на изтония фронт са 4 милиона. И защо има на окупационните немски части в Европа половината от военното производставо? Накакви големи битки ли водят там? Това троловете сте толкова семпли, че да даже не си заслужава да се дискутира с вас
iak
Рейтинг: 1812 ВеселоДо коментар [#51] от "Ivan_":
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.Не говоря за някакви стратегически или тактически грешки, които ръководството на националсоциалистическа Германия извършва.
Това че нападат СССР - 2 месеца по-късно е груба стратегическа грешка или че вмест към Москва, когато не е имали кой да я пази тръгват към Киев - огромна тактическа грешка. Има и други такива. Но там въпреки че са грешки не би могъл да бъдеш сигурен какъв би бил резултата.
Аз говоря за предпоставките.
Ако нападнеш с половината от ресурсите и армията си - три пъти по-голяма държава, която има за съюзници най-силните държави на планетата в 99% от случаите е съвсем нормално голямата държава да се защити!
zaki
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#41] от "Полковник за европейско развитие на България":
А така , удари една парцуца от мъка по Рассийката. Като привършиш шишето, ако не ти е минало , почвай да си разплиташ зелените чорапи.
von_seeckt
Рейтинг: 265 НеутралноСтига глупости бе! Като вземе Каспийския район, какво ще стане?Къде ще гo преработва този нефт? Колко дълги са сбабдителните линии до там? Каква е инфраструктурата? С какво ще се прекарва нефта? Аман!
Ivan_
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#56] от "Noise":
Модератора е неадекватен!Всъщност за най-голям като брой си прав, въпреки че разликата със САЩ е малка.
За носителите обаче си в тотална грешка...
Ivan_
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#64] от "iak":
Модератора е неадекватен!Тя ще се защити но няма да те победи, поне не е сигурно...
Ivan_
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#66] от "von_seeckt":
Модератора е неадекватен!Например, СССР съвсем ще остане без суровини.
Или викаш е по-късо да прекараш всичко от САЩ през Сибир та до фронта?
А за преработката и линията на доставки на Германия какъв би бил проблема?
Или ти ще искаш ресурсите от каспийския район да ги преработваш задължително в Марсилия?
iak
Рейтинг: 1812 НеутралноДо коментар [#63] от "von_seeckt":
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.Хахахаахах от всичко което написах за това ли се хвана :):):) Умен си колкото .....руски трол!
Отново:
Ужким си полковник, а нямаш акъл за 5 сТинки. СССР победи Германия по 3 основни причини:
1. Население три пъти по-голямо от германското (3 пъти повече войници).
2. Германия се биеше със СССР с половината си армия и половината си икономическа мощ - за нея това беше втори фронт. Другата половина на армията и другата половина от производството отиваше в Западна Европа в Африка
3. Русия имаше за съюзници САЩ и Великобритания (1/2 от камионите 1/3 от самолетите и 3/4 от взривните материали с които руснаците водят войната са американски)
Айде сега ми кажи кои от тези предимства има джуджето Русия?
И не ми излизай с глупостите за непобедимостта на руската армия, че и японците са ги пердашили и британците, ще и ние българите в Добруджа.
Руската армия е армията дала най-много пленници и е убила най-много собствени войници за да мотивира другите да се бият!
Ето взимам си бележка и се коригирам. не била половината германска армия в Русия, а 60% . Но по важното е че през 1943г. английските самолети разрушават германските фрабрики, а СССР е получил стотици хиляди тонове военни стоки от съюзниците.
Можеш да направиш и друго уточнение. Че населението на СССР не било 3 пъти по-голямо, а само 2,8 пъти.
sonia skreepal
Рейтинг: 8 Весело
опа-а-а.......................................... ก็็็็็็็็็็็็็ʕ•͡ᴥ•ʔ ก้้้้้้้้้้้ ...................................скю3 м-и-и-иДАСКА-2 ЛОПА!!!
von_seeckt
Рейтинг: 265 НеутралноПлямпаш напосоки и не отговаряш. Къде ще го преработва нефта? Като се отделят войски да се укрепи , няколко хиляди километрова снабдителна линия до Каспийско море, няма ли да се отслабят другите фронтове Мислете ей!
Noise
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#62] от "Ivan_":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Виж, Сталин , а не Хитлер унищожава физически цвета на армията през чистките до 1939г.Немската стратегия на блиц криг е осъдена на неуспех в огромни пространства.Разкъсват се снабдителните линии, танковете практически са ограничени от придвижването на пехотата, изискват се огромни по мащаби и количество доставки.Като добавим съотношението на войските и броя на техниката е било очевидно, че немците ще имат краткосрочен успех.Точно докато руснаците пренастроят икономиката си на военно производство.Всъщност Сталин е виновен тази война да продължи 4 години.При по-добра подготовка е можела да свърши за две.
von_seeckt
Рейтинг: 265 НеутралноНе ми се рови да ти проверявам и другите глупости. Сто процента са неверни.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 2916 НеутралноКъде е оня неорентираният заспал пенсинер Перков?????Нали големите се бяха разбрали бе главоч,а санкциите на САЩ и ЕС стават все по всеобхватни и тежки спрямо Русия !!!!!
shlshlshlshliak
Рейтинг: 1812 НеутралноДо коментар [#68] от "Ivan_":
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.Избери си някой който е с три категории по-тежък от теб, който се бие с двама помощници, а ти си вържи едната ръка и започвай да се биеш с него. Само така ще можеш да разбереш за какво ти пиша.
Това е битката на националсоциалистическа Германия с СССР.
И тия тъпаци празнуват някаква велика победа при положение, че са дали три пъти повече жертви от германците!
Noise
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#67] от "Ivan_":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Погледни последните ракетни носители на руснаците, плюс системите от рода на ,S-400, S -500 и ми дай аналог.Специално за ядрените ракети носители руснаците са повече от десетилетие напред.Дай ми еквивалент на "Сармат"..
iak
Рейтинг: 1812 ВеселоДо коментар [#74] от "von_seeckt":
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.Недей да ровиш, че ще се изнервиш още повече. Ще откриеш това което нормалните хора отдавна знаят. Руснаците са един много изостанал народ. За да постигнат нещо хвърлят десет пъти повече ресурси и хора отколкото развитите нации и въпреки това резултата е ........ как всегда :)
nsa17624486
Рейтинг: 366 ВеселоРуската федерация вреди сериозно на Вас и на Вашето здраве и на здравето на другите около Вас!
von_seeckt
Рейтинг: 265 НеутралноНали знаеш, че на тролските лъжи краката са от най късите. Твърдиш, че една трета от участвалите от страна на СССР самолети са получени по лендлиза. Лъжеш! Получени са общо 14,795. СССР произвежда от 1941 до 1945 112 100.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 380 НеутралноОххх не знам осъзнаваш ли, че руснаците може да правят добра военна техника, но я правят с чужда електроника от високо качество. Когато им резнеш достъпа до технологии след 10 години всички с технологии ще са ги минали. Руснаците свестни процесори за компютри ли произвеждат, свестни електроники за процесорите ли имат? Много е лесно да ползваш готови неща за твои изделия, обаче ако всичко е твое се получава СССР.
Или викаш на тяхх компютри не им трябват?!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език
von_seeckt
Рейтинг: 265 Неутрално[quote#81:"Oleg Shishmanov"][/quote]
Е как ще резнеш? Чипове само Америка ли прави?
Ivan_
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#72] от "von_seeckt":
Модератора е неадекватен!Кои други фронтове?
Каква е военната необходимост за Германия на Москва?
Нещо не пишеш за това СССР от къде ще си дотавя суровините които преди е взимал от каспийския район?
Ако не знаеш района на Чехословакия е бил силно индустриализиран, също имаш и Румъния...
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 380 НеутралноАМи Интел и АМД ембарго и готово. Не съм чувал сериозне компютър с АРМ архитектура.
А според теб кой прави истински процесори за съвременни компютри от рода на тези използвани за сървъри/десктоп?
penetrating
Рейтинг: 8895 ВеселоПесков е прав :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertРусия трябва да се готви за най-лошото :)
Въпросът е как ще се подготви
Павел Кънев
Рейтинг: 281 НеутралноДо коментар [#81] от "Oleg Shishmanov":
руснаците имат добра водка. (технологията е крадена - разбира се)
inatlivka
Рейтинг: 1383 ВеселоТой си го протърка.......панталона от местене.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език
Ivan_
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#73] от "Noise":
Модератора е неадекватен!Хитлер също премахва доста от генералитета.
Виж какво правят със Франция, не я окупират цялата.
Защо всичките се хвърляте на това, че е необходимо да окупираш целия СССР за да победиш?
Ако Хитлер, бе взел Украйна без зверства и бе направил там едно марионетно правителство стил Виши, беше взел Ленинград, отрязвайки СССР от достъпа до море там и беше взел каспийския регион, другата част от СССР всъщност нямаше да му е необходима.
Отделно политическата ситуация щеше да е съвсем различна тогава...
Нека не забряваме, че СССР не е бил ничий любомец по това време...
iak
Рейтинг: 1812 ВеселоДо коментар [#86] от "penetrating":
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.Както винаги. Намаляване на пенсии и заплати. Увеличаване курса на рублата. Пенсионната възраст не могат да я увеличават повече, че надминава средната продължителност на живота. Импортозапрещение (палмово масло вместо мляко, брезови кори вместо картофи и т.н.) Ако и това не помага ще бомбардират Воронеж. Така ще се намалят гърлата за изхранване.
rdb41527334
Рейтинг: 301 НеутралноДо коментар [#6] от "Полковник за европейско развитие на България":
Вие троловете дали ще можете да бъдете минати по някакъв закон за работа за чужда държава срещу България и съдени ?
von_seeckt
Рейтинг: 265 Неутрално[quote#85:"Oleg Shishmanov"][/quote]
Aбе ти не си чувал, но това много не значи. В първата десетка са също корейски,японски, холандски и немски фирми.
https://www.finanzen.net/top_ranking/top_ranking_detail.asp?inRanking=8&inPos=10
Али Ибн Абдул Обстул Бей
Рейтинг: 348 НеутралноНа Шипка ехти силен смях - Трамп и той се смее))
No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ; Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpgNoise
Рейтинг: 294 ЛюбопитноДо коментар [#81] от "Oleg Shishmanov":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Кой от компонентите на Сармат, Искандер или S-400, 500 е вносен?!
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 380 НеутралноАма от процесор до процесор знаеш ли, че има разлика? В смисъл чувал ли си за X86 compatible и за non x86 compatible . Иначе процесори всеки си е измислял. А за машинни инструкции? А за производителност.
Иначе, все нещо от Китай ще вземат дето да сглобят нещо от него, ама каква производителност - софтуерна, хардуерна и др. ще има.... Божа работа. Т.е. искам да ти кажа, че от компютър на телевизор не става сървър.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ivan_
Рейтинг: 516 ЛюбопитноДо коментар [#77] от "Noise":
Модератора е неадекватен!Да ти е минавало през ума, че междуконтиненталните балестичните ракети вече не пеят в хора?
Колко е напред подобна ракета, като този стълб на доктрината вече е история.
Това което е важно всъщност е как можеш да доставиш подобно оръжие от подводница.
Тоест, самата подводница и ракетата, която се изтрелва от нея.
Също и ракета, която се изтрелва от самолет, не бомба от самолет, а ракета...
doxen
Рейтинг: 646 НеутралноАуууу - треперят в Москва от някакви си санкции. Американците почват да стават смешни вече. Санкции, манкции.
Да вземат да помогнат на Украйна да ликвидира сепаратистите в Донбас и да се намесят по-решително в процеса и политиките на реформи, специално анти-корупционните. Крим го забравят, поне засега.
Една Украйна със стабилн институции и икономически просперитет е истинската 'санкция' срещу Москва.
За момента, се получава по-скоро обратен ефект, да не говорим, че предишния пакет от санкции забива клин между САЩ и Европа.