Помага ли химическата кастрация в борбата срещу педофилията

Югоизточна Азия се смята за една от водещите дестинации за хора, които искат сексуални контакти с деца

© Associated Press

Югоизточна Азия се смята за една от водещите дестинации за хора, които искат сексуални контакти с деца



Само за четири години в Индонезия са извършени 16 хил. сексуални посегателства срещу деца. Сега Джакарта иска да подлага педофилите на химическа кастрация. Правозащитници обаче критикуват намеренията ѝ, пише "Дойче веле" в архивен текст, който "Дневник" публикува след приемането на подобен закон в Алабама.


Джамалудин е бил само на седем години. Той е бил първокласник в държавното начално училище в Депок, южно от Джакарта. След училище детето често се срещало с Джануар, когото то смятало за свой приятел. 35-годишният Джануар и Джамалудин редовно посещавали залата за компютърни игри, където оставали да играят часове наред. Един ден обаче седемгодишният ученик не се прибрал вкъщи. Загрижените родители се обадили в полицията. Полицаите открили малкото момче мъртво в банята на Джануар - пребито, изнасилено и удушено.


Престъпления, които разтърсиха цялата страна


Джамалудин е най-новата жертва на серия брутални сексуални посегателства срещу деца, която разтърси Индонезия. През последните четири години тамошната Комисия за закрила на детето е регистрирала 16 хил. престъпления над деца, като при повече от половината от тях става дума за сексуални посегателства. Само през миналата година 3000 деца са станали жертва на сексуално насилие, като по-голямата част от извършителите са били членове на семейството, познати или учители.




Напоследък на очи се набива все по-голямата дързост на насилниците. През април 2015 г. в Джакарта бяха осъдени двама учители, които са извършили сексуални посегателства срещу много от учениците си. През август същата година на остров Бали беше открит трупът на осемгодишно момиче, изнасилвано от осиновителите си. Два месеца по-късно в Джакарта беше открито тялото на деветгодишно момиче, което е било многократно изнасилвано, преди да бъде убито. Председателят на Комисията за закрила на детето Арист Мердека Сираит отдавна повтаря, че Индонезия се намира в "извънредно положение на сексуално насилие", и остро критикува властите, че не подхождат твърдо срещу педофилията. Най-високата присъда за сексуално насилие срещу дете е 15 години затвор. В миналото обаче много от извършителите са се отървавали и с по-леки присъди.


Арист Мердека Сираит настоява сексуалните посегателства срещу деца да бъдат категоризирани като тежки престъпления и извършителите да се наказват толкова тежко, колкото и тези, които са били осъдени за корупция, тероризъм и търговия с наркотици. Междувременно и много от юзърите в социалните мрежи започнаха да изразяват огромното си възмущение от бездействието на правителството и настояват за по-твърди мерки срещу насилниците на деца.


Явно това дава резултат: президентът на страната Джоко Видодо вече обяви затягане на законите и увеличаване на присъдите. Очаква се скоро той да подпише и декрет за химическа кастрация на осъдените педофили. За разлика от оперативната намеса при химическата се инжектират женски хормони, които потискат образуването на тестостерон и намаляват либидото на мъжа за дълго време. Арист Мердека Сираит, който пледира дори за смъртно наказание в тежките случаи, смята, че химическата кастрация е "смислено действие, което ще окаже влияние". Главният прокурор на Индонезия Мухамат Прасетьо заяви, че президентът Видодо възнамерява да въведе тази мярка с декрет. По този начин законът ще влезе автоматично в сила, без да има нужда от гласуване в парламента.


Активистите отправят остри критики


В Индонезия обаче има и много експерти и правозащитници, които отхвърлят планираната мярка. Организацията "Амнести интернешънъл" се позовава на факта, че принудителното даване на медикаменти също представлява нарушение на човешките права. "Всяко престъпление трябва да бъде наказано. Но това трябва да става в унисон с Хартата за човешките права на ООН, при използването на легални и подходящи средства", казват от организацията. Това мнение се споделя и от Сити Ноор Лайла от индонезийската Комисия за човешките права. Още повече че Индонезия е подписала Международната конвенция срещу изтезанията и нарушенията на човешките права още през 1998 година.


Експертът от Института за реформа на наказателното право Супрайди Едионо твърди, че химическата кастрация по никакъв начин не помага в борбата срещу причините за сексуалните посегателства срещу деца. Той настоява за интензивни психологически грижи за осъдените педофили, както и за обхватни мерки за превенция. Много малко държави в света провеждат химическа кастрация. Сред тях са Северна Корея, Молдова, Русия, Естония, както и някои американски щати. Наскоро Малайзия и Индия също подеха подобни законодателни инициативи.

Ключови думи към статията:

Коментари (89)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Nikolay Savov
    Nikolay Savov
    Рейтинг: 2025 Разстроено

    Не знам .....
    Но две тухли - със сигурност.... ще помогнат....

  2. 2
    кокошката
    Рейтинг: 908 Разстроено

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  3. 3 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 3232 Неутрално

    Човешките отпадъци, които извършват сексуални посегателства върху деца трябва да бъдат преследвани с ВСИЧКИ средства и цялата СТРОГОСТ , предвидени от Законите!!!

  4. 4 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2145 Гневно

    Направо да ги убиват такива. С действията си те са се самоизключили от човешкия род. Следователно човешките права не се отнасят до тях.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  5. 5 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1695 Неутрално

    ... предполагам не колкото физическата, не все пак е нещо.

  6. 6 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1732 Любопитно

    "Интензивни грижи за педофилите" вместо наказания за убийци на деца, щото им нарушавали "човешките права"? Сериозно?
    Всъщност нщо ново, просто пореден прочит на маркс-ленинската постановка, че престъпниците не са виновни, виновна е социалната среда, ерго те не трябва да се наказват, а само меко и внимателно да се превъзпитават.
    "Дневник", копаете упорито дъното........

    Знанието е сила, информацията - власт
  7. 7 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1445 Любопитно

    Организацията "Амнести интернешънъл" се позовава на факта, че принудителното даване на медикаменти също предствалява нарушение на човешките права.

    А не е ли всяко наказание нарушаване на човешки права? Например затворът нарушава правото на свободно придвижване, конфискацията - правото на собственост и т.н. Ако работи - значи е добре...

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  8. 8 Профил на uporit
    uporit
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    Не знам .....Но две тухли - със сигурност.... ще помогнат....
    —цитат от коментар 1 на Nikolay Savov

    Уви, няма да помогнат!
    Педофилията е много сериозно психиеско заболяване, което НЕ се лекува по този елементарен начин. За съжаление и химическата кастрация НЕ помага.

  9. 9 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    Педофилите,а и всички сексуални насилници са в голяма степен на вероятност да повторят престъпленията си.Така че хормонална терапия е логично решение за предотвратяване на бъдещи престъпления.
    Интересно е,че либерастите го определят като химическа кастрация,а когато мъже доброволно вземат женски хормони,го определят като смяна на пола.

  10. 10 Профил на кокошката
    кокошката
    Рейтинг: 908 Неутрално

    Повечето траверси се самоопределят като такива в ранно детство и започват да практикуват содомията като деца. Когато одъртеят носталгията по тези ранни преживявания ги тласка към търсене на подобни изживявания с други деца. Педофил се става, а не се онаследява. Съответно трябва да има лечение.

  11. 11 Профил на кокошката
    кокошката
    Рейтинг: 908 Неутрално

    Да не забравяме и световния принос на левите и абсолютно развилнели се социсаисти, които открито лобират за узаконяване на инцеста като метод за сексуално възпитание.

  12. 12 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    Ако има условия за връщане на смъртното наказание в ЕС за конкретен вид престъпления, то това би следвало да е на първо място за педофилия, а на второ- за измяна към държавата. На въпроса- не е важно на кого и за какво ''помага'' химическата кастрация, а какъв кръг обществени отношения се защитават от нови евентуални престъпления, извършени от престъпника след нея. Кастрацията не може да промени липсата на правосъзнание у извършителят и не го мотивира да се въздържа от извършване на ново престъпление от същият вид- едно изнасилване може да бъде осъществено и чрез предмет- и според мен, не е възможна ресоциализация на такова ментално увредено човешко същество. И да- виждам пряка причинноследствена връзка между всестранното сексуално образование, което ИК иска да вкара и в българките училища, някои конвенции на оон, разпространението и пропагандирането на джендър теорията на бътлър и меркузе в България и противоконституционните цели на софия прайд, от една страна и появата на повишен брой лица, в чието правосъзнание педофилията не е престъпление, а допустимо правомерно поведение, от друга страна.

  13. 13 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4277 Неутрално

    Трайно решение е оперативна орхиектомия !
    Като го напопмат с женски хормони ще започнат да правят да изнасилват мъже и да се позовават за права по Истанбулската Конвенция!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  14. 14 Профил на кокошката
    кокошката
    Рейтинг: 908 Неутрално

    До коментар [#11] от "кокошката":

    Социалисти*

  15. 15 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4828 Любопитно

    "Арист Мердека Сираит настоява сексуалните посегателства срещу деца да бъдат категоризирани като тежки престъпления и извършителите да се наказват толкова тежко, колкото и тези, които са били осъдени за корупция, тероризъм и търговия с наркотици."

    Подкрепям напълно. Сексуалното насилие срещу деца трябва да бъде квалифицирано като тежко престъпление. И гнусните педофили, които посягат на деца да получават тежки присъди.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  16. 16 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    До коментар [#9] от "Мусаши": ''....Интересно е,че либерастите го определят като химическа кастрация,а когато мъже доброволно вземат женски хормони,го определят като смяна на пола....'' Подкрепям мнението Ви, колега.

  17. 17 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    Абе не може правата на един доказан престъпник да са по-големи от правата на няколко жертви!!!

  18. 18 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2894 Неутрално

    Помага, помага.
    Помага и обръщането към традиционното семейство и пълна забрана на гей двойки да осиновяват деца.
    В целия свят!!!

  19. 19 Профил на baba_zozolana
    baba_zozolana
    Рейтинг: 1398 Неутрално

    До коментар [#10] от "кокошката":
    "Педофил се става, а не се онаследява. Съответно трябва да има лечение."

    Хммм. Преди време една студентка по медицина изнесе TED беседа, в която твърдеше, че педофилията е "непроменима ориентация" и затова нашите възприятия за нея трябва да се променят. След това обаче TED махнаха видеото от сайта си, както пишат, И по искане на самата лекторка, която се опасявала за собствената си безопасност, но и защото "тази област на науката се развива и дефиницията на разстройството е само един от многото пунктове, по които се дебатира в научната общност по целия свят (и дори в стандартните референтни източници)".

    https://www.youtube.com/watch?v=RmUxnAkO054

    https://blog.ted.com/tedx-talk-under-review/

    I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
  20. 20 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2543 Неутрално

    Педо филията болест ли Е?

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  21. 21 Профил на Nikolay Savov
    Nikolay Savov
    Рейтинг: 2025 Разстроено

    [quote#8:"uporit"][/quote]

    Прав си за жалост.... но ако не помага поне няма да вреди...

  22. 22 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    Не мога да разбера логиката на "Амнести интернешънъл" - след като педофилията е психическо заболяване, защо лечението с някакви препарати да е нарушение на права. Хората с психични заболявания, когато бъдат принудително вкарани в съответните болници, са подлагани на лечение с различни лекарства и това не може да се каже, че става доброволно, но ако не бъдат лекувани, нещата стават още по-зле.
    По същия начин това е възможно да се прилага и при педофилията.
    Друг е въпроса дали и за колко време това ще е ефективно, защото ако след някакъв срок те излезат отново на свобода и има рецидиви, това ще е непростимо от всякаква гледна точка, дори да пострада едно единствено дете.

  23. 23 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4828 Любопитно

    До коментар [#11] от "кокошката":

    Някакви подробности и доказтелства относно тези твои обвинения към социалистите може ли да представиш?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  24. 24 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1692 Гневно

    Какви човешки правая, бе!
    Изнасилвачите на деца не са хора и не трябва да бъдат третирани като такива!

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  25. 25 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    ''....ХОМОСЕКСУАЛНА ПЕДОФИЛИЯ
    Хомосексуалисти ли са мъжете, които блудстват с момчета?
    Защитниците на хомосексуализма настояват да се разграничава педофилията от хомосексуализма. Педофилите, които блудстват с момчета, не бива да се смятат за хомосексуални, ако някога през живота си са били женени или ако са имали сексуални отношения с жени.
    Истината е, че термините „хомосексуалист“ и „педофил“ НЕ СА взаимно изключващи се. Те характеризират две пресичащи се форми на сексуално привличане. Хомосексуалистът се привлича от лица от същия пол. Педофилът – от деца. В първия случай става въпрос за пола на сексуалния обект, а във втория – за възрастта на сексуалния обект.
    Следователно мъж, хомосексуален педофил, е някой, който е привлечен (но не изключително, виж долу) от момчета, докато жена, хомосексуален педофил (колкото и рядко да се срещат, има и жени педофили), е привлечена от момичета...Много педофили смятят себе си за хомосексуалисти. Според изследване, проведено сред 229 лица, осъдени за блудство с малолетни, и публикувано в Archives of Sexual Behavior, 86% от тези, които са извършили престъпления срещу момчета, се описват като хомосексуални или бисексуални. ...Следователно хомосексуалните педофили не могат да бъдат описани единствено като хора, които са привлечени единствено от млади момчета. Но е факт, че има голямо общо множество между хомосексуализма и педофилията.''
    https://bela.bg/педофилията/
    Видно е, че нещата с ''нещастните, неприети гейове, които страдат от невъзможността хетерообществото да приеме разкриването им и да ги възприеме като пълноценна част от себе си, която не застраша с нищо общественият интерес на другите'' , търпи тотален крах. Цитатът в статията доказва една истина- защо гейовете като цяло не са добре приети в българското общество и тези съображения не могат да бъдат подминати с лека ръка. Емпатията би следвало да е насочена към децата -жертви, а не към престъпника- извършител на престъплението педофилия.

  26. 26 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2192 Неутрално

    "Той настоява за интензивни психологически грижи за осъдените педофили, както и за обхватни мерки за превенция."

    По добра превенция от кастрацията на такива уроди няма.
    Психологически грижи.. Дайте да назначим екипи от НПО-тата да се грижат за педофилите.
    Дайте париииии...
    Нещастници.

    Panta rhei....
  27. 27 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2192 Неутрално

    До коментар [#17] от "Лео":

    Според Амнестито може...

    Panta rhei....
  28. 28 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    До коментар [#22] от "tsvetko_51": ''...,след като педофилията е психическо заболяване, защо лечението с някакви препарати да е нарушение на права...'' Същото питам и аз за транссексуалните трансджендъри- след като е установено при тях психично разстройство на личността, подвид разстройство на половият идентитет, какви права в повече искат за себе си от хетеромнозинството, но... всичките ми питания са отминати с гаври от страна на защитниците на глбТи....

  29. 29 Профил на кокошката
    кокошката
    Рейтинг: 908 Неутрално



    До коментар [#11] от "кокошката":Някакви подробности и доказтелства относно тези твои обвинения към социалистите може ли да представиш?
    —цитат от коментар 23 на Иво


    Мога:

    https://www.independent.co.uk/news/world/europe/incest-and-necrophilia-should-be-legal-youth-swedish-liberal-peoples-party-a6891476.html?fbclid=IwAR1D_qboTLGckdpYLm2cFrSS5NVGtix39rb3R-JkSjTEyAcNCOVUOkSf77s

  30. 30 Профил на кокошката
    кокошката
    Рейтинг: 908 Неутрално

    До коментар [#11] от "кокошката":Някакви подробности и доказтелства относно тези твои обвинения към социалистите може ли да представиш?
    —цитат от коментар 23 на Иво


    Има и още много, ама ти си грамотно момче, порови се в нета...

  31. 31 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2250 Разстроено

    Сериозен морален въпрос!

    За съжаление според мен няма правилно решение.
    Въпреки всичко моето лично мнение в случая е, че химическата кастрация е по-малкото зло и следва да се приложи!

    Модератора е неадекватен!
  32. 32 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2543 Неутрално

    До коментар [#25] от "cmy12603507":

    А геронтофилите?

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  33. 33 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2192 Неутрално

    "Полицаите открили малкото момче мъртво в банята на Джануар - пребито, изнасилено и удушено."

    Случаят отново доказва връзката между ЛГБТ-девиациите и насилието.
    Очевидно насилника е гей, след като е посегнал на момчето.
    Ако беше посегнал на момиче, разбира се това нямаше да е по-малко отвратително престъпление, но фактът че се насочил към собствения пол, недвусмислено показва сексуалната му ориентация.

    Panta rhei....
  34. 34 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2802 Гневно

    Осъдените педофили имали права?! А децата-жертви нямат ли?
    Всеки осъден педофил трябва да бъде държан на отчет, снабден с гривна за да се следи дали не ходи на места, където се събират деца и освен това съседите му да бъдат осведомявани, че е педофил.
    Да видим тогава дали ще си намери място сред другите хора! Да ходи в някое затънтено село без деца и да пасе овцете.

  35. 35 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4828 Весело

    До коментар [#29] от "кокошката":

    Хахаха... ти прочете ли това което си сподел като информация!? :-D В статията става въпрос за Swedish Liberal People's Party, която НЕ Е социалистическа партия, не е член на ПЕС а ЛИБЕРАЛНА партия, член на АЛДЕ!!!

    Тоест, това което обвиняваш европейските социалисти НЕ е вярно и се оказа една от многото твой лъжливи опорки! ;-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  36. 36 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4828 Весело

    До коментар [#30] от "кокошката":

    Достатъчно добре знам политиката на европейските социалистически партии в защита правата и свободите на жените и децата! Тези небивалици в които ги обвиняваш са просто абсурдни. Ти трябва да докажеш своите фалишиви обвинения към тях. Първия път не ти се получи можеш да пробваш пак, ако искаш. ;-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  37. 37 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 822 Неутрално

    РЕЖИ И ХВЪРЛЯЙ НА КУЧЕТАТА !! Другото са адвокатски увъртания

  38. 38 Профил на кокошката
    кокошката
    Рейтинг: 908 Весело

    До коментар [#36] от "Иво":

    Като не ти изнася ще разделиш левите на 20 секти само и само да не погледнеш истината в очите. Какво значение дали са европейски социалисти, дали са членове на ПЕС или АЛДЕ 😂😂😂
    Ако ще виетнамски социалисти да са- все са социалисти... (и педофили😂га)

  39. 39 Профил на кокошката
    кокошката
    Рейтинг: 908 Весело

    Сега пиша от телефона и нямам нерви да се ровичкам, ама после ще ти извадя линкове да те видим как ще си кълчиш ръцете га га га

  40. 40 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4828 Весело

    До коментар [#36] от "Иво":Като не ти изнася ще разделиш левите на 20 секти само и само да не погледнеш истината в очите. Какво значение дали са европейски социалисти, дали са членове на ПЕС или АЛДЕ 😂😂😂 Ако ще виетнамски социалисти да са- все са социалисти... (и педофили😂га)
    —цитат от коментар 38 на кокошката


    Хахаха... по скоро на тебе НЕ ти изнася истината лъжлива кокошке. :-D Пишеш някакви абсурдни глупости и клевети по адрес на европейските социалисти, които не можеш да докажеш. Сега пък се опитваш да изкараш либералите, социалисти... което е още по-смешно и нелепо. :-D

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  41. 41 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Какъв човек трябва да си, за да искаш да защитаваш правата на педофилите?!
    Сериозно питам, няма по-гнусно и извратено престъпление, няма и нормален човек, който да не желае вечни мъки на тези, които посягат на деца.

  42. 42 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4828 Весело

    Какво значение дали са европейски социалисти, дали са членове на ПЕС или АЛДЕ 😂😂😂 Ако ще виетнамски социалисти да са- все са социалисти... (и педофили😂га)
    —цитат от коментар 38 на кокошката


    Има значение и още как, да ти припомня какви лъжи написа в предишния си коментар по темата, цитирам те: "Да не забравяме и световния принос на левите и абсолютно развилнели се социалисти, които открито лобират за узаконяване на инцеста като метод за сексуално възпитание."

    Истината е, европейските социалисти НЯМАТ никакъв принос към лобирането за узаконяване на инцеста като метод за сексуално възпитание!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  43. 43 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4828 Весело

    До коментар [#39] от "кокошката":

    Ама, разбира се... ти винаги си или зает или пък някъде в чужбина. Чакам с нетърпение да видя какви нови лъжи и клевети ще накълвеш по темата! :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  44. 44 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3607 Неутрално

    Как смятате, кое кара хората да не искат да се справят с проблема?
    Защото, ако екзекутират един, двама такива, изнасилеането на деца ще спре?
    Но, кое кара хората да си мълчат или да са откровено против спирането на тази гавра?

    БЮЛЕТИНА №11 - ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА НЕ Е ЕДНА ОТ ТЯХ
  45. 45 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    искат постоянно смъкване на ''ейдж ъф консент''. при нас е една от най-ниските -14 лазарника . лобитата на легебететата постоянно ровят по тоя въпрос и искат смъкване до 12 . тъмън чаавето полово съзрява и понеже му е вменено ,че може да си избира пола и да се такова когато си иска , става мамата си трака .

  46. 46 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    законно е да излъжеш чааве на 14 години и да го изръгаш по негово съгласие , но морално ли е? ама то било заради зачестилите случай на забременели диванета и безразборния секс между тийнейджъри . ми добре ли е 50 годишни чичаци , да опъват 14 годишни момиченца и момченца ?

  47. 47 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2833 Весело

    До коментар [#31] от "Ivan_":

    Хехе, де си бе, човек?!

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  48. 48 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    Това е най-малкото, което трябва да бъде приложено.Като , естествено, не бива да заменя и дългите години в затвора.Бих бил и по-краен , в случая..

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  49. 49 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 1023 Неутрално

    Мисля че въпросът с намиране на подходящи оправдания за педофилство - било психическо разстройство, нарушавали им се правата и т. н. отдавна е решен по цял свят.
    Попадне ли педофил в затвора веднага бива класиран от останалите затворници за най-низша категория човек и е изнасилван от всеки който успее да го хване натясно. Дори най-безскрупулните престъпници се гнусят от педофилите и не ги считат за хора. И това е на практика по цял свят, независимо от различията в обществения морал в различните страни.

  50. 50 Профил на Victoria
    Victoria
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#12] от "cmy12603507":

    Измяна на държавата - гръмни се, бе.

  51. 51 Профил на stanimirkou
    stanimirkou
    Рейтинг: 355 Неутрално

    Не разбирам за какви човешки праа говорят тия. Педофилите нямат никакви права, камоли човешки!

  52. 52 Профил на кокошката
    кокошката
    Рейтинг: 908 Весело

    Стига си врякала, на ограмотявай се😨

    http://ernest.blog.bg/drugi/2016/05/04/analiz-na-uzakoniavaneto-na-pedofiliiata-incesta-i-dr-izvras.1449200

    http://humansarefree.com/2017/10/the-un-is-normalizing-pedophilia-deep.html?fbclid=IwAR0spHkGAYHoXkk6Z5JNVdV-8vapCmtdpG-zZW7-ZkQa9xS0rlHqv5dwr_8

    За сега толкова, после още😂
    Ще проумееш, че сте си чиста проба педофили, затова и се разбирате прекрасно с мюслитата... Ислямокомунета га га

  53. 53 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4828 Весело

    Стига си врякала, на ограмотявай се😨http://ernest.blog.bg/drugi/2016/05/04/analiz-na-uzakoniavaneto-na-pedofiliiata-incesta-i-dr-izvras.1449200 http://humansarefree.com/2017/10/the-un-is-normalizing-pedophilia-deep.html?fbclid=IwAR0spHkGAYHoXkk6Z5JNVdV-8vapCmtdpG-zZW7-ZkQa9xS0rlHqv5dwr_8 За сега толкова, после още😂Ще проумееш, че сте си чиста проба педофили, затова и се разбирате прекрасно с мюслитата... Ислямокомунета га га
    —цитат от коментар 52 на кокошката


    Хахаха.... стига си грачил ти кокошке лъжлива, крайно време е да проумееш, че сте си чиста проба педофили, затова и се разбирате прекрасно с мюслитата... Ислямонацистчета... хахаха... :-D

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  54. 54 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3566 Неутрално

    Активистите на чия страна са? ;)

    На страната на децата или на страната на педофилите?

    Кво ли питам, то не е ли ясно. Активистите винаги защитават най-долната измет, а жертвите им кучета ги яли.

  55. 55 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2143 Неутрално

    Абе толерантни са от "Амнести интернешънъл". Не може да им се отрече.

  56. 56 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3566 Неутрално

    Не разбирам за какви човешки праа говорят тия. Педофилите нямат никакви права, камоли човешки!
    —цитат от коментар 51 на stanimirkou


    Според активистите ти си нацист и трябва да бъдеш разстрелян, а педофилите могат да ги пуснат обратно на свобода само след кратък курс при психолог, че така не трябва да се прави. :)

  57. 57 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3566 Неутрално

    Какъв човек трябва да си, за да искаш да защитаваш правата на педофилите?! Сериозно питам, няма по-гнусно и извратено престъпление, няма и нормален човек, който да не желае вечни мъки на тези, които посягат на деца.
    —цитат от коментар 41 на kazushi


    Е колега педофил, много ясно :)

    Преди време се оказа, че доста доброволци на ООН дето помагат на деца са педофили. Имаше доста голям скандал, дето го потулиха.

    https://unwatch.org/un-needs-accountability-recent-sexual-abuse-cases/

    https://www.independent.co.uk/voices/un-child-rape-sex-exploitation-united-nations-antonio-guterres-prosecutions-immunity-trial-a7956816.html

    https://www.keepingchildrensafe.org.uk/about-us/news/new-allegations-un-sexual-abuse-haiti


  58. 58 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4828 Весело

    До коментар [#52] от "кокошката":

    А, сега да видим по-подробно какви са ти източниците на информация, първия линк е от някакъв блог в който автора ernest (дори НЕ споменава името си), пише следното цитирам:

    "В Европейския съюз (който по-правилно е да се нарича евро-гейски съюз) се наблюдават все по-абсурдни предложения на редица политици с тенденция на узаконяването на различните извращения."

    По нататък в словестните му бълвочи има какви ли не глупости и измишльотини, които наивни кокошки като теб разбира се вярват и кълват. От целия му бълвоч видях инфо само за една бивша шведска депутатка социалдемократка, която действително е имала подобно изказване в подкрепа на инцеста. Ето повече за нея:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Monica_Green

    Разбира се това нейно абсурдно предложение НЕ е било прието от нейните леви съпартийци! Шведските социалдемократи бяха на власт през последните 4 години в Швеция, тази година мнозинството шведи отново гласуваха за тях и в момента те карат още един управленски мандат и през цялото това време, в което са на власт ТЕ НЕ СА ПРИЕМАЛИ никакъв закон, който да легализира инцеста в Швеция!

    Във втория ти линк няма нищо за никакви социалисти. Пише за някаква американска организация на име NAMBLA, която няма никакви връзки с европейските демократични социалистически партии.

    Извод, пак не ти се получи лъжливата опорка, трети опит ще правиш ли? Или ще си признаеш, че ИЗЛЪГА (за пореден път впрочем) в коментар [#11]!?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  59. 59 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    До коментар [#35] от "Иво":

    Ами не си особено прав. Либералите влязоха в сговор със социалистическото правителство и отдавна проповядват някои социалистически идеи.

    Затова и подкрепата за тях се стопи в последно време до 3.5%

  60. 60 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4828 Любопитно

    Затова и подкрепата за тях се стопи в последно време до 3.5%
    —цитат от коментар 59 на areta


    За кои социалисти става въпрос?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  61. 61 Профил на кокошката
    кокошката
    Рейтинг: 908 Весело

    До коментар [#58] от "Иво":

    В блога погледни двата линка, не гледай кой го е писал. И после ела да лаеш 🐕🐕🐕

  62. 62 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 740 Неутрално

    [quote#57:"realguru"][/quote]

    Не трябва да се допуска мъж да работи с малки деца в никаква организация. Такива сллучаи има много и извън ООН. И не говоря за католическата църква. Има ли мъже в детски градини, ясли и други такива, ясно е какви са тия "мъже".

  63. 63 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    До коментар [#58] от "Иво":

    "тази година мнозинството шведи отново гласуваха за тях и в момента те карат още един управленски мандат"

    Не само тази година. Социалдемократите някъде от началото на 20в. винаги взимат най-висок процент на избори, това обаче не означава че могат да направят правителство.

    В момента наистина карат още един мандат защото успяха да придърпат в сговор Либералите и Центристите от десния блок. В резултат Либералите се стопяват със страшна сила, а също и Центристите макар и по-малко. Като цяло положението никак не е стабилно, социалдемократите се крепят буквално на "честна дума".

  64. 64 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    До коментар [#60] от "Иво":

    За Либералите става въпрос. техния процент е 3.5

  65. 65 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 2458 Неутрално

    Значи, химическата кастрация е жестокост. Много по-добре би било да се направи операция за смяна на пола и след нея престъпникът да се върне в затвора където е бил преди операцията. Разбира се, някой може да каже, че няма да е хубаво някоя жена джендър бейс мъж да бъде върната в Сливенския, а ще е по-добре да бъде пратена в Пазарджишкия, но това ще е прекалена жестокост

    Бог да благослови Америка за България!
  66. 66 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4828 Весело

    До коментар [#61] от "кокошката":

    Покажи ги тези линкове конкретно, обясни какво има в тях относно "лошите" социалисти и инцеста и после ела да кудкудякаш отново. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  67. 67 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4828 Любопитно

    До коментар [#64] от "areta":

    Щом става въпрос за либералите така съм съгласен.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  68. 68 Профил на gmranger
    gmranger
    Рейтинг: 552 Неутрално

    Преди години в Чехия експериментираха вариант, при който ако се подложи доброволно на химическа кастрация, престъпникът получава по-лека присъда лишаване от свобода. Не знам как се развиха нещата, но такъв подход решава проблема на правозащитниците - в крайна сметка е доброволна кастрация.

  69. 69 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2531 Неутрално

    Както обикновено активистите и "право"защитниците са на страната на престъпниците.
    И после защо нападателите ставали все по-нагли. Защото зад тях стои Световната Либерастка Армия, готова винаги да се загрижи за правата и свободите им.
    Очевидно правото на едно дете да има нормален живот и да не бъде изнасилено е по-малко от правото на един насилник педофил да има нормален живот.
    Защото най-лошото, което може да му се случи е да отиде за кратко в затвора, а после да си живее живота.
    Я ми припомнете защо онова шведско момиче се самоуби преди няколко дни? Откъде тръгна драмата и депресията и?

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  70. 70 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    До коментар [#50] от "Victoria":
    КОНСТИТУЦИЯ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
    Чл. 59.
    (1) Защитата на отечеството е дълг и чест за всеки български гражданин. Измяната и предателството към отечеството са най-тежки престъпления и се наказват с цялата строгост на закона.
    Наказателен кодекс
    Глава първа.
    ПРЕСТЪПЛЕНИЯ ПРОТИВ РЕПУБЛИКАТА Раздел I. Измяна
    Чл. 95. (Доп. - ДВ, бр. 50 от 1995 г., изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) Който с цел да бъде съборена, подровена или отслабена властта в републиката участвува в извършването на опит за преврат за насилствено завземане на властта в центъра или по места, или в бунт, или във въоръжено въстание, се наказва с лишаване от свобода от десет до двадесет години, с доживотен затвор или с доживотен затвор без замяна.

  71. 71 Профил на gripen
    gripen
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Ще му объркат на някой изверг дозата или известно време няма да приема тези хормони и пак може да извърши престъпление. Изнасилвачите и педофилите трябва да бъдат кастрирани по класическия начин. Защото сме хуманни - с упойка.

    За Европа: бяла, християнска и силна!
  72. 72 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4828 Любопитно

    До коментар [#71] от "gripen":

    Подкрепям. +++

    След кастрацията обаче трябва да си изтърпят присъдите в затвора.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  73. 73 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8960 Неутрално

    "намаляват либидото на мъжа за дълго време. "

    Задълго, но не завинаги.

  74. 74 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 961 Неутрално

    БАШ НАД ТАЯ СТАТИЯ СНИМКА НА ПОЛУГОЛИ ДЕЦА??
    ТОЛКОВА ЛИ Е НУЖНА???

  75. 75 Профил на Vorknkx
    Vorknkx
    Рейтинг: 513 Неутрално

    Над 90% от педофилите са хетеросексуални. Това са доказани факти.

  76. 76 Профил на Vorknkx
    Vorknkx
    Рейтинг: 513 Неутрално

    И да- виждам пряка причинноследствена връзка между всестранното сексуално образование, което ИК иска да вкара и в българките училища, някои конвенции на оон, разпространението и пропагандирането на джендър теорията
    —цитат от коментар 12 на cmy12603507


    А виждате ли доказаните ФАКТИ, че сексуалното образование НАМАЛЯВА честотата на венерически заболявания и нежелана бременност сред подраствашите?

    "Джендър теория" не съществува, това е измислица на популистите.

  77. 77 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    [quote#76:"Vorknkx"][/quote]

    Това сексуално образование го изкарваш все едно,че е ядрена физика.Достатъчно е да се обясни на младежите,че трябва да използват презервативи при секс и ще намалят до минимум риска от заразяване с болести.А това го знае всеки младеж.

  78. 78 Профил на Victoria
    Victoria
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#70] от "cmy12603507":

    На коя държава, бе овцо? Тази, дето е управлявана от мутри ли, бе? На тази ли ДЪРЖАВА някои може да измени?

  79. 79 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 3294 Неутрално

    Смърт е единственото наказание!

  80. 80 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    До коментар [#78] от "Victoria": Като не я харесвате, постъпете достойно и се откажете от българското си гражданство- какво чакате още... Всички законодателства на ЕС държави съдържат такива текстове в наказателните си закони и наказанията са почти еднакви с вписаните в нашият НК. А ''овцо'' ще наричате майка си- защото не Ви е възпитала. За Вас съм ''г-жо български адвокат''

  81. 81 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3963 Любопитно

    До коментар [#70] от "cmy12603507":

    Братовчед ми, на 18 годишна възраст имаше неуспешен опит за бягство от социалистическата Родина. Хванаха го, благодарение на предателство. Съдиха го за опит за измяна на Родината и си полежа в централният софийски. Там явно е попаднал на хора, станал човек и следващото бягство беше вече успешно. Има си семейство, деца, добра работа и дори преди няколко години отвори клон на фирмата в Бг.
    Та да го бяха разстреляли, изменника?

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  82. 82 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    До коментар [#76] от "Vorknkx": ''...Джендър теория" не съществува, това е измислица на популистите....'', О.К.- но съществува джендър идеология и нейното съдържание е описано в РКС 13 по к.д. 3 /2018г., а именно;''... Понятието „gender“/„genre“ със съдържание „социално изградени роли, поведения, дейности и характеристики, които определено общество смята за подходящи за жените и за мъжете” отразява определени социални и културни представи за мъжете и жените, изградени в дадено общество към определен момент. Тези представи търпят развитие до степен, че по-новите могат да изключат по-старите, като например, че полът е биологично детерминиран. От тази гледна точка един биологичен мъж може да има „gender“/„genre“ на жена и обратно. Това води до възможността за избор на индивида по своя воля на различна „идентичност, основана на пола“, която може и да не съвпада с биологичната. Така изложеното разбиране изразява аспекти на „джендър-идеологията“ – сбор от идеи, убеждения и вярвания, че биологично детерминираните характеристики на пола са ирелевантни, а има значение само половата самоидентификация...''
    http://www.constcourt.bg/bg/Acts/GetHtmlContent/f278a156-9d25-412d-a064-6ffd6f997310
    Следователно- джендър идеологията е ''....– сбор от идеи, убеждения и вярвания, че биологично детерминираните характеристики на пола са ирелевантни, а има значение само половата самоидентификация...'' Видно е, че не сте добре информирани.

  83. 83 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    До коментар [#81] от "DDR": Обърнете се към пеналист и не ме занимавайте с Вашите проблеми. До сега от комуникацията с Вас установих по безспорен начин, че ;
    1. Вие никога не сте учили в българско основно, средно или висше държавно или частно учебно заведение
    2.Вие не познавате историята на България., българската култура, традиции, цивилизация и нямате българска родова памет
    3. Неслучайно под друга тема Ви попитах дали сте от тюркоговящите циганските племенни групи и сте с небългарско самосъзнание.
    Лек ден.

  84. 84 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    До коментар [#83] от "cmy12603507":тюркоговящите- т.е. тюркоговорящите

  85. 85 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3963 Весело

    До коментар [#81] от "DDR": Обърнете се към пеналист и не ме занимавайте с Вашите проблеми. До сега от комуникацията с Вас установих по безспорен начин, че ;1. Вие никога не сте учили в българско основно, средно или висше държавно или частно учебно заведение2.Вие не познавате историята на България., българската култура, традиции, цивилизация и нямате българска родова памет3. Неслучайно под друга тема Ви попитах дали сте от тюркоговящите циганските племенни групи и сте с небългарско самосъзнание.Лек ден.
    —цитат от коментар 83 на cmy12603507


    Ама моля ви мадам, мене много ме е срам....(както се пее в една песничка)

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  86. 86 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 3257 Неутрално

    Химическата кастрация помага и за хомофилията.

  87. 87 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 3257 Неутрално

    Над 90% от педофилите са хетеросексуални. Това са доказани факти.
    —цитат от коментар 75 на Vorknkx


    Не е вярно. Точната статистика е- 40% от случаите на педофилия са извършени от хомосексуални, при условие, че хомосексуалните са под 1% от населението,до 2% в тай-изпедерастените общества. Можеш сам да изчислиш колко пъти и по-голяма вероятността хомосексуален да педофилства. И е нормално да е така заради извратената перверзна психика.

  88. 88 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3475 Любопитно

    До коментар [#87] от "gozambo":

    “Точна” според кого? Като знаем колко неточни данни си давал и даваш, от твоите уста звучи като невярна информация.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  89. 89 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2250 Весело

    До коментар [#47] от "Noise":

    Ако искаш вярвай но последният месец и половина съм средно по 60 часа седмично пред компа и няма време за Дневник.
    Хванах се с един проект и от него искочиха допълнителни неща и си припомних какво е да бачкаш:)...
    Както и да е, вече сме на по-лек етап (поне за мен) и ще мога да хвърлям по едно око и тук:)

    Модератора е неадекватен!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK