"Тесла" променя цената на моделите 3, Екс и Ес

"Тесла" променя цената на моделите 3, Екс и Ес

© Mike Blake, REUTERS



Американският производител на електромобили "Тесла" (Tesla) обяви, че ще промени цените на автомобилите си "Модел 3", "Модел Екс" (Model X) и "Модел Ес" (Model S), предаде агенция "Ройтерс".


Началната цена на Модел 3 ще бъде 30 315 долара спрямо 32 225 долара. Цената на "Модел Екс" ще нарасне до 75 315 спрямо 71 325 долара, а на "Модел Ес" ще се повиши до 70 115 долара спрямо 65 125 долара. Това се посочва на сайта на компанията.


Цените на колите включват потенциални стимули, посочва на сайта си "Тесла".




В Китай, най-големия пазар за електромобили, "Тесла" също вдигна цените, като стартовата цена на "Модел Ек"с е 790 900 юана (115 068 долара), а на "Модел Ес" 776 900 юана.


"Тесла" строи завод в Шанхай, където планира първоначално да произвежда "Модел 3". Компанията приема поръчки за тези произвеждани в Китай автомобили, чиято начална цена е 328 000 юана.


Телевизия Си Ен Би Си, цитирана от ТАСС, съобщи, че при сглобяването на "Модел 3" в САЩ се пренебрегват част от регламентираните проверки, за да се изпълнят сроковете за увеличаване на производството на електромобилите.


По данни на телевизията няколко работници са разказали за условията на труд в предприятието на "Тесла", известно като Джи Ей 4 (GA4), което работи вече над година и е близо до главния завод във Фримонт, Калифорния. Те се оплакали от жегата през деня, от студа през нощта и от дима от природните пожари, прониквал в хангара, в който са работили миналата година. Според работниците при сглобяването не се правят всички предвидени по регламент тестове.


В прессъобщение до телевизията "Тесла" посочва, че тези сведения са анекдотични разкази на служителите на компанията, въвеждащи в заблуда, и не отразяват практиката на сглобяване и метода на работата в компанията.


В началото на месеца "Тесла" съобщи, че за второто тримесечие доставките на всички модели са се увеличили с 51 процента спрямо първото тримесечие до 95 200 бройки, включително 17 650 Модел Ес и Екс.

Ключови думи към статията:

Коментари (214)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Плюс минус
    Плюс минус
    Рейтинг: 108 Неутрално

    Пак няма кой да ги купи тези надценени боклуци!

  2. 2 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Като няма търсене намаляш цените, барем някой шаран се върже.

  3. 3 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    До коментар [#1] от "Плюс минус":


    До коментар [#2] от "МиГ-29":

    Тъкмо 160 000 шарана са намерили за първото полугодие, ама вие си тролете де.

  4. 4 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Теслата съвсем западна акцията падна 50% до 180.
    Уж Мъск-а беше договорил да прави компанията частна на цена на акция 460 пък то какво стана акцията отиде под 200.

  5. 5 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 2196 Весело

    Не е хубаво.

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  6. 6 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Не се говори вече за растеж за големи печалби сега в Тесличката се говори за оцеляване.
    Ще я има ли компанията в следващите 3 години.

  7. 7 Профил на uporit
    uporit
    Рейтинг: 875 Весело

    Пак няма кой да ги купи тези надценени боклуци!
    —цитат от коментар 1 на Плюс минус

    Напротив, тролче!
    Има опашка от желаещи, която непрекъснато расте.

  8. 8 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Реалиста като дългогодишен инвеститор в Тесла да каже как му се е отразила цената в спада на акцията.

  9. 9 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    До коментар [#1] от "Плюс минус":


    До коментар [#2] от "МиГ-29":

    Тролеи, прочетохте ли статията?
    Цената на Модел Екс ще нарасне до 75 315 спрямо 71 325 долара, а на Модел Ес ще се повиши до 70 115 долара спрямо 65 125

  10. 10 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1151 Весело

    До коментар [#1] от "Плюс минус":


    До коментар [#2] от "МиГ-29":

    Щото се качихте, покарахте и сравнихте с КАКВО, та разбрахте, че са боклуци? Ма иначе много ви бива да плюете по нещо, което и в съня си няма да видете, к'во ли си било "на живо"...

  11. 11 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3553 Неутрално

    До коментар [#2] от "МиГ-29":

    Намаляват цената, но само на единия модел. Другите два, нагоре.

    Бивш tww09306483.
  12. 12 Профил на uporit
    uporit
    Рейтинг: 875 Весело

    Като няма търсене намаляш цените, барем някой шаран се върже.
    —цитат от коментар 2 на МиГ-29

    Чукча НЕ чете, само пише глупости!
    Само цената на Модел 3 се намалява.
    Цените на останалите модели се вдигат.

  13. 13 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 2196 Весело

    "Цените на колите включват потенциални стимули, посочва на сайта си "Тесла"."

    Като например? Сервизна отстъпка за няколко години?
    Или ще му турите разни шарени светещи ленти по интериора за да крякат дяцата "Ихууу"?

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  14. 14 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3553 Неутрално

    До коментар [#8] от "МиГ-29":

    Само положително. В момента може да си купи още акции, по евтино... ;)

    Бивш tww09306483.
  15. 15 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 1114 Весело

    Цвиленето вече не е толкова силно и възбуждащо?

    Имаме шиле дето е прогледнало, дами и господа.

  16. 16 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Бе като е толкова добре полужението акцията що пада и е на 50% от върха си?
    Щото чичко Мъск всички го разбраха че лъже.
    Само в тоя форум още му се радват.

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на Плюс минус
    Плюс минус
    Рейтинг: 108 Неутрално

    До коментар [#3] от "Doge":

    Тогава защо не вдигат цените?

    Явно няма достатъчно шарани!

    А и още един въпрос имам-защо има хора ,които си продават Теслите ,ако са толкова добри елколи?
    За един приятел питам...

  19. 19 Профил на Плюс минус
    Плюс минус
    Рейтинг: 108 Неутрално

    До коментар [#3] от "Doge":

    Тогава защо не вдигат цените?

    Явно няма достатъчно шарани!

    А и още един въпрос имам-защо има хора ,които си продават Теслите ,ако са толкова добри елколи?
    За един приятел питам...

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на Плюс минус
    Плюс минус
    Рейтинг: 108 Неутрално

    До коментар [#7] от "uporit":

    Верно ли?
    Да правят втори завод тогава,какво се стискат...

  24. 24 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2850 Неутрално

    От цялото си съществуване до сега Тесла няма нито една година на печалба. Има само 3 тримесечия на печалба. Всичко останало са зверски загуби.

    https://ycharts.com/companies/TSLA/net_income

    Кога и как ще си избива инвестициите не е ясно.

  25. 25 Профил на hboyadzhiev
    hboyadzhiev
    Рейтинг: 434 Любопитно

    До коментар [#4] от "МиГ-29":

    Интересно, в момента виждам, че цената на Тесла е $253.5 за акция. Последно е била около $180 през месец май, от когато насам се покачва. Принципно съм съгласен, че има вариант и да падне след тази новина (макар че по-скоро сериозни промени има при обявяване на тримесечни резултати, не смяна на цени на модели), но е хубаво да си проверяваме фактологията :)

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#7] от "uporit":Верно ли?Да правят втори завод тогава,какво се стискат...
    —цитат от коментар 23 на Плюс минус


    Те това и правят:

    https://youtu.be/hPwwmNyQ3fU

  28. 28 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3964 Неутрално

    До коментар [#1] от "Плюс минус":Боклук си ти. Руски.
    —цитат от коментар 26 на EU defender


    Ето такъв!!!
    https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/kalashnikov-zastrelia-tesla-s-tozi-elektromobil-6085784

  29. 29 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 957 Неутрално

    До коментар [#24] от "realguru":

    Не очаквай печалба от Тесла в следващите 3-5 години. Прекалено бързо расте за да е на печалба. Тепърва трябва да се строи гига фабриката в Европа, за model Y трябват мощности, за пикапа. Така че може да си я копираш тая опорка и да си я пляскаш следващите 5 години. Това обаче няма да промени нищо, Тесла е най-добрата масова кола на пазара в момента.

  30. 30 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2425 Весело

    До коментар [#17] от "Willy Messerschmitt":

    объркал си се, днес се е качил с около 1% т.е. с нищо ,та може да се поуспокой за "петролеца"

    гошо
  31. 31 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 957 Неутрално

    До коментар [#19] от "Плюс минус":

    "А и още един въпрос имам-защо има хора ,които си продават Теслите ,ако са толкова добри елколи?"

    Обикновено за за си купят по-нова. Тесла не са добри елколи, те са добри коли.

  32. 32 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 5070 Весело

    До коментар [#2] от "МиГ-29":


    До коментар [#24] от "realguru":


    До коментар [#21] от "Плюс минус":

    Алкашки ребята...тя Тесла е ясна !Ами я кажете какво стана с безаналоговият "ИЖ Електикпутиновец"с 2 те ремаркета акумулатори?

    До истината се достига с познание!
  33. 33 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1540 Весело

    До коментар [#10] от "Дългия":

    "Щото се качихте, покарахте и сравнихте с КАКВО, та разбрахте, че са боклуци? "

    Сравнил е с неговия 25 годишен кошник Опел Кадет на принципа, че гроздето е кисело.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  34. 34 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2425 Любопитно

    До коментар [#26] от "EU defender":

    На вас днес с оня месершмита, какво ви става, съвсем го докарвате като оня от грузинската телевизия "обазования журналист " ,псувача !Руснаците да не би да са завършили СВ2 предсрочно или е защото Германия заяви че няма как вече да се спре тоя поток

    гошо
  35. 35 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4324 Любопитно

    Последно!?
    Този модел "Модел Ек"с ли е или е "Модел Екс"?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    До коментар [#34] от "гошо":

    Дания го спира.
    Господарите ти в Кремъл ще трябва да подпишат с Украйна до края на годината. Тик так.

    The best way to predict the future is to invent it.
  39. 39 Профил на Плюс минус
    Плюс минус
    Рейтинг: 108 Неутрално

    До коментар [#24] от "realguru":

    Теслите скоро ще имат антикварна стойност като фалира Тесла,купувай народе!

  40. 40 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 1060 Весело

    България е държавата, където хора биха инвестирали в Историческия парк, но "Тесла" им се струва измама.

  41. 41 Профил на Плюс минус
    Плюс минус
    Рейтинг: 108 Неутрално

    До коментар [#38] от "EU defender":

    Украйна даже и да остане на газовата карта на Газпром няма да е незаобиколим фактор в транзита и няма шанс пак да краде от транзитирания газ и няма да получава нищо по преференциални цени!
    Понял?

  42. 42 Профил на Плюс минус
    Плюс минус
    Рейтинг: 108 Неутрално

    До коментар [#38] от "EU defender":

    Украйна даже и да остане на газовата карта на Газпром няма да е незаобиколим фактор в транзита и няма шанс пак да краде от транзитирания газ и няма да получава нищо по преференциални цени!
    Понял?

  43. 43 Профил на I
    I
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    Нямам акции в Тесла и слабо ме вълнува накъде ходят. Следващата ми кола ще е Тесла.

    Did you know ... that no-one ever reads these things?
  44. 44 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2850 Неутрално

    До коментар [#24] от "realguru":Не очаквай печалба от Тесла в следващите 3-5 години. Прекалено бързо расте за да е на печалба. Тепърва трябва да се строи гига фабриката в Европа, за model Y трябват мощности, за пикапа. Така че може да си я копираш тая опорка и да си я пляскаш следващите 5 години. Това обаче няма да промени нищо, Тесла е най-добрата масова кола на пазара в момента.
    —цитат от коментар 29 на L Glassman


    Айде пак :)

    https://ycharts.com/companies/TSLA/net_income

    Тесла губи средно по -283.45 милиона долара на тримесечие. Това прави по 1133.80 средно на година. Демек над милиард долара на година.

    За 10-годишното съществуване Тесла е загубила близо 12 милиарда долара. И забележи като е била малка компания е губила малко пари. Като става голяма компания губи много пари. :)

    Ти ми говориш за следващите 3-5 години, разширявания и пр. От къде ще дойдат тези пари? Кой ще ги дава? Кога ще се връщат?

    Все въпроси дето хората с пари си ги задават. :)

    Иначе може да е яка кола, но като не е на печалба следва фалит. Това се нарича реалност. :)

  45. 45 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1151 Весело

    Еййй, много ми е гот начиии.... Като излезе новина за Тесла/Мъск и руските тролчета полудяват - то е яд, то е злоба, то е мъка, мъкаа... Ма така ще е в този и в следващия век или поне докато е жив вождът ви, ония, дребния, Путинчовия. Той се кани да векува и да ви управлява още поне 100 години, та злобата ви е разбираема... Ма нека, хак да ви е... Пък белите хора по широкия свят ще си карат "калпавите" Тесли и ще се кефят...

  46. 46 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2850 Неутрално

    България е държавата, където хора биха инвестирали в Историческия парк, но "Тесла" им се струва измама.
    —цитат от коментар 40 на kapitan_laino


    Исторически парк няма как да загуби 12 милиарда за 10 години. :)

    Някак си по-сигурно изглежда. :)

  47. 47 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 770 Весело

    До коментар [#11] от "Petleshev":

    Чукча не читател, чукча писател ;) Руска му работа...

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  48. 48 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2425 Неутрално

    До коментар [#38] от "EU defender":

    Дания остава в страни от трасето а Москва разбирасе че ще подпише с Киве Но текста ще го съставят в Кремъл Предполагам си на ясно с усвията

    гошо
  49. 49 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2850 Неутрално

    Нищо ревете си...петролецът отново тръгна надолу......Ох кеф...........
    —цитат от коментар 17 на Willy Messerschmitt


    Петролеца тръгна надолу не заради Тесла, а заради реднеците дето измислиха фракигна. :)

    Колхозниците и чаршафосаните се опитаха да ги изкарат извън играта като намалиха цената на петрола. Ама то взе че се оказа, че има в САЩ има петрол за фракинг за следващите 500 години и могат да го вадят на цена 2 долара за барел (най-евтините кладенци). Иначе средното май им пада 25 долара за барел. :)

    И това няма нищо общо с електричките.

  50. 50 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4618 Неутрално

    Пак няма кой да ги купи тези надценени боклуци!
    —цитат от коментар 1 на Плюс минус


    Опашката от предплатили капаро за "тези боклуци" е доста дълга! 😂🤣

  51. 51 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4618 Неутрално

    Като няма търсене намаляш цените, барем някой шаран се върже.
    —цитат от коментар 2 на МиГ-29


    Дали прочете статията? Намалява се цената на Модел 3, а се увеличава на Модел Екс и на Модел Ес!

    "Началната цена на Модел 3 ще бъде 30 315 долара спрямо 32 225 долара. Цената на "Модел Екс" ще нарасне до 75 315 спрямо 71 325 долара, а на "Модел Ес" ще се повиши до 70 115 долара спрямо 65 125 долара."

  52. 52 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    Падащите цени на бензина правят лоша услуга на електрическите коли като цяло. Купувачите на Тесла са малко по-друг сегмент, дават много пари . не за да пестят пари, а да спасят планетата. И защото са си изработили много пари, и могат да си позволят.

  53. 53 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3641 Весело

    До коментар [#1] от "Плюс минус":

    Ще фалират ли скоро?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  54. 54 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4618 Весело

    До коментар [#44] от "realguru":

    "Иначе може да е яка кола, но като не е на печалба следва фалит. Това се нарича реалност. :)"

    Споко, нали не си вложил копейките си в Тесла! 🤣🤣🤣 Какво те интересува, че Тесла ще фалира?!

  55. 55 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 487 Неутрално

    До коментар [#29] от "L Glassman":

    Викаш печалба да не очакваме, добре хубу.
    Ама проблема не е в липсата на печалба а в наличието на ЗАГУБА. Тесла прави по 2 милярда на година загуба.
    За да продължава да съществува някой трябва да и налива по 2 милярда суха пара на година.
    А приказките че печалбата щяла да дойде след 3-5-10 години вече се изтъркаха тя и преди 10 години беше компания в растеж и за това нямаше печалба и сега пак уж е компания в растеж.
    А бизнеса иска печалба, за тва и акцията е на 50% от върха си.

  56. 56 Профил на Плюс минус
    Плюс минус
    Рейтинг: 108 Неутрално

    До коментар [#53] от "vesolr":

    Така казва един от бившите шефове на GM!

  57. 57 Профил на Плюс минус
    Плюс минус
    Рейтинг: 108 Неутрално

    До коментар [#52] от "Таралеж":

    И как я спасяват тази планета като съседа им афроамериканец си купува джип с пет литров двигател и го реже с пълна газ!

  58. 58 Профил на Плюс минус
    Плюс минус
    Рейтинг: 108 Неутрално

    До коментар [#31] от "L Glassman":

    Не всички!
    Повечето просто се освобождават от теслата,защото са и поели дръжката и то мъжката...

  59. 59 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    Не мога да си обясня как стана така, че спора по темата дали електрическия двигател ще измести ДВГ се измести в посока изток запад. В крайна сметка синърза на газове за ДВГ може да се окаже бъдещето. Темата за екологично чистите автомобили, ползващи ток от въглища също уйде по оста изток запад. Унищожава се всяка смислена дискусия.

  60. 60 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    До коментар [#52] от "Таралеж":И как я спасяват тази планета като съседа им афроамериканец си купува джип с пет литров двигател и го реже с пълна газ!
    —цитат от коментар 57 на Плюс минус


    Ами вместо два трака/джипа има само един.

  61. 61 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2850 Неутрално

    До коментар [#44] от "realguru":"Иначе може да е яка кола, но като не е на печалба следва фалит. Това се нарича реалност. :)"Споко, нали не си вложил копейките си в Тесла! 🤣🤣🤣 Какво те интересува, че Тесла ще фалира?!
    —цитат от коментар 54 на vassilun


    Нищо, просто троля хората загубили връзка с реалността. :)

  62. 62 Профил на Плюс минус
    Плюс минус
    Рейтинг: 108 Неутрално

    До коментар [#33] от "меншевик":

    Не се издавай каква кола караш!

  63. 63 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4618 Весело

    До коментар [#52] от "Таралеж":И как я спасяват тази планета като съседа им афроамериканец си купува джип с пет литров двигател и го реже с пълна газ!
    —цитат от коментар 57 на Плюс минус


    Как така бедните афроамериканци си купуват джип с петлитров двигател? Чудна работа? Нали са на помощи за безработни? 🤣🤣🤣

  64. 64 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 957 Неутрално

    До коментар [#44] от "realguru":

    Инвеститорите в САЩ обожават компании които растат с темповете на Тесла. Амазон бяха така над 10 години. Убер все още са така, но има млади хора на запад които никога не са се качвали на такси и никога няма да се качат най-вероятно.

  65. 65 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2850 Неутрално

    До коментар [#64] от "L Glassman":

    Радвам се за тях :)

    Само да знаеш, че Амазон е една, а покрай нея изгоряха поне 1000 компании. Чувал си за "дот ком" балона? Или още не си бил роден през 2000-та? ;)

    Междувременно аз съм си вложил копейките дето ми ги плащат от тролене в Мерцедес на 7% годишна дивидента доходност. Като те само разпределят под 50% от печалбата. :)

    https://finance.yahoo.com/quote/DAI.DE/

    https://www.daimler.com/investors/share/dividend/

  66. 66 Профил на Плюс минус
    Плюс минус
    Рейтинг: 108 Неутрално

    До коментар [#60] от "Таралеж":

    Те тези ,дето имат тесла си купуват и по един джип или имат такъв ,за да имат истинска кола...

  67. 67 Профил на Минуса
    Минуса
    Рейтинг: 559 Неутрално

    Не мога да разбера тези които коментират с такъв голям хъс за или против Тесла, при все че са виждали колата само на картинка. Факт е че компанията произвежда масово най-технологично напредналите коли в света. Факт е че засега губи пари, но е факт че веднъж караш ли Тесла, забравяш всичко останало.

  68. 68 Профил на Плюс минус
    Плюс минус
    Рейтинг: 108 Неутрално

    До коментар [#67] от "Минуса":

    Звучи доста нелогично...

  69. 69 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 957 Весело

    До коментар [#65] от "realguru":

    За съжаление съм бил роден много преди 2000-та! :)

    И в бизнеса с ел. коли много ще язгорят, Тесла обаче няма да е от тях. Просто произвеждат най-добрият продукт в момента. И то не в сравнение с други електрички, а в сравнение със всички автомобили. Автопилотът им е плашещо добър, най-безопасната кола е, малко са колите които са по-бързи от 0-100, единствените които предлагат ъпдейт "over the air". Достатъчно е да покараш Тесла няколко седмици, за да ти се видят другите коли безсмислени!

    Аз съм търпелив, вложил съм дългосрочно в акции на Тесла! ;)

  70. 70 Профил на grigoo
    grigoo
    Рейтинг: 771 Неутрално

    До коментар [#1] от "Плюс минус":

    Да, те такива кат тебе си купуват нафтови печки за 1000лв да ни тровят!

  71. 71 Профил на Плюс минус
    Плюс минус
    Рейтинг: 108 Неутрално

    До коментар [#70] от "grigoo":

    Даже им махам и филтрите за финни частици,че ядат от конските сили и за да мога да се надбягвам с другите ...

  72. 72 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 1520 Неутрално

    по това кой плюе по Тесла, безпогрешно се познават съветските агенти - та време беше отдавна Дневник да пуснат подобна очерняща статия

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  73. 73 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 2137 Неутрално

    Тесла са тесли отвсякъде.

  74. 74 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 1025 Любопитно

    За голямо съжаление на Германия, се надявам да устискам още 3-4 години със старото возило и повече никога през живота си да не се налага да купувам ДВГ (морално остарял пърдялник). Дотогава цените на двата вида автомобила (електрически и антични) ще са вече на една цена, а след още 3-4 само руснаците, арабите и ретро-маниаците ще инвестират в газьолени пърпорялници.

  75. 75 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Аз съм търпелив, вложил съм дългосрочно в акции на Тесла! ;)

    До коментар [#69] от "L Glassman":

    Оххх котьо човека е дългосрочен в Тесла :)))
    Оптимист си ти 100 години ще трябва да ги чакаш.
    Човече продавай докато е време.
    This stock is a dog !!!

  76. 76 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2850 Неутрално

    Факт е че компанията произвежда масово най-технологично напредналите коли в света. Факт е че засега губи пари, но е факт че веднъж караш ли Тесла, забравяш всичко останало.
    —цитат от коментар 67 на Минуса


    Предполагам говориш за тест драйв или като втора кола, с която да ходиш от предградията до града. :)

    Щото в момента в който трябва да чакаш на някоя публична колонка да се зареди и ти минава целия мерак от цялата висока технология.

    А да не говорим че ако преди теб има 3-4 коли да чакат и те. Тогава почваш да проклинаш момента, в които си я купил или тръгнал с нея на такъв път. :)

  77. 77 Профил на Николай С
    Николай С
    Рейтинг: 401 Неутрално

    До коментар [#38] от "EU defender":

    За какво да подписват?
    Доходите от износ на Газпром са 40% надолу и то при ефтиният транзит в момента. Патоците никога няма да се изплатят. Износа спада, включително за Турция.

    https://www.finanz.ru/novosti/aktsii/eksportnye-dokhody-gazproma-rukhnuli-pochti-na-40percent-1028343091

    Незнам нашите 3 млрд как ще се изплатят за връзката Турски Поток—Сърбия, само с Руски газ.

  78. 78 Профил на Плюс минус
    Плюс минус
    Рейтинг: 108 Неутрално

    До коментар [#72] от "hhhuuunnnn":

    Бившите шефове на GM,чисти потомствени американци и те ли са съветски агенти,каквото и да означава това?

  79. 79 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1401 Неутрално

    Тия разговори за загубите на Тесла са гледане по повърхността.

    В момента Тесла е единствения производител, който не само прави печалба от всеки един продаден електромобил, но го прави с маржин от над 20%, което другите автомобилни производители само могат да си мечтаят в следващите години.

    Загубите на Тесла идват от това, че:

    - тепърва трябва да вдигат нови производствени мощности, които струват много пари
    - инвестират в собствена зарядна инфраструктура, която към момента гълта много пари - никой друг производител не го прави
    - имат странични продукти (пр. батериите за съхранение на соларна енергия, соларните "керемиди"), които към момента само гълтат пари, понеже работят на много малки обороти

    Това го казвам като собственик на електромобил от друг производител и следващия ми електромобил (който е поръчан ве§е) също няма да е Тесла - но не може да се каже на черното бяло.

    Другите големи производители, които вадят електромбили от няколко години все още ги произвеждат на загуба, а фабрики за тях изобщо не е имало нужда да правят, тъй като правят коли на същите поточни линии, на които вадят и другите си коли.

    Тесла не я мислете - тя във всеки един момент може да продаде зарядния бизнес на някой, да спре да инвестира в нови мощности и да прави електромобили на най-добрия маржин в индустрията. Просто им е друг гейма.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  80. 80 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2850 Неутрално

    До коментар [#69] от "L Glassman":

    Автопилота им е добър кат за автопилот, но все още човека е по-добър в оценката на цялостната ситуация.

    Моят пърдящ таралясник няма автопилот. Има само асистиращи системи, които са ми пределно достатъчно и правят точно същите грешки като автопилота на Тесла.

    Та за разлика от повечето пишещи тук поне за автопилоти и асистиращи системи имам реален опит. Полезни са, но трябва да бъдеш нащрек, щото понякога правят глупости и могат да те нахендрят в някой друг участник в движението.

    https://www.youtube.com/watch?v=2WjMcUhsMAM

    https://www.youtube.com/watch?v=0GnysB0rO3s

    Голяма част от хората също могат да направят горните грешки, така че това не голям критерий. Но опитен водач не би ги допуснал.

  81. 81 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4849 Весело

    До коментар [#69] от "L Glassman":
    "Аз съм търпелив, вложил съм дългосрочно в акции на Тесла! ;)"



    Ти със сигурност ще "изядеш" хурката, отделно, нито е най-добрата, пак отделно, няколко други производители също правят и вече направиха своите гигафабрики ("Дневник" ги пропуска тези новини), и последно отделно, до две години ще са излезли над 210 модела е-автомобила.
    Така че, живот и здраве, ти предлагам след две години да се чуем по темата...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Noise, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  82. 82 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 957 Весело

    Оххх котьо човека е дългосрочен в Тесла :)))Оптимист си ти 100 години ще трябва да ги чакаш.Човече продавай докато е време.This stock is a dog !!!
    —цитат от коментар 75 на МиГ-29


    Както казах аз съм търпелив, парите не ми трябват сега, не ме мисли. Акция на Телсла под $200 е шестица от тотото, не пропускам да отбележа! ;)

  83. 83 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2850 Неутрално

    имат странични продукти (пр. батериите за съхранение на соларна енергия, соларните "керемиди"), които към момента само гълтат пари, понеже работят на много малки обороти
    —цитат от коментар 79 на Тъпата майна


    Това не беше ли Солар Сити - отделна компания, която май я купиха Тесла. Що и те не знаят. :)

  84. 84 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2850 Неутрално

    но го прави с маржин от над 20%, което другите автомобилни производители само могат да си мечтаят в следващите години.
    —цитат от коментар 79 на Тъпата майна


    Е другите са там някъде. Нали горе ти пуснах линка от Мерцедес и колко процента от печалбата разпределя и колко процента годишна доходност имат спрямо цената на акцията си.

    За 2018 Мерцедес разпределя 48% от печалбата си. И това води до 7% дивидента доходност спрямо цената на акцията. Демек при тях маржина не е под 14%. :)

  85. 85 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2850 Неутрално

    Просто им е друг гейма.
    —цитат от коментар 79 на Тъпата майна


    И какъв е точно гейма им? ;)

  86. 86 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 957 Неутрално

    До коментар [#81] от "hamiltonf":

    След 2 години Тесла тепърва ще почва гига фабриката в Европа. Ако разчиташ на печалба до 2 години, Тесла не е за тебе. Говорим за дългосрочни 5-10 годишни инвестиции.

    Явно и ти като другаря с червената шапчица не сте се докосвали до Тесла, иначе нямаше да напишеш толкова небивалици в един коментар!

  87. 87 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 957 Неутрално

    И какъв е точно гейма им? ;)
    —цитат от коментар 85 на realguru


    Гейма им е автономни ел. авртомобили, които вместо да седят паркиран по цял ден, да возят хора без нужда от шофьор. Нали уж имаше опит в асистиращите системи!?

  88. 88 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1401 Неутрално

    До коментар [#84] от "realguru":

    Ти знаеш ли какво са Електромобили? Мерцедес имат електромобил тепърва от тази година и до момента са продадени 2000 бройки. Ти сигурно си им някакъв много вътрешен, щом им знаеш вече маржина...

    Солар Сити беше отделна фирма, но вече е част от Тесла. Защо? За оптизация на оувърхеда - няма нужда от 2 мениджмънта на компании в сравнително един и същ бизнес.

    Нисан са единствените други, които вадят профит от електромобилите - но те са на 5% и продукта им става все по-трудно продаваем с годините заради компромиси по термо мениджмънта на батерията, който се прави именно за да може да е по-евтина за производство колата.

    Повечето хора тук много хубаво си изказват глупостите, но ако се почете малко по темата преди да се демонстрира самочувствие би било добре.

    Никой все още не може да направи идентична зарядна инфраструктура като тази, която има Тесла. Дори Ionity (консорциум между всички европейски производители плюс ЕС пари) до 2 години ще изградят едва 20% от мрежата, която Тесла притежава към момента (и тепърва разширява).

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  89. 89 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4849 Весело

    До коментар [#86] от "L Glassman":

    Аз до какво съм се докосвал точно на теб няма да обяснявам, ама ти ми кажи, защо акциите на "Тесла" са най-големия асансьор в последните години?!
    И "анализирал" ли си, като се появят стотиците модели до 1 година с колко ще паднат цените, а след 2 год. с колко ще се сринат (това е най-лошата мисъл на всички във "Тесла")?!
    Наивна история...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Noise, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  90. 90 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2850 Неутрално

    До коментар [#88] от "Тъпата майна":

    Не говоря за маржина на електричките на Мерцедес. А за цялата компания.

  91. 91 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1401 Неутрално

    До коментар [#89] от "hamiltonf":

    Асансьор са, защото такъв тип компания не е имало до момента (некви льольовци с лаптопи правят коли и купуват батерийни производители), а CEO-то им е абсолютен тинейнджър и мине се не мине изтърсва по някоя глупост, която естествено не се случва.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  92. 92 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1401 Неутрално

    До коментар [#90] от "realguru":

    На мен това ми е ясно. А ти знаеше ли, че Краси - Пловдив произвеждат майонеза на 60% маржин? Горе-долу толкова релевантно е към темата.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  93. 93 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3925 Весело

    Тесла, Модел S е върховната кола на годината за последните 70 години. Бие Шеви, Тойота и Кадилак. Не го казвам аз, казва може най- важното и най- влиятелното автомобилно списание в САЩ, Мотортренд:

    https://www.motortrend.com/news/2013-tesla-model-s-beats-chevy-toyota-cadillac-ultimate-car-of-the-year/

    We are confident that, were we to summon all the judges and staff of the past 70 years, we would come to a rapid consensus: No vehicle we've awarded, be it Car of the Year, Import Car of the Year, SUV of the Year, or Truck of the Year, can equal the impact, performance, and engineering excellence that is our Ultimate Car of the Year winner, the 2013 Tesla Model S.

    Как е жалки мурзита?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  94. 94 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 957 Неутрално

    ама ти ми кажи, защо акциите на "Тесла" са най-големия асансьор в последните години?!
    —цитат от коментар 89 на hamiltonf


    Главно заради шортърите, ама те се напечелиха де! :)

  95. 95 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 957 Неутрално

    До края на годината ще има две supecharger сстанции в Украйна

    https://www.tesla.com/findus/list/superchargers/Ukraine

    Изглежда не са по линията Киев - Москва, а по линията Киев - Западна Европа! Защо ли?
    :)

  96. 96 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2850 Неутрално

    [quote#87:"L Glassman"][/quote]

    И колко са в този сектор?

    Гугъл, Юбер, а и Ябълката купила скоро такъв стартъп.

    В Европа и те работят - WiFi, 5G - щели колите да си говорят, за да избягват инциденти. Всеки цъка. Па коя технология ще победи още не е ясно.

    Както някой каза - старите автомобило производители нямат нужда от фабрики и поточни линии. И ще си спестят едни разходи. В днешно време да си правиш всичко сам и да си изграждаш тепърва заводите ми се вижда неработеща идея.

    Виж Ябълката как правят само дизайна и софтуера, другото се прави в Китай.

    Или Юбер как правят само софтуера и качват автономната система на разни Фордове.

  97. 97 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2850 Неутрално

    До коментар [#90] от "realguru":На мен това ми е ясно. А ти знаеше ли, че Краси - Пловдив произвеждат майонеза на 60% маржин? Горе-долу толкова релевантно е към темата.
    —цитат от коментар 92 на Тъпата майна


    Ми не е. И двата са в един сектор и двата правят едно и също. Едните имат опит от над 100 год в производството на коли. Другите тепърва се учат. Разликата е, че едната кола няма ДВГ, а батерии. Иначе останалото е същото.

  98. 98 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2534 Неутрално

    Смешници и палячовци..Коли, сглобени в час по трудово..Ако изобщо тоя джънк може да се нарече кола..

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  99. 99 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3925 Неутрално

    Тесла сваля цената на Модел 3 с $1000, защото данъчният кредит за кола Тесла намаля с $1800 от този месец. Тесла направи същото, намали цената с $2000 този януари, когато данъчният им кредит спадна с $3800.

    Това е нормално, същото направи и Тойота 2007-ма, когато данъчният им кредит за Приус намаля с $2500.

    Всички автомобилни компании, не само Тесла ежемесечно проверяват цените и увеличават или намаляват цените на модели в зависимост от конюнктурата. Модел S и X скоро получиха рефреш, така че може да им се вдигне цената. И това не е много, защото S и X са доста скъпи луксозни автомобили.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  100. 100 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 2534 Весело

    До коментар [#4] от "МиГ-29":

    Ахахаха, има един държател на акции тук..От глупав, по-глупав...

    Sutor, Ne Supra Crepidam!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK