
© Brendan Mcdermid, REUTERS
Създателят на "Тесла" Илон Мъск
Американският производител на електромобили "Тесла" (Tesla) изнерви инвеститорите, обявявайки неочаквано голяма загуба за второто тримесечие на 2019 година, предадоха световните агенции.
"Тесла" отчете нетна загуба от 408 млн. долара, включително 117 млн. долара разходи за преструктуриране и други дейности. Акциите на компанията поевтиняха с над 10 на сто в електронната сесия след закриването на официалната търговия.
Макар инвеститорите да очакваха загуби, технологичната компания е много по-дълбоко в червената зона от прогнозираното, посочват анализатори, цитирани от ДПА.
Автомобилостроителят обаче посочи, че е доставил рекордните 95 356 автомобила при също рекордното производство на 87 048 коли през второто тримесечие.
Приходите на "Тесла" за отчетния период са 5.2 млрд. долара.
Компанията отбелязва, че продължава да работи по целта да пусне в Китай своя Модел 3 (Model 3) местно производство до края на годината.
Модел 3 е първият автомобил на Тесла, насочен към масовия пазар, и има ключово значение за опитите на компанията да генерира приходи и да се разплати с инвеститорите, както и да ускори разработването на нови серии електромобили.
Компанията допълни, че е на път да постигне целта си да достави 360 000 до 400 000 коли тази година. / БТА
димитър димитров
Рейтинг: 328 ВеселоТеска -????? 🙈🙊🙉🙉
Molossian
Рейтинг: 2355 Неутрално""Теска" изнерви инвеститорите, обявявайки неочаквано големи загуби"
Panta rhei....Да не са си сменили името?
Дневник, оправете си заглавието!
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2508 НеутралноПоследно Тесла или Тоска? Или Мадам Бътерфлай?
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)Noise
Рейтинг: 1916 ВеселоАхахаха, ахахаха, Реалиста, NASDAQ, нещо?! Ахахаха!!!!!
Sutor, Ne Supra Crepidam!realguru
Рейтинг: 3180 НеутралноНад милиард зелени загуба за първото полугодие. :)
Общо до момента са профукали над 12 милиарда зелени. Някой ден може и да се обърнат на печалба и може даже някой да си избие парите. А дано, ама надали. :)
DonKey Hot
Рейтинг: 1796 РазстроеноДо коментар [#1] от "димитър димитров":
ум море, глава шамандураТеска, Тесла все тая, пак е твърде скъпа за по голяма част от бълхарите.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1660 ВеселоАз ще си купя електрическа лада пък
В Русия съм! В Русия съм!hamiltonf
Рейтинг: 5273 НеутралноОбясняваме някои неща на наивници, но не, не било така...
Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....А тепърва навлизат още над 150 модела е-cars, и това е само в съвсем скоро време, след това 3-4 години се очакват над 450 модела. Отделно, вече има няколко други гигафабрики, но за тях нищо не се пише.
serpico
Рейтинг: 1000 Неутралносега като дойде обедната почивка и в тая статия ще се появят 200 коментара от дежурните тролетариати на двете агитки.
Pure Chewing SatisfactionИначе по темета, докато има накъде да дигат производството все някога ще излезнат на печалба... явно търсенето е огромно щом хората могат и да чакат ...
penetrating
Рейтинг: 11024 НеутралноКолкото повече произвежда, толкова повече се увеличава загубата?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertЛошо...
Noise
Рейтинг: 1916 ВеселоИ да припомним:
Sutor, Ne Supra Crepidam!Realist
Рейтинг: 3486
21:07, 16 юли, '19 / Весело
До коментар [#150] от "Noise":
Ти чел ли си тримесечните декларации за акционерите, Мильо, като твърдиш това? Q3 и Q4, 2018-та, Тесла, бе на печалба и добави към $2 милиарда към кеша на ръка който имаше. Ако сега, Q2 излезнат на печалба поне с $200 милиона (нещо което вероятно ще стане при 95 000 продадени автомобила за тримесечие) ще са на печалба за 4 куотъра, усреднено, за 1 година. Това е условието за влизане в S&P 500, индекса на широката американска икономика.
S&P 500, aм?!Печалба от поне 200 млн , ам?!
Noise
Рейтинг: 1916 ВеселоДо коментар [#10] от "penetrating":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Чакам Весо и Реалиста, щото са гоУеми специалисти, да ни обяснят туй чудо!!
П.П Весо, да беше слушал , сега верно моеше си милионер...
WWW
Рейтинг: 509 НеутралноИлон Мъск завинаги !
jeq19606355
Рейтинг: 848 НеутралноТесла до сега не са спечелили и един долар от продажба на автомобили. Не успяха при скъптите си модели S и X за по над 120 хилади долара средна цена, какво остава за модел 3, който струва наполовина. Но докато илюзията се подържа жива ще се намират пари за да продължават с трупането на загуби.
von_seeckt
Рейтинг: 981 НеутралноХа, ха..къде са форумните пишман разбирачи да ни убедят, как Тесла щяла да смачка немските автомобилостроители?
Noise
Рейтинг: 1916 ВеселоДо коментар [#15] от "von_seeckt":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Колкото повече произвеждат, толкова повече загуби генерират.На всички е ясно къде свършва това, в края на краищата...
georgi_ww
Рейтинг: 770 Веселокакто се изрази един бивш главен прокурор - този е един международен шмекер.
von_seeckt
Рейтинг: 981 НеутралноМдаа...Мъск гътна русийката:)))))))))
schwimmwagen
Рейтинг: 1029 НеутралноНема страшно - туу биг то фоул . Правителството ще подкрепи Тесла с милиарди, събрани от тия, дето опъват каиша и плащат данъците.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."Капитализъм, капитализъм - ама не за всички.
Полковник за европейско развитие на България
Рейтинг: 1950 НеутралноАква нуга?
Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.ЧИЧО ПЕШО
Рейтинг: 352 НеутралноБАЛОНА РАНО ИЛИ КЪСНО ЩЕ СЕ СПУКА !!!!
Noise
Рейтинг: 1916 ВеселоДо коментар [#19] от "schwimmwagen":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Към края на годината, може да поискат и защита от инвеститорите..
z_axis
Рейтинг: 1288 Неутрално"Макар инвеститорите да очакваха загуби, технологичната компания е много по-дълбоко в червената зона от прогнозираното, посочват анализатори, цитирани от ДПА.
Автомобилостроителят обаче посочи, че е доставил рекордните 95 356 автомобила при също рекордното производство на 87 048 коли през второто тримесечие."
Малко като социалистическа фирма работи Тесла - колкото повече продава, толкова повече губи. А ще става и по-зле, защото конкуренцията тепърва ще навлиза сериозно на пазара.
vxx57592865
Рейтинг: 442 ВеселоКазвайте ги тия работи по-рано, бе!
Сумати хора не дойдоха на протеста срещу Ив. Гешев
заети с продажбата на акциите си в „Тесла" (Tesla).
До коментар [#19] от "schwimmwagen":
Бойчо Огнянов
Рейтинг: 2544 ВеселоОткога му разправям, и му давам материали, за провалите/проблемите на теслата, но за неговата вяра, бронебойни патрони няма открити. Няма открити! 🤷♂️
Ето, отново: "Дясната ръка на Елон Муск и съоснователят на Тесла, Дж.Б.Страубел, неочаквано каза че се отказва...
Of the dozens of employees who have moved on from Tesla over the last couple of years, Straubel's departure may sting investors and supporters of the company almost as much as if Musk himself had left."
https://is.gd/QIBu2Z (не се чете)
Бойчо Огнянов
Рейтинг: 2544 ВеселоКак беше песента: Пирамиди, фараони... 😎 (не се чете)
Noise
Рейтинг: 1916 ВеселоДо коментар [#25] от "Бойчо Огнянов":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Имаше разкошна статия в "Блумбърг" май, ама не слуша....Реалиста е еманация на партийните секретари от соца.Требе му вяра, другото нема значение...
Noise
Рейтинг: 1916 ВеселоДо коментар [#26] от "Бойчо Огнянов":
Sutor, Ne Supra Crepidam!...и Реалисти , за милиони...
voxy
Рейтинг: 712 НеутралноНе е изнервила инвеститорите, а спекулантите.
-voxyschwimmwagen
Рейтинг: 1029 Неутрално[quote#24:"vxx57592865"][/quote]
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."Не ги продавай акциите бе , нали ти казвам ,че нема страшно . Ще я дигнат Тесла на всяка цена.
С Стоянов
Рейтинг: 2316 ЛюбопитноЦялата работ около ,,Тесла” е силно прехвалена, но все пак нека оставим времето да покаже какво ще се случи, преди да генерализираме.
ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВОдерибеев
Рейтинг: 3833 ВеселоДо коментар [#27] от "Noise":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу вастя и американската икономика винаги стига тавана на дълга , ама пък била най яката
дерибеев
Рейтинг: 3833 ВеселоДо коментар [#27] от "Noise":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу вастя и американската икономика винаги стига тавана на дълга , ама пък била най яката
Дългия
Рейтинг: 1458 ВеселоНе бързайте с опелото на Тесла-та, щото знаете приказката за смеещия се последен. А и не се сещам за друга фирма от тоя бранш, следена не под лупа, а под микроскоп. Защо ли? И точно тия, дето злорадстват съм сигурен, че ще подкарат един такъв автомобил не с кеф, ами с мнооого голям кеф, ма как да стане, като денги нет?! А иначе дай йм да плюят, ще рече човек, че точно ТЕ са инвестирали милиони и точно тях ще ги завлекат сега...
dante_18
Рейтинг: 766 Неутрално
If you are going through hell... Keep going!И това е без да имат конкуренция от другите производители...
Време е да инвестират в разработването на дизелова Тесла. Това ще вдигне акциите.
Petleshev
Рейтинг: 3885 НеутралноДо коментар [#14] от "jeq19606355":
Бивш tww09306483.Тесла трябва да могат да изкарат дълги години на загуба. Просто няма как да преборят конкуренцията. Как ще намират парите и докога ще издържат да набират акционерен капитал, не се наемам да кажа. Мъск се бори на няколко фронта, което струва много. Още няколко такива тримесечия и може да потънат...
МиГ-29
Рейтинг: 455 НеутралноДългосрочноте инвеститорчета станаха още по дългосрочни :)))
МиГ-29
Рейтинг: 455 НеутралноКъде е сега Реалиста да ни обясни как Тесла влиза в СП500 :))) и как някой ден акцията ще струва 10000 долара.
МиГ-29
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#4] от "Noise":
Сакън недей днес е болен :)))
Всичките му пари да в Тесла.
patrokalche
Рейтинг: 701 НеутралноТесла остава първата и най-запомняща се масова МПС ел. компания. Нещо като Кока Кола.
Kosta Delev
Рейтинг: 862 ЛюбопитноВсички бъдещи производители на автомобили ще трябва да минат по пътя,който Тесла от няколко години вече извървя, за да си помислят за печалба.
И ми е смешно как над 50000 зарядни станции по света и (вече) две гигафактори се калкулират от газьолените многознайковци като твърда загуба, а не като дългосрочна инвестиция.
Petleshev
Рейтинг: 3885 НеутралноДо коментар [#41] от "Kosta Delev":
Бивш tww09306483.Дългосрочна инвестиция? Добре. Има само, един малък проблем. Кои ще са тия инвеститори, които ще чакат 20 години, за да си възвърнат капитала и после, евентуално да спечелят нещо? Едва ли ще са много, мераклиите. ;)
sanvito
Рейтинг: 441 НеутралноЕ то на тоя принцип е основана цялата им скапана икономика на американските цървули, всичко е на загуба и се трупат трилиони дългове без покритие.
Noise
Рейтинг: 1916 ВеселоДо коментар [#31] от "С Стоянов":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Ние го гледаме този балон години.Единствената надеждица бе, че производството е рентабилно и проблемът е в ниските обеми.Сега и това умрЕ.. Колкото повече произвеждат, толкова повече бълбукат..
Noise
Рейтинг: 1916 НеутралноДо коментар [#40] от "patrokalche":
Sutor, Ne Supra Crepidam!С тази разлика, че едната компания е печеливша от години, а другата произвежда на загуба, използвайки парите на балъците.
z_axis
Рейтинг: 1288 НеутралноДо коментар [#36] от "Petleshev":
"Тесла трябва да могат да изкарат дълги години на загуба. Просто няма как да преборят конкуренцията. Как ще намират парите и докога ще издържат да набират акционерен капитал, не се наемам да кажа. Мъск се бори на няколко фронта, което струва много. Още няколко такива тримесечия и може да потънат..."
При всички положения Мъск трябва да превключи от рязко на плавно разрастване. Иначе казано да намали разходите за някои инвестиции, а с това и загубите. Според мен е добре да пренасочи всички пари харчени за ИИ и автопилоти към подобряване на батериите. Те са единственото нещо по което електричките отстъпват на ДВГ, но пък най-важното.
Иван Гешев прокурор прокурор
Рейтинг: 850 НеутралноВчера акциите са им скочили с 1.81%
Свободен архитект, урбанист и еколог!Егати изнервянето.
Медиите не обичат Мъск, защото бюджета му за реклама през медиите е 0 $.
Имайте го предвид. Каквото и да чете в медиите за Тесла и Мъск, това е позицията на едни хора дето са фрустрирани и гледат на Мъск като на заплаха. Ами ако утре и други корпорации вземат пример от Мъск?
nemisemisli
Рейтинг: 617 НеутралноДо коментар [#5] от "realguru":
Настина интересно - особено ако се направи анализ на маржа.
Защото никой досега не се е сещал за това - ще избият ли тези загуби някога?
От друга страна - цената на акцията рядко зависи от рационални анализи, а се крепи на:
- моментно усещане на инвеститорите
- моментни резултати
Но въпроса, който повдигна наистина е интересен - дали някога ще ги избият...предвид и това, че други авто производители ще навлизат в този електрически сегмент.
Сд
Рейтинг: 912 НеутралноИнвеститорите да си държат парите в буркани,а не да мрънкат,че ги дали на мошеници и нямали печалба.
Noise
Рейтинг: 1916 ВеселоДо коментар [#47] от "Жълто паве":
Sutor, Ne Supra Crepidam!А днес са 10% надолЕ!
МиГ-29
Рейтинг: 455 НеутралноАман от разбирачи които обясняват как Тесла е:
ГИГА, МЕГА, ТУРБО, ИНОВАТИВНА, ИЗКУСТВЕН ИНТЕЛЕКТ, machine learning, процесори, чипове, processing power и т.н. все модерни думички дето си мислят че като ги използват компанията ще изглежда по велика.
Онзи ден погребаха Германската авто индустрия и разправят как Тесла била бъдещето.
Тесла е едно нищо 1 батерия на ПАНАСОНИК и 4 ел.мотора няма нищо иновативно.
Разни софтуерни тъпотийки могат да привлекат някой ФЕН но никога няма да я направят масова кола и най важното печаливша.
L Glassman
Рейтинг: 471 НеутралноХаха, отрядниците са отворили шампанското! Наздраве другари, Тесла замина. Работят по документите за фалит. А тия над 5 милиарда кеш дето са ги събрали кво ше ги правим!?
МиГ-29
Рейтинг: 455 НеутралноВчера Point Of изписа фермани за Тесла колко били най най най. Най добрите инженери най добрия софтуер най добрия автопилот ... глупости глупости глупости.
1. Батерията на Тесла е на ПАНАСОНИК и не е нищо уникално Китайците са по напред с батериите от Панасоник.
2. Автопилота не е нищо уникално и Ауди и БМВ го имат същия че и по добър. Ама авто-пилота е екстра може с него може и без него
3. Германските инженери били назад - ха ха ха ха
4. Американските инженери били по добри от Европейските ха ха ха вижте си скапания Бойнг МAX дето изтрепа сумати народ и е забранен и замълчете Airbus си лети.
МиГ-29
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#52] от "L Glassman":
С тях ще покривате загубите от Q3 и Q4 и 2020 :)))
МиГ-29
Рейтинг: 455 НеутралноСпоред Point Of европейците са много назад с колите :))) а Тесла е бъдещето.
Ха ха ха ха тавариш само виж статистиката всяка Европейска кола е по иновативна и по сигурно от тези американски дървета. И зато докато вие се избивате по пътищата е Европа жертвите са около 10 пъти по малко. Всека ЕУ кола има радар и спира автоматично стандартно. Това е ЕУ директива.
Тия неща дето Тесла ги нарича Авто Пилоти ала бала.
Еу колите ги имат под една или друга форма стандартно.
МиГ-29
Рейтинг: 455 НеутралноВ Сащ миналата година са загинали 40 000 в катастрофи.
Във Великобритания 2000.
WTF бих казал аз ??????????
20 пъти повече загинали при население само 4 пъти по голямо.
Това е щото САЩ е технологично много по иновативна.
И въпреки че в Сащ се карат танкове а в Европа сапунерки.
МиГ-29
Рейтинг: 455 НеутралноАко говорим за иновации и EV electric vehicles най-развит е Китай.
Китай има 3 пъти повече зарядни станции и 3 пъти повече EV electric vehicles от Сащ има цели градове в който всичко е на ток Автобуси Таксите Ванове за зареждане и т.н.
Там е истинската иновация ама нямат авто-пилот и никой не пише за тях, нямат PR-a на Тесла не им и трябва.
vesolr
Рейтинг: 3511 ВеселоДо коментар [#12] от "Noise":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQСтранна злоба. Да беше шортнал на 400, сега да си пенсионер. Ама пуст страх.
Kosta Delev
Рейтинг: 862 ЛюбопитноКоя от европейските компании имат 50000 станции, покриващи почти целия разумен свят и има вече 2 работещи гигафактори и бихте ли ми сметнете каква инвестиция ще трябва да направят, за да постигнат това и кога съответно ще излезнат на чиста печалба!?
През 21 в. Европа залезе като територия на иновациите и заема все по-малък процент от световния бизнес - преди 15 г беше над 30%, сега (без Великобритания) ще е 17,5%.
L Glassman
Рейтинг: 471 ВеселоСупер, купувай китайско, ние като по-глуппави ше дрънкаме Тесли! :)
charlesdegaulle
Рейтинг: 1354 НеутралноПолови милиард не е особено голяма загуба за начинание като Тесла. При това, май основния проблем не са колите й, а това, че изолират дилърите. Те са много, приказно богати са и упорито се бранят... Но пък според клиентите са просто едни кърлежи.
man_un
Рейтинг: 1428 НеутралноЕ как, вчера германците се оплакаха, че Тесла им яде хляба.
dante_18
Рейтинг: 766 НеутралноДо коментар [#53] от "МиГ-29":
If you are going through hell... Keep going!Всички американски автомобили използват части от германски производители. Единственото, което правят американците е да ги сглобяват
vhv
Рейтинг: 2204 НеутралноДо коментар [#40] от "patrokalche":
Тесла ще стане (и сега е) за автомобилите това, което е Епъл при телефоните (таблети и компютри)...
Дългия
Рейтинг: 1458 ВеселоДо коментар [#55] от "МиГ-29":
Човече, голям "разбирач" си, разбиваш всички класации:-)))
le_bigmac
Рейтинг: 372 НеутралноДо коментар [#64] от "vhv":
Не е (няма и да стане).
Taiga
Рейтинг: 1278 ВеселоНе е хубаво, Мъско зиМъско не изглежда никак доволен.
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"Noise
Рейтинг: 1916 ВеселоДо коментар [#58] от "vesolr":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Казах ти.Бизнесът ми е повече от сигурен, а доходите високи и постоянни..Нямам причини да спекулирам с капитала си.Но определено разбирам от пазари и досега каквото съм написал, е станало..Можеш да проследиш и прогнозите ми за паунд стърлинг от септември, миналата година.
Vasil Angelov
Рейтинг: 22 НеутралноФакт е, че и най-заклетите фенове/инвеститори вече се поизнервят.
От друга страна, и производството и продажбите растат, а фабриката в Китай ( изцяло финансирана от местни банки) е наистина доста готова - вече монтират оборудването вътре.
Рано е да го отписваме лицето Мъск
vesolr
Рейтинг: 3511 НеутралноДо коментар [#68] от "Noise":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQКазах ти вече - това не е спекулация, защото ти си сигурен, че ще стане така. Не познавам човек, който да се откаже от инвестиция с висока доходност която да е 100% сигурна.
Дали си познал ще се разбере в дългосрочен план. Защото такива като теб вещаеха краха и когато акциите минаха 100 долара, 200 долара, 300 долара.Подобни томаневерници отписваха и Амазон, и Гугъл.
Realist
Рейтинг: 3430 ВеселоДбевник, загубите са $200 милиона на $6,2 милиарда приходи. Къде ги видяхте тези големи загуби?
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.$5 милиарда кеш в банковата сметка. $600 милиона оперативен кеш повече само това тримесечие.
Тесла Модел 3 се продава спремо БМВ 3 в съотношение 3 към 1. Причината заради която изпълнителният директор на БМВ бе уволнен.
Realist
Рейтинг: 3430 ВеселоДогтодина ще бъде построена Гигафабриката на Тесла в Европа. Ввероятно ще е бизо до фабриката им в Холандия, която и сега сглобява S и X.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Realist
Рейтинг: 3430 ВеселоПриходите им, каскет се увеличават по 120% спрямо предишната година. 360 000 -400 000 автомобила тази година, 500 000-700 000 догодина.
Най- смешното е, че пазарният дял на Тесла вв САЩ е 62% при положение, че федералната субсидия за Тесла вече е почти никаква, докато на останалите е все още $7500. Кона, Ауди Е-трон, Ягуар Ай пейс не са конкуренти/килъри на Тесла. На пазара все още няма убиец на Тесла от никой от големите автомобилните производители.
И всички от големите производители продават електрическите си автомобили на загуба, Тесла продава с 20 процента маржин!
Тесла никога не е била толкова финансово здрава и с толкова свободен кеш в банката!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2099 НеутралноФорума е наазен от съветския пролетариат, който нито има инвестиции в Тесла, нито нима желание да кара Тесла, нито някога ще има Тесла. Интереса е чисто идеологически. След 10 коментар не е необходимо да се чете.
California Über AllesЗа тези които искат да знаят малко повече за финансите на Тесла - всичко е публично достъпно защото Тесла е публична (акционерна) компания. Всеки може да разгледа цифрите и да си наорави сам сметката.
https://www.youtube.com/watch?v=Qa0vvO72Hh0
Това е типично развитие на нова, бързо развиваща се компания която се бори за дял от пазара. Имат проблеми но това са решими проблеми. Двете най-важни неща са че имат продукт които се харесва и се търси и те могат да го произвеждат във все по-големи бройки и да заемат все по-голяма пазарна ниша. За това тримесечие са продали повече коли в клас начален лукс (от $45 до $75К) от БМВ, Мерцедес, Ауди, Лексъс.
Второто нещо е че има кеш - за това тримесечие събраха $5.9 милиарда инвестиции и ги имат тези пари в банката. Не знам какскетите за какъв фалит говорят. Цената на акциите създава само и единствено трудности при събирането на капитал и нищо друго. Дори и 1 цента да стане това не значи че Тесла не може да си работи. Самият факт че са събрали близо $6 милиарда в последните 3 месеца говори че пари не им липсват.
До края на годината ще заработи Гигафактори №2 в Китай и от там ще започне да идва доход. Очакват се новите модели Тесла Y и пикапа. Има голям интерес към родстера също. На всички е ясно че при този интензивен ръст и инвестиране в нова инфраструктура, Тесла не може да изкара печалба поне още една година. Реално печалба се очаква Q3 или Q4 на 2020.
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2099 Неутрално[quote#73:"Realist"][/quote]
California Über AllesПробвай да си купиш Ауди е-Трон. Най-големите дилъри имат по един на витрината и не е ясно кога ще им изпратят втори. Къде са фабриките за батерии на Ауди? колко бройки са произвели и продали до сега? Секретна информация! Къде са им зарядните станции на Ауди? Ако видяш някоя, моля те прати снимка.
gost22
Рейтинг: 2138 ЛюбопитноА може би е зает да пазарува още акции на ниски цени от уплашени инвеститори. Така де, момента е подходящ.
Аз лично залагам, че ел.транспорта ще надделее поради цял куп чисто физически, технологични и финансови причини. Жалко, че в България отново ще сме на опашката и ще пропуснем да вземем парче от баницата. "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
simChо
Рейтинг: 2034 НеутралноЕвропейците гледат само парата ..
Не им трябва ни гордостта да имат зарядни станции, ни гигафабрики ..
Капитализъм!
Озъбено, свирепо куче!
Що тъй правят тез хора?
simChо
Рейтинг: 2034 Неутралноа това да ..
Особено в автомобилопроизводството..
Китай!
Произвежда ПОВЕЧЕ отколкото САЩ и Япония ВЗЕТИ ЗАЕДНО..
И повече ОТ ВСИЧКИ европейски автомобилни фирми ..
Къде ти, да се преборят фирмите от ЕС с Китай?
Тя изтървана ...
simChо
Рейтинг: 2034 НеутралноЕл.транспорта би могъл да надделее, единствено с подкрепа на Правителствата ..
Нееднократно съм показвал ситуацията в Русия - хората се принуждават насилствено, по путински, да се отказват от ДВГ и да сядат на електрокарни коли ..
Да, ама не .. Руснаците не купуват и не купуват ..
Медведев беснее в Кремъл, ама не може да ги накара .. тъкми се, тотално да забрани ДВГ .. а бакалъм , да го направи- белким куртулиса ..
Ако пък ЕС , или други правителства решат друго - че синтетичните горива или LNG , примерно са разковничето за СО2 емисиите .. ще почнат да подкрепят тях и немските фирми е дръпнат яко ..
Никой не знае , какво ще бъде ..
Те го те - за синтетик фюел ..с 0% емисии СО2:
https://www.youtube.com/watch?v=XIdg6o7zDZA
https://www.youtube.com/watch?v=VonWJYysl3k&t=72s
https://www.youtube.com/watch?v=7yaqcnO_Y2o
simChо
Рейтинг: 2034 НеутралноГерманците пък твърдят, че колите им са с 0% емисии ..
https://www.youtube.com/watch?v=VonWJYysl3k&t=72s
simChо
Рейтинг: 2034 НеутралноЩото са алчни ..
Помислете-в света се произвеждат, малко под 100 000 000 автомобила ..
От няколко години цифрата е 97 милиона , да сме по-точни...
Доста голяма част от тази сума са на германските компании .. Башка правят двигатели (МАН примерно е силен в корабните) , компоненти, машини за автоиндустрията , автосистеми , разработки (БОШ е номер едно , Континентал е веднага след него)
Да, ама не си гледат производствата и обемите, ами са се вторачили в невзрачната "Тесла" и им се увижда нейното ..
"Ех, да имахме и нейните 200 000 " викат си немците ..
Ми що бе, алчни чичковци, разработки-какви сте Калитковци ..!
Имате си достатъчно ваше! Отворили усти-света да лапнат!
Немци!
simChо
Рейтинг: 2034 НеутралноУшанка, кога ще минете китайците и ще престанете да сте втори?
simChо
Рейтинг: 2034 НеутралноА за какво трябва АУДИ да има зарядни станции?
simChо
Рейтинг: 2034 Неутрално[quote#73:"Realist"][/quote]
Ушанке Електрокарна ..
Ей ти ги АУДИ (Фолксваген груп) със завод за батерии (Гигафактори, дет им викате вие ушанките) ..
https://www.volkswagen.de/de/unternehmen/werkbesichtigung/salzgitter.html
Имат и успешно РЕЦИКЛИРАНЕ , а вие вашия кобалт, като ви се изхаби батерията, какво сте намислили да го правите, ако не е тайна, а Ушанка?
https://www.volkswagenag.com/de/news/stories/2019/02/lithium-to-lithium-manganese-to-manganese.html
https://www.volkswagen-newsroom.com/de/l-wie-lithium-ionen-batterie-4856
simChо
Рейтинг: 2034 НеутралноУшанки Електрокаристи ..
Основният им враг е Петролната Ера (държавите с нефтени запаси, най-вече САЩ)
Мислят си, че "Тесла" щяла да амен-амен събори Петролната ера..
Те това не го и крият .. става ясно, че не "Тесла" на електроЛАДА не са се качвали, ама се надат от подобряване на положението на пролетариата, като паднела била Петролната Ера ..
С риск да ги разочаровам, многократно съм им обяснявал, че леките коли не са 100% от Петролната Ера и даже и "Тесла" да произвежда всичките 97 милиона леки коли годишно в света .. за радостта им за петрола е още раничко ...
Но Ушанките Електрокаристи- Теслисти са платени от Медведев (върл радетел за електротяга!) и още дълго има да подскачат и да се смеят из форумите ..
Незлобливи в повечето случаи и кротки мечтатели ..
Нека имат надежда в живота ...