"Тесла" изнерви инвеститорите, обявявайки неочаквано големи загуби

Създателят на "Тесла" Илон Мъск

© Brendan Mcdermid, REUTERS

Създателят на "Тесла" Илон Мъск



Американският производител на електромобили "Тесла" (Tesla) изнерви инвеститорите, обявявайки неочаквано голяма загуба за второто тримесечие на 2019 година, предадоха световните агенции.


"Тесла" отчете нетна загуба от 408 млн. долара, включително 117 млн. долара разходи за преструктуриране и други дейности. Акциите на компанията поевтиняха с над 10 на сто в електронната сесия след закриването на официалната търговия.


Макар инвеститорите да очакваха загуби, технологичната компания е много по-дълбоко в червената зона от прогнозираното, посочват анализатори, цитирани от ДПА.




Автомобилостроителят обаче посочи, че е доставил рекордните 95 356 автомобила при също рекордното производство на 87 048 коли през второто тримесечие.


Приходите на "Тесла" за отчетния период са 5.2 млрд. долара.


Компанията отбелязва, че продължава да работи по целта да пусне в Китай своя Модел 3 (Model 3) местно производство до края на годината.


Модел 3 е първият автомобил на Тесла, насочен към масовия пазар, и има ключово значение за опитите на компанията да генерира приходи и да се разплати с инвеститорите, както и да ускори разработването на нови серии електромобили.


Компанията допълни, че е на път да постигне целта си да достави 360 000 до 400 000 коли тази година. / БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (85)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на димитър димитров
    димитър димитров
    Рейтинг: 328 Весело
  2. 2 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2355 Неутрално

    ""Теска" изнерви инвеститорите, обявявайки неочаквано големи загуби"
    Да не са си сменили името?
    Дневник, оправете си заглавието!

    Panta rhei....
  3. 3 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2508 Неутрално

    Последно Тесла или Тоска? Или Мадам Бътерфлай?

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  4. 4 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1916 Весело

    Ахахаха, ахахаха, Реалиста, NASDAQ, нещо?! Ахахаха!!!!!

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  5. 5 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3180 Неутрално

    Над милиард зелени загуба за първото полугодие. :)

    Общо до момента са профукали над 12 милиарда зелени. Някой ден може и да се обърнат на печалба и може даже някой да си избие парите. А дано, ама надали. :)

  6. 6 Профил на DonKey Hot
    DonKey Hot
    Рейтинг: 1796 Разстроено

    До коментар [#1] от "димитър димитров":
    Теска, Тесла все тая, пак е твърде скъпа за по голяма част от бълхарите.

    ум море, глава шамандура
  7. 7 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1660 Весело

    Аз ще си купя електрическа лада пък

    В Русия съм! В Русия съм!
  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5273 Неутрално

    Обясняваме някои неща на наивници, но не, не било така...
    А тепърва навлизат още над 150 модела е-cars, и това е само в съвсем скоро време, след това 3-4 години се очакват над 450 модела. Отделно, вече има няколко други гигафабрики, но за тях нищо не се пише.

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  9. 9 Профил на serpico
    serpico
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    сега като дойде обедната почивка и в тая статия ще се появят 200 коментара от дежурните тролетариати на двете агитки.
    Иначе по темета, докато има накъде да дигат производството все някога ще излезнат на печалба... явно търсенето е огромно щом хората могат и да чакат ...

    Pure Chewing Satisfaction
  10. 10 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11024 Неутрално

    Колкото повече произвежда, толкова повече се увеличава загубата?
    Лошо...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  11. 11 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1916 Весело

    И да припомним:

    Realist
    Рейтинг: 3486
    21:07, 16 юли, '19 / Весело
    До коментар [#150] от "Noise":

    Ти чел ли си тримесечните декларации за акционерите, Мильо, като твърдиш това? Q3 и Q4, 2018-та, Тесла, бе на печалба и добави към $2 милиарда към кеша на ръка който имаше. Ако сега, Q2 излезнат на печалба поне с $200 милиона (нещо което вероятно ще стане при 95 000 продадени автомобила за тримесечие) ще са на печалба за 4 куотъра, усреднено, за 1 година. Това е условието за влизане в S&P 500, индекса на широката американска икономика.


    S&P 500, aм?!Печалба от поне 200 млн , ам?!

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  12. 12 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1916 Весело

    До коментар [#10] от "penetrating":

    Чакам Весо и Реалиста, щото са гоУеми специалисти, да ни обяснят туй чудо!!

    П.П Весо, да беше слушал , сега верно моеше си милионер...

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  13. 13 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 509 Неутрално
  14. 14 Профил на jeq19606355
    jeq19606355
    Рейтинг: 848 Неутрално

    Тесла до сега не са спечелили и един долар от продажба на автомобили. Не успяха при скъптите си модели S и X за по над 120 хилади долара средна цена, какво остава за модел 3, който струва наполовина. Но докато илюзията се подържа жива ще се намират пари за да продължават с трупането на загуби.

  15. 15 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 981 Неутрално

    Ха, ха..къде са форумните пишман разбирачи да ни убедят, как Тесла щяла да смачка немските автомобилостроители?

  16. 16 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1916 Весело

    До коментар [#15] от "von_seeckt":

    Колкото повече произвеждат, толкова повече загуби генерират.На всички е ясно къде свършва това, в края на краищата...

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  17. 17 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 770 Весело

    както се изрази един бивш главен прокурор - този е един международен шмекер.

  18. 18 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 981 Неутрално

    До коментар [#15] от "von_seeckt":Колкото повече произвеждат, толкова повече загуби генерират.На всички е ясно къде свършва това, в края на краищата...
    —цитат от коментар 16 на Noise


    Мдаа...Мъск гътна русийката:)))))))))

  19. 19 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    Нема страшно - туу биг то фоул . Правителството ще подкрепи Тесла с милиарди, събрани от тия, дето опъват каиша и плащат данъците.
    Капитализъм, капитализъм - ама не за всички.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  20. 20 Профил на Полковник за европейско развитие на България
    Полковник за европейско развитие на България
    Рейтинг: 1950 Неутрално

    Аква нуга?

    Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.
  21. 21 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 352 Неутрално

    БАЛОНА РАНО ИЛИ КЪСНО ЩЕ СЕ СПУКА !!!!

  22. 22 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1916 Весело

    До коментар [#19] от "schwimmwagen":

    Към края на годината, може да поискат и защита от инвеститорите..

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  23. 23 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    "Макар инвеститорите да очакваха загуби, технологичната компания е много по-дълбоко в червената зона от прогнозираното, посочват анализатори, цитирани от ДПА.

    Автомобилостроителят обаче посочи, че е доставил рекордните 95 356 автомобила при също рекордното производство на 87 048 коли през второто тримесечие."

    Малко като социалистическа фирма работи Тесла - колкото повече продава, толкова повече губи. А ще става и по-зле, защото конкуренцията тепърва ще навлиза сериозно на пазара.

  24. 24 Профил на vxx57592865
    vxx57592865
    Рейтинг: 442 Весело

    Нема страшно - туу биг то фоул . Правителството ще подкрепи Тесла с милиарди,
    —цитат от коментар 19 на schwimmwagen


    Казвайте ги тия работи по-рано, бе!
    Сумати хора не дойдоха на протеста срещу Ив. Гешев
    заети с продажбата на акциите си в „Тесла" (Tesla).



    До коментар [#19] от "schwimmwagen":

  25. 25 Профил на Бойчо Огнянов
    Бойчо Огнянов
    Рейтинг: 2544 Весело

    Ахахаха, ахахаха, Реалиста, NASDAQ, нещо?! Ахахаха!!!!!
    —цитат от коментар 4 на Noise


    Откога му разправям, и му давам материали, за провалите/проблемите на теслата, но за неговата вяра, бронебойни патрони няма открити. Няма открити! 🤷‍♂️

    Ето, отново: "Дясната ръка на Елон Муск и съоснователят на Тесла, Дж.Б.Страубел, неочаквано каза че се отказва...

    Of the dozens of employees who have moved on from Tesla over the last couple of years, Straubel's departure may sting investors and supporters of the company almost as much as if Musk himself had left."
    https://is.gd/QIBu2Z

    (не се чете)
  26. 26 Профил на Бойчо Огнянов
    Бойчо Огнянов
    Рейтинг: 2544 Весело

    Колкото повече произвежда, толкова повече се увеличава загубата?Лошо...
    —цитат от коментар 10 на penetrating


    Как беше песента: Пирамиди, фараони... 😎

    (не се чете)
  27. 27 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1916 Весело

    До коментар [#25] от "Бойчо Огнянов":

    Имаше разкошна статия в "Блумбърг" май, ама не слуша....Реалиста е еманация на партийните секретари от соца.Требе му вяра, другото нема значение...

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  28. 28 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1916 Весело

    До коментар [#26] от "Бойчо Огнянов":

    ...и Реалисти , за милиони...

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  29. 29 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 712 Неутрално

    Не е изнервила инвеститорите, а спекулантите.

    -voxy
  30. 30 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    [quote#24:"vxx57592865"][/quote]

    Не ги продавай акциите бе , нали ти казвам ,че нема страшно . Ще я дигнат Тесла на всяка цена.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  31. 31 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 2316 Любопитно

    Цялата работ около ,,Тесла” е силно прехвалена, но все пак нека оставим времето да покаже какво ще се случи, преди да генерализираме.

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  32. 32 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3833 Весело

    До коментар [#27] от "Noise":

    тя и американската икономика винаги стига тавана на дълга , ама пък била най яката

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  33. 33 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3833 Весело

    До коментар [#27] от "Noise":

    тя и американската икономика винаги стига тавана на дълга , ама пък била най яката

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  34. 34 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1458 Весело

    Не бързайте с опелото на Тесла-та, щото знаете приказката за смеещия се последен. А и не се сещам за друга фирма от тоя бранш, следена не под лупа, а под микроскоп. Защо ли? И точно тия, дето злорадстват съм сигурен, че ще подкарат един такъв автомобил не с кеф, ами с мнооого голям кеф, ма как да стане, като денги нет?! А иначе дай йм да плюят, ще рече човек, че точно ТЕ са инвестирали милиони и точно тях ще ги завлекат сега...

  35. 35 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 766 Неутрално


    И това е без да имат конкуренция от другите производители...
    Време е да инвестират в разработването на дизелова Тесла. Това ще вдигне акциите.

    If you are going through hell... Keep going!
  36. 36 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3885 Неутрално

    До коментар [#14] от "jeq19606355":

    Тесла трябва да могат да изкарат дълги години на загуба. Просто няма как да преборят конкуренцията. Как ще намират парите и докога ще издържат да набират акционерен капитал, не се наемам да кажа. Мъск се бори на няколко фронта, което струва много. Още няколко такива тримесечия и може да потънат...

    Бивш tww09306483.
  37. 37 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Дългосрочноте инвеститорчета станаха още по дългосрочни :)))

  38. 38 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Къде е сега Реалиста да ни обясни как Тесла влиза в СП500 :))) и как някой ден акцията ще струва 10000 долара.

  39. 39 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 455 Неутрално

    До коментар [#4] от "Noise":

    Сакън недей днес е болен :)))
    Всичките му пари да в Тесла.

  40. 40 Профил на patrokalche
    patrokalche
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Обясняваме някои неща на наивници, но не, не било така...А тепърва навлизат още над 150 модела е-cars, и това е само в съвсем скоро време, след това 3-4 години се очакват над 450 модела. Отделно, вече има няколко други гигафабрики, но за тях нищо не се пише.
    —цитат от коментар 8 на hamiltonf


    Тесла остава първата и най-запомняща се масова МПС ел. компания. Нещо като Кока Кола.

  41. 41 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 862 Любопитно

    Всички бъдещи производители на автомобили ще трябва да минат по пътя,който Тесла от няколко години вече извървя, за да си помислят за печалба.

    И ми е смешно как над 50000 зарядни станции по света и (вече) две гигафактори се калкулират от газьолените многознайковци като твърда загуба, а не като дългосрочна инвестиция.

  42. 42 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3885 Неутрално

    До коментар [#41] от "Kosta Delev":

    Дългосрочна инвестиция? Добре. Има само, един малък проблем. Кои ще са тия инвеститори, които ще чакат 20 години, за да си възвърнат капитала и после, евентуално да спечелят нещо? Едва ли ще са много, мераклиите. ;)

    Бивш tww09306483.
  43. 43 Профил на sanvito
    sanvito
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Е то на тоя принцип е основана цялата им скапана икономика на американските цървули, всичко е на загуба и се трупат трилиони дългове без покритие.

  44. 44 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1916 Весело

    До коментар [#31] от "С Стоянов":

    Ние го гледаме този балон години.Единствената надеждица бе, че производството е рентабилно и проблемът е в ниските обеми.Сега и това умрЕ.. Колкото повече произвеждат, толкова повече бълбукат..

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  45. 45 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    До коментар [#40] от "patrokalche":

    С тази разлика, че едната компания е печеливша от години, а другата произвежда на загуба, използвайки парите на балъците.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  46. 46 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    До коментар [#36] от "Petleshev":

    "Тесла трябва да могат да изкарат дълги години на загуба. Просто няма как да преборят конкуренцията. Как ще намират парите и докога ще издържат да набират акционерен капитал, не се наемам да кажа. Мъск се бори на няколко фронта, което струва много. Още няколко такива тримесечия и може да потънат..."

    При всички положения Мъск трябва да превключи от рязко на плавно разрастване. Иначе казано да намали разходите за някои инвестиции, а с това и загубите. Според мен е добре да пренасочи всички пари харчени за ИИ и автопилоти към подобряване на батериите. Те са единственото нещо по което електричките отстъпват на ДВГ, но пък най-важното.

  47. 47 Профил на Иван Гешев прокурор прокурор
    Иван Гешев прокурор прокурор
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Вчера акциите са им скочили с 1.81%

    Егати изнервянето.

    Медиите не обичат Мъск, защото бюджета му за реклама през медиите е 0 $.

    Имайте го предвид. Каквото и да чете в медиите за Тесла и Мъск, това е позицията на едни хора дето са фрустрирани и гледат на Мъск като на заплаха. Ами ако утре и други корпорации вземат пример от Мъск?

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  48. 48 Профил на nemisemisli
    nemisemisli
    Рейтинг: 617 Неутрално

    До коментар [#5] от "realguru":

    Настина интересно - особено ако се направи анализ на маржа.
    Защото никой досега не се е сещал за това - ще избият ли тези загуби някога?

    От друга страна - цената на акцията рядко зависи от рационални анализи, а се крепи на:
    - моментно усещане на инвеститорите
    - моментни резултати

    Но въпроса, който повдигна наистина е интересен - дали някога ще ги избият...предвид и това, че други авто производители ще навлизат в този електрически сегмент.

  49. 49 Профил на Сд
    Сд
    Рейтинг: 912 Неутрално

    Инвеститорите да си държат парите в буркани,а не да мрънкат,че ги дали на мошеници и нямали печалба.

  50. 50 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1916 Весело

    До коментар [#47] от "Жълто паве":

    А днес са 10% надолЕ!

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  51. 51 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Аман от разбирачи които обясняват как Тесла е:
    ГИГА, МЕГА, ТУРБО, ИНОВАТИВНА, ИЗКУСТВЕН ИНТЕЛЕКТ, machine learning, процесори, чипове, processing power и т.н. все модерни думички дето си мислят че като ги използват компанията ще изглежда по велика.
    Онзи ден погребаха Германската авто индустрия и разправят как Тесла била бъдещето.
    Тесла е едно нищо 1 батерия на ПАНАСОНИК и 4 ел.мотора няма нищо иновативно.
    Разни софтуерни тъпотийки могат да привлекат някой ФЕН но никога няма да я направят масова кола и най важното печаливша.

  52. 52 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Хаха, отрядниците са отворили шампанското! Наздраве другари, Тесла замина. Работят по документите за фалит. А тия над 5 милиарда кеш дето са ги събрали кво ше ги правим!?

  53. 53 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Вчера Point Of изписа фермани за Тесла колко били най най най. Най добрите инженери най добрия софтуер най добрия автопилот ... глупости глупости глупости.
    1. Батерията на Тесла е на ПАНАСОНИК и не е нищо уникално Китайците са по напред с батериите от Панасоник.
    2. Автопилота не е нищо уникално и Ауди и БМВ го имат същия че и по добър. Ама авто-пилота е екстра може с него може и без него
    3. Германските инженери били назад - ха ха ха ха
    4. Американските инженери били по добри от Европейските ха ха ха вижте си скапания Бойнг МAX дето изтрепа сумати народ и е забранен и замълчете Airbus си лети.

  54. 54 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 455 Неутрално

    До коментар [#52] от "L Glassman":

    С тях ще покривате загубите от Q3 и Q4 и 2020 :)))

  55. 55 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Според Point Of европейците са много назад с колите :))) а Тесла е бъдещето.
    Ха ха ха ха тавариш само виж статистиката всяка Европейска кола е по иновативна и по сигурно от тези американски дървета. И зато докато вие се избивате по пътищата е Европа жертвите са около 10 пъти по малко. Всека ЕУ кола има радар и спира автоматично стандартно. Това е ЕУ директива.
    Тия неща дето Тесла ги нарича Авто Пилоти ала бала.
    Еу колите ги имат под една или друга форма стандартно.

  56. 56 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 455 Неутрално

    В Сащ миналата година са загинали 40 000 в катастрофи.
    Във Великобритания 2000.
    WTF бих казал аз ??????????
    20 пъти повече загинали при население само 4 пъти по голямо.
    Това е щото САЩ е технологично много по иновативна.
    И въпреки че в Сащ се карат танкове а в Европа сапунерки.

  57. 57 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Ако говорим за иновации и EV electric vehicles най-развит е Китай.
    Китай има 3 пъти повече зарядни станции и 3 пъти повече EV electric vehicles от Сащ има цели градове в който всичко е на ток Автобуси Таксите Ванове за зареждане и т.н.
    Там е истинската иновация ама нямат авто-пилот и никой не пише за тях, нямат PR-a на Тесла не им и трябва.

  58. 58 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3511 Весело

    До коментар [#12] от "Noise":

    Странна злоба. Да беше шортнал на 400, сега да си пенсионер. Ама пуст страх.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  59. 59 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 862 Любопитно

    Коя от европейските компании имат 50000 станции, покриващи почти целия разумен свят и има вече 2 работещи гигафактори и бихте ли ми сметнете каква инвестиция ще трябва да направят, за да постигнат това и кога съответно ще излезнат на чиста печалба!?

    През 21 в. Европа залезе като територия на иновациите и заема все по-малък процент от световния бизнес - преди 15 г беше над 30%, сега (без Великобритания) ще е 17,5%.

  60. 60 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 471 Весело

    Ако говорим за иновации и EV electric vehicles най-развит е Китай.Китай има 3 пъти повече зарядни станции и 3 пъти повече EV electric vehicles от Сащ има цели градове в който всичко е на ток Автобуси Таксите Ванове за зареждане и т.н.Там е истинската иновация ама нямат авто-пилот и никой не пише за тях, нямат PR-a на Тесла не им и трябва.
    —цитат от коментар 57 на МиГ-29


    Супер, купувай китайско, ние като по-глуппави ше дрънкаме Тесли! :)

  61. 61 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    Полови милиард не е особено голяма загуба за начинание като Тесла. При това, май основния проблем не са колите й, а това, че изолират дилърите. Те са много, приказно богати са и упорито се бранят... Но пък според клиентите са просто едни кърлежи.

  62. 62 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 1428 Неутрално

    Е как, вчера германците се оплакаха, че Тесла им яде хляба.

  63. 63 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 766 Неутрално

    До коментар [#53] от "МиГ-29":

    Всички американски автомобили използват части от германски производители. Единственото, което правят американците е да ги сглобяват

    If you are going through hell... Keep going!
  64. 64 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 2204 Неутрално

    До коментар [#40] от "patrokalche":

    Тесла ще стане (и сега е) за автомобилите това, което е Епъл при телефоните (таблети и компютри)...

  65. 65 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1458 Весело

    До коментар [#55] от "МиГ-29":

    Човече, голям "разбирач" си, разбиваш всички класации:-)))

  66. 66 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 372 Неутрално

    До коментар [#64] от "vhv":

    Не е (няма и да стане).

  67. 67 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 1278 Весело

    Не е хубаво, Мъско зиМъско не изглежда никак доволен.

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  68. 68 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1916 Весело

    До коментар [#58] от "vesolr":

    Казах ти.Бизнесът ми е повече от сигурен, а доходите високи и постоянни..Нямам причини да спекулирам с капитала си.Но определено разбирам от пазари и досега каквото съм написал, е станало..Можеш да проследиш и прогнозите ми за паунд стърлинг от септември, миналата година.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  69. 69 Профил на Vasil Angelov
    Vasil Angelov
    Рейтинг: 22 Неутрално

    Факт е, че и най-заклетите фенове/инвеститори вече се поизнервят.
    От друга страна, и производството и продажбите растат, а фабриката в Китай ( изцяло финансирана от местни банки) е наистина доста готова - вече монтират оборудването вътре.

    Рано е да го отписваме лицето Мъск

  70. 70 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3511 Неутрално

    До коментар [#68] от "Noise":

    Казах ти вече - това не е спекулация, защото ти си сигурен, че ще стане така. Не познавам човек, който да се откаже от инвестиция с висока доходност която да е 100% сигурна.
    Дали си познал ще се разбере в дългосрочен план. Защото такива като теб вещаеха краха и когато акциите минаха 100 долара, 200 долара, 300 долара.Подобни томаневерници отписваха и Амазон, и Гугъл.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  71. 71 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3430 Весело

    Дбевник, загубите са $200 милиона на $6,2 милиарда приходи. Къде ги видяхте тези големи загуби?

    $5 милиарда кеш в банковата сметка. $600 милиона оперативен кеш повече само това тримесечие.

    Тесла Модел 3 се продава спремо БМВ 3 в съотношение 3 към 1. Причината заради която изпълнителният директор на БМВ бе уволнен.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  72. 72 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3430 Весело

    Догтодина ще бъде построена Гигафабриката на Тесла в Европа. Ввероятно ще е бизо до фабриката им в Холандия, която и сега сглобява S и X.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  73. 73 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3430 Весело

    Казах ти.Бизнесът ми е повече от сигурен, а доходите високи и постоянни..Нямам причини да спекулирам с капитала си.Но определено разбирам от пазари и досега каквото съм написал, е станало..Можеш да проследиш и прогнозите ми за паунд стърлинг от септември, миналата година.
    —цитат от коментар 68 на Noise


    Приходите им, каскет се увеличават по 120% спрямо предишната година. 360 000 -400 000 автомобила тази година, 500 000-700 000 догодина.

    Най- смешното е, че пазарният дял на Тесла вв САЩ е 62% при положение, че федералната субсидия за Тесла вече е почти никаква, докато на останалите е все още $7500. Кона, Ауди Е-трон, Ягуар Ай пейс не са конкуренти/килъри на Тесла. На пазара все още няма убиец на Тесла от никой от големите автомобилните производители.

    И всички от големите производители продават електрическите си автомобили на загуба, Тесла продава с 20 процента маржин!

    Тесла никога не е била толкова финансово здрава и с толкова свободен кеш в банката!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  74. 74 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    Форума е наазен от съветския пролетариат, който нито има инвестиции в Тесла, нито нима желание да кара Тесла, нито някога ще има Тесла. Интереса е чисто идеологически. След 10 коментар не е необходимо да се чете.

    За тези които искат да знаят малко повече за финансите на Тесла - всичко е публично достъпно защото Тесла е публична (акционерна) компания. Всеки може да разгледа цифрите и да си наорави сам сметката.

    https://www.youtube.com/watch?v=Qa0vvO72Hh0

    Това е типично развитие на нова, бързо развиваща се компания която се бори за дял от пазара. Имат проблеми но това са решими проблеми. Двете най-важни неща са че имат продукт които се харесва и се търси и те могат да го произвеждат във все по-големи бройки и да заемат все по-голяма пазарна ниша. За това тримесечие са продали повече коли в клас начален лукс (от $45 до $75К) от БМВ, Мерцедес, Ауди, Лексъс.
    Второто нещо е че има кеш - за това тримесечие събраха $5.9 милиарда инвестиции и ги имат тези пари в банката. Не знам какскетите за какъв фалит говорят. Цената на акциите създава само и единствено трудности при събирането на капитал и нищо друго. Дори и 1 цента да стане това не значи че Тесла не може да си работи. Самият факт че са събрали близо $6 милиарда в последните 3 месеца говори че пари не им липсват.
    До края на годината ще заработи Гигафактори №2 в Китай и от там ще започне да идва доход. Очакват се новите модели Тесла Y и пикапа. Има голям интерес към родстера също. На всички е ясно че при този интензивен ръст и инвестиране в нова инфраструктура, Тесла не може да изкара печалба поне още една година. Реално печалба се очаква Q3 или Q4 на 2020.

    California Über Alles
  75. 75 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2099 Неутрално

    [quote#73:"Realist"][/quote]

    Пробвай да си купиш Ауди е-Трон. Най-големите дилъри имат по един на витрината и не е ясно кога ще им изпратят втори. Къде са фабриките за батерии на Ауди? колко бройки са произвели и продали до сега? Секретна информация! Къде са им зарядните станции на Ауди? Ако видяш някоя, моля те прати снимка.

    California Über Alles
  76. 76 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2138 Любопитно

    До коментар [#4] от "Noise":Сакън недей днес е болен :)))Всичките му пари да в Тесла.
    —цитат от коментар 39 на МиГ-29


    А може би е зает да пазарува още акции на ниски цени от уплашени инвеститори. Така де, момента е подходящ.
    Аз лично залагам, че ел.транспорта ще надделее поради цял куп чисто физически, технологични и финансови причини. Жалко, че в България отново ще сме на опашката и ще пропуснем да вземем парче от баницата.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  77. 77 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    Коя от европейските компании имат 50000 станции, покриващи почти целия разумен свят и има вече 2 работещи гигафактори и бихте ли ми сметнете каква инвестиция ще трябва да направят, за да постигнат това и кога съответно ще излезнат на чиста печалба!?През 21 в. Европа залезе като територия на иновациите и заема все по-малък процент от световния бизнес - преди 15 г беше над 30%, сега (без Великобритания) ще е 17,5%.
    —цитат от коментар 59 на Kosta Delev


    Европейците гледат само парата ..
    Не им трябва ни гордостта да имат зарядни станции, ни гигафабрики ..

    Капитализъм!
    Озъбено, свирепо куче!

    Що тъй правят тез хора?

  78. 78 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    Европа залезе като територия на иновациите и заема все по-малък процент от световния бизнес - преди 15 г беше над 30%, сега (без Великобритания) ще е 17,5%.
    —цитат от коментар 59 на Kosta Delev


    а това да ..
    Особено в автомобилопроизводството..

    Китай!
    Произвежда ПОВЕЧЕ отколкото САЩ и Япония ВЗЕТИ ЗАЕДНО..

    И повече ОТ ВСИЧКИ европейски автомобилни фирми ..

    Къде ти, да се преборят фирмите от ЕС с Китай?
    Тя изтървана ...

  79. 79 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    Аз лично залагам, че ел.транспорта ще надделее поради цял куп чисто физически, технологични и финансови причини.
    —цитат от коментар 76 на gost22


    Ел.транспорта би могъл да надделее, единствено с подкрепа на Правителствата ..

    Нееднократно съм показвал ситуацията в Русия - хората се принуждават насилствено, по путински, да се отказват от ДВГ и да сядат на електрокарни коли ..

    Да, ама не .. Руснаците не купуват и не купуват ..
    Медведев беснее в Кремъл, ама не може да ги накара .. тъкми се, тотално да забрани ДВГ .. а бакалъм , да го направи- белким куртулиса ..

    Ако пък ЕС , или други правителства решат друго - че синтетичните горива или LNG , примерно са разковничето за СО2 емисиите .. ще почнат да подкрепят тях и немските фирми е дръпнат яко ..

    Никой не знае , какво ще бъде ..

    Те го те - за синтетик фюел ..с 0% емисии СО2:

    https://www.youtube.com/watch?v=XIdg6o7zDZA

    https://www.youtube.com/watch?v=VonWJYysl3k&t=72s

    https://www.youtube.com/watch?v=7yaqcnO_Y2o

  80. 80 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    Аз лично залагам, че ел.транспорта ще надделее поради цял куп чисто физически, технологични и финансови причини
    —цитат от коментар 76 на gost22


    Германците пък твърдят, че колите им са с 0% емисии ..

    https://www.youtube.com/watch?v=VonWJYysl3k&t=72s

  81. 81 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    Е как, вчера германците се оплакаха, че Тесла им яде хляба.
    —цитат от коментар 62 на man_un


    Щото са алчни ..
    Помислете-в света се произвеждат, малко под 100 000 000 автомобила ..
    От няколко години цифрата е 97 милиона , да сме по-точни...

    Доста голяма част от тази сума са на германските компании .. Башка правят двигатели (МАН примерно е силен в корабните) , компоненти, машини за автоиндустрията , автосистеми , разработки (БОШ е номер едно , Континентал е веднага след него)

    Да, ама не си гледат производствата и обемите, ами са се вторачили в невзрачната "Тесла" и им се увижда нейното ..

    "Ех, да имахме и нейните 200 000 " викат си немците ..


    Ми що бе, алчни чичковци, разработки-какви сте Калитковци ..!
    Имате си достатъчно ваше! Отворили усти-света да лапнат!

    Немци!

  82. 82 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    Догтодина ще бъде построена Гигафабриката на Тесла в Европа. Ввероятно ще е бизо до фабриката им в Холандия, която и сега сглобява S и X.
    —цитат от коментар 72 на Realist


    Ушанка, кога ще минете китайците и ще престанете да сте втори?

  83. 83 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    [quote#73:"Realist"]
    —цитат от коментар 75 на Pontif New Dnevnik SUCK
    Пробвай да си купиш Ауди е-Трон. Най-големите дилъри имат по един на витрината и не е ясно кога ще им изпратят втори. Къде са фабриките за батерии на Ауди? колко бройки са произвели и продали до сега? Секретна информация! Къде са им зарядните станции на Ауди? Ако видяш някоя, моля те прати снимка.[/quote]

    А за какво трябва АУДИ да има зарядни станции?

  84. 84 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    [quote#73:"Realist"][/quote]

    Ушанке Електрокарна ..

    Ей ти ги АУДИ (Фолксваген груп) със завод за батерии (Гигафактори, дет им викате вие ушанките) ..

    https://www.volkswagen.de/de/unternehmen/werkbesichtigung/salzgitter.html

    Имат и успешно РЕЦИКЛИРАНЕ , а вие вашия кобалт, като ви се изхаби батерията, какво сте намислили да го правите, ако не е тайна, а Ушанка?

    https://www.volkswagenag.com/de/news/stories/2019/02/lithium-to-lithium-manganese-to-manganese.html

    https://www.volkswagen-newsroom.com/de/l-wie-lithium-ionen-batterie-4856

  85. 85 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    Форума е наазен от съветския пролетариат, който нито има инвестиции в Тесла, нито нима желание да кара Тесла, нито някога ще има Тесла. Интереса е чисто идеологически.
    —цитат от коментар 74 на Pontif New Dnevnik SUCK


    Ушанки Електрокаристи ..

    Основният им враг е Петролната Ера (държавите с нефтени запаси, най-вече САЩ)
    Мислят си, че "Тесла" щяла да амен-амен събори Петролната ера..

    Те това не го и крият .. става ясно, че не "Тесла" на електроЛАДА не са се качвали, ама се надат от подобряване на положението на пролетариата, като паднела била Петролната Ера ..

    С риск да ги разочаровам, многократно съм им обяснявал, че леките коли не са 100% от Петролната Ера и даже и "Тесла" да произвежда всичките 97 милиона леки коли годишно в света .. за радостта им за петрола е още раничко ...

    Но Ушанките Електрокаристи- Теслисти са платени от Медведев (върл радетел за електротяга!) и още дълго има да подскачат и да се смеят из форумите ..

    Незлобливи в повечето случаи и кротки мечтатели ..
    Нека имат надежда в живота ...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK