Германия предложи "зона за сигурност" в Сирия с руско и турско участие

Руски войник в Палмира, 2017 г.

© Associated Press

Руски войник в Палмира, 2017 г.



Германия предложи създаването на зона за сигурност под международен контрол в Северна Сирия с цел защита на разселените цивилни и продължаване на борбата срещу терористичната организация "Ислямска държава", предаде "Ройтерс".


"Моето предложение е да бъде създадена зона за сигурност под международен контрол с участието на Турция и Русия", заяви германският министър на отбраната и лидер на Християндемократическия съюз Анегрет Крамп-Каренбауер в интервю за телевизия "Дойче веле".


Според Крамп-Каренбауер създаването на такава зона ще стабилизира региона и ще позволи възстановяване на инфраструктурата и доброволно завръщане на бежанците. Министърът изтъкна, че работи в тясно сътрудничество с канцлера Ангела Меркел върху идеята за зона за сигурност в Северна Сирия и че е информирала най-важните съюзници на Германия за предложението.




Това е първият случай, когато германското правителство предлага военна мисия в Близкия изток. Ако идеята бъде одобрена от Турция и Русия, ще се очаква Берлин да изпрати войници в Сирия като част от мисията. Предложението на Крамп-Каренбауер може да създаде напрежение в германската управляваща коалиция, тъй като коалиционните партньори на Меркел от Германската социалдемократическа партия се отнасят скептично към каквато и да било директна военна намеса в Сирия.


Министърът защити идеята, като заяви, че вече не може да слуша как германските политици само говорят, че са разтревожени от насилието в Сирия, но не предприемат действия. Според Крамп-Каренбауер Германия и нейните управляващи партии трябва да направят повече и да допринесат за решаването на кризата в Сирия. /БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (67)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    "зона за сигурност под международен контрол в Северна Сирия"

    Интересно кои войски ще го гарантират това.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  2. 2 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3736 Весело

    Ха-ха-хааа!

    Оняден Путин говори с Меркел, днес Ердоган е при него и хоп - Германия им "вдига топката"!

  3. 3 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3736 Неутрално

    "зона за сигурност под международен контрол в Северна Сирия"Интересно кои войски ще го гарантират това.
    —цитат от коментар 1 на Jalis Ironhammer


    Ми казано е в статията - руски и турски.
    С международен мандат :)

  4. 4 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    До коментар [#3] от "xm...":

    Ми то турци и руснаците и сега са си там.Защо им е международен мандат. Да са толкова наивни германците? Не ми се вярва.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  5. 5 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 841 Неутрално

    До коментар [#4] от "Jalis Ironhammer":

    Просто не ги интересува . Искат да няма само пушечно месо от Германия и да се успокоят там нещата. Германия не се занимава с глупости като войни за територии и влияние със силата на оръжието, те са си научили урока от историята и живеят един друг живот в друго хилядолетие за разлика от тези които "одобряват" за гавази. Другите обаче не са мръдали много за последните десетилетия в мисленето и затова качеството на живот в тези другите е "малко по-друго" ..:-)

  6. 6 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 3128 Весело

    "ще се очаква Берлин да изпрати войници в Сирия като част от мисията"

    Колко му е Германия да изпрати воници с лютив спрей за мечки.

    подпис
  7. 7 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8385 Любопитно

    Каква пък е Германия в Сирия, че щедро предлага зони ?

    karabastun1@abv.bg
  8. 8 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1865 Неутрално

    До коментар [#1] от "Jalis Ironhammer":

    Предвид реалностите на терен, само Турция, Русия, Иран и Асад могат да гарантират подобно нещо.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  9. 9 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4622 Весело
  10. 10 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1865 Неутрално

    До коментар [#4] от "Jalis Ironhammer":

    Според мен , тук идва тънкият момент на парите за възстановяване на Сирия.И немците могат да изиграят тази карта.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  11. 11 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2613 Любопитно

    Не знам някой да заплашва Турция че тя изобщо трябва да има такава зона за сигурност! Виж Сирия е пряко заплашено от свърталището на джихадистите Идлиб, така че миротворците да отиват там да спрат подкрепата която Турция оказва на терористите!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  12. 12 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 2026 Неутрално

    Дори германците разбраха, че в Близкия изток има вече нов господар. Сега всички погледи са насочени към Владимир Владимирович Путин. Съдбата на народите в БИ е в неговите ръце. Той ще намери решение на всички проблеми, нека му се доверим.

  13. 13 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3736 Неутрално

    До коментар [#3] от "xm...":Ми то турци и руснаците и сега са си там.Защо им е международен мандат. Да са толкова наивни германците? Не ми се вярва.
    —цитат от коментар 4 на Jalis Ironhammer


    Защо да са наивни?
    "Пишат ги" в "коалицията" в Сирия - вероятно сделката е да ги включат в подобна и в Украйна.
    Русия и Турция печелят "международен мандат" - германците "присъствие".
    И няма значение това присъствие доколко е формално. То баш формалното е май на първо място.
    Не забравяйте, че германци и французи се изнесоха от Сирия, а германците май и от Инджирлик. Това е вариант да се появят отново в региона ...

  14. 14 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4622 Весело

    До коментар [#10] от "Noise":

    Не бъди наивен, възстановяване няма да има

    klimentm
  15. 15 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2039 Неутрално

    Ми то турци и руснаците и сега са си там.Защо им е международен мандат.
    До коментар [#4] от "Jalis Ironhammer":

    Така е, ще има пазарлък и ЕС има какво да предложи. Региона има нужда от инвестиции за възстановяването.

  16. 16 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3736 Неутрално

    До коментар [#4] от "Jalis Ironhammer":Според мен , тук идва тънкият момент на парите за възстановяване на Сирия.И немците могат да изиграят тази карта.
    —цитат от коментар 10 на Noise


    Това със сигурност.

  17. 17 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5342 Весело

    До коментар [#4] от "Jalis Ironhammer":Според мен , тук идва тънкият момент на парите за възстановяване на Сирия.И немците могат да изиграят тази карта.
    —цитат от коментар 10 на Noise


    Ха-хаааааа

    Мокрите сънища на Кремъл.

    ТЕ да папкат, ДРУГ ДА ПЛАЩА.....

    Няма как да стане !

    И долкото русия, Турция и Иран няма да дадат и една копейка за Сирия,

    кочината ще си остане неразрината поне един век....

  18. 18 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1865 Неутрално

    До коментар [#14] от "klimentm":

    До скоро и аз не виждах опция.Но след като американците бяха изгонени с камъни и дръве, нещата изглеждат по-оптимистични.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  19. 19 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2039 Неутрално

    Според мен , тук идва тънкият момент на парите за възстановяване на Сирия.И немците могат да изиграят тази карта.
    До коментар [#10] от "Noise":

    Точно.

  20. 20 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 2026 Неутрално

    До коментар [#14] от "klimentm":

    "Не бъди наивен, възстановяване няма да има"

    В Либия, Ирак и Афганистан няма да има, в Сирия ще има.

  21. 21 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8802 Неутрално

    Да не би турците да са си свършили работата и да са завзели, колкото искат територия.

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на Александр Г. Дугин (№55)
    Александр Г. Дугин (№55)
    Рейтинг: 531 Весело

    Дори германците се примириха с новия ред в Близкия Изток и силните на деня там. А нашите либерасти кога???

    Кончита (с) Вурст - Президент на Европейския съюз. ;)
  24. 24 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    До коментар [#13] от "xm...":

    "Не забравяйте, че германци и французи се изнесоха от Сирия, а германците май и от Инджирлик. Това е вариант да се появят отново в региона ..."

    Това е интересен момент. Обаче не бих ги слагал под един знаменател. Германия за разлика от Франция има нужда от одобрение на Бундестага за мисия в чужбина. Евентуална намеса с дори малък контингент ще е много значително развитие от досегашните политики на Берлин.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  25. 25 Профил на realismisthename
    realismisthename
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Защо не закарате турски и руски войски в Хамбург?

  26. 26 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3736 Неутрално

    До коментар [#24] от "Jalis Ironhammer":
    Но прОблем.
    Досега в колко мисии взеха участие, ехехеййй!
    Даже до неотдавна бяха и в Сирия, в "коалицията" на Щатите.
    Е, сега Щатите се изнесоха. И си намират нова коалиция ...

    Плюс това да не забравяме коя е Каренбауер.
    Бундестага вече е консултиран ...

  27. 27 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1865 Неутрално

    До коментар [#24] от "Jalis Ironhammer":

    Не забравяй, че подобно споразумение ще легитимира Русия в международен мащаб.И ще е пълна победа за Путин в Сирия и Близкият изток, изобщо.Едно е да си там , по покана на Асад, съвсем друго е да си начело на международна коалиция с ЕС вътре.Мисля, че и французите няма да са против, след номера, който им спретнаха американците.Всъщност, в по-широк план, наблюдаваме разцепление в НАТО и то става все по-сериозно.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  28. 28 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Под международен мандат.
    Коалиция водена от Германия.

    Учете се на международна реч!

    пп
    инак ще се лутате като пишман строители на Вавилонска кула

    До коментар [#3] от "xm...":

    "зона за сигурност под международен контрол в Северна Сирия"Интересно кои войски ще го гарантират това.

    —цитат от коментар 1 на Jalis Ironhammer

    Ми казано е в статията - руски и турски.
    С международен мандат :)

  29. 29 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    До коментар [#27] от "Noise":

    Съгласен съм. Получава се забавно. Германски войски са под френско командване в Сахел и сега евентуално френски части ще са под шапката на германци в Сирия :)
    Шегата настрана ако това наистина се изпълни /което е съмнително/ ще е много интересно от техническа гледна точка. Време да се посъбудят заспалите германци.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  30. 30 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1760 Весело

    До коментар [#12] от "moreee":

    Забрави да му целунеш портрета.......Основателят на арабската СССР/Сирийска съветска социалистическа република/...

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  31. 31 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5342 Весело

    До коментар [#4] от "Jalis Ironhammer":Според мен , тук идва тънкият момент на парите за възстановяване на Сирия.
    —цитат от коментар 10 на Noise


    Тъй, де.....

    Нали и ние това питаме

    КОЙ ЩЕ ПЛАЩА ?!?!?!

  32. 32 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3736 Неутрално

    До коментар [#27] от "Noise":
    А към това си мисля с голяма доза увереност, че в "пакета" е и Украйна.
    Особено както сега там зациклиха ...

  33. 33 Профил на zlo38528262
    zlo38528262
    Рейтинг: 1260 Неутрално

    Ами Германия да предложи на Турция, която покани и прие бунтовниците от Сирия, които се свързват с ИДИЛ, да обособи на своя територия 30км. зона за сигурност, под международен контрол. Аз това предлагам. От къв зор в северна Сирия, която е под контрола на кюрдите, които сами изритаха ИДИЛ, ще ги връщат обратно. Да си стоят в Турция.

  34. 34 Профил на xfh59608894
    xfh59608894
    Рейтинг: 559 Неутрално

    Тотална простотия, ще пазиш стадото заедно с вълка? Та Турция иска да унищожи кюрдите и техната полуавтономия, да извърши етническо прочистване срещу тях и да засели араби в етническите им територии.

    Европа се провали тотално. Още при първите американски сигнали за изтегляне и турски мераци за окупация, Германия, Франция и пр. европейски сили следваше да изпратят своите армии за да гарантират мира и живота на кюрдите и християните. Европа требваше да влезе и в Иракски Кюрдистан и да попречи на шиитските и ирански сили да отнемат територии от кюрдите, които същите извоюваха от ИД, а вместо това да подпомогнат организирането на един легитимен референдум за спорните територии и за независимост на Кюрдистан. Европа требва да се намесва в тоя регион, защото е най-потърпевша от бежанските войни и тероризма.

  35. 35 Профил на onlyreading
    onlyreading
    Рейтинг: 145 Неутрално

    Дори германците разбраха, че в Близкия изток има вече нов господар. Сега всички погледи са насочени към Владимир Владимирович Путин. Съдбата на народите в БИ е в неговите ръце. Той ще намери решение на всички проблеми, нека му се доверим.
    —цитат от коментар 12 на moreee


    Ебати инфантилния сектант дето си. С такива еуфорични изхвърляния няма как да тролиш ефективно, чистачо на руско повръщано...

  36. 36 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3968 Весело

    Според Крамп-Каренбауер създаването на такава зона ще стабилизира региона и ще позволи възстановяване на инфраструктурата и доброволно завръщане на бежанците.
    ========
    Сериозно. ...?
    Аз пък си спомням, че Ердо го беше казал същото. ....но преди ЦЕЛИ 2 ГОДИНИ. ...:)..!

    Bukalemun
  37. 37 Профил на Turk
    Turk
    Рейтинг: 615 Неутрално

    До коментар [#34] от "xfh59608894"

    Запознат ли си с демографията на района или пишеш така да се намираш на приказка ?
    Тези бойци-терористи дето бяха ортаци с САЩ дойдоха от северен Ирак.
    Не са местни сирийски кюрди а чисти ПКК-ари.
    Местното население в северна Сирия е предимно арабско и после тюркмени и кюрди.
    Именно тези терористи извършваха етническо прочистване в района.
    Откъде мислиш че са дошли 4 000 000 сирийци (араби и тюркмени) в Турция.
    Те ще се завърнат по родните си места.
    Запознай се и после пиши, защото иначе си един обикновен манипулатор.
    Със здраве.

    Turk
  38. 38 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 685 Весело

    То има ли други на терен ?? Да отиде БНА с двата самолета и 10 -те танка . Това страшно ще респектира Турция,Русия,....а да не говорим за дихадисти :) Те просто ще умрат от страх...

  39. 39 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3968 Любопитно

    Преди малко. ...MSB (Аскера).....припомни ,че стане ли 22 : 01 .....ще се стреля на месо.....!!!
    Никакви пленници .....никви 5 лева....

    Bukalemun
  40. 40 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3968 Неутрално

    До коментар [#33] от "zlo38528262":

    Ами Германия да предложи на Турция, .....
    =======
    Ами ....Германия няма такава привилегия. ....

    Ако германските власти искат да се намират на работа. ....нека позатегнат сигурността в Германия .....понеже пккарите които са приютявали до момента, със сигурност ще реагират. ....
    Най опасните пккари са безработните.....

    Bukalemun
  41. 41 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2096 Разстроено

    "Ако идеята бъде одобрена от Турция и Русия, ще се очаква Берлин да изпрати войници в Сирия като част от мисията."

    Сериозно?
    И очаква че Бундестага ще приеме изпращането на немски войници в Сирия?
    Това ми се струва крайно невероятно.

    Panta rhei....
  42. 42 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2055 Весело

    Немските болшевики се опитват да го играят "водачи на свободния свят", ама им се получава като васали на Путин. Толкова си могат.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  43. 43 Профил на xfh59608894
    xfh59608894
    Рейтинг: 559 Неутрално

    До коментар [#37] от "Turk":

    Шизоидни бълнувания, иди да ти прегледат болната тиква.

  44. 44 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2175 Неутрално

    До коментар [#14] от "klimentm":До скоро и аз не виждах опция.Но след като американците бяха изгонени с камъни и дръве, нещата изглеждат по-оптимистични.
    —цитат от коментар 18 на Noise


    Лека поправка. Американците не бяха изгонени, (още по-малко с "камъни и дръве), а бяха изтеглени, след като Тръмп си свали долните гащи по настояване на Ердоган. И понеже сега е без долни гащи, Тръмп го насилват от всички възможни посоки - в Щатите от демократи и републиканци съвместно, в Сирия - от турци, иранци и наскоро възкръснали идилци.
    А по отношение способността на американските войски, не много отдавна бяхме свидетели, че малобройните американски военни изпариха без никакви усилия над 250 ихтамнетци.

  45. 45 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 998 Неутрално

    [quote#13:"xm..."][/quote]

    Но са в Йордания.

  46. 46 Профил на Turk
    Turk
    Рейтинг: 615 Весело

    До коментар [#43] от "xfh59608894":

    Изучил съм 3 броя лекари. Редовно ме преглеждат.
    Нямам никакви здравословни проблеми...
    Хайде бягай да помагаш на кюрдите... не става само с писане на лъжи...
    :)

    Turk
  47. 47 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2175 Неутрално

    Немските болшевики се опитват да го играят "водачи на свободния свят", ама им се получава като васали на Путин. Толкова си могат.
    —цитат от коментар 42 на Тюфлекчия


    Напълно съм съгласен. Бабето Меркел, бивша комсомолка и първа дружка с Путин, строи северни потоци заедно със своите донори, разбива германската държава отвътре след като без никакъв ред и в нарушаване на законите на Германия пусна поголовно милиони от Афганистан, Пакистан, Бангладеш, Сирия, върти мастита търговия с Турция за сметка на членове на ЕС, инвестира милиарди - пак в Турция, нарушава санкциите срещу Путин, макар и не директно, а чрези инвестициии и пр. и пр.

  48. 48 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3968 Любопитно

    До коментар [#44] от "GreenEyes":

    И понеже сега е без долни гащи,
    ========
    Първо се научи на уважение. ...
    После се научи на уважение към президента ви ....той е ваш президент , вие си го избрахте .....
    Ако ли не....значи не уважаваш избирателната система в САЩ. .....
    Ако и с това не си съгласен .....значи ....държавата в която живееш НЕ Е най голямата демокрация .....както обичате да се пъчите при всеки удобен случай. ...

    Bukalemun
  49. 49 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3736 Неутрално

    До коментар [#45] от "von_seeckt":

    Там не бяха ли покрай американците, като коалиционни? И само с разузнавателна авиация? И въобще там долу е друг "фронт".
    Докато сега това, ако стане, е съвсем друга бира!

  50. 50 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2175 Весело

    До коментар [#48] от "eti mehter":

    Той е твоят султан е гол, ама ти понеже си с розови очила, още не си забелязъл. Всъщност, забелязъл съм, че ти си много повече руснак, отколкото турчин, така че ти е простено да не виждаш очевадни неща в султаната.

  51. 51 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1176 Неутрално

    Турски контрол на Северна Сирия е достатъчен. Защото голям брой Сирийци в Турция са именно от тези райони и Кюрдите са тези, които са ги изгонили от домовете си. Това са предимно Араби и Тюркмени. Затова и баши-бозука е от там, понеже са мотивирани да си върнат домовете. Кюрдите нямат работа в този район. Те са били малцинство там и съвсем целенасочено изместват оригиналните жители. Така че, Турция общо взето възстановява част от статус-куо от преди конфликта. Сирийската армия не бива да контролира този район, понеже бежанците от там не са привърженици на Асад. От Западна гледна точка, няма как да се помага на Асад, понеже в по-голямото уравнение, Асад се явява от страната на Иран локално и на страната на Русия глобално. А Русия няма работа там въобще и ще се изнесе от там. Иран, с настоящата (от 20-30 години насам) експанзия пречи на Израел и на Арабите. Русия, Иран, Асад - това не са възможни опции. Америка взе правилното решение да остави на Турция да се справи, а като бонус Турция има възможността да реши един голям за тяхната Национална Сигурност проблем - просто няма да има Кюрдистан на Сирийска територия и терористичните им организации няма да могат да присъстват в зоната от 30-50 км от Турската Граница. Тръмп е прав и за това, че няма как да замени кон за кокошка - да замести Турция с Кюрдите - никога няма да стане. В очертаващата се ситуация, единствено Турция може да организира някакъв мир в региона.

  52. 52 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3968 Неутрално

    До коментар [#50] от "GreenEyes":

    Той е твоят султан е гол,
    =======
    Не ме интересува как го виждаш....
    За мен е важно че се старае да обезпечи сигурността на държавата в която живея.....

    Ето преди малко пак.....
    Останаха броени часове ....до края на примирието ....но от сирийска територия отново има провокация. ....
    Камион камикадзе се вряза в граничния пункт на грат Джейлянпънар.....
    Има убити и ранени .....
    Това са терористи , въоражени от ВАШИЯ Пентагон .....
    Предпочетохте да се съюзите с терористи , вместо с държава от нато.....
    Това което го направихте е непростимо .....
    Измират хора заради калпавата ви политика .....

    Bukalemun
  53. 54 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2613 Любопитно

    " Сирийската армия не бива да контролира този район, понеже бежанците от там не са привърженици на Асад. "

    Ами тогава защо трябва да се позволява на турската армия да контролира кюрдските райони в Турция? Да пратят там иранците, иракците и сирийците!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  54. 55 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3968 Любопитно

    До коментар [#54] от "Julian Mall":

    Да пратят там иранците, иракците и сирийците!
    ========
    Що така ?
    Да не би хората на Салман да са вече в Пазарджик. ...?

    Bukalemun
  55. 58 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    Възможна конфигурация на една потенциална мисия според немски генерал:
    I think so, if there is the UN mandate, and France, Britain and Germany would be the core force. Necessary would be three brigades. If a brigade were under the leadership of the Bundeswehr, it would be possible. If this consisted of five battalions, two could be made from Germany, one from the Netherlands, one from the Baltic and one from Poland, the Czech Republic, Hungary. If you want, that would work, and the Bundeswehr would be able to do that. And maybe the Russians could be won over to participate in an international mission. In Kosovo they were there.
    https://t.co/pDx8YBntJO?amp=1

    Много малко вероятно , но все пак интересно.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  56. 59 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1865 Неутрално

    До коментар [#32] от "xm...":

    И аз така мисля.В Украйна националистите са побеснели, което води до логичният извод, че на Зеленский е наложен план, който те не харесват изобщо.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  57. 60 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1865 Неутрално

    До коментар [#44] от "GreenEyes":

    Съжалявам, че няма да се съглася, но статия от по-рано днес, описва начина по който са "изпратени" , по живо, по здраво..

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  58. 61 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1865 Весело

    До коментар [#44] от "GreenEyes":

    Ако трябва да се пишегуваме , с иначе сериозната ситуация там, американците сега са ихтамнет..

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  59. 62 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1865 Неутрално

    И интересно развитие по темата:

    Багдад. Преведеният от Сирия в Ирак американски военен контингент трябва да напусне територията на страната, тъй като Багдад не е давал разрешение за постоянното му разполагане. С такова изявление излезе обединеното командване на въоръжените сили на Ирак.
    „Някои медии и информационни агенции съобщават за изтеглянето на американските войски от Сирия към Ирак. На тези войски е дадено разрешение за влизане транзит в (Иракски) Кюрдистан, а след това те трябва да напуснат Ирак. Не сме давали никакво разрешение на тези сили да останат на територията на Ирак“, цитира телевизионният канал Al Sumaria изявлението на пресслужбата на иракските въоръжени сили.
    По-рано министърът на отбраната на САЩ Марк Еспер заяви, че във връзка с началото на турската военна операция „Извор на мира“ в Североизточна Сирия, от там ще бъдат изтеглени около хиляда американски военнослужещи, които ще бъдат разположени в Западен Ирак, където ще продължат борбата с терористичната групировка „Ислямска държава“. Към днешна дата коалицията на САЩ е напуснала няколко военни бази в сирийските провинции Алепо, Хасака и Ракка, прехвърляйки военнослужещите в бази в съседен Ирак.

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  60. 63 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3590 Неутрално

    В Сирия само немски войски липсват.

  61. 64 Профил на qtl36551020
    qtl36551020
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Тия германците са съанали толкова долни и подмолни че нямам думи.

  62. 65 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3374 Неутрално

    Германия и Турция винаги заедно !!!
    Приятелства от степите !!!!

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  63. 66 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    Вероятно всички забелязвате какво става в Сирия в момента. В следствие на действията на недоразумението в Белия Дом, чисто и просто едно усилено етничеко прочистване. Освен, разбира се, това да е била и целта му!! Кюрдите масово напущат домовете си и на тяхно място (директно в домовете им!) се заселват (и тепърва мащаба ще е масов) етничеки араби. Тъй или иначе, кюрдите няма да му простят това. Зоната за съгурност, която облагодетелства само политиката на Ердоган, се харесва и на Асад, Иран, Ирак и Русия. Мисля си, че ако немците се намесят, само ще съберат негативи.
    Апропо, просто с действията си Тръмп направи така, че САЩ няма да могат в бъдеще да хванат някого за съюзник в бойни действия. След като се скара или просто предаде настоящите си такива. Говедарска политика на човек, който никога не е бил войник, съюзник на някого или одобрен за банков кредит "бизнесмен".

  64. 67 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2370 Неутрално

    Хитро!
    Изпревариха Макрон😎





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK