
© Reuters
Компаниите "Фиат Крайслер" (Fiat Chrysler) и PSA, която е собственик на "Пежо" (Peugeot), обявиха, че имат договореност да се слеят в четвъртия по големина автопроизводител в света. Двата гиганта ще си разменят по 50% от собствеността под формата на акции.
"Фиат Крайслер" произвежда и притежава марките "Фиат", "Алфа Ромео", "Мазерати, "Ланчия", "Джип", "Крайслер", "Додж" и РАМ (RAM). PSA Group пък е собственик на "Пежо", "Ситроен" и Де Ес (DS), а от 2017 година и на "Опел" и "Воксъл".
Управителните съвети са дали мандат на преговорните си екипи да приключат обсъжданията и в следващите седмици да постигнат меморандум за разбирателство, т.е. принципно споразумение за сделка.
Бордът на бъдещия гигант ще се ръководи от Джон Елкан, който сега е председател на управителния съвет на "Фиат Крайслер". Новият изпълнителен директор ще бъде Карлос Таварес, който сега ръководи "Пежо".
В съобщението се казва, че очакванията са сливането да спести годишно 3.7 млрд. евро разходи, както и че тяма да бъдат закривани заводи.
Преди приключването на сделката "Фиат Крайслер" ще плати на акционерите си общо 5.5 млрд. евро под формата на специален дивидент и ще им предаде акции от поделението Comau за производство на роботи. "Пежо", от своя страна, ще раздаде на акционерите си своя дял от 46% в производителя на авточасти Faurecia.
Сделката идва във време, когато автопроизводителите опитват да се справят с намаляващите продажби и търсенето на технологии за модерни и по-чисти коли, които да отговорят на строгите правила за вредни газове.
Френският министър на финансите Брюно льо Мер приветства споразумението, но и предупреди, че държавата особено внимателно ще следи да бъдат съхранени индустриалните обекти на бъдещата компания в страната.
Компанията, която ще се роди от сливането, ще бъде с централа в Холандия и ще се търгува на борсите в Париж, Милано и Ню Йорк.
zxp53317185
Рейтинг: 1048 НеутралноДа взимат и Рено и може да се каже че европейският боклук вече е събран в една компания 😀
442
Рейтинг: 1347 НеутралноПървата седмица от месеца ще слагат емблеми на фиат, втората на цитроен, третата на пижо и четвъртата на опил. Ясней небе.
L Glassman
Рейтинг: 441 НеутралноНяма да е последното сливане в автомобилния свят. Някои компании са много неподготвени откъм технологии и са обречени да изчезнат!
Panda
Рейтинг: 272 НеутралноСбор от слаби марки.
stanislavdi
Рейтинг: 1369 Неутрално+++++++, абсолютно. Боклука се събра на едно място.
geordgeo
Рейтинг: 1315 ВеселоИ на коя от марките като качество ще заложат, че нещо на всички в групата им куца?...
stanislavdi
Рейтинг: 1369 НеутралноАаааа, да не забравяме и форд. За да е пълна картинката. Япончетата от Тойота и немците от Фолксваген има разказват играта........дори и Пинифарина не може да ги спаси
penetrating
Рейтинг: 5346 НеутралноВ Холандия, заради данъци, не във Франция .
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertА иначе Франция иска пари от Амазон и Фейсбук :)
razor
Рейтинг: 945 НеутралноКоето пак показва, че трябва да развиваме с всички сили българо-корейската дружба.
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4730 НеутралноДо коментар [#7] от "stanislavdi":
Gunter glieben glauchen globenСамо плахо да напомня, че великият немски Опел от няколко години е 100% собственост на Пежо.
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4730 НеутралноДо коментар [#8] от "penetrating":
Gunter glieben glauchen globenИ в момента централата на ФиатКарайслер е в Холандия и Джон Елкан е шеф на борда..
EU defender
Рейтинг: 1322 НеутралноТова не е сливане на АЗЛК и Автоваз Толиати. The best way to predict the future is to invent it.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
uchuden
Рейтинг: 266 НеутралноМного разбирачи под статията с издухани немски/японски автомобили, които биха си дали черния дроб да карат чисто нов "боклук", вместо баварската машина, примерно :)
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4730 НеутралноСигурен съм, че коментиращите, на които гореспоменатите марки са им слаби, в реалния живот карат минимум Мерцедеси, а по-вероятно - Бентли с шофьор.
Gunter glieben glauchen globenivanpopov
Рейтинг: 2310 НеутралноСливането да се счита за недействително, докато не направят завод в България.
Иво
Рейтинг: 4046 ЛюбопитноУспех на новият авто концерн.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Илиана
Рейтинг: 264 ЛюбопитноВземи единия, та удари другия!
Като нямат собствен почерк и визия за развитието на автомобилостроенето и предпочитаничта на клиентите така ще бъде - сливане до дупка, докато остане на пазара само Германия и Япония!
kasko
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#9] от "razor":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Моят корейски таралясник го купувах чисто нов преди 12 години, сега е на 300 000. За тези години и пробег е влизал ТРИ пъти в сервиз за нещо различно от ремъци , накладки,свещи,гуми и ангренаж.Вчера говорих с мой познат, собственик на 4-5 месечно Пежо.Четвърти път отива на диагностика за чек лампата, незнайно защо забива в авариен режим. .......Така че с две ръце подкрепям.
putinxujlo
Рейтинг: 3167 НеутралноДо коментар [#4] от "Panda":
"Чуждестранен агент"Ако вземат и LADA жигули, тогава ще станат супервафла лидерът-гигант??))
Athanatos
Рейтинг: 1386 НеутралноДо коментар [#19] от "kasko":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Аз имам точно обратния пример.
Карам едно Ситроенче С2 от ново (2003), досега е влизало само за консумативи и окачване 1-2 пъти. Сега е на 230 хил.
Освен него имам няколко италиански коли (Фиат и Ланча), които са здрави и надеждни. Като гледам колегите с Аудита и Фолксвагини как си запазват час за сервиз със седмици напред...
anarhochristian
Рейтинг: 572 НеутралноГледаш емблемата на Фиат с 4-те линии, гледаш и си викаш - има едно нещо в повече!
Слав пауър стайл!
uchuden
Рейтинг: 266 НеутралноЩом твоят приятел казва, така е. Аз имам пък приятел, на който на 4 месечна Тойота му блокира двигателят и го сменяха целия :) При колите никога не може да се обобщава, защото са просто техника и е на късмет, както като да си купиш телевизор, примерно
irobot
Рейтинг: 558 НеутралноДо коментар [#14] от "uchuden":
Точно на възраст 10+ се виждат разликите в изработката на ширпотребата и на колите при които не се гони бюджет на първо място. Пежото ще е със скърцащи врати, увредена боя, протрит интериор, изгнила отдолу, ще върви като куц кон, а един Мерцедес Е-класа, ако не е на 650000км, ще мърка като коте, боята още ще лъщи, вратите ще се затварят само с "туп", и много други разлики...
Matrix
Рейтинг: 336 НеутралноБез пари да ми го дават нЕма го карам !
Кия Просиид ударИ в земята новото Пишо 508.
Както знаем, минет@джийте са силни само у дизеЙ двигателите, а те залязаха ! :)))
Да вземат да се фокусират към електричките
Вместо рено бих си купИл ДачЯ :)) Живеем в държава, в която Венета Райкова е написала повече книги, отколкото министър-председателят е прочел...
Илиана
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#12] от "EU defender":
До коментар [#10] от "Alarmstufe: Rot":
Навремето немският ОПЕЛ беше ""Блиц", "Рекорд" или "Капитен", а когато ОПЕЛ стана френски, се превърна в Москвича на Евронезския съюз!
uchuden
Рейтинг: 266 НеутралноДа, разбира се няма значение 10 години какъв е бил шофьорът, подръжката и пътищата. Сериозно ли правиш изводи върху 10 годишни голи, които никой не знае кой,колко и как ги е лашкал :)
hunt
Рейтинг: 543 НеутралноДо коментар [#19] от "kasko":
Аз пък карах 12 години новозакупено рено. Никакъв проблем. Сега карам 6 година новозакупен фолксваген. Ами реното беше по-добре.
Ама вие карайте дърти таралясници и плюйте новите коли.
Разбирам да имате опит, ама то всеки от перник с гоуфо е голям разбирач и друго по света нема.
anarhochristian
Рейтинг: 572 Неутрално[quote#7:"stanislavdi"][/quote]
Аааа, фордчето не ми го закачай. 5 години го карам, на 86к км го взех и съм сменил накладки, ремъци и консумативите. Толкоз. Но моите уважения към хората фенове на лъскавото със скъпата и редовна ремонтна поддръжка. Поради вашето дръзновение и култ, се намират добри коли на ниски цени. За което сърдечно ви благодаря! Благодарен съм на Бога, че ви има! Дерзайте!
ivanpopov
Рейтинг: 2310 НеутралноВече! Явно не си наясно с факта, че 3/4 от собствеността на Лада е на Рено-Нисан.
Athanatos
Рейтинг: 1386 НеутралноМежду другото, Опел, още в ГМ, ползваха години наред дизели от ФИАТ (създателите на комън-рейл дизела, до който Народните Вагини се докоснаха съвсем наскоро и им се наложи да плащат милиарди за шмекерии, щото не могат да го скопосат).
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Сега с това обединение на ПСА Пежо/Ситроен/Опел и ФКА ФИАТ/Крайслер/Алфа Ромео/Ланча/Джийп/Додж/Мазерати/Ферари нещата ще си дойдат на мястото :)
Само не знам кои дизели ще се предпочетат - JTD или HDI (и двата са много здрави).
kapitan_laino
Рейтинг: 770 НеутралноДо коментар [#19] от "kasko":
До коментар [#21] от "Athanatos":
И двете случки се наричат "анекдотични доказателства", на каквито обикновено се базира псевдонауката.
Petleshev
Рейтинг: 2903 НеутралноДо коментар [#6] от "Дългия":
Бивш tww09306483.Нищо не им куца...! Правят добри коли, като за парите които им искат. Знаем, че има и по-хубави и по-лъскави.
Вече, каквото и да вземеш е сбирщина от унифицирани части, качени на няколко типови платформи. Качеството е почти еднакво при всички.
Автомобилът е консуматив с добре изчислен живот. Производителят е сметнал предварително какви пари трябва да плащаш, за да изминеш един километър.
Petleshev
Рейтинг: 2903 НеутралноДо коментар [#24] от "irobot":
Бивш tww09306483.Да де...! То и затова Е-класата е два или три пъти по-скъпа от Пежото. Да не си мислиш, че Пежо не могат да ти направят кола, с много добро качество и голям ресурс? Могат. Ама ще струва почти колкото Е-класата.
kasko
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#28] от "hunt":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Нещо май не си ме схванал.Карам таралясника защото не се разваля на първо място. Второто е , бях си казал на триста хиляди ще го сменя. 12 000 км до 300000 ги въртях година и половина, явно напоследък карам малко. Иначе съм фен на сравнително евтин сегмент кола , но чисто нова.
hope
Рейтинг: 3256 НеутралноНамаляването на конкуренцията, ще занижи качеството и увеличи цените.
Любовта ще спаси света!!!Petleshev
Рейтинг: 2903 НеутралноДо коментар [#19] от "kasko":
Бивш tww09306483.Корейски коли съм карал основно, като служебни. Мога да кажа, че в ниския клас корейските коли са отвратителни. От всичко е пестено и всичко е изпилено. Возят гадно и спират трудно. Скъпи части и трудно се намират. По-големите модели в последните години чувам, че са малко по-добре.
дерибеев
Рейтинг: 2929 НеутралноДо коментар [#24] от "irobot":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васА дали всъщност идеята е да се карат 10+ годишни коли?
papуre
Рейтинг: 1047 НеутралноФиат Крайслер" и "Пежо" договориха сливане в световен гигант
Ъ !!! Значи точно за този гиган са говорили и Чехльото , и Простия и всички увесили нос след като един друг автомобилен гигант ни подмина като жп спирка и спря на турстата гара . Еее, ашколсун за гадателстите способности на бош Гадача български . Очаква ни нова надежда . И този път виртуална .
Tod
Рейтинг: 382 НеутралноНе ми харесват френските коли.. пък и новите пежа с тези смешни малки волани и вдигнати електронни табла.. не стават. Иначе дизелите им са добри, но това е минало.
proventuss
Рейтинг: 1237 Неутрално[quote#23:"uchuden"][/quote]
Smooth criminal-a criminal who is sneaky and doesn't leave a trace of his presence at the scene.И да си намериш читава жена.
geordgeo
Рейтинг: 1315 ВеселоВъпрос на гледна точка, нали? Аз съм фен на японците, карам японска кола вече 12-та година и нямам никакви забележки. Следващата ми ще бъде хибрид тойота и си знам защо...
AModoMio
Рейтинг: 992 НеутралноБордът на бъдещия гигант ще се ръководи от Джон Елкан, който сега е председател на управителния съвет на "Фиат Крайслер".
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите--------------------------------------------------------------------------------
Е, ако го оставят да го ръководи брат му, пиши го загубен за винаги.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3400 ВеселоДо коментар [#10] от "Alarmstufe: Rot":
Еретик"Само плахо да напомня, че великият немски Опел от няколко години е 100% собственост на Пежо."
================
Стари лафове и вицове за Опел:
Всяка кола рано или късно се превръща в Опел.
Ако запазиш тишина край Опел, можеш да чуеш как го яде ръждата.
Немците започнали да произвеждат Форд, за да не е Опел най-гадната им кола
Не купувай кола, на която производителят сам е задраскал емблемата............
proventuss
Рейтинг: 1237 НеутралноКорейски коли съм карал основно, като служебни. Мога да кажа, че в ниския клас корейските коли са отвратителни. От всичко е пестено и всичко е изпилено. Возят гадно и спират трудно. Скъпи части и трудно се намират. По-големите модели в последните години чувам, че са малко по-добре.
Smooth criminal-a criminal who is sneaky and doesn't leave a trace of his presence at the scene.Карам служебни Пежо 107 и 208. В първата има едно копче за стъклата, във втората са две. На жената Сириона от 2008 има пет пъти повече екстри от тези двете от 2016-та.
proventuss
Рейтинг: 1237 НеутралноИначе за еднолитровия мотор от Тойота на 107-цата- само адмирации.
Smooth criminal-a criminal who is sneaky and doesn't leave a trace of his presence at the scene.GreenBush
Рейтинг: 264 НеутралноТо и сега е така! Мога да ти покажа един и същ модел автомобил с различно лого. Защото много от тукашните разбирачи почнаха по традиция да плюят не знаят, че масово частите и двигателите са джйоинвенчър между производителите.
Един и същ двигател примерно на Пежо, може да бъде открит при VW, Мицубиши, Хонда и Тойота.
Всичко това е поради една единствена причина - икономия от мащаба.
Автопроизводителите особено тези в Европа имат проблем с качеството и то поради един основен проблем и той е новите еко норми. Всчко от 2015 година като двигател е мъка.
Не можеш в 1,2 или 1,6 литров двигател да навреш 120-170 коня и да очакваш, че този двигател ще издържи над гаранционните условия. На всички малолитражки и бутнаха по едно турбо като носят (някой от тях) на гърба си по 1-2,4 тона купе.
VW например спряха да ремонтират гаранционно двигателите на колите си. Излиза им по евтино да го сменят. Нисан Кашкай на 80 000 км хвърля скоростна за основен ремонт и т.н.
Всичко това ще затрие вторичният пазара на автомобили до 10 години защото за крайният клиент тези коли ще станат неизгодни от към поддръжка.
В щатите, Азия и Русия не се вълнуват от еко норми. В Европа няма да видиш един куп автомобили, които се продават там. Инфинити дори се изтегля от европейският пазар заради това.
ksarax
Рейтинг: 290 НеутралноДо коментар [#23] от "uchuden":
Точно на късмет си е. Аз доскоро карах пежо 3008. Нито един ремонт за 7 год., само консумативи.
debruckere
Рейтинг: 1027 НеутралноДо коментар [#19] от "kasko":
Гледам основно са се събрали фенове на азиатското...
Нека споделя пък и аз:
Карам Ситроен С3 , 2006, 1,4.
На 205 000 км. е сега.
В сервиз е влизал САМО ЗА смяна на масла, филтри и н акладки! Веднъж за смяна на носач.
Дори филтъра за твърди частици държи!
Жена ми кара Пежо 307, 2004. На 323 000 км. Същата работа. Само че там смених филтъра :)
Преди година купих и С4. Засега не е влизало в сервиза. Да видим...
Така че не знам кой какъв опит има и колко е компетентен, но преди френските коли имах Ауди 80 и Голф 3. Не! Благодаря!
anonim440
Рейтинг: 2252 НеутралноВървят към комунизъм по един друг път, което е жалко. Накрая ще има една фирма само. И не говоря за една фирма за автомобили, въобще ще има една фирма. В света ще има една фирма, която ще принадлежи на една държава и тази държава ще е целият свят. Върви се към тоталитаризъм много по-страшен от комунизма. Това са само индикации на това, което ще се случва. Логиката е такава.
papуre
Рейтинг: 1047 НеутралноКомпанията, която ще се роди от сливането, ще бъде с централа в Холандия и ще се търгува на борсите в Париж, Милано и Ню Йорк.
А бе , ние няма да претендираме за Централата и борса , ама барем на едно заводче ще се надяваме . Нали сме ,Бажем ,отличниците на Европа - неска безработица , висока производителност , единствен ръст на икономиката . Де барем нещо , дето можеш да го видиш и пипнеш, не само потупване по рамото . И мерене с педи ширината и дебелината на гърба и дебелината на шията . .
kamenof
Рейтинг: 334 ВеселоДо коментар [#44] от "Костадин Иванов":
Този е малко универсален, но не е лош:
Защо на опелите са им такива големи предните стъкла ?
- За да се вижда хубаво какви глупаци ги карат.
Хи-хи
Рейтинг: 1419 НеутралноБГ-разбирачът много обича да сравнява евтини масовки със скъпи премиуми.
papуre
Рейтинг: 1047 НеутралноДо коментар [#37] от "Petleshev":Корейски коли съм карал основно, като служебни. Мога да кажа, че в ниския клас корейските коли са отвратителни.
Ако всичко , което описваш е вярно , то кой идиот ги е допуснал до Световния пазар ?
anonim440
Рейтинг: 2252 НеутралноВ България се говори, че Опел, Фият, Рено, Форд не стават.
Тези марки имат и модели за които се говори, че са изключения от правилото. Например съм чувал за Форд Мондео, че е добър.
anonim440
Рейтинг: 2252 НеутралноКорейските са най-хвалени в България, но хората като казват качество и разбират японско. Затова масово се преориентират хората на японски автомобили.
papуre
Рейтинг: 1047 НеутралноДо коментар [#36] от "hope":Намаляването на конкуренцията, ще занижи качеството и увеличи цените.
В България действат три ЕРП- та . Цените непрекъснато се увеличават , качеството непрекъснато се влошава . Нещо да си чувал за МОНОПОЛ И КАРТЕЛИ ?
penetrating
Рейтинг: 5346 НеутралноДо коментар [#11] от "Alarmstufe: Rot":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertНо не искат да я изместят в Париж
Не ги натиска и Макрон, предполагам...
putinxujlo
Рейтинг: 3167 НеутралноДо коментар [#30] от "ivanpopov":
"Чуждестранен агент"Вече! Явно не си наясно с факта, че 3/4 от собствеността на Лада е на Рено-Нисан
===========
😳😂😂
Явно не сте в темата:
Към май 2018 г. AvtoVAZ Group е 11,22% собственост на Renaissance Securities (Cyprus) Limited (Кипър) и 83,5% собственост на Alliance Rostec Auto B.V. (Холандия).
През януари 2019 г. Alliance Rostec Auto B.V. - съвместно предприятие между алианса Renault-Nissan и държавната корпорация Ростех - доведе до 100% участието си в AvtoVAZ и стана единствен акционер на автомобилния производител)
papуre
Рейтинг: 1047 НеутралноДо коментар [#50] от "anonim440":Вървят към комунизъм по един друг път, което е жалко.
Посоката е вярна . Спомни си думите на един класик - Не се гаси туй , що не гасне . Жалкото е че се върви само ПО ЕДИН път . Когато е ЯСНА ЦЕЛТА , тогава естествено е пътищата към нея да са РАЗЛИЧНИ . кОЕТО НЕ Е ВАЖНО - важното е да водят ДО ЦЕЛТА . Е , не е далеч времето , когато комунизма , като идеология , макар и под друго име , отново ще стане ЦЕЛ .
ubavia
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#55] от "anonim440":
Фордовете са железни коли особено сравнени с опел и дргите евтинджоси.
Вземи си някой, на който не му е тръгнала ръждата и ще имаш сигурен автомобил с евтина поддръжка за години напред.
1.8 ztec 16v e убер машина
GreenBush
Рейтинг: 264 НеутралноКачеството страда от много фактори. За Европа, най-големият бич са еко нормите. Имам хюндай на 2 години. На всеки 20-30 хил. км сменям инжекцион, който не се води вече гаранционен а консуматив 😁😁😁. Смяна на масло ми излиза средно 450-500 лева, като имаш на предвид че моделът е малък за града предимно с 1 литров двигател.
Ако имаш 5 години гаранция, обслужването ще ти струва минимум 2500 лева, което е добавена стойност за производителя.
anonim440
Рейтинг: 2252 НеутралноДо коментар [#60] от "papуre":
Целта не е добра.
razor
Рейтинг: 945 НеутралноСистемата комън рейл дизел е създадена в Швейцария и развита в Япония (където се прилага за пръв в товарни автомобили). Фиат я усъвършенства, като въвежда електрическо, вместо механично отваряне на инжекторите, но продава лиценза на Бош за доусъвършенстване и въвеждане в масово производство.
Наистина, за пръв път в лек автомобил технологията е въведена в Алфа Ромео 156 през 1997 г.
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4730 НеутралноДо коментар [#26] от "Илиана":
Gunter glieben glauchen globenПълни глупости. Отркакато Опел стана френски, разнообразиха моделната гама.
razor
Рейтинг: 945 НеутралноИма си опашка за заводите. Вучич сега ще каже, че освен италиански, Сърбия може да прави и френски, немски и американски автомобили.
hope
Рейтинг: 3256 Неутрално-----------------
Няма. Американците гласуваха срещу глобализма. Великобритания, Австрия, Италия.
Ще има връщане назад. В национализма е надеждата. Любовта ще спаси света!!!
Сатана Ликующий
Рейтинг: 1669 НеутралноДо коментар [#44] от "Костадин Иванов":
Само простите хора си мислят, че има прости неща!Опел в Рюселсхайм Германия е собственост на Дженерал Моторс от 1929, тъй като след смъртта на стария собственик данъкът наследство е бил толково висок, че се е оказало по/изгодно да се отърват от Опел. Крайно нетипично за Германия! Дженерал Мотърс налага типов модел, произвеждан под различни имена в различните страни, за Опел известен като Астра. В началото на новия век Опел връща немските инженери в развойния център, прави Инсигния, новата Астра, който са съвсем други коли. Днес заводът е вече на печалба. Е има няколко завода. но централата е в Рюселсхайм, близо до Франкфурт.
Petleshev
Рейтинг: 2903 НеутралноДо коментар [#42] от "Дългия":
Бивш tww09306483.Японските коли са доста прехвалени според мен. Всичко пилено и изцедено до край. Все се сещам за една Хонда Сивик с която отивахме на някъде... Като заваля дъжд, все едно бяхме в консервена кутия. Дрънчи и шуми. Никаква изолация, никакви материали. Иначе лъскавичка Хондата...
Малките и средни японски коли бензиновите, се славят като доста надеждни. Така съм чувал. Все пак трябва да оправдават по-високата си цена.
Хибридите на Тойота са ми интересни. Даже пробвах един Аурис. Но ми се видя странна кола. Вярно ще има икономия, но изисква пенсионерско каране и железни нерви. Освен това съм почти сигурен, че Тойота са се погрижили да ти прибират икономията от гориво, като отидеш в сервиза им. ;)
hope
Рейтинг: 3256 НеутралноДо коментар [#62] от "GreenBush":
Любовта ще спаси света!!!Именно, ако измериш в човеко/часа времето за придобиване и поддържане на един автовмобил, то той става все по-скъп. По-високите изисквания ги измисля държавата, а политиката на целия ЕС и в частност на ЕНП е именно към глобална икономика. Без конкуренция или снижена до минимум.
Колкото по-нова е една кола /среден клас/ е толкова по-калпава. Скоро, ще започнем да ги сменяме през 5 години.
Petleshev
Рейтинг: 2903 НеутралноДо коментар [#64] от "razor":
Бивш tww09306483.Каква Швейцария? Комън рейл е разработка на Фиат. Тръгнали са да я развиват, но по някое време са преценили, че не е перспективна и я зарязват леко. После продават ноу хауто на Бош. Именно Бош налага тази горивна система масово в автомобилното производство.
truly
Рейтинг: 782 НеутралноТози Фолксваген, дето обича да го хвали българинът, продължава ли да харчи масло и антифриз, почти колкото и гориво? Питам, защото гледам, че тук ще да има много фенове на автомобилите.
06210311
Рейтинг: 301 НеутралноУспех на компанията след сливането! В нея са и ще бъдат легендарни марки автомобили със славна история. Добре е да бъдат съхранени и развивани в съвременните условия а за това са нужни средства и новаторство на което много от марките в групата са доказали, че са способни!
razor
Рейтинг: 945 НеутралноThe common-rail system prototype was developed in the late 1960s by Robert Huber of Switzerland, and the technology was further developed by Dr. Marco Ganser at the Swiss Federal Institute of Technology in Zurich, later of Ganser-Hydromag AG (est.1995) in Oberägeri.
The first successful use in a production vehicle began in Japan by the mid-1990s.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3400 НеутралноДо коментар [#55] от "anonim440":
Еретик"В България се говори, че Опел, Фият, Рено, Форд не стават.
Тези марки имат и модели за които се говори, че са изключения от правилото. Например съм чувал за Форд Мондео, че е добър."
============
Не съм карал, не ги хвалят много, частите им били скъпи....
За мен няма особено значение, защото ако купя Мондео, на старо, ще платя два пъти по-малко пари от Е класа на същите години.
Сега съм се привързал към Волво и карам второ поредно.
truly
Рейтинг: 782 НеутралноДо коментар [#75] от "Костадин Иванов":
Само дето цените на Волво гонят тези на Мерседес :)
anarhochristian
Рейтинг: 572 НеутралноНа Москвича пък навремето, вратата САМО с Туп се затваряше!
Сатана Ликующий
Рейтинг: 1669 НеутралноДо коментар [#72] от "truly":
Само простите хора си мислят, че има прости неща!Голф 4 от 2001 - не харчи масло, особено като се подмени тапата на дъното на картера през която от старост прокапваше малко масо. Охладителната течност си стои непокътната. Само термостата на маслото ли, охладителната течност ли се наложи да се подмени от старост. Агренажните ремъци / също
anonim440
Рейтинг: 2252 НеутралноДо коментар [#77] от "anarhochristian":
На новата съвецка кола вратата се затваряше с "щтранг"...
alexsilver
Рейтинг: 1324 НеутралноНа тия им липсва само "Запорожец" и съвсем ще втасат.
2.5
Рейтинг: 1490 НеутралноКакво мислят синдилкатите?
I Want To Believe:-)
tolex
Рейтинг: 675 НеутралноКакто се казва - кола и жена са на късмет.
Има значение каква марка/модел е, но и немските и японските се чупят.
anarhochristian
Рейтинг: 572 Неутрално[quote#47:"GreenBush"][/quote]
Доста верни неща каза. Наскоро се шокирах от факта, че познат с мерцедес (не от големите, Б класа, но доста красив, на визия много як), купен на 2 години, на четвъртата дрябваше да си изхвърли дизеловия двигател. Оказа се, че не е случайност, а тренд.
Може и да е от другия тренд, на новите западняци - мигранти, а вече и на местните западняци, на нови коли (които карат много), да сменят консумативи на 20к и да превъртат километражите, и на задължителната годишна смяна в официалния сервиз се появяват коли на реално 100-200к, но изписани 20к и това отива в сервизната книжка. После продават 4 годишна "Нова" кола на 600к км, уж на 80к. И ако едно време двигателя носеше по милион километра, а сега по 200-400к, то какво става с новия внос?
Та може и подобен да му е случая на познатия и на другите подобни, но от това по-леко става ли ни? Стандарта ни за нови коли по 30-40 000 лв ли е? При това вече не за 15 години да ги караш, а 5-6, айде 10 преко сили. Нарочно го правят, да продават повече, ама ще им изяде главата и това. Ще масовизираме споделеното пътуване, ще измислим каквото трябва и пак няма да имат планираните продажби. Човек е глупав само до време, обикновено времето на удрянето по джоба.
truly
Рейтинг: 782 НеутралноДо коментар [#78] от "Сатана Ликующий":
Въпросът ми е по-скоро за по-новите 2-литрови двигатели. Интересно ми дали в последните версии го има този проблем.
anarhochristian
Рейтинг: 572 НеутралноЗа десети път го казвам във форума и събирам минусите - нарича се корпоративен фашизъм. Уедрена монополна частна собственост. При соца беше национализирана монополна (същия уй). А в бюрокрацията, вкл. и в частния им сектор, ЕС е здраво в късния соц. Просто, като някакво дежаву е!
Slick
Рейтинг: 424 ЛюбопитноНовината е отлична на фона на задаващата се рецесия.
anarhochristian
Рейтинг: 572 НеутралноИ аз това казвам от опит. И си признавам, че не го очаквах.
Yomega
Рейтинг: 713 НеутралноДо коментар [#19] от "kasko":
Ами карай си го ама понадигай прозореца да та поне себе си да не тровиш с емисиите :) :)
anarhochristian
Рейтинг: 572 НеутралноА-така! Специална защита срещу джамбази!
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4730 НеутралноДо коментар [#44] от "Костадин Иванов":
Gunter glieben glauchen globenОпел са измислили ръждата.
bodensee
Рейтинг: 458 НеутралноСлед 6-та година на всяка кола трябва да сменят ремъци, спирачни накладки, водни помпи и т. Н, за да е надеждна на пътя. И то по график.
alexsilver
Рейтинг: 1324 НеутралноОпел, Фиат, Форд, Рено, всички корейски, повечето японски, ръждясват до продънване за по-малко от 10 години. Другото всичко се оправя, но купето е най-скъпата част и не подлежи на 100% възстановяване, особено от самоуки майстори. Такива коли може да се ползват като нови до 5 години и после следва да се подхвърлят на "гетото" за по-нататъшна експлоатация.
Darcas
Рейтинг: 1086 НеутралноТенденцията е да останат няколко големи (4-5) мега концерни за масовите автомобили и няколко десетки по-малки
Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинажalexsilver
Рейтинг: 1324 НеутралноТова са КОНСУМАТИВИ. Особено всичко свързано с ходовата част. Добрият автомобил показва добра защита срещу корозия, дълготраен интериор, мотор спокойно надхвърлящ 300 000 км, сигурна електроинсталация и електроника, добра защита на пътуващите в случай на пътен инцидент.
Тенденцията, обаче, е към все по-голямо усложняване, увеличаващо степента на несигурност, и не на последно място, увеличаващо общата цена и цената на поддръжка. Ама това си е политика на автомобилните корпорации, за които печалбата е над всичко.
geordgeo
Рейтинг: 1315 ЛюбопитноТова си е твоето мнение, по улиците виждам съвсем друга история. И няма какво да спорим и да се убеждаваме кой е по-по-най, на мен ми е все тая кой какво ще кара, някои хора дори си ходят пеш и не им пука. В моята фамилия от години се кара само японско и мога да кажа, че за мен надежността на техните коли е ненадмината...
b0b069
Рейтинг: 378 НеутралноМен ме плашиха че купя ли си Ланд Ровър Диско4 щял съм да не изляза от сервиза... Епа е.. Става 3г го търкалям и освен консумативи нищо.. Здрав кон и най яката кола дет аък карал до ся. Така че при автомобилите е много на късмет
ivailosavoff
Рейтинг: 433 НеутралноДо коментар [#24] от "irobot":
НА 10+ години, каквато и кола да имате, сервиза е гарантиран без разлика от марката! Обратно, за нови коли няма никакъв проблем до 10 години, било Тойота, ФВ или квото и да е друго без луксозните коли, които са абонирани за сервиз!
gazolinerabp
Рейтинг: 352 НеутралноВ съобщението се казва, че очакванията са сливането да спести годишно 3.7 млрд. евро разходи, както и че тяма да бъдат закривани заводи.
Тука е скрито кучето.
motochristo
Рейтинг: 1229 НеутралноДо коментар [#14] от "uchuden":
Гласуваш за прасе - получаваш кочина.Мерцедес имат бая автобуси, сиреч - Мерцедес с шофьор :)
motochristo
Рейтинг: 1229 НеутралноДо коментар [#14] от "uchuden":
Гласуваш за прасе - получаваш кочина.Мерцедес имат бая автобуси, сиреч - Мерцедес с шофьор :)