Собственикът на "Луи Вюитон" купува американската "Тифани" за $16 млрд.

Собственикът на "Луи Вюитон" купува американската "Тифани" за $16 млрд.

© null, Associated Press



Компанията LVMH, собственик на "Люи Вюитон", потвърди официално, че ще купи американската компания за бижута "Тифани" за 16.2 млрд. долара, или 14.7 млрд. евро.


Това е най-голямата в историята сделка между компании за луксозни стоки, пише "Блумбърг". Тя е и най-голямото придобиване на LVMH до момента и се очаква да бъде финализирана до края на 2020 г.


"Люи Вюитон Моет Хенеси" (или LVMH), чийто президент Бернар Арно стана третият човек с богатство над 100 млрд. долара по-рано тази година, е сключила "окончателно споразумение с цел придобиване на "Тифани" за 135 долара за акция в брой, гласи съвместно изявление.




Оповестяването бе очаквано - източници, запознати с въпроса, съобщиха за няколко медии, че "Тифани" и LMVH са близо до споразумение в преговорите, започнали в средата на октомври.


Според "Ройтерс" се очаква бизнесът с бижута и часовници, засега най-малкият на LVMH, да спечели от сделката, която според същото изявление "ще подсили позициите" ѝ "в бижутерската индустрия и още повече ще увеличи присъствието ѝ в САЩ".


"Тифани" е едно от най-известните имена в индустрията. Основана през 1837 г., компанията преживява трудни времена в опит да спечели вниманието на младите клиенти. Тя страда и от търговската война между САЩ и Китай, макар "силата на изображението на емблематичната синя кутийка от 1837 г. да е по-ценна от това, което предполагат сегашните ѝ финанси," казва в цитирана от агенцията бележка анализаторът Флавио Середа малко преди потвърждението на сделката.

Ключови думи към статията:

Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1859 Неутрално

    Триумф на консумеризма, маркетинга, брандинга и мърчън дайзинга.
    Критичното мислене ще почака по-добри времена...

  2. 2 Профил на Тиква загубена
    Тиква загубена
    Рейтинг: 0 Неутрално

    А аз си купих баничка за 1.20 от баничарницата на баба Дора.

    Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!
  3. 3 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5132 Весело

    До коментар [#2] от "Тиква загубена":

    Браво! Купи си и боза и ръфай! 🤣😂

  4. 4 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 458 Весело

    хейтарс гона хейт, а тоя цепи мрака

  5. 5 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 768 Неутрално

    У нас е трудно да се приеме, че дори и с някакви бижута, чанти, алкохолни напитки, вина и други дреболии се правят десетки милиони, че дори и милиарди.

  6. 6 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 782 Неутрално

    У нас е трудно да се приеме, че дори и с някакви бижута, чанти, алкохолни напитки, вина и други дреболии се правят десетки милиони, че дори и милиарди.
    —цитат от коментар 5 на historama



    +


    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  7. 7 Профил на Бойчо Огнянов
    Бойчо Огнянов
    Рейтинг: 233 Весело

    До коментар [#2] от "Тиква загубена":Браво! Купи си и боза и ръфай! 🤣😂
    —цитат от коментар 3 на vassilun


    А ти чакай да (ти) падне... https://youtu.be/6ySuvIub4iA

    (не се чете)
  8. 8 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 478 Неутрално

    У нас е трудно да се приеме, че дори и с някакви бижута, чанти, алкохолни напитки, вина и други дреболии се правят десетки милиони, че дори и милиарди.
    —цитат от коментар 5 на historama


    За това донякъде са виновни и тъпите статии грешно прогнозиращи поведението на милениалите заедно с грешните оценки за бъдещето на споделената икономика.
    https://www.dnevnik.bg/sviat/2018/02/11/3126935_kakvo_shte_ubiiat_mileniulite_tazi_godina/ #comment-59

    Глобалният пазар на луксозни стоки непрекъснато расте от 1995 година насам и почти не беше засегнат от финансовата криза. Тази година е около 3,75 пъти по-голям (около 289,4 млрд евро срещу 77 млрд евро през 1995). Нараснал с 24 млрд евро за последната година и половина.

  9. 9 Профил на V. Uzunov
    V. Uzunov
    Рейтинг: 244 Неутрално

    Авторите на статията са пълни лаици по темата... защото ако поне малко бяха навътре в нещата щяха да знаят, че се произнася Луи Вютон, а не ВюИтон... ама карай да върви... мърлящина и безхаберие навсякъде... дънки Супер Рифле :)

  10. 10 Профил на twizal
    twizal
    Рейтинг: 437 Весело

    До коментар [#9] от "V. Uzunov":

    Някаква девойка в една друга статия твърдеше, че било Витон, защото била слушала американски реклами. Сега пък било Вютон.

    Истината е някъде по средата, иначе казано - най-близкото по звучене на езика, на който е кръстен въпросния господин си е точно Вюитон.

    За Луи/Люи темата е друга - на български кралското име си е прието да е Луи. Толкоз.

  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5945 Неутрално

    Той знае как :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  12. 12 Профил на lalleen
    lalleen
    Рейтинг: 532 Неутрално

    Самите LV са западнали много. Има си фейсбук групи за брандови оригинални стоки и там от време на врее някой изреве, че си е купил чантичка за четирицфрена сума, и нещо се е разлепило, скъсало, протрило за няколко седмици или месеци ползване. След което пък феновете от групите за LV реплики почват да злорадстват.

  13. 13 Профил на Kamen Iliev
    Kamen Iliev
    Рейтинг: 52 Неутрално

    Пари при пари отиват!

  14. 14 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 507 Весело

    До коментар [#12] от "lalleen":

    Вярвай си!

    Модератора е неадекватен!
  15. 15 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3019 Любопитно

    До коментар [#9] от "V. Uzunov":

    В заглавието е Луи, а в началото на статията Люи, кое е верното?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  16. 16 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 816 Неутрално

    Ненаписаната история е малко по-различна. Въпросният Бернар Арно попитал жена си, какво иска за рождения си ден и тя му отговорила: "Тифани".
    ---
    Все си мисля, че този бранд Труман Капоти ги направи световно известни с книгата си "Закуска в Тифани". Оттам името е станало нарицателно за лукс.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK