Зоопарк в Австралия се наводни и няколко алигатора се опитаха да избягат

Зоопарк в Австралия се наводни и няколко алигатора се опитаха да избягат

Виж видеото
Хиляди въоръжени на протест в САЩ заради опит да се ограничи носенето на оръжие

Хиляди въоръжени на протест в САЩ заради опит да се ограничи носенето на оръжие

Виж видеото
Жена на колело - гледка, която все още предизвиква критични погледи в Пакистан

Жена на колело - гледка, която все още предизвиква критични погледи в Пакистан

Виж видеото
Отвличат ли деца в Норвегия

Отвличат ли деца в Норвегия

Виж видеото
Аушвиц от птичи поглед

Аушвиц от птичи поглед

Виж видеото

Канадски пилот извърши първия в света полет с изцяло електрически пътнически самолет. Става дума за шестместен хидроплан, създаден преди повече от половин век, на който е бил поставен нов електрически двигател с мощност 750 конски сили. Полетът е бил тестови, но от авиокомпанията Harbour Air се надяват през 2022 година вече да могат да превозват пътници с електрически самолети.


Видео: Reuters

, 2921

Ключови думи към статията:

Коментари (49)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Mia San Bayern
    Mia San Bayern
    Рейтинг: 3113 Неутрално
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5491 Неутрално

    Това е бъдещето на голфмодифицирането в Перник.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    Водородът!
    Ще се стигне до тази идея, която движи Мираи!
    Малко място, леки съдове за съхранение, огромна енергия на малко място!

  4. 4 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1116 Весело

    Ей сега руските тролове ще наизлезнат да ни обяснят че ..... това е невъзможно. То е невъзможно за коли, та какво остава за самолети :):):)

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  5. 5 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 1819 Неутрално

    Похвално!

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  6. 6 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    Водородът!Ще се стигне до тази идея, която движи Мираи!Малко място, леки съдове за съхранение, огромна енергия на малко място!
    —цитат от коментар 3 на Alexander97


    Огромна енергия за да произведеш водорода. Всяка тежка катастрофа ще бъде придружена с взрив, което означава много повече жертви. Докато на батериите им останаха едни 20 % за да станат конкурентни като цени на двигателите с вътрешно горене и от там нататък абсолютно всички предимства на електромобилите. За колко време ще стане това за 2,3 -5 години максимум..

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  7. 7 Профил на Сд
    Сд
    Рейтинг: 876 Неутрално

    Свърши ли петрола ще се върнем в 18-ти век.

  8. 8 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3004 Весело

    Не че нещо,ама вие на това самолет ли му викате?!

  9. 9 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 1975 Неутрално

    Проблем е масата на батериите, оттам и ограничението на капацитета им. Засега! Технологиите се развиват и просто е въпрос на време...

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  10. 10 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2752 Неутрално

    До коментар [#6] от "iak":

    Забравяш проблема с рециклирането на старите батерии. Или ще ги пращаме към Третия Свят и те ще ги хвърлят в морето както сега правим с пластмасата. :)

    Another reason why it isn't being done on a large scale is because the extraction of lithium from old batteries is 5x more expensive than mined lithium.

    Демек умножи цената на батерията още по 5 и тогава получаваш реалната цена на една електричка иначе ще си ги трупаме на склад тея батерии. :)

    Всички се надяват цената на този процес да падне в бъдеще. Но в момента никой не говори за това - "Какво ще правим със старите батерии".

    Цитатчето може да си го пуснеш в Гугъла, за да видиш източника. :)

  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10215 Весело

    Браво! Може би това са новите братя Райт :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  12. 12 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 777 Неутрално

    Това въобще не е първия самолет който лети само с електричество:

    https://youtu.be/2PyqTqjNcl0

  13. 13 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1051 Неутрално

    Невежеството на журналята няма граници. Не е първи полет. Преди няколко години един младеж Французин пресече Ла Манш с модифициран Колибри (едноместен самолет) с два електромотора.
    Това тук е друго. Де Хавиланд са много, много добри самолети. Направили са модификация и на мястото на бензиновия мотор са сложили електромотор. На ниво малки самолети това е революция. При това не заради бензина, газовете и пр. глупости. Тук важното е, че електромоторът и неговата работа не зависят от параметрите на въздуха, т.е. ще бъде възможно да летят при всякакви условия на въздуха - височина, влажност, температура и пр. Освен това, сериозна част от пилотирането на такива самолети е в следенето на параметрите на мотора - Е Г Т, отделена мощност, обороти, налягане на маслото и пр. В зависимост от височината се налага обогатяване на сместа, за да не изгарят клапани и пр. Всичко това тотално отпада при електромотор. Също е важно, че експлоатационните разходи на електро-самолет са много по-ниски от тези на бензинов - сума ти системи на бензиновия мотор свързани с безопасността, са дублирани, направата им е скъпа, материали, гумички, уплътнения и пр, постоянно наблюдение, смяна след изтичане на ресурс и пр. - всичко това отпада. Грижата тук не е за изгорелите газове. Грижата тук е за радикален спад в експлоатационните разходи. А те, тия разходи в голямата си част са по двигателя. Лично аз мисля, че до 10-ина години ще има машини с 10-15 пасажери, покриващи 300-500 км с електромотори. Пък и цената на пилотските курсове значително ще падне.

  14. 14 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Свърши ли петрола ще се върнем в 18-ти век.
    —цитат от коментар 7 на Сд


    ногу точно!

  15. 15 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1581 Любопитно

    До коментар [#13] от "transvaal":

    Супер точен коментар, благодаря!

  16. 16 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1051 Неутрално

    До коментар [#15] от "Дългия":

    Ще добавя и още нещо. Ползата за Потребителя от електро-автомобили ще е само в експлоатационните разходи и надеждността, понеже електромоторът е много прост, а сложността на управлението на енерго-потреблението се поема от компютера. Особено когато (а то е на път да стане), навлязат твърдотелни батерии суперкондензатори с практически неограничен брой цикли и неголямо награяване. Защото, смятам, днешният акциз върху горивата ще ни се начислява в момента в който вкараме щепсела в контакта - веднага идентификационен номер на возилото и киловат-часовете ще влязат в база данни, ако ще и от слънцето да зареждаме - така ще е в Европа и всички страни с големи акцизи. В Америка - надали, понеже нямат данъци върху горивата на дребно и именно това ще стимулира електро-колите при техните условия на либерална икономика. Все пак е хубаво, когато няма охладителна, маслена, запалителна, разпределителна и пр. системи. Поне няма да се грижим особено за подръжка, даже накладки за спирачки ще се сменят рядко, понеже спирателната енергия се рекуперира. Само смяната на гуми няма да се промени. Та, ще печелим само от експлоатационните разходи плюс личното време дето се харчи да отидеш или да си направиш сервиза (при условие, че покупателната цена е горе-долу същата като за бензинова кола).

  17. 17 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    До коментар [#13] от "transvaal":

    Блажени са вярващите е написано.Надали и 1 процент от това което казвате ще се случи.300-500 километра курсове с 10-15 човека звучи несериозно.За такива кратки разстояния влаковете са без конкуренция.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  18. 18 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    ...на батериите им останаха едни 20 % за да станат конкурентни като цени на двигателите с вътрешно горене..
    —цитат от коментар 6 на iak


    Батериите са конкурент на резервоара с гориво, но му отстъпват по тегло, обем и бързина на напълване. Последното не е фатално за самолет в повечето случаи, но теглото особено е голям проблем.

    Eddie lives... somewhere in time!
  19. 19 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    До коментар [#16] от "transvaal":

    И като се появи търсене за техници на електро автомобилите и цената ще скочи до небесата и всичко пак ще си дойде на същите нива,каквито са били и преди.Работя в Мадрид ,Испания и хората взимат като число повече пари,отколкото в София.Ама в края на месеца пак карат на кредитни карти или чакат заплата.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  20. 20 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    ... тия разходи в голямата си част са по двигателя. ...
    —цитат от коментар 13 на transvaal


    Мисля, че горивото е главния разход, а точно там е основното предимство на електродвигателя.

    Eddie lives... somewhere in time!
  21. 21 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    До коментар [#18] от "tigervi":

    Тегло обем бързина на зареждане - особено фатални за самолетите.Особено ако са на редовни курсове.Няма кой да чака един самолет да зареди батериите за два дена.А да не говориме какви станции ще са необходими за един самолет - сигурно по 500 000 000 ват/часа за самолет.Ако осъзнаваш това число - 500 Мегавата.Зарядното на тесла за леки коли което зарежда бързо е ако не се лъжа 100 киловата.Тъй че тези идеи за самолети с батерии са налудначиви.Все едно да накараш един кит да литне.Авиационното гориво има едно много важно предимство - има 40 пъти по висока енергия за грам,отколкото батериите.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  22. 22 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1051 Неутрално

    До коментар [#17] от "Петър Петров":

    Такъв тип самолети летят обикновено над места, където няма нито влакове, нито пътища, така че, тази насока има много голямо бъдеще - Африка, острови, фиорди, Аляска и пр. Има също голямо бъдеще дори в места като България, примерно, София - Пампорово или Кърджали. Там, където няма вариант за скоростни влакове, планински терени и пр. такива самолети са идеален вариант. Със сигурност по-бърз от всякакъв друг транспорт.

  23. 23 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    До коментар [#22] от "transvaal":

    Особено в Аляска ще има огромен финансов успех.Аляска е 700 000 - колкото Пловдив,а територията и е на 17 Българии.И там ще се юрнат да ползват такива самолети.И при ония минусови температури и липсата на отопляеми гаражи,какво ще постигнат тия електрички - ще падат като пияни моми на ергенско парти.Или ще построиме и отопляеми хангари.А бре въобще в реалността как си го представяш това - електричката спира на минус 50 грдуса,зарежда и пак излиза ????

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  24. 24 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    Д... какви станции ще са необходими за един самолет - сигурно по 500 000 000 ват/часа за самолет.Ако осъзнаваш това число - 500 Мегавата....
    —цитат от коментар 21 на Петър Петров


    500 000 000 ват/часа не са 500 Мегавата :)

    Eddie lives... somewhere in time!
  25. 25 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    До коментар [#24] от "tigervi":

    А колко са бре многознайко ???? 1

    1- 1

    1000 - кило ват
    100 000 = 100 хиляди киловата

    1 000 000 - 1 мегават
    500 000 000 - 500 мегавата

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  26. 26 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    100 000 - сгрешил съм.Не са 100 хиляди киловата.

    Ама за мегаватите съм прав.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  27. 27 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    До коментар [#25] от "Петър Петров":

    Хайде опитай пак, ват/час е мярка за енергия, ват - за мощност. Все едно сравняваш километър/час )скорост) и километър (разстояние). :)))

    Eddie lives... somewhere in time!
  28. 28 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    До коментар [#27] от "tigervi":

    100 000 вата за един час са 100 000 ват/часа.Какво не си разбрал.ВЗеми един учебник по физика и учи.То не става само с аппове и цъкане.Или си разгледай фактурата от енергото.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  29. 29 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#23] от "Петър Петров":
    ++++++++++++
    Евала за коментарите по горе.
    Някой хора си живеят в техен свят в който законите на физиката не съществуват и те все са на 20% и 2 години да открият перпето-мобиле и все говорят все едно са открили анти-гравитацията ама продължват да карат коли на ДВГ.

  30. 30 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 450 Неутрално

    А Тесла продължава все така да бъде на 2 тримесечия от печалбата и така вече 10 години.

  31. 31 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#22] от "transvaal":Особено в Аляска ще има огромен финансов успех.Аляска е 700 000 - колкото Пловдив,а територията и е на 17 Българии.И там ще се юрнат да ползват такива самолети.И при ония минусови температури и липсата на отопляеми гаражи,какво ще постигнат тия електрички - ще падат като пияни моми на ергенско парти.Или ще построиме и отопляеми хангари.А бре въобще в реалността как си го представяш това - електричката спира на минус 50 грдуса,зарежда и пак излиза ????
    —цитат от коментар 23 на Петър Петров


    Ако не може на -50 градуса, ще лети където може. Свят голям! От 2020 г. тия ще превозват хора, вложили са милиони в тая разработка, но забравили да те питат ъебе умника, дали това е възможно! Глупави канадци.
    Много силно се съмнявам, че си по-добър от тях в техния бизнес, за да ги коментираш. Това, което едни не могат, други го осъществяват, а неможещите ги плюят поради банална завист.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  32. 32 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    До коментар [#31] от "quatro_4x3":

    А ти какво можеш ??? Поне една стена да измажеш с гипс да речем и после да я боядисаш с боя.Или да вържеш една батерия от 3,7 волта с светодиоди на 1.2 волта.Колко диода са ти нужни за да не гръмнат ???? Можеш единствено да сваляш аппове от маркета и да бъдеш доен като крава.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  33. 33 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    ...100 000 вата за един час са 100 000 ват/часа...
    —цитат от коментар 28 на Петър Петров


    А сто километра за един час са 100 км/час. Елементарно нали, остава да разбереш какво е енергия и какво е мощност и защо не се измерват с еднакви единици за измерване.

    ....ВЗеми един учебник по физика и учи...
    —цитат от коментар 28 на Петър Петров


    Ех, ако беше прочел такъв учебник, но май си преписвал по този предмет...

    Eddie lives... somewhere in time!
  34. 34 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#13] от "transvaal":

    А колко ще тежи тази батерия?
    Ти имаш ли представа каква енергия е необходима за да я носиш тази батерия във въздуха и колко не ефективно е това.

  35. 35 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#34] от "МиГ-29":

    Колко тежи и колко е неефективно?

  36. 36 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#31] от "quatro_4x3":А ти какво можеш ??? Поне една стена да измажеш с гипс да речем и после да я боядисаш с боя.Или да вържеш една батерия от 3,7 волта с светодиоди на 1.2 волта.Колко диода са ти нужни за да не гръмнат ???? Можеш единствено да сваляш аппове от маркета и да бъдеш доен като крава.
    —цитат от коментар 32 на Петър Петров


    Не съм дюлгерин да мажа стени, а за електроника не ми говори, че там ти водя с много, много обиколки. Което мога в електрониката, ти дори едва ли знаеш, че съществува. Това светодиодно примерче е за детската градина, а дори не можеш да го формулираш правилно.
    Важното е, че няма какво да ти пречи да твърдиш, че е невъзможно нещо, което други вече са създали.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  37. 37 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#13] от "transvaal":А колко ще тежи тази батерия? Ти имаш ли представа каква енергия е необходима за да я носиш тази батерия във въздуха и колко не ефективно е това.
    —цитат от коментар 34 на МиГ-29


    Ми носят я хората. Не само я носят, а и летят с нея! Изгледай видеото.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  38. 38 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    [quote#6:"iak"][/quote]

    Знам, че звучи неубедително, но лесно се стига до едно изследване на германски специалисти, където всичко е направено, за да се разсеят заблудите относно опасностите и проблемите със съхранение и пренасяне на водород.
    Статията е за Тойота Мираи, а от там има линк.
    Потърсете!
    https://www.auto-motor-und-sport.de/tech-zukunft/alternative-antriebe/wasserstoffauto-brennstoffzelle-co2-neutral-batterie-lithium/

  39. 39 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1421 Весело

    До коментар [#32] от "Петър Петров":

    И това е невъзможно, нали???
    https://faktor.bg/bg/articles/v-ld-te-la-planipa-da-ppavi-po-500-000-qoli-godishno-v-badeshtiya-ci-zavod-v-poqpayninite-na-beplin
    По-добре коментирай под статии за зидане и мазане. Изглежда там си силен и ще се справиш по-успешно.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  40. 40 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#37] от "quatro_4x3":

    Ми да я качват тогава на един 737 и да почваме са летим на батерии КВО ЧАКАТ ????

  41. 41 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#37] от "quatro_4x3":Ми да я качват тогава на един 737 и да почваме са летим на батерии КВО ЧАКАТ ????
    —цитат от коментар 40 на МиГ-29


    Много си нервен. По-спокойно.
    Всичко по реда си. Братя Райт да не би да са полетели на 737?! До преди 2-3 г. рубладжиите твърдяхте, че не може да бъде направен самолет на ток. Сега можело, но не можело самолетът да е голям. Въпрос на време е да си кривите физиономиите и да псувате, докато гледате подобен клип за такъв самолет. И за кораби твърдяхте, че не може, но вече има такива яхти. Не сте за завиждане за проваленото хейтърство. Докато обяснявате кое как и защо не може, можещите току взели и го направили. Мъка!

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  42. 42 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    До коментар [#36] от "quatro_4x3":

    Аз си мисля че нямаш и елементарна представа от електроника.Надали щеше да пишеш такива глупости.Ти си един трол.Натегач.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  43. 43 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#41] от "quatro_4x3":

    И аз това говоря дай му малко време след има няма 1000 години ще имаме между-галактически двигатели.
    Въпроса е какво имаме сега на сегашното ниво на науката а че след 100 години нещо ще се е развило то ясно.

  44. 44 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1421 Весело

    До коментар [#42] от "Петър Петров":"Аз си мисля че нямаш и елементарна представа от електроника."

    Мисли каквото щеш. Не мисля да кандидатствам за работа при теб. Само не се напъвай много да мислиш, да не скъсаш някой мускул.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  45. 45 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    До коментар [#43] от "МиГ-29":

    Когато каквото успеят да направят. Ако бързаш, ти го направи.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  46. 46 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    До коментар [#44] от "quatro_4x3":

    Недей да викаш дявола са казали старите хора.Да не виснеш утре пред офиса ми.Да молиш за работа.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  47. 47 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 443 Весело

    До коментар [#46] от "Петър Петров":

    А-ха-ха-ха! Мани, бегай, аз съм бизнесмен...
    https://youtu.be/qLYLX3EkCMw

  48. 48 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    До коментар [#13] от "transvaal":Блажени са вярващите е написано.Надали и 1 процент от това което казвате ще се случи.300-500 километра курсове с 10-15 човека звучи несериозно.За такива кратки разстояния влаковете са без конкуренция.
    —цитат от коментар 17 на Петър Петров


    Помислете малко, преди да пишете де! Влаковете имат нужда от ... построяване на релсов път. Построяването на линия за влак е рентабилно само ако има достатъчен пътникопоток. В държави като Канада с огромни рядконаселени територии малките самолети доставят пътниците и ВСИЧКИ стоки в отдалечените населени места на север. Това прави цената на живота на север доста висока, всичко в магазина е в пъти по-скъпо от нормалната цена, особено пресни плодове и зеленчуци, напитки и всякакви тежки стоки, пренасяни с малки самолети. Ако себестойността на подобен превоз спадне, качеството на живот в тези райони ще се повиши и оттам те ще започнат да се развиват по-бързо, което е много положително за икономиката на такива страни.
    В селскостопанската авиация цената на час полет също е от голямо значение.

  49. 49 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    До коментар [#21] от "Петър Петров":

    Хората са ти казали, самолетът е с 500 КВ двигател. За три часа полет са му нужни 1,500 КВЧ, нека да са 2 хиляди със запас. Даже не са и толкова, защото той при крейсерската скорост не работи на пълната си мощност. Така че - 1 до 2 МВЧ капацитет са нужни, а не 500 МВЧ! Такива самолети не правят като големите и скъпи пътнически самолети по 3 курса на ден, а по един. Ще има време да се заредят батериите. Канадците не са будали и са казали, че употребта ще започне до 3-4 години.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK