"Боинг" спира да произвежда модела, свързан с катастрофите в Индонезия и Етиопия

"Боинг" спира да произвежда модела, свързан с катастрофите в Индонезия и Етиопия

© Lindsey Wasson, Reuters



Американският самолетостроител "Боинг" спира производството на модела "737 Макс", който беше свързан с катастрофи в Индонезия и Етиопия, довели до множество жертви, предадоха световните агенции.


Производството ще бъде спряно от следващия месец. "През целия период на спирането на полетите на "737 Макс" "Боинг" продължи да строи нови самолети и в момента има около 400 самолета на склад", се казва в изявлението на компанията, цитирано от ДПА.


"Вече съобщихме, че ще продължим да правим оценка на производствените си планове, ако спирането на полетите на "737 Макс" продължи по-дълго от очакваното."


"В резултат на тази преоценка беше взето решение да се приоритизира доставката на складираните самолети и от следващия месец да се спре временно производството на "737 Макс", се подчертава в изявлението на самолетостроителя. На този етап не се предвиждат съкращения, се казва още в изявлението, цитирано от "Франс прес". /БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (51)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 2782 Неутрално

    "400 самолета на склад"

    Не е шега работа

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  2. 2 Профил на Ale MI
    Ale MI
    Рейтинг: 408 Неутрално

    Време беше! Опитваха се да протакат и да минат номера ама не стана.

  3. 3 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 417 Неутрално

    Щом са залежали, цената им ще е по-изгодна. Правителството търси наследник на Фалкона. Да вземем да Му купим един такъв, а?

  4. 4 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2847 Любопитно

    Наистина за 9 месеца при намалено натоварване на 2 те линии -400 самолета!?Тестовете вече текът и компанията се надява най-късно до март да мине сертификацията....Започна подготвянето и изпитания и на най-големият от серията В-737МАХ-10.....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  5. 5 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    Сгъстяват се облаците над Бойнг. И във военното отделение буксуват с КС 46. Така е когато поръчки се печелят с лобизъм и натиск.

    Обратното Еърбъс кешира в момента и спечели няколко много важни поръчки вкл. Куантас. Там причината са проблемите с 777Х.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  6. 6 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    "в момента има около 400 самолета на склад"

    Трябва да станат на скраб.
    Не знам как можа толкова реномирана компания да се издъни толкова сериозно.
    Стар планер, нови двигатели - нарушена летаемост следствие на тотално променената геометрия, опит за софтуерна корекция, която обаче игнорира действията на пилотите, при това такива с доказан опит и качества.
    Това не е Lockheed F-117 за да може полета да се поддържа софтуерно и където лети само един пилот.
    Това е самолет с цяло село пасажери, чийто живот е поставен на карта от един не много добре написан софтуер.

    Panta rhei....
  7. 7 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 773 Неутрално

    До коментар [#3] от "tos_buratino":

    Щом е за Баце - може, и да натовари и останалите прасенца заедно с Маямата и Курнелия! One way ticketto the hell! Ех, мечти-и...

    Eddie lives... somewhere in time!
  8. 8 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6103 Неутрално

    Никой не иска да ги купува. Никой няма и желание да се вози в тях

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  9. 9 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    Боинг 737 е създаден през далечната 1967 г. за двуконтурни двигатели с малък диаметър, затова има проблеми със съвременните турбовентилаторни двигатели с голям диаметър.
    Трябваше да го пенсионират преди десетилетие поне.

    Знанието е сила, информацията - власт
  10. 10 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 773 Неутрално

    До коментар [#6] от "Molossian":

    За съжаление опита за икономия ще им излезе много скъпо на Боинг. И тук въпросът е не само за тия 400 произведени и недопроизведени самолети, но до репутацията на фирмата.

    Eddie lives... somewhere in time!
  11. 11 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    Огромен имиджов удар!!!

  12. 12 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 405 Неутрално

    Сега Боинг ще загуби 5-6 години само в това да се отработи това бедствие като финансови компенсации, разследвания, подобрения във вътрешни процеси, разработка на нови модели и тяхната сертификация, въстановяване на репутацията им като надежден производител.

    Иначе големите авиолинии винаги поддържат разнообразен самолетен парк - не искат да са зависими от един производител. Така че и Боинг и Ербъс имат бъдеще, просто може би следващите 5-6 години ще са възход за Ербус.

    Важно е кой пръв ще разработи цялостен самолет с електрическо задвижване за кратки и средни разстояния - там е бъдещето и това ще определи разпределението на пазара следващите поне 50 години.

  13. 13 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Доста време им отне, но Америка си пази корпорациите

  14. 14 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    До коментар [#10] от "tigervi":

    Има един лаф:
    Който плаща лошо-плаща два пъти.
    Та така и ор Боинг.
    Направили са си лошо сметката, вместо да спестят някой и друг долар с неща, които са от критична важност, те се набутаха толкова яко, че не виждам как ще се оправят.

    Panta rhei....
  15. 15 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    До коментар [#11] от "selqnin":

    Остави имижда, истински хора загинаха заради една глупост.

    Panta rhei....
  16. 16 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    Тази есен се изравниха общите бройки продадени самолети от фамилиите Аърбъс 320 и Боинг 737.
    737 обаче се продава от 1967 г., а 320 - от 1988 г.

    Знанието е сила, информацията - власт
  17. 17 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    До коментар [#3] от "tos_buratino":

    Някой "шеги" са отчетливо безвкусни и особено неуместни.....

  18. 18 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    До коментар [#15] от "Molossian":

    Съгласен, че е ужасно, но само за статистиката - дали случайно знаете колко са годишно жертвите от АВТОМОБИЛНИ КАТАСТРОФИ...?!?!?!

  19. 19 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#10] от "tigervi":Има един лаф:Който плаща лошо-плаща два пъти.Та така и ор Боинг.Направили са си лошо сметката, вместо да спестят някой и друг долар с неща, които са от критична важност, те се набутаха толкова яко, че не виждам как ще се оправят.
    —цитат от коментар 14 на Molossian


    Дадоха си оразмеряването на Русия.
    И ето...

    Руско инженерство!

  20. 20 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Сега Боинг ще загуби 5-6 години само в това да се отработи това бедствие като финансови компенсации, разследвания, подобрения във вътрешни процеси, разработка на нови модели и тяхната сертификация, въстановяване на репутацията им като надежден производител.Иначе големите авиолинии винаги поддържат разнообразен самолетен парк - не искат да са зависими от един производител. Така че и Боинг и Ербъс имат бъдеще, просто може би следващите 5-6 години ще са възход за Ербус.Важно е кой пръв ще разработи цялостен самолет с електрическо задвижване за кратки и средни разстояния - там е бъдещето и това ще определи разпределението на пазара следващите поне 50 години.
    —цитат от коментар 12 на skeptichen


    Електрическо задвижване!
    Мъск ще го разработи, иска ли питане!

  21. 21 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6243 Неутрално

    До коментар [#5] от "Jalis Ironhammer":

    В петък, ако не са много гъсти облаците, Бойнг ще изстрелят безпилотен пътнически кораб към МКС. Ако всичко е ОК, "влизат в джаза" с НАСА. Там, бюджет и държавни поръчки - колкото душа поиска. До Луната ще се лети, не е шега работа...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  22. 22 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 287 Неутрално

    До коментар [#6] от "Molossian":

    Не знам как можа толкова реномирана компания да се издъни толкова сериозно.
    Стар планер, нови двигатели - нарушена летаемост следствие на тотално променената геометрия, опит за софтуерна корекция, която обаче игнорира действията на пилотите, при това такива с доказан опит и качества.
    ===========================================================================

    На същия принцип е построен и "новия" F-16 Block V 70/72. Понеже няма нито една бройка построена и тествана в реални условия, пилотите на Словакия и България ще бъдат първите изпитателни зайчета.

  23. 23 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 773 Неутрално

    До коментар [#19] от "Simo Petkov":

    Титан (или алуминий) от Узбекистан, програмисти от Индия... Главната причина за нещастието си остава управлението на компанията. Желанието да модернизират отново една остаряла конструкция за да спестят средства и ускорят навлизането на новия модел на пазара се оказа пагубно. Вероятно има не малко и други проблеми и го не от вчера в тази фирма. Боинг не успя и в двата конкурса за самолети от 5-то поколение.

    Eddie lives... somewhere in time!
  24. 24 Профил на Араламбене му е майката
    Араламбене му е майката
    Рейтинг: 797 Неутрално

    Моделът не е "свързан" с тези катастрофи. Моделът направо си катастрофира.

  25. 25 Профил на Андонов
    Андонов
    Рейтинг: 467 Неутрално

    Боко Банкянски да купува един от залежалите, да товари гепаджиите, другите комунисти от БСП-то, златката, Шекмбе Войвода, топ прокуроеите Цаца, Паци и Кешев, ортаците, котараците и право в "Космоса" с имането дето за завлекли.
    Аз, като гражданин одобрявам тоя разход. Нека задвижат процедурата.
    Без мегакърлежи, мисля до седмица ще избием салолета, а до година ще разминем предпоследния в Европа... ;)
    Да+
    Не-

    “Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж Оруел
  26. 26 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1584 Неутрално

    Най вероятно опит ( който е на път да успее ) да се изкупи компанията на безценица !

  27. 27 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    Еърбус гърми с шампанско.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  28. 28 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 773 Неутрално

    До коментар [#22] от "Росен съм аз и голем капут":

    Не е съвсем същото, всички съвременни изтребители летят с помощта на софтуер.

    До коментар [#21] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Боинг изостана от СпейсЕкс и едната държавна цицка вече е заета.

    Eddie lives... somewhere in time!
  29. 29 Профил на 堅不可摧
    堅不可摧
    Рейтинг: 363 Неутрално

    Боинг 737 е създаден през далечната 1967 г. за двуконтурни двигатели с малък диаметър, затова има проблеми със съвременните турбовентилаторни двигатели с голям диаметър.Трябваше да го пенсионират преди десетилетие поне.
    —цитат от коментар 9 на pag


    Въх, серсеми! Навместо най-сигурния самолет в историята, те взеха та пенсионираха тов. Илюшин! Що тъй? Серсеми!

  30. 30 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 947 Неутрално

    Дали ще пуснат няколко преоценени бройки на Илиянци?

    Аз не зареждам в Лукойл.
  31. 31 Профил на 堅不可摧
    堅不可摧
    Рейтинг: 363 Неутрално

    До коментар [#6] от "Molossian":

    "Стар планер, нови двигатели - нарушена летаемост следствие на тотално променената геометрия, опит за софтуерна корекция"
    Байко, я ни покажи хесапа дет си сторил и дет те отведе до тях съждения! От две- от три ги нахвърляй сметките, ще ти вденем на мислата!

  32. 32 Профил на 堅不可摧
    堅不可摧
    Рейтинг: 363 Неутрално

    До коментар [#6] от "Molossian":

    "Стар планер, нови двигатели - нарушена летаемост следствие на тотално променената геометрия, опит за софтуерна корекция"
    Байко, я ни покажи хесапа дет си сторил и дет те отведе до тях съждения! От две- от три ги нахвърляй сметките, ще ти вденем на мислата!

  33. 33 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 287 Неутрално

    До коментар [#28] от "tigervi":

    Не е съвсем същото, всички съвременни изтребители летят с помощта на софтуер.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ами точно това е проблема, F-16 Block V 70/72 не е съвременен изтребител, а опит за осъвременяване. Където на "тялото" на 45 годишен самолет (през 1974 г. започва производството, а като проект е от края на 60-те) са променили динамичните характеристики и са вкарали съвременен софтуер да ги "аджаства", т.е. приспособи.

  34. 34 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Изключително постна и оттам подвеждаща статия, от там и подобни коментари.
    За Боинг има и други далеч по-подходящи източници на информация освен Франс Прес, може би те са заинтересовани да подвеждат.....
    Бави се инспекцията на самолета, а Боинг няма къде да складира вече произведените самолети, поради тази причина се спира производството. Тези 400 самолета на склад са вече продадени. Продадени са още хиляди бройки, които даже не са произведени, за това и Боинг не спря производството, за да не се изостава с графика, че авиокомпаниите канселират полети. Самолетите на склад не са доставени поради това, че още не е извършена оценка на самолета и системите мъ, а и ФАА иска да инспектира всеки един самолет преди да бъде доставен.
    Дневник да ви дам пейпал акаунт за хонорар, щото дадох повече и по-добра информация. от цялата ви "статия"..

  35. 35 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 287 Неутрално

    Съвременен самолет е например Юрофайтър, чието производство започва през 2004.
    F-16 , чийто проиводвтво започва през 1974, т.е. 30 години преди това на Юрофайтър, е всичко друго, но не и съвременен самолет. Защото е проектиран и 30 години по-рано, когато не е имало наличните развойни и проектни средства. F-16 Block V 70/72 е проектиран на същия принцип, както Боинг 737 Макс - софтуерен опит да се корегира механичното пришиване на нови характеристики към стар самолет.

  36. 36 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1333 Неутрално

    До коментар [#21] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Може , това го бях пропуснал. Бойни е наистина високотехнологична компания , но много проблеми се натрупаха. При тях добрата новина е спечелването на конкурса за нов учебен изтребител заедно със СААБ. Там ще има много пари.
    При танкера обаче може да имат проблеми. Помниш сигурно че А330 MRRT вече спечели веднъж , но беше отстранен по политически причини. Сега се гласят да участват отново и този път не са сами а е съвместно с Локхийд. Като знам какви хиени са тези като дойде за обществени поръчки може тепърва да отхапят от дяла на Бойнг.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  37. 37 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2847 Неутрално

    До коментар [#22] от "Росен съм аз и голем капут":

    Русене...понеже си крайно неподострен да ти кажаF-16V(block 70-72) е направил първи полет 2012 г.Има произведени 7 предсериини самолета и вече 83 поръчани!От предходна версия F-16E/F(Block 60/62) има само едим единствен клиет ОАЕ-80 броя.....Арабите си ги платиха,получиха и използват.....И понеже си голем к.....ут я ми каже МиГ-35 колко бройки има произведени и за кого?При положение че е модел от 2009 година и руските ВВС са поръчали колосалните 6 (шест) броя до 2023 година

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  38. 38 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    Трябва само да купим един такъв самолет на Тиквата и да стискаме палци.

  39. 39 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 494 Неутрално

    400 самолета на склад означава, че всичките поръчки за този самолет са отказани. Боинг дори не беше успял да излезе на нула с този модел. Загубите от него ще са огромни. Но каквото сам си направиш друг не може да ти го направи...

    Модератора е неадекватен!
  40. 40 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 773 Неутрално

    До коментар [#35] от "Росен съм аз и голем капут":

    При гражданските самолети има ясно изразена тенденция за увеличаване степента на двуконтурност на двигателите с цел намаляване разхода на гориво, дори това да е свързано с по-ниска работна скорост. При изтребителите такива промени са затруднени и нежелателни. Новите двигатели се монтират на същото място като старите с минимални промени по планера на самолета.

    П.П. Ф-16 е с близо 10 години по нов от Боинг-737 и далеч не е най-стария модел намиращ се в експлоатация.

    Eddie lives... somewhere in time!
  41. 41 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 494 Неутрално

    До коментар [#6] от "Molossian":

    Лесно, назначаваш директори които гледат само финансовата част на бизнеса и единствената им цел е максимална печалба...

    Модератора е неадекватен!
  42. 42 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 287 Неутрално

    До коментар [#37] от "Willy Messerschmitt":

    Ти си точно като Мирча Кришан - въртиш, сучеш, и все до краставицата стигаш.
    Нерде Ямбул, нерде Стамбул - някъде, нещо да съм споменал за Миг-35? Тука говорим за F-16V (block 70-72). Само две страни са поръчали този самолет на зелено ( Словакия и България) и никой не го е екплоатирал продължително в реални условия.
    Иначе и от Боинг 737-Макс бяха произведени "предсерийни" бройки, чийто тестове уж минаха успешно, но когато започна серийното производство и ралната масова експлоатация , резултата го водяхме. С избрани и суперподготвени тест пилоти с огромен брой летателни часове и запознати с възможните проблемни ситуации резултатите винаги са добри. Но когато пилоти от трети страни започнат реална експлоатация, резултатите може и да не бъдат същите, и случаите с Боинг 737-Макс го доказаха.
    Проектът F-16V(block 70-72) е основан на същите принципи, подобно на Боинг 737-Макс - ако може да изстискаме колкото се може от един морално остарял модел, като добавим "секси" електроника, както и софтуер, аутсорсван и разработен заради значително по-ниските цени от развоен екип в Индия. С идеята да се спестят огромните разходи по проектиране на изцяло нов самолет. Да оставим всякакви идеологически клишета в случая.

  43. 43 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 348 Неутрално

    Айде хамериканските кажони, време беше.

  44. 44 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 348 Неутрално

    Капиталистическата лакомия до това води. Имам приятел който работи в южна италия във фирма снабдител на Бойнг.. Ако хората знаят.. Все така ми повтаря

  45. 45 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1273 Неутрално

    До коментар [#6] от "Molossian":

    А бе аз съм (бях) в софтуерния бизнес от 1976-та. Определено проблемите май не са само софтуерни!! Иначе досега да бяха отстранени. Разбира се, решението е правилно. Проблем обаче ще бъдат и доставчиците. Някои от тях може и да фалират.

  46. 46 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2107 Неутрално

    Въх, серсеми! Навместо най-сигурния самолет в историята, те взеха та пенсионираха тов. Илюшин! Що тъй? Серсеми!
    —цитат от коментар 29 на amg32


    Мурзил, какво общо има Илюшин със статията?
    На колко водки си, та да правиш неадекватни включвания, с някакви итересуващи само тебе , руски неща?

    Или си се подкарал на Боярищник?
    Празници, разбираемо ..

  47. 47 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2107 Неутрално

    До коментар [#10] от "tigervi":Има един лаф:Който плаща лошо-плаща два пъти.Та така и ор Боинг.Направили са си лошо сметката, вместо да спестят някой и друг долар с неща, които са от критична важност, те се набутаха толкова яко, че не виждам как ще се оправят.
    —цитат от коментар 14 на Molossian


    Дадоха си оразмеряването на Русия.
    И ето...

    Руско инженерство!
    —цитат от коментар 19 на Simo Petkov

    Русоробите ви е яд, а?
    Лъсна самолетното ви "инженерство" на вашата Матушка..
    И в безсилна злоба лашкате минуси!


    Ама КАКВО не е вярно??


    .."моделът 787, споменат по-горе. Предната му част, интериорните компоненти, системните инсталации (като например системата за контрол на околната среда, горивната, електрическата и хидравличната система), пилоните, елементите, които свързват корпуса на самолета с крилата, и елероните са проектирани от инженерите на поделението на Boing в Русия – Boeing Design Center (BDC), в който работят 1200 самолетни инженери.

    А 787 не е единственият самолет, разработен тук. BDC е най-големият проектантски център за компютърен дизайн на въздухоплавателни структури извън САЩ и участва в стотици проекти на Boeing, включително:

    767-200SF
    747-400BCF
    737-900ER
    777-300ER/200LR
    747-400LCF
    747-8F/-8I
    787-8/9/10 Dreamliner
    Сред останалите важни руски приноси, освен компонентите на 787, са планерът, интериорът и системният дизайн на моделите 747-400 BCF, 777-200LR и 777-300ER, както и дизайнът на 747 LCF (Large Cargo Freighter).

    В момента BDC работи по основните фюзелажни структури и предните и задните части на крилата на предстоящата серия 777Х..."
    ----------------

    Кремльовските подлоги беснеете, вашият проруски "Боинг" закъса!

    "Боингите падар, падат от небето!"
    Да слага минуси Мурзилкажът!

  48. 48 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1458 Неутрално

    До коментар [#22] от "Росен съм аз и голем капут":

    Е там поне може да се катапултира.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  49. 49 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 607 Неутрално

    Спирането на производството е временно и в момета в който ФАА сертифицира промените направени от Боинг, ще бъде възобновено. Определено проблема не е само софтуерен, ще са нужни и някакви хардуерни промени, доста неприятна ситуация за Боинг, има над 700 самолета на съхранение на различни летища по целия свят, които вмомента не летят( 370 заземени в авиокомпании + 400 новопроизведени, които боинг е произвел, но няма как да достави). Летния сезон ще е тежък за повечето авиокомпании които са разчитали на типа. Доста от поддоставчиците може да глътнат вода, ако производстото стои спряно повече от 6 месеца и не получават плащания, при най-лошия сценарий чичо Сам ще трябва да се намеси директно, по подобке на GM и Крайслер през 2009.

  50. 50 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 298 Неутрално

    А някои тука обясняваха, как ще литнат до дни ....Боинг се издъниха сериозно и ще плащат за тази издънка още много години.Ако могат....

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  51. 51 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#19] от "Simo Petkov":Титан (или алуминий) от Узбекистан, програмисти от Индия... Главната причина за нещастието си остава управлението на компанията. Желанието да модернизират отново една остаряла конструкция за да спестят средства и ускорят навлизането на новия модел на пазара се оказа пагубно. Вероятно има не малко и други проблеми и го не от вчера в тази фирма. Боинг не успя и в двата конкурса за самолети от 5-то поколение.
    —цитат от коментар 23 на tigervi


    Tитанът е от Расия.
    Подизпълнители инженри-пак в Масква.
    Башка и собствен руски център на Боинг, пак в Масква.

    После що тъй стана?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK