В Лондон ще е първата британска улица, забранена за коли на петрол

Тунелът "Барбикан" преминава през Лондонското сити

© Robert.T, foursquare.com

Тунелът "Барбикан" преминава през Лондонското сити



Бийч стрийт" в Лондонското сити ще стане от края на март 2020 г. първата британска улица, по която е забранено да преминават автомобили с двигатели с вътрешно горене.


City of London Corporation, която управлява финансовия център на британската столица, работи със столичната транспортна администрация по последните подробности и от пролетта би трябвало напълно да спре преминаването на бензинови и дизелови коли. Изключение ще се прави само за линейки, някои хибридни коли, сметосъбиращи машини и доставчици.


Глобата за нарушение ще е 130 паунда за всяко попадане на такъв автомобил на улицата.




Планирана да бъде първата британска улица с нулеви емисии, "Бийч стрийт" преминава през тунела "Барбикан". В продължение на 18 месеца ще се наблюдават качеството на въздуха и трафикът, който ще бъде своевременно пренасочван със сигнализация.


Джеръми Симънс, председател на комисията за околната среда към City of London Corporation, коментира за "Прес асосиейшън": "Драстичното намаляване на замърсения въздух изисква радикални действия и тези планове ще ни помогнат да премахнем отровите от нашите улици."

Ключови думи към статията:

Коментари (35)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1023 Любопитно

    и кату ви сврши лития кфо?

  2. 2 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1457 Неутрално

    Добър повод да "кажем" И нещо добро за британците, които доста отдавна правят изключително неумни неща, но за сметка на това ги правят изключително последователно!!!

  3. 3 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5148 Неутрално

    "...В продължение на 18 месеца ще се наблюдават качеството на въздуха и трафикът..."

    В Лондон поне предприемат някаква стратегия, докато в София голи обещания

  4. 4 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 1880 Весело

    и кату ви сврши лития кфо?
    —цитат от коментар 1 на bruno__dante


    Споко, световните залежи са неизчерпаеми - също както и простотията човешка...

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  5. 5 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1744 Неутрално

    "драстичното намаляване на замърсения въздух изисква радикални дейстгвия и тези планове ще ни помогнат да премахнем отровите от нашите улици"

    Гледайте ги - отново никакви конкретики - колко точно е мръсен въздуха в Лондон? С какви частици? Колко по-чист искат да стане - само общ пропаганден патос.

    Ей тука гледам едни данни:
    https://www.londonair.org.uk/LondonAir/nowcast.aspx
    и нещо не успявам да се убедя, че точно чистотата на въздуха им е проблема на проблемите.

  6. 6 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2615 Неутрално

    "Бате к*ре, ън 7 милиона духачи кааме така: цтрачни раоти це дзадаат от Гейропа, цкоро ч'треъ ъ хойте пеша дза цигари и бира! Ънпраучччччччч ви се еъ майката! Ей тва им кааме, ъ цкиъш ка че вАлят бюлетинки ън бато ти к*ро ън чмайдзеро!"

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  7. 7 Профил на Black Hawk
    Black Hawk
    Рейтинг: 648 Весело

    Можем да сме първи в нещо подобно - да построим къщи, в които няма да живее никой. Така въглеродния отпечатък ще е нулев и ще покрием високите критерии на прогресивното човечество. Предлагам всички затоплисти да съберем пари за първия квартал.

  8. 8 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1475 Неутрално

    Всяко начало е трудно и среща съпротива сред привържениците на старото. Важното е да не се отказваме и да направим градовете си по-добро и чисто място за живеене.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  9. 9 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4637 Весело

    До коментар [#3] от "pet_fire":

    София е далеч, далеч преди Лондон поне в това отношение! По ул. "Малко Търново" в София никога не са се движили автомобили с ДВГ! 🤣😂

  10. 10 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4637 Весело

    До коментар [#7] от "Black Hawk":

    Тази идея подобава на интелекта на автора на пост #1!

  11. 11 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3568 Весело

    Предозиране.
    Парните машини на въглища не са били заменени от бензиновите и дизеловите двигатели заради административни мерки. Други са били причините ...

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  12. 12 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    Можем да сме първи в нещо подобно - да построим къщи, в които няма да живее никой. Така въглеродния отпечатък ще е нулев и ще покрием високите критерии на прогресивното човечество. Предлагам всички затоплисти да съберем пари за първия квартал.
    —цитат от коментар 7 на Black Hawk


    Това вече е факт. Голям процент от жилищата са закупени с цел 'инвестиция' и нито се дават под наем нито се живее в тях.

  13. 13 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 548 Неутрално

    "Бийч стрийт" ахахаха :-) доообре. :-)

  14. 14 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4637 Неутрално

    До коментар [#1] от "bruno__dante":

    Каменната ера не е свършила, защото са се свършили камъните!

  15. 15 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1030 Неутрално

    Изключение ще се прави само за линейки, някои хибридни коли, сметосъбиращи машини и доставчици.

    Едно 90 процента от трафика.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  16. 16 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Явно почти няма да има трафик по тази Бийч стрийт. Поне по мои наблюдения от февруари тази година, в Лондон едва ли се движат повече от 200 електромобила. Тъй като съм запален фен и собственик на такъв, навсякъде се оглеждам за това какви и колко коли на ток има, ккаква е зарядната инфраструктура и т.н. Та в Лондон, за една седмица, основно движение из сити-то, преброих общо 6 коли Тесла, 3 БМВ и8, 4 Нисан лийф и май нямаше други... Мисля че масата Тойота приус и други хибриди не трябва да се броят. Доколкото видях, на територията на Сити има само една зарядна станция, АС тип, маломощна - 3 кВ. С ограничени права на ползване. Та си мисля, че това си е поредната политическа пушилка, която също замърсява ... и въздуха също.
    За сравнение, в страна като Португалия, без да се говори много, вече значителна част от автомобилите са електрически от всякакъв калибър, не малка част от обществените зареждачки са безплатни и ги има много.

  17. 17 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1367 Неутрално

    "Пийч стрийт" в Лондонското сити ще стане от края на март 2020 г. първата британска улица, по която е забранено да преминават автомобили с двигатели с вътрешно горене."
    А с външно горене ?

  18. 18 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 554 Неутрално

    До коментар [#16] от "sweeper":

    В София има повече от 200 електромобила, та в Лондон ли няма да има...

  19. 19 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    "...В продължение на 18 месеца ще се наблюдават качеството на въздуха и трафикът..."В Лондон поне предприемат някаква стратегия, докато в София голи обещания
    —цитат от коментар 3 на pet_fire


    В София няма стратегия???
    Напротив, намалява се емисията СО2 с 87.2 тона на година с новите инсталации!

  20. 20 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#1] от "bruno__dante":Каменната ера не е свършила, защото са се свършили камъните!
    —цитат от коментар 14 на vassilun


    Да бе..

    Ама малоумните зеленисти, се бяха подскрежили, че амен-амен да им свършил бил бензинът и измислиха "био-горива" дето хем са баят по-скъпи, хем не са много добри за двигателите ..

    И кво стана?
    По света бяха дадени милиарди дотации за до 16% "био" компонента в горивата ..
    Спряхме ли, петролът да не свършва?

    Зеленисти, сър ..

  21. 21 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    Всяко начало е трудно и среща съпротива сред привържениците на старото. Важното е да не се отказваме и да направим градовете си по-добро и чисто място за живеене.
    —цитат от коментар 8 на Viva la Evolution


    Полек-полек ги правим..

    Пример ли
    Ами ето - изграждаме ТЕЦове, дето да са на растителни остатъци и РДФ, те били с нулев отпечатък СО2..
    От тях ще зареждаме електро-коли ..

    И накрая всички ще са щастливи!
    Това е положението!

  22. 22 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#1] от "bruno__dante":Каменната ера не е свършила, защото са се свършили камъните!
    —цитат от коментар 14 на vassilun


    Лошо, че Петролната Ера няма да свърши, заради лозунгите на Медведев, или че сме затворили някоя си улица ..
    Дори и 100% от леките коли да не са с ДВГ - пак на Петролната Ера и е на пич..то .
    Леките коли въобще не са 100% Петролна Ера и не са наи-трудното за спиране.

    Усилията повече трябва да са другаде!

  23. 23 Профил на Th Henry
    Th Henry
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Всяко начало е трудно и среща съпротива сред привържениците на старото. Важното е да не се отказваме и да направим градовете си по-добро и чисто място за живеене.
    —цитат от коментар 8 на Viva la Evolution


    Важно е да изгонят идиоти като онзи талибан, който е кмет на Лондон и с тях дивотиите им.

    Как ще се смея като Борис вземе да изтегли ЮК от измисленото парижко споразумение и тръгне след Дони : )))

  24. 24 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 3298 Неутрално

    Тунел с широк тротоар и в ситито, ако има и задръстване е истинска газова камера.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  25. 25 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 550 Неутрално

    Това е тунел, над който има градинки.

  26. 26 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 550 Неутрално

    А оня с мотора (с ДВГ) какво прави там? Я право в панделата.

  27. 27 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    Да си пожелаем след 10 години повечето улици да са такива...

  28. 28 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3027 Неутрално

    До коментар [#3] от "pet_fire":

    София и Лондон са на места със съвсем различен ландшафт ивъздищушни течения!

  29. 29 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 2783 Неутрално

    Явно почти няма да има трафик по тази Бийч стрийт.
    —цитат от коментар 16 на sweeper


    По тая улица съм вървял доста време. Там ми беше офиса - в пресечка дето е на 50 метра от входа на тунела (Голдън Лейн). На снимката се пада вдясно.

    На снимката се виждат групичка хора на въпросния ъгъл - там често има такава групичка защото има рисунка на Банкси:

    https://reclaimec1.files.wordpress.com/2017/09/banksygoldenlaneheader.jpg

    Трафикът в тунела не е кой знае колко оживен.

    В София бих сравнил с трафика по бул. Витоша в края му (на входа на Ю. Парк). Не е глуха улица, ама не може да се сравнява с Цариградско Шосе или дори с Христо Ботев.

    По тунела най-често минават таксита, автобуси и ванове за доставки. Да караш своя кола в тази част от Ситито е нелепо - уличките са тесни, има маса зебри и светофари.

    А и по принцип Ситито е в т.н. congestion zone - т.е. ако не живееш там плащаш ако искаш да караш колата си там. Та повечето хора (вкл. мастити банкери с по 6-цифрени заплати) ползват в тази част от Лондон градския транспорт (или в краен случай такси).

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  30. 30 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3027 Неутрално

    До коментар [#5] от "Jazzdevil":

    Ме е важно,дали е важен проблемът,а дали се отпускат пари зс решаването му.

  31. 31 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 2783 Неутрално

    Това е тунел, над който има градинки.
    —цитат от коментар 25 на Софианец


    Отгоре е комплексът Барбикан. Или както аз му викам - ж.к. Барбиканово.

    Това е паметник на архитектурния стил "Брутализъм". Ако трябва да съм честен хич не ме кефи щото някак много ми напомня на архитектурния стил на соц-а.

    Но в Лондон (а и ЮК като цяло) нямат чак толкова много такива сгради та там го водят архитектурна забележителност.

    И, да, между блоковете има градинки.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  32. 32 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 2783 Неутрално

    Явно почти няма да има трафик по тази Бийч стрийт. Поне по мои наблюдения от февруари тази година, в Лондон едва ли се движат повече от 200 електромобила. Тъй като съм запален фен и собственик на такъв, навсякъде се оглеждам за това какви и колко коли на ток има, ккаква е зарядната инфраструктура и т.н. Та в Лондон, за една седмица, основно движение из сити-то, преброих общо 6 коли Тесла, 3 БМВ и8, 4 Нисан лийф и май нямаше други... Мисля че масата Тойота приус и други хибриди не трябва да се броят. Доколкото видях, на територията на Сити има само една зарядна станция, АС тип, маломощна - 3 кВ. С ограничени права на ползване.
    —цитат от коментар 16 на sweeper


    Ситито не е репрезентативно за Лондон. Първо, то е сравнително рядко населено. Там преобладават офис сградите. Ако отидеш през уикенда на много места е мъртвило. А и то е малко като площ - една квадратна миля.

    Много хора си мислят, че Първа Зона в Лондон е Ситито, но Ситито е, всъщност, малка част от тази зона. Доколкото знам, в Ситито живеят под 10 хиляди души. Едно средно софийско жк има доста повече жители.

    Също, парадоксално, но голяма част от иначе малкото жители на Ситито са, всъщност, социално слаби (всяка община е длъжна да поддържа някакъв минумум социални жилища и Ситито явно не прави изключение). Това е един от големите парадокси на Лондон - виждаш лъскава сграда, а до нея council estate (комплекс за социално слаби).

    Та в Ситито по принцип има по-малък брой регистрирани коли (щото въпросните социални жилища в центъра са със силно ограничени паркоместа), а и малкото местни жители не са особено богати, че да карат електромобили. А и, както писах, да караш кола в Ситито не си струва.

    Виж ако излезеш от Ситито и от Центъра вече може да видиш повече коли, вкл. електрически. Аз дълго време живеех в четвърта зона и до нас имаше зарядна станция. Рядко стоеше свободна - все някой "цоцаше". Като се замисля почти не съм виждал Тесли, но БМВ-та и Нисан-и имаше доста.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  33. 33 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 2741 Неутрално

    Като объркат движението за известно време,пак ще ги разрешат.

  34. 34 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3665 Весело

    До коментар [#7] от "Black Hawk":

    "Можем да сме първи в нещо подобно - да построим къщи, в които няма да живее никой."
    ===========
    Вече имаме такива села. Просто никой не се е сетил да ги обяви за нещо авангрдно.
    Предлагам!

    Еретик
  35. 35 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3665 Весело

    До коментар [#11] от "DDR":

    "Парните машини на въглища не са били заменени от бензиновите и дизеловите двигатели заради административни мерки. Други са били причините ..."
    =========
    Поздравления! Бих приветствал такава подмяна.

    Еретик




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK