От една страна въвеждат безсмислени регулации е името на климатичните проблеми, от друга забраняват нещата които истински помагат срещу замърсяването и трафика като споделете пътувания.
Това НЕ е "споделено" пътуване. Споделено пътуване е когато шофьорът и да има, и да няма пътник, все ще отиде до определеното място.
Например: аз отивам от София до Пловдив утре в 12ч., защото имам работа да върша там. Ти също имаш работа да вършиш там, затова се споразумяваме да отидем с моята кола и да си делим разноските. Ако ти по някаква причина се откажеш, аз пак ще си отида утре до Пловдив, само че без теб.
Всичко останало си е превоз на пътници. А Юбър са си мошеници които заобикалят правилата и предлагат услуга по-евтино защото си спестяват от данъците, разрешителните, различни такси и т.н.
А някой може ли да ми забрани да си джиткам с колата цял ден наляво надясно и когато някой види, че съм му наблизо, да се мята да се повози? Ако си плащам данък какъв точно е проблемът? А да, разни политици си лягат с шефове на таксиметрови фирми и после изпълняват услуги, пишейки тъпи закони и наредби.
До коментар [#1] от "lordcris":Това НЕ е "споделено" пътуване. Споделено пътуване е когато шофьорът и да има, и да няма пътник, все ще отиде до определеното място. Например: аз отивам от София до Пловдив утре в 12ч., защото имам работа да върша там. Ти също имаш работа да вършиш там, затова се споразумяваме да отидем с моята кола и да си делим разноските. Ако ти по някаква причина се откажеш, аз пак ще си отида утре до Пловдив, само че без теб. Всичко останало си е превоз на пътници. А Юбър са си мошеници които заобикалят правилата и предлагат услуга по-евтино защото си спестяват от данъците, разрешителните, различни такси и т.н.
Проблемът е, че това вече е услуга "превоз на хора" и като услуга ти подлежиш на всички регулации, на които и останалите превозвачи подлежат. Добри, лоши - настоявай за промяна, ако не ти изнасят, само недей да хитрееш.
До коментар [#3] от "areta": Явно не разбирате технологията която предлага Юбер, а и не сте се возили достатъчно … Софтуерът използва АИ на стрийм от повиквания и маршрути. Когато някой е избрал евтината опция за споделено пътуване, софтуерът променя маршрута на колата така че да мине на мястото на още едно или повече повиквания. Така без да има голямо забавяне един или повече хора отиват до близки точки. Колата не трябва да се връща в изходна точка защото софтуерът показва свободните коли най-близките повиквания. Абсолютно помага за по-малко замърсяване, и намаляване на трафика!
Те Юбер си плащат такси. Ако са съвестни, и шофьорите на Юбер си плащат. Само че те са трън отзад на таскиметровите синдикати и техните поддръжници. Защо Юбер е с пъти по-евтин, особено в големите градове? Защо се намират хора да карат коли за толкова евтино? Ами много просто - софтуерът така оптимизира маршрути и повиквания, че убер таксито не спира да работи. А бакшиша кара 15 мин. и после чака на стоянка 1 час... и иска да прави същите пари. Ами не става така. Ако някой е направил 8 курса за 2 часа и е изкарал 80 долара, а другия за 15 мин - 30, и после 1 час нищо - защо последния се оплаква? Не защото не плащат такси Юбер е по-евтин, а защото работата е оптимизирана до максимум.
Добре де, като са толкова велики Уберите и толкова оптимизирани ,а и капитал не им липсва ,защо не си регистрират фирма в съответната държава и град.Па да намерят сграда със плац,офиси и пункт за ежемесечните задължителни прегледи на колите. па и доктори за ежемесечните задължителни прегледи на шофьорите,да си сключат договори със тях,да им платят лицензите на колите ,да си водят счетоводството като всяка нормална фирма,съответно да се занимават с местното ДАИ и бумащината да си внасят данък печалба ,ДДС ,осигуровки .Шофьорите да се явят на изпит за правоспособност и компетентнос като другите и да си поддържат съответните застраховки.Също да поддържат поне 30-40% от колите да са по всяко време на денонощието на улицата а не само в пиковите часове . Та те с тяхната оптимизация и ниски цени направо ще разцепят пазара.Що се дърпат да излязат на светло и да си платят всички такси,лицензи и други разходи ми дават луди пари за съдебни дела а?Пък нека пак си возят евтино да видим как ,ще им се върже сметката.
Назад към миналото. Навремето, такситата бяха привилегирована каста, която имаше наглостта да си избира пътниците (да избираха си на кого да спират и дали да го качат) и направлението (във Варна, прословутото: "За Златните съм..."). После държавата разреши на всеки шофьор да стане такси със собствената кола (КООП-такситата) и цената на услугата стана приемлива до степен, хората да ползват КООП-такситата вместо да висят по спирките и да чакат автобусите. Та въпроса е "кой печели от скъпите таксита" а не толкова до лицензи и данъци. Държавата ще събере повече данъци от мъничко облагане на огромен брой юбери, щото те няма как да крият дейността, докато такситата отдавна спестяват данъци и правят куп врътки за да не плащат на държавата — години наред е било тема и тук.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Назад към миналото. Навремето, такситата бяха привилегирована каста, която имаше наглостта да си избира пътниците (да избираха си на кого да спират и дали да го качат) и направлението (във Варна, прословутото: "За Златните съм..."). После държавата разреши на всеки шофьор да стане такси със собствената кола (КООП-такситата) и цената на услугата стана приемлива до степен, хората да ползват КООП-такситата вместо да висят по спирките и да чакат автобусите. Та въпроса е "кой печели от скъпите таксита" а не толкова до лицензи и данъци. Държавата ще събере повече данъци от мъничко облагане на огромен брой юбери, щото те няма как да крият дейността, докато такситата отдавна спестяват данъци и правят куп врътки за да не плащат на държавата — години наред е било тема и тук.
Сериозно ли? Само лиценза на едно такси в някой градове започва от 20-30 хил Е и стига до 200 000 Е. Ами ДДС от оборота на таксито,данък печалба ,осигуровки,и разни други такси?Уберите евентуално да платят само данък общ доход щото са физически лица. Та от кой викаш взима повече държавата?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
lordcris
Рейтинг: 659 НеутралноОт една страна въвеждат безсмислени регулации е името на климатичните проблеми, от друга забраняват нещата които истински помагат срещу замърсяването и трафика като споделете пътувания.
space35
Рейтинг: 276 НеутралноДо коментар [#1] от "lordcris":
Юбър няма нищо общо със споделено пътуване, това си е обикновенна таксиметрова компания, която се опитва да не плаща данъци.
areta
Рейтинг: 1514 НеутралноДо коментар [#1] от "lordcris":
Това НЕ е "споделено" пътуване. Споделено пътуване е когато шофьорът и да има, и да няма пътник, все ще отиде до определеното място.
Например: аз отивам от София до Пловдив утре в 12ч., защото имам работа да върша там. Ти също имаш работа да вършиш там, затова се споразумяваме да отидем с моята кола и да си делим разноските. Ако ти по някаква причина се откажеш, аз пак ще си отида утре до Пловдив, само че без теб.
Всичко останало си е превоз на пътници. А Юбър са си мошеници които заобикалят правилата и предлагат услуга по-евтино защото си спестяват от данъците, разрешителните, различни такси и т.н.
penetrating
Рейтинг: 8960 НеутралноГермания обяви война на американски компании...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertfio41315648
Рейтинг: 279 ВеселоТаксиметрови лобита, искат да плащате по-скъпо!
baizuo
Рейтинг: 1094 ВеселоEх, много е страшно, когато клиентът може да оценява бакшиша и услугата и съоветно да може да си избира кола и шофьор според рейтинга.
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"Кофти нещо е конкуренцията според германските цоциалисти!
Друго си е гарантираната софра. И после защо САЩ са 100 обиколки напред.
stanishev
Рейтинг: 300 Неутралнохахаха, ама в този форми таксиджиите веднага си проличаха. Излазиха като въшки на чело.
stanishev
Рейтинг: 300 НеутралноА някой може ли да ми забрани да си джиткам с колата цял ден наляво надясно и когато някой види, че съм му наблизо, да се мята да се повози?
Ако си плащам данък какъв точно е проблемът? А да, разни политици си лягат с шефове на таксиметрови фирми и после изпълняват услуги, пишейки тъпи закони и наредби.
George Svinarov
Рейтинг: 335 НеутралноДо коментар [#8] от "stanishev":
"Ако си плащам данък какъв точно е проблемът"
Ако имате лиценз, правоспособност и си плащате данъците - няма проблем. Юбер не го правят.
areta
Рейтинг: 1514 НеутралноДо коментар [#8] от "stanishev":
Проблемът е, че това вече е услуга "превоз на хора" и като услуга ти подлежиш на всички регулации, на които и останалите превозвачи подлежат. Добри, лоши - настоявай за промяна, ако не ти изнасят, само недей да хитрееш.
султана глаушева
Рейтинг: 334 НеутралноАко за да си таксиджия се изисква лиценз, не става. Едното трябва да се махне. Или Юбер, или лицензите. Двете едновременно е абсурд.
Мърфи е оптимист!султана глаушева
Рейтинг: 334 НеутралноАко за да си таксиджия се изисква лиценз, не става. Едното трябва да се махне. Или Юбер, или лицензите. Двете едновременно е абсурд.
Мърфи е оптимист!vpt
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#3] от "areta": Явно не разбирате технологията която предлага Юбер, а и не сте се возили достатъчно … Софтуерът използва АИ на стрийм от повиквания и маршрути. Когато някой е избрал евтината опция за споделено пътуване, софтуерът променя маршрута на колата така че да мине на мястото на още едно или повече повиквания. Така без да има голямо забавяне един или повече хора отиват до близки точки. Колата не трябва да се връща в изходна точка защото софтуерът показва свободните коли най-близките повиквания. Абсолютно помага за по-малко замърсяване, и намаляване на трафика!
vpt
Рейтинг: 8 НеутралноТе Юбер си плащат такси. Ако са съвестни, и шофьорите на Юбер си плащат. Само че те са трън отзад на таскиметровите синдикати и техните поддръжници. Защо Юбер е с пъти по-евтин, особено в големите градове? Защо се намират хора да карат коли за толкова евтино? Ами много просто - софтуерът така оптимизира маршрути и повиквания, че убер таксито не спира да работи. А бакшиша кара 15 мин. и после чака на стоянка 1 час... и иска да прави същите пари. Ами не става така. Ако някой е направил 8 курса за 2 часа и е изкарал 80 долара, а другия за 15 мин - 30, и после 1 час нищо - защо последния се оплаква? Не защото не плащат такси Юбер е по-евтин, а защото работата е оптимизирана до максимум.
Neal Oliver
Рейтинг: 443 НеутралноЗащото не плаща за лиценз, например.
Несъгласието с 90% от хората е един от най-важните признаци на здрав разум. Оскар Уайлд
стефан иванов
Рейтинг: 133 НеутралноДо коментар [#14] от "vpt":
Добре де, като са толкова велики Уберите и толкова оптимизирани ,а и капитал не им липсва ,защо не си регистрират фирма в съответната държава и град.Па да намерят сграда със плац,офиси и пункт за ежемесечните задължителни прегледи на колите.
па и доктори за ежемесечните задължителни прегледи на шофьорите,да си сключат договори със тях,да им платят лицензите на колите ,да си водят счетоводството
като всяка нормална фирма,съответно да се занимават с местното ДАИ и бумащината да си внасят данък печалба ,ДДС ,осигуровки .Шофьорите да се явят на изпит за правоспособност и компетентнос като другите и да си поддържат съответните застраховки.Също да поддържат поне 30-40% от колите да са по всяко време на денонощието на улицата а не само в пиковите часове .
Та те с тяхната оптимизация и ниски цени направо ще разцепят пазара.Що се дърпат
да излязат на светло и да си платят всички такси,лицензи и други разходи ми дават луди пари за съдебни дела а?Пък нека пак си возят евтино да видим как ,ще им се върже сметката.
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1579 НеутралноЕвропа - острието на прогреса: Напред към миналото!
gost22
Рейтинг: 1769 ВеселоНазад към миналото. Навремето, такситата бяха привилегирована каста, която имаше наглостта да си избира пътниците (да избираха си на кого да спират и дали да го качат) и направлението (във Варна, прословутото: "За Златните съм..."). После държавата разреши на всеки шофьор да стане такси със собствената кола (КООП-такситата) и цената на услугата стана приемлива до степен, хората да ползват КООП-такситата вместо да висят по спирките и да чакат автобусите.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Та въпроса е "кой печели от скъпите таксита" а не толкова до лицензи и данъци. Държавата ще събере повече данъци от мъничко облагане на огромен брой юбери, щото те няма как да крият дейността, докато такситата отдавна спестяват данъци и правят куп врътки за да не плащат на държавата — години наред е било тема и тук.
стефан иванов
Рейтинг: 133 НеутралноСериозно ли? Само лиценза на едно такси в някой градове започва от 20-30 хил Е и стига до 200 000 Е. Ами ДДС от оборота на таксито,данък печалба ,осигуровки,и разни други такси?Уберите евентуално да платят само данък общ доход щото са физически лица.
Та от кой викаш взима повече държавата?
стефан иванов
Рейтинг: 133 НеутралноИ коментираме за Убер в Германия не тука.Как мислиш ,такситата в германия не плащат данъци?