САЩ разследват БМВ за измами в данните за продажби

За първите 9 месеца на годината BMW е продала 322 862 автомобила в САЩ, което е увеличение с 1.7% на годишна база и включва и бранда Mini

© Reuters

За първите 9 месеца на годината BMW е продала 322 862 автомобила в САЩ, което е увеличение с 1.7% на годишна база и включва и бранда Mini



Германският автомобилен гигант БМВ (BMW AG) съобщи, че е разследван от американската Комисия за ценните книжа и борсите (SEC) след публикация, в която се твърди, че са използвани незаконни практики при отчитане на продажбите.


Говорител на компанията само потвърди, че има проверка и че БМВ напълно сътрудничи с комисията. От SEC няма никакъв коментар.


"Уолстрийт джърнъл" съобщи в понеделник за започнало разследване на SEC за манипулиране на данните. Предполага се, че то е правена чрез схема, в която дилърите на автомобили регистрират колите като вече продадени, докато в действителност те все още са в магазините им и чакат купувачите си.




И други компании имат проблеми с подвеждане на инвеститорите чрез манипулиране на данни. През септември Fiat Chrysler Automobiles NV например се съгласи да плати глоба от 40 милиона долара като извънсъдебно споразумение със SEC. В този случай ставаше дума за обвинение, че е плащано на дилърите да отчитат завишени продажби.


След споразумението Fiat Chrysler ревизира данните си за години назад и премахна твърдението, че е имала 75 месеца на непрекъснат ръст на продажбите. В коригираната версия този ръст е спрял през 2013 г., т.е. три години по-рано от досегашните отчети.


Fiat Chrysler, General Motors и Ford Motor спряха отчитането на продажбите всеки месец и преминаха на тримесечни отчети, докато повечето техни големи конкуренти продължиха да показват данни всеки 4 седмици.


В Европа BMW има проблем с обвинения, че е манипулирала в картелно споразумение цените на технологиите за контрол на вредните емисии от колите. Компанията заявява, че ще се защитава от тези твърдения в съда, но задели през април 1 млрд. евро за евентуални глоби, произтичащи от този случай.

Ключови думи към статията:

Коментари (55)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 492 Любопитно

    В САЩ е тека.Ритат Меркел по кокълчетата,щото мноо се сближи с Расия, а и втора тръба пусна.

    И те вечно ще горят в огъня на своя собствен ад и ще копнеят за смърт и унищожение.Но никога няма да се доберат до смъртта.
  2. 2 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Поредният рекетиран Европейски концерн.
    Така е в САЩ.
    Все повече фирми се питат дали си струва.
    4-те най-големи европейски банки само за това лято изведоха 280 милиарда кеш пара извън САЩ, щото знаят, че могат да останат без тях.
    Справка - Париба.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  3. 3 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 971 Неутрално

    Заделили един милиард за глоба ей тъй , между другото. ......за нищо ги нямат тия пари. ....

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  4. 4 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9071 Весело

    Конвенционалните автомобили са под натиск, а производителите им са днешните дойни крави за държавните органи и данъчни :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  5. 5 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9071 Весело

    Конвенционалните автомобили са под натиск, а производителите им са днешните дойни крави за държавните органи и данъчни :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  6. 6 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3523 Неутрално

    До коментар [#2] от "г-н Саранди Говедаров":

    След като ЕС смачка собствените си правила не налагайки реципрочни визи , нормално е да го мачкат с .... правила

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  7. 7 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3523 Весело

    Значи далече по малко американци могат да си позволят качествена/престижна кола от колкото твърдят дилърите

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4328 Неутрално

    До коментар [#2] от "г-н Саранди Говедаров":

    Рекетира а?! А колко стотин милиона автомобили за 50 години, продаде Германия в САЩ? А за американските евтини и качествени автомобили, следват сериозни данъци при внос в ЕС...
    Рекитирани били!?

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  9. 9 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2310 Неутрално

    Много ми е интересно като чета как феновете на Тръмп плюят САЩ.
    Но какъвто тръмпи, такива му и феновете - плещат каквото им изнася.

  10. 10 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1353 Неутрално

    Заделили един милиард за глоба ей тъй , между другото. ......за нищо ги нямат тия пари. ....
    —цитат от коментар 3 на kasko


    Ще ги избият петкратно от клиентите си за нула време, има достатъчно шарани, готови да плащат скъпо за "премиум престиж".

    Знанието е сила, информацията - власт
  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2363 Неутрално

    Да ги разследват и ако са мамили да ги .

    За колегите, които коментират става дума за пазар на акции на компании, няма общо с пазарът на автомобили.
    Сега има един момент, че продажбата на автомобили е малко особенна за отчитане.
    поради тази причина и когато се сравняват производителите се използва показателят ДОСТАВЕНИ автомобили за годинаа, а не продадени автомобили.

    Хамилтон за пореден път пишеш супер неподготвен. Вносното мито за автомобили и леки тракове между ЕС и САЩ е съпоставимо. Второ америкианските производители не произвеждат автомобили във САЩ които да изнасят, не само за ЕС но и за където и да е. Американските производители, които искат да продават автомобили на пазар извън САЩ правят местна фабрика за съответният пазар, поради това въобще не ги вълнува какво е вносното мито. Трето американските продукти изглеждат по-евтини в сравнени с тези от ЕС поради едно нещо наречено ДДС, надявам се дори и ти си чувал за него, та в САЩ такъв данък не се начислява върху клиентската цена или ако има подобен данък той не е повече от 10% докато в ЕС е около 20% за автомобилите...

    Модератора е неадекватен!
  13. 13 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Много ми е интересно като чета как феновете на Тръмп плюят САЩ.Но какъвто тръмпи, такива му и феновете - плещат каквото им изнася.
    —цитат от коментар 9 на tsvetko_51


    Мани ги.
    Тръмп каза "Америка фърст" да бяха го чули.

  14. 14 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1335 Весело

    Всичко си е наред... Три години отчели растеж дето го нямало, ама бонусите на мениджмънта не са прибрали обратно, нали?

  15. 15 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4341 Неутрално

    Въпроснота "измама" е напълно легална практика в Германия. Колите стоят в салона на дилъра, регистрирани са като продадени и се водят като служебен парк на някоя банка, която получава парите от продажбите.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  16. 16 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    Тъй йе. Затуй борсите през двайсетина година гърмят от некви спукани балончета. Алчна,ненаядена измет.

  17. 17 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1337 Весело

    просто ,лъжат борсите за да си помпат цените на акцийте....и изкуствено си вдигат стойноста,меринджеите взимат бонуси за добре свършена работа акционерите получават дивиденти..и накрая се пука или ги хващат...ама в висшия мениджмът се става милионер за година две...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  18. 18 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3172 Неутрално

    Изматата е част от свободията на демакратичните ценности, без изненади.
    —цитат от коментар 11 на Taiga


    Няма голяма корпорация която да прави милиарди без да заобикаля "вратата в полето"!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  19. 19 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 1912 Весело

    Днешните германци не са като някогашните....

  20. 20 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Браво на Америка.Не може някакви си африканци от германия да си играят на техните игри.

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  21. 21 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3912 Любопитно

    И тук май ще сме свидетели на многомилионна или милиардна глоба ! Интересбо ми е какъв ли ще бъде ееропейския отговор - вероятно поредно разследване срещу Гугъл или Майкрософт за злоупотреба с монополно полежение и санкции пак за милиарди реципрочно на американските.

  22. 22 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 732 Любопитно

    След споразумението Fiat Chrysler ревизира данните си за години назад и премахна твърдението, че е имала 75 месеца на непрекъснат ръст на продажбите. В коригираната версия този ръст е спрял през 2013 г., т.е. три години по-рано от досегашните отчети.


    Fiat Chrysler, General Motors и Ford Motor спряха отчитането на продажбите всеки месец и преминаха на тримесечни отчети, докато повечето техни големи конкуренти продължиха да показват данни всеки 4 седмици.

    Коригиране на БВП от 2013 до сега ще има ли?

  23. 23 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1477 Неутрално

    Изматата е част от свободията на демакратичните ценности, без изненади.
    —цитат от коментар 11 на Taiga


    Ако не беше така, нямаше да можеш да пишеш коментарите си. Веднъж да си прав и ти.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  24. 24 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1477 Неутрално

    Изматата е част от свободията на демакратичните ценности, без изненади.
    —цитат от коментар 11 на Taiga


    Ако не беше така, нямаше да можеш да пишеш коментарите си. Веднъж да си прав и ти.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  25. 25 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3692 Неутрално

    Реално големият сегмент на СЮВ продажбите на БМВ и Мерцедес в САЩ е от производители регистрирани като американски, така че тревогите за американските купувачи са излишни. БМВ и Мерцедес се продават добре, но конкуренцията от Лексус, Инфинити и Субару е много сериозна.
    Въпросите тук са от от серията на типичното корпоративно хитруване за акционерите и бонусите за ръководствата.

  26. 26 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4671 Неутрално

    До коментар [#2] от "г-н Саранди Говедаров":

    "Поредният рекетиран Европейски концерн.
    Така е в САЩ.
    Все повече фирми се питат дали си струва."

    Ами - няма проблем! Не работят в САЩ и няма да плащат глоби за измами! Лесно е! Защо ли всички предпочитат да си платят за геволиите и пак да продават в гнилите, фалирали САЩ?!

  27. 27 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4671 Любопитно

    До коментар [#22] от "Фат Ким":

    "Коригиране на БВП от 2013 до сега ще има ли?"

    Защо да има "коригиране на БВП"? Фиат, Форд, GM не са държави!

  28. 28 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Защо ли всички предпочитат да си платят за геволиите и пак да продават в гнилите, фалирали САЩ?!

    До коментар [#26] от "vassilun":

    Ами не - не всички.
    Пежо и Рено не продават в САЩ.

    А пък Хуауей, като спряха да продават в САЩ, си вдигнаха продажбите с 40 милиона бройки отгоре за една година.

    И Газпром добре се справя без да продава в САЩ.
    И Роснефт.
    И Росатом.
    И Чайна Шипинг и Коско.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  29. 29 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2363 Неутрално

    До коментар [#21] от "samoedin":

    Не смятам, че тук иде реч за ритане по кокалчетата между Европа и САЩ.
    Просто БМВ явно нещо са поукрасили прекалено творчески някой отчети, освен ако не става дума за наистина нагло преднамерено мамене.

    Знаеш, че при автомобилите има много продажби на лизинг, някой производители имат собствен лизинг, отделно има особено за корпоративни клиенти и оперативен лизинг, та възможности за творчество при продажбите доста.
    Тук даже на влизаме и в продажбите на дилърите, че и там може БМВ да е "продало" на дилърите си едни бройки, които да си стоят по салоните на дилърите без да са били регистрирани...

    Модератора е неадекватен!
  30. 30 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2363 Неутрално

    До коментар [#21] от "samoedin":

    Не смятам, че тук иде реч за ритане по кокалчетата между Европа и САЩ.
    Просто БМВ явно нещо са поукрасили прекалено творчески някой отчети, освен ако не става дума за наистина нагло преднамерено мамене.

    Знаеш, че при автомобилите има много продажби на лизинг, някой производители имат собствен лизинг, отделно има особено за корпоративни клиенти и оперативен лизинг, та възможности за творчество при продажбите доста.
    Тук даже на влизаме и в продажбите на дилърите, че и там може БМВ да е "продало" на дилърите си едни бройки, които да си стоят по салоните на дилърите без да са били регистрирани...

    Модератора е неадекватен!
  31. 31 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2363 Любопитно

    До коментар [#22] от "Фат Ким":

    Защо следва да се пипа БВП?

    Модератора е неадекватен!
  32. 32 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2363 Любопитно

    До коментар [#25] от "daskal1":

    Субару?

    Модератора е неадекватен!
  33. 33 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Субару?

    До коментар [#32] от "Ivan_":

    По мое време Трибеката се продаваше добре в САЩ.
    Даже докарахме една в България - остана в семейството, и аз не разбрах защо и как.

    И Форестъра добре се продаваше в САЩ.
    Не знам сега как е.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  34. 34 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2363 Неутрално

    До коментар [#33] от "г-н Саранди Говедаров":

    Трибека не го ли спря Субару?
    Форестер не е точно сув според мен, но както и да е не съм запознат в детайли на този пазар в САЩ може пък Субаръ наистоина да имат някакви позиции. Лично на мен тази марка ми е много симпатична.

    Модератора е неадекватен!
  35. 35 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3692 Неутрално

    До коментар [#34] от "Ivan_":
    До коментар [#33] от "г-н Саранди Говедаров":

    “Субару” е сегмент с голяма популярност сред млади професионалисти особено в райони като Денвър, Средния Запад Калифорния и т.н. поради постоянното си четириосно задвижване (извинения за незнанието на съответната терминология на български). Форестър и Оаутбак са си много популярни, Трибека сега е големият “Ассент”“, а и имат чудесен маркетинг със социална -семейна насоченост. По-долу давам един списък на модели и цени:
    IMPREZA. Starting at $18,695* MPG Up to 36/28 (Hwy/City)
    LEGACY. Starting at $22,745* MPG Up to 35/27 (Hwy/City)
    CROSSTREK. Starting at $22,145* ...
    CROSSTREK HYBRID. Starting at $35,145* ...
    FORESTER. Starting at $24,495* ...
    OUTBACK. Starting at $26,645* ...
    ASCENT. Starting at $31,995* ...
    BRZ. Starting at $28,845*

  36. 36 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Да ги разследват и ако са мамили да ги .За колегите, които коментират става дума за пазар на акции на компании, няма общо с пазарът на автомобили.Сега има един момент, че продажбата на автомобили е малко особенна за отчитане.поради тази причина и когато се сравняват производителите се използва показателят ДОСТАВЕНИ автомобили за годинаа, а не продадени автомобили.Хамилтон за пореден път пишеш супер неподготвен. Вносното мито за автомобили и леки тракове между ЕС и САЩ е съпоставимо. Второ америкианските производители не произвеждат автомобили във САЩ които да изнасят, не само за ЕС но и за където и да е. Американските производители, които искат да продават автомобили на пазар извън САЩ правят местна фабрика за съответният пазар, поради това въобще не ги вълнува какво е вносното мито. Трето американските продукти изглеждат по-евтини в сравнени с тези от ЕС поради едно нещо наречено ДДС, надявам се дори и ти си чувал за него, та в САЩ такъв данък не се начислява върху клиентската цена или ако има подобен данък той не е повече от 10% докато в ЕС е около 20% за автомобилите...
    —цитат от коментар 12 на Ivan_


    Ако има някой да плещи абсолютни глупости - това си ти. И не ти е за първи път впрочем. Под всички статии за САЩ тролиш яко. Имаш сравнотилено правилен правопис и заблуждаваш хората, че казваш истина и това е хайли едюкайтед мнение, а е всъщност точно обратното. Нарочно или не, но плещиш много често абсолютни глупости с голяма увереност и самочувствие.

    Митото на ЕС за коли от САЩ е 10%. Данъчната база, която се ползва включва и транспорта до ЕС.
    В САЩ митото на еу коли е 2.5%.
    Другите глупости за ДДС, които от високо ги раздаваш на килограм даже не си заслужава да се коментират.
    И още нещо, да в случая не се говори за мита и трейд....говори се за пазара на акции и заблуждаване на инвеститорите. Точно каквото си цитирал ти и обвиняваш човека...
    Не е лесно да си русороб, а когато е съчетано и с откровена и вродена неинтелигентност, случая става сериозен. Не ти е лесно ванюшка.

  37. 37 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4671 Весело

    Защо ли всички предпочитат да си платят за геволиите и пак да продават в гнилите, фалирали САЩ?!До коментар [#26] от "vassilun":Ами не - не всички.Пежо и Рено не продават в САЩ.А пък Хуауей, като спряха да продават в САЩ, си вдигнаха продажбите с 40 милиона бройки отгоре за една година.И Газпром добре се справя без да продава в САЩ.И Роснефт.И Росатом.И Чайна Шипинг и Коско.
    —цитат от коментар 28 на г-н Саранди Говедаров


    Голям майтап! То оставаше Газпром, Роснефт и Росатом да продават в САЩ!
    Пежо и Рено не стават! Заради това и не се опитват да продават в САЩ!
    Дай данни как Хуауей е увеличил продажбите си благодарение на ембаргото на САЩ! Вдигнали са продажбите си с 40 милиона КАКВО? С 40 милиона круши или ябълки? 😂🤣

  38. 38 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 1074 Весело

    До коментар [#11] от "Taiga":
    Абсолютно, затова на жужето му е такъв голям носа!

  39. 39 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 1074 Весело

    До коментар [#12] от "Ivan_":
    В САЩ няма ДДС, сериозно?

  40. 40 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2363 Неутрално

    До коментар [#39] от "fio41315648":

    Напълно сериозно, във САЩ няма въведен "Данък добавена стойност"...
    В определени американски щати има данък върху продажбите, който макар и не същият е подобен данък...

    Модератора е неадекватен!
  41. 41 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 1074 Весело

    До коментар [#28] от "г-н Саранди Говедаров":
    Не редно да сте толкова неподготвен, капитализацията на Газпром постоянно пада, ама вие си мислите, че е много печеливш! Роскосмос е почти фалирал! Росатом, може да продава, само на надупени като Винету!
    Хуявей води дела, понеже е страшно доволен от загубата на хамериканския пазар!
    Нека позная, аналитик сте в: Първа Източена Банка!

  42. 42 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 1074 Весело

    До коментар [#32] от "Ivan_":
    Човекът има предвид сегмент: SUV

  43. 43 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2363 Неутрално

    До коментар [#35] от "daskal1":

    При тези цени и за тази марка напълно разбираемо. Според мен това са доста прилични автомобили...

    Модератора е неадекватен!
  44. 44 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 1074 Весело

    До коментар [#40] от "Ivan_":
    Искате да кажете, че не e федерален и не го наричат ДДС, това не е еквивалентно на няма!

  45. 45 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2363 Весело

    До коментар [#36] от "Димитър":

    Колегата, хайде по-спокойно моля:

    Dutiable Entry
    Foreign-made vehicles imported into the U.S., whether new or used, either for personal use or for sale, are generally dutiable at the following rates:

    Auto 2.5%

    Trucks 25%

    Източник:
    https://www.cbp.gov/trade/basic-import-export/importing-car

    Мой коментар съдържание:
    "Вносното мито за автомобили и леки тракове между ЕС и САЩ е съпоставимо."

    Следващият път като тръгваш да ме апострофираш с претенция, че съм написал нещо невярно, изпълни следното:
    1. Прочети внимателно какво ТОЧНО съм написал.
    2. Преди да отговориш провери какво е фактическото положение

    Та драги Димитър, както пиша вносните мита за продукти на автомобилната промишленост между САЩ и ЕС са СЪПОСТАВИМИ. В САЩ праскат 25% мито при внос на леки тракове, които са основният сегмент продавани в САЩ превозни средства (разговорно им казват пикапи), в ЕС има доста по-ниско мито при внос на автомобили, които са пък основният сегмент продавани в ЕС превозни средства.

    Хайде жив и здрав и следващият път провери преди да пишеш...

    Модератора е неадекватен!
  46. 46 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2363 Весело

    До коментар [#44] от "fio41315648":

    Не, искам да кажа, че във САЩ няма това, което в останалият свят се нарича VAT, а във България се нарича ДДС.
    В някой американски щати има ПОДОБЕН данък върху продажбите, но начинът на структуриране и изчисляване на облагаемата основа, а също и това в кои етапи на оборот се облага са различни.

    Остави ме мен какво казвам, вземи и погледни какво казват финансистите/данъчните.
    А те ти пишат " As of 2018, 166 of the 193 countries with full UN membership employ a VAT, including all OECD members except the United States,[1]:14 where many states use a sales tax system instead."

    Ако и това не те устройва, намери една чисто американска компания и и дай ДДС номерът...

    Модератора е неадекватен!
  47. 47 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 476 Неутрално

    До коментар [#45] от "Ivan_":

    Абсолютни глупости пак пишеш.
    Щото европейските производители са се спукали да произвеждат пикапи?
    Продажбите на пикапи в САЩ са 18% от всички продажби.
    Та според теб, драги ми иванушка, 2.5% и 10% са много сходни ставки....ей го къде е, а иванушка?
    И моля те спри да се упражняваш на тема сейлс такс и виейти. 5 мин търсене в Гугъл не компенсира липса на четене и познания. Още повече, че даже нямат връзка с темата.
    Защото цитирам "АМериканските коли изглеждат по-евтини поради липса на ДДС" е чутовна глупост - много си далеч, ама много далеч и от двете данъчни системи и не знаеш как работят.....повтаряй си 20% ДДС и се прави на умен на село....някои сигурно и ти вярват...

  48. 48 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    До коментар [#41] от "fio41315648":

    Леко с дезинформацията. Uranium One е собственост на Росатом.GE Power e джойнт венчър с Атоменергомаш 51 % на 49%. Газпром и Новатек търгуват с американците,дето препродават втечнен ,ямалски газ на "партнерите" и "съюзниците"си в Ойропа.

  49. 49 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2363 Весело

    До коментар [#47] от "Димитър":

    "Щото европейските производители са се спукали да произвеждат пикапи?"

    Аз си мислех, че за митнически ставки си пишем, пък то било за продуктов асортимент темата...

    Колега, коя част от написаното от мен в точка едно остава неясна за вас?
    "Прочети внимателно какво ТОЧНО съм написал."

    Въпросният цитат "Защото цитирам "АМериканските коли изглеждат по-евтини поради липса на ДДС" " откъде е?
    Защото аз съм написал следното:
    "Трето американските продукти изглеждат по-евтини в сравнени с тези от ЕС поради едно нещо наречено ДДС,"
    Чувал съм, че когато се цитира не се правят никакви корекции, а се предава абсолютно точно това което е казано/написано... Но все пак проявявам разбиране, вие сте очевадно човек, който е винаги коректен и запознат с етикета...

    И по същество, ДА американските продукти изглеждат по-евтини защото разликата в данъците събирани при продажба оказва влияние. За вас един простичък пример. Ако автомобил Х се произведе във САЩ и има заводска цена от производителя 100 долара, в САЩ крайният клиент ще заплати при покупката му максимум 110 долара, а във Европа ще го закупи за 120 долара (или равностойността им във съответната валута), това е разлика от 10% само върху цената за крайният клиент...

    Модератора е неадекватен!
  50. 50 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2363 Весело

    До коментар [#47] от "Димитър":

    "И моля те спри да се упражняваш на тема сейлс такс и виейти. 5 мин търсене в Гугъл не компенсира липса на четене и познания. "

    Напълно сте прав тук, даже се учудвам, че продължавате да повдигате в коментарите си този въпрос...

    Модератора е неадекватен!
  51. 51 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 476 Неутрално

    До коментар [#49] от "Ivan_":

    В темата се говори за нещо друго, ти отиде към трейд войната и митата. А сега съвсем даже не знаеш къде отиваш - на кой му пука за колко след данъци купува кола средния американец или европеец. Това, което се обсъжда принципно, но не в тази статия, са митата....мито като се внесе европейска кола в САЩ и обратното. ДДС или сейлс такс после са си еднакви без значение произхода на колата. Проблема на Тръмп е, че американските стоки са по-малко конкурентноспособни в Европа след като ги обложат с мита.
    ДДС е една и съща ставка и на БМВ, и на Джийп, също и сейлс такс.
    И на продукти отидохме, защото по-горе ме убеждаваше, че американците купували пикапи и понеже митото им било 25%, то митата от двете страни били съпоставими.

  52. 52 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2363 Неутрално

    До коментар [#51] от "Димитър":

    В темата се говори за друго, и аз за това от темата говоря.
    Ти се намесваш в мой коментар, който е отговор на коментар на Хамилтон.
    Та ако имаш претенции отправи ги към Хамилтон.

    Относно другото, понеже го раздаваш поучителен разбирач, да те светна, че и ЕС държавите и САЩ много отдавна са членове на СТО. Ако знаеш какво означва това, ще спреш да приказваш за тъпотите на Тръмп, как видите ли ЕС имал митнически ставки пречещи на конкуренцията...
    Ако не знаеш за какво ти пиша вземи си колкто си искаш 5 минутия за да се ровиш в интернет с надеждата да откриеш за какво ти пиша.

    ПП Наскоро имаше продажба на Опел, която от собственост на ДжиЕм отиде в Пежо/ситроен, а Форд пък от десетилетия си произвежда в ЕС, също както повечето европейски производители имат заводи в САЩ, като моделите произвеждани в тези заводи, се внасят в ЕС държави. Как пък вносните мита на ЕС не са проблем за тези марки да си внасят моделите в ЕС, а са проблем на американските?

    Хайде пак да ти пожелая да си жив и здрав и през новата година отдели повечко петминутия да се ровичкаш из интернет, че неразбирането ти на тези тематики е гротесно крещящо, но пък за мсетка на това си правиш устата да поучаваш, квалифицираш и обиждаш...

    Модератора е неадекватен!
  53. 53 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2363 Весело

    До коментар [#8] от "hamiltonf":

    Хамилтончето,
    гледам тък се появи някакъв твой подръжник, споделящ подобни на твоите супер нелогични твърдения.

    Я ми го разясни на мен и на останилте как става този номер.
    Как точно е възможно, по-некачествените, но пък по-скъпи европейски автомобили да бъдят внасяни от Европа във САЩ облагани с 2,5% вносно мито, което ги оскъпява с още 2,5% и да бъдат толкова продавани, след като американските клиенти могат да си купят, по-добрите, по-качествените и по-евтини американски автомобили, които са и произведение в САЩ и съответно не са внос, тоест не са обмитени с 2,5%.

    Тя я го обясни, моля?
    Че или американските клиенти са някакви уникално нелогични и си избират да купят, по-лошото но по-скъпо изделие или това което го обясняваш нещо не е май вярно.

    Ако това ти е трудно пробвай да обясниш обратното. как може мерцедес и БМВ да се произвеждат във завод във САЩ и от там да се внасят с 10% мито в ЕС и да са конкурентни, а по-качествените и по-евтини американски автомобили ги събаря същото това 10% мито, защото и те сапроизведени във завод във САЩ и внесени в ЕС?
    Вносните мита се начисляват според товакъде е произведен автомобилът, а не кой е притежателят на марката.
    Та давай пробвай се да обясниш моля, неверните тези които така употито пишеш?

    Модератора е неадекватен!
  54. 54 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    Руските тролове разбира се не се ядосват на измамата, а заработвайки рублите правят пропаганда опитвайки се да настроят българите срещу САЩ. И понеже България е държавата в Европа с най-много руски тролове винаги ще сме последни в Европа по всички показатели.

    А хората в Западна Европа се интересуват само имало ли е измама или не. От такава измама единствените печеливши са мениджърите на компаниите.

    Колкото до САЩ. Всеки който познава буквите може да види в интернет колко дела Губи Епъл срещу САмсунг. Или това че Същия СЕК който разследва БМВ наложи на Мъск и на Тесла по голяма глоба отколкото е наложила на Фиат Крайслер и отстрани Мъск от управлението. Всички фирми наемат на-големите адвокатски кантори 90% американски за да се съдят с СЕк.

    Милите руски тролове това не могат да разберат. Спазването на законите и законността прави това че средната заплата в САЩ е 4000 $, а в Русия/България - 500$

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  55. 55 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    Въпроснота "измама" е напълно легална практика в Германия. Колите стоят в салона на дилъра, регистрирани са като продадени и се водят като служебен парк на някоя банка, която получава парите от продажбите.
    —цитат от коментар 15 на Незнайко в Слънчевия град


    Въпросът изобщо не е къде стои физически колата. Въпросът е дали има договор за покупко- продажба. Така е и В Германия и в САЩ и в България. В САЩ БМВ са отчитали за продадени автомобили за които няма сключен договор за покупко-продажба.

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK