
© Associated Press
Изтребител Су-57 падна по врее на изпитания в тайгата в Хабаровска област в Русия, но няма пострадали, предаде ТАСС. Пилотът успя да катапултира. Той не е получил травми, съобщи представител на администрацията на град Комсомолск на Амур.
Източникът уточни, че става дума за модел Т-50 (официалното наименование на Су-57) на авиационния завод в Комсомолск на Амур, смятан за най-модерният руски проект и представян като изтребител от пето поколение.
Според ТАСС и в."Известия" причината може да е отказ на системите за управление. Източник от военнопромишления комплекс казва за официалната агенция, че вероятно става дума за авария на кормилните елементи в опашната част.
"Известия" пише за отказ на електродистанционна система за управление, отговаряща за предаване на командите за насочване, както и за механизацията на крилата. Друга версия според първоначалните аналии е отказ на автоматиката на двигателя, регулираща подаването на гориво.
Су-57 е с многостепенна система за защита от грешки при пилотирането, която коригира човешки грешки, заради които самолетът може да се окаже в критична ситуация, твърди източник на изданието.
Руски медии обръщат внимание на факта, че това е първата официално потвърдена загуба на този модел. Но The Bell повдига въпроса, че не е известно какъв точно самолет е паднал - заводската разработка Т-50 или сериен Су-57, на който току що започна производство и засега струва около 2 млрд. рубли броя (малко над 29 млн. евро). Изданието припомня, че през 2014 г. е имало пожар на двигателя за Т-50, заради който се е наложило самолета "фактически да бъде строен отново".
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
it
Рейтинг: 438 Неутрално""Известия" пише за отказ на електродистанционна система за управление, отговаряща за предаване на командите за насочване, както и за механизацията на крилата. Друга версия според първоначалните аналии е отказ на автоматиката на двигателя, регилураща подаването на гориво"
Важното е, че катапулта работи безпогрешно...
Таралеж
Рейтинг: 2561 НеутралноДобре че пилотът се е спасил! Руснаците от едно време си имат проблеми с кормилните уредби. Едно време като имах Жигулка и шлиците на кормилния прът се износиха. Не можеха да зацепят с червияка в кормилната кутия. За да се прибера до в къщи трябваше на няколко завоя да спирам и места гумите с ръцете. Ама пилотът как да спре и мести крилата?
4ort
Рейтинг: 1216 Весело"Изтребител Су-57 падна по врее на изпитания в тайгата в Хабаровска област в Русия, но няма пострадали, предаде ТАСС. Пилотът успя да катапултира."
.............
И к'ва станА, дрогре???
Савецките пилоти ги бива, а савецката техника не!
it
Рейтинг: 438 Неутрално"Хотели как лучше, получилос как всегда..."
Виктор Черномирдин, бивш премиер на русия, по друг повод.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
hamiltonf
Рейтинг: 3982 Весело"Су-57 е с многостепенна система за защита от грешки пи пилотирането, която коригира човешки грешки"?!
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Може и да е с многостепенна защита за човешки грешки, но когато технически самальота е изпълнен в час по "Трудово", какво да се друго да се случи!? Добре, че не е бил с най-новата, извънземна, ядрена технология, т. нар. "вечен полет", че тогава пак щяхме да броим жертвите...
Жалка история!
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 1204 НеутралноИма непотвърдени слухове че е летял с изделие 30. Това е двигателят с който би трябвало да е оборудван за разлика от преходния изделие 117. Казват че той би трябвало да осигури суперкруз.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.moreee
Рейтинг: 1344 ВеселоПървият Ф35 падна още през 2018 г. Руснаците отново изостават )))
palav_nik
Рейтинг: 1022 НеутралноНищо ново под слънцето.
През 1935 г. тов. Сталин извикал на съвещание сичките савецки авиоконструктури и ги попитал:
- Защо нашите самолети се задържат във въздуха само 35 минути, а германските и английските летят без проблеми по 20 часа.
- Лоша работа на ОГПУ, тов. Сталин, отговорили те...
balgariez
Рейтинг: 321 ВеселоБил е по-тежък от въздуха- та затова
(ツ)
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 1204 НеутралноКрасив самолет.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.ilinko
Рейтинг: 686 Веселонякой толкова е бързал да напише тази новина, че е пропуснал половината от буквите в статията...
4ort
Рейтинг: 1216 НеутралноБратушка, на колко часа нальот пада по един от Рапторите и Ф-35 и на колко часа пада СУ-57?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Petleshev
Рейтинг: 3038 НеутралноНов модел... Стават такива работи. Добре, че пилота се е спасил.
Бивш tww09306483.Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4750 НеутралноRaptor има вече бойни операции, докато руският таралясник е на етап изпитателни полети. Gunter glieben glauchen globen
hamiltonf
Рейтинг: 3982 ВеселоТа този, уж 5-то поколение и т.н., ала-бала, самальот, ще с 400 км/ч. по-бавен от закупените от България F-16 блок 70 "Вайпър"...
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Смешна история...
hamiltonf
Рейтинг: 3982 ВеселоДо коментар [#6] от "Günther":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Ами нямате друг...
Един препатил
Рейтинг: 2862 Любопитно"....представян като изтребител от пето поколение...."
"Пето поколение" на какво? И къде?
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4750 НеутралноДо коментар [#7] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Gunter glieben glauchen globenНие сме преди всичко християни и човеци, за разлика от вас, които се радвате за всеки загинал американец.
Günther
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#15] от "4ort":
Бог да благослови Америка за България!Рапторите, приблизително на 2000 часа, което е нормално за дърти 20 годишни кошници, а Ф-35 са трагедия. Дори 1500 часа не успяват да направят, нищо че са по-нови и по-евтини.
А тук, на рубладжиите, бил паднал някакъв прототип и това е новина :))))
Дон Кихот
Рейтинг: 2622 Весело"Су-57 е с многостепенна система за защита от грешки пи пилотирането..."
Е, явно системата за защита от грешки при пилотирането няма система за защита от грешки при функционирането, която пък от своя страна няма система за защита...
Абе, нищо няма!.
Но явно катапултите работят добре, щом няма жертви. Почвам да подозирам, че тези катапулти са новото свръхсекретно оръжие на Путин.
moreee
Рейтинг: 1344 НеутралноДо коментар [#14] от "ilinko":
"някой толкова е бързал да напише тази новина, че е пропуснал половината от буквите в статията..."
Изминаха 4 часа от последната статия за Русия, троловете огладняха.
Günther
Рейтинг: 561 ВеселоДо коментар [#18] от "Alarmstufe: Rot":
Бог да благослови Америка за България!"Raptor има вече бойни операции, докато руският таралясник е на етап изпитателни полети"
Така е, изпитателни бойни полети в Сирия :)))) Прочетохме :)
palav_nik
Рейтинг: 1022 ВеселоПето поколение савецки шперплат...
citoplast
Рейтинг: 1164 НеутралноМодерен, колко може да е модерна една руска тенекия? Край няма мъката рушлямска!😂🤣😀
Имало едно време ссср...klimentm
Рейтинг: 3836 ВеселоПето поколение? Бошлаф!
klimentmPetleshev
Рейтинг: 3038 НеутралноДо коментар [#19] от "hamiltonf":
Бивш tww09306483.Руснаците нямат 5-то поколение самолет. Имат 4+. Все още изостават в електрониката. По-точно електрониката винаги им е била слаба страна.
balgariez
Рейтинг: 321 Неутрално"...в тайгата в Хабаровска област..."
Емблемата на Хабаровското летище (истина е, без майтап) (ツ)
https://img.bg.sof.cmestatic.com/media/images/640x360/Jan2015/2110330527.jpg
4ort
Рейтинг: 1216 НеутралноТавагишч, първият му полет е някъде 2006-2007 г.
Кога е първият полет на безаналоговия Су-57?
citoplast
Рейтинг: 1164 ВеселоДо коментар [#13] от "Jalis Ironhammer":
Имало едно време ссср...Ми да го сложат на някой площад за красота, не да го карат да лети!
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 1204 НеутралноДо коментар [#19] от "hamiltonf":
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Горе долу еднаква скорост , как ти хрумна това?
Günther
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#10] от "moreee":
Бог да благослови Америка за България!"Първият Ф35 падна още през 2018 г. "
Мхм, а първият Раптор още в далечния април 1992 ;)
hamiltonf
Рейтинг: 3982 Весело"Произведени бройки 6+ 2 за наземни изпитания"?!
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Майко мила! А колко са останали все още, поне един има ли?!
Неззависимо от това, руската атака за превъзходство във въздуха" и достигане поне до 4-то, и най-вече до 4+ поколение, продължава. 5-то поколение е абсолютен Путински мираж...
Харчете денги, харчете милиарди, а за пенсии, някоя друга година...
palav_nik
Рейтинг: 1022 ВеселоПрез 41-ва Луфтвафе прави на дроб сърма савецките таралясници.
Иначе тов. ПУ уж ги бил модернизирал...
Günther
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#32] от "4ort":
Бог да благослови Америка за България!"Тавагишч, първият му полет е някъде 2006-2007 г.
Кога е първият полет на безаналоговия Су-57?"
29 януари 2010 г.
hamiltonf
Рейтинг: 3982 ВеселоДо коментар [#34] от "Jalis Ironhammer":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Повече от 2100 не са стигали, може да се разпадне, както е станало и в този случай...
moreee
Рейтинг: 1344 НеутралноДо коментар [#32] от "4ort":
"Тавагишч, първият му полет е някъде 2006-2007 г.
Кога е първият полет на безаналоговия Су-57?"
2010-та
crio
Рейтинг: 18 НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
До коментар [#28] от "citoplast":
Тенекия е таралясника ти пред маломерната ти боксониера
Дон Кихот
Рейтинг: 2622 Весело"Известия" пише за отказ на електродистанционна система за управление, отговаряща за предаване на командите за насочване"
Като го чета, си спомних за "Армата" с неговото дистанционно управление. Апропо, някой да знае нещо за това чудо на военната техника?
Ниво, сър!
ПС Не искам да си мисля, че някой от наземния персонал е направил малко шоу в чест на 20-годишното управление на Путин.. Но и това ми се наби в главата! Много съм опак, ей!
penetrating
Рейтинг: 5327 ВеселоЩом е в системите за управление предполагам виновните са САЩ или Китай :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilberthamiltonf
Рейтинг: 3982 ЛюбопитноДо коментар [#30] от "Petleshev":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Коя им е силната?
Viva la Evolution
Рейтинг: 1380 НеутралноВ новите самолети е нормално да се появят дефекти. Дори и да беше произведе от човеци.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "palav_nik
Рейтинг: 1022 НеутралноТцъ-тцъ.
На ватенките сичката работа им е такава.
Даже самоварите и балалйките са им дефектни...
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4750 ЛюбопитноЧудя им се на професионалните форумни русначкаджии - какво толкова му се кефят на руския таралясник? Та той е създаден да трепе българи (обявени за враг според официалната руска доктрина). Тоест, те също са цел и евентуални жертви на този самолет. Или може би си представят, че той ще трепе само български патриоти, а рубладжиите ще ги пощади?
Gunter glieben glauchen globenbalgariez
Рейтинг: 321 ВеселоРоденият да пълзи не може да лети, рекъл видният руски баснописец Крилов (ツ)
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 1204 НеутралноДо коментар [#39] от "hamiltonf":
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Точно колкото и Ф 16. Близо до максимума за самолет с не регулируем въздухозаборник.
Ако търсиш тема за тролене може да се захванеш със "стелт" характеристиките на самолет.Според повечето мнения те са близки до несъществуващи.Благодатна тема също са постоянните проблеми с двигателите. Това с максималната скорост е просто глупаво.
realguru
Рейтинг: 2542 НеутралноЩеше да е учудващо, ако не падне :)
Обикновено така се получава при сложната техника, але па руска. :)
Пипера е много лют
Рейтинг: 1330 Неутрално"Известия" пише за отказ на електродистанционна система за управление, отговаряща за предаване на командите за насочване, както и за механизацията на крилата. Друга версия според първоначалните аналии е отказ на автоматиката на двигателя, регилураща подаването на гориво.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUРуснаците така и не се научиха да правят читави ЕДСУ, и въобще авионика.
dedoliben
Рейтинг: 2279 ЛюбопитноМи той е само един завалията.
Даже се води спор дали е още прототип или първа серйина бройка.
Колко да паднат?
То друг нема. "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
dedoliben
Рейтинг: 2279 ЛюбопитноМи той е само един завалията.
Даже се води спор дали е още прототип или първа серйина бройка.
Колко да паднат?
То друг нема. "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
hamiltonf
Рейтинг: 3982 Весело"Индия решават да се изтеглят от програмата за създаване и придобиване на самолети от ново поколение СУ-57 от Русия. На 20 октомври 2017 в „Defense News“, е съобщено, че Индия възнамерява да спре участието си в програмата, за което като основна причина се изтъква несъвършенството на СУ-57 и неспособността му да посрещне изискванията на ВВС на Индия, сравнен с американския F-35".
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Кратко, точно и ясно. Индийците никога не са били глупави хора...
А в края на 2019 г., изпитанията продължават все още, и все още с катастрофален край...
Жалка, типично руска, не/техническа история...
Пипера е много лют
Рейтинг: 1330 НеутралноПроблемът на руската авиация и техника всъщност е, че конструкторите трябва да предвидят още когато създават изделието си, че ще се експлоатира неграмотно и ще се поддържа и ремонтира още по-неграмотно. Затова и върхове в копирането са немски образци, които руският конструктор опростява, за да пригоди за сънародниците си.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUmoreee
Рейтинг: 1344 НеутралноДо коментар [#19] от "hamiltonf":
"Та този, уж 5-то поколение и т.н., ала-бала, самальот, ще с 400 км/ч. по-бавен от закупените от България F-16 блок 70 "Вайпър"...
Смешна история..."
В Уйкито пише че максималната скорост на СУ-57 е 2 440 km/h, на Ф16 - 2145 km/h, Ф35 - 1931 km/h.
Котаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 962 НеутралноЛогично е да падат - руската отбранителна индустрия може да създава само боклуци. От времето на СССР нищо не са създали принципно ново, дори някои технологии ги изгубиха. Гордостта им е СУ 35, който всъщност е леко видоизменен СУ 27 от 1984 година. В учението Фалкон Стрйк в Тайланд, китайското пълно копие на СУ 27 наречено J 11 претърпя пълен провал срещу леките Грипени на Кралските ВВС на Тайланд. 24:0 в далечен бой и 84:12 в бой на средна дистанция. Толкоз за гръбнака на руските ВВС - боклук, другари. 😂
vhv
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#2] от "it":
До коментар [#3] от "Таралеж":
Каквото и да разправят, не им вярвам. Дано пилотът се е спасил, макар, че и да не се е, няма да признаят.
putinxujlo
Рейтинг: 3131 НеутралноАли Ибн Абдул Обстул Бей, нали е веЛик Путен?)))
"Чуждестранен агент"Каквото не направи, всичко пада)))
От суперхипервафларакета до суперхипервафлананосамолет))
🤦🏻♂️Найс))с крАк 😂😂😂
ACER
Рейтинг: 253 НеутралноВ ответ на вопрос Путина о том, готовится ли мальчик к садику, он ответил: «Он утонул, но его ремонтируют».
Толкова за "най-модерният руски изтребител".
moreee
Рейтинг: 1344 НеутралноДо коментар [#55] от "Пипера е много лют":
"Затова и върхове в копирането са немски образци, които руският конструктор опростява, за да пригоди за сънародниците си."
Ти май забрави, че скоро един такъв "върхов немски образец" не успя да закара Меркел в Аржентина. Наложи се да я качат на граждански полет.
Дон Кихот
Рейтинг: 2622 ВеселоДо коментар [#56] от "moreee":
"В Уйкито пише че максималната скорост на СУ-57 е 2 440 km/h, на Ф16 - 2145 km/h, Ф35 - 1931 km/h."
Остава само да кажеш, кога и при какви изпитания е постигната тази скорост. Само не ми пробутвай анимация или теоретични данни...
hamiltonf
Рейтинг: 3982 ВеселоДо коментар [#56] от "moreee":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.За това Су само може да се предполага каква скорост има, очакват най-много работни 2100, въпреки, че макс са задали 2600. Докато F-16V Block 70/72 е с 2444 км/ч., и то с лекота, при натоварване на 95%...
Пак четем само руски сайтове, сигурно в "Яндекс"...
Practic
Рейтинг: 316 НеутралноЩе направя кратък обзор по "любимата" тема на форумните русороби -
Самолети от 5-то поколение:
1. Първото нещо, което отличава такъв самолет от 4-то поколение: "невидимостта", технологията "Стелт". Най-важната характеристика се явява ефективната площ на разсейване (ЕПР).
ЕПР на даден обект определя обхвата, в който обектът може да бъде открит чрез радар. Повишената стойност на ЕПР означава по-голяма радарна видимост на обекта, а намаляването на ЕПР затруднява откриването. Тя зависи повече от формата на летателния апарат (съотношението на ъгли, обтекаемост) и материалите за производство. ЕПР на американския F-22 (Raptor) е 0,0001 квадратни метра, докато заявеното епере на вечния прототип Су-57 е 0,5 кв. м (всъщност реалната ЕПР е много по-висока). Почувствайте разликата !!
„Стелт” е много скъпа технология. Само едната разработка на „Raptor” струва 65 милиарда долара. Тя стъпва върху базата на съществуващия научен и инженерен потенциал, върху най-високите технологии и дългосрочните разработки в тази област. В жалкия Су-57 са инвестирани 4 милиарда долара (половината откраднати), започвайки от снежнобял, празен лист. При мъртви КаБе-та и пълен разпад на научната база. И топлинната следа от допотопните двигатели е такава, че без никакви "решетки" самолетът ще бъде засечен в инфра-червения спектър.
2. Скорост и маневреност
За F-22 нормалният режим на работа представлява число на Мах 1.2, без форсаж. Самолетът има два двигателя Pratt & Whitney F119 със сумарна тяга 21 тона, управляем вектор на тягата и двигатели, скрити в корпуса (силно намалена топлинна следа при процепни дюзи), при тегло 29 тона.
Су-57 е оборудван с два двигателя АЛ-41Ф1 (открити двигатели с огромни кръгли дюзи) с управляем вектор и сумарна тяга 17 тона при тегло 30,5 тона.
Разбира се, дори близка до свръхзвукова скорост без използване на форсаж Су-57 не може да развие.
3. Електроника и средства за откриване
F-22 има радарно-локационна станция с активна фазирана антенна решетка (АФАР) тип AN/APG-77 с чувствителност ЕПР = 1 кв.м на разстояние 241 км.
Руснаците лъжат, че имат РЛС с АФАР Н036 „Белка” с чувствителност ЕПР = 1 кв.м на разстояние 400 км. Със същия успех могат да турят и 4000. За какво им е изобщо, при положение, че Рапторът има ЕПР 0,0001 кв.м ?!
4. Въоръжение
Ей, Су-57 има 30 мм оръдие 9А1-4071 !? Пето поколение, блин !
И супер-ракети „въздух-въздух” Р-77, приети на въоръжение през 20..., всъщност 1994-а, с далекобойност 110 км.
Срещу AIM-120D на F-22 с обхват от 200 км и разработена ракета NCADE, предназначена за прихващане на балистични ракети с малък и среден обсег в активния и възходящия сегмент на траекторията - както в атмосферата, така и извън нея.
5. Серийно производство
От момента на първия полет през 2010-а година досега са произведени 10 прототипа на Су-57. Серийно производство на истински бойни самолети, а не на прототипи, в съвременна Русия е невъзможно да се организира.
Само от типа F-22 са произведени 200 броя. Повече не са необходими. Няма с кого да се сражават. Според прогнозите на много експерти до 2050-а година не се очакват конкуренти извън страните от НАТО. А има и F-35 с вертикално излитане, произведени са и 600 парчета многоцелеви „Eurofighter Typhoon” (4+ поколение), както и несметни рояци всякакви безпилотни самолети и дронове. А в геосинхронна орбита кръжат десетки комуникационни и проследяващи спътници...
Какво да ви кажа накрая ?
Су-57 представлява все още непуснато в серия пълноценно го.но.
В Рашистан върви вяло-бурна (оксиморон!) имитация на най-новите западни технологии и ражда незавършени изроди, които само външно приличат на модерни летателни, стрелятелни и локационателни апарати. Затова пък яхтите на руските милиардери са най-дългите в моретата и океаните, руските джуджета – най-големите сред събратята си, а съветските, тоест руските кокошки – най-щастливите на света!
putinxujlo
Рейтинг: 3131 ВеселоЕкспертите дадоха заключение за причината за катастрофата на самолета -
"Чуждестранен агент"„Произведено в Путенланд"❗🤣🤣
palav_nik
Рейтинг: 1022 Весело"Друга версия според първоначалните аналии е отказ на автоматиката на двигателя, регилураща подаването на гориво."
Ясно.
Алкашите са забравили да турят чеп на резервоара...
moreee
Рейтинг: 1344 НеутралноДо коментар [#64] от "Practic":
"руските джуджета – най-големите сред събратята си, а съветските, тоест руските кокошки – най-щастливите на света!"
Обаче в Русия решенията се вземат в Кремъл а не в американското посолство, както е у нас например. Това е важното.
palivec
Рейтинг: 221 НеутралноПоклон пед съветската наука и техника! А вие защо биете негрите.
vassilun
Рейтинг: 4320 ВеселоПък отгоре на това и бият негрите! Гадни хамериканци! 🤣😂
vassilun
Рейтинг: 4320 ВеселоНа картинка става! Красив е! Ако можеше и да лети ...
vankata1
Рейтинг: 980 НеутралноПрез 41-ва съветските самолети изтребители още са били от дърво, затова. Пък и двигателите им малко слабички били. Сега са алуминиеви и двигателите им са много мощни. Обаче пък електрониката/авиониката изостава много.
Добре, че момъкът се е спасил. Иначе, както товарищ Путин се изразява за самолета кратко и ясно: Он упал.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
vassilun
Рейтинг: 4320 ВеселоСмени Уошингтън с мАсква и дерзай!
АмброзСП
Рейтинг: 864 НеутралноНекъдърни,дори копипейст немогат да направят. Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА Радев - ОСТАВКА
.
Рейтинг: 1675 НеутралноДо коментар [#9] от "Jalis Ironhammer":
Су-57 е със система за неустойчиво управление. Нещо като при Боин-737 МАХ , но на много по високо и сложно ниво. Всичко решава компютъра.
При смяна дори на един , на пръв поглед незначителен детайл в планера или по двигателя , даже датчик непряко свързан с управлението, се изисква сериозно тестване и донастройка.
„В случая военните са се презастраховали / и са били прави/ и са искали тестове в всички критични и максимални режими. А смяната на двигател е фундаментална промяна при такова управление. Защото свръхманевреност е прави компютъра, самият пилот само подава командата. А тоя самолет е със сопла с изменчив вектор на тяга, въртят си, и то индивидуално във всички посоки.
Така че моята версия е софтуера, и това определено ще забави проекта, защото целият код ще трябва да се тества на ново.
bez_ime2
Рейтинг: 308 НеутралноНе може да бъде, кремльовско Фърчило да падне, мъка, мъка...
vassilun
Рейтинг: 4320 ВеселоДо коментар [#26] от "Günther":
"Така е, изпитателни бойни полети в Сирия :)))) Прочетохме :)"
В Сирия май една съветска ПВО система свали един сАветски сАмАльот!
vankata1
Рейтинг: 980 НеутралноКазваш 29 януари 2010. И оттогава колко бройки са произведени? И колко от тях още са годни за летене? М?
Питам за един преател.
bez_ime2
Рейтинг: 308 НеутралноДо коментар [#67] от "moreee":
Русиянските глупаци, най-умните глупаци...
GMO VACCINES CHEMICALS
Рейтинг: 2579 НеутралноДо коментар [#6] от "Günther":
☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.еми пандали са колко, 10% - 20% от всичките :)
moreee
Рейтинг: 1344 ЛюбопитноДо коментар [#71] от "vankata1":
"Сега са алуминиеви и двигателите им са много мощни. Обаче пък електрониката/авиониката изостава много"
Досега поне 2 Ф35 са паднали и 4-5 са се палили при излитане, там пак ли авиониката и електрониката?
vassilun
Рейтинг: 4320 ЛюбопитноНервички ли долавям, тАваришч? 😂🤣
.
Рейтинг: 1675 НеутралноЗа такъв софтуер е важно всичко да е стандартно, а при Су-57 имаме 13 самолета и няма два еднакви. Всичките са различни,с най-различни доработки и модификации,
Да вярваме на истината
Рейтинг: 1784 НеутралноДо коментар [#80] от "GMO VACCINES CHEMICALS":
Остават им още 11. До края на 2020 ще се приземят или приводнят.
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 1204 НеутралноДо коментар [#75] от ".":
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Няма консенсус.RIA Novosti набляга на факта за проблем с двигателя докато ТАСС както коректно пише Дневник наблягат на проблем в управлението и по точно в опашното оперение. И на мен по вероятно ми се струва второто , но във всеки случай е спекулация.
vassilun
Рейтинг: 4320 ВеселоДо коментар [#61] от "moreee":
"Ти май забрави, че скоро един такъв "върхов немски образец" не успя да закара Меркел в Аржентина. Наложи се да я качат на граждански полет."
Друго си е руски дипломатически "образец", пренасящ кокаин от Аржентина към мАсква! 🤣😂
bez_ime2
Рейтинг: 308 НеутралноДо коментар [#64] от "Practic":
++++++++++
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 1204 ВеселоВпрочем мисля наскоро на самолета дадоха официалното означение по НАТО - Felon.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.:)
moreee
Рейтинг: 1344 НеутралноДо коментар [#78] от "vankata1":
"Казваш 29 януари 2010. И оттогава колко бройки са произведени? И колко от тях още са годни за летене? М?
Питам за един преател."
Някой разправят, че и Ф35 още не бил много годен за летене. Често го приземявали за доработка. Даже един, купен от японците вече паднал.
vassilun
Рейтинг: 4320 ЛюбопитноДо коментар [#85] от "Jalis Ironhammer":
"и по точно в опашното оперение."
Това с "оперение" ми хареса! С какви пера е бил ? С пера от пето поколение? 😂🤣
Димитър
Рейтинг: 378 НеутралноДо коментар [#64] от "Practic":
Не е ли Грипен, не го и хвали. Некви тенекета сравняваш....АКо беше Грипен нямаше да падне в тайгата, щеше да кацне там.
И с каквото искаш си го въоражаваш - кеф ти пиратки, кеф ти водни пръскалки.
И без пари идва - даже ти плащат да го вземеш.
И не му требе база - кацат си на паркинга на Икеа.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
vassilun
Рейтинг: 4320 ЛюбопитноДо коментар [#89] от "moreee":
Таваришч, колко процента от приозведените F-35 са паднали и колко процента от произведените Су-57?
peterkk
Рейтинг: 226 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "Alarmstufe: Rot":
Този май е първата бройка от серийното производство. Паднал е близо до цеха, където трябва да ги сглобяват. Имат и още 5-6 пробни/ един изгоря/. Сглобяван е в понеделник явно!
.
Рейтинг: 1675 НеутралноДо коментар [#64] от "Practic":
Много глупости си написал, първо 5-то поколение не е стандарт, всеки си решава. Та според американците да, НО, свръхманевреност не трябвало...
ЕПР е еквивалентната площ на една ламарина, кояно би дала същото отражение като самолета на определен обхват. И американците смятат само милиметровият и сантиметровите обхвати, за другите мълчат. В това има известна логика щото по принцип ракетите въздух-въздух с активна и полуактивна насочваща глава ползват тия обхвати.
За дециметровите и метрови РЛС, както и за няколко други типа станция като задхоризонталните Контейнер, тия СТЕЛ геометрии не важат - виждат си се идеално.
Естествено това е отчетено в Су-57 и той има и дециметрови РЛС. Тъй като тия радари искат по голями антени, то антените са интегрирани в крилата, в композитното крило. Така че Су-57 ще вижда идеално Ф-22 и всичко що е стел.
И тн...
dedoliben
Рейтинг: 2279 ЛюбопитноДо коментар [#64] от "Practic":
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIДо коментар [#56] от "moreee":
Той колегата ти го е написал няма какво да добавя.
Освен да те попитам.
Западните самолети нямат нито една руска част и не са изработени с нито една руска машина.
Можеш ли да кажеш същото за СУ 57?
Има един филм руска гордост казва се Властелинът на моретата.
Показват как сделать подлодки.
Всички машини и инструменти са западни няма нищо тяхно нито машина нито технология.
Така няма как да си лидер а само жалък копирач.
В интернет е пълно с западни авиацйонни и танкови асове.
Всички са станали такива благодарение на победите над руско оръжие.
Покришкин е станал ас благодарение на това че е летял на Кобра както и на планината от трупове на безименни съветски пилоти дето са му пазели опашката жертвайки се защото ги чака военнен съд и разтрел.
dedoliben
Рейтинг: 2279 ЛюбопитноДо коментар [#64] от "Practic":
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIДо коментар [#56] от "moreee":
Той колегата ти го е написал няма какво да добавя.
Освен да те попитам.
Западните самолети нямат нито една руска част и не са изработени с нито една руска машина.
Можеш ли да кажеш същото за СУ 57?
Има един филм руска гордост казва се Властелинът на моретата.
Показват как сделать подлодки.
Всички машини и инструменти са западни няма нищо тяхно нито машина нито технология.
Така няма как да си лидер а само жалък копирач.
В интернет е пълно с западни авиацйонни и танкови асове.
Всички са станали такива благодарение на победите над руско оръжие.
Покришкин е станал ас благодарение на това че е летял на Кобра както и на планината от трупове на безименни съветски пилоти дето са му пазели опашката жертвайки се защото ги чака военнен съд и разтрел.
sandman
Рейтинг: 955 НеутралноДо коментар [#49] от "Jalis Ironhammer":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.А на теб кой ти казва, че самозвания хамелеон... ооопс хамилтън е умен?
Той си знае защо е хамелеон.
hamiltonf
Рейтинг: 3982 ВеселоДо коментар [#92] от "Taiga":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Ами то, още от самолетоносача комичната вълна не е преминала, сега и "супер изтребителя", за преди това, да не се връщаме...
А какво предстои!?
bez_ime2
Рейтинг: 308 НеутралноДо коментар [#95] от ".":
Добре де, вие имате щайги 10-то поколение, ама не могат да летят... Така добре ли е?