Какво представлява дългосрочният бюджет на ЕС

Какво представлява дългосрочният бюджет на ЕС

Виж видеото
Над 200 коли се сблъскаха в Канада, има загинали и ранени

Над 200 коли се сблъскаха в Канада, има загинали и ранени

Виж видеото
Цигуларка свири, докато ѝ премахват мозъчен тумор

Цигуларка свири, докато ѝ премахват мозъчен тумор

Виж видеото
Хиляди мигранти търсят начин нелегално да влязат в Хърватия

Хиляди мигранти търсят начин нелегално да влязат в Хърватия

Виж видеото
Елтън Джон изгуби гласа си по време на концерт

Елтън Джон изгуби гласа си по време на концерт

Виж видеото

През 2019 година видяхме първото напълно електрическо "Порше", а "Тесла" представи своя електрически пикап с бронирани стъкла. "Фолксваген" показаха първата си разработена от нулата изцяло електрическа кола, а "Бугати" - колата, за която се твърди, че е най-скъпата в света.


"Дойче веле" събра в кратко видео едни от най-интересните и иновативни автомобилни модели на 2019 година. Някои от тях са предназначени за серийно производство, а от други има една единствена бройка. Гледайте!

, 2832
Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2334 Неутрално

    Най-иновативна е "Мазда"..
    Иначе не знам , какво инфо ползва Дойчо, ама Ferrari V8 3.9 е избран за най-прогресивен и иновативен от специалистите ..

  2. 2 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3380 Весело

    Независимо от класациите ще продължим да караме това, за което имаме пари.

    Еретик
  3. 3 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2929 Неутрално

    Тайкан може да е постижение за Порше или за германската автомобилна индустрия, но не е конкурент на Тесла. И с 200 мили пробег (192 за Турбо) и цена от $150к-$250к не е конкурент на Тесла. За същата цена можеш да купиш от 3 до 4 Модел 3 Пърформанс, или 2 Модел S Пърформанс. Последната дори е по- добра от Тайкан Турбо, на двойно по- ниска цена. Турбо е с пробег 192 мили на заряд, Модел S е с пробег 373 мили (348 за Пърформанс).

    Поршето е дори с около 300-500 килограма по- тежко от Тесла S, при положение, че Тесла можеш да купиш е със 7 седалки.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  4. 4 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2929 Неутрално

    Значи, гледах плановете на Фолкваген за електрическите коли. Те строят своя гигафабрика за батерии в момента, която ще бъде завърщена някъде около 2023-та. И капацитета и ще бъде около 16 гигаватчаса на година. Това е скромно, защото Гига 1 на Тесла тази година е на път да достигне 54 гигаватчаса батерии, и над 100 около 2023-та.

    ГМ също строои своят гигафабрика за батерии в Охайо, която е с капацитет 30 гигаватчаса и която ще бъде пусната около 2023-та.

    До 2023-та, Тесла сигурно ще има още няколко гигафабрики построени, следващата, след Европа ще е съвместна гигафабрика с Панасоник в Япония.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  5. 5 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 912 Неутрално

    Тайкан може да е постижение за Порше или за германската автомобилна индустрия, но не е конкурент на Тесла. И с 200 мили пробег (192 за Турбо) и цена от $150к-$250к не е конкурент на Тесла. За същата цена можеш да купиш от 3 до 4 Модел 3 Пърформанс, или 2 Модел S Пърформанс. Последната дори е по- добра от Тайкан Турбо, на двойно по- ниска цена. Турбо е с пробег 192 мили на заряд, Модел S е с пробег 373 мили (348 за Пърформанс).Поршето е дори с около 300-500 килограма по- тежко от Тесла S, при положение, че Тесла можеш да купиш е със 7 седалки.
    —цитат от коментар 3 на Realist


    Това е само хардуера, трагедия. Все едно Апъл срещу някой "смартфон" на Сименс. А ако включим софтуера, значи сименса дори не е със андроид за да е удачно сравнението, а примерно Симбиан. :)

  6. 6 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2929 Неутрално

    До коментар [#5] от "bobyb":

    Трагедия, абсолютно, Тайкан не може да се сравнява даже с Тесла Модел S от 2012-та година, която е с пробег 265 мили и е с 85 киловатчаса батерия. И Тайкан на всичкото отгоре е и със 100 киловатчаса батерия.

    От това което прочетох за Тайкан досега:

    1. Порше не позволява батерията да се зарежда над 90% и да се разрежда под 10%. Реално от 100 киловатчасовият пакет на LG се използват 80%. Което показва колко по- съвършена е батерията на Тесла сравнена с пакетите на LG, които ползват всички останали- Фолксваген, ГМ, Кия, и т.н.

    2. Порше Тайкан е с двустененна скоростна купия, която вероятно също носи загуби от 10-15 мили на пробег на заряд.

    И пак, разликата е 198 мили на заряд (192 за Тайкан Турбо) сравнено с 265 мили на заряд за Модел S от 2012-та година.

    69 MPGe за Тайкан, срещу 103 MPGe за Тесла Модел S и 120 MPGe за Тесла Модел 3.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8558 Неутрално

    Някой да мечтае за колата на руския учител? Може би само Грета :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2928 Весело

    Теславърите се превърнаха в секта, култ, обзети от идеята, че електрическите превозни средства могат да бъдат спасител на човечеството и да изключат необходимостта от фундаментални промени в социалните/индустриалните системи за да бъдат ограничени антропогенните промени в климата.

  9. 9 Профил на valerie pvi
    valerie pvi
    Рейтинг: 66 Неутрално

    От всички най- много ми хареса колата на пчеларя - страхонна "сити " количка. Готина оргинална и евтина





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK