Фрайбург - германският град, който съчетава успешно традицията с бъдещето

Фрайбург - германският град, който съчетава успешно традицията с бъдещето

Виж видеото
Греяно вино и социална дистанция: Коледен базар в Германия работи, но при нестандартни условия

Греяно вино и социална дистанция: Коледен базар в Германия работи, но при нестандартни условия

Виж видеото
На опашка за дезинфектант: църквите във Франция отвориха, но при строги мерки

На опашка за дезинфектант: църквите във Франция отвориха, но при строги мерки

Виж видеото
"За да успеем, трябва да летим": Трудностите в интензивните отделения в Германия

"За да успеем, трябва да летим": Трудностите в интензивните отделения в Германия

Виж видеото
"Подарък за Коледа": Pfizer и BioNTech се готвят за бързи доставки на ваксината

"Подарък за Коледа": Pfizer и BioNTech се готвят за бързи доставки на ваксината

Виж видеото

През 2019 година видяхме първото напълно електрическо "Порше", а "Тесла" представи своя електрически пикап с бронирани стъкла. "Фолксваген" показаха първата си разработена от нулата изцяло електрическа кола, а "Бугати" - колата, за която се твърди, че е най-скъпата в света.


"Дойче веле" събра в кратко видео едни от най-интересните и иновативни автомобилни модели на 2019 година. Някои от тях са предназначени за серийно производство, а от други има една единствена бройка. Гледайте!

Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2836 Неутрално

    Най-иновативна е "Мазда"..
    Иначе не знам , какво инфо ползва Дойчо, ама Ferrari V8 3.9 е избран за най-прогресивен и иновативен от специалистите ..

  2. 2 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3033 Весело

    Независимо от класациите ще продължим да караме това, за което имаме пари.

    Еретик
  3. 3 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3143 Неутрално

    Тайкан може да е постижение за Порше или за германската автомобилна индустрия, но не е конкурент на Тесла. И с 200 мили пробег (192 за Турбо) и цена от $150к-$250к не е конкурент на Тесла. За същата цена можеш да купиш от 3 до 4 Модел 3 Пърформанс, или 2 Модел S Пърформанс. Последната дори е по- добра от Тайкан Турбо, на двойно по- ниска цена. Турбо е с пробег 192 мили на заряд, Модел S е с пробег 373 мили (348 за Пърформанс).

    Поршето е дори с около 300-500 килограма по- тежко от Тесла S, при положение, че Тесла можеш да купиш е със 7 седалки.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  4. 4 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3143 Неутрално

    Значи, гледах плановете на Фолкваген за електрическите коли. Те строят своя гигафабрика за батерии в момента, която ще бъде завърщена някъде около 2023-та. И капацитета и ще бъде около 16 гигаватчаса на година. Това е скромно, защото Гига 1 на Тесла тази година е на път да достигне 54 гигаватчаса батерии, и над 100 около 2023-та.

    ГМ също строои своят гигафабрика за батерии в Охайо, която е с капацитет 30 гигаватчаса и която ще бъде пусната около 2023-та.

    До 2023-та, Тесла сигурно ще има още няколко гигафабрики построени, следващата, след Европа ще е съвместна гигафабрика с Панасоник в Япония.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  5. 5 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 977 Неутрално

    Тайкан може да е постижение за Порше или за германската автомобилна индустрия, но не е конкурент на Тесла. И с 200 мили пробег (192 за Турбо) и цена от $150к-$250к не е конкурент на Тесла. За същата цена можеш да купиш от 3 до 4 Модел 3 Пърформанс, или 2 Модел S Пърформанс. Последната дори е по- добра от Тайкан Турбо, на двойно по- ниска цена. Турбо е с пробег 192 мили на заряд, Модел S е с пробег 373 мили (348 за Пърформанс).Поршето е дори с около 300-500 килограма по- тежко от Тесла S, при положение, че Тесла можеш да купиш е със 7 седалки.
    —цитат от коментар 3 на Realist


    Това е само хардуера, трагедия. Все едно Апъл срещу някой "смартфон" на Сименс. А ако включим софтуера, значи сименса дори не е със андроид за да е удачно сравнението, а примерно Симбиан. :)

  6. 6 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3143 Неутрално

    До коментар [#5] от "bobyb":

    Трагедия, абсолютно, Тайкан не може да се сравнява даже с Тесла Модел S от 2012-та година, която е с пробег 265 мили и е с 85 киловатчаса батерия. И Тайкан на всичкото отгоре е и със 100 киловатчаса батерия.

    От това което прочетох за Тайкан досега:

    1. Порше не позволява батерията да се зарежда над 90% и да се разрежда под 10%. Реално от 100 киловатчасовият пакет на LG се използват 80%. Което показва колко по- съвършена е батерията на Тесла сравнена с пакетите на LG, които ползват всички останали- Фолксваген, ГМ, Кия, и т.н.

    2. Порше Тайкан е с двустененна скоростна купия, която вероятно също носи загуби от 10-15 мили на пробег на заряд.

    И пак, разликата е 198 мили на заряд (192 за Тайкан Турбо) сравнено с 265 мили на заряд за Модел S от 2012-та година.

    69 MPGe за Тайкан, срещу 103 MPGe за Тесла Модел S и 120 MPGe за Тесла Модел 3.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5848 Неутрално

    Някой да мечтае за колата на руския учител? Може би само Грета :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2418 Весело

    Теславърите се превърнаха в секта, култ, обзети от идеята, че електрическите превозни средства могат да бъдат спасител на човечеството и да изключат необходимостта от фундаментални промени в социалните/индустриалните системи за да бъдат ограничени антропогенните промени в климата.

  9. 9 Профил на valerie pvi
    valerie pvi
    Рейтинг: 348 Неутрално

    От всички най- много ми хареса колата на пчеларя - страхонна "сити " количка. Готина оргинална и евтина





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK