Сенатор от САЩ иска спиране на сделката за Би Ти Ви

Марко Рубио.

© Reuters

Марко Рубио.



Американският сенатор Марко Рубио поиска спиране на сделката, с която чешката PPF Group на Петр Келнер ще придобие мажоритарен дял в Central European Media Group Enterprises (CME), сегашният собственик на Би Ти Ви.


В писмо до администрацията на президента Доналд Тръмп той призовава да се направи цялостен преглед в контекста на последиците за националната сигурност на решението на AT&T да се раздели с тази своя компания. CME Group има дейност в Чехия, България, Румъния, Словакия и Словения с общо 97 милиона зрители и някои от най-гледаните новинарски програми в Централна и Източна Европа, посочва Рубио.


Републиканецът е председател на Комисията за Китай, в която заседавата представители на двете камари на парламента във Вашингтон и член на сенатската Комисия за международни отношения и разузнаване. Според него компанията на Келнер и самият той били известни, че действат като "подставено лице на Китай в Чешката република" и че притежаваните от PPF телекомуникационни компании работят с Huawei Technologies за изграждане на 5G мрежи.




В сряда пражкото издание "Хосподарске новини" посочи, че днес акционерите на CME трябва да гласуват в Хамилтън, столицата на британската територия Бермудски острови, дали одобряват сделката.


Засега AT&T не е коментирала, а от PPF казват, че сенаторът се позовава на "фалшива информация" от чешки политици и че не е съгласна с начина, по който в писмото е направена характеристика на пазара на CME. Що се отнася до технологиите и оборудването от Huawei, те са наследени при покупката на дейността на Telenor (включително в България - бел.ред.) в района, допълват от инвестиционната група.


"PPF купува СМЕ в дъполнение на телекомуникационния си бизнес и без никакви задни мисли. Като част от процеса за придобиване на СМЕ си сътрудничим с всички регулаторни власти и им предоставяме цялата необходима информация", казващ още от чешката група с уточнение, че ще се свържат със сенатора, за да му предоставят "адекватна информация".


Критиките на Рубио отиват отвъд телеком и медийния бизнес на Келнер. Той посочва в писмото си, че Home Credit, една от фирмите в групата PPF, е наела PR компания с цел "да манипулира чешкото обществено мнение с цел създаване на благосклонно отношение към Китай, а тази работа включва шпиониране на чешки политици, натиск срещу медиите да оттеглят статии с критики за Китай и създаване на института Sinoskop, за да произвежда пристрастни анализи и така да влияе на обществения дебат".


Сенаторът призовава Комисията за чуждестранни инвестиции в САЩ (CFIUS) да прегледа сделката, защото тя "подкопава интересите на САЩ в сферата на националната сигурност във връзка с Централна и Източна Европа, както и с Китай".


През май 2019 г. администрацията на Тръмп включи Huawei в списък, забраняващ на американски компании да работят с тази компания, и настойчиво лобира пред правителствата на други държави да я изолират от конкурси за изграждане на мрежи за комуникации от ново поколение, макар тя да е световният лидер за такова оборудване.


Сделката на Келнер с AT&T е от октомври - около година, след като гигантът придоби CME чрез покупката на Time Warner (днес се нарича Warner Media) срещу 1.1 млрд. долара и 575 млн. долара кредитна гаранция.


Ако искането на Рубио бъде одобрено, смяната на собственика на СМЕ може да се отложи с месеци и години заради цялостно и задълбочено разследване. Сенаторът казва, че вярва "в необходимостта администрацията по-внимателно за огледа корпоративни сделки като продажбата от AT&T на CME, за да разбере как правителството на Китай и китайската компартия действат чрез подставени лица като PPF. Ако не направим това, дипломатическитени усилия да контрираме политическата намеса в управлението и обществата на други държави от китайската компартия."


Писмото му е адресирано до министъра на правосъдието и главен прокурор Уилям Бар и финансовия министър Стивън Мнучин. В него се обяснява, че CFIUS има основание да се намеси, тъй като CME Group e "американска компания". На сайта на групата е посочено, че тя е базирана в Бермуда с поделения в Холандия и във всяка от страните, в които има дейност, както и че се търгува на борсата в Прага и в САЩ на NASDAQ Global Select Market.


"Около една трета от печалбите на PPF Group идват от Home Credit - компания за кредитиране на физически лица в Китай. Този зависим от политическите процеси бизнес зависи от лицензите на небанково кредитиране, издадени от правителството в Пекин", пише още сенатор Марко Рубио. Според него "PPF вече използва очакваното придобиване на медиите на CME в Чехия, за да принуди местните медии и политици да си мълчат (за Китай - бел. ред.)".


Конкуренцията с Пекин за обясняване на случващото се по света изисквало блокирането на опитите да се контролират медиите, чрез които хората научават и разбират какво прави Китай, допълва той. "САЩ имат интерес да защитят една свободна и отворена медийна среда в чужбина, както и да попречат на китайската компартия да отслаби тези платформи в опитите си да подкопава демократичните норми по света."


От PPF казват: "Фактът, че ние, подобно на хиляди други западни компании, също работим в Китай, по никакъв начин не предполага, че гледаме по различен начин на света. Напротив, като хора, прекарали значителна част от живота си в тоталитарния комунизъм, ние дълбоко ценим свободата на словото".

Ключови думи към статията:

Коментари (181)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    Хехехе, тия виждат конспирация даже в нормалния бизнес.
    Да се бяхте загрижили за Нова ТВ и превземането на останалите БГ медии от Пеевски?

  2. 2 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1377 Весело

    Чудесен пример за демокрация - сенатор се меси в частни търговски сделки по политически съображения.

  3. 3 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1018 Любопитно

    Хехехе, тия виждат конспирация даже в нормалния бизнес.
    —цитат от коментар 1 на Slick


    ти ли викаш кой бизнес е нормален?

  4. 4 Профил на haq30626233
    haq30626233
    Рейтинг: 1947 Любопитно

    Любопитно? Ето една прекрасна идея за журналистическо разследване. В България има ли разследващи журналисти?

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  5. 5 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 3131 Неутрално

    Освен за Русия и Турция, вече сме интересни и за Китай. Браво на американците за разкриването на взаимосвързаности.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  6. 6 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2602 Неутрално

    Напуснал е полето на нормалният капиталистически разум и конкуренция, и започват битка за пазари с ДРУГИ методи. Тук кавото и да напишеш , ако не ПСУВАШ ПУТИН се води руска пропаганда. Скоро ще станем и китайски шпиони. Тоест ще се продадем ... за ЮАНИ ли беше!!

  7. 7 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    Американците разбраха какво се случва с китайската пропаганда и агресия, на ушанките им предстои да разберат какво ИМ се случва от Изток!

  8. 8 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Ебатити наглото копеле. Привиждат им се призраци навсякъде, където не са.

  9. 9 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1097 Весело

    До коментар [#8] от "vovka":

    Хубав ник....изразителен!!!

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1453 Неутрално

    Бих се радвал, ако сенатора го тресе параноя. Но страхувам, че има сериозни основания да иска спиране на сделката...

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  12. 12 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 1705 Неутрално

    Правилно, по добре Би Ти Ви да бъде купена от приятелския американски анимационен канал Cartoon Network (притежание на Warner Bros.).
    Така ще станат по-забавни за гледане, а и по-правилни откъм политическа гледна точка.

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  13. 13 Профил на ТиквунскаСтабилност
    ТиквунскаСтабилност
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    подкрепям

    то само бТВ ни остана от телевизиите ...

    русофилите са национални предатели, а МОЧА трябва да се събори
  14. 14 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3507 Неутрално

    Дневник,ако може пишете кратки и по същество дописки. Тази тема за БиТиВи е интересна,но се отказах да я чета като видях,че е с размерите на половин страница от вестник!

  15. 15 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1097 Весело

    До коментар [#12] от "Taiga":

    Най- добре /за Вас и зле за Отечеството/ е да ги купи консорциум "Си-джудже"!!!

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на Stoyko Tsochev
    Stoyko Tsochev
    Рейтинг: 266 Неутрално

    За БТВ ще трябва да се разбереш с Ер Доган... 😆😆

  18. 18 Профил на Stoyko Tsochev
    Stoyko Tsochev
    Рейтинг: 266 Неутрално

    За БТВ ще трябва да се разбереш с Ер Доган... 😆😆

  19. 19 Профил на Stoyko Tsochev
    Stoyko Tsochev
    Рейтинг: 266 Неутрално

    За БТВ ще трябва да се разбереш с Ер Доган... 😆😆

  20. 20 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4401 Неутрално

    Освен за Русия и Турция, вече сме интересни и за Китай. Браво на американците за разкриването на взаимосвързаности.
    —цитат от коментар 5 на Корки


    Американците за това са велика нация, защото могат да правят прогнози за 50 години напред. Мозъчният тръст на ГЕРБ и 44-то НС не го може и за седмица напред, затова Борисов си сменя мнението на всеки 3 часа.

  21. 21 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 682 Весело

    Тези глупости ги играхме допреди 30 години - соц. пропаганда му викаха. Нищо ново ъндър слънцето...

  22. 22 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3278 Весело


    Да ме прощава уважаемият сенатор Марко Рубио, ама тя неговата малко ми прилича на Корнелия Нинова и продажбата на ЧЕЗ. Остава сега Доналд Тръмп да се допита до Бойко Борисов за някои екзотични идеи по въпроса.

  23. 23 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Частен бизнес в Китай, независим от властта?!
    Някой да посочи поне един.

  24. 24 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#21] от "georgi_ww":

    Вие може и щом "казвате" сигурно сте играли пропагандни номера по времето на гнусният комунизъм, но ние не желаем да сме обект на подобна пропаганда!
    "

  25. 25 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 1237 Неутрално

    То това още нищо не е.Голямата американска драма ще е когато Китай им срита хартийките и ги замени с нещо съвсем реално. Доларът е най голямата измама в светът от как бе заменен златния еталон. Сринал се до стойност
    по ниска от стойността на хартииката на която е напечатан.В САЩ напоследък всичко се превръща в шоу. Дори смърта на известни спортни личности се превръща от драма в комедийно шоу.И дори масовите разстрели на деца,от изперкали американци,са се превърнали в шоу предавани по телевизиите в цял свят. Пък да не говорим за изборите им. Не шоу ами направо цирк. И сега,какво,целия свят ли да запее -"God bles Amerika"?Да ще я запее,но когато над Белия дом изгрее червената звезда на Китай.Светът се променя в крачка за дни(болница за ковид 19 за десет дни) а в САЩ разчитат на шоу за да се популизират(популисти та дрънкат)Сори, но новите поколения не са поклонници на шоуто а на техническия прогрес,който никога и никой не е могъл да го спре." Good bi Amerika"

  26. 26 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    Хехехе, тия виждат конспирация даже в нормалния бизнес. Да се бяхте загрижили за Нова ТВ и превземането на останалите БГ медии от Пеевски?
    —цитат от коментар 1 на Slick


    Ако четеш по-внимателно ще схванеш, че проблемът на американците не е Пеевски, а Huawei Technologies.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  27. 27 Профил на LiberalToTheBones
    LiberalToTheBones
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Вярно е когато всичко се казва от USA 🇺🇸, те си имат начин да добиване на инфо. Които източна Европа няма как да ползвала.

    Nazis, commies, idiots, conservatives, preservatives... Stay away..
  28. 28 Профил на ozd05563707
    ozd05563707
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Усещам че има и българско влияние. БТВ все още не са изпаднали ЧАК до нивото на Нова, която откакто я купи Домуса достига все нови и нови нива на чупки в кръста, а БТВ макар и малко, но си позволяват волности.

  29. 29 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 1237 Неутрално
  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2260 Неутрално

    Любопитно? Ето една прекрасна идея за журналистическо разследване. В България има ли разследващи журналисти?
    —цитат от коментар 4 на haq30626233


    Да. Делян Пеевски.

    California Über Alles
  32. 32 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2750 Неутрално

    Добре че Тръмп не се връзва на такива глупости.

  33. 33 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4611 Любопитно

    "Конкуренцията с Пекин за обясняване на случващото се по света изисквало блокирането на опитите да се контролират медиите, чрез които хората научават и разбират какво прави Китай, допълва той."

    Тоест според Рубио телевизиите на PPF в Европа се контролират от Китай и разпространяват новини удобни за тях!? Какви доказателства има за това?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  34. 34 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4611 Любопитно

    Чудесен пример за демокрация - сенатор се меси в частни търговски сделки по политически съображения.
    —цитат от коментар 2 на Големи яйца:)


    Точно така, янките обвиняват китайците за нещо, което те самите правят. Както винаги са лицемерни до краен предел.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  35. 35 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 3004 Весело

    Ако Петр Келнер купи БТВ ще гледаме китайски сериали вместо турски :-)

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  36. 36 Профил на gigabyte
    gigabyte
    Рейтинг: 500 Любопитно

    Китайски келнер купува американска телевизия, която пуска турски сериали. Чудо на чудесата!

    master
  37. 37 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    Тея пак почнаха да се борят с "хибридните " атаки и телевизиии........по най ефтиният начин.....

  38. 38 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 3004 Неутрално

    подкрепямто само бТВ ни остана от телевизиите ...
    —цитат от коментар 13 на ТиквунскаСтабилност


    мислех че БТВ е пюскюлска ... турските сериали в БТВ ми идват в повече

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  39. 39 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1842 Весело

    .... Вече чакам и публикация "Сенатор от САЩ иска спиране на тока и водата......."
    .

  40. 40 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 3004 Весело

    Тея пак почнаха да се борят с "хибридните " атаки и телевизиии........по най ефтиният начин.....
    —цитат от коментар 37 на MPetr


    гледам БТВ само когато ям свинско и пия вино за ваксина срещу фесопискюлизъм

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  41. 41 Профил на 👀
    👀
    Рейтинг: 35 Неутрално

    "Републиканецът е председател на Комисията за Китай, в която заседавата представители на двете камари на парламента във Вашингтон и член на сенатската Комисия за международни отношения и разузнаване(!!!!!!!) Според него компанията на Келнер действа като "подставено лице на Китай в Чешката република" и че притежаваните от PPF телекомуникационни компании работят с Huawei Technologies за изграждане на 5G мрежи."
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Какво научаваме от статията?
    1) Рубио е политик и има достъп до класифицирана информация, защото заседава в сенатска комисия по разузнаване.
    2) Националната сигурност на САЩ разглежда новата хувейска 5г технология, позволяваща от разстояние да прави реална физическа операция, за заплаха.
    3) Политиката се намесва в частна сделка
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ..........ми, то ние какво да коментираме?

  42. 42 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 1237 Неутрално

    До 30(селянчето.)По чист съм дестилирана капка вода,и по трезвен от космонавт.(астронавт,ако така предпочитате).Та сори,че ви убивам вярата в Америка на утрешния ден,но такава е реалността днес. А и на никого не преча да вярва в каквото си иска.Приятен и успешен ден,Ви пожелавам.Дерзайте може и да "колъвните" от някое грантче.А иначе прочетете История на парите и ме опровергаете с аргументи а не с несъстоятелни въпроси.Китай вече е индустриална Държава и може да си позволи"волности".

  43. 43 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1842 Весело

    Много са си "хубави" сериалите....... Пенците ще избеснеят....... И ще се "политизират".....

  44. 44 Профил на spas_spasov
    spas_spasov
    Рейтинг: 558 Неутрално

    То това още нищо не е.Голямата американска драма ще е когато Китай им срита хартийките и ги замени с нещо съвсем реално. Доларът е най голямата измама в светът от как бе заменен златния еталон. Сринал се до стойност по ниска от стойността на хартииката на която е напечатан.В САЩ напоследък всичко се превръща в шоу. Дори смърта на известни спортни личности се превръща от драма в комедийно шоу.И дори масовите разстрели на деца,от изперкали американци,са се превърнали в шоу предавани по телевизиите в цял свят. Пък да не говорим за изборите им. Не шоу ами направо цирк. И сега,какво,целия свят ли да запее -"God bles Amerika"?Да ще я запее,но когато над Белия дом изгрее червената звезда на Китай.Светът се променя в крачка за дни(болница за ковид 19 за десет дни) а в САЩ разчитат на шоу за да се популизират(популисти та дрънкат)Сори, но новите поколения не са поклонници на шоуто а на техническия прогрес,който никога и никой не е могъл да го спре." Good bi Amerika"
    —цитат от коментар 25 на Armagedon


    Малиииии!!!! Кво ся, ша са срутва ли пак гнилия (като мушмул) капитализЪма и империализЪма на "AmeriКa"? Ей, тва на пролетариата ви се изчака чаканката, а? Изпренадахте се вече, горките... Аре "Good bi", че да не изтървеш срутването!

  45. 45 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 3004 Неутрално

    Много са си "хубави" сериалите....... Пенците ще избеснеят....... И ще се "политизират".....
    —цитат от коментар 43 на MPetr


    Който следи турски сериал гледа хибридно и отговаря неадекватно
    = явно има някакво въздействи на психиката

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  46. 46 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1842 Весело

    Аз викам, тая телевизия.... някой "честен USA демократ" да я купи........ Да си изпере 2 та милярда........хаха...... https://thepublicsradio.org/article/san-francisco-official-charged-with-corruption-in-fbi-probe

  47. 47 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1842 Весело

    До коментар [#45] от "dark'star":

    Хахахаха...... +++++++++++++

  48. 48 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4459 Весело

    ""Около една трета от печалбите на PPF Group идват от Home Credit - компания за кредитиране на физически лица в Китай. Този зависим от политическите процеси бизнес зависи от лицензите на небанково кредитиране, издадени от правителството в Пекин", пише още сенатор Марко Рубио. Според него "PPF вече използва очакваното придобиване на медиите на CME в Чехия, за да принуди местните медии и политици да си мълчат (за Китай - бел. ред.)"."

    С малко закъснение, но в САЩ се усетиха, è в тази сделка има замесени китайски интереси ! По - добре късно, отколкото никога ! У нас спинкането продължава с пълна пара !

  49. 49 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 769 Весело

    Удри дедо Тръмпи хаха

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  50. 50 Профил на Шоршо
    Шоршо
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Я кубинския дребосък, пак се прави на интересен. :-)

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  52. 52 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1842 Весело

    ..... Мъ той вика "Келнера" е китаец....... Не е китаец Ва!!!....... Абе китаец е!!!.........хахаха

  53. 53 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2260 Неутрално

    "Конкуренцията с Пекин за обясняване на случващото се по света изисквало блокирането на опитите да се контролират медиите, чрез които хората научават и разбират какво прави Китай, допълва той."Тоест според Рубио телевизиите на PPF в Европа се контролират от Китай и разпространяват новини удобни за тях!? Какви доказателства има за това?
    —цитат от коментар 33 на Иво


    Прочети малко какво правят Китайците в Чехия и ще разбереш. И не е само Чехия, Черна гора, Сърбия, Гърция, Италия ... навсякъде пропълзяват. В България също. Защо мислиш че имат кредитна компания но не и банка? Защото "кредитите" се отпускат директно от ККП и връщането или печалбата от тях не е важна. Не са регулирани като банка и могат да си позволят въобще да не си съберат кредитите ако искат. Но в замяна на това всеки който е взел кредит трябва да слуша какво му нареждат от Пекин. Единственната причина тези неща да са известни в медиите е че кмета на Прага не е от управляващата партия в Чехия. Правителството в Чехия се предаде преди 2, 3 години. Само този кмет продължава да се опъва. Чехия де факто не подържа никакви връзки с Тайван вече. Противно на интересите си и всичко това е по нареждане на Пекин. Остана само Прага като град. И понеже приеха представител от Тайван, китай официално отмени изложби, посещения на балети и куп други мероприятия/ Спря Китайските туристически агенции да работят с турове в Прага, Стигна се до там да плащат за да организират протести срещу кмета на Прага и повече от половината медии в Чехия да третират Тайван като че ли са терористи.
    Аз пътувам и работя често в Юго Източна Азия. Нямаш идея какъв е натиска там на всички държави в района да скъсат всички връзки с Тайван. Знам че не разбираш но в Тайван се правят над 30% от чиповете в света. И особено сега след като САЩ започна да им затваря някои врати да не им дава всичко на готово, Китайците са полудели да си вземат обратно Тайван заедно с всички заводи и технолигии които има там. Планират го за 100 годишнината от революцията си. Дори и в България, посмей само да споменеш името Тайван и ще видиш какво ще се случи с всички "заеми" и "инвестиции". Китай в момента все още има пари и е готов да плаща за политическите си цели.
    За Хуауей също 100% се доказа че слагат бак доорс и дърпат данни като луди. Но в Европа това не е вжно. Важни са грантовете, кредитите и сделките с Китай. Нищо че до сега никой никога не е спечелил като прави бизнес с Китай. Има над 35 държави вече които дължат на Китай повече отколкото им е целия годишен бюджет и това е за железопътна линия построена до никъде от китайци, магистрала до никъде като в Черна Гора, пак построена от Китайци. Сега Черногорците ще работят в седващите 20 години за Китай само да си изплатя магистралата.
    Не е чудно че 80% от Българите предпочитат Русия да ни дере но не и да имат някакви отношения с Америка или Гейропа, нали така ви научи Путин да и викате. За Китай пък въобще няма проблеми да им залегнете. Разликата обаче е че Китайците тихо и тайно ще ви източат останалата кръв и даже няма да разберете.
    Знам че не разбираш. То овцете разбират последни, 2, 3 минути след като вратата на кланницата хлопне зад тях. А и с такива лидери като едникнижника, Доган, Пеевски и Курнелия .... всичко е много по-лесно.

    California Über Alles
  54. 54 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Затова нямаме още коронавирус в България. Защото гледаме Би Ти Ви.
    Затова и китайците искат да я купят.
    Пускаш си Би Ти Ви, гледаш 5-10 минути и тръгваш, а вирусът остава да гледа.
    Възможно е и другите БГ канали да са ефикасни.

  55. 55 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1842 Весело

    До коментар [#51] от "onlyreading":

    Ми тъй де......... ++++++++++

  56. 56 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3669 Неутрално

    Да не ви се вързва никой на евтината пропаганда са виновни евтините храненици по места които наехте , а не собственост на телевизии. Та като им раздадете и телевизии резултата ви няма да е различен. Хубавото е , че карате и ЕС да проглежда

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  57. 57 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1403 Неутрално

    [quote#34:"Иво"][/quote]

    Когато става дума за Китай, войната трябва да се води безкомпромисно по абсолютно всички направления. В Америка и Европа не трябва да има никакви китайски компании и участия в каквото и да било. Китай трябва да бъде също изритан вън от Африка, което ще стане. Най-голямата опасност за Западната Цивилизация е Китай и той трябва да се свие в черупката, от която е изпълзял.

  58. 58 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    ..... А сега сериозно........ Американците, мисля... забравиха за ценностите си .......Джордж Вашингтон казва:ако хората са лишени от достъп до фактите и до широк спектър от независими интерпретации на фактите, демокрацията няма да успее да функционира ефективно........ Кейс казва същото за икономиката........ И всякакви информационни потоци дали от Китай или Русия не са излишни........вкл. и RT и Спутник..........."Глобалният център за ангажираност на Държавния департамент"... тва може и да не му харесва
    но точно това са "американските ценности"........ другото е ефтина пропаганда.....подчертавам "ефтина".......

  59. 59 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4459 Неутрално

    До коментар [#53] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    " "Конкуренцията с Пекин за обясняване на случващото се по света изисквало блокирането на опитите да се контролират медиите, чрез които хората научават и разбират какво прави Китай, допълва той."Тоест според Рубио телевизиите на PPF в Европа се контролират от Китай и разпространяват новини удобни за тях!? Какви доказателства има за това?
    —цитат от коментар 33 на Иво


    Прочети малко какво правят Китайците в Чехия и ще разбереш. И не е само Чехия, Черна гора, Сърбия, Гърция, Италия ... навсякъде пропълзяват. В България също. Защо мислиш че имат кредитна компания но не и банка? Защото "кредитите" се отпускат директно от ККП и връщането или печалбата от тях не е важна. Не са регулирани като банка и могат да си позволят въобще да не си съберат кредитите ако искат. Но в замяна на това всеки който е взел кредит трябва да слуша какво му нареждат от Пекин. Единственната причина тези неща да са известни в медиите е че кмета на Прага не е от управляващата партия в Чехия. Правителството в Чехия се предаде преди 2, 3 години. Само този кмет продължава да се опъва. Чехия де факто не подържа никакви връзки с Тайван вече. Противно на интересите си и всичко това е по нареждане на Пекин. Остана само Прага като град. И понеже приеха представител от Тайван, китай официално отмени изложби, посещения на балети и куп други мероприятия/ Спря Китайските туристически агенции да работят с турове в Прага, Стигна се до там да плащат за да организират протести срещу кмета на Прага и повече от половината медии в Чехия да третират Тайван като че ли са терористи.
    Аз пътувам и работя често в Юго Източна Азия. Нямаш идея какъв е натиска там на всички държави в района да скъсат всички връзки с Тайван. Знам че не разбираш но в Тайван се правят над 30% от чиповете в света. И особено сега след като САЩ започна да им затваря някои врати да не им дава всичко на готово, Китайците са полудели да си вземат обратно Тайван заедно с всички заводи и технолигии които има там. Планират го за 100 годишнината от революцията си. Дори и в България, посмей само да споменеш името Тайван и ще видиш какво ще се случи с всички "заеми" и "инвестиции". Китай в момента все още има пари и е готов да плаща за политическите си цели.
    За Хуауей също 100% се доказа че слагат бак доорс и дърпат данни като луди. Но в Европа това не е вжно. Важни са грантовете, кредитите и сделките с Китай. Нищо че до сега никой никога не е спечелил като прави бизнес с Китай. Има над 35 държави вече които дължат на Китай повече отколкото им е целия годишен бюджет и това е за железопътна линия построена до никъде от китайци, магистрала до никъде като в Черна Гора, пак построена от Китайци. Сега Черногорците ще работят в седващите 20 години за Китай само да си изплатя магистралата.
    Не е чудно че 80% от Българите предпочитат Русия да ни дере но не и да имат някакви отношения с Америка или Гейропа, нали така ви научи Путин да и викате. За Китай пък въобще няма проблеми да им залегнете. Разликата обаче е че Китайците тихо и тайно ще ви източат останалата кръв и даже няма да разберете.
    Знам че не разбираш. То овцете разбират последни, 2, 3 минути след като вратата на кланницата хлопне зад тях. А и с такива лидери като едникнижника, Доган, Пеевски и Курнелия .... всичко е много по-лесно."


    Казал съм го отдавна - Китай се превръща в най - агресивната сила на световната икономическа и политическа сцена !
    Който не го разбира рано, го разбира късно ! По трудния начин !
    На много висока цена !

  60. 60 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 3004 Весело

    [quote#34:"Иво"]
    —цитат от коментар 57 на transvaal
    Когато става дума за Китай, войната трябва да се води безкомпромисно по абсолютно всички направления. В Америка и Европа не трябва да има никакви китайски компании и участия в каквото и да било. Китай трябва да бъде също изритан вън от Африка, което ще стане. Най-голямата опасност за Западната Цивилизация е Китай и той трябва да се свие в черупката, от която е изпълзял. [/quote]

    Ти лично ли ще риташ Китай из Африка ? Дано си чувал за Шао Лин - и те добре ритат

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  61. 61 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2545 Весело

    Напоследък съм разтревожен за сниженото качество на "ЕМЕКА"!

    Очаквам спешно някой сенатор ще се заеме с въпроса ...

  62. 62 Профил на onlyreading
    onlyreading
    Рейтинг: 93 Неутрално

    ..... А сега сериозно........ Американците, мисля... забравиха за ценностите си .......Джордж Вашингтон казва:ако хората са лишени от достъп до фактите и до широк спектър от независими интерпретации на фактите, демокрацията няма да успее да функционира ефективно........ Кейс казва същото за икономиката........ И всякакви информационни потоци дали от Китай или Русия не са излишни........вкл. и RT и Спутник..........."Глобалният център за ангажираност на Държавния департамент"... тва може и да не му харесвано точно това са "американските ценности"........ другото е ефтина пропаганда.....подчертавам "ефтина".......
    —цитат от коментар 58 на MPetr


    Доста смотана опорка. Нека Китай също спре с цензурата вътре в страната и да не се опитва да сплашва всеки, който отвори дума за Тибет, Виетнам, уйгурски лагери. Тогава пак пробвай да пробуташ този аргумент. Няма да е чак толкова жалък колкото в момента.

    Ти лично ли ще риташ Китай из Африка ? Дано си чувал за Шао Лин - и те добре ритат
    —цитат от коментар 60 на dark'star

    Важното е, че си богат на тъпизми.

  63. 63 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2545 Весело

    ..... А сега сериозно........ Американците, мисля... забравиха за ценностите си .........
    —цитат от коментар 58 на MPetr


    Напротив, преоткриват ги!

    "До сих пор я думал что демократия - это власть всего народа. Но вот недавно товарищь Рузвельт мне доходчиво объяснил что демократия - это власть американского народа." И.В.Сталин

  64. 64 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    ....... Не тъй Ва сенаторе, "млад и неопитен" ......... И ний у България искаме 248 милиона долара
    "за тролене" яко !!! ....... Да не сме по тъпи или по маловажни от Грузинците.......а?...... Ний българите пич, не сме "тексаски говедари" хахаха .... Знам цените...... хахаха.....
    https://www.mccaininstitute.org/news/department-of-states-global-engagement-center-awards-the-mccain-institute-grant-to-counter-disinformation-in-georgia/

  65. 65 Профил на the only easy day was yesterday
    the only easy day was yesterday
    Рейтинг: 765 Неутрално

    Днес супербогатите в света са заради Китайската връзка.
    Те като проводници на Китайската Комунистическа Партия напълниха света със китайските боклуци които работят само толкова до колкото гаранцията им е.
    Ако технологиите и дизайна идва от Америка и Европа то на изпълнението е заложено как те като се счупят да не могат да се поправят и трябва да купиш нови които са със друга по висока цена.
    От там идва и проблема със боклука , околната среда и рециклирането на тези стоки
    Безос на Амазон е също един такъв и затова се бори срещу Тръмп останалите американски канали без Фокс са платени от Китай в борбата си срещу него и дезинформацията политиците демократи всички са платени от Китай на другата страна се виждат бедните американци без работа на алкохол и наркотици и социални помощи. Това е простата картинка днес в Америка надявам се че и света отива на там.

  66. 66 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 1237 Неутрално

    То хубаво е да се говори,как едните така пък другите така,ама под съвременното робство на долара всички сме роби а ресурсите значително намаляват и някоя сутрин може да се събудим и да се окаже,че нямаме никВи пари а ненужни никому хартиики,защото борсите са се срутили и печатницата е изгоряла от прегряването. Точно това се случва,бавно ,но сигурно.През вековете са известни всякакви повратности предизвиквали масов мор.А напоследък кризите са все по често и все по дълги.А един катаклизъм като пандемията от ковид19 може да ускори процеса с месеци а не с години."Тържищата" вече тръпнът в очакване.Нека някой обясни този феномен,как за два дни цената на маските срещу инфекции скочи десет пъти в БГ,от 10 стотинки на един лев,за брой в БГ а в Китай им ги раздават безплатно.(дребна подробност от ежедневието ни).Не съм песимист а реалист.

  67. 67 Профил на Marinov
    Marinov
    Рейтинг: 261 Неутрално

    Не му върви на Петр Келнер и това си е. Удари на камък с нова тв, сега май и с бтв ще стане същото. Лошото за Келнер е, че не остана друга тв за купуване в България.

    Marinov
  68. 68 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1842 Весело

    ...... Давайте кинтитииии...... И ши ви се получат анкетните листа........хахаха......

  69. 69 Профил на antisoro
    antisoro
    Рейтинг: 37 Разстроено

    Комунизмът си отива, спете спокойно деца. Ще се събудите при хегемонизма и колониализма. И като колония ще бъдете щастливи. Е, няма да имате думата за нищо, но има умни чичковци зад океана, които ще мислят вместо вас.

  70. 70 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 1237 Неутрално

    И освен,че маските станаха много скъпи,изведнъж изчезнаха от търговската мрежа.И това е само едно от средствата за защита,а какво да кажем,за лекарствата и за храните,м? Като че ли ще е нужна регулация на цените,като през соца,за да оцелее и държавата.

  71. 71 Профил на .NET
    .NET
    Рейтинг: 750 Неутрално

    Аз все си мислех, че ни командорят руснаците, а то какво било...

    Бъдещето е не просто пред богатите държави, а пред тези, които са най-напред с образованието. - в."Капитал", 22.12.2016г.
  72. 72 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    .... САЩ си играе играта......няма лошо......но много "ефтино" им излиза.. мисля........ И още чакаме инвестиции, американски....... но за сега, "Великата България" им е нетен донор на тея........ Тва са фактите !!!!!.......и не виждам никаква полза от тоя "слугинаж".........освен за "управляващите кърлежи"........

  73. 73 Профил на antisoro
    antisoro
    Рейтинг: 37 Разстроено

    До коментар [#39] от "MPetr":

    Като нищо! Щом компаниите за ток и вода не са американски трябва да попаднат под санкции! Докато не ги подарят на американски фирми. И даже трябва да си платят за благоволението на господаря. Нещо като Диш-хакъ – зъбен данък, такса, плащана от домакина, загдето „правоверният“ си е хабил зъбите с неговата „гяурска“ храна.

  74. 74 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4611 Весело

    До коментар [#56] от "дерибеев":

    Американофилите вече са се хванали. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  75. 75 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4611 Весело

    [quote#34:"Иво"]
    —цитат от коментар 57 на transvaal
    Когато става дума за Китай, войната трябва да се води безкомпромисно по абсолютно всички направления. В Америка и Европа не трябва да има никакви китайски компании и участия в каквото и да било. Китай трябва да бъде също изритан вън от Африка, което ще стане. Най-голямата опасност за Западната Цивилизация е Китай и той трябва да се свие в черупката, от която е изпълзял. [/quote]

    Синофобе, няма никаква война между Китай и ЕС. Между САЩ и Китай имаше търговска, но твоя лъжлив и фалшив идол Тръмпи взе, че се разбра с тях и в скоро време ще я приключат напълно (в момента има нещо като примирие).

    Китай нито иска, нито може да превземе светът, стига си се вкарвал в някакви синофбска параноя. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  76. 76 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1453 Неутрално

    До коментар [#70] от "Armagedon":

    И освен,че маските станаха много скъпи,изведнъж изчезнаха от търговската мрежа.И това е само едно от средствата за защита,а какво да кажем,за лекарствата и за храните,м? Като че ли ще е нужна регулация на цените,като през соца,за да оцелее и държавата.
    —цитат от коментар 70 на Armagedon


    Дете младо и невинно, по времето на "соца" имаше най-големите дефицити. Сегашните младежи не можете да разберете какво значи "пуснаха ... (месо, мляко, телевизори, салам, обувки...) А предпазни маски и презервативи дори не "пускаха".

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  77. 77 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 2874 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Ами как.
    Тоталитаризъм с перце ли да галиш?

    В предишната ера Родалд Рейгън, Маргарет Тачър и въобще Световната демокрация обединиха великите си сили
    и наложиха ембарго над и против балона СССР.
    А вътре инстилираха наченки на гласност, сух режим
    и перестройка.

    В 1989 балонът се спихна зрелищно.
    В 1992: спука се окончателно.

    Разхвърчаха се тоталитарни отломки.
    Разтърчаха се фенове на советска меморабилия.
    Отделни части се още пазят като културни достопримечятельности.

    Други - обменят на битака.
    Ордени, пашпорти,... "от пиле млеко".
    Изобилие и сега.
    Цени - народни.

    Но какъв беше въпроса... въпроса бе.

    Сакциите работят.
    Те отведоха на битака СССР.
    Те стимулират и ссср2

    До коментар [#2] от "Големи яйца:)":

    Чудесен пример за демокрация - сенатор се меси в частни търговски сделки по политически съображения.

  78. 78 Профил на ilkoiliev123
    ilkoiliev123
    Рейтинг: 275 Неутрално

    [quote#34:"Иво"]
    —цитат от коментар 57 на transvaal
    Когато става дума за Китай, войната трябва да се води безкомпромисно по абсолютно всички направления. В Америка и Европа не трябва да има никакви китайски компании и участия в каквото и да било. Китай трябва да бъде също изритан вън от Африка, което ще стане. Най-голямата опасност за Западната Цивилизация е Китай и той трябва да се свие в черупката, от която е изпълзял. [/quote]

    КЪСНО Е ЧАДО, ДРАКОНА РАЗПЕРИ КРИЛА!

  79. 79 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4611 Любопитно

    Казал съм го отдавна - Китай се превръща в най - агресивната сила на световната икономическа и политическа сцена ! Който не го разбира рано, го разбира късно ! По трудния начин ! На много висока цена !
    —цитат от коментар 59 на samoedin


    И къде е тази агресия!? Започнаха война срещу някоя държава ли (както САЩ направиха на няколко пъти през последните 20 години)? Наложиха свой режим в чужда държава след преврат и война ли (както САЩ направиха на няколко пъти през последните 20 години)!?

    Ако Китай е най-агресивната сила днес, то тогава какво да кажем за САЩ!?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  80. 80 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4611 Любопитно

    До коментар [#60] от "dark'star":

    Той е африканец и затова се чувства застрашен. :-) Явно трудно понася факта, че втората му родина ЮАР има доста добри политически и икономически отношения с Китай. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  81. 81 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 2138 Неутрално

    До коментар [#53] от "Pontif New Dnevnik SUCK":
    Браво за поста. Напълно съгласен (с изключение на мнението ти за ББ, но то си е твое право, а моето си е също мое право). Лошото е, че ако не абсолютно никой, то със сигурност изключително малко хора осъзнават и си дават сметка за реалностите и перспективите, които визираш. За съжаление, даваш си сметка какви са съпротивителният ни капацитет и ресурси, като държава с оглед нашите си специфики, сравнени с тези на Чехия. Споменаваш бегло Гърция, но там определено може да се каже, че мачът също е свирен в полза на Пекинските патици.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  82. 82 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4900 Неутрално

    До коментар [#78] от "ilkoiliev123":

    Абе ако си мислим в категориите на филмите за Хари Потър, може да е "разперил крила", но и да се окаже доста вързан с вериги ако банката реши ...
    Засега Европа се държи доста интересно - продава пристанища, летища, като лакомо дете грабва от лакомствата предлагани от "добрия чичко Си". Резултатът е предвидим, прасетата се угояват само с една цел... Никак не е лоше да се разгледат изброените факти на зависимостта на чешкия магнат от Китай и последствията за Европа...

  83. 83 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    Любопитно? Ето една прекрасна идея за журналистическо разследване. В България има ли разследващи журналисти?
    —цитат от коментар 4 на haq30626233


    Има, Биволъ. Останалите имитират, все пак живеят в България и утре Гешев може да им вземе бизнеса

  84. 84 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 5014 Весело

    До коментар [#78] от "ilkoiliev123":

    Разпери грънци!

    klimentm
  85. 85 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1842 Весело

    .....Смях.... е "тоз младеж". - смях ........... Аре ва.. "департамента"....... По сериозно....!!!!! Тва ли е тежката артилерия....... пръдни !!!!... Давайте инвестиции не "уйдорми"..... Кво стана със съдията?.... Чакахме...чакахме....и се изчакахме.....хахахаха.......

  86. 86 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1842 Неутрално

    .... Хахаха....... Тъй ако може !!! ....всички сенатори от САЩ.. да си кажат кой-кво иска.. на куп ще е по лесно..цена да им кажем..........хахаха.....

  87. 87 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 1237 Неутрално

    До 76.Много ме подмладихте.Благодаря.Но за съжаление не е така.Аз съм 31-ви набор.Така, че нито сте ми на възрастта нито на опита а още по малко пък помните къде беше България през 40-те до къде стигна през 90-те и накъде се е запътила в момента. Предполагам сам се досещате и до къде ще стигне през 21 век,без суверенитет.Аз съм за чиста и свята Република (отколешна мечта на българите)а не за колониална бананова Република.

  88. 88 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 5014 Весело

    До коментар [#87] от "Armagedon":

    Каво значи “ суверинитет”?!
    Той генерира ли благоденствие и БВП?!

    klimentm
  89. 89 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3027 Весело

    “Сенаторът призовава Комисията за чуждестранни инвестиции в САЩ (CFIUS) да прегледа сделката, защото тя "подкопава интересите на САЩ в сферата на националната сигурност във връзка с Централна и Източна Европа, както и с Китай".”

    Мале, тоя сенатор се е загрижил за националната сигурност на Китай! Я, ФБР да започне да го разследва както Тръмп или поне като Едуард Сноудън за работа/шпионаж в полза на трети страни!

  90. 90 Профил на bokster
    bokster
    Рейтинг: 338 Неутрално

    Ясно, а Рубио знае ли, че б(болшевик)ТВ изповядва силно комуно-съветската идеология, проводник са на фалшивите новини в тон с информационната война, защото собствениците се сменят, но началната закваска няма мърдане и ако знае пука ли му и ако не му пука, смята ли че е умен.

  91. 91 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 5014 Весело

    До коментар [#87] от "Armagedon":


    Вярно ли е че преди 90 те е имало само един тв канал и един вестник в България? Така ми разправят моите родители щото аз не помня, разправят също че в конституцията пишело че БКП е единствената управляваща сила, разправят дори че е имало купони?! Сигурно лъжат?

    klimentm
  92. 92 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 3027 Весело

    До коментар [#39] от "MPetr":


    “.. Вече чакам и публикация "Сенатор от САЩ иска спиране на тока и водата......."

    То, тия си спират от само себе си у нас. Виж, ако поиска засенчване на Слънцето ... за да не осветлява американските мръсни долни гащи, ще е велик сенатор като Марк Юний (намушкал Юлий) Брут.

  93. 93 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4401 Неутрално

    "Конкуренцията с Пекин за обясняване на случващото се по света изисквало блокирането на опитите да се контролират медиите, чрез които хората научават и разбират какво прави Китай, допълва той."Тоест според Рубио телевизиите на PPF в Европа се контролират от Китай и разпространяват новини удобни за тях!? Какви доказателства има за това?
    —цитат от коментар 33 на Иво


    знаеш че няма как точно на теб да ти го представят.

  94. 94 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 574 Неутрално

    [quote#26:"Храбър"][/quote]

    Както сам казва, това е "проблем" на американците. Не на европейците, не на немци, британци и т.н. Впрочем при скорошното си решение да работи с Huawei, британците казаха, че нямат данни за това, нито са им предоставани такива от САЩ, за твърдението, че Huawei е опасна за националната им сигурност. Т.е. дори най-верният съюзник на американците отказа да става "технологична жертва"на една чисто политическа битка, която американците са на път да загубят.

  95. 95 Профил на antisoro
    antisoro
    Рейтинг: 37 Неутрално

    Вероятно този индивид смята, че тази телевизия трябва да се купи от лице като Дебелян Пейковски. Доказан с медиите си, че е стожер на свободата на словото. И не прокарва никакви вредни влияния, само изпълнява поръчки на началниците от Козяк. Добре би било да се обедини с тв ПИК и с водещи журналисти Ива Николова и Илиана Беновска. Анализатори Тома Биков, Антоанета Христова. Тогава ще разцъфти свобода на словото по тертипа на янките.

  96. 96 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2270 Неутрално



    Сега АТТ нимоат съ отърва от тоз шит.
    Ще требе да го влачат по-натък.... като чехите от ЧЕЗ дет не им се разрешава да изчезнат от Б-я.

  97. 97 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Усещам че има и българско влияние. БТВ все още не са изпаднали ЧАК до нивото на Нова, която откакто я купи Домуса достига все нови и нови нива на чупки в кръста, а БТВ макар и малко, но си позволяват волности.
    —цитат от коментар 28 на ozd05563707


    Именно. За България е по-добре тази сделка да не се случи, за да остане поне една квази-независима националан електронна медия.

  98. 98 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4401 Неутрално

    До 87:"Armagedon".... къде стигна през 90-те и накъде се е запътила в момента...."

    Не е необходимо човек да е артефакт, за да не забравя къде беше България през 1990г., 1985, и 1975.
    През далечната 1975г. привилигированите пазаруваха с долари (коли, телевизори, радиокасетофони, уиски), през 1985г. купувах на баща ми Вентолин от корекомската аптека (12 долара), а през 1990г. този, който нямаше долари мизерстваше.

  99. 99 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 574 Весело

    Да ме прощава уважаемият сенатор Марко Рубио, ама тя неговата малко ми прилича на Корнелия Нинова и продажбата на ЧЕЗ. Остава сега Доналд Тръмп да се допита до Бойко Борисов за някои екзотични идеи по въпроса.
    —цитат от коментар 22 на Един препатил


    Ей, отдавна не съм виждал така да те(ви) "посивят". Резултат от кръстосания оган на гербавите тролчета и нашмърканофилите.

  100. 100 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Литъл Марко Рубио, един пореден неоконски боклук.

    Републиканският естаблишмънт е същата сган както и демократския такъв. Даже и по-зле, защото все пак очакваш демократите да са лоботомирани кретени, но когато и републиканци са такива е двойно по-отвратително.

    Върнете дъгата на децата, педераси!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK