Тръмп спира финансирането на Световната здравна организация

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (349)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4377 Неутрално

    НЕумно !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 647 Неутрално

    Е, нали трябва да изскара някой друг виновен, няма той да поеме вината, че изтърваха положението. Китай му е виновен, сега СЗО, утре някой друг, важното е той да е чист.

    забавление и приключение
  3. 3 Профил на LifeGiving
    LifeGiving
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Тръмп 😂😂😂¯\_(ツ)_/¯

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 797 Неутрално

    Браво. След издънката им със свинският грип и сегашната, просто няма нужда да съществуват.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  6. 6 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2383 Неутрално

    Не мога да повярвам, че Тръмп прави подобна глупост. Очевадно СЗО не е виновна за гафовете, които американският президнент сътвори в битката с пандемията. САЩ не заслужават такъв човек да ги ръководи и се надявам, че още наесен грешката да се поправи.

  7. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4377 Неутрално

    Жертвите в САЩ за последното денонощие с повече от 2400. Губернаторите са се противопоставили на намеренията на Тръмп за премахването на изолацията.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 8 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2383 Неутрално

    До коментар [#2] от "troi":

    Удивително напомня на един от нашите....

  9. 9 Профил на save_knforest
    save_knforest
    Рейтинг: 587 Весело

    - "Дневник" оправете си правописните грешки в статията;
    - Бай Тръмп отдавна иска да политизира пандемията за да извлече краткосрочен политически дивидент заради идващите президентски избори. До болка познато у нас-да обвиняваш кого и какво ли не, само ти да си в "бяло".

  10. 10 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    Без изобщо да разсъждавам дали СЗО има или няма вина за развитието на сегашната пандемия не мога да не отбележа очевидния факт, че всяка празнина оставена от САЩ бива автоматично запълнена от Китай.

    От тази гледна точка според мен постъпката е неразумна.

    Отделно, Тръмп спря не само финансирането на СЗО.
    Тръмп спря и чековете, дето ще ни ги пращат за джобни пари, с цел да се вкара името му на чека.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  11. 11 Профил на kalimanata
    kalimanata
    Рейтинг: 538 Любопитно

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Такава думя няма!!!

  12. 12 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    Впрочем както казах няма никакво значение какво прави Тръмп сега....втори мандат няма да види и през крив макарон.

    Няма никакво значение кой демократ ще му е насреща...вотът ще бъде наказателен, не задължително срещу Тръмп, просто той ще обере негативните емоции на хората от набиращата сила криза тук.

    Собственото му преекспониране играе най-много срещу него просто защото съвпада с глобална негативна вълна.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  13. 13 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 597 Неутрално

    макар и да има трески за дялане, СЗО предупреди за опасността, но Тръмп не искаше да ги чув. Сега те са му виновни за вятъра между ушите.

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  14. 14 Профил на Mushichka
    Mushichka
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Крайно време беше! Докато се управлява от прокитайци, СЗО цент да не види.

  15. 15 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2835 Неутрално

    Ей така ще обвини и китайчорите и другарят Си .

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  16. 16 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4587 Неутрално

    Още една здраво корумпе СО го закъса, заслужено го закъса....

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  17. 17 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4030 Неутрално

    Факт: Съединените щати са страната от индустриалния свят, която за момента се справя НАЙ-ЗЛЕ с вируса.

    За което вината е ИЗЦЯЛО на Дръмб - проспа месец и половина, лъга, прехвърля отговорност, би се геройски в гърдите и накрая оплеска всичко, което можеше да се оплеска.

    Дали сега ще му е виновна СЗО, или Обама, или Сорос, или Лунната гравитация - той е ПРОВАЛЕН президент.

    И това ще бъде записано в историята.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  18. 18 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Има право да иска ревизия в СЗО. Китай е овладял организацията, СЗО таковат таковата на Тайван, режат безмилостно всяко съдействие дори през епидемията.
    А Китай дават на СЗО 40 милиона годишно срещу някъде 450 от САЩ.

    Преди да нададете вой за Тръмп, цъкнете на гугъл да видите какво прави СЗО спрямо Тайван през епимията.

    ГЕРБ - Граждани... Европейско... Развитие... - баси тъпия виц.
  19. 19 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4377 Весело

    До коментар [#11] от "Калиманата":

    Бъди открит за новото ! Не бъди консерва !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  20. 20 Профил на NotWokeEnough
    NotWokeEnough
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Голям праз.

    Нито ООН, нито НАТО, нито СЗО вече имат смисъл.

    Това с обединението отдавна отмина. В 21 първи век ще сме всеки срещу всеки.

    Ама някой или не им харесва или не искат да ги приемат

    'progressives' is the politically correct word for communists
  21. 21 Профил на futurika
    futurika
    Рейтинг: 450 Гневно

    И с право. Даже е закъснял. СЗО и някои други подобни огранизации са се превърнали в казионни, конюнктурни организации, подвластни на корупция и обслужващи тоталитарни и недемократични държави като Китай и Русия.
    Еми тогава, те да си ги издържат!
    И също най-важното, СЗО проспа и забави да алармира света за мащаба и развоя на ковид-19, пак под давление на Китай, което както сега всички виждаме беше фатално!

  22. 22 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    СЗО досега е прокарвала имперските интереси на новоингилизите, тъй че Тръмпи да не тръби налево и надесно. Но какво по-добро основание на рижавото бизнесменче да спре кинтите на омразните чиновници. У скоро време никой нема да го хвали за нищо обаче....

  23. 23 Профил на dpnps
    dpnps
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Тръмп последните години орязва фондове за борба с инфекциозни болести и в частност миналата година спира фонд за агенция за ранно предупреждение за пандемии, както се разбира от долната статия. Епидемиолозите в Китай напускат Юли 2019, защото парите са спрени.

    https://www.theguardian.com/world/2020/apr/03/trump-scrapped-pandemic-early-warning-program-system-before-coronavirus

    “The Trump administration decided to end a $200m early warning program designed to alert it to potential pandemics just three months before it is believed Covid-19 began infecting people in China.”

    “А decision to wind down the program was made, however, in September, just three months before the first reports of people becoming infected with Covid-19 in Wuhan, China. The end of the program saw the departure of dozens of scientists and analysts working to identify potential pandemics in countries around the world, including China.“

    Междувременно САЩ безсрамно конфискуват маски, изземват оборудване от други държави ... и се изживяват като някакви международни пирати.

    https://www.dw.com/en/us-accused-of-seizing-face-mask-shipments-bound-for-europe-canada/a-53010923


    Е, спирането на парите за СЗО е закономерен и логичен завършек на целия този абсурд.

  24. 24 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3583 Неутрално

    Браво на президент Тръмп.СЗО е абсолютна издънка и не направи нищо да спре коронавируса и да посочи главния виновник за заразата Китай.С американски пари,хрантутниците от СЗО бездействат.САЩ хрантутят фалшиви държави като Турция,но сега в Белия дом е Тръмп и на манговците парите са спрени.

    shlshlshlshl
  25. 25 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 1482 Неутрално

    Никакви пари за шайката откровени мошеници, пристрастни и съпричастни в укриването на жизнено важни данни относно експанзията на вируса в престъпно съучастие с китайските власти!!

    Боян Таксиров еврогея Се разхождаше по една алея. Бавно, плавно и с финес Въртеше гъз намазан с грес😆
  26. 26 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3583 Неутрално

    Ей така ще обвини и китайчорите и другарят Си .
    —цитат от коментар 15 на dedoliben


    И с право ще ги обвини.Не зарази ли Китай светът???

    shlshlshlshl
  27. 27 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1615 Неутрално

    https://www.google.com/url?sa=i&url=https ://boards.4chan.org/pol/thread/253302090/he-is-not-a-leader-failure-edition&psig=AOvVaw2COgKA1c8ScEH-8nmuc763&ust=1587013729604000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCLjMkf_U6egCFQAAAAAdAAAAABAE

  28. 28 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5319 Неутрално

    Правилно решение на САЩ !
    Скъпо платените ЧИНОВНИЦИ от СЗО ще се наложи
    да преливат от пусто в празно оттук нататък
    вече с намалени заплати, бонуси и екстри

  29. 29 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    Ако не друго Тръмп си намери универсален виновник.
    Според мен, далеч по-адекватно щеше да бъде да изрита шефа на ЦРУ...

    I Want To Believe
  30. 30 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тръмп е изключително некадърен лидер и има много кръв по ръцете си, барабар с Джаред, Болтъновци и тем подобни. СЗО обаче, с това целуване на задника на Си и сервилничене, също избиха много народ. Провалиха се напълно като организация и нямам претенции към това решение! Дали сега точно е моментът е друг въпрос, но се надявам цивилизованият свят да потърси сметка на комундетата, когато този кошмар свърши

  31. 31 Профил на dpnps
    dpnps
    Рейтинг: 230 Неутрално

    До коментар [#17] от "Norman Granz":

    "За което вината е ИЗЦЯЛО на Дръмб - проспа месец и половина, лъга, прехвърля отговорност, би се геройски в гърдите и накрая оплеска всичко, което можеше да се оплеска."

    Той е един от виновниците, може би главния, защото все пак той задава тона.

    Но има и доста други неадекватници покрай него.

    Като разни губернатори които до онзи ден не знаели, че заболяването се предава асимптоматично.

    Като кметът на Ню Йорк, който до последно отказваше да вземе по-драстични мерки. И дори досега твърди, че локдаун на града няма да е ефективен, про положение че вече има сериозни доказателства за обратното.

    И така нататък.

  32. 32 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Този става все "по-симпатичен" на целия свят, под мъдрото му управление само СА ще му бъдат приятели и съюзници плюс Бо Джо.

  33. 33 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#20] от "vik":

    "Това с обединението отдавна отмина. В 21 първи век ще сме всеки срещу всеки.

    Ама някой или не им харесва или не искат да ги приемат""

    Важното е на теб да ти харесва да тролиш.
    После да не ревеш с крокодилски сълзи. В такава ситуация глупаците го отнасят първи.

  34. 34 Профил на dpnps
    dpnps
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Американците вместо да се помъчат да си оправят кашите дето ги забъркаха, гледат как да наклепат други, и се чудят кой да посочат за виновник.

    Президентът им от Януари отрича да има опасност и неглижира проблема, въпреки че прекрасно е знаел за опасността. Има доказателства, че е бил известен от съветници още Януари месец:

    https://www.nytimes.com/2020/04/06/us/politics/navarro-warning-trump-coronavirus.html

    А през по голямата, част от последните 3 месеца реакцията му може да бъде обобщена с това видео(което ти пратих и по-горе):

    https://youtu.be/2eB_xCk5ABw

    ... и целия тоя тримесечен абсурд е увенчан с изказването му от онзи ден: “Ще има по-малко от 100,000 жертви благодарение на усилията на правителството!”

    А сега и това.

  35. 35 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 659 Неутрално

    С право или не, не СЗО:
    1. Уволни Pandemic Response team , създаден съвсем проницателно от ОБама.
    2. Не СЗО премахна CDC позициите в Китай, за устанвовяване на епидемии. Ако го беше запазил, щеше да има негов човек там, а не да получава филтрирана информация от ККП. Колко проницателно създадена от Обама и с лека ръка запиляна от оранжевия.

    Слава Україні!
  36. 36 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Поздравявам Тръмп за това решение! СЗО не просто е безполезна институция, тя е опасна за здравето!

  37. 37 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3096 Неутрално

    Голям праз.Нито ООН, нито НАТО, нито СЗО вече имат смисъл.Това с обединението отдавна отмина. В 21 първи век ще сме всеки срещу всеки.Ама някой или не им харесва или не искат да ги приемат
    —цитат от коментар 20 на vik



    До коментар [#20] от "vik":

    Поправка. Не всеки срещу всеки,а групи и съюзи от държави срещу други групи и съюзи от държави.

  38. 38 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4030 Неутрално

    До коментар [#26] от "dfjftriktrcdt":

    “Не зарази ли Китай светът???”

    Най-вероятно е Китай. Всъщност, става все по-сигурно, че са те. И WHO играе активна роля в прикриването на скандала. Затова трябва да понесе последиците.

    НО:

    Дръмб беше предупреден от разузнаването (ЦРУ) още през НОЕМВРИ, че от Китай идва проблем, който застрашава целия свят. В отговор на което не направи нищо чак до средата на МАРТ, когато превключи на FULL PANIC MODE, което в неговия случай означава: да прехвърля отговорността на другии да си приписва несъществуващи заслуги за илюзорни успехи.

    Най-слабият, некомпетентен и вреден президент във време на криза.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  39. 39 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 284 Весело

    Breaking: World Health Organization announces it will immediately launch an investigation of Joe Biden and Burisma.

    *шега копирана от нета.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  40. 40 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 968 Неутрално

    Добра вест. Колкото и да мучи матряла, нищо не зависи от него.

  41. 41 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    СЗО се провали и трябва да бъде разследвана.

  42. 42 Профил на K2
    K2
    Рейтинг: 2447 Неутрално

    Голям праз.Нито ООН, нито НАТО, нито СЗО вече имат смисъл.Това с обединението отдавна отмина. В 21 първи век ще сме всеки срещу всеки.Ама някой или не им харесва или не искат да ги приемат
    —цитат от коментар 20 на vik


    И предлагаш диктатури. Прозрачен опит за фоново внушение.

    SHADOWS of SOFIA
  43. 43 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4030 Неутрално

    До коментар [#39] от "Jalis Ironhammer":

    “Breaking: World Health Organization announces it will immediately launch an investigation of Joe Biden and Burisma.”

    Имай предвид, че това до края на деня участникът bellend ще го тиражира като истина.
    😁😁😁😁😎

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  44. 44 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Факт: Съединените щати са страната от индустриалния свят, която за момента се справя НАЙ-ЗЛЕ с вируса.За което вината е ИЗЦЯЛО на Дръмб - проспа месец и половина, лъга, прехвърля отговорност, би се геройски в гърдите и накрая оплеска всичко, което можеше да се оплеска.Дали сега ще му е виновна СЗО, или Обама, или Сорос, или Лунната гравитация - той е ПРОВАЛЕН президент.И това ще бъде записано в историята.
    —цитат от коментар 17 на Norman Granz


    Тръмп може да има много грешни решения, но това не намалява вината на СЗО за тази криза. СЗО е съучастник на ККП в прикриването на данните за този вирус и разпространяването на заразата.

  45. 45 Профил на guentchovelev
    guentchovelev
    Рейтинг: 109 Неутрално

    Значи организация с 2.4 млд. годишен бюджет вярва на китайските другари и няма пари да прати един екип от 2-3 човека на място да видят какво става? Ми тя за какво съществува тогава?

    Тръмп не го обичам, обаче от това му действие може да има положителен резултат за СЗО. Етиопеца начело май няма да е дълго време начело, яко е гушнал от китайските пари Или лобиране). Прави са САЩ!!!

  46. 46 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#26] от "dfjftriktrcdt":“Не зарази ли Китай светът???”Най-вероятно е Китай. Всъщност, става все по-сигурно, че са те. И WHO играе активна роля в прикриването на скандала. Затова трябва да понесе последиците.НО:Дръмб беше предупреден от разузнаването (ЦРУ) още през НОЕМВРИ, че от Китай идва проблем, който застрашава целия свят. В отговор на което не направи нищо чак до средата на МАРТ, когато превключи на FULL PANIC MODE, което в неговия случай означава: да прехвърля отговорността на другии да си приписва несъществуващи заслуги за илюзорни успехи.Най-слабият, некомпетентен и вреден президент във време на криза.
    —цитат от коментар 38 на Norman Granz


    Извинявай, но по-бездарен президент от Обама, САЩ никога не са имали. Обама оплеска всичко, което беше в правомощията му.

  47. 47 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 561 Весело

    До коментар [#38] от "Norman Granz":

    "Дръмб беше предупреден от разузнаването (ЦРУ) още през НОЕМВРИ"

    А умнокрасивите революционери сте били предупредени още октомври на специален брифинг на брега на Бодензее.

    Не се ли усещате колко сте смешни?

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  48. 48 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4030 Неутрално

    До коментар [#44] от "bez_ime2":

    “Тръмп може да има много грешни решения, но това не намалява вината на СЗО за тази криза.”

    Точно същото съм написал и аз в пост No 38.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  49. 49 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#43] от "Norman Granz":

    Много действително ще повярват в това 😅

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  50. 50 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Отдавна съм на мнение, че и СЗО има вина за тази пандемия, защото даваше успокоителни обяви и не препоръча първа карантина за лицата, пристигащи от Китай, не препоръча прекратяване на полетите до заразената провинция и т.н. Много държавни лидери, включително и Тръмп носят вина защото, подцениха опасността, въпреки че знаеха какво се случи в Китай и получаваха предупреждения от собствени учени. Сега Тръмп иска да прехвърли изцяло вината върху тези от СЗО, за да излезе чист за предстоящите избори.

  51. 51 Профил на dpnps
    dpnps
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Тръмп твърди, че СЗО по някакъв начин са скрили или изопачили информацията за заболяването.

    Фактите сочат друго.

    Епидемиологът от СЗО, Bruce Aylward, който заедно с делегация от 25 международни специалисти беше в Китай средата на Февруари, след прибирането си даде пресконференция, на която обясни много добре за какво заболяване става въпрос и как то бива успешно ограничавано.

    Описа много добре взетите мерки: карантина и социално дистанциране, строеж на нови специализирани болници, клиники извън болниците, които да поемат пика на желаещите да се изследват, масови тестове и карантиниране на заразените, издирване и интервюиране на десетки хиляди контакти на доказано заразени и последващото им карантиниране и така нататък...

    Това е видеото от пресконференцията на доктор Aylward, веднага след прибирането му от Китай:

    https://www.youtube.com/watch?v=PfR2pECJoeY

    Има и обстоен репорт, публикуван достъпен за всички заинтересовани.

    По онова време (средата на Февруари) повечето страни по света, включая САЩ, бяха във фаза на епидемията далеч преди Ухан от 23 Януари и мерките можеше да се приложат, дори и частично.

    Тръмп обаче беше зает да обяснява как това било само грип и щяло да изчезне като магия. И как ударът, който понася Китай щял да има позитивно влияние върху икономиката на САЩ.

  52. 52 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Аз статия с толкова много греши не бях чел скоро... Ай поне една машинна проверка пуснете де.... Пък и да си я прочетете няма да е зле.

    Дела трябват, а не думи.
  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#38] от "Norman Granz":

    Още 2018-та от американското консулство пристига сигнал, че в лабораторията в Ухан работят много неподготвени хора, с лоши стандарти за безопасност и опасността от SARS outbreak е голяма. За награда Джон Болтън намалява CDC екипът който работи в Китай. Ето го материалът:
    https://www.washingtonpost.com/opinions/2020/04/14/state-department-cables-warned-safety-issues-wuhan-lab-studying-bat-coronaviruses

  55. 55 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4030 Неутрално

    Американското разузнаване, както писах, засича опасността през ноември:
    https://edition.cnn.com/2020/04/08/politics/intel-agencies-covid-november/index.html
    https://abcnews.go.com/Politics/intelligence-report-warned-coronavirus-crisis-early-november-sources/story?id=70031273
    https://edition.cnn.com/2020/04/08/politics/us-intelligence-report-china-coronavirus/index.html

    За оправдание на Дръмб, сигурно е бил твърде зает да играе голф или да туитва за Crazy Nancy, та проспа и доклада на ЛИЧНИЯ СИ СЪВЕТНИК Питър Наваро от януари, базиран на същите разузнавателни данни.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  56. 56 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#46] от "bez_ime2":

    "Обама оплеска всичко, което беше в правомощията му."

    И по негово време Турция купи ракетни комплекси от Рассия.
    По негово време беше наложена забрана американски президент самоволно да извади САЩ от НАТО.
    Беше доказано за Обама системното му възпрепятстване на щатската правосъдна система.
    Така или иначе избирането на Обама за президент не беше голяма радост за много хора.
    Но, какво да се каже за Тръмб и ежедневните му прояви на кретения. Само в един момент да не се наложи на адвокатите му да пледират за невменяемост.

  57. 57 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Давайте сега в тон с китайската пропаганда и да защитите китайския интерес!
    Световната здравна организация повтаряше лъжите на Китай и чрез нея говореше Китай. Тръмп и той бил хвалил Китай! Хвалил,защото е вярвал на думите на Световната здравна организация. Подведен е от тях. Те подведоха всички. Нали те са експертите и светът на тях разчита. Ако Тръмп сам трябва да се сдобива с информация, за какъв е тази организация? Тръмп бил закрил накакво бюро ..! Какво ти бюро, китайците не пуснаха пиле да прехвръкне и отказаха категорично всякакви амарикански и европейски учени и лекари, за да не се разбере какво става.
    САЩ трябва да се оттеглят от тази организация. Има други подобни организации зад които могат да застанат. Тази е корумпирана от Китай, начело и бивш маоист от Етиопия.

  58. 58 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4030 Неутрално

    До коментар [#54] от "L Glassman":

    Както се вижда, чорапът вече се разплита.

    Дори Нийл Кавуто от иначе придворната Фокс Нюз (американският аналог на Пейовите медии) изригна вчера, че не знаел откъде да започне да изобличава Дръмбовите лъжи за коронавируса...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  59. 59 Профил на bobo59
    bobo59
    Рейтинг: 350 Неутрално

    Колко плаща САЩ и колко Китай на СЗО

  60. 60 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#46] от "bez_ime2":"Обама оплеска всичко, което беше в правомощията му."И по негово време Турция купи ракетни комплекси от Рассия.По негово време беше наложена забрана американски президент самоволно да извади САЩ от НАТО.Беше доказано за Обама системното му възпрепятстване на щатската правосъдна система.Така или иначе избирането на Обама за президент не беше голяма радост за много хора.Но, какво да се каже за Тръмб и ежедневните му прояви на кретения. Само в един момент да не се наложи на адвокатите му да пледират за невменяемост.
    —цитат от коментар 56 на gmbh


    В случая, подкрепям Тръмп 100%. СЗО трябва да бъде изчистена от протежета на диктаторски режими.

  61. 61 Профил на dpnps
    dpnps
    Рейтинг: 230 Неутрално

    До коментар [#45] от "guentchovelev":

    "Значи организация с 2.4 млд. годишен бюджет вярва на китайските другари и няма пари да прати един екип от 2-3 човека на място да видят какво става? Ми тя за какво съществува тогава?"

    СЗО изпратиха 25 международни специалисти в Китай в периода 16-24 Февруари. Долният репорт е в резултат на тази мисия. И е относително навременен, имайки предвид, че по онова време дори кризата в Италия не беше започнала.

    Report of the WHO-China Joint Mission on Coronavirus Disease 2019 (COVID-19)

    https://www.who.int/docs/default-source/coronaviruse/who-china-joint-mission-on-covid-19-final-report.pdf

    Който е искал да се информира е можел да прочете за какво става въпрос още на 28 Февриари, когато репортът е публикуван.

  62. 62 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3937 Любопитно

    "Но репортери в Белия дом припомниха, че самият Тръмп хвалеше преди време китайския подход и омаловажаваше опасността за собствената си страна. Освен това администрацията му прекрати финансирането на мисия на американски епидемиолози, базирана в Пекин, поради което тя бе закрита миналата есен - точно преди да избухне заразата в Ухан."

    Точно това са фактите! Тръмпи също носи вина за разпространението на пандемията от COVID-19, а не само СЗО и китайските власти.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  63. 63 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4030 Неутрално

    До коментар [#56] от "gmbh":

    “И по негово време Турция купи ракетни комплекси от Рассия.
    По негово време беше наложена забрана американски президент самоволно да извади САЩ от НАТО.
    Беше доказано за Обама системното му възпрепятстване на щатската правосъдна система.”

    И той (Обама) заговорничеше с Русия и Саудитците за ВДИГАНЕ на цените на петрола:
    https://www.nytimes.com/2020/04/12/business/energy-environment/opec-russia-saudi-arabia-oil-coronavirus.html

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  64. 64 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#62] от "Иво":

    На същото мнение съм!

  65. 65 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3937 Любопитно

    Е, нали трябва да изскара някой друг виновен, няма той да поеме вината, че изтърваха положението. Китай му е виновен, сега СЗО, утре някой друг, важното е той да е чист.
    —цитат от коментар 2 на troi


    Абсолютно, още повече, че януари месец той хвалеше китайския президент Си и неговата държава за справянето й с разпространението на новия коронавирус.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  66. 66 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 876 Неутрално

    Добре де, Тръмп е това, което го знаем, не е стока, да не изброявам сите му кусури. Как обаче да се потърси отговорност от СЗО, и най-вече от шефа й, за това, че в комбина с китайците потулваше проблема поне месец и половина, а може би и повече. В крайна сметка, те са специалистите с нужната експертиза и дадената им власт да се спрявят с подобни проблеми. И точно тук се провалиха. При това със силни съмнения за корупция. Отвратително както и да го погледнеш. Мисля, че в случая постъпката му е съвсем правилна. Подобни организации, създадени с чудесни намерения, финансирани основно от САЩ и Запада, с течение на годините са оглавявани, превземани и корумпирани умишлено от отявлени левичари за пробутване на техните мюзервирлъци и пропаганда. Нека само си припомним за Юнеско и Боковицата.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  67. 67 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3937 Любопитно

    До коментар [#14] от "Mushichka":

    Цент няма да види, но евро и юани ще види. Тази празнина в бюджета на СЗО ще бъде запълнена от нас европейците (ЕС), а сигурно и Китай ще увеличат своята вноска.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  68. 68 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 561 Неутрално

    СЗО, както и всички глобалистки организации,в момента търпят пълен провал. Като започнем от ООН, ЕС, та до тези корумпета етиопски маоисти. Китай от години се внедрява във всички глобалистки организации и прави да работят за него. А сега професионалните предатели, които са предали нациите си, расата си, пола и сексуалната ориентация, със сигурност ще застанат на страната на Китай. От тях друго не се очаква.

  69. 69 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2385 Неутрално

    Защо САЩ плащат 400 млн., а Китай 75?
    Разумно решение.
    СЗО трябваше да види още в Китай, че има опасност от пандемия и да призове още тогава към спешни мерки.
    Вместо това всеки ден променяха степента на опасност.

    Любовта ще спаси света!!!
  70. 70 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2787 Неутрално

    Даалеч по-конструктивна позиция на Скот Морисън като държавник и политик...

  71. 71 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#14] от "Mushichka":Цент няма да види, но евро и юани ще види. Тази празнина в бюджета на СЗО ще бъде запълнена от нас европейците (ЕС), а сигурно и Китай ще увеличат своята вноска.
    —цитат от коментар 67 на Иво


    Ще бъде запълнена от европейците, ама друг път. В ЕС също са бесни на безобразията на СЗО и най-вече на ръководителя и.

  72. 72 Профил на Иво Желев
    Иво Желев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да се обърне внимание и на атаките над чужденци в Китай, директно спонсорирани от машината в Пекин. Можете да разберете повече в Гугъл.

  73. 73 Профил на zakkwylde
    zakkwylde
    Рейтинг: 706 Весело

    Отделно, Тръмп спря не само финансирането на СЗО.Тръмп спря и чековете, дето ще ни ги пращат за джобни пари, с цел да се вкара името му на чека.
    —цитат от коментар 10 на Боби Колев


    Много си го закършил.

  74. 74 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#60] от "bez_ime2":

    "В случая, подкрепям Тръмп 100%. СЗО трябва да бъде изчистена от протежета на диктаторски режими."

    В този случай Тръмб спасява кожа. Или поне той смята така.
    Не съм никакъв адвокат на СЗО. Вероятно в този си вид да е безполезна.

  75. 75 Профил на pimpf
    pimpf
    Рейтинг: 284 Разстроено

    Тъпото е, че бюджета ще се ореже точно за хората в тази организация, който имат реална и смислена дейност. Нейното раздуто ръководство ще продължи да харчи огромни пари за симпозиуми, семинари, конгреси на разни екзотични дестинации с включени самолетни билети първа клас и супер луксозни хотели. Заплатите им дори ги коментирам. Въпреки, че това е едно доста "емоционално" решение, може би пък да е повод подобни организации да се преструктурират и да станат по-ефективни. Но се съмнявам. Никой не реже клона на който виси за да спаси дървото.

  76. 76 Профил на Mushichka
    Mushichka
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Ето как реагират от СЗО на 14.01 относно лъжите на китайските комунисти. Туитват ги!

    https://pbs.twimg.com/media/EVmZfxmXYAEr5D1?format=jpg&name=medium

    Да не говорим за отвратителното изключване на Тайван от СЗО заради Китай.

  77. 77 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1850 Любопитно

    Факт: Съединените щати са страната от индустриалния свят, която за момента се справя НАЙ-ЗЛЕ с вируса.За което вината е ИЗЦЯЛО на Дръмб - проспа месец и половина, лъга, прехвърля отговорност, би се геройски в гърдите и накрая оплеска всичко, което можеше да се оплеска.Дали сега ще му е виновна СЗО, или Обама, или Сорос, или Лунната гравитация - той е ПРОВАЛЕН президент.И това ще бъде записано в историята.
    —цитат от коментар 17 на Norman Granz


    Това пак ли Рейчъл Мадау по MSNCB го каза?

  78. 78 Профил на zakary
    zakary
    Рейтинг: 509 Неутрално

    Тоя жалък боклук с огромно его няма ли кой да му съкрати земния път, да му се не види...
    —цитат от коментар 4 на serena


    Не е нужно. Той може по всяко време да бъде сменен от американския гласоподавател. В някои други държави такава опция е изключена.

  79. 79 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 284 Весело

    До коментар [#60] от "bez_ime2":"В случая, подкрепям Тръмп 100%. СЗО трябва да бъде изчистена от протежета на диктаторски режими."В този случай Тръмб спасява кожа. Или поне той смята така.Не съм никакъв адвокат на СЗО. Вероятно в този си вид да е безполезна.
    —цитат от коментар 74 на gmbh


    Не виждам как точно си спасява кожата, но щом казвазш...

  80. 80 Профил на Максимилиан Живков Богомилов
    Максимилиан Живков Богомилов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тука вече бих му стиснал ръката на Тръмп! Браво! Нека Бил Гейтс и компания си ги финансират!

  81. 81 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 132 Любопитно

    Тръмп е прав , всички наредени на опашка , трябва да пазят първо на първо...СА Щ ! Това е лишено от здрав смисъл , човешката реакция е точно обратната , а да го искаш е меко казано нездравословно , още повече , ако и не го обясниш защо !

  82. 82 Профил на dpnps
    dpnps
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Ето как реагират от СЗО на 14.01 относно лъжите на китайските комунисти. Туитват ги! https://pbs.twimg.com/media/EVmZfxmXYAEr5D1?format=jpg&name=medium Да не говорим за отвратителното изключване на Тайван от СЗО заради Китай.
    —цитат от коментар 76 на Mushichka


    Да, а ден по-късно се доказва разпространение между хора. Но този факт удобно се пропуска от хора като вас.

  83. 83 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#12] от "Боби Колев":

    От сега мога да ти кажа че това със СЗОто го прави много популянен -в САЩ ,а за него гласуват там ,а не по Африка или Индия и Южна Америка

    гошо
  84. 84 Профил на zakary
    zakary
    Рейтинг: 509 Неутрално

    Без изобщо да разсъждавам дали СЗО има или няма вина за развитието на сегашната пандемия не мога да не отбележа очевидния факт, че всяка празнина оставена от САЩ бива автоматично запълнена от Китай.
    —цитат от коментар 10 на Боби Колев


    И от Русия, приятелю. И от Русия.

  85. 85 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Ето как реагират от СЗО на 14.01 относно лъжите на китайските комунисти. Туитват ги! https://pbs.twimg.com/media/EVmZfxmXYAEr5D1?format=jpg&name=medium Да не говорим за отвратителното изключване на Тайван от СЗО заради Китай.
    —цитат от коментар 76 на Mushichka


    Това пък е връх на безобразията им...

  86. 86 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1627 Неутрално

    Гебрейтус с право е критикуван от САЩ още от избирането му в WHO, защото произлиза от комунистическа партия в Етиопия (Етиопски Народно-революционен Фронт) и по стар комунистически модел като министър на здравеопазването на Етиопия укрива няколко епидемични взрива на холера през 2006,2009,2011 година замъглени като случаи на ….диария. Освен това връзките му със афрокомунягата Мугабе в Зимбабве са определяни като корупционни от разследващи журналисти и хвърля мрачни впечатления за неговата личност. Близките му връзки с Китайската Комунистическа Партия и Си Дзинпин също навеждат на мисълта за прикриване на началото и истинския размер на пандемията в резултат на което маса страни ако не и всички подцениха потенциала на проблема и последвалата катастрофа днес. Всъщност не е лекар ,а биолог микробиолог и има и западни награди за изследване и борба с маларията ,но политическите му зависимости и черната му страна не може да се изсветлят. А иначе преди 27 години ,когато си подавах заявление да работя за WHO в Африка и получих формални отговори ('нямаме нужда за момента от повече лекари от регистъра в момента който имаме' на 2 пъти 1991 и 1993 г тогава останах озадачен колко много дирекции в тази организация се оглавяват от руски имена и как тази организация е тотално превзета от руски чиновници и братски африкански партии....

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  87. 87 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Гебрейтус с право е критикуван от САЩ още от избирането му в WHO, защото произлиза от комунистическа партия в Етиопия (Етиопски Народно-революционен Фронт) и по стар комунистически модел като министър на здравеопазването на Етиопия укрива няколко епидемични взрива на холера през 2006,2009,2011 година замъглени като случаи на ….диария. Освен това връзките му със афрокомунягата Мугабе в Зимбабве са определяни като корупционни от разследващи журналисти и хвърля мрачни впечатления за неговата личност. Близките му връзки с Китайската Комунистическа Партия и Си Дзинпин също навеждат на мисълта за прикриване на началото и истинския размер на пандемията в резултат на което маса страни ако не и всички подцениха потенциала на проблема и последвалата катастрофа днес. Всъщност не е лекар ,а биолог микробиолог и има и западни награди за изследване и борба с маларията ,но политическите му зависимости и черната му страна не може да се изсветлят. А иначе преди 27 години ,когато си подавах заявление да работя за WHO в Африка и получих формални отговори ('нямаме нужда за момента от повече лекари от регистъра в момента който имаме' на 2 пъти 1991 и 1993 г тогава останах озадачен колко много дирекции в тази организация се оглавяват от руски имена и как тази организация е тотално превзета от руски чиновници и братски африкански партии....
    —цитат от коментар 86 на Dr_Doolittle


    Абсолютно вярно, избирането му е скандално. Тедрос Гебрейесус е за трибунал!

  88. 88 Профил на Максимилиан Живков Богомилов
    Максимилиан Живков Богомилов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Бюджета на СЗО е на 30% от "Фондът на Бил и Мелинда Гейтс" и 11% от САЩ.
    Всичко добива логика. Първо Бил Гейтс например има клипчета, в своя ютюб канал с два милиона абоната, за това как трябвало да се ваксинира целият свят.
    След това идва коронавируса и СЗО не прави нищо по въпроса.
    И накрая Тръмп спира финансирането на СЗО, а в същото време Бил Гейтс мрази Тръмп.

  89. 89 Профил на Born
    Born
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Това комай е единственото хубаво нещо, което Тръмп направи за целия си мандат. Тук напълно го одобрявам. СЗО е главният виновник/след Китай, разбира се/ за световната пандемия.

  90. 90 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Не особено умно решение на Доньо, повече плод на емоция, отколкото на разум. Иначе СЗО е пробита организация и дължи страшно много отговори. Например защо продължава повтаря лъжите на ККП. Надявам се да им бъде потърсена сметка след време.

  91. 91 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1287 Любопитно

    Я, др Гейтс бил вторият по големина грантодател. Се са чудех що толкоз упорито напират да пробутват ваксините.

  92. 92 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 659 Неутрално

    [quote#46:"bez_ime2"][/quote]

    Обама оплеска всичко? Всичко без това. Я да видим това видео от 2014г. показва друга картинка. Същата организация създадена от Обама и унищожена от ейджънт ориндж
    https://www.youtube.com/watch?v=pBVAnaHxHbM

    Слава Україні!
  93. 93 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 659 Неутрално

    [quote#46:"bez_ime2"][/quote]

    Обама оплеска всичко? Всичко без това. Я да видим това видео от 2014г. показва друга картинка. Същата организация създадена от Обама и унищожена от ейджънт ориндж
    https://www.youtube.com/watch?v=pBVAnaHxHbM

    Слава Україні!
  94. 94 Профил на Black Hawk
    Black Hawk
    Рейтинг: 948 Неутрално

    Логична развръзка, след като СЗО се занимава предимно с покриване на китайската отговорност и повтарянето на опорките на китайския режим, вместо с пандемията. СЗО не се справи добре с епидемиите от Ебола и свински грип т.е. във всяка криза тази организация не върши работата, за която е създадена. Трябва не просто спиране на финансирането, а закриване и замяна с друга организация, която няма да се занимава с политика.

  95. 95 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 1367 Любопитно

    Правилно! Всички разбраха, че СЗО са корумпирани китайски мекерета.

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  96. 96 Профил на Black Hawk
    Black Hawk
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#17] от "Norman Granz":

    Факт: Съединените щати са страната от индустриалния свят, която за момента се справя НАЙ-ЗЛЕ с вируса.
    —цитат от коментар 17 на Norman Granz


    Погледни смъртността на милион население и ще разбереш каква колосална глупост си написал. Не знам откъде идва желанието ти непрестанно да ни заливаш със своята посредственост и некомпетентност.


  97. 97 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Значи организация с 2.4 млд. годишен бюджет вярва на китайските другари и няма пари да прати един екип от 2-3 човека на място да видят какво става?
    —цитат от коментар 45 на guentchovelev

    До коментар [#45] от "guentchovelev": СЗО изпратиха 25 международни специалисти в Китай в периода 16-24 Февруари.
    —цитат от коментар 61 на dpnps


    СЗО има представителства в около 150 държави, отделно регионални офиси по континенти. Още през януари регионалният офис ходи до Ухан, а после в Китай ходи и делегация от Женева. Само че по това време нямаше единодушие дали тази епидемия ще се разрасне.

    Да не забравяме, че СЗО не се състои от някакви извънпланетни чиновници, ами там си работят представители на всички държави. Включително САЩ имат представител в Изпълнителния съвет - нещо като борд на директорите, само че членовете са специалисти. В средата на февруари беше поредната международна сесия на този борд.
    И да се твърди, че САЩ не знаели какво става и разчитали само на СЗО да им каже какво да правят... това са поредните лъжи на Тръмп.

  98. 98 Профил на ujast
    ujast
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тоя клоун става все по-опасен и все по-вреден!
    САЩ продължава да губи престиж!

    80%? повече
  99. 99 Профил на ujast
    ujast
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#20] от "vik":

    Някои хора имат желание да се върнем в средновековието, но забравят, че има интернет.
    ЕС и НАТО също.

    80%? повече
  100. 100 Профил на ujast
    ujast
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#30] от "L Glassman":

    Как точно СЗО са виновни за действията в Испания, Италия, Франция, Англия или САЩ?
    Не че нещо, ама просто е абсурндо!

    80%? повече




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK