Унгарските заводи за коли подновяват работа

Предприятията започват с ограничен брой работници. Компаниите са зависими и от отварянето на границите, за да внасят компоненти и да изнасят готови коли.

© Reuters

Предприятията започват с ограничен брой работници. Компаниите са зависими и от отварянето на границите, за да внасят компоненти и да изнасят готови коли.



Най-големите производители на автомобили в Унгария планират постепенно да подновят работа след седмици бездействие заради мерките против пандемията от коронавируса.


Икономиката на страната е силно зависима от този сектор и късно във вторник Audi поднови работа в завода си, а вечерта се включи в съвместно изявление на Daimler и Suzuki. Те започват постепенно работа при строги санитарни и антиепидемиологични мерки.


От Opel (част от групата PSA) заявиха за държавната информационна агенция MTI, че са готови да подновят производството в Западна Унгария, когато го позволят пазарните условия и регулациите. Корейците от Hankook Tire подновиха производството на гуми на юг от Будапеща. За същото съобщават и японците от Denso, които доставят части за автомобили.




"Hungarian Suzuki въведе по-сложни мерки за здравна безопасност и сме готови да рестартираме работата на предприятието ни в Естергом", казват от компанията. "Следим пазара и потенциалните мерки в страната и в международен план, като на седмична база обсъждаме датата за подновяване на работа. Засега планираме да започнем с една смяна на 27 април."


През февруари - последният нормален месец, преди да удари пандемията, индустриалното производство в Унгария се увеличи с 4.1% на годишна база. Анализатори очакват негативните последици от затварянето на икономиката да се усетят най-силно през второто тримесечие на годината.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    Ама къде ще продават ??

  2. 2 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3669 Любопитно

    Там всичко зависи от волята на един човек, така че нищо чудно заводите на Ауди да подновят работата си ! Ако обаче отново нарасне броя на заразените, естествено е, че Ауди ще носят цялата отговорност......

  3. 3 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1658 Неутрално
  4. 4 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    Там всичко зависи от волята на един човек, така че нищо чудно заводите на Ауди да подновят работата си ! Ако обаче отново нарасне броя на заразените, естествено е, че Ауди ще носят цялата отговорност......
    —цитат от коментар 2 на samoedin


    За съжаление, откакто АУДИ са част от "Фоблксваген груп" всичко зависи от волята на един човек ..

  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4252 Неутрално

    И в Чехия....

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  6. 6 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7378 Неутрално

    До коментар [#1] от "simChо":

    В Китай.

  7. 7 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    Купувачите на коли?
    —цитат от коментар 3 на ju.li


    Са най-вече в Китай - където е най-големият световен пазар..
    И не купуват.

    Не купуват и на втория пазар - САЩ , въпреки корекциите на Тръмп за екологичните мерки.

  8. 8 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    Ама къде ще продават ??
    —цитат от коментар 1 на simChо


    До коментар [#1] от "simChо":
    В Китай.
    —цитат от коментар 6 на Роси


    Да, в Китай е световният пазар на коли..
    Приблизителен пазар от към 30 милиона.

    Но там, както многократно обяснявах има към 80% спад на пазара.


  9. 9 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1793 Любопитно

    Супер, крайно време е за икономически рестарт!

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  10. 10 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    Супер, крайно време е за икономически рестарт!
    —цитат от коментар 9 на The Shadow


    Абсолютно иде рестарт.

    Само от факта за падане на китайският пазар щяло било да има към 26 милиона безработни..

    Рестартът чука на вратата!

  11. 11 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2722 Неутрално

    До коментар [#1] от "simChо":В Китай.
    —цитат от коментар 6 на Роси


    Да, ей сега ще ги вдигнат да ги носят от Унгария до Китай, там си имат заводи

  12. 12 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Диктаторът Орбан пак прецака всички. Няма ли вече да го отлъчват от ЕС за неправилно държание ?

    over the under
  13. 13 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2067 Неутрално

    Това е невъзможна новина.
    Просто няма пазар.
    А и Унгария изтърва вируса. Апропо то за което има пазар заводите в Европа си работят. Само Испания спря икономиката си цялата за 2 седмици.

  14. 14 Профил на Славейко
    Славейко
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    До коментар [#10] от "simChо":

    Фактът, че Кристин Лагард е казала на Италия и Португалия да излязат от еврото как ти се струва?
    Въпреки това липсата на възпиращия вирус ще доведе пазарите до оздравяване, и пренастройване. Но Китай ... не. Китай е минало.

  15. 15 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1887 Неутрално

    До коментар [#1] от "simChо":

    Няма значение! Както се казваше в един анекдот не е важно накъде се движим, важно е да се движим! Движението е всичко - посоката нищо!

  16. 16 Профил на Славейко
    Славейко
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    До коментар [#13] от "Да вярваме на истината":

    Няма как да не го изтървеш, това е вирус, не е човек, че да го заптисваш.
    Ще те чака ако ще след 100 години и пак ще те удари. Като го затворим днес, утре какво правим? Той дори не е жив, не знае, че те е ударил !!!

  17. 17 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    Да, ей сега ще ги вдигнат да ги носят от Унгария до Китай, там си имат заводи
    —цитат от коментар 11 на karatista



    "Сузуки" няма но има в Тайланд и Индия , а пък "Фолксваген Груп" барабар с "Ауди" има в Китай най-голям дял от производството си..
    При общ резултат малко под 12 милиона за целия свят , в Китай имат произведени 4.5 милиона ..

    Пък и кво прайм все пак със сриналия се китайски пазар?

    Що , към мощностите за 25 милиона на разни автопроизводители , които ей така си стоят из Китай , ще мъкнем още произведени коли?

  18. 18 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    Пуснали са чистачката да мете двора и вече е новина. В Българските новинарски сайтове малко работата е фалшива, четеш новина и после вече, тъй като нищо не разбираш влизаш в чужди сайтове.

    "в Унгария планират постепенно да подновят работа"
    Това може да значи всичко.

  19. 19 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Има хора които са си поръчали автомобили с избрана конфигурация на оборудването и тези поръчки трябва да се изпълнят . В нормална обстановка без пандемия се чака поне два месеца . Така че трябва да се изпълнят поръчките от януари , февруари и март .

  20. 20 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1920 Любопитно

    До коментар [#14] от "Славейко":

    "Фактът, че Кристин Лагард е казала на Италия и Португалия да излязат от еврото как ти се струва?"

    КОГА ТОВА????

    В Русия съм! В Русия съм!
  21. 21 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 2042 Неутрално

    Има хора които са си поръчали автомобили с избрана конфигурация на оборудването и тези поръчки трябва да се изпълнят . В нормална обстановка без пандемия се чака поне два месеца . Така че трябва да се изпълнят поръчките от януари , февруари и март .
    —цитат от коментар 19 на Dankol


    Абсолютно вярно, но аз никога не съм бил и няма да бъда един от тях. Тук можеш да си купиш кола която е вече регистрирана но само с 100/200 мили на часовника и автоматично струва 20% по малко (ДДС) За мен трябва да си луд за да хвърлиш 20% от собствените си пари в канала за нищо, но има хора всякакви.
    Кола от 40000 паунда и губиш 8000 в момента в който подпишеш документите...лудост

    На сеКУРити гардове (cgv37662786), малоумни (EUdefender) и тролове (Шака Зулу) не отговарям 😁
  22. 22 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    До коментар [#10] от "simChо":Фактът, че Кристин Лагард е казала на Италия и Португалия да излязат от еврото как ти се струва? Въпреки това липсата на възпиращия вирус ще доведе пазарите до оздравяване, и пренастройване. Но Китай ... не. Китай е минало.
    —цитат от коментар 14 на Славейко


    Китай е абсолютно минало!
    А до скоро беше двигател на целия бранш!

    Overall vehicle production in 2019 totaled 25.721 million units, reflecting a 7.5% y/y decline, while sales totaled 25.769 million units, reflecting an 8.2% y/y decline.

    Пък Кристин Лагард вятър я вее на бял кон!

  23. 23 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    До коментар [#1] от "simChо":Няма значение! Както се казваше в един анекдот не е важно накъде се движим, важно е да се движим! Движението е всичко - посоката нищо!
    —цитат от коментар 15 на telqk


    Това е важно..
    Между другото и Русия си е пуснала автозаводите, и Индия ..

  24. 25 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    То в Европа пазар няма. В Северна Америка също.

    Криво ляво могат да продават в Китай. И една Африка, ама па те африканците са пълни са с пари. :)

    Който оцелее поне ще кара евтини коли. :)

  25. 26 Профил на Славейко
    Славейко
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    До коментар [#20] от "Веселин Дечев":

    Слушай женицата какво говори. Тя сигурно пак ще се извини като преди почти месец, но това издава остро напрежение между двете групи.

  26. 27 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 2042 Неутрално

    До коментар [#20] от "Веселин Дечев":https://www.express.co.uk/news/world/1255263/EU-coronavirus-crisis-Italy-Portugal-eurozone-Lagarde-Merkel-Macron-latest
    —цитат от коментар 24 на Славейко


    Да де, но цитираната статия е от 14 Март....доста вода изтече от тогава и доста неща се промениха. Не казвам дали са за добро или лошо, но тепърва ще се види кой, кой е в Европа и кой ще остава или излиза.

    На сеКУРити гардове (cgv37662786), малоумни (EUdefender) и тролове (Шака Зулу) не отговарям 😁
  27. 28 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4202 Неутрално

    До коментар [#27] от "padrino":

    Реакцията на Лгард е била свързана с караниците на блоковете вътре в Еврозоната и ЕС. В резултат на нейния призив за съвместна работа беше възложено на финансовите министри на страните на Юга (Италия, Испания, Португалия, Франция) и Севера (останалите) да договорят споразумение. Не е ставало въпрос за "изключване", а за възможността за "излизане" от ЕЗ в рамките на дискусията.
    https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-eu/we-need-to-act-ecbs-lagarde-tells-feuding-eu-on-coronavirus-rescue-sources-idUSKBN21E1ZB
    и https://www.economist.com/europe/2020/04/09/european-finance-ministers-ponder-coronabonds

  28. 29 Профил на Мамата
    Мамата
    Рейтинг: 220 Неутрално

    И Фолцваген България подновява работата си.

  29. 30 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1887 Неутрално

    До коментар [#23] от "simChо":

    Когато не знаеш за къде пътуваш(т.е. посоката) всички ветрове са неблагоприятни.
    Да даваш пример с алкашите и Индия е най-малкото неуместно.

  30. 31 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2610 Неутрално

    То и при Виденов имаше период в който всички трябваше да произвеждат, въпреки че нямаха пазар и договори. Волунтаристична икономика.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  31. 32 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    До коментар [#23] от "simChо":Когато не знаеш за къде пътуваш(т.е. посоката) всички ветрове са неблагоприятни.Да даваш пример с алкашите и Индия е най-малкото неуместно.
    —цитат от коментар 30 на telqk


    Примерите трябва да са положителни, абсолютно се съгласявам!

    Не трябва да се споменава за пуснатите заводи, трябва да се набляга на спрените!
    Така е по нашему, така бием по Орбан!

  32. 33 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2663 Неутрално

    То и при Виденов имаше период в който всички трябваше да произвеждат, въпреки че нямаха пазар и договори. Волунтаристична икономика.
    —цитат от коментар 31 на Корки


    И "Ауди" и "Сузуки" са от най-горещите привърженици на такова поведение ..

    "Залудо работи, залудо не стой" написано на стената и портрет на Виденов посреща гостите на "Ауди" още на гарата Инголщад-Норд.

    Осаму Сузуки пък, въпреки напредналите си години, нарочно си реши косата (каквото е останало от нея ) та да прилича поне малко на младия Виденов.

    Що тъй правят тез хора, що са волунтаристи, що подражават на виденовистите, що пускат заводите??





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK