За пръв път от 9 г. пилотирана мисия на НАСА ще излети от САЩ на 27 май

За пръв път от 9 г. пилотирана мисия на НАСА ще излети от САЩ на 27 май

© Associated Press



Американската космическа атенция НАСА потвърди първата пилотирана мисия, която излита от Съединените щати от 2011 г. насам.


В "Туитър" НАСА съобщи, че ракетата и корабът, който тя носи, ще излетят от космическия център "Кенеди" във Флорида на 27 май и ще отведе двама астронавти до Международната космическа станция.


И двата апарата са създадени от "Спейс Екс" и ако компанията на милиардера Илън Мъск успее, това ще е първата частна компания, изпратила астронавти на НАСА в космоса.




НАСА използваше руски ракети за пилотирани полети, откакто спря да използва совалките си през 2011 г.


Ракетата Falcon 9 и корабът Crew Dragon ще излети от същата стартова площадка 39А, използвана при излитането на "Аполо 11" и совалките на НАСА.


Астронавтите Боб Бенкън и Дъг Хърли ще стигнат до МКС за около 24 часа. На станцията в момента има един американски астронавт и двама руски космонавти.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (497)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3127 Весело

    Успех момчета!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  2. 2 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    Странното е че много бавно ще стигнат до МКС. С руска ракета се стига много по-бързо. Иначе официалният език на МКС е английският, което е нормално, защото е международен език. Това международно сътрудничество на МКС не е само между САЩ и РФ, а са вътре още Япония и ЕС. Тези три държави и ЕС имат планове до 25-30 г. да пратят пилотиран кораб до Марс. От тук нататък така щяло да е, тъй като не можела една държава да си позволи подобни разходи.

    Мы идем широкими полями На восходе утренних лучей. Мы идем на бой с большевиками За свободу Родины своей.
  3. 3 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    Показателно е, че САЩ се отказаха от совалките и минаха на ракети.

    Мы идем широкими полями На восходе утренних лучей. Мы идем на бой с большевиками За свободу Родины своей.
  4. 4 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1223 Весело

    Роскосмос отече в канала :D

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  5. 5 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 687 Неутрално

    Радвам се, че частни фирми се заеха с изслрдвна на космоса. Те ще направят полетите сигурни, евтини и масови.

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  6. 6 Профил на lino_santino
    lino_santino
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Ами така де, навремето блядовете му предлагаха да си купи остарели им ракети за по 21 млн и взеха, че го ядосаха и сега им изяде хляба. Нищо де, нали имат водка.

  7. 7 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    Роскосмосът е всичко. Вижте каква възраст работи там сега:

    "Два сотрудника предприятий космической промышленности, заболевшие коронавирусной инфекцией, умерли в больницах. Об этом сообщили РБК в пресс-службе «Роскосмоса».
    Скончавшимся специалистам было 62 и 68 лет. Кроме того, от двусторонней пневмонии умер 58-летний сотрудник одного из предприятий, у которого подозревали коронавирус.
    Общее число зараженных сотрудников предприятий космической отрасли составило 42 человека, "©️

    "Чуждестранен агент"
  8. 8 Профил на Николай_1
    Николай_1
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Руската космонавтика отдавна се е превърнала в "куфар без дръжка" - да го захвърлиш е жалко , а да го носиш вече е непосилно......Технологичното изоставне на ушанките личи и в усвояването на Космоса.....

  9. 9 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 668 Неутрално
  10. 10 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    Да се говори за пълно изместване на Роскосмос е още рано. МКС в крайна сметка е руска космическа станция в началото. Сега вече е международна и към нея се прикачат модули на другите участници в програмата, но да се отписва Роскосмос не е реално. Може би така Русия се разтоварва малко от огромните разходи. Все пак САЩ затова спряха совалките и заради несигурността.

    Мы идем широкими полями На восходе утренних лучей. Мы идем на бой с большевиками За свободу Родины своей.
  11. 11 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Успех! Космическата индустрия ще егенрира все повече приходи.

  12. 12 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4605 Неутрално

    Успех !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  13. 13 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3137 Неутрално

    Успех на НАСА, успех на Мъск, успех на Америка!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    До коментар [#8] от "Николай_1":

    Русия поради липса на средства кара все още на стари разработки от преди, но те работят. И при самолетите им е така. Разбира се това е по принцип, има и изключения. Но след 1992 г. разходите за космическата програма в Русия рязко спадат. Приоритетите са други. Според мен това сътрудничество устройва и Русия и САЩ, поделят си разходите (заедно с Япония и ЕС), защото те съвсем не са малки.

    Мы идем широкими полями На восходе утренних лучей. Мы идем на бой с большевиками За свободу Родины своей.
  16. 16 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 418 Неутрално

    "И двата апарата са създадени от "Спейс Екс"""

    Успешен старт и успешна мисия!

  17. 17 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 2558 Неутрално

    До коментар [#14] от "vpp42647687":

    САЩ изследват Марс и изпратиха апарати извън Слънчевата система, бляд. Пикай газ колкото щеш

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  18. 18 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4241 Неутрално

    Успех! Пример за частна инициатива! Браво!

  19. 19 Профил на Staro-nov Dnevnikar
    Staro-nov Dnevnikar
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тази НАСА освен да убива амеракански астронавти прави ли нещо друго? Ква полза от съществуването и? Хубавите снимки на космоса(а можеби и не са снимки а фотошоп) струват ли си милиярдите дето харчи?

  20. 20 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 966 Неутрално

    Добра новина. Колкото повече, толкова повече. Пътя на човечеството е към звездите/А.Азимов/ и всяка малка стъпка в тази посока е единствено правилната стъпка.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  21. 21 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#15] от "anonim440":

    "Според мен това сътрудничество устройва и Русия и САЩ, поделят си разходите (заедно с Япония и ЕС), защото те съвсем не са малки."

    Кой какво устройва е ясно. Виждал ли си МКС и кой с колко модула разполага на нея?
    Щом руснаците ги устройва минималното, Ок.

  22. 22 Профил на Staro-nov Dnevnikar
    Staro-nov Dnevnikar
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#13] от "Norman Granz":

    "Успех на НАСА, успех на Мъск, успех на Америка!"

    Направи ми деня с лозунгите си! А кога беше млад пишеше - " Успех на БКП и братската КПСС".... хехеехехе

  23. 23 Профил на asdas200
    asdas200
    Рейтинг: 231 Неутрално

    Много показателно за "величието" и несъстоятелността на Русия като държава и руснаците като народ, е как една частна компания от САЩ, за няколко години успя да сложи в малкия си джоб държавния мастодонт Роскосмос, хрантутен десетилетия наред от Имперята на Злото и нейните колонии в Източна Европа.

  24. 24 Профил на Niko Kostantinov
    Niko Kostantinov
    Рейтинг: 724 Неутрално

    Добре какво толкова ще се случи като излетят и се прикачат към МКС. Някакъв небивал успех ли ще е? От колко години се случва това? 10г?20г?30г?
    Цялата статия се свежда до това, че ще са частни компании:Спейс Екс и Боинг( Dragon е тяхна разработка).

  25. 25 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 617 Неутрално

    Роскосмос отече в канала :D
    —цитат от коментар 4 на MititU


    Сериозно??🙄🙄🙄 За това ли Тръмп миналата седмица се моли моли на Путин за сътрудничество в космоса??

  26. 26 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 480 Любопитно

    Успех! Пример за частна инициатива! Браво!
    —цитат от коментар 18 на vassilun


    Каква инициатива, нали НАСА плаща масрафа в млрд долари.

  27. 27 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 958 Неутрално

    Руските бакшиши с москвичите остават без работа.
    Успех и това да стане рутинна дейност за Спейс Екс!

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  28. 28 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    До коментар [#21] от "gmbh":

    Ако руснаците се отдръпнат и край с МКС.
    Основата в МКС е тяхна. Ще трябва САЩ и другите държави да измислят (изкопират) своя МКС.

    Мы идем широкими полями На восходе утренних лучей. Мы идем на бой с большевиками За свободу Родины своей.
  29. 29 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1663 Неутрално

    [quote#26:"Фат Ким"][/quote]

    И ?

    SHADOWS of SOFIA
  30. 30 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 480 Неутрално

    [quote#26:"Фат Ким"]
    —цитат от коментар 29 на К2
    И ?[/quote]

    Това е държавна инициатива, не частна, който плаща той поръчва музиката.

  31. 31 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    До коментар [#21] от "gmbh":

    И още нещо, Русия може и без другите (ако намери средства) технологията си я има. Стара, но работеща. Докато САЩ и другите държави не могат без Русия. САЩ сега за първи път ще пратят своя пилотирана ракета до МКС.

    Мы идем широкими полями На восходе утренних лучей. Мы идем на бой с большевиками За свободу Родины своей.
  32. 32 Профил на svoboden izbor
    svoboden izbor
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Успех на астронавтите!
    Дано по скоро достигнем и Марс!

  33. 33 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 958 Неутрално

    До коментар [#14] от "vpp42647687":

    Не завариха тръба, а разработиха нови ракети и ви оставят в далечното минало на космическите полети. Вече руснаците не можете да се сравнявате дори с Индия и Китай. За САЩ си трайте, че около тях изглеждате комично.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  34. 34 Профил на svoboden izbor
    svoboden izbor
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#28] от "anonim440":

    Не ще да изкопират , изцяло нова по-добра ще направят !
    А ако Руснаците останат изолирани и в космическите изследвания - до къде ще стигнат?

  35. 35 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 617 Неутрално

    Успех на НАСА, успех на Мъск, успех на Америка!
    —цитат от коментар 13 на Norman Granz


    Успех Мъск??Каде в статията прочети SpaceX??Още март месец вторият опит на SpaceX се провали затова Тръмп се принуди да се моли на Путин за сътрудничество в космоса още миналата седмица.

  36. 36 Профил на 堅不可摧
    堅不可摧
    Рейтинг: 264 Неутрално

    НАСА не иска да ползва евтините съветски шофьори за транспорт то МКС.

  37. 37 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 288 Неутрално

    Партийните кадри пак изпълзяха с лозунгите си.
    Здраве да е!

  38. 38 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    До коментар [#23] от "asdas200":

    Просто не е вярно. Явно не сте запознат. В СССР всичко се е правило въпреки КПСС.
    Корольов е лежал даже в специален концлагер от който е творил. Специален е бил концлагера, защото болшевиките са имали нужда от Корольов и там той е можел да работи, като специалното на концлагера било и че вместо само на хляб и вода са им давали на обяд и супа.
    Ако Корольов беше живял в държава, която да не е управлявана от комунисти не се знае какво щеше да стане.

    Мы идем широкими полями На восходе утренних лучей. Мы идем на бой с большевиками За свободу Родины своей.
  39. 39 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7130 Неутрално

    Успех и да се върнат живи и здрави!

  40. 40 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    Да се надяваме, руснаците да не успеят да направят някоя диверсия, че след като Спейс Х им приземи "Протон" и ги остави без никакви поръчки, сега същото ще направи и със "Союз". А Роскосмос ще стане една държавна компания с 200 000 служители, правеща по 4-5 изстрелвания на година.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  41. 41 Профил на svoboden izbor
    svoboden izbor
    Рейтинг: 213 Неутрално

    "Много показателно за "величието" и несъстоятелността на Русия като държава и руснаците като народ, е как една частна компания от САЩ, за няколко години успя да сложи в малкия си джоб държавния мастодонт Роскосмос"

    Частника винаги действа по-ефективно от държавния служител - стига да не е олигарх?

  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на The Rock
    The Rock
    Рейтинг: 8 Весело

    Успех!
    Дано само от нашата въздухоплавателна агенция не им забранят!

  44. 44 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    До коментар [#36] от "amg32":

    Не са евтини. Ракетите на Роскосмос са по-скъпи и по-несигурни. Затова и Мъск успява.

    Мы идем широкими полями На восходе утренних лучей. Мы идем на бой с большевиками За свободу Родины своей.
  45. 45 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Ситуацията става интересна. Достигаме момент в който компания с акционери има реален самостоятелен достъп до космоса. Към момента единственият контрол е мястото и инфраструктурата на изстрелването. Не е особен проблем това да се промени и ще е налице свободен достъп до космоса на частни лице...
    Чудя се това колко ли ще се хареса на държавите с техните копнежи за контрол. Другото което е интересно кога ли кофти корпорация ще използва отворената врата за да ни го нахендри на всички....

    Модератора е неадекватен!
  46. 46 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    До коментар [#34] от "svoboden izbor":

    След 1992 г. Русия беше допусната до западните технологии.

    Мы идем широкими полями На восходе утренних лучей. Мы идем на бой с большевиками За свободу Родины своей.
  47. 47 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1663 Неутрално

    [quote#30:"Фат Ким"][/quote]

    Изглежда не искаш да приемеш , че частна компания е по-могъща и иновативна от държавна. Замисли се роскосмос какви иновации е сътворил от времето на Брежнев до сега. Колкото до ползвателите те си плащат. Даже ние ползвахме Мъск да изведем теле комуникационен спътник.
    Та недей да ни зарибяваш .Всяко нещо има край заради поява на ново.

    SHADOWS of SOFIA
  48. 48 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#31] от "anonim440":

    "Докато САЩ и другите държави не могат без Русия. "

    Участието на САЩ на МКС е нещо като Ножки Буша по времето на ОНД/Расия.
    Руската програма за изучаване на всичко извън Земята няма и 1/10 само от Щатската, да не говорим за другите.
    В поместената статия Рассия е спомената само с няколко думи и основното не е какво прави и какво щяла да прави Рассията.

  49. 49 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    До коментар [#34] от "svoboden izbor":

    През 1992 г. Елцин забрани завинаги КПСС и партията изчезна завинаги. Затова западът сметна, че Русия се демократизира.

    Мы идем широкими полями На восходе утренних лучей. Мы идем на бой с большевиками За свободу Родины своей.
  50. 50 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 958 Неутрално

    До коментар [#21] от "gmbh":И още нещо, Русия може и без другите (ако намери средства) технологията си я има. Стара, но работеща. Докато САЩ и другите държави не могат без Русия. САЩ сега за първи път ще пратят своя пилотирана ракета до МКС.
    —цитат от коментар 31 на anonim440


    Да си чувал нещо за Скайлаб???

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  51. 51 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    До коментар [#50] от "quatro_4x3":

    Не.

    Мы идем широкими полями На восходе утренних лучей. Мы идем на бой с большевиками За свободу Родины своей.
  52. 52 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1921 Весело

    До коментар [#28] от "anonim440":

    Не ти ли омръзна да лъжеш?
    "...МКС е завършена към края на 2011 година с изключение на руския сегмент.. Към март 2011 г. 26 полета на космически совалки са скачвани със станцията за да добавят компоненти, 9 други полета на космическите совалки са извършени за снабдяване на МКС без да бъдат добавяни компоненти. ."
    Я да чуем сега лъжите как американците са нищо без съветския двигател РД-180....

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  53. 53 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 958 Весело

    До коментар [#28] от "anonim440":Не ще да изкопират , изцяло нова по-добра ще направят ! А ако Руснаците останат изолирани и в космическите изследвания - до къде ще стигнат?
    —цитат от коментар 34 на svoboden izbor


    До земята.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  54. 54 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3137 Неутрално

    До коментар [#7] от "putinxujlo":

    “"Два сотрудника предприятий космической промышленности, заболевшие коронавирусной инфекцией, умерли в больницах. Об этом сообщили РБК в пресс-службе «Роскосмоса»...”

    Вчера 50 души от репетиралите за парада на “победата” 15,000 биоробота били диагностицирани с корона вирус. А общият брой на заразените в Русия за един ден скочил с 4,000.

    При това са още в подножието на кривата...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  55. 55 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 424 Неутрално

    Иначе официалният език на МКС е английският, което е нормално, защото е международен език.
    —цитат от коментар 2 на anonim440


    Не защото е международен, а защото е официален за авиацията. Че и морския транспорт от известно време насам, въпреки че някои термини у нас и в Русия идват от холандски.

  56. 56 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Пожелавам им успех... и да не занесат вируси в космоса...

  57. 57 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 424 Неутрално

    Да се говори за пълно изместване на Роскосмос е още рано. МКС в крайна сметка е руска космическа станция в началото. Сега вече е международна...
    —цитат от коментар 10 на anonim440


    Обратното. Беше си международна още от началото на САЩ, Европа, Япония и Канада. Чак после се включиха руснаците.

  58. 58 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 958 Неутрално

    [quote#35:"madridchanin"][/quote]"Успех Мъск??Каде в статията прочети SpaceX??Още март месец вторият опит на SpaceX се провали затова Тръмп се принуди да се моли на Путин за сътрудничество в космоса още миналата седмица."

    От статията: "И двата апарата са създадени от "Спейс Екс" и ако компанията на милиардера Илън Мъск"

    То бива простотия, ама ти направо си на върха!

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  59. 59 Профил на bsj01655282
    bsj01655282
    Рейтинг: 8 Неутрално
  60. 60 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 1935 Неутрално

    Роскосмос отече в канала :D
    —цитат от коментар 4 на MititU


    Таксиметрова служба Роскосмос излиза в неплатен!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  61. 61 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 316 Неутрално

    До коментар [#32] от "svoboden izbor":

    Зависи и от космонавтите, спасьонавтите или тайконавтите

  62. 62 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1921 Весело

    До коментар [#53] от "quatro_4x3":

    Не само - и под водата. Космическата подводна флотилия на "Фобос-грунт" ще се попълни с нови членове...

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  63. 63 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2626 Неутрално

    Показателно е, че САЩ се отказаха от совалките и минаха на ракети.
    —цитат от коментар 3 на anonim440


    В по-добрите време се говори,че са стигали и до Луната!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  64. 64 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 958 Неутрално

    До коментар [#23] от "asdas200":Просто не е вярно. Явно не сте запознат. В СССР всичко се е правило въпреки КПСС.Корольов е лежал даже в специален концлагер от който е творил. Специален е бил концлагера, защото болшевиките са имали нужда от Корольов и там той е можел да работи, като специалното на концлагера било и че вместо само на хляб и вода са им давали на обяд и супа.Ако Корольов беше живял в държава, която да не е управлявана от комунисти не се знае какво щеше да стане.
    —цитат от коментар 38 на anonim440


    Защо не спреш с историята на руските полети? Ставаш досаден! Поне напиши нещо за съвременните и бъдещите им полети. Как да напишеш, като такива няма!?

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  65. 65 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4241 Любопитно

    До коментар [#37] от "tos_buratino":

    Кадър на БКП ли си? 🤣😂

  66. 66 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1921 Весело

    До коментар [#54] от "Norman Granz":

    Короналисимус Путин каза, че няма проблем...Ако трябва, ще използват видеозапис от парада в Беларус...

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  67. 67 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#49] от "anonim440":

    През 1992 г. Елцин забрани завинаги КПСС..
    ==========================

    Защото СССР вече нямаше:))

    Знаете кой е Зюганов?:)
    https://kprf.ru/

    "Чуждестранен агент"
  68. 68 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    Като се напише "Русия" и някои хора полудяват. Което е разбираемо, заради комунизма. Но си има факти. Русия имаше свои орбитални станции и преди МКС. И идеята е руска.

    Мы идем широкими полями На восходе утренних лучей. Мы идем на бой с большевиками За свободу Родины своей.
  69. 69 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 480 Неутрално

    До коментар [#47] от "К2":

    По могъщо няма да коментирам даже не знам как се измерва, виж за по иновативна съм съгласен, Спейс екс определно е по иновативната. Това не променя факта, че до сега НАСА е похарчила от 2010 година насам, над 8 млрд долара по програмата CCDev с която се финансира крю драгон.

  70. 70 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    До коментар [#67] от "putinxujlo":

    През 1994 г. в Русия се създаде КПРФ, която няма нищо общо с КПСС.
    Все пак не само вие знаете руски. КПСС изчезна завинаги.

    Мы идем широкими полями На восходе утренних лучей. Мы идем на бой с большевиками За свободу Родины своей.
  71. 71 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    "НАСА използваше руски ракети за пилотирани полети, откакто спря да използва совалките си през 2011 г."

    ИзползваШЕ, кекеке ... май все още ги използват.

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  72. 72 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1663 Неутрално

    До коментар [#47] от "К2":По могъщо няма да коментирам даже не знам как се измерва, виж за по иновативна съм съгласен, Спейс екс определно е по иновативната. Това не променя факта, че до сега НАСА е похарчила от 2010 година насам, над 8 млрд долара по програмата CCDev с която се финансира крю драгон.
    —цитат от коментар 69 на Фат Ким


    И ?

    SHADOWS of SOFIA
  73. 73 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 958 Неутрално

    До коментар [#50] от "quatro_4x3":Не.
    —цитат от коментар 51 на anonim440


    Така и предположих.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  74. 74 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    До коментар [#73] от "quatro_4x3":

    Ами хубаво би било да кажете като толкова много знаете какво знаете.

    Мы идем широкими полями На восходе утренних лучей. Мы идем на бой с большевиками За свободу Родины своей.
  75. 75 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3137 Неутрално

    До коментар [#66] от "mitko11":

    “Короналисимус Путин каза, че няма проблем...”

    До оня ден така казваше, да.

    Ама от вчера е бая стреснат и пребледнял.

    Може да е и от изкуственото осветление в бункера... 😕

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  76. 76 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1921 Весело

    До коментар [#69] от "Фат Ким":

    А колко е похарчил Роскосмос само за финансиране космодрума "Восточний", от който все още не може да излети ракета от клас "Ангара"?

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  77. 77 Профил на ddemi
    ddemi
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Показателно е, че САЩ се отказаха от совалките и минаха на ракети.
    —цитат от коментар 3 на anonim440


    Совалките бяха замислени за многократна употреба. Ракетите на Илон Мъск също са за многократна употреба. По-интересно ми е защо германците изкупиха ключови патенти от американската програма за совалки. Като знам как работи германската инженерна мисъл, не бих се учудил ако след 10-ина години Германия реабилитира совалката.

  78. 78 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1663 Неутрално

    "НАСА използваше руски ракети за пилотирани полети, откакто спря да използва совалките си през 2011 г."ИзползваШЕ, кекеке ... май все още ги използват.
    —цитат от коментар 71 на Taiga


    Това някаква гордост ли е ? Нали си плащат. А дали ще плащат в бъдеще?

    SHADOWS of SOFIA
  79. 79 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    Не се връзвам в схемата на тукашната комуникация, защото тук ако обичаш руснаците трябва да си комунист (а аз съм антикомунист), а ако си антикомунист, трябва да си русофоб (а аз съм русофил).

    Мы идем широкими полями На восходе утренних лучей. Мы идем на бой с большевиками За свободу Родины своей.
  80. 80 Профил на margin call
    margin call
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Радвам се, че частни фирми се заеха с изслрдвна на космоса. Те ще направят полетите сигурни, евтини и масови.
    —цитат от коментар 5 на Nil satis nisi optimum


    Може, ама пак ще трябва да са с китайски части...

    https://youtu.be/dWTbvgVOnn0
  81. 81 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4241 Неутрално

    До коментар [#40] от "Viva la Evolution":

    4-5 изстрелвания годишно за Роскосмос са оптимистичния вариант. Роскосмос ще изстрелва ракети само с руснаци. Всички други ще се откажат от това дране на кожи. До сега НАС плащаше толкова скъпо, че за руските космонавти пътуването бе без пари. Е, свърши тази работа. Роскосмос дори се оплакаха от дъмпинг от страна на Space X.

  82. 82 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1921 Весело

    До коментар [#70] от "anonim440":

    Колкото изчезна нашата БКП. КПСС се преименува в Единна Русия, а БКП смени една буква от името си и стана БСП.

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  83. 83 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 958 Неутрално

    До коментар [#53] от "quatro_4x3":Не само - и под водата. Космическата подводна флотилия на "Фобос-грунт" ще се попълни с нови членове...
    —цитат от коментар 62 на mitko11


    Имах впредвид, че ще си стоят на земята и ще гледат космоса през телескоп.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  84. 84 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 480 Неутрално

    [quote#72:"К2"][/quote]

    И следователно това е държавна инициатива, НАСА не е частна организация.

  85. 85 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 2252 Неутрално

    До коментар [#35] от "madridchanin":

    Ти прочете ли статията въобще или просто създаваш шум с опорките си?

  86. 86 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1663 Неутрално

    До коментар [#69] от "Фат Ким":А колко е похарчил Роскосмос само за финансиране космодрума "Восточний", от който все още не може да излети ракета от клас "Ангара"?
    —цитат от коментар 76 на mitko11


    Остави го. Вероятно смята , че роскосмос работи безплатно.

    SHADOWS of SOFIA
  87. 87 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 480 Любопитно

    До коментар [#76] от "mitko11":

    Това какво общо има с темата за крю драгон и дали е частна или държавна инициатива?

  88. 88 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4241 Весело

    До коментар [#46] от "anonim440":

    Лъжете се! Русия няма нужда от западни технологии, защото всичко руско е БЕЗаналогово! 😂🤣

  89. 89 Профил на 1gmbh1
    1gmbh1
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#68] от "anonim440":

    "Като се напише "Русия" и някои хора полудяват. "

    И ни в клин, ни в ръкав още в коментар #2 пльосна Рассия като незаобиколим и съществен фактор под тема за американски полет до МКС.

  90. 90 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2190 Неутрално

    Поредният правилен ход на Тръмп, да пренасочи средствата към частнике компании, които са доста по-ефективни в разработването на технологията.

  91. 91
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  92. 92 Профил на margin call
    margin call
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#14] от "vpp42647687":САЩ изследват Марс и изпратиха апарати извън Слънчевата система, бляд. Пикай газ колкото щеш
    —цитат от коментар 17 на GMO VACCINES CHEMICALS


    И къф ще го дирят там. Ша копат нещо?

    https://youtu.be/dWTbvgVOnn0
  93. 93 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1663 Неутрално

    [quote#72:"К2"]
    —цитат от коментар 84 на Фат Ким
    И следователно това е държавна инициатива, НАСА не е частна организация. [/quote]

    НАСА е клиент. Какво не разбра?НАСА повече няма да е клиент на роскосмос ще плаща на компанията Мъск а тя от своя страна ще плаща данъци в бюджета на САЩ. Така е устроен света.

    SHADOWS of SOFIA
  94. 94 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1921 Весело

    До коментар [#75] от "Norman Granz":

    Кооператив "Лебединное озеро" започва да се пука по шевовете....
    Както казват руснаците:
    ".. Опущенный пахан уже не пахан. Значит, надо срочно менять..за недосмотр за порядком на зоне. ..."

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  95. 95 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4241 Любопитно

    До коментар [#51] от "anonim440":

    В Русия не са ли писали за Скайлаб? 😂🤣

  96. 96 Профил на margin call
    margin call
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Успех! Пример за частна инициатива! Браво!
    —цитат от коментар 18 на vassilun


    Колко да е частна, с пари на данъкоплатците?

    https://youtu.be/dWTbvgVOnn0
  97. 97 Профил на margin call
    margin call
    Рейтинг: 8 Весело

    Много показателно за "величието" и несъстоятелността на Русия като държава и руснаците като народ, е как една частна компания от САЩ, за няколко години успя да сложи в малкия си джоб държавния мастодонт Роскосмос, хрантутен десетилетия наред от Имперята на Злото и нейните колонии в Източна Европа.
    —цитат от коментар 23 на asdas200


    Май беше обратното. Ние ги рантутихме, с комическа рана!

    https://youtu.be/dWTbvgVOnn0
  98. 98
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  99. 99 Профил на lpi31580057
    lpi31580057
    Рейтинг: 278 Неутрално

    дано е успешен. теслата ще закове последния пирон в сандъка на роскосмос

  100. 100 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4241 Весело

    До коментар [#53] от "quatro_4x3":

    Или до Фобуса! На дъното на океана! 🤣😂





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK