След ново изследване Австрия допусна, че масовото заразяване с COVID-19 е илюзия

След ново изследване Австрия допусна, че масовото заразяване с COVID-19 е илюзия

© Associated Press



Второто изследване за броя на предполагаемите заразени с новия коронавирус лица, базиращо се на подбрани на случаен принцип австрийци, сочи, че максималният брой на заразените в края на април е бил 11 хил. души, без да се броят настанените в болничните заведения хора.


Резултатите от експерименталното изследване, възложено от Министерството на науката, бяха представени от министър Хайнц Фасман. Изследваните лица са били тествани за антитела.


Първото подобно изследване беше извършено в началото на април и показа, че максималният брой на официално неоповестените случаи на лица над 16 години е около 60 хил. Актуалното второ изследване е направено от 21 до 24 април. Австрийският статистически институт е направил репрезентативна извадка от 2800 души над 16 години и е извършил изследването заедно с Австрийския червен кръст и Медицинския университет на Виена. Изследването се базира на PCR тестовете на 1432 души.




Докато в първото изследване най-вероятният брой на официално неоповестените случаи на хора, срещнали вируса, е бил 28 500, което представлява 0.33 процента от общото население над 16 години, актуалната студия, чиито резултати бяха представени днес, сочи още по-ниски нива. Според новата студия броят на официално неоповестените хора е 10 823 души, което представлява 0.15 процента от населението над 16 години.


"Представата, че вирусът ще обхване незабелязано големи части от населението и това ще действа като инфекциозна спирачка при евентуална втора вълна, изглежда илюзия" - така министър Хайнц Фасман обобщава резултатите. "Може да дойде втора вълна, но тя няма да бъде спряна от високия процент на вече заразените. Трябва да останем нащрек."


Австрийската вирусоложка Елизабет Пуххамер потвърждава този извод: не се знае дали изобщо може да бъде създаден стаден имунитет при това заболяване, за който е необходимо да са заразени 60 процента от хората. От тези стойности сме много далече, заключава специалистката.


В представеното днес изследване са били проучени и страховете, които австрийците изпитват, и отношението им към мерките срещу пандемията. Страховете се различават до голяма степен в зависимост от ситуацията на анкетираните: 19 процента от хората с деца в предучилищна възраст са споделили страхове от финансови проблеми, 14 процента - от проблеми в семейството. Дванадесет процента от хората със заболявания, които ги поставят в рискова група, се страхуват да не заболеят тежко от COVID-19, от останалите само 2 процента се страхуват от болестта.


Над 90 процента от анкетираните считат за необходими мерките на правителството - карантина в кризисните райони, спазване на дистанция, забрана за събиране на повече хора и носене на маски. По-малко са хората, одобряващи затварянето на магазините - 69 процента, и престоят навън само в извънредни случаи - 56 процента. Около две трети от австрийците не оставят пандемията да помрачи настроението им - 64 процента са най-често в добро разположение на духа, спокойни са и не изпитват напрежение. Значително по-нисък е процентът на доброто настроение при хората с влошено здравословно състояние - 33 процента, както и на хората с малки деца - 58 процента. /БТА


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (80)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Заглавието на дневник е подвеждащо.

    Интерпретацията на текста би била : никакво отпускане и загуба на концентрация.

  3. 3 Профил на scrapisimo
    scrapisimo
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Теориите на Мангъров отново на пух и прах

  4. 4 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 838 Неутрално

    репоствам мои мъдри мисли от тази сутрин, слегнали след 3 дневно ядене и пиене:


    да теглим чертата :
    1. Заеми
    - държавите без емисионен център взеха заеми за да компенсират кризата
    - тези които имат под ръка емисиоен център раздават, през търговските банки, заеми с прясно напечатани пари (вече не се и печатат)
    - келепира ще вземат Европейската Централна Банка, Банк оф Ингланд, могъщата Федерална Резервна Система от Ню Йорк,... другите емисионни центрове, който могат да "издават пари"

    2. ще се натиска към дигитализация.
    Компаниите които продават софтуер и хардуер, ще ударят кьоравото.
    Ще се отива към глобален контрол от офисите на тези компании от Силиконовата долина , НЙ и Лондон.

    3. Тръмп ще го оръкват че се е скапала икономиката , не е менажирал кризата какво трябва, и ще се опитват да го махат наесен

    4. САЩ, олигархоята там, която е световен лидер ще гази Китай, като ще го оръква като причина за пандемията. (защо да им дават пари за облигациите които Китай държи?)

    ... сигурно и друго има ... големите бият по няколко заека с един изстрел ...

  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4225 Неутрално

    "Представата, че вирусът ще обхване незабелязано големи части от населението и това ще действа като инфекциозна спирачка при евентуална втора вълна, изглежда илюзия"




    Чакаме сега Мангъров с изявление за неговите "поне 500 000"...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  6. 6 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Теориите на Мангъров отново на пух и прах
    —цитат от коментар 3 на scrapisimo


    Мънгъра е единствения разумен които се появява в медиит последните 2 месеца.

    Другите са медиино-дебилизирани истерици, които ББС и СНН ги водят за носа.
    Някои дори са и добри хора, има дори и една жена зъботехник.

  7. 7 Профил на montale
    montale
    Рейтинг: 54 Неутрално

    "Над 90 процента от анкетираните считат за необходими мерките на правителството - карантина в кризисните райони, спазване на дистанция, забрана за събиране на повече хора и носене на маски."

  8. 8 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1509 Весело

    "Инфодемията с короната беше спретната от глабалните медии групирани около ФРС и имат изцяло политически и икономически цели."

    Интересно, защо и тов. Путин се закачи на тази кука...

  9. 9 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7327 Неутрално

    До коментар [#3] от "scrapisimo":

    Докато не се осъществи масово тестуване (две трети от населението) не може да се направи прецизно заключение

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  10. 10 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7484 Неутрално

    До коментар [#3] от "scrapisimo":

    Не само Мангъров. Все повече специалиста в областта на вирусологията и хигиената излизат с подобни тези.

  11. 11 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1111 Любопитно

    Интересно как 80% от дома за стари хора в някакво забутано селце гара Орешец са заразени и как всеки ден от там умира човек

  12. 12 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 838 Неутрално

    никаква епидения няма, става от ясно по ясно от ден на ден.
    камо ли пандемия.

    ако имаше такавя епидемия смъртността щеше да е с пъти по висока от нормалната, може и на порядък.
    вместо това има медиина истерия с постоянното повтаряне не думата МОРГА , по Борисов, и страшни картинки на военни камиони, които се предполагало че вазят умрели.

    С мъка и подправяне въобще успяват даа дигнат смъртостта като статистика по света.
    А умрели от КОВИД пишат всеки които има вирус, акои да е гиберясал от ПТП, или от рак , инфаркт .... за да има какво да се казва по новините.

  13. 13 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3855 Весело

    До коментар [#1] от "WWW":
    Ха ах че в Массква има ли войски на НАТО?!

    klimentm
  14. 14 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 3824 Весело

    Най-после нещо съвсем окуражително , но може би те не търсят полеви работници и ще разчитат на собственото си производство.....ако , излезе вярно , ще е разумно да опитаме и ние....имаме си поле широко …..широко....хей !

  15. 15 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    Имаше една статия в Боволъ тези дни, която обясняваше, че имунитет към вируса не се изгражда и обясняваше защо. Австрийците за какъв имунитет говорят?
    Попитали 100 вирусолога що е то Ковид19 и получили 100 различни отговора.

  16. 16 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    Не разбирам, какво точно учудва австрийците...
    Естествено, че след като на много ранен етап са взети толкова рестриктивни мерки, няма как магически да се изпозарази 60% от населението.
    Не може хем да държиш всички под карантина, хем да очакваш да придобият групов имунитет.

  17. 17 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2567 Неутрално

    Интересно как 80% от дома за стари хора в някакво забутано селце гара Орешец са заразени и как всеки ден от там умира човек
    —цитат от коментар 11 на 001


    според може да е прескочило от Сърбия, нали там бяха пламнали по едно време. мистерия

  18. 18 Профил на montale
    montale
    Рейтинг: 54 Неутрално

    Не знам тоя трол WWW как си ляга да спи. Не се сещам за някаква световна конспирация, в която той да не вярва.
    Нечовешки дебил...

  19. 19 Профил на zlo38528262
    zlo38528262
    Рейтинг: 741 Неутрално

    До коментар [#1] от "WWW":

    То и Жонсън-а тъй думаше, ма накрая взе та тури в името на новото си дете имената на лекарите, които са го излекували от обикновения вирусТ.

  20. 20 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1111 Любопитно

    Я да си припомним една статия за един австрийски ски курорт


    Ишгъл - тайният развъдник на коронавирус в Европа
    https://www.dnevnik.bg/evropa/2020/03/19/4043289_ishgul_-_tainiiat_razvudnik_na_koronavirus_v_evropa/

    От алчност да си спасят ски сезона, честните европейци ни разказаха играта и после тук ни ги дават някои даже и за пример

  21. 21 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#1] от "WWW":Ха ах че в Массква има ли войски на НАТО?!
    —цитат от коментар 13 на klimentm


    предполагам че има сделка за нещо

    Цирк с коронара за нещо
    Ще се види след няколко месеца

    Лукашенко няма какво да му дадат и не участва в цирка.
    В Белрарус "мерки " няма

  22. 22 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1509 Любопитно

    Еми, щом този вирус е илюзия защо австрийското правителство не отмени всички мерки. И виенчани не ходят свободно на опера и театър...

  23. 23 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2405 Неутрално

    Мънгъра е единствения разумен които се появява в медиит последните 2 месеца.
    —цитат от коментар 6 на WWW


    Що не обясни що той не се е заразил след като има толкова много заразени в България. :)

    Евала правим на Борката Джонсън - говореше същите глупости като Мангъра, ама имаше топки да се излага на риска и си понесе последствията. А Мангъра само приказва, той гледа да остане в другите 30% дето няма да се заразят.

  24. 24 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 1105 Разстроено

    Мангъра ще се разстрои, недейте така...

    Мома, връщай 12 и 12А!
  25. 25 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1680 Неутрално

    Теориите на Мангъров отново на пух и прах
    —цитат от коментар 3 на scrapisimo


    Изводът, който можем да направим е, че за този вирус ужасно много неща не се знаят.

    И когато има толкова много неизвестни логичното е да си двойно по-предпазлив.

    А Мангъров предлага да сме двойно по-лежерни.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  26. 26 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#1] от "WWW":То и Жонсън-а тъй думаше, ма накрая взе та тури в името на новото си дете имената на лекарите, които са го излекували от обикновения вирусТ.
    —цитат от коментар 19 на zlo38528262


    яко излъга :)

    една седмица пи скришом от медиите, и казаха че боледувал от коронавирус.
    Англичаните са мошеници по рождение.

  27. 27 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2662 Неутрално

    Според това, явно или мерките на правителството са били много успешни, или нещо бъркат. В никакъв случай не подктепя обаче бълнуванията на ВВВ и др. подобни, но при тях е патологично, световния заговор, Сорос и т.н.

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  28. 28 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 838 Неутрално

    [quote#25:"Николов"][/quote]

    от Биг Фарма ли си?
    какво продавате, тестове ли?

    кога ще обявите че въздуха е вреден и да почнете да продавате чист въздух в бутилки?
    голям келепир ше е

  29. 29 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1785 Весело

    "Австрийската вирусоложка Елизабет Пуххамер потвърждава този извод: не се знае дали изобщо може да бъде създаден стаден имунитет при това заболяване, за който е необходимо да са заразени 60 прооцента от хората"
    ............
    Двойка за професорката от доцент Мангъров.

  30. 30 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2190 Неутрално

    Ако заразяването беше по-масово щеше да има много повече жертви, а при 60 процента заразени, ако това се допусне, броят на починалите ще е шокиращ. За това трябва да се води борба за пресичане на тази епидемия.

  31. 31 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 576 Неутрално

    До коментар [#11] от "001":

    Дойчерите вече установиха, че заразяването не е тлкова лесно, колкото предполагаха. Тоест, трудно може да се заразиш от мимолетен контакт с болен или повърхност. Те доказаха, че заразяването в магазин, при дистанция е почти невъзможно.

    Огнищата се получиха:
    При масови мероприятия, като мачове, църкви, манифестации и най-вече болнични инфекции.
    Затова в старческите домове - човек изписан от болница, заразен там, се връща обратно при другите старци, с които общува ежедневно и продължително.

    На това се дължи бума в Италия с вътрешноболничните инфекции;
    В Испания, Франция и Белгия с техните старчески домове.

    Вижте и тук къде има заразени: в болници, домове и големи ромски фамилии.


  32. 32 Профил на pesho79
    pesho79
    Рейтинг: 509 Неутрално

    Теориите на Мангъров отново на пух и прах
    —цитат от коментар 3 на scrapisimo


    Е нали го хванаха канцлера на Австрия с хора от кабинета му и пи ар експерти как се наговарят да лъжат хората за короната - ето ти и доказателството - някаква партенка. А това, което Мангъров казва няма как да стане на пух и прах, защото се базира на наука, а не на поръчкови писания и лъжи

  33. 33 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 838 Неутрално

    "Австрийската вирусоложка Елизабет Пуххамер потвърждава този извод: не се знае дали изобщо може да бъде създаден стаден имунитет при това заболяване, за който е необходимо да са заразени 60 прооцента от хората"............Двойка за професорката от доцент Мангъров.
    —цитат от коментар 29 на 4ort


    Мангъра е ВЕЛИКАН !

  34. 34 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3092 Неутрално

    Еми, щом този вирус е илюзия защо австрийското правителство не отмени всички мерки. И виенчани не ходят свободно на опера и театър...
    —цитат от коментар 22 на palav_nik



    До коментар [#22] от "palav_nik":

    Защото участва в конспирацията или е заплашено да си държи езика зад зъбите...

    Много ми е интересно такива като теб платени комунистически (псевдо-либерални) тролове,когато "цъфне" цялата отвратителна истина за лъжата "коронавирус",какви ще ги пишеш тук? Или ще си смениш ник нейма?

  35. 35 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    Теориите на Мангъров отново на пух и прах
    —цитат от коментар 3 на scrapisimo


    От статията не видях друго предложение, освен "снишаване, снишаване, снишаване", ама не пише докога? Докато намерим ваксина? И как ще работи ваксината, ако организмът не създава имунитет?

  36. 36 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    Министър Файсман твърди точно обратното на това, което е записано в заглавието...

  37. 37 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    Интересно как 80% от дома за стари хора в някакво забутано селце гара Орешец са заразени и как всеки ден от там умира човек
    —цитат от коментар 11 на 001


    Както в Европа се оказа, че половината от всички починали са от домове за стари хора. Разболяват се и умират. По-младите се разболяват и не умират.

  38. 38 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2405 Неутрално

    До коментар [#31] от "taratanki":

    Да, точно така - най-опасно е в затворено помещение с друг заразен. Събере се родата да яде, пие да се види 2-3 часа в затворено. И един да има половината са заразени.

    Иначе навън, в магазина, при спазване на дистанция, маски - шансовете са минимални.

    Ние сме типичен пример. При нас не успя да се разпространи както в другите страни, щото рано бяха наложени мерки. И нищо че хората ходеха на работа, нищо че се возеха в метрото - нямаше почти заразени.

  39. 39 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4225 Неутрално

    До коментар [#11] от "001":

    И какво ти е чудно, че в дом за стари хора от 80 до 100% са заразени? Че и умирали?! Сигурно щото са много млади и без заболявания!?
    Жалка история...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  40. 40 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    Само не знам защо журналята се сърдят, когато Борисов ги нарича мисирки...

  41. 41 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5560 Неутрално

    Не е илюзия, а все още не се е случило.
    Заглавието е нелепо и жълтее.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  42. 42 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 1290 Весело

    Гьобелс пада на колене пред гениалността на заглавието.

    Тва е наистина шедьовър, аферим!

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  43. 43 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1680 Неутрално

    От статията не видях друго предложение, освен "снишаване, снишаване, снишаване", ама не пише докога? Докато намерим ваксина? И как ще работи ваксината, ако организмът не създава имунитет?
    —цитат от коментар 35 на Лео


    Корона вирусът може много лесно да бъде бастисан и без ваксина.

    През 2013-та неговият "брат" САРС беше бастисан за няколко месеца само с карантина.

    Просто тогава Изт. Азия (Хонг Конг, Тайван, Ю. Корея и др.) стиснаха зъби и след много сурови карантинни мерки го изтриха от лицето на земята само за 4 месеца (февруари - юни).

    Тогава имаше една компания дето готвеше ваксина. Аха да я направят (минаха тестването върху животни) и се оказа, че вирусът вече го няма.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  44. 44 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7416 Любопитно

    Ето най-простият пример: около 20-ти март в Швеция имаше ок. два пъти по-малко заразени отколкото в Австрия и доста по-малко починали. Днес Швеция има ок. 1,25 пъти повече заразени с вируса и около 4 пъти повече починали, отколкото в Австрия. Тези 1500 живота щяха да бъдат спасени или поне имаше огромна вероятност да не починат, ако бяха взети строги мерки като в Австрия.

    [email protected]
  45. 45 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    Ех, пак късмет за българите!
    Първо- ваксината БЦЖ
    Второ- имахме премиер който е бил с пагон и знае как да командва.
    Трето- имаше умни хора които да влязат в НОЩ и да ни прекарат през първата част от пандемията с малко жертви!
    Преди да ми скочите, представете си Премиер Радан, Бойкиев или онази Мейдел, Капон, Елена Поптодорова, Габриел.... Тафтов...
    Трайчо би се справил, както Костов, Гергов, Мерджанов или Дончев. Но нито Нинова, нито Кирето Добрев биха се справили.
    РРадев въобще не влиза в тази класация.... щеше да сложи Деса за шеф на Щаба с поне 4-5 заплати!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  46. 46 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    Подвеждащо заглавие и /като че ли/ целенасочено изследване.

    Да почнем от изводите, "имунитет не се създава, имунотела няма". И КАК са го открили? С PCR тестове. Само че многократно на нас ни беше обяснявано, че имунните тела се откриват с "бързите" тестове, а PCR са за вирусите в тялото В Момента.

    А за момента Австрия е в Прекрасно Положение с епидемията, направо страна еталон която се е преборила с нея. Силно препоръчвам да разгледате линка който давам. Накратко данните за Австрия:

    15,621 Total confirmed cases
    24 Today
    600 Total deaths
    2 Today
    13,316 Confirmed recoveries
    88 Today
    1,705 Active confirmed cases
    111 (7%) Critical
    4% Mortality / closed cases
    4% Mortality / confirmed cases
    279,071 Total tests
    4,716 Today

    Общо 279,071 теста, открити 15,621 заразени, излекувани 13,316, смъртност при излекуваните само 4% /при нас 19%/. Давам линка и за България, сравнявайте.

    Само ще кажа, че с 4176 теста днес в Австрия са открили 24 заразени докато при нас с 1000 теста откриват по 50-60. Сами можете да направите извода кой къде се намира в кривата на епидемията. Това се вижда ясно и от кривите за дневно заразените
    /Infections/ където пика е още на 26 март с 1321 заразени а днес само 24. Същото и за болните /Active cases/ където пика е на 3 април с 9334 а днес вече 1705.

    И всичко това беше постигнато с Активно Тестване и Изолиране На Болните. Бзолиране на болните в болници, не само и единствено както при нас социална изолация да се пазим един от друг а болните ги пуснали да се разхождат между нас. Не както при нас с брифинги на един ГологлАВ Палячо а епидемията спокойно си пълзи. Защото няма как да се спре епидемия без да намериш и изолираш болните, а това става с тестване.

    Австрия е страна блестящо преодоляла епидемията. Така че няма нищо чудно, че PCR тестовете които служат точно за откриване на АКТИВНИТЕ вируси показват снижаващи се резултати. А за имунните тела и колко са прекарали епидемията /някои дори без да подозират/ се използват съответните имунологични тестове.

    На Дневнки не им е за първи път да показват нещата съвсем различно отколкото е от източника. Така че не съм сигурен какъв точно извод са направили австрийците. Но ако е както са го написали в Дневник доста ми понамирисва за подготовка на стадото за перманентно извънредно положение. Услади им се.

    Ето и линковете, разгледайте внимателно данните и особено графиките. Много показателни са как за 1 месец в Австрия минаха пика и за 2 месеца вече са близо до пълното и ликвидиране. И къде сме ние по кривата с "големите" ни успехи.

    https://corona.help/country/austria
    https://corona.help/country/bulgaria

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  47. 47 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 632 Неутрално

    Теориите на Мангъров отново на пух и прах
    —цитат от коментар 3 на scrapisimo


    Пак си проèл само заглавието.

    pastor
  48. 48 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1762 Неутрално

    Траен имунитет с години може и да не се изгражда, но все има някакво по-високо ниво на имунен отговор с увеличаване на броя на хората ,които го имат. Така,че никакви факти не отменят 400 000 години стаден имунитет на човечеството както го е решила Природата. Вероятно когато ваксината бъде разработена и прилагана да се наложи всяка есен обществото да се реимунизира , особено в секторите с ежедневни масови контакти на хора.

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  49. 49 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1680 Неутрално

    До коментар [#45] от "chichka":

    До тук добре - съгласен съм.

    Ама малко рано започнахме да празнуваме.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  50. 50 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3367 Весело

    До коментар [#13] от "klimentm":

    Ха ах че в Массква има ли войски на НАТО
    ==============
    В Путенланд е над 50 % чиновници и 98% олигарси имат второ гражданство от някаква страна на НАТО. Недвижими имоти същото им там. Затова няма нужда за войски от НАТО:)) Те накарали Путен да се подчини:))

  51. 51 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1680 Неутрално

    До коментар [#46] от "Fred":

    В 10-ката!

    Австрия е еталон за това как една европейска страна може да се справи с епидемията.

    Само не съм съгласен с някои от изводите ти.

    В Австрия социалната изолация беше дори по-сурова отколкото в БГ.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  52. 52 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 3824 Неутрално

    В началото на "Прехода " един прозорлив гост от Япония каза , че България с нейните дадености , може да ИЗХРАНИ 30 милионно население......при това поле широко ! Вместо това , се навъдиха незнайно защо , персонажи , които станаха собственици или арендатори на милиони декари и с което им се позволи да диктуват ( е , не те разбира се...) селскостопанската политика на държавата......Това за не разбиращите , защо българското поле е широко !

  53. 53 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    До коментар [#45] от "chichka":До тук добре - съгласен съм.Ама малко рано започнахме да празнуваме.
    —цитат от коментар 49 на Николов


    Аз не празнувам. Благодарение на дългите ограмотяващи брифинги на Щаба вече имам някакви знания как да предпазя себе си и близките!! Лека вечер и успех.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  54. 54 Профил на dpnps
    dpnps
    Рейтинг: 1111 Весело

    Къде е доцент Мангъров да им обясни как се заблуждават.

    И как цял Китай, Корея, Сингапур го били изкарали под строй и затова било изчезнало заболяването. Друго обяснение няма според този медицински гуру!

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 56 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 657 Любопитно

    Много по-важно е да изследват същото нещо в Швеция - то е ясно, че в Австрия, която беше от първите, спуснали мандалото, едва ли има много заразени (преболедували) извън тези в болниците...

  57. 57 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 657 Любопитно

    Според германски учени броят на реално заразените (и съответно - преболедували) е около 10 пъти по-голям от регистрирания чрез тестове:

    https://uk.reuters.com/article/uk-health-coronavirus-germany-estimates/german-study-suggests-infections-are-10-times-the-number-of-confirmed-cases-idUKKBN22G1C7

    Това неудобна статия ли е за някого!?

  58. 58 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 756 Любопитно

    До коментар [#51] от "Николов": С кое например " социалната изолация е по-сурова отколкото в БГ"? Дай примери да сравним!

  59. 59 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    До коментар [#3] от "scrapisimo":Докато не се осъществи масово тестуване (две трети от населението) не може да се направи прецизно заключение
    —цитат от коментар 9 на neut


    Може и със статистическа извадка, стига да е достатъчно представителна. Т.е. добре балансирана по пол, възраст, регион, хронични заболявания и т.н. Социолозите с едно 1500 души извадка успяват доста точно /когато не манипуират/ да предскажат изборните резултати от 4 млн гласували. Така че извадка 3-5,000 души правилно съставена ще даде резултати с добра точност.

    Основният номер при австрийците тук е друг, използват PCR тестове които са за Текущото Заразяване а правят изводи за ОБЩО прекарали заразяване и имунитета.

    Ами PCR тестовете се използват именно да се разбере дали си оздравял!! Докато има вирус в теб PCR теста е положителен, като се изчисти вируса теста става отрицателен, нали всеки ден все това ни казват, два отрицателни PCR теста значи е оздравял! Това прави изследването и изводите крайно съмнителни.

    В резултатите няма нищо странно защото те логично описват епидемия която затихва. НО в интерпретациите има редица странности и може би дори манипулации:

    - Началото на април, с извадка и PCR тестове е определено, че общият брой заразени ИЗВЪН тестваните е около 60,000. Именно заразени В Момента а не "срещнали Вируса" както волно пишат в статията, т.е. вече преболедувалите. Както казахме PCR теста хваща само болните в момента. Обаче неясно как и защо тези 60,000 ги намаляват двойно до 28,500 при положение, че тях ги водят че са извън вече намерените с тестове. И отгоре на това, дори да вадят от 60,000 заразените в момента пак не излиза сметката. Защото в периода 1-5 април официално са отчетени 11-12,000 заразени. Първата червена лампичка.

    - Следващото изследване е от 21 до 24 април, изследвани 2800 души обаче само 1432 теста. И как се изследвали тези близо 1400 души които не са тествани с PCR? Поредната загадка. Според това "изследване" броят на заразените В Момента /напомням, PCR/ извън официално обявените е 10 823. в същият период гледаме, че за Австрия има стръмно намаляващ брой болни /Active Cases/ от 3694 на 3509.

    Фактически намаляването на заразените е още по-голямо защото оздравяването иска поне 14 дена, закъснение 2 седмици.

    Нямам данни за броят тестване дневно през периода за да е коректно сравнението но 1 април дневно заразени открити с тестовете са 531 а на 25 април те вече са спаднали до 77. Т.е намаляване 7 пъти. Чудно ли е, че заразените извън тестовете намаляват от 60,000 на 10 823, т.е. 6 пъти? Можем да смятаме и по различен начин, в началото на април на един открит с тестове е имало 60,000/531=113 заразени а на 25 април те са 10823/77=141. като се има предвид, че все пак става дума за 5 дневен период коректното е да делим на 5 и получаваме това, което отдавна се знае, на един открит с тестване има поне 25-30 неоткрити. дори в страна с интензивно тестване като Австрия, при нас умножавайте по още 10. И впрочем това се потвърждава от имунологичните тестове при нас, 3-4% минали през заразата.

    Накратко, мътно изследване и не е ясно къде е грешката: в самото изследване, в прокарваните внушения от политическото лице какъвто е министъра или за пореден път Дневник чели, недоразбрали но традиционно сложили гръмко /и невярно/ заглавие.

    https://corona.help/country/austria

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  60. 60 Профил на dam40655150
    dam40655150
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#56] от "Kosta Delev":

    При 4-5 пъти повече жертви в Швеция, очевидно ще имат и към 4-5 пъти повече заразени, но едва ли ще са над 10-15% от населението.

  61. 61 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#44] от "karabastun":

    Нека изчакаме - австрийците може и да наваксат с бройката. Това че са намалили щетите, заради строги мерки сега, не означава, че утре няма да им се случи. Шведите може и да са прави, защото ще минат по-бързо през процеса.

  62. 62 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1680 Неутрално

    До коментар [#59] от "Fred":

    По-скоро не е ясно дали преводът е адекватен. За съжаление, Икономедия няма навика да слага линк към оригиналните статии.

    Иначе силно се съмнявам, че във Виена не знаят за какво могат да се използват PCR тестовете.

    Апропо, американските военни казаха, че са разработили PCR тест за имунологичен отговор. Използва не традиционния вирусен RNA, a mRNA - това е вид РНК синтезирано от организма на гостоприемника. Ама така и не публикваха подробности и затова не става ясно как точно работи.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  63. 63 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2460 Весело

    До коментар [#46] от "Fred":В 10-ката!Австрия е еталон за това как една европейска страна може да се справи с епидемията.Само не съм съгласен с някои от изводите ти.В Австрия социалната изолация беше дори по-сурова отколкото в БГ.
    —цитат от коментар 51 на Николов


    Австрийците хем по-строга изолация хем 15,621 заразени докато нашите "тулупи" с по-мека изолация само 1,632 заразени. Ние ли сме толкова дисциплинирани и австрийците толкова разхайтени. И като сме толкова дисциплинирани как така катерим нагоре кривата "връх след връх" а австрийците го прескочиха още преди месец?

    Или обяснението все пак е друго, австрийците имат 5-6,000 теста дневно докато нашите средно по 300-500, чак когато добре пламна епидемията ги докараха до 1000.

    И австрийците който заразен намерят не само го слагат в болницата но и тестват ОКОЛО НЕГО. Казано с прости думи нямат си един гологлав Генерал който да ЗАБРАНЯВА Тестването В ОГНИЩЕТО НА ЗАРАЗАТА! В резултат тотална епидемия сред лекари, цехове, старчески домове. Именно защото това огнище не е тествано и изолирано още при първите признаци, а оставено спокойно да се разраства.

    Как да се пазиш като болните щъкат около теб, вързан с вериги за парното? Вместо елементарното, намерен заразен веднага в болницата, не домашна карантина където не се знае дали я спазва и колко.

    И Веднага Тестване на хората около него, вероятността и те да са заразени е много голяма. Не да се чака да проявят симптомите, т.е. още 2 седмици да заразяват наред всички около себе си. НО изглежда австрийците си нямат Щаб с фатмак начело и Тиква за премиер като нас.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  64. 64 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1681 Неутрално

    А умрели от КОВИД пишат всеки които има вирус, акои да е гиберясал от ПТП, или от рак , инфаркт .... за да има какво да се казва по новините.
    —цитат от коментар 12 на WWW


    Това пък откъде ви хрумна, та го повтаряте вие магъровците като папагали?
    Нещо линк (за вписан като починал от корона, не от ПТП) за доказателство за поне един такъв случай? Ако нямате, затворете си лъжливата уста, да не ви слушаме глупостите.

  65. 65 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    До коментар [#59] от "Fred":По-скоро не е ясно дали преводът е адекватен. За съжаление, Икономедия няма навика да слага линк към оригиналните статии.Иначе силно се съмнявам, че във Виена не знаят за какво могат да се използват PCR тестовете.
    —цитат от коментар 62 на Николов

    Те експертите го знаят прекрасно. Но за политиците имам огромни съмнения че дори да знаят са обективни, винаги прокарват някакъв интерес и с лекота са готови да послъгват и манипулират.

    Като че ли се опитват да ги подготвят за нови вълни и съответно рестрикции. Което по принцип е вярно, аз съм напълно сигурен, че ще има втора вълна през зимата и дори вече тихичко се готвя за нея :)

    Въобще КОВИД ще е нещо като грипа, постоянен спътник. И парадокс, но по-леко прекаралите първата вълна ще им е по-трудно втората, малко са с имунитет.

    Мътното в цялата история е това смесване на PCR тестове с изводи за имунната защита, твърде рано е да се знае има ли я и колко дълго.

    Като че ли на някои много им се услади тази извънредна власт и ни готвят за повторение с оправданието, че при КОВИД няма имунитет. Което е пълен абсурд, изграждането на имунитет е част от еволюционният механизъм за битка с болестта. Друг е въпросът за мутациите но това все още не е известно.

    Абсурдни твърдения, че нямало заразени извън тестваните, елементарната статистика казва, че всяка извадка е само част от цялото, а и представителните извадки показват същото. Май и там се опитват да се изкарат отличници :)

    Но както казах нямам оригинала за по-точен анализ, ако някой го намери /особено изследването/ с молба за линк.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  66. 66 Профил на rw
    rw
    Рейтинг: 444 Неутрално

    [quote#6:"WWW"][/quote]Теориите на Мангъров отново на пух и прах
    —цитат от коментар 3 на scrapisimo
    Мънгъра е единствения разумен които се появява в медиит последните 2 месеца.
    Другите са медиино-дебилизирани истерици, които ББС и СНН ги водят за носа.

    Тавариш, аз се водя по Канал первый и там тов. путя казва, че тези като мангъровците ни призовават да се върнем към диващината и варварството.

  67. 67 Профил на rw
    rw
    Рейтинг: 444 Неутрално

    До коментар [#45] от "chichka":До тук добре - съгласен съм.Ама малко рано започнахме да празнуваме.
    —цитат от коментар 49 на Николов


    Един падал от небостъргач
    -До тук добре, казал стигайки до 50-я етаж.

  68. 68 Профил на rw
    rw
    Рейтинг: 444 Неутрално

    До коментар [#51] от "Николов": С кое например " социалната изолация е по-сурова отколкото в БГ"? Дай примери да сравним!
    —цитат от коментар 58 на Гарван


    Виж в таблицата каква безумна диктатура ни спретна щаба
    https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/covid/2020/04/30/4061028_da_izliza/

  69. 69 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3448 Неутрално

    Разбра ли се, защо в някои преболедували има антитела, а в други не?

    Любовта ще спаси света!!!
  70. 70 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1680 Неутрално

    Един падал от небостъргач
    -До тук добре, казал стигайки до 50-я етаж.
    —цитат от коментар 67 на rw


    Ха-ха. Много добре казано!

    Аз все пак се надявам на Баце да му дойде акъла в главата и да ги остави тези напъне да пее "Корона Чао!"

    Рано е да се радваме.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  71. 71 Профил на mirohero
    mirohero
    Рейтинг: 945 Неутрално

    До коментар [#8] от "palav_nik":

    още по-интересното е защо същите тъпани тук , които смятат че този вирус е несъществуваща конспирация, също така се радват на статиите как измирали с камари в Русия. Еми те там от препиване ли умират ? И с какво точно БГ е по-различно място, че да не стане същото след месец-два?

  72. 72 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2185 Неутрално

    Само не знам защо журналята се сърдят, когато Борисов ги нарича мисирки...
    —цитат от коментар 40 на palav_nik


    Сърдят се защото се самоопределят като мисири, не за друго!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  73. 73 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3830 Неутрално

    До коментар [#71] от "mirohero":също така се радват на статиите как измирали с камари в Русия...>>> Ако допуснем, че данните за умиращите от вируса в Русия са достоверни, сравнението им с други страни показва:
    Русия..... (ново)починали +95
    Белгия....(ново) починали +92
    Като вземем предвид колко е населението на Белгия, и колко на Русия...май в реакциите на колегата има само една чиста, неподправена радост, която е доста.. първосигнална. Засега поне, починалите на 1 милион в Белгия са 692, в Русия 10.
    п.п. Е, в избирателния участък на АОК в Ню Йорк са 27,000 на милион .

  74. 74 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4346 Неутрално

    До коментар [#73] от "тулса":

    Ако се има предвид, че Ню Йорк и Москва са сходни по мащаби мегаполиси (население доста по-голямо от това на цяла България), наличие на масивни етнични групи, мигранти, туристически центрове с активен международен въздушен транспорт, контрасти на тежка бедност и супер богатство, обществен транспорт (метро) с голяма гъстота на пътникопревоза, и т.н., сравненията не са особено радващи. Демонстрацията на емоции най-вероятно се базира на примитивната радост , "че аз не съм сред пострадалите" плюс тази на фена на "нашия отбор". Това че умират хора е вторично.

  75. 75 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3830 Неутрално

    До коментар [#74] от "daskal1": наличие на масивни етнични групи
    >>> По този повод, епицентъра на епидемията в САЩ са Корона и Корона север в дистрикта на АОК. Процентът на латиносите в нейния 14 избирателен район е почти 50%. Знаеш, че не могат да се похвалят като цяло, с особена съзнателност и социална отговорност. Подобна е и ситуацията с руснаците. Днес чета, че арестували 7 от тях в Тайланд за нарушаване на разпоредбите за изолация. Виж едно интересно интервю с известен шведски епидемиолог за реултатите от тяхната стратегия за борба с вируса:
    https://www.rbc.ru/politics/05/05/2020/5eb03ea39a7947268b42bc33
    ......Как отметил Гизеке, согласно подсчетам шведских экспертов, вирусом переболели около 500 тыс. жителей Стокгольма из 2,5 млн, и столица страны может обрести коллективный иммунитет уже в течение нескольких недель...Согласно официальной статистике, в Швеции зафиксировано менее 25 тыс. заболеваний.
    По словам Гизеке, реальная цифра переболевших намного больше, потому что большинство носителей коронавируса — люди, у которых не наблюдается серьезных симптомов. «Таковых порядка 98,5%. Они не станут обращаться к врачу за помощью, и у них наблюдаются легкие симптомы: температура, больное горло, головная боль, жар, может быть, диарея.

  76. 76 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 2231 Неутрално

    В Австрия масовото заразяване с covid19 може да е илюзия,но в Америка не е. Властите там очакват до 1 юни починалите на ден да достигнат 3000 човека.

  77. 77 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4346 Неутрално

    До коментар [#75] от "тулса":

    Ами и шурея, и съпругата му, че и тъщата преболедуваха КОВИД-19 в Ню Йорк. При него мина най-леко, но и учудващото е, че тъщата, 82-годишна и инвалид след тежък инсулт с операция за голяма хематома, на четръртия ден в болницата тръгнала със все системите да ходи по коридора кън 4 сутринта. В къщи си е, анализът и показва че има антитела и си е ОК.
    Днес коментираха две неща: а)как един толкова прост генетично вирус успява да "надхитри" нашите сложни системи на ДНК; и б)за различията във възрастовата проява на заболяването (при възрастните можело да мине без главоболие, но с загуба на чувството за реалност, обърканост - по последния принцип май?...:-))

  78. 78 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4346 Неутрално

    До коментар [#75] от "тулса":

    Да, шведите си имат нагласата за "социална дистанция", не са латиноси или "южни сърца" да се мляскат по повод и без повод при среща с многобройни познати и полу-познати.Германците са подобни, донякъде, но шведите както ги помня са си тренирани от 9-месечни зими и социалната стратификация на "стопани" и "ратаи" от аграрните времена.

  79. 79 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4346 Неутрално

    До коментар [#75] от "тулса":

    Да, шведите си имат нагласата за "социална дистанция", не са латиноси или "южни сърца" да се мляскат по повод и без повод при среща с многобройни познати и полу-познати.Германците са подобни, донякъде, но шведите както ги помня са си тренирани от 9-месечни зими и социалната стратификация на "стопани" и "ратаи" от аграрните времена.

  80. 80 Профил на bryghtlyght
    bryghtlyght
    Рейтинг: 923 Неутрално

    Няма нужда от някакво си изследване в Австрия. Абсолютните научни данни представени от Националния статистически институт в България са достатъчно красноречиви:

    https://www.nsi.bg/bg/node/18121/?fbclid=IwAR1_IRU5lHGo7J3HxY7azvvd0XRuLv8hgOdQJimrsMRrFhx23v-EgaLFGHQ

    В България и дума не може да става през 2020 да е имало или да има епидемия, да не говорим за пандемия. Виновниците за истерията, и щаб, и "дисиденти" боравещи със статистика, а не с абсолютни научни факти, трябва да си понесат накаанието.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK