Чакам сега дежурните централни нападатели срещу Великобритания за коментар? Когато Нисан съкратиха работници на острова те всичките злобееха как Брекзит бил виновен. А сега? Испания е в Европа. Във Великобритания НЕ ЗАТВОРИХА завода, но в Европейска Испания го затварят....пак ли Брекзит е виновен? :))
Директивата на японското правителство, за прибиране на производства явно не е само за Китай, а за целият свят.
Очевидно и Япония бастиса глобализмът ... Чака ни тежко преструктуриране на капитали, производства, консуматорски навици ...
ЕС трябва да си прибере всички производства иначе ще умре икономически. Фолксваген се правят на герои, като купиха 50% от китайски производител на ел. коли, но ще това може да му е последната покупка.
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
Великобритания не е вече толкова интересна. Страстите около Брекзит започват да утихват, което си е нормално. Странното е, че в този завод се произвеждат електрически модели, а точно него затварят. Нали уж електричките са във възход?
До коментар [#6] от "padrino":Великобритания не е вече толкова интересна. Страстите около Брекзит започват да утихват, което си е нормално.Странното е, че в този завод се произвеждат електрически модели, а точно него затварят. Нали уж електричките са във възход?
Не забравяй, че Франция изкараха новата политика преди няколко дни и искат Рено да произвежда САМО електрички....Любопитното в случая е, че Рено и Нисан са в една компания :)) Случайно или не???
ами диверсификация. не се знае знае ли се. даже се сещам къде в България най-добре ще залепне тоя завод, само не знам дали е останало място
mr. Gorbachev, tear down this wall!
Рено и Нисан са си две отделни компании, макар че владеят големи пакети акции една на друга и имат съюз така че да оптимизират разходите си. Това че Карлос Гон (който беше изпълнителен директор и на двете компании) искаше още повече да ги сближава му изяде главата и сега той се крие в Бейрут от японското правосъдие.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
До коментар [#14] от "padrino":Рено и Нисан са си две отделни компании, макар че владеят големи пакети акции една на друга и имат съюз така че да оптимизират разходите си. Това че Карлос Гон (който беше изпълнителен директор и на двете компании) искаше още повече да ги сближава му изяде главата и сега той се крие в Бейрут от японското правосъдие.
Това на което "скрито" наблегнах бе факта, че Нисан сподели концепции, технологии, информация и т.н. с "партньорите" от Рено, и сега изведнъж Рено ще правят само електрички а Нисан затварят завода.... Това не е ли любопитен факт?
Чакам сега дежурните централни нападатели срещу Великобритания за коментар?Когато Нисан съкратиха работници на острова те всичките злобееха как Брекзит бил виновен. А сега? Испания е в Европа. Във Великобритания НЕ ЗАТВОРИХА завода, но в Европейска Испания го затварят....пак ли Брекзит е виновен? :))
В Германия много, много,...., рядко виждам автомобили на Нисан, не са много продавани. И в България има японски заводи, от познат научих на завода "Кавазаки" край Хасково, получавали са 580 лв нето на месец. Ако по същият начин плащат и в Барселона, а съм бил там преди години и ми се стори сравнително скъпо спрямо Мадрид, то работещите в завода едва ли имат желание да работят, но предполагам по-друга причина го затварят от решение на горно ниво.
Един британец пита друг: "Къде беше? Не съм те виждал цяла седмица!" Отговор: "Ходих до Европа по работа." Лична случка в кв. Изток на София. Една баба пита друга баба: "Къде си ходила?" Отговор: "Ходих до града."
Много правилно сравнение си направил. Единствената разлика е, че когато британц казва "ходих до Европа" всъщност имат предвид "ходих на село", а не обратното ;)
След броени месеци влиза споразумението за свободна търговия между ЕС и Япония. В резултат на което, японските автомобили, чието производство се осъществява по една 50% в Япония, ще поевтинеят средно 15%.
За Нисан вече не е изгодно да произвежда в ЕС. Губят 3000 привилегировани работници и техните семейства, печелят над 440 милиона европейски граждани.
Това някакъв виц ли е!? И кой ще бачка, ромите, подрастващите наркоманчета или инженерчетата с купените дипломи от ТУ!? Булгаристан се задминава в радиус от 200 км за по-сигурно.
März ein heftiger Nettoverlust in Höhe von 671,2 Milliarden Yen (5,7 Mrd Euro) an. Die globalen Produktionskapazitäten sollen im Rahmen eines Sanierungsplans in den nächsten drei Jahren um 20 Prozent gesenkt werden. So soll das Werk in Barcelona geschlossen werden.
Рено и Нисан НЕ са в една компания. Съвсем отделни дружества са и като такива отдел и дружества са учредили консорциум, който е трето дружество. Про лемур е, че бившият СЕО реши да ги правиви едно дружество и японците му спретнаха онзи комплот с тяхната прокуратура....
Моделите на Нисан Кашкай, Екстрейл и електрическият Лиф са най-продаваните в своите класове. Навара се продава добре. Инфинити също е Нисан.
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
До коментар [#6] от "padrino": Всъщност Нисан не си закриха завода в ОК, защото правителството обеща да им покрие евентуалните загуби, което си е комунизъм и перпетум мобиле в едно!
[quote#22:"vassilun"][/quote] "И преди (когато бяха в ЕС) британците не се смятаха за част от Европа. Един британец пита друг: "Къде беше? Не съм те виждал цяла седмица!" Отговор: "Ходих до Европа по работа." "
Тоя опит за виц или каквото е, вероятно е твой. Британците не казват "в Европа", а " на континента".
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
В казармата на сутрешна прверка в началото на службата старшината пита всеки кой от къде е. Като дйде ред на Иванов той казва от София и след малко вика, ъъъ от Люлин:-)
За мен Хонда,на цената на Лада е привилегия, а не "заплащане". За теб не знам.
По принцип, ако от една договорка печелят абсолютно всички в едно общество, значи обществените отношения са далеч от кривата на ефективност (Парето, ако знаеш кой е). Като в Мамашката.
Не забравяй, че Франция изкараха новата политика преди няколко дни и искат Рено да произвежда САМО електрички....Любопитното в случая е, че Рено и Нисан са в една компания :)) Случайно или не???
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
бАрни
Рейтинг: 531 ВеселоНисан защо изобщо съществува? Трябваше да е фалирала вече...Айде ЧАО!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4280 НеутралноЕвропа вече я пишат като рисков пазар който се смалява!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleСатана Ликующий
Рейтинг: 1049 НеутралноКонкуренцията с Фолксваген е трудна работа. Там има и завод на Фолксваген под местно име.
Само простите хора си мислят, че има прости неща!xm...
Рейтинг: 1317 ВеселоДокато мъдрите европейци се намъдруват ...
Уж ние щяхме да си прибираме заводите, пък то к'ва става!
karatista
Рейтинг: 3764 Веселобаце да го взима насам. булгар-нисан не звучи толко зле . в унидон е и с последните тенденции
mr. Gorbachev, tear down this wall!Padrino
Рейтинг: 546 ЛюбопитноЧакам сега дежурните централни нападатели срещу Великобритания за коментар?
Когато Нисан съкратиха работници на острова те всичките злобееха как Брекзит бил виновен. А сега? Испания е в Европа. Във Великобритания НЕ ЗАТВОРИХА завода, но в Европейска Испания го затварят....пак ли Брекзит е виновен? :))
xm...
Рейтинг: 1317 ВеселоА "Нисан" пък като концерн е "Нисан-Рено".
Дали пък конкуренцията С рено няма да стане сега трудна работа?
Petleshev
Рейтинг: 2709 НеутралноДо коментар [#2] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Бивш tww09306483.Къде в момента автомобилните пазари са в растеж?
ironhorse
Рейтинг: 1019 НеутралноДирективата на японското правителство, за прибиране на производства явно не е само за Китай, а за целият свят.
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.Очевидно и Япония бастиса глобализмът ...
Чака ни тежко преструктуриране на капитали, производства, консуматорски навици ...
ЕС трябва да си прибере всички производства иначе ще умре икономически.
Фолксваген се правят на герои, като купиха 50% от китайски производител на ел. коли, но ще това може да му е последната покупка.
karatista
Рейтинг: 3764 Неутралноами ще купува. като тесла ти отваря фабрика в задния ти двор, къде ще ходиш mr. Gorbachev, tear down this wall!
Petleshev
Рейтинг: 2709 НеутралноДо коментар [#6] от "padrino":
Бивш tww09306483.Великобритания не е вече толкова интересна. Страстите около Брекзит започват да утихват, което си е нормално.
Странното е, че в този завод се произвеждат електрически модели, а точно него затварят. Нали уж електричките са във възход?
Petleshev
Рейтинг: 2709 НеутралноДо коментар [#5] от "karatista":
Бивш tww09306483.Баце има съвсем други проблеми в момента... ;)
plamen_b
Рейтинг: 2185 ВеселоГледам, Великобритания вече я броят не само извън ЕС, а и извън Европа. Те май и британците така се броят...
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)Padrino
Рейтинг: 546 ЛюбопитноНе забравяй, че Франция изкараха новата политика преди няколко дни и искат Рено да произвежда САМО електрички....Любопитното в случая е, че Рено и Нисан са в една компания :)) Случайно или не???
plamen_b
Рейтинг: 2185 РазстроеноДо коментар [#5] от "karatista":
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)За какво и е на българската държава фирма, която да прави електромобили... Тя ще инвестира в бензиностанции!
karatista
Рейтинг: 3764 Неутралноами диверсификация. не се знае знае ли се. даже се сещам къде в България най-добре ще залепне тоя завод, само не знам дали е останало място mr. Gorbachev, tear down this wall!
1gmbh1
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#8] от "Petleshev":
"Къде в момента автомобилните пазари са в растеж?"
Как къде? Във великата Британия
plamen_b
Рейтинг: 2185 НеутралноДо коментар [#14] от "padrino":
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)Рено и Нисан са си две отделни компании, макар че владеят големи пакети акции една на друга и имат съюз така че да оптимизират разходите си. Това че Карлос Гон (който беше изпълнителен директор и на двете компании) искаше още повече да ги сближава му изяде главата и сега той се крие в Бейрут от японското правосъдие.
Роси
Рейтинг: 7580 НеутралноПазарите се свиват, поне засега. После може пак да го отворят, сега просто не е изгодно.
Padrino
Рейтинг: 546 ЛюбопитноТова на което "скрито" наблегнах бе факта, че Нисан сподели концепции, технологии, информация и т.н. с "партньорите" от Рено, и сега изведнъж Рено ще правят само електрички а Нисан затварят завода.... Това не е ли любопитен факт?
Padrino
Рейтинг: 546 НеутралноРоси....не го затварят временно, закриват го.....
vassilun
Рейтинг: 4733 НеутралноИ преди (когато бяха в ЕС) британците не се смятаха за част от Европа.
Един британец пита друг: "Къде беше? Не съм те виждал цяла седмица!" Отговор: "Ходих до Европа по работа."
Лична случка в кв. Изток на София. Една баба пита друга баба: "Къде си ходила?" Отговор: "Ходих до града." Това преди 40 години!
vassilun
Рейтинг: 4733 ГневноТрябва диверсификация! Не се знае дали българската държава няма отново да се заеме със строежа на АЕЦ БеляНЕ!
Хем бензиностанции държавни, хем държавен АЕЦ! Кеф, нали? И дълговете държавни, на поколенията!
lpi31580057
Рейтинг: 351 Неутралноконгломерата е рено-мицубиши-нисан
https://www.caradvice.com.au/853332/mitsubishi-triton-and-nissan-navara-to-look-the-same-under-radical-overhaul/?utm_source=Nine-Front-Page&utm_medium=Referral
razor
Рейтинг: 904 НеутралноВсе някъде трябва да слагат волани отдясно.
Kosta Delev
Рейтинг: 750 ВеселоКъде е дифендъра да каже: "Борка, Борка - в какво се забърка, Борка!..."
babameca
Рейтинг: 425 Неутрално"Испанските" Навара и Патфайндър са големи боклуци така или иначе. Говоря от личен опит. Особено в ходовата част.
sxn49533317
Рейтинг: 217 НеутралноВ Германия много, много,...., рядко виждам автомобили на Нисан, не са много продавани.
И в България има японски заводи, от познат научих на завода "Кавазаки" край Хасково, получавали са 580 лв нето на месец. Ако по същият начин плащат и в Барселона, а съм бил там преди години и ми се стори сравнително скъпо спрямо Мадрид, то работещите в завода едва ли имат желание да работят, но предполагам по-друга причина го затварят от решение на горно ниво.
lpi31580057
Рейтинг: 351 Неутралносъгласен. наварата е недоразумение. миналата година обиколих континента (25 000км) с трайтън (L200) и само сменях масло
Kosta Delev
Рейтинг: 750 ВеселоМного правилно сравнение си направил. Единствената разлика е, че когато британц казва "ходих до Европа" всъщност имат предвид "ходих на село", а не обратното ;)
klecho
Рейтинг: 1526 НеутралноСлед броени месеци влиза споразумението за свободна търговия между ЕС и Япония. В резултат на което, японските автомобили, чието производство се осъществява по една 50% в Япония, ще поевтинеят средно 15%.
За Нисан вече не е изгодно да произвежда в ЕС.
Губят 3000 привилегировани работници и техните семейства, печелят над 440 милиона европейски граждани.
Според мен си струва.
Шоршо
Рейтинг: 342 НеутралноДо коментар [#5] от "karatista":
Това някакъв виц ли е!? И кой ще бачка, ромите, подрастващите наркоманчета или инженерчетата с купените дипломи от ТУ!? Булгаристан се задминава в радиус от 200 км за по-сигурно.
karatista
Рейтинг: 3764 ВеселоДо коментар [#32] от "Шоршо":
mr. Gorbachev, tear down this wall!новата реклама казва, че сме топ
sxn49533317
Рейтинг: 217 НеутралноКато гледам по немските новинарски страници, "Нисан" има 5,7 млр.€само за март загуби и затваря много заводи. При други статии има по-ниски стойности, тъй че може да има грешка при източника: https://www.t-online.de/finanzen/boerse/id_51922248/isin_52281878/nissan-rutscht-tief-in-verlustzone-werk-in-barcelona-soll-schliessen.html
März ein heftiger Nettoverlust in Höhe von 671,2 Milliarden Yen (5,7 Mrd Euro) an. Die globalen Produktionskapazitäten sollen im Rahmen eines Sanierungsplans in den nächsten drei Jahren um 20 Prozent gesenkt werden. So soll das Werk in Barcelona geschlossen werden.
Ivan_
Рейтинг: 471 ВеселоБързо действат японците....
Модератора е неадекватен!Само за месец и откликва т на желанията на работниците....
Ivan_
Рейтинг: 471 ВеселоДо коментар [#14] от "padrino":
Модератора е неадекватен!Рено и Нисан НЕ са в една компания. Съвсем отделни дружества са и като такива отдел и дружества са учредили консорциум, който е трето дружество. Про лемур е, че бившият СЕО реши да ги правиви едно дружество и японците му спретнаха онзи комплот с тяхната прокуратура....
Padrino
Рейтинг: 546 НеутралноДо коментар [#25] от "razor":
Явно нямаш изобщо представа за производството на коли във Великобритания. Ама пиши си не ми пречиш 😂😂😂
Padrino
Рейтинг: 546 НеутралноДо коментар [#26] от "Kosta Delev":
Откакто започнаха модераторите да го трият ежедневно се е покрил като бито 🐕 😂😂😂
Billy Pilgrim
Рейтинг: 381 НеутралноТепърва ще гледаме последиците от трите месеца "гениални" мерки срещу сезонния вирус.
quatro_4x3
Рейтинг: 1521 НеутралноМоделите на Нисан Кашкай, Екстрейл и електрическият Лиф са най-продаваните в своите класове. Навара се продава добре. Инфинити също е Нисан. Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
Kosta Delev
Рейтинг: 750 ЛюбопитноДо коментар [#31] от "klecho":
т.е. искаш да кажеш, че ЕС започва по този начин да си заплаща за споразумението за свободна търговия с Япония!?
fio41315648
Рейтинг: 269 ВеселоДо коментар [#6] от "padrino":
Всъщност Нисан не си закриха завода в ОК, защото правителството обеща да им покрие евентуалните загуби, което си е комунизъм и перпетум мобиле в едно!
quatro_4x3
Рейтинг: 1521 Неутрално[quote#14:"padrino"][/quote]
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Нисан се канели да се разделят с Рено, а Рено реват на държавата за помощ, че били много зле.
potrebitelll
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#6] от "padrino":
не мога да коментирам, без да обиждамВиновни са каталунците, които искат независимост. Нисан са казали - ай сиктир.
quatro_4x3
Рейтинг: 1521 Неутрално[quote#22:"vassilun"][/quote] "И преди (когато бяха в ЕС) британците не се смятаха за част от Европа.
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Един британец пита друг: "Къде беше? Не съм те виждал цяла седмица!" Отговор: "Ходих до Европа по работа." "
Тоя опит за виц или каквото е, вероятно е твой.
Британците не казват "в Европа", а " на континента".
plamenss
Рейтинг: 1343 Неутрално[quote#22:"vassilun"][/quote]
Това също е т живия живт:
В казармата на сутрешна прверка в началото на службата старшината пита всеки кой от къде е. Като дйде ред на Иванов той казва от София и след малко вика, ъъъ от Люлин:-)
venelingeologia
Рейтинг: 1575 НеутралноАми като не се търсят електомобили да произвеждат дизели! Пикапите се харчат като сладолед в Африка...
klecho
Рейтинг: 1526 НеутралноДо коментар [#41] от "Kosta Delev":
За мен Хонда,на цената на Лада е привилегия, а не "заплащане". За теб не знам.
По принцип, ако от една договорка печелят абсолютно всички в едно общество, значи обществените отношения са далеч от кривата на ефективност (Парето, ако знаеш кой е). Като в Мамашката.
simChо
Рейтинг: 269 НеутралноИ с Тойота !
Въобще конкуренцията е трудна - Нисан реши да прави електроколи ама ето - трудно вървят !
simChо
Рейтинг: 269 НеутралноФолксиваген неизвество защо купиха китайците
А докато всички закриват заводи - Сузуки строи !
simChо
Рейтинг: 269 НеутралноПо принцип верно за какво и е
Колко пазар има за електромобили - ми 2 % от всички коли са електро !
Къде ще ги продава - на кой пазар
simChо
Рейтинг: 269 НеутралноНе е случайно !
simChо
Рейтинг: 269 НеутралноИнфинити замина