Попитан дали случилото се в Хонконг поставя под въпрос инвестиционните сделки с Китай, отговорът е "Не". Иначе ,нали ,доверието намалявало Европейски шушумиги нещастни
Новината е, че е имало доверие към Китай! Това е смайващо! Тръмп от 4 години води битка с Дракона, а някои не са разбрали какво става. Въпреки че Англия и Франция пратиха бойни кораби в Южнокитайско Море, за да помогнат на САЩ да спре Дракона в агресията му ...
Западът май нищо ново не е научил. И преди не разбираше много какво се случва отвъд Желязната завеса, комай и сега не е наясно какъв го дърви ККП на Хонгонг. При все, че споразумението с Великобритания Китай се задължаваше да не пипа обществено политическата постройка в Хонгонк в продължение на 50 години. Комунистите не са се променили от идването им на власт в Русия - все така жадни да мачкат, забраняват и да убиват. За съжаление, преживялите комунизъм страни в ЕС, не се включват в политиките на ЕС, за да разсеят идиологемата, че с Китай трябва да си приятел. Сигурно ще трябва да има кръв по улиците на Хонког, за да се стреснат бюрократите със зализани фрази..
"Колосална" е далаверата, която ни докара от източната сатрапия онова, което не е на главите....май някой още не може да се ориентира, че не всичко се купува и продава...
Хората в ХК трябва да се замислят първо за сериозните социо-икономически проблеми в града и да се опитат да преоткрият ролята си в света и отношенията с мейнланд Китай. Десетките милиони наливани под масата от Западни организации (The National Endowment for Democracy) с цел "демократизиране" на ХК, преследват само Американски интереси и реално са в ущърб на интересите на местното население.
Затова и беше нужно да се приеме закон за Национална Сигурност, какъвто закон между другото има всяка една Западна държава, без изключение. Не виждам защо ХК да си нямат свой такъв.
Да спрат Дракона в агресията му срещу кого точно. Американците са наобградили Китай с 400 военни бази, редовно правят учения в Южнокитайско море за блокирането на Китайската икономика... петрол и суровини. Последното голямо учение беше 2015 година.
В подобна ситуация е малко странно да се нарича Китай агресор.
Очаквано Борел е сред най адекватните в новата администрация заедно с Вестегер.
Санкциите не са единствената форма за натиск. Когато епидемията отстъпва и идва икономическата криза като основа на дневния ред не е време за едностранни истерични действия.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
Китайските хунвейбини съсипаха света с коронавирус, сега унищожават най-проспериращата им провинция - Хонконг... доказано е, че комунистите единствено могат да рушат, унищожават, грабят, убиват... С две думи - комунизмът не е съвместим с човешката цивилизация.
Най оригиналния майтап който прочетох беше предложение за съвместни патрули на американски и турски войски като алегория на Сирия. Ердо не пропусна да коментира ситуацията в туитър.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
В ХК правителството си решават и си приемат закон, който не е много по различен ит подобен закон в САЩ, Германия или кояъо и да е друга Западна държава.
Фактът че досега 23 години такъв закон не е бил приет не ви ли говори нещо? Пекин ги е оставил да се самоуправляват. Не са искали не са го приели досега. Сега решават да го приемат, и то след цели 12 месеца безчинства по улиците, които очевидно са продукт на външно влияние. Правителството в Пекин одобри решението за закона и им дасе зелена светлина... и изведнъж стана голям проблем.
САЩ вече няма за могат да пращат агенти на ЦРУ и други подривни елементи, нито да наливат пари под масата през организации като The National Endowment for Democracy, с цел “демократично дестабилизиране” на града и региона.
Един от подстрекателите на цялата тая какафония е Хонг Конгския Делян Пеевски, Джими Лай, милиардер и основател на Некст Диджитал и медиен магнат. Негови са вестника Апъл Дейли и други медии, които пръска неспирен “хейт”.
Същият този има сериозни връзки с Американското разузнаване и редовно дава щедри дарения десетки милиони долари на Републиканската партия. Оплетени са като свински черва.
Но аз се питам, щом господин Лай е такъв радетел за добруването на Хонг Конг и “борец за свобода”, защо ли е осигурил Британски паспорти за себе си и за цялото си семейство, и защо ли неговите деца не са на улицата да палят възрастни хора и да бият жени в името на демокрацията.
Нещо действията му се разминават с убежденията, които демонстрира. :)
Ти си на заплата към Китайското посолство, нали? Това те прави по-умен трол от обикновения такъв. Вие, троловете, сте една от най-големите причини за дезинформацията и проблемите в съвременното ни общество. Язък ти за образованието, да го ползваш по такъв долен, унизителен за теб и разрушителен за останалите начин.
" .......но санкции срещу Китай не са на дневен ред, а въпреки удара по доверието, който стъпката нанася, азиатският гигант остава и съперник, и партньор едновременно."
ЕС се управлява от еврочиновниците с декларации и политкоректни изказвания като това, сочещи към липсата на адекватна реакция срещу авторитарните режими като този в Китай ! За това и никой няма да ги взема насериозно, а платените им статийки в Свободна Европа и Дойче веле вече даже и не ги четем, освен ако просто няма друго какво да се прави !
Първо Хонг Конг не е провинция а е град и специална административна зона.
Второ, 1978 година ХК е 40% от Китайското БВП. Днес ХК е по-малко от 2% от БВП на Китай.
Толкова за “най-проспериращата провинция”
Хонг Конг е това което е, в икономическо отношение, единствено защото в десетилетията преди 2001 година ( когато Китай става член на Световната Търговска Организация) представляваше вратата към инвестиции в Китай. Всяка една компания искаща да прави бизнес с Китай трябваше да регистрира офис в ХК.
Повечето от протестиращите са млади хора, които не са живяли дори един ден под Британско владичество. Преди 1997 в ХК демокрация е нямало. Управлението е било колониално, и диктувано от Лондон. Тоест взимали са се решения, които са в интерес на и облагодетелстват Великобритания, без да се отчете какъв ефект биха имали тези решения върху местното население.
Да не говорим че, ХК е под Британско владичество от 1842 година. Китайците, които съставляват 98% от населението и са си реално местното население, са били с най-ниския статус в обществото и третирани реално като втора класа хора.
ХК тогава е бил, но и днес продължава да е олигархична система, парите са в ръцете на единици влиятелни личности с връзки на Запад. Основният актив там е земята, а преди да се изнесат 1997 година, Британците продават всичко на големи олигарси за жилищно и комерсиално строителство, което още повече задълбочава икономическия дисбаланс в обществото и е донякъде и причината за днешното недоволство.
Вие се замислете за следното. От една страна ХК е едно от най-богатите места на планетата по БВП на глава и в същото време има 20% от населението, което живее в крайна бедност. Не ви ли звучи странно?
Просто ми писна да гледам двойния аршин в Западните медии. Това е първо.
И второ, считам, че трябва да има по-позитивни и повече новини за Китай и Азия като цяло и съм радетел за развиване на отношенията с Азия. В същото време считам, че новините за големия ни демократичен брат трябва да са по реалистични, защото в момента много от пикантните подробности са ни спестени.
Китай се изхвърли рано и съвсем в неподходящо време. Както го е подкарал, Европа ще се присъедини към икономическите мерки на САЩ и на дракона ще му припари на жълтото дупе.
Китайският трол е в стихията си и произвежда половината коментари под статията. Съдбата на китайците е да бъдат завинаги слуги на Западната Цивилизация. Това е единствената цивилизация, която движи света напред и България принадлежи към нея. А китайския трол е слуга на китайците. Слуга на слугите.
The best way to predict the future is to invent it.
До коментар [#11] от "bez_ime2":“Най-проспериращата им провинция Хонг Конг”Първо Хонг Конг не е провинция а е град и специална административна зона.Второ, 1978 година ХК е 40% от Китайското БВП. Днес ХК е по-малко от 2% от БВП на Китай. Толкова за “най-проспериращата провинция”Хонг Конг е това което е, в икономическо отношение, единствено защото в десетилетията преди 2001 година ( когато Китай става член на Световната Търговска Организация) представляваше вратата към инвестиции в Китай. Всяка една компания искаща да прави бизнес с Китай трябваше да регистрира офис в ХК.
Комрад, подобни тъпотии могат да минат в някой долнопробен китайски ресторант. Не ми обяснявай глупости, защото цялата ви икономика е един раздут балон. Единствено Хонконг ви спасява разнебитената държава. На глава от населението имат 6 пъти по-висок БВП, хо-хо-хо...
До коментар [#11] от "bez_ime2":Повечето от протестиращите са млади хора, които не са живяли дори един ден под Британско владичество. Преди 1997 в ХК демокрация е нямало. Управлението е било колониално, и диктувано от Лондон. Тоест взимали са се решения, които са в интерес на и облагодетелстват Великобритания, без да се отчете какъв ефект биха имали тези решения върху местното население.Да не говорим че, ХК е под Британско владичество от 1842 година. Китайците, които съставляват 98% от населението и са си реално местното население, са били с най-ниския статус в обществото и третирани реално като втора класа хора.ХК тогава е бил, но и днес продължава да е олигархична система, парите са в ръцете на единици влиятелни личности с връзки на Запад. Основният актив там е земята, а преди да се изнесат 1997 година, Британците продават всичко на големи олигарси за жилищно и комерсиално строителство, което още повече задълбочава икономическия дисбаланс в обществото и е донякъде и причината за днешното недоволство. Вие се замислете за следното. От една страна ХК е едно от най-богатите места на планетата по БВП на глава и в същото време има 20% от населението, което живее в крайна бедност. Не ви ли звучи странно?
До 1997 г. нямало демокрация и затова бяха най-проспериращата демокрация. Сега дойде хунвейбинската демокрация и искат да се отделят от вас, нали?А, бедността се дължи на това, че всички китайци искаха да избягат в Хонконг...
Също така ми и писна да гледам как тинейджъри, спонсорирани с американски средства от сената, вече 12 месеца пребиват жени и палят старци по улиците на втория най-свободен (как ли е такъв при положение че вече 23 години е под управлението на “азиатската сатрапия”?) град в света в името на някакви имагинерни идеологии, и после Помпео и Пенс да излизат и да казват “Ние сме с вас” докато по СиЕнЕн удобно са си спестили репортването на по нелицеприятните подробности на “демократизацията”. Но така е то. Не е много добре да знае Американския данъкоплатец за какви ужасии отиват данъците му.
Но ако на мен не вярвате, ето ви едно кратко документално видео на журналиста Дан Коен. Ното ми е приятел, ното работи в китайско посолство.
До коментар [#20] от "Димитър":Не. Просто ми писна да гледам двойния аршин в Западните медии. Това е първо. И второ, считам, че трябва да има по-позитивни и повече новини за Китай и Азия като цяло и съм радетел за развиване на отношенията с Азия. В същото време считам, че новините за големия ни демократичен брат трябва да са по реалистични, защото в момента много от пикантните подробности са ни спестени.Да живее политкоректността. :)
До коментар [#20] от "Димитър":Също така ми и писна да гледам как тинейджъри, спонсорирани с американски средства от сената, вече 12 месеца пребиват жени и палят старци по улиците на втория най-свободен (как ли е такъв при положение че вече 23 години е под управлението на “азиатската сатрапия”?) град в света в името на някакви имагинерни идеологии, и после Помпео и Пенс да излизат и да казват “Ние сме с вас” докато по СиЕнЕн удобно са си спестили репортването на по нелицеприятните подробности на “демократизацията”. Но така е то. Не е много добре да знае Американския данъкоплатец за какви ужасии отиват данъците му.Но ако на мен не вярвате, ето ви едно кратко документално видео на журналиста Дан Коен. Ното ми е приятел, ното работи в китайско посолство.https://www.youtube.com/watch?v=FoyjvmziZVc
Проучете как се развива икономиката на ХК след 1997 и може би ще разберете защо много хора напускат ХК преди 1997 и после има вълна на прибиращи се.
Но е факт че ХК основно просперира заради това че е врата за инвестицио в Китай. По-горе съм го написал. Проблемът име е че още от колониално време са си олигархична система. Там не е имало демокрация, но което е по-лошо, нямало е равномерно разпределение на ресурсите. Ресултатът е много сериозни социоикономически различия.
ХК има Гини коефициент 0.539, което ще рече, че в сравнение с други богати общества разликата между богати и бедни там е фрапантна.
В Китай Гини коефициентът е 0.465. В САЩ е 0.490 (а през 1990 е бил 0.430)
В Германия е 0.29, което ще рече относително равно разпределение на икономическите блага. А за OECD страните е средно 0.32.
И Китай, основната му грешка е, че ги остави абсолютно самостоятелно да си се управляват и не взе поне мерки да създаде някакви правила за икономическото преразпределение на реаурсите. Примерно социални програми и тн. По този начин богатството става все по-концентрирано и спциоикономическата система рухва.
Най-проспериращата демокрация били преди 1997. Не се чувате какво говорите. Те никога не са имали избори и парламант преди 1997. Поне дайте да говорим с исторически факти, не с измислици.
До коментар [#28] от "bez_ime2":Проучете как се развива икономиката на ХК след 1997 и може би ще разберете защо много хора напускат ХК преди 1997 и после има вълна на прибиращи се.Но е факт че ХК основно просперира заради това че е врата за инвестицио в Китай. По-горе съм го написал. Проблемът име е че още от колониално време са си олигархична система. Там не е имало демокрация, но което е по-лошо, нямало е равномерно разпределение на ресурсите. Ресултатът е много сериозни социоикономически различия.ХК има Гини коефициент 0.539, което ще рече, че в сравнение с други богати общества разликата между богати и бедни там е фрапантна.В Китай Гини коефициентът е 0.465.В САЩ е 0.490 (а през 1990 е бил 0.430)В Германия е 0.29, което ще рече относително равно разпределение на икономическите блага.А за OECD страните е средно 0.32.И Китай, основната му грешка е, че ги остави абсолютно самостоятелно да си се управляват и не взе поне мерки да създаде някакви правила за икономическото преразпределение на реаурсите. Примерно социални програми и тн. По този начин богатството става все по-концентрирано и спциоикономическата система рухва.
До коментар [#28] от "bez_ime2":Добре, ако не вярвате на мен, чуйте този Британски професор какво казва по въпроса.https://youtu.be/4-VoSdUZsI0 Най-проспериращата демокрация били преди 1997. Не се чувате какво говорите. Те никога не са имали избори и парламант преди 1997. Поне дайте да говорим с исторически факти, не с измислици.
Е, вие като имате избори, що само хунвейбини са ви в парламента? Защо само ККП е на власт? Ама страхотни избори правите? И защо сте 10 пъти по-бедни от Хонконг?
Може и да е на хонорар. Затова трябва да навърти бройката. Общо взето по китайски- роботизирано и под индиго, упорито и безотказно, и независимо от коментарите на хората. Важното е да е непрекъснато. Имало е някакво китайско мъчение с капки вода.:))
Колкото до бвп на глава от населението трябва да гледате и тренда, а не само моментното състояние на нещата. В Китай доходите на глава са порастнали с пъти последните десетилетия.
Освен това високото бвп на глава не означава непременно добруване на населението както съм ви писал и по-горе. Джини коефициентът на ХК е много висок. И по тази логика аз пък мога да попитам, защо в ХК и в мейнланд Китай процентът на хората, които живеят с под 5.5 долара на ден е около 20%. (и то при доста по-високи цени в ХК)
"санкции срещу Китай не са на дневен ред, а въпреки удара по доверието, който стъпката нанася, азиатският гигант остава и съперник, и партньор едновременно.
Това бяха посланията на върховния представител на ЕС във външната политика Жозеп Борел"
До коментар [#34] от "bez_ime2":Да, прав сте. Благодаря за забележката.Иначе ако не искате не четете. Но очевидно не четете и история щом твърдите, че ХК е имал демократично управление преди 1997.
До коментар [#36] от "bez_ime2":Ние за ХК ли говорим или за мейнланд Китай?Колкото до бвп на глава от населението трябва да гледате и тренда, а не само моментното състояние на нещата. В Китай доходите на глава са порастнали с пъти последните десетилетия.Освен това високото бвп на глава не означава непременно добруване на населението както съм ви писал и по-горе. Джини коефициентът на ХК е много висок. И по тази логика аз пък мога да попитам, защо в ХК и в мейнланд Китай процентът на хората, които живеят с под 5.5 долара на ден е около 20%. (и то при доста по-високи цени в ХК)
До коментар [#44] от "bez_ime2":Я вие кажете като по-петимен по въпроса. The National Endowment for Democracy ще финансират ли протестиращите в Минеаполис както финансорат протестиращите в чужбина. В Хонг Конг за 2019 са дали 29 милиона долара да финансират “демократизирането”.Редно е да помогнат и на демократите вътре в Америка. :)
Комрад, свободата не се купува с пари, време е вие, хунвейбините, да го научите. Няма дума "петимен" в българския език, има думи "компетенте", "опитен"...
НАПРОТИВ! УВЕЛИЧАВАТ ДОВЕРИЕТО КЪМ КИТАЙ! Показва се, че има единство между решение-действие там. Казаха, че нема да им танцуват некви рушащи редъ както го разбират и ги почнаха с гумени куршуми. ККП не я е страх да срине хонгконг, за да запази Китай. ЕМИ РАЗУМЕН ПАРТНЬОР, КОЙТО ИЗПОЛЗВА СИЛА ЗА ЗАЩИТА. КАК да не му вярваш. Не е мека китка кат швабите. дуят се, а като требва да ударат - дават дупе.
Елементарната атлантическа политкоректност изисква Китай да бъде неглижиран и хулен. Не им трябва ХонгКонг, не им трябват вируси. Имат си програма, имат и посока. Но имат и проблем. Китай нито може да се заобиколи, камо ли да се прескочи. Никакви санкции срещу Китай не са възможни, без вреди и щети. Санкции срещу китай значи всъщност самоизолиране от Китай с много гадни последици. Което пречи и възпира атлантическите вълци от радикални действия. Даже и Янкето се пази от прекалено остри конфликти с Китай, за Евроатлантика това може да се окаже разрушително. Светът се развива и се променя, Само самонадеяността и имперското самочувствие на брюкселските зелки е застинало. То това си е техен проблем, при нас скоро ще реши.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
selqnin
Рейтинг: 1592 НеутралноТо понеже "доверието" в комунистически Китай е "колосално"...
ju.li
Рейтинг: 1454 ВеселоКаква ни е позицията за Минеаполис?😁😁😁
гошо
Рейтинг: 515 НеутралноПопитан дали случилото се в Хонконг поставя под въпрос инвестиционните сделки с Китай, отговорът е "Не".
гошоИначе ,нали ,доверието намалявало Европейски шушумиги нещастни
гошо
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#1] от "selqnin":
гошоПопитан дали случилото се в Хонконг поставя под въпрос инвестиционните сделки с Китай, отговорът е "Не".
Значи е колосално
Сатана Ликующий
Рейтинг: 1788 НеутралноНовината е, че е имало доверие към Китай! Това е смайващо! Тръмп от 4 години води битка с Дракона, а някои не са разбрали какво става. Въпреки че Англия и Франция пратиха бойни кораби в Южнокитайско Море, за да помогнат на САЩ да спре Дракона в агресията му ...
Само простите хора си мислят, че има прости неща!SSS
Рейтинг: 944 НеутралноЗападът май нищо ново не е научил. И преди не разбираше много какво се случва отвъд Желязната завеса, комай и сега не е наясно какъв го дърви ККП на Хонгонг.
При все, че споразумението с Великобритания Китай се задължаваше да не пипа обществено политическата постройка в Хонгонк в продължение на 50 години.
Комунистите не са се променили от идването им на власт в Русия - все така жадни да мачкат, забраняват и да убиват.
За съжаление, преживялите комунизъм страни в ЕС, не се включват в политиките на ЕС, за да разсеят идиологемата, че с Китай трябва да си приятел.
Сигурно ще трябва да има кръв по улиците на Хонког, за да се стреснат бюрократите със зализани фрази..
selqnin
Рейтинг: 1592 НеутралноДо коментар [#4] от "гошо":
"Колосална" е далаверата, която ни докара от източната сатрапия онова, което не е на главите....май някой още не може да се ориентира, че не всичко се купува и продава...
dpnps
Рейтинг: 328 НеутралноХората в ХК трябва да се замислят първо за сериозните социо-икономически проблеми в града и да се опитат да преоткрият ролята си в света и отношенията с мейнланд Китай. Десетките милиони наливани под масата от Западни организации (The National Endowment for Democracy) с цел "демократизиране" на ХК, преследват само Американски интереси и реално са в ущърб на интересите на местното население.
Затова и беше нужно да се приеме закон за Национална Сигурност, какъвто закон между другото има всяка една Западна държава, без изключение. Не виждам защо ХК да си нямат свой такъв.
dpnps
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#5] от "Сатана Ликующий":
Да спрат Дракона в агресията му срещу кого точно. Американците са наобградили Китай с 400 военни бази, редовно правят учения в Южнокитайско море за блокирането на Китайската икономика... петрол и суровини. Последното голямо учение беше 2015 година.
В подобна ситуация е малко странно да се нарича Китай агресор.
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 289 НеутралноОчаквано Борел е сред най адекватните в новата администрация заедно с Вестегер.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Санкциите не са единствената форма за натиск. Когато епидемията отстъпва и идва икономическата криза като основа на дневния ред не е време за едностранни истерични действия.
bez_ime2
Рейтинг: 289 НеутралноКитайските хунвейбини съсипаха света с коронавирус, сега унищожават най-проспериращата им провинция - Хонконг... доказано е, че комунистите единствено могат да рушат, унищожават, грабят, убиват... С две думи - комунизмът не е съвместим с човешката цивилизация.
selqnin
Рейтинг: 1592 НеутралноДо коментар [#11] от "bez_ime2":
+++++++
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 289 ВеселоДо коментар [#2] от "ju.li":
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Най оригиналния майтап който прочетох беше предложение за съвместни патрули на американски и турски войски като алегория на Сирия. Ердо не пропусна да коментира ситуацията в туитър.
bez_ime2
Рейтинг: 289 ВеселоМерси!
EU defender
Рейтинг: 734 НеутралноНие нямаме никакво доверие на Китай.
The best way to predict the future is to invent it.dpnps
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#6] от "SSS":
В ХК правителството си решават и си приемат закон, който не е много по различен ит подобен закон в САЩ, Германия или кояъо и да е друга Западна държава.
Фактът че досега 23 години такъв закон не е бил приет не ви ли говори нещо? Пекин ги е оставил да се самоуправляват. Не са искали не са го приели досега. Сега решават да го приемат, и то след цели 12 месеца безчинства по улиците, които очевидно са продукт на външно влияние. Правителството в Пекин одобри решението за закона и им дасе зелена светлина... и изведнъж стана голям проблем.
САЩ вече няма за могат да пращат агенти на ЦРУ и други подривни елементи, нито да наливат пари под масата през организации като The National Endowment for Democracy, с цел “демократично дестабилизиране” на града и региона.
Това е истинския проблем в случая!
Роси
Рейтинг: 7720 НеутралноИ бе Хонконг, доверието в Китай не е кой знае колко.
Роси
Рейтинг: 7720 НеутралноИ без....
dpnps
Рейтинг: 328 НеутралноЕто какви неща вършат борците за демокрация в Хонг Конг:
https://youtu.be/vJcdT0yd1As
https://youtu.be/A8_YW8SkYBs
Един от подстрекателите на цялата тая какафония е Хонг Конгския Делян Пеевски, Джими Лай, милиардер и основател на Некст Диджитал и медиен магнат. Негови са вестника Апъл Дейли и други медии, които пръска неспирен “хейт”.
Същият този има сериозни връзки с Американското разузнаване и редовно дава щедри дарения десетки милиони долари на Републиканската партия. Оплетени са като свински черва.
Но аз се питам, щом господин Лай е такъв радетел за добруването на Хонг Конг и “борец за свобода”, защо ли е осигурил Британски паспорти за себе си и за цялото си семейство, и защо ли неговите деца не са на улицата да палят възрастни хора и да бият жени в името на демокрацията.
Нещо действията му се разминават с убежденията, които демонстрира. :)
Димитър
Рейтинг: 403 НеутралноДо коментар [#16] от "dpnps":
Ти си на заплата към Китайското посолство, нали? Това те прави по-умен трол от обикновения такъв. Вие, троловете, сте една от най-големите причини за дезинформацията и проблемите в съвременното ни общество. Язък ти за образованието, да го ползваш по такъв долен, унизителен за теб и разрушителен за останалите начин.
samoedin
Рейтинг: 3360 Весело" .......но санкции срещу Китай не са на дневен ред, а въпреки удара по доверието, който стъпката нанася, азиатският гигант остава и съперник, и партньор едновременно."
ЕС се управлява от еврочиновниците с декларации и политкоректни изказвания като това, сочещи към липсата на адекватна реакция срещу авторитарните режими като този в Китай ! За това и никой няма да ги взема насериозно, а платените им статийки в Свободна Европа и Дойче веле вече даже и не ги четем, освен ако просто няма друго какво да се прави !
dpnps
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#11] от "bez_ime2":
“Най-проспериращата им провинция Хонг Конг”
Първо Хонг Конг не е провинция а е град и специална административна зона.
Второ, 1978 година ХК е 40% от Китайското БВП. Днес ХК е по-малко от 2% от БВП на Китай.
Толкова за “най-проспериращата провинция”
Хонг Конг е това което е, в икономическо отношение, единствено защото в десетилетията преди 2001 година ( когато Китай става член на Световната Търговска Организация) представляваше вратата към инвестиции в Китай. Всяка една компания искаща да прави бизнес с Китай трябваше да регистрира офис в ХК.
dpnps
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#11] от "bez_ime2":
Повечето от протестиращите са млади хора, които не са живяли дори един ден под Британско владичество. Преди 1997 в ХК демокрация е нямало. Управлението е било колониално, и диктувано от Лондон. Тоест взимали са се решения, които са в интерес на и облагодетелстват Великобритания, без да се отчете какъв ефект биха имали тези решения върху местното население.
Да не говорим че, ХК е под Британско владичество от 1842 година. Китайците, които съставляват 98% от населението и са си реално местното население, са били с най-ниския статус в обществото и третирани реално като втора класа хора.
ХК тогава е бил, но и днес продължава да е олигархична система, парите са в ръцете на единици влиятелни личности с връзки на Запад. Основният актив там е земята, а преди да се изнесат 1997 година, Британците продават всичко на големи олигарси за жилищно и комерсиално строителство, което още повече задълбочава икономическия дисбаланс в обществото и е донякъде и причината за днешното недоволство.
Вие се замислете за следното. От една страна ХК е едно от най-богатите места на планетата по БВП на глава и в същото време има 20% от населението, което живее в крайна бедност. Не ви ли звучи странно?
dpnps
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#20] от "Димитър":
Не.
Просто ми писна да гледам двойния аршин в Западните медии. Това е първо.
И второ, считам, че трябва да има по-позитивни и повече новини за Китай и Азия като цяло и съм радетел за развиване на отношенията с Азия. В същото време считам, че новините за големия ни демократичен брат трябва да са по реалистични, защото в момента много от пикантните подробности са ни спестени.
Да живее политкоректността. :)
gianni
Рейтинг: 1469 НеутралноКитай се изхвърли рано и съвсем в неподходящо време. Както го е подкарал, Европа ще се присъедини към икономическите мерки на САЩ и на дракона ще му припари на жълтото дупе.
EU defender
Рейтинг: 734 НеутралноКитайският трол е в стихията си и произвежда половината коментари под статията. Съдбата на китайците е да бъдат завинаги слуги на Западната Цивилизация. Това е единствената цивилизация, която движи света напред и България принадлежи към нея.
The best way to predict the future is to invent it.А китайския трол е слуга на китайците. Слуга на слугите.
bez_ime2
Рейтинг: 289 НеутралноКомрад, подобни тъпотии могат да минат в някой долнопробен китайски ресторант. Не ми обяснявай глупости, защото цялата ви икономика е един раздут балон. Единствено Хонконг ви спасява разнебитената държава. На глава от населението имат 6 пъти по-висок БВП, хо-хо-хо...
bez_ime2
Рейтинг: 289 НеутралноДо 1997 г. нямало демокрация и затова бяха най-проспериращата демокрация. Сега дойде хунвейбинската демокрация и искат да се отделят от вас, нали?А, бедността се дължи на това, че всички китайци искаха да избягат в Хонконг...
dpnps
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#20] от "Димитър":
Също така ми и писна да гледам как тинейджъри, спонсорирани с американски средства от сената, вече 12 месеца пребиват жени и палят старци по улиците на втория най-свободен (как ли е такъв при положение че вече 23 години е под управлението на “азиатската сатрапия”?) град в света в името на някакви имагинерни идеологии, и после Помпео и Пенс да излизат и да казват “Ние сме с вас” докато по СиЕнЕн удобно са си спестили репортването на по нелицеприятните подробности на “демократизацията”. Но така е то. Не е много добре да знае Американския данъкоплатец за какви ужасии отиват данъците му.
Но ако на мен не вярвате, ето ви едно кратко документално видео на журналиста Дан Коен. Ното ми е приятел, ното работи в китайско посолство.
https://www.youtube.com/watch?v=FoyjvmziZVc
bez_ime2
Рейтинг: 289 НеутралноПърво затворете лабораториите за вируси, после говорете за политкоректност...
bez_ime2
Рейтинг: 289 НеутралноКомрад, по-леко с пропагандата, че надмина и кремльовците...
dpnps
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#28] от "bez_ime2":
Проучете как се развива икономиката на ХК след 1997 и може би ще разберете защо много хора напускат ХК преди 1997 и после има вълна на прибиращи се.
Но е факт че ХК основно просперира заради това че е врата за инвестицио в Китай. По-горе съм го написал. Проблемът име е че още от колониално време са си олигархична система. Там не е имало демокрация, но което е по-лошо, нямало е равномерно разпределение на ресурсите. Ресултатът е много сериозни социоикономически различия.
ХК има Гини коефициент 0.539, което ще рече, че в сравнение с други богати общества разликата между богати и бедни там е фрапантна.
В Китай Гини коефициентът е 0.465.
В САЩ е 0.490 (а през 1990 е бил 0.430)
В Германия е 0.29, което ще рече относително равно разпределение на икономическите блага.
А за OECD страните е средно 0.32.
И Китай, основната му грешка е, че ги остави абсолютно самостоятелно да си се управляват и не взе поне мерки да създаде някакви правила за икономическото преразпределение на реаурсите. Примерно социални програми и тн. По този начин богатството става все по-концентрирано и спциоикономическата система рухва.
dpnps
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#28] от "bez_ime2":
Добре, ако не вярвате на мен, чуйте този Британски професор какво казва по въпроса.
https://youtu.be/4-VoSdUZsI0
Най-проспериращата демокрация били преди 1997. Не се чувате какво говорите. Те никога не са имали избори и парламант преди 1997. Поне дайте да говорим с исторически факти, не с измислици.
bez_ime2
Рейтинг: 289 НеутралноКомрад, казва се коефициен на Джини, не на "Гини". Само неграмотници ли работят в Китайското посолство?
И повече от два реда глупости не чета...
georgi_ww
Рейтинг: 673 НеутралноКъсно е либе за китка. Китай отдавна държи за топките половината свят...
bez_ime2
Рейтинг: 289 НеутралноЕ, вие като имате избори, що само хунвейбини са ви в парламента? Защо само ККП е на власт? Ама страхотни избори правите? И защо сте 10 пъти по-бедни от Хонконг?
btc18521004
Рейтинг: 289 НеутралноМоже и да е на хонорар. Затова трябва да навърти бройката. Общо взето по китайски- роботизирано и под индиго, упорито и безотказно, и независимо от коментарите на хората. Важното е да е непрекъснато. Имало е някакво китайско мъчение с капки вода.:))
dpnps
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#34] от "bez_ime2":
Да, прав сте. Благодаря за забележката.
Иначе ако не искате не четете. Но очевидно не четете и история щом твърдите, че ХК е имал демократично управление преди 1997.
bez_ime2
Рейтинг: 289 Весело[quote#37:"btc18521004"][/quote]
Треторазряден чиновник от Китайското посолство...
PETZL
Рейтинг: 571 НеутралноДоверие в Китай и русия?? Какво е това нещо? Комунистически варвари.
99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.dpnps
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#36] от "bez_ime2":
Ние за ХК ли говорим или за мейнланд Китай?
Колкото до бвп на глава от населението трябва да гледате и тренда, а не само моментното състояние на нещата. В Китай доходите на глава са порастнали с пъти последните десетилетия.
Освен това високото бвп на глава не означава непременно добруване на населението както съм ви писал и по-горе. Джини коефициентът на ХК е много висок. И по тази логика аз пък мога да попитам, защо в ХК и в мейнланд Китай процентът на хората, които живеят с под 5.5 долара на ден е около 20%. (и то при доста по-високи цени в ХК)
Ехото на Гласът
Рейтинг: 661 Неутрално"санкции срещу Китай не са на дневен ред, а въпреки удара по доверието, който стъпката нанася, азиатският гигант остава и съперник, и партньор едновременно.
Това бяха посланията на върховния представител на ЕС във външната политика Жозеп Борел"
Доста объркани послания.
bez_ime2
Рейтинг: 289 НеутралноКомрад, ама като гледам, ти само устава на ККП си чел... Къде си тръгнал да ме учиш?
bez_ime2
Рейтинг: 289 ВеселоКомрад за какъв тренд приказваш, като вашата икономика е един балон? Утре, като се спука, пак ще гоните врабчетата...
dpnps
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#44] от "bez_ime2":
Я вие кажете като по-петимен по въпроса.
The National Endowment for Democracy ще финансират ли протестиращите в Минеаполис както финансорат протестиращите в чужбина.
В Хонг Конг за 2019 са дали 29 милиона долара да финансират “демократизирането”.
Редно е да помогнат и на демократите вътре в Америка. :)
ivanpopov
Рейтинг: 1074 НеутралноИмам само един въпрос - като е толкова обезпокоен, защо се е снимал с китайска маска!? Толкова ли не можа да намери такава, правена в ЕС?
bez_ime2
Рейтинг: 289 ВеселоКомрад, свободата не се купува с пари, време е вие, хунвейбините, да го научите.
Няма дума "петимен" в българския език, има думи "компетенте", "опитен"...
dpnps
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#47] от "bez_ime2":
А може и да има. :)
pinoccio
Рейтинг: 620 ВеселоЧе кой е луд да вярва на комунисти?
bez_ime2
Рейтинг: 289 НеутралноМоже, ама не за мен. Не си падам по хунвейбини... :)
dpnps
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#50] от "bez_ime2":
Хунвейбините ги оставете.
Вземете първо да научите Българския език и думите в него.
neut
Рейтинг: 515 НеутралноЕстествено, санкции няма да има
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restscott
Рейтинг: 826 НеутралноНАПРОТИВ! УВЕЛИЧАВАТ ДОВЕРИЕТО КЪМ КИТАЙ!
Показва се, че има единство между решение-действие там.
Казаха, че нема да им танцуват некви рушащи редъ както го разбират и ги почнаха с гумени куршуми.
ККП не я е страх да срине хонгконг, за да запази Китай. ЕМИ РАЗУМЕН ПАРТНЬОР, КОЙТО ИЗПОЛЗВА СИЛА ЗА ЗАЩИТА. КАК да не му вярваш.
Не е мека китка кат швабите. дуят се, а като требва да ударат - дават дупе.
Judjuk
Рейтинг: 2683 НеутралноЕлементарната атлантическа политкоректност изисква Китай да бъде неглижиран и хулен. Не им трябва ХонгКонг, не им трябват вируси. Имат си програма, имат и посока. Но имат и проблем. Китай нито може да се заобиколи, камо ли да се прескочи. Никакви санкции срещу Китай не са възможни, без вреди и щети. Санкции срещу китай значи всъщност самоизолиране от Китай с много гадни последици. Което пречи и възпира атлантическите вълци от радикални действия. Даже и Янкето се пази от прекалено остри конфликти с Китай, за Евроатлантика това може да се окаже разрушително. Светът се развива и се променя, Само самонадеяността и имперското самочувствие на брюкселските зелки е застинало. То това си е техен проблем, при нас скоро ще реши.
Judjuk