"Фолксваген" се отказа да строи завода в Турция

"Фолксваген" се отказа да строи завода в Турция

© dpa



Фолксваген" се отказа от плановете си да строи нова фабрика в Турция. Това съобщиха самата компания, цитирана от в. "Франкфуртер алгемайне цайтунг" и турски представител, цитиран от "Ройтерс". Причината е несигурността около коронавируса и фирмата ще обмисли въпроса отново, след като пандемията приключи.


През октомври миналата година "Фолксваген" отложи решението си заради международните критики срещу Анкара заради военните ѝ действия в Сирия.


Заводът, за който се бореше и България, трябваше да бъде построен в Маниса, близо до Измир. Преговорите бяха дотолкова напреднали, че "Фолксваген" регистрира свой клон в Турция.


Фабриката трябваше да създаде 4 хил. работни места в Западна Турция.

Ключови думи към статията:

Коментари (212)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4314 Весело

    Чудесна новина....!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  2. 2 Профил на venci4
    venci4
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    Давам пет (5) лева да зърна физиономията на Ердганя

    Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
  3. 3 Профил на PoToP
    PoToP
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    Нищо чудесно няма. Няма да ни огрее нас.
    Истинската новина е "Фолксваген се отказа да строи нов завод, защото не може да запълни капацитета на старите".

  4. 4 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1443 Неутрално

    До коментар [#2] от "venci4":

    Давай си, никой не ти ги ще обаче...

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  5. 5 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1329 Неутрално

    Короната ще удря яко и за в бъдеще.
    Рецесия идва, това е.

  6. 6 Профил на David Moyseev
    David Moyseev
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Уви, това не увеличава шансовете ни да получим инвестицията. Най-вероятно ще бъде канселирана при сегашното състояние на световната икономика и продажбите на коли, които са се свили със 70 % в световен мащаб. Вероятно ще се вземе ново решение поне след 2 години.

  7. 7 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2355 Неутрално

    Най-новото развитие по този въпрос едва след 4-5 години - трябва да изчезне короната, да се възобновят старото производство и продажби, чак след което ще се мисли за нов завод.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  8. 8 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 626 Неутрално

    Ердоган пак ще пищи че причините са политически. Горката Турция, кеке

  9. 9 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5309 Неутрално

    До коментар [#1] от "Willy Messerschmitt":

    Да, така поне по-малко ме е яд, че отхвърлиха българската оферта.

    Gunter glieben glauchen globen
  10. 10 Профил на David Moyseev
    David Moyseev
    Рейтинг: 747 Неутрално

    До коментар [#2] от "venci4":

    султанът направи и невъзможното инвестицията да не се случи - не прекрати нито терора, нито пусна от занданите десетки хиляди политически затворници, нито се усмири във външната политика а и докара турската икономика пред инфаркт и плачевна лира.

  11. 11 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2161 Любопитно

    Я сега да чуем адептите на псевдо султана и неговата азиатска сатрапия, и как "от нас нищо не става и ние сме най-лошите и най-корумпираните на света"...!!!

  12. 12 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 917 Неутрално

    Е почетохме, покоментирахме я бая тази тема. Като цяло резултатът е лош, понеже поради една причина или друга в региона голям и модерен завод не ни се полага. Но пък доста неща се изясниха покрай въпросния казус.

  13. 13 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 858 Неутрално

    Нормално. Световната икономика отива по дяволите, продажбите на коли се спихват и това няма да свърши в следващите години.

  14. 14 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    Само така, а що се отнася до нашата кандидатура, нищо не се знае, всяко ново раздаване на картите е нов шанс:)

  15. 15 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 1111 Весело

    А междувременно Гигафактори 4 край Бранденбург трябва да е готова до края на 2021.
    https://www.auto-motor-und-sport.de/verkehr/tesla-fabrik-deutschland-brandenburg/

    Smooth criminal-a criminal who is sneaky and doesn't leave a trace of his presence at the scene.
  16. 16 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3164 Неутрално

    От текста се разбира , че това не е отказ , а второ отлагане на строителството до края на пандемията с коронавируса. Заглавието отново е подвеждащо.

  17. 17 Профил на elturco
    elturco
    Рейтинг: 595 Неутрално

    До коментар [#1] от "Willy Messerschmitt":

    Стига на Вутьо да му е зле казваш ха? Балкански манталитет :)
    А питаш ли се защо Турция беше по близка до тази инвестиция?

  18. 18 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    Требе да са луди да строят сега

  19. 19 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7162 Неутрално

    Едва ли ще има благоприятни последствия за нас

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  20. 20 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 607 Любопитно

    До коментар [#11] от "selqnin":

    Без да съм почитател на никой държавен глава, честно, какво би накарало ФВ да построи завод в България вместо в Турция?!
    Особено, когато вече никой в Европа не може да се прави на приятно разсеян, че българската държава се е превърнала в мафиотска завера.
    Че едва ли има среден и голям бизнес, останал неизнудван?
    Че законите ни се менят по-бързо от сезоните?

  21. 21 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3321 Неутрално

    До коментар [#9] от "Alarmstufe: Rot":

    Няма страшно...! Борисов има черен колан по карате и в момента Киа и Хюндай се карат, кой да строи завод в България. ЕлДжи и те всеки момент започват завода за батерии. ;)

    Бивш tww09306483.
  22. 22 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3950 Весело

    Преговорите бяха дотолкова напреднали, че "Фолксваген" регистрира свой клон в Турция.
    =======
    Добре че не успяха да го пробутат.....останаха си само с клона.... 🍤
    Щеше да е крайно грешна инвестиция.

    Bukalemun
  23. 23 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4132 Любопитно

    " Причината е несигурността около коронавируса и фирмата ще обмисли въпроса отново, след като пандемията приключи."

    Т.е ако нямаше коронавирус и цялата ситуация за световната икономика, породена от него, те щяха все пак да си инсвестират в Турция, въпреки рекета, който се опитва да оказва на Европа и въпреки участието и в Либия и Сирия ?
    Отдавна, много отдавна, уважавани от мен корпорации са водени само и единствено от късоглед ламтеж за краткосрочни дивиденти, които винаги после им излизат през носа..........

  24. 24 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 607 Любопитно

    До коментар [#15] от "proventuss":

    Чакай, че ме шашна! Следя много внимателно строежа и тази постройка на снимката в статията страшно ме изненада.
    Само, че не е на Гига 4, а на Гига 1...
    Иначе, немците ноже и да задминат китайците. Взели са много присърце този завод.

  25. 25 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3950 Неутрално

    До коментар [#3] от "PoToP":

    Истинската новина е "Фолксваген се отказа да строи нов завод
    =======
    Истинската новина е..... Турция не прие условията на Фолксваген.....
    Щото лакомията понякога е опасна работа....

    Bukalemun
  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2542 Неутрално

    Уви, отказали са се не просто от Турция, а от нова производствена мощност. Т.е. и нас няма да ни огрее.

  28. 28 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 811 Неутрално

    До коментар [#15] от "proventuss":

    Tesla по капитализация задмина VW, а съвсем скоро ще направи това и с Toyota. Те са с една обиколка пред всички и е нормално да се разрастват. Това вероятно ще е и първата компания в автомобилния сектор с капитализация от трилион долара. Разбира се, с уговорката, че портфолиото им е по-широко - батерии, възобновяеми енергийни източници. VW е 20 век, Tesla е 21-ви

  29. 29 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 3053 Неутрално

    Нормално. Световната икономика отива по дяволите, продажбите на коли се спихват и това няма да свърши в следващите години.
    —цитат от коментар 13 на johnniewalker


    А и ФВ имат един малък проблем - нямат читави електрически коли. А всички сегменти без електрическия ще вехнат.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  30. 30 Профил на fcy196485O4
    fcy196485O4
    Рейтинг: Неутрално

    Нема да дойдат и в България, което доказва, че никога не са и имали интерес към страната ни, а просто са я използвали за блъф пред Ердоган за да го накарат да извади по-големи привилегии и отстъпки за производителя.

  31. 31 Профил на cgv37662786
    cgv37662786
    Рейтинг: 1206 Неутрално
  32. 32 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4334 Неутрално

    Колко време им отне за най-разумното и очевадно решение, просто не е истина!

    Скоростен индекс "Y"
  33. 33 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    До коментар [#24] от "tie_interceptor":

    В статията пише, че всички Гигафабрики ще са по образ и подобия на тази в Невада, така че, твърде вероятно да е такава. Бъзикат се и със новото летище на Берлин Бранденбург, което се строи от 2006. Пускат анкета кое ще се построи по-бързо, летището или фабриката на Тесла.

    Smooth criminal-a criminal who is sneaky and doesn't leave a trace of his presence at the scene.
  34. 34 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 3053 Неутрално

    До коментар [#1] от "Willy Messerschmitt":Стига на Вутьо да му е зле казваш ха? Балкански манталитет :) А питаш ли се защо Турция беше по близка до тази инвестиция?
    —цитат от коментар 17 на elturco


    По много причини дна от която са субсидиите дето БГ не може да ги даде като член на ЕС. За което на ФВ и Турция здраво трябва да им се дърпат ушите. По принцип Турция вече 20 години е член на Митническия Съюз и би трябвало да спазва същите правила.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  35. 35 Профил на Ogyges
    Ogyges
    Рейтинг: 1132 Весело

    До коментар [#25] от "eti mehter":

    Това е новата реалност за вас - свиквайте!
    Също и затворените граници.... стойте си при традициите и ценностите си.

    Εγώ Γραικός γεννήθηκα, Γραικός θε να πεθάνω
  36. 36 Профил на dedo_goshko
    dedo_goshko
    Рейтинг: 797 Весело

    До коментар [#25] от "eti mehter":

    Мда, гроздето е кисело, да .... Султаната на Ердо е най-страхотното място за бизнес, да, да, да ...:):):) Нашата мафиотска държава не я броя въобще ... :):):) Правят Фоклсваген завод у нас ... и след 2 години Далавери Релсата ще прокара едно законче за национализацията на всички автомобилни заводи у нас и "ойде у ряката" инвестицията на немците ..... Кой ще строй завод в тази обстановка? А, да, корейците искаха 4-5 завода да строят у нас, но ...... "много искаха, но нямаха желание" ... :)))

  37. 37 Профил на realismisthename
    realismisthename
    Рейтинг: 1143 Неутрално

    Проблема за нас е, че Фолцваген не прави завода не щото не ги кефи мустака на Ердоганя, а защото няма търсене и не изпълват капацитета и на старите заводи. А Германия ни е най-големия икономически партньор, Турция и тя не е много назад.
    Не е оптимална новина за нас това...

  38. 38 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    Току-що прочетох статия за е-автомобилите, сравняват примерно Корса на ток 100КВ и Корса на бензин. Бруто Корса на ток-29900, бензин-18900. Бонус търговец за Корса на ток-3000, бонус купувач-6000. Накрая е-Корсата излиза 19666, бензинката-18423. Е-колите не плащат данък.

    Smooth criminal-a criminal who is sneaky and doesn't leave a trace of his presence at the scene.
  39. 39 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1600 Неутрално

    Колкото повече продължава коронацирка, толкова повече икономиките ще затъват. Туризъм, транспорт, онлайн търговия, мебелна индустрия, антомобилна индустрия - всичко, което не е от първа необходимост ще страда. И то поне до края на тази година. Интересно ми е от какво живеят коронапаникьорите и дали ако останат без работа, доходи, ще са същите защитници на "мерките" за изолация.

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  40. 40 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3950 Весело

    До коментар [#38] от "proventuss":

    След 10 годинки....може би.....
    Но засега тоя трик в Анадола не минава.....

    Bukalemun
  41. 41 Профил на t5eyes
    t5eyes
    Рейтинг: 1684 Неутрално

    До коментар [#9] от "Alarmstufe: Rot":

    Българския вариант е мъртвороден - на терена на кремиковци вече десетилетия се кърти за желязо и скрап, отделно е купен от мафията и искат ненормална сума
    преди да се строи върху хилядите кубици боклук трябва извозване и насипване

    свят, спри да се кланяш на богинята Кали
  42. 42 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3950 Весело

    До коментар [#32] от "hamiltonf":

    Ама и вие доста се увлажнихте....с надеждата, че белким ще ви огрее...... :)

    Bukalemun
  43. 43 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2161 Разстроено

    До коментар [#20] от "tie_interceptor":

    Е,"чухме" - без изненади!
    Нищо - общи приказки и много от същото : "Ние сме най-лошите на света"!!!!
    Имаме си кусури, но така няма да стане!!!

  44. 44 Профил на realismisthename
    realismisthename
    Рейтинг: 1143 Неутрално

    До коментар [#15] от "proventuss":Tesla по капитализация задмина VW, а съвсем скоро ще направи това и с Toyota. Те са с една обиколка пред всички и е нормално да се разрастват. Това вероятно ще е и първата компания в автомобилния сектор с капитализация от трилион долара. Разбира се, с уговорката, че портфолиото им е по-широко - батерии, възобновяеми енергийни източници. VW е 20 век, Tesla е 21-ви
    —цитат от коментар 28 на asroma1927


    Yahoo отказва да закупи Гугъл през 1998-ма за смешния милион долара. После се стиска и не предлага 5 милиарда, а само три; когато Yahoo е (125+ милиарда капитализация); Историята завършва с Yahoo продадено за 4.7 милиарда на Веризон. Да не говорим за пазарната капитализация на Зуум.
    Трябва ти повече от пазарна капитализация, за да се задържиш като световен лидер. Дали Тесла го има - тепърва предстой да размерем.

  45. 45 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    До коментар [#11] от "selqnin":Без да съм почитател на никой държавен глава, честно, какво би накарало ФВ да построи завод в България вместо в Турция?!Особено, когато вече никой в Европа не може да се прави на приятно разсеян, че българската държава се е превърнала в мафиотска завера.Че едва ли има среден и голям бизнес, останал неизнудван?Че законите ни се менят по-бързо от сезоните?
    —цитат от коментар 20 на tie_interceptor


    Колега, никой в Бг не може да изнудва Фолксваген, дори и Борисов сравнен с този международен концерн е просто дребен балкански хитрец.😁

  46. 46 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 804 Разстроено

    До коментар [#5] от "НеКой":

    Молим се да е рецесия, а да не е депресия...

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  47. 47 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3950 Весело

    До коментар [#46] от "Торбалан":

    Да го построят в Люксембург......там е най спокойно..... 😁

    Bukalemun
  48. 48 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    До коментар [#21] от "Petleshev":Чудех се в кой точно момент ще се появиш с подобен гениален коментар, намесващ Борисов в цялата история и адресиран до мен, разбира се. И аз, и Борисов ти създаваме комплекси, което няма как да не ме радва.
    —цитат от коментар 26 на Alarmstufe: Rot


    Чакам кмета да се изтъпани с - гарантирано от Герб.😁😁😁

  49. 49 Профил на 1908
    1908
    Рейтинг: 356 Неутрално

    Миналата седмица някаква девойка, която работи във Фолксваген Германия ми прати покана във Линкдин. Пишеше, че щели скоро да отварят голям развоен център в България, та ако съм искал да следя за свободни позиции да съм я добавел.

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  50. 50 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 804 Разстроено

    Вчера Airbus обявиха планове за съкращаване на 15 000 човека...
    Авиоиндустрията първа спря.
    Тепърва навлизаме в много несигурни времена и автопроизводителите ше бъдат много сериозно засегнати...

    (В случая Турция няма нищо общо с процесите. Всички ще патим заради мърлящината на китайците)

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  51. 51 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 804 Любопитно

    До коментар [#47] от "eti mehter":

    Трябва ли да отговарям на всеки идиотски коментар, се питам често ;)

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  52. 52 Профил на realismisthename
    realismisthename
    Рейтинг: 1143 Неутрално

    До коментар [#39] от "Darcas":

    От както удари короната - се преместихме на село. Пет дни съм рязал, чукал и сглобявал - накрая направих кокошарник за чудо и приказ. Започнахме да доставяме пресни яйца по домовете на хората за добри цени. Като натрупаш клиянтела в няколко 8-етажни блока с по три входа... Вече имаме и три крави и с яйцата носим и продаваме и мляко. И пресни домашни кокошки - заклани, попарени и оскубани.
    Общо взето - пари могат да се правят. За храна - да не говорим.
    Минуси - чистенето на кокоши лайна не е приятно, храненето и т.н. са си задължения всеки ден. Клането, паренето и скубането - също са неприятни, но хората се радват на прясно и качествено месо и съответно си плащат.

  53. 53 Профил на rvr12572942
    rvr12572942
    Рейтинг: 475 Неутрално

    До коментар [#15] от "proventuss":Tesla по капитализация задмина VW, а съвсем скоро ще направи това и с Toyota. Те са с една обиколка пред всички и е нормално да се разрастват. Това вероятно ще е и първата компания в автомобилния сектор с капитализация от трилион долара. Разбира се, с уговорката, че портфолиото им е по-широко - батерии, възобновяеми енергийни източници. VW е 20 век, Tesla е 21-ви
    —цитат от коментар 28 на asroma1927


    До 10- 15 години, когато почти всички коли, бусове, а после и камиони минат на батерии, токът ще е новия нефт. И който има акъл да изгражда навреме достатъчно мощности ще е в електрическия ОПЕК на бъдещето. А€Ц Белене въобще не е лишена от смисъл при тия нови обстоятелства. Цената сега може и да ни се вижда висока, но ще се изплати много по- бързо от очакваното.

  54. 54 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    Миналата седмица някаква девойка, която работи във Фолксваген Германия ми прати покана във Линкдин. Пишеше, че щели скоро да отварят голям развоен център в България, та ако съм искал да следя за свободни позиции да съм я добавел.
    —цитат от коментар 49 на 1908


    Отличва новина. Благодарим, че я споделихте с нас.

  55. 55 Профил на roosty
    roosty
    Рейтинг: 767 Неутрално

    Означава ли това, че пак има надежда да дойдат у нас?

  56. 56 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    До коментар [#3] от "PoToP":

    Поетична справедливост и за ФВ.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  57. 57 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 607 Неутрално

    До коментар [#45] от "foxa5":

    Да не си представяте ФВ като някакво единно тяло с единна воля?
    Като всяка публична компания, тя прилича повече на соц, организация, отколкона на частна компания.
    Защо си мислите, че местния голям шеф няма да иска да си раздели с Борисов част от ивестицията. Че няма да му се наложи да "помага", ако иска по-бързо да получи необходимите лицензи, да се изгради свързващата инфраструктура?
    Ще се оплаче на Мути ли? А тя да е толкова проста, че да не знае, какво се случва в България? Дали и тя не получава нещо от Борисов?
    Не, че в Турция ще ги чака нещо друго, но поне има пазар и докато сулната е рахат, всичко ще върви по мед и масло.

  58. 58 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    Вчера Airbus обявиха планове за съкращаване на 15 000 човека...Авиоиндустрията първа спря. Тепърва навлизаме в много несигурни времена и автопроизводителите ше бъдат много сериозно засегнати...(В случая Турция няма нищо общо с процесите. Всички ще патим заради мърлящината на китайците)
    —цитат от коментар 50 на Торбалан


    Но пък Боинг тестваха 737 Макс, борбЪта, както се изразяват в Търновско продължава.

    Smooth criminal-a criminal who is sneaky and doesn't leave a trace of his presence at the scene.
  59. 59 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1000 Весело

    Добре ,че не се канахе да строяят по "територията", че сега що рев и фатализъм щяха да се издумат...Особенно, като обичаме и да се изтъваме със самосажаление и нихилизъм нямаше и ден да видим,всичко щеше да обвито в тъма и пак ние преееохлопани.
    Ами това е живота ,направи си го сам.Като чакаш на чуждата софра ,ще се облизваш а като ти сервират няма да се сърдиш ,че на друг мръвката или това което ти се вслажда, е повече.
    Швейцария на Балканите иска само да я глезят, а не да оптимизира и работи умно като оригинала .

  60. 60 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    До коментар [#17] от "elturco":

    Хубаво, да не е България, но поне да е някоя страна от ЕС. А не при един сатрапин, който хвърля куп пари.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  61. 61 Профил на KaV
    KaV
    Рейтинг: 941 Неутрално

    Добра новина, според мен.

  62. 62 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1000 Весело

    Преговорите бяха дотолкова напреднали, че "Фолксваген" регистрира свой клон в Турция.=======Добре че не успяха да го пробутат.....останаха си само с клона.... 🍤Щеше да е крайно грешна инвестиция.
    —цитат от коментар 22 на eti mehter


    хахахаа лопатката във фурната попрегоря от едната страна,ГАГАГааа /нядявам се да разберете/хахаха

  63. 63 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2982 Неутрално

    До коментар [#15] от "proventuss":

    И не е само Тесла. Скоро ще започнат масово производство на ел. камиони и джипове от компаниите Nikola Corporation и Tortoise. Колкото по-голяма конкуренция, толкова по-добре. В това отношение Фолксваген изостават значително. Цялата шумотевица около завод в Турция беше предварително обречена. Още от началото Европейската комисия поиска разследване на компанията за нарушаване и заобикаляне на законите на ЕС. По-късните изцепки на султан Ердонагонооглу само задълбочиха обречеността на този проект.

    На комплексирания болшевик vesolr с безразличие
  64. 64 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 2205 Неутрално

    До коментар [#5] от "НеКой":

    По-скоро, идват "електрички", а и новите технологии ни позволяват"да имаме" (под ръка) автомобил за 100-150 евро на месец, без да го притежаваме и без да плащаме: гражданска, каско, такси и паркинг!

  65. 65 Профил на realismisthename
    realismisthename
    Рейтинг: 1143 Неутрално

    До коментар [#53] от "rvr12572942":

    Аз също споделям мнението, че ударни инвестиции в ел мощности не са лоша идея. Не са само електрическите средстава за предвижване. Всичкия "облак" са халета с електроника, гълтаща ток като за последно. Не е лоша посоката. Друг е въпроса дали има кадърна група да направят такъв проект да е изгоден за държавата..

  66. 66 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2478 Весело

    ФВ не си знаят интереса! След бяскавите победи на Турция в Либия и едва ли не сигурното и превръщане в провинция на Възродената Османска империя пред фирмате ще се открие необятен платежоспособен пазар в БИ без никакви мита!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  67. 67 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    До коментар [#58] от "proventuss":

    737 Макс се тества нон-стоп от повече от година. В този сегмент все още има малко останало търсене и огромен supply shock заради спирането на този самолет, та това е стар процес.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  68. 68 Профил на wawa
    wawa
    Рейтинг: 384 Неутрално

    Нормално, при рецесия/криза първо се режат инвестициите, каквато е и този нов завод в Турция. Като се оправи положението след някоя друга година, тогава пак ще я мислят.

  69. 69 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2478 Весело

    Преговорите бяха дотолкова напреднали, че "Фолксваген" регистрира свой клон в Турция.=======Добре че не успяха да го пробутат.....останаха си само с клона.... 🍤Щеше да е крайно грешна инвестиция.
    —цитат от коментар 22 на eti mehter


    Ха-ха, гроздето кисело, а! Сега как ще накажете Германия и ФВ?! Ще спрете да им купувате колите?!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  70. 70 Профил на Лопе де Вега
    Лопе де Вега
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    За нас пак няма нищо радостно. Е, малко да позлобеем, че на Ердо султан не му се отваря парашута, но на нас не ни става по-топло. Пардон, по-хладно.

  71. 71 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 911 Весело

    Нов шанс за Б.Б. с фалшива нова за нов завод на ФВ да спечели още едни избори след 3-4 години.

    over the under
  72. 72 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1662 Неутрално

    да се чете - фолксваген има проблеми на борсата заради ковид-а. фоксваген чака трилионите от брасълс , за да го бейлаутнат . даже китайския сегмент и заводите там , не могат да им покрият загубите . жалко . фолксваген е марка с традиции.

  73. 73 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    До коментар [#63] от "GreenEyes":

    Всъщност не изостватат, ФВ са една от компаниите в Европа, която инвестира най-много в електромобилността. Всичкото това беше план за изместване - в новия завод се правят Шкоди, в заводите на Шкода се прави част от това, което се прави в заводите на ФВ, а в заводите на ФВ се правят електрическите модели. Не че съм голям фен на електромобилите, но електрификацията си върви. Само се надявам заместването да е частично а не цялостно.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  74. 74 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    До коментар [#70] от "Лопе де Вега":

    И на ФВ не им се отвори парашута. Заслужават си го.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 1304 Весело

    До коментар [#22] от "eti mehter":
    не можеш да си представиш колко си прав, в Турция не трябва да се инвестира

    Тиква под наем.
  77. 77 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 2103 Неутрално

    До коментар [#46] от "Торбалан":Да го построят в Люксембург......там е най спокойно..... 😁
    —цитат от коментар 47 на eti mehter


    Нали се хвалеше,че едва ли не сте победили коронавируса бе папирус, натресен ви от вашите китайски комуняги,а Фолксваген ви бие дузпата заради него...."Причината е несигурността около коронавируса"............

    shlshlshlshl
  78. 78 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3525 Неутрално

    Е, и?
    В едно списание писали ...
    Докато няма официално изявление - всичко е лакардии!

    Прочее ... и да са се отказали да строят в Турция - какво ни грее в България?
    Причините най-вероятно биха били две:
    - Заради кризата покрай "Короната" пазарът е в руини и изгледите още не са ясни. Та няма смисъл да си "купуваш фабрика" ...
    - Преориентирането и преструктурирането на автомобилната индустрия в Европа. А Фолксваген има предостатъчно мощности в сегашната обстановка.
    И в двата случая България пак я няма на картата им ...

  79. 79 Профил на bba30550215
    bba30550215
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#28] от "asroma1927":

    Ти пипал ли си Тесла?
    Това е много интересна кола наистина впечатляваща по някои показатели (основно, че другите коли масово не са на ток), но има един малък проблем.
    Това е типичен американски боклук с евтини, разминаващи се брутално платмаси и ктайски пръдни до последния детайл.. На 2 месеца се пращат за сервизиране и на практика не можеш да се ползваш от това голямо говно. Това е и причината скръндзавите алчни американски боклуци, които за 1/2 цент повече са готови да рушат светове да се ‘минат’ и да строят и завод в Германия - единственото място, където знаят как да правят надеждни коли и имат хора за това, вместо във Виетнам например.

  80. 80 Профил на bba30550215
    bba30550215
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#28] от "asroma1927":

    Ти пипал ли си Тесла?
    Това е много интересна кола наистина впечатляваща по някои показатели (основно, че другите коли масово не са на ток), но има един малък проблем.
    Това е типичен американски боклук с евтини, разминаващи се брутално платмаси и ктайски пръдни до последния детайл.. На 2 месеца се пращат за сервизиране и на практика не можеш да се ползваш от това голямо говно. Това е и причината скръндзавите алчни американски боклуци, които за 1/2 цент повече са готови да рушат светове да се ‘минат’ и да строят и завод в Германия - единственото място, където знаят как да правят надеждни коли и имат хора за това, вместо във Виетнам например.

  81. 81 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 586 Весело

    До коментар [#25] от "eti mehter":

    Така ли ви подковава пропагандната машина? Те го молили ама Ердо казал, не, сакън.

    Ех, че кисело това грозде.

  82. 82 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 2103 Неутрално

    Никакви инвестиции от запада и прекратяване от всякакви преговори с Турция и Анадола оттече у канала...Хаха......А Ети Миленчио с дисагите на границата към западна Европа или САЩ.А Ердиганчо ще го линчуват на първия стълб....Хихи......Банкрутирала изостанала държава е Турция,която без западни инвестиции и технологии е кръгла нула......

    shlshlshlshl
  83. 83 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 1119 Весело

    До коментар [#52] от "realismisthename":

    Туй добре, даже похвално, ама... как си с НАП?

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  84. 84 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 2103 Неутрално

    До коментар [#22] от "eti mehter":не можеш да си представиш колко си прав, в Турция не трябва да се инвестира
    —цитат от коментар 76 на TzZar


    На немците им идва акъла в главата...Явно пандемията им се отразила отрезвяващо...Точно така никакви инвестиции от запада в Турция и ще им гледаме сеира....Хихи....Ети Миленчо кандидат за бежанец ...Хихи....

    shlshlshlshl
  85. 85 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 586 Весело

    До коментар [#30] от "fcy196485O4":

    Доста проницателен коментар - ползвали са ни само за стръв.

  86. 86 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2333 Неутрално

    До коментар [#9] от "Alarmstufe: Rot":

    До коментар [#1] от "Willy Messerschmitt":Да, така поне по-малко ме е яд, че отхвърлиха българската оферта.
    —цитат от коментар 9 на Alarmstufe: Rot


    Не сАкам я да сам добре, сАкам ВутЕ да е зле.

    Е затова докато не си отидете две поколения тиквеници завод на "Фолксваген", а и ничий друг в България няма да има.

  87. 87 Профил на wawa
    wawa
    Рейтинг: 384 Неутрално

    До коментар [#79] от "bba30550215":

    Има логика, наскоро имаше статия как автомобилите Тесла били на 1-во място в Щатите по оплаквания и забележки на собствениците им. Интересното беше, че за разлика от другите коли, те нямали забележки към задвижващата система (моторите), акумулаторите, ел. системите и интерфейса, а основно към лоша сглобка, боя, използвани компоненти в екстериор и интериор, т.н.

  88. 88 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1686 Неутрално

    Действието но ВФ най вероятно е продиктувано от кризата , но идва на фона на незатихващо напрежение между Париж и Анкара. Днес французите са заявили че се оттеглят от операцията Sea Guardian част от НАТО заради проблемите с Турция.
    Не казвам че има връзка но решението е подозрително скоро след срещата на Меркел и Макрон в понеделник.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  89. 89 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2207 Неутрално

    До коментар [#39] от "Darcas":

    Ами то отговора на този въпрос го видяхме вече - издържахме преко сили 2 месеца карантина и то хлабава. Което беше точно времето да се усети масата че без работа няма ядене и да и мине страха. И колкото повече огладнява масата, толкова по-трудно ще бъде повторно вкарване на сериозни мерки.

  90. 90 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    До коментар [#28] от "asroma1927":

    VW е 20 век, Tesla е 21-ви
    —цитат от коментар 28 на asroma1927


    Посмали малко. Портфолиото от превозни средства на ФВ не може да се сравнява с това на Тесла, имат десетки ако не стотици разновидности от автомобили, луксозни модели, луксозни марки, бутикови автомобили, както и тежкотоварни автомобили и камиони. Скоро идват и новите ел коли. Не виждам как някои сериозно би нарекъл сегашните модели на ФВ продукти от 20-ти век.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  91. 91 Профил на tda10501756
    tda10501756
    Рейтинг: 1197 Неутрално

    До коментар [#2] от "venci4":

    А аз давам пет лева да зърна физиономията на всички красиви и кресливи, които твърдяха, че е сигурно, че завода ще е в Турция.

  92. 92 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 811 Неутрално

    До коментар [#44] от "realismisthename":

    Да, така е. Но мисля, че Tesla няма да има съдбата на Yahoo. Разбира се, всичко е възможно

  93. 93 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 869 Неутрално

    До коментар [#28] от "asroma1927":
    —цитат от коментар 90 на deutschwagen


    Е и? И Апъл има само един модел смартфони, но прибира 93% от печалбите на цялата смартфон екосистема. Лъвския дял от останалите пък ги прибира Гугъл, докато Самсунг, китайците на практика работят за тях.

  94. 94 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    До коментар [#89] от "m17":

    Така е. Засегнатата маса така огладня, че качи по няколко килограма, а това не е хубаво за имунната реакция - викат, преигравала при инфекция заради мазнините. Хубавото е, че сега отпуснаха мерките и масата трябва да излиза от дома си и от време на време да прави няколко крачки на ден за да може да стигне градските заведения, за да може да насити глада си. МНого хитро калибрираха и ДДС-то - за пица доставена у дома - 20% ДДС. Пица в заведение, налагащо разкарване до място - 9% (или там колко решиха последно).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  95. 95 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2140 Неутрално

    Означава ли това, че пак има надежда да дойдат у нас?
    —цитат от коментар 55 на roosty


    Нищожна!
    Първа възпираща причина - високото ниво на корупция.
    Втората причина - мутренска прокуратура, която преследва частния бизнес по политически причини!
    Инвеститорите при режима на борисов, по скоро са склонни да ни заобиколят вместо да инвестират в страна, чийто премиер спи с пистолет върху шкафче пълно с крадена валута!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  96. 96 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1898 Неутрално

    Преди време, когато се разбра че VW търсят място за строеж на нов завод, с някои форумци (Нинов, Николай) коментирахме на какви условия би трябвало да отговаря. Стигнахме до извод - или по поречието на Дунав, или близо до морско пристанище. Нашичкия таранкоолу премиерин, взе че предложи Кремиковци. Е, немците избраха пристанище. Сега отлагат за неопределено време инвестицията. България с Кремиковци обаче няма да я огрее нито от немци, нито от корейци или виетнамци.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти! Гербояд - производната на успоредно осцилиращи мутирали до неузнаваемост хиперкубове!
  97. 97 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2140 Неутрално

    До коментар [#2] от "venci4":А аз давам пет лева да зърна физиономията на всички красиви и кресливи, които твърдяха, че е сигурно, че завода ще е в Турция.
    —цитат от коментар 91 на tda10501756


    Няма никакво значение за нас дали завода ще бъде в Турция или Гърция!
    Важното за българите е да се освободят от корупцията, т.е. от режима на шайката "герб"! Всичко останало - след това!

    Нов голям протест срещу мутризацията на страната в центъра на София - 7 юли (вторник)!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  98. 98 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    До коментар [#93] от "bobyb":

    Значи искаш да кажеш, че Тесла прибира 93% от печалбата при автомобилите? Странно.

    А и сам казваш, че Смасунг, която прави собствени продукти (и доста успешни), прави пари покрай продажбите и на Айфоните.

    Отделно, без да проверявам данните ти за печалбата от Айфони, е са един модел, а 5 модела (стандартен и стандартен макс, про и про макс, и новия евтин който пуснаха).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  99. 99 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1898 Неутрално

    До коментар [#98] от "deutschwagen":

    Айфоните се превърнаха в абсолютно необходим аксесоар за хипстърите. Разбира се имат клиентела в бизнес сегмента, но те не са основните им клиенти. Имал съм айфон. Няма спор че са качествени, стабилни и прочее. Но прецених че съотношението цена/качество не си заслужава. От години ползвам телефони с чист Андроид, без разни мешавици и шелове вградени от производители като Самсунг или Шиаоми.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти! Гербояд - производната на успоредно осцилиращи мутирали до неузнаваемост хиперкубове!
  100. 100 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3941 Весело

    До коментар [#22] от "eti mehter":

    Гроздето е кисело когато не може да го стигнеш.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK